'ADINI FERİHA KOYDUM' OYUNCUSU ŞOK ETTİ!

"Adını Feriha Koydum"dan ayrılmasına rağmen gündem hala Hazal Kaya... Dizinin oyuncularından Ayşegül Çidamlı, Twitter'dan Hazal Kaya'yla ilgili şok suçlamalarda bulundu.

Magazin - 23 Eylül 2012 13:00
'ADINI FERİHA KOYDUM' OYUNCUSU ŞOK ETTİ!
Ayşegül Çidamlı, sanılanın aksine Hazal Kaya'nın diziden kendi isteğiyle ayrıldığını söylerken, "Evet gitti, zaten istemiyordu. Bu dedikodu değil" dedi.

Hazal Kaya'nın sette herkese kan kusturduğunu iddia eden Ayşegül Çidamlı, "Koca bir sezon Hazal bağırdı, biz dinledik" dedi.

magazin<br/>
Hazal Kaya hayranlarıyla tartışma yaşayan Ayşegül Çidamlı güzel oyuncuya meydan okudu. Çidamlı, "Konuşacak şeyi olan konuşur. Hadi o da konuşsun, ben yaşadığım ona söylemediğim hiç bir şeyi söylemedim" dedi.

Usta oyuncu Hazal Kaya fanlarının yoğun soruları karşısında zaman zamana geri vites yaparak, "Hazal'la ilgili konuşmak doğru değil, çocuğun yeni dizisini etkilemek istemem" dedi.

"Adını Feriha Koydum" bitmeyeceğinden Hazal Kaya'nın da haberi olduğunu ancak diziden kendi isteğiyle ayrılmak istediğini söyleyen Çidamlı, "Biz bu başarılı projeyi bitirmeye kıyamadık" dedi.

Sözleriyle Hazal Kaya'nın reklamını yaptığını da ima eden Çidamlı, "Hazal'a bu gecelik yeteri kadar yardım ettim" dedi.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(88 Yorum Yapıldı)

Misafir(zeynep) Hahaha. Çok komik. Hazalın reklama ihtiyacı çok vardı zaten hiç başrol alamamıştı iyi oldu. Hiç kusura bakmasınlar ama Hazal dizide oynamak istememekte haklı bu dizinin ömrü 2 yıldı. Kariyerini düşünmüş çok da iyi etmiş. Bütün suçu Hazala yıkmaları da saçma hadi Hazal istemedi peki Ceyda? O da bitecek sandığı için kabul ettiğini açıkladı. Görünen köy kılavuz istemiyor suç Hazal da değil daha çok para kazanmak isteyip de yapımcıya yağ çeken oyuncularda.

23.09.2012 13:42:24

Misafir(meltem) eee haklılar tabi dünkü şokun etksinden çıkamadılar birde hazalın reklamını yapmış kargalar gülmez kendi hazal sayesinde reklam yaptı projeyi bitirmeye kıyamamışlar gülüyorum sadece dizi devam edecekti sanki neyse anlıyorum acıları büyük olsun yukarı çıkıldığı gibi aşağıda inilir böyle:))

23.09.2012 13:42:25

Misafir(zeynep) Hahaha. Çok komik. Hazalın reklama ihtiyacı çok vardı zaten hiç başrol alamamıştı iyi oldu. Hiç kusura bakmasınlar ama Hazal dizide oynamak istememekte haklı bu dizinin ömrü 2 yıldı. Kariyerini düşünmüş çok da iyi etmiş. Bütün suçu Hazala yıkmaları da saçma hadi Hazal istemedi peki Ceyda? O da bitecek sandığı için kabul ettiğini açıkladı. Görünen köy kılavuz istemiyor sorun Hazal da değil daha çok para kazanmak isteyip de yapımcıya yağ çeken oyuncularda. Hala dillerinde sanırsın sadece Hazal çıkmak istemiş, diğerleri oyuncu değil mi onlar da çıkmak istedi.

