Gecce Mekan Oscarları

"Yüz Yüze"ye Demet Özdemir ve Emre Altuğ konuk oluyor!

Konuklarıyla yaptıkları özel çekimlerle ve stüdyosunda yaptığı sohbetlerle her hafta gündemi belirleyen Yüz Yüze'nin bu haftaki konukları; Sana Bir Sır Vereceğim dizisiyle özellikle sosyal medyada büyük bir hayran kitlesine sahip olan Demet Özdemir ve başarılı müzisyen - oyuncu Emre Altuğ.

"Yüz Yüze"ye Demet Özdemir ve Emre Altuğ konuk oluyor!

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!
PUAN VER

YORUMLAR

(20 Yorum Yapıldı)

Misafir(irem ) bu kadar kısa surede herşeyim oldun biz senı çok sevıyoruz herzaman arkandayız koskocam öpücükler sana [sende bize gonderebilirisn hani]

13.02.2014 15:41:24

Misafir(irem) bu kaadar kısa surede tüm genclerin kalbini fethedebıleceğini düşünüyormuydu ?

13.02.2014 15:43:10

Misafir(öykü ) sana buradan sonsuz sevgilerimi gönderiyorum

13.02.2014 15:53:31

Misafir(Sbsv) BENİM HERSEYİMBYAAA .S

13.02.2014 16:45:35

Misafir(buse) Canım demetim seni çok çok seviyorum keşke bir gün seni görebilsem33

13.02.2014 17:36:09

Misafir(Turkan) Demet Ozdemir seni cok seviyoruz,iyiki varsin canim

13.02.2014 18:04:45

Misafir(turkan) Keske Ekin Koc da olsaydi,onlari bir arada gormeyi ozledik...Aytil askini ozledik..Sizi cok seviyoruz EkiN,,DeMeT ve tum Sana bir sir vereceyim oyunculari... -_-

13.02.2014 18:55:11

Misafir(zehra demetis) Demet abla seni çok seviyoruz 3 3

13.02.2014 19:15:59

Misafir(hatice) demet ablacım çok güzelsin seni çok ama çok seviyorum kenan abi eğer okursan yorumumu çok mutlu olurum iyiki varsın demet ablacım barınakta gördüm imza attın hatta bna teşekkür ederim onun içinde sen her programa çık olurmu ?? :D :D 3 3

13.02.2014 19:41:27

Misafir(irem) SBSV ailesini çokk seviyorum ve demet özdemir e burdan öpücüklerimi yolluyorum onu seviyorum ♥♥♥

13.02.2014 19:44:10

Misafir(irem) demet özdemir gerçekte ekin koçtan hoşlanıyormu? (Lütfen bunu sorarmısınız)

13.02.2014 19:45:53

Misafir(nisa) seni çokkkkkkkkkk sewiyoruzzzzzzzzzzzzz birde ekin koçla çıksanız tadından yenmez canımsın demet özdemir :)

13.02.2014 19:50:24

Misafir(sıla) demet özdemir sni çookk seviyorum sen benim herşeyimsin keşke seni bir gün görebilsem

14.02.2014 13:40:14

Misafir(Fatma Zelis Dogrugorur) SENI COK SEVIYORUM DEMET APLA HERZAMAN AKLIMDASIN IYIKI SANA HAYRAN OLMUSUM IYKI OYUNCU OLDUN IYIKI AYLIN OLDUN SENI COK AMA COK COK SEVIYORUM COK KENAN ABI YOURUMUM YOKURSAN COK SEVINIRIM. HEPINIZI COK SEVIYORUM VE COK OPUYORM BU ARADA EKIN ABIYE SEVGILERIMI ILETIRSENIZ COK MUTLU OLURUM EKIN ABIYIDE COK SEVIYORUM HERZAMAN AKLIMDAN ONU COK SEVIYORUM VE COK OPUYORUM KESKE BIR GUN AYTILE YANI DEMET OZDEMIR VE EKIN KOCLA TAISA BILSEM KESKE!!!! SIZ BENIM HESEYIMSINIZ SIZI COK SEVIYORUM !!!!!

15.02.2014 02:03:26

Misafir(Gizem) Demetim bnm meleğim ,yaşama sebebim arkandayım inş Ekinle sindir

15.02.2014 15:55:32

Misafir(merve) EMRE İÇİN İZLEYECEĞİM. DEMETİ DE BEĞENİYORUM. BENCE EĞLENCELİ BİR PROGRAM OLACAK :)))

16.02.2014 12:57:13

Misafir(suqra) Demet ablani da tum SBSV'nin oyuncularini da gercektwn de cok seviyorum...Keske Demet ablanin bir tane deyil, cok dizisi olsaydi.Kenan beyi de cok severim,izlerim de sık sık. Çok seviyorum sizi

16.02.2014 13:27:04

Misafir(Beyza Sinem yıldız) Demet özdemir seni gerçekten çok seviyorum... Ve hiç bi zaman da seni sevmekten vazgeçmicem umarım beni ınstgram da ya da Twitter da takip edersin.

16.02.2014 21:40:15

Misafir(iremm) demet özdemir sana bayılıyorum ekin koçuda çok seviyorum sizi çok görmek istiyorum aşklarım canlarım bitanelerimm :))))))))))))))))))))))))))))))))))

17.02.2014 14:51:52

Misafir(leyla aliyeva) demet abla seni cok cok cok amma cok seviyom ablamdan bile cok seviyom senin icin olurum sen benim ablamsin ben senin icin kalp rasizligina tutuldum dizi bitince benim kalbin tutdu sen cok seviyom onu bilki seni benim kadar sevemezler sen i ck ck ck ck ck ck ck ck seviyom seni opdum hemde dogum gunun kutlu olsun nice yillara cikasin yuz yillar yasa seniniz hayat olmaz opdum ablam

02.03.2014 09:40:06
Üye Girişi Yap

İsim

E-posta

Yorumunuz