23.09.2012 13:43:41

Misafir(misafir) ben anlamıyorum ya 2 hafta reytinglerde birinci olunca kimse çıtını çıkarmıyordu ama bu hafta 4.olunca ahu sungur ve ayşegül çıdamlı bir anda hazal kayaya ateş püskürdü şanda ki hazalın dizisi de bu hafta başlıyor ayıp ya ayıp torunun yaşındakiğ kıza bu suçlamaları yapman onun emeğine haksızlık .. sorun olan tek bu da değil bu 2 kadınddan başka hiçbiri bişey demiyor ama bu iki kadın demediklerini bırakmıyolar . ha şunuda unutmadan bu kadar kıskançlık bünyeye zarar kız 30 bin 22 yaşında alıyor siz??? iyiki de kurtulmuş .d

23.09.2012 13:52:50

Misafir(meral) kadin bence kafayi yemis, yapimciya yagcilik olsun diye yaziyor biseyler. belki seneye baska dizide oynatirlar diye cagatay olmasaydi kim bilecekti senin varlinda

23.09.2012 13:56:33

Misafir(buse) şu kızla ugraşmayın yaa.

23.09.2012 14:09:37

Misafir(büşra) bıkmadılar hala !!! inanamıyorum gerçekten hazalı karamaya çalışıyolar resmen. hazal diziden çıktı reytingler düştü bunlarda hazalsız bu dizinin yürümiceni anladılar ve kan kusuyolar.bu nasıl bi öfke... dizinin devam etmesi sadece çağataya yaramadı. ozaten elini sallasa ellisi dizi devam etmeyip bitseydi hiçbir projede göremeyeceğimiz oyuncular var bu dizide ve hazalın gitmesi en çok bunların zararına oldu

23.09.2012 14:15:55

Misafir(AySun) hazalin kendi istegi üzerine ayrildigini zaten herkes biliyor yeni birsey degil. daha subat aylarinda 65.bölümde final olacagini söylemislerdi kizda gidip kendisine yeni proje secti. Emirin Yolunun reytingleri düstügü icin cildirmanin bir anlami yok. hazal bu dizide ilk günden beri vardi onun bu dizinin bugünlere gelmesinde cok büyük bir payi var. Cidamli reytinglerde zirvede olan bir diziye sonradan dahil oldu. yani bu basari onun sayesinde saglanmadi! hazal kan kusturduysa ne mutluki onlara kizdan kurtulmuslar iste daha ne istiyorlar? daha ne bu dir dir dir insan yasindan basindan utanir kizi yasinda birisine neler söyliyor. kiskanclikmi bu nedir anlamadimki... hazal 1.sezon canla basla dizinin arkasindaydi 2.sezonda kendisini saldi cünkü ortada berbat bir yönetmen berbat bir senaryo vardi. hic bir bölüm birbirine bagli degildi bir hikaye bile yoktu sadece bu hafta nasil bir olay yaratiriz derdindeydi, tek gecelik teklif, beyaz gecelik, tokat, rüya ve bebegi, ece ve mafyasi... ve hazal en dogrusunu yapti, kendisini yeni projelerde yeni karakterlerde kanitlamak istedi. cok büyük bir risk almis olabilir ama hazal oyunculugunu secti parayi degil... hani diyor ya bu projeye kiyamadik diye... siz projeye degil reytinglere paraya kiyamadiniz!!!! ama ne oldu düsüs yasadiniz havaniz söndü dahada sönecek... ve bunu ben hazal kaya fani oldugum icin asla söylemiyorum tam aksine hazal benim öyle cokta begendigim bir oyuncu degil ama haksizliga karsiyim hemde sonuna kadar karsiyim... hazal en dogrusunu yapti kurtuldu bunlardan... darisida cagataya olsun

23.09.2012 14:16:07

Misafir(AFKEY) Atın atın Hazal'ın üstüne suçları. Yiyim sizin sette ki arkadaşlığınızı ya. Hazal eğer ki böyle birşeyi gerçekten istediyse haklı. Çünkü çok daha iyi projelerde yer alması gerek. Diziyi uzatmaları saçma. Türk dizilerinin ömrü -2sezon- en iyisi. MEDYAPIM batıcak yakında. Allah çağatay'ı bu densizlerin elinden kurtarsın yarabbim. AMİN. Hazal'ı suçlamaya çalışıyolar. Resmen anlaşmışlar.

23.09.2012 14:18:54

Misafir(deniz) bana antipatik geliyor hazal kaya

23.09.2012 14:20:13

Misafir(serap) afknin hazalsiz tutmadigini gorduler simdi kizi sucluyorlar nedense 3. hafta reytingleri gordukten snr konusmaya basladilar ya herkes final yapacagini biliyordu dizinin cagatay bile showda yepyeni bi diziyle karsinizda olucam demisti armagan caglayan saba tumerde bu sezon bitiriyoruz demisti resmen hazali karalamaya calisyorlar ama Allahin sopasi yok iste sali gunu hazalin reytinglerini gorduklerinde tokat gibi yapisir o tokat hadi hazal kendi cikti peki ceyda ates,baris kilic, melih selcuk,vahide gordum bunlar ne icin gitti insanlari karalamayin ayiptir ayip.

23.09.2012 14:20:50

Misafir(hümeyra) Aferim helal olsun kıza..akıllı kız...niye bir dizi için 3 senesini versin ki..yepyeni farklı bir rolde oynamak varken vadesini oldurmuş bir dizide oynasın..yine bir senesini heba etsin... kimsenin ona kızmaya hakkı yok...asıl yanlış bu dizinin yapımcısında adam gibi bir final yapar diziyi bitirirdin..zaten tutmuş bir dizi yeni bir işe gerek yok diyip diziye devam etmiyeceklerdi..

23.09.2012 14:24:42

Misafir(Rahiş) Ne kadar ayıp.Yılların sanatçısına bunu hiç yakıştıramadım. Ayşegül Hanım diziyi izleyenleri sadece o ergen fanlar olarak düşünmeyin. Benim çevremdeki insanların çoğu orta yaşlı ve yaşlı bu diziyi izledi. Ama internetle ya da twitterla alakası olmayan insanlar. Yani onlar Hazal'ın haksızlığa uğradığını düşündükleri için, diziyi protesto etmek için izlemeyi bırakmadı. Dizinin izlenecek hali kalmadığı için artık izlemiyorlar. Yani siz Hazalla ilgili açıklama yaptınız diye de izlemeye başlamayacaklar.Ben hiç yakıştıramadım.Açıklama yaptığınız kişi sizin yarı yaşınızda genç bir insan.O setin en huysuzu,en uyumsuzu olsa bile (ki buna asla inanmıyorum.) bunu söylememeliydiniz.Ne oldu şimdi? Başınız göğe mi erdi? İnsanların bu tür anları, durumları olabilir. Bunu genel bir davranış gibi göstermek size yakışmadı. Ha bir de madem Hazal bu kadar huysuz ve uyumsuz hepiniz neden onunla bir sezon daha geçirmeyi göze alıp üçüncü sezonu planladınız ?Bunu anlamadım. Ben olsam böyle bir insandan hemen kurtulmayı düşünürüm.Devam etseydi bu tür söylemler hiç olmayacaktı değil mi? Evet o huysuzun ,uyumsuzun teki.Lütfen şu kızı rahat bırakın artık.Saygılar...

23.09.2012 14:36:47

Misafir(buse) geçende hazali çok özledimi diyodu reting düşünce hazali suçlu buldu aaa otursunda fatih aksoy nun naptinin düşünsün.

23.09.2012 14:47:00

Misafir(nermin gül) reytingleri düşünce akılları başınamı geldi acaba

23.09.2012 14:48:03

Misafir(ayse) dizinin reytingi düstü bu hafta, ugrasacak birini ariyorlar reyting icin bence bu hafta reytingde birinci olur adini feriha koydum

23.09.2012 14:51:03

Misafir(büşra) meyve veren ağaç taşlanır

23.09.2012 14:51:54

Misafir(sueda ) ben bu kızı hiç sevmiyorum ya iyiki cıktı gitti diziden tüm sezon onun donuklugunu cektik

23.09.2012 14:55:56

Misafir(çağla) iyi demiş valla helal olsun

23.09.2012 15:04:02

Misafir(Ayten) Bana da antipatik geliyor sonuçta 15 yasında ünlü oldu böyle de kaprisli olur.

23.09.2012 15:07:54

Misafir(zeynep) bence dizinin ortasında da çıkablir sonunda da dizi okadar saçma hatalar içeriyordu ki zaten. kıs dayanamamış demekki

23.09.2012 15:10:52

Misafir(misafir) ayşegül hanım gibi usta bir oyuncunun kendinden yaşça küçük olan meslektaşının ardından bu denli onur kırıcı konuşmasına şaşırdım doğrusu doğru dahi olsa saygısızlık arzedilmeli bence...

23.09.2012 15:23:29

Misafir(can) Hazal Kaya üzerinden prim yapmak isteyen biri daha.Bu da hazal kayanın başarısından kaynaklanıyo şu da bir gerçekki hazal kaya onları takmıyo bile

23.09.2012 15:45:38

Misafir(ayfer) dizi tutmayınca hazala hücum güzel yol bulunmuş ama bilinki hazal sizin sevyenize asla düşmez hazalın dinisi bir numa ra olacak istediginiz kadar karalayın ben hazalın bunlara asla pirim vermesini istemiyorum hazal kaya sen benim bitanemsin boş teneke çok ses getirir bunu o bayan iyi bilir.

23.09.2012 15:59:15

Misafir(özge) Bu açıklama eğer bir kaç hafta önce olsa inanırdım ama Ayşegül Hanım reytinglerin düşüşü ile böyle bir açıklama yapması açıkçası samimi gelmiyor. Sanki diziyi Hazal için izlemiyorsanız o iyi değil hadi izleyin artık bizi der gibi. Aksi taktirde şimdiye kadar sabreden biri o insan artık sette yokken dedikodusunu yapmaz. Ayşegül Hanım bu şekilde Hazal a değil kendine zarar vermiş. Ne yaşına ne de tecrübesine yakışmıyor.

23.09.2012 16:05:27

Misafir(büşra) Bitirmeye kıyamadığı dizinin Hazal dan sonra nasıl devam edeceğini düşünmüş. Bu hikaye Feriha nın hikayesi idi ve onun için izlendi. Şimdi ise geldiği yer çok üzücü ve kendileri ile birlikte aşağıya çektiler güzelim diziyi. İlgi çekmek içinde hala Hazal ı kullanıyor olmaları çok ayıp.

23.09.2012 16:10:44

Misafir(berfin) terbiyesiz kadın. böyle bir gerçek varsa bile diziden ayrıldıktan sonra söylemek hiç doğru değil sus gizli kalsın ne gerek var. ayıp...

23.09.2012 16:17:13

Misafir(deniz) bu kadarida pesss!!!ne oldu reytingler dusunce tutustular sucu hazal kayaya atiyorlar ne oldu hani onsuzda devam ederdi en fazla uc bolum dayandilar ne guzel olmus ben cok sevindim cagatayda kurtulur bu sacma sapan diziden.neden simdiye kadar konusmadida simdi konusuyor nasil ,olsa gorduk bu hafta rezil oldular iki sezon boyunca ya 1 yada 2 oldular reytinglerde ama ne oldu simdi 4 bide 8 oldular bu daha iyi gunleri.madem hazal kendi gitti peki ya ceyda ates, vahide gordum, melih selcuk yada baris kilic onlarda mi istemedi ya git bi surdan aysegul hanim ufak atta civcivler yesin.kendi dusen aglamaz canim simdide hayranlarina goz dikti BIZ SONUNA KADAR HAZAL KAYA FANIYIZ.

23.09.2012 16:23:28

Misafir(.....) Kesinlikle bu sozlere inanmiyorum,Hazal Kaya hic bisey soylemedikce bunlar ona yuklenmeye devam ediyolar,bu sayede diziden konusuluyo,ama raytingleride gorduk yani-o olmayinca olmuyor.Ayrica set arkasi fotograflar ,videolar da ve hatta gece gezmelerinde gormedik mi Hazal Kaya yi oyuncu arkadaslarinla? Peki o zaman nasil eyleniyodu,gulumsuyodu cok merak ettim dorusu?

23.09.2012 16:35:50

Misafir(lale) Hazal dan Aşk-ı Memnu seti çok memnun olduğunu her seferinde belirtirken, AFK nin sürekli çamur atma çabası nedendir?? Hazal ın diziden ayrılmak istemeside normal. Eğer bir işten mutlu olmuyorsa neden devam etsinki. Üstelik ben 56. bölümden sonraki repliklerin o kadar aptalca olduğunu görüyordumki Hazal bu replikleri ezberlerken bile nasıl dayanıyor diye düşünüyordum. Hazal Çağatay gibi değil, donanımlı biri ve onu tatmin edecek bir senaryo yoktu 56 dan sonra. Bu dizi zaten bitmişti. Zaten Hazal Kaya kalsa bile dizinin tadı kaçmıştı. Tabi Hazal olmayınca daha da kötü oldu. Ben bu diziyi bu sezon hiç izlemedim, izlememde. Eğer Çagatay yeni bir dizide olsa idi sanırım reytingler yine yüksek olrdu ama bu çocuk burda artık iyi değil. Çağatay ın ayrılmak istediği ama bunu başaramadığı bakışlarından da çok belli.

23.09.2012 16:40:47

Misafir(selin) sen önce kendine yardım et be kadın! hazal gayet gündemde olan başarılı bi oyuncu! asıl kendisinin adı yok bu camiada! küçücük bi karakter dizide! kendini çok önemli sandı galiba! ya da reytingler düştü,onun sinirini çıkarıyo ! sadece bu değil ahu sungurda öyle. ben böyle oyuncular görmedim! insan izleyicisine küfür ve hakaret eder, rol arkadaşına da iftira atıp arkasından konuşur mu ya?! çok yanlış ve gözden düşürücü hareketler bunlar! hazalın nasıl bi insan olduğunu herkes biliyo. şimdi onun hakkında kötü şeyler söyleyip bizi ondan soğutmaya çalışıyorlar ama başaramayacaksınız! böyle yaptıkça ancak kendinizi gözden düşürürsünüz!

23.09.2012 17:35:50

Misafir(misafir) ta hakatten şu kızla uraşmayın ya bence hazal kaya umursamasın hazal kaya çok güzel ve başarıl bir oyuncu onu kısknmyın ya

23.09.2012 17:44:24

Misafir(şeyma) Uğraşan istediği kadar uğraşsın istdiğini desin bizim HAZAL'a güvenimiz sonsuz. HEP DESTEK TAM DESTEK...ARKASINDAYIZ. KİŞİLİĞİNİN NE KADAR DÜZGÜN OLDUĞUNU SUSARAK GÖSTERİYOR. İŞTE BU YÜZDEN ÇOK SEVİYORUZ ONU. GİTTİĞİ YOLUN ÖNÜ AÇIK. UMARIM HEP MUTLU OLUR.

23.09.2012 17:45:52

Misafir(iris) ayşegül çidamlıyı da HAZAL KAYA sayesinde tanıdık, önceden bilinen bir oyuncu değildi hiç değilse benim gibi çoğu kişi bilmiyordu, şimdi de gündemde kalmak için birçok oyuncunun aksine şeyler söylemesi bizlerde kendi adına kötü bir imaj bıraktı. her şey ortada zaten...

23.09.2012 17:47:39

Misafir(aslı) Yaşlı başlı kadın yılların oyuncusu..durup dururken hazal'la uğraşacak değil.bunlar oldu ki demekki doğruki kadın yazmış.

23.09.2012 18:18:48

Misafir(seda) kim ne derse desin kardeşim ben hazalı çok seviyorumm

23.09.2012 18:19:07

Misafir(gözde) koskoca kadının gündeme gelmek için diziyle hiç bir alakası kalmamış olan bir oyuncu hakkında böyle konuşması nekadar çirkin. madem konuşacaktın niye hazal dizideyken konuşmadında şimdi arkasından konuşuyorsun. diziyi bitirmeye kıyamamışlar şuna para almaya doyamadım desene

23.09.2012 18:25:45

Misafir(selin) Hazal Kayayı Seversin Sevmezsin Bilemem Ama Bu Kız Diziden Çıktığından Beri Tek Bir Kelime Dahi Etmedi Dizi Hakkında Başarılar Diledi Sustu Ama Arkasından Konuşmayan Kalmadı Madem Bu Kız Herkes'e Kök Söktürüyordu Sette Neden Melih Selçuk'la Yakın Arkadaş Neden Deniz Uğur'la Yakın Arkadaş Neden Çağatay'la Araları İyi ... Bir Susmasını Öğrenin Be Bir Susmasını Öğrenin

23.09.2012 18:26:04

Misafir(birsen unal) banada tam aksine çookkkkkkkkk sempatik geliyor

23.09.2012 18:27:37

Misafir(fatmanur) hazal ne olursa olsun kim olursa olsun bu söylenenler doğru olsun,olmasın her şeye rağmen ben hazal kaya fanıyım o kadar!

23.09.2012 18:46:07

Misafir(sn) dizi gözden düstü ya gündeme getirmek icin kullanin kizi

23.09.2012 18:47:56

Misafir(secil) hazala bu geccelik bukadar yardım yeter demiş bide hahha bunun bu proeden önce adı mı vardı? hazalın bundan alıcagı reklam mı varmıs tam tersi bu kadın hazalın üstünden psim yapıyor yavrucak

23.09.2012 19:00:38

Misafir(AZE) SU Aysegylmu nemi hic kendine bakdimi aynada ya?? Dizidfe ne konusuyorsa anlasilmiyor bile. HAZALIN YERINI KIMSE VEREMEZ!!!!! HAZAL BIR FENOMEN OYUNCU

23.09.2012 19:24:18

Misafir(gizzzeeeeemm) DOĞRUDUR HAZAL ISTEMESE AYRILMAZDI BALKANLARLA SÖZLESME IMZALAMIS OLSA BILE FATIH AKSOYA TAZMINATINI ODETTIRIRDI SONUCTA ADINI FERIHA KOYDUMDA DEVAM ETMESIYLE YINE KAZANDIRCAKTI... KIMSE ISTEMEDIGI BISEYI YAPMAZ BENCE..

23.09.2012 19:55:08

Misafir(selin) Çamur at izi kalsın.Ayşegül Hanım nedense dizinin reytingleri düşünce açtı ağzını..Daha önce nerelerdeymiş acaba?Bu olaylar unutulunca çamur sıçratanın üstünde kalacak.Ayrıca Ayşegül Çidamlı dikkat etse iyi olur o çamur lekesini BİNGO bile çıkarmaz.

23.09.2012 20:10:22

Misafir(fey) Neden şimdi konuşuyor??? hımmm AFKnin ratingi düşüyor mu ne???

23.09.2012 20:11:56

Misafir(kübra) ya kız zaten acıklamasını yaptı neden arkasından atıp tutuluyo

23.09.2012 20:15:13

Misafir(Aynur) Ayıp değil mi ya, daha bikaç ay öncesine kadar aynı proje için emek veriyorlardı ter döküyorlardı aynı setin yemeğini yiyorlardı paylaşıyorlardı... Söylenenler doğru veya değil, ancak ayşegül hanımın yaptığı da bence çok nahoş!

23.09.2012 21:57:19

Misafir(saren) retinglar dustu ecin boyle soyladi ei tabeke biliyorlar arkan final yapacaklar simde har kes hazala kizgin ama har kes biliyor hazal ne kadar ei bir insan

23.09.2012 22:10:39

Misafir(murat) dizinin reytingi düşünce oyuncular işinden olacak diye şimdide diziden ayrılanlar üzerinden pirimmi yapılmaya çalışılıyor. hazal kayanın dizi bitiriliyor diye başka bir diziyle anlaştığını herkes biliyor böyle hazalı karalayarak düşen reytinginizi yükseltemezsiniz.

23.09.2012 22:40:33

Misafir(AZ) benim buyuklere saygim sonsuz ama bu kadinin yaptigi ne resmen terbiyesizlik Hazalin nekadar durust iyi kalpli oldugunu biliyoruz ve Aysegul Kaya Hazali oyle yetistirmemiski gitsin kendisinden buyuk insanlara terbiyesizlik etsin, guzel oldu kurtuldu Hazal bu insanlarinn icinden ins Cagatayda cikar diziden ve onuda baska projelerde goruruz, reytingleri yerde diye kizin ustune atliyorlar pes dogrusu

23.09.2012 23:46:13

Misafir(serap) reytingler dustu hadi hazala yuklenelim millet ona kizsin o cikti diziden reytingler geri gelsin yok oyle yama kardes hazalci degilim ama boyle bazi kisilerin ustunden reklam yapan insanlara gicik oluyorum

24.09.2012 00:14:46

Misafir(ceyda) reklam kokan hareketler bunlarrr

24.09.2012 02:45:50

Misafir(gül) bence dizinin eski reytingi olmadığı için hazalın üstünden reklam yapmaya çalışılıyor.gerek yok bu tarz suçlamalara dizi mutlu sonla bitmeliydi çağatayın oyunculuğu içinde kötü oldu

24.09.2012 07:37:41

Misafir(nermin gül) bence şimdiye kadar nerelerdeydiler reytinleri düşüncemi akılları başına geldi azala sonuna kadar güveniyoruz

24.09.2012 08:42:58

Misafir(serpil yılmaz) ayşegül çidamlının sözlerini akılda tutmak lazım başka biri olsaydı yağdırırdım da.... ama şöylede bakmak lazım o dizi başlarken ben hazal ve vahide için izlemeye başladım herkes gibi... o diziyi bu noktaya hazal getirdi inkar etmemek lazım bak dizi geçen hafta yerleri öptü, seyredilme sıralamasında, onun için kaprisini çok görmemek lazım... filmin bitmesini saedece hazal değil izleyicide istedi çünkü artık kabak tadı vermeye başlamıştı bunun içinde gitmesine hak vermek lazım...... tabiki dizi oyuncuları hazala kızgın olabilir afk onlarında ekmekkapısı çünkü, proje başarılı diye hiç bitmesin ozaman olurmu öyle şey, o zaman asmalı konak hiç bitmesemiydi....

24.09.2012 09:28:46

Misafir(Zeros) Reytingler ddüstü simdi hazala saldiriyor .. ama gercekler ortada aysegül hanim ... siz nekadar ugrasirsaniz ugrasin .. hazali bize kötülemiyeceksiniz ... tam tersi ... daha cok seviyoruz

24.09.2012 10:38:00

Misafir(aysun) reytingler düşünce hazala saldırmalar başladı..Böylece gündem olacaklar bir kaç gazeteye haber..belki biraz izleniriz..Ya izlenesi bir dizi olmaktan çıktı..Hazal olmadan çağatay bir hiç..Daha doğrusu feriha olmadan emir bir hiç o dizide..O dizi emir yada feriha için izlenmiyordu..İkisi için aynı anda izleniyordu..O aşk için..hazal ayrılmak istedi ayrıldı?DİĞER OYUNCULAR NEDEN AYRILDI?Hayır yani gazetecilerden tut biz izleyenlere kadar..Herkes bu sezon biteceğini biliyordu ve bitecekti dizi..efsane olacaktı..sırf reytingden nemalanmak için saçmaladınız diziyi..yok emirin yoluymuş..Ne yolu ayol..kız ayrılmak istesede haklı..istersen 39. bölümde ayrılmak istesin yine haklı!o diziyi dizi yapan en büyük etkenlerden biri ferihaydı..sonradan kızı görmezden gelirseniz tabiki çıkmak ister..ben olsam bende çıkarım!

24.09.2012 11:45:33

Misafir(hakan) hazal kaya ve çagatay hayranlarıyla gurr duyuyorum hazalı kötüleyin biz onu herhaliyle sviyoruz daha 21yaşında yaptıysada haklı bu insanlardan ne beklenirki

24.09.2012 11:55:45

Misafir(leyla ) bırde ayşegul hanım lutfetmış hazalın yenı dızısını etkılemek ıstemezmış zaten wtkıleyemezsın hanımefendı hazalın cıddı fanları var keza dıyer oyuncularda sevılıyo seneryo zaten çok guzel eee yapım şırketıde kalıte sen etkıleyemezsın sız dızınıze odaklanın yolunuzu kaybetmeyın aman mazallah reytınglerde gorduk sızı sanırım bı kaç bolum sonra karanlık yollarda olacaksınız yarı yaşınızdakı bır oyuncu ıle ugraşmak sıze ve dıgerlerıne gorezaten çamur at ızı kalsın ama ızı kalmıycak hazalım pırıl pırıl alamadıgınız ve alamayacagınız reytınglerı hesabını hazala yuklemeyın

24.09.2012 12:36:54

Misafir(bengü) milet hazala tekrar aşık olacaksınız fıragmanıizledim hazalın şivesi süper büle büle

24.09.2012 12:38:14

Misafir(fatoş) hazal fanları çok körsünüz bu haberler daha öncede çıkmıştı hazal çok şımarık kaprisli diye neden başka oyuncular hakkında çıkmıyorda hazal hakkında çıkıyor güldürmeyin beni ya bu kız aşkı memnuda sevilmiyordu bile feriha oldu iki gözyaşı döktü herkes fanı oldu hazalın değil mi yani öyle sanıyorsunuz

24.09.2012 13:10:19

Misafir(onur) Hazal KAYA ya istediğinizi söyleyin kendi adıma ona olan sevgimde hayranlığımda bitmez boşa kürek sallamaktan vazgeçsele ii olur..peki neden bu saldırılar çünkü şu anda en başarılı ve gözde Kadın Dizi oyuncusu Hazal kaya onlarda bunun farkındalar

24.09.2012 14:11:54

Misafir(misafir) hazal bizim bitanemiz böyle basit taktiklerle bizi ondan soğutamayacaklar bunları hep fatih aksoy yaptırıyor emirin yolu yolda kaldı diye

24.09.2012 15:18:00

Misafir(Nur) Bir susun be yeter artık hazalda hazall ne hazalmıs be siz kendiniz o kızı şımartıyosunuz boşa o kadar ukala ve sımarık değil reytinglerlede bi alakası yok bunun aysegül hanım gerçekleri yazmış sette akrabam çalısıyo ordan biliyorum çağatay gibi bi cocugun basta hazalla oynaması yanlıs oldu aslında bi kız için gül gibi çocugu harcıyosunuz yazık be..

24.09.2012 17:03:01

Misafir(adam haklı) NUR HANIM SİZE KATILIYORUM ŞİMDİ BU YORUMUNUZU OKUYANLAR SİZE SİNİRLENECEKTİR AMA ONLAR HAZAL HAZAL DİYE HİPNOTİZE OLMUŞLAR ÇOK GÜZEL YAZMIŞSINIZ VALLA TEBRİK EDERİM VE ŞİMDİDEN O TUHAF YORUMLAR İÇİN DE SABIR DİİLİYORUM SİZE:)

24.09.2012 18:03:53

Misafir(meltem) başarılı insanların önüne hep engel konurmuş freudun bir sözü var ne kadarda güzel demiş edepli edebinden susar edepsiz olanda ben susturdum sanar işte durumun özeti gerisi boş...

24.09.2012 18:03:59

Misafir(leyla) hazal gıbı bır oyuncu ıle cunun oynaması yanlış dıyen kışı sen bılıyomusun o çocuk hazalla tanındı ferıha ya olan aşkı varettı seyırcının gozunde ferıye aşkı ıle sevdırdı ıkısını ayırmadık femır dedık asıl cu ıçın çok buyuk bır şans kendıne çok yakışan hazalla oynamak hem bız cuyu da sevıyoruz sadece bu saçma dızıden bıran evvel ayrılsın ıstıyoruz başka projede yıne hazal la oynasın bızde ızleyelım tekrar onları hem ayşegul hanımın dedıklerı dogru olsaydı hazalı vahıde hanım ve denız hanım başta kımse sevmezdı denız hanımın yazısını okuyun hazalı çok guzel anlatmış bu ışte çekememezlık var hasetlık var başka duygularla gencecık guzel başarılı bır oyuncu karalanmaz

24.09.2012 18:06:09

Misafir(AYNUR-AZ) tabi tabi Hazal AFKde oldugunda boyle seyler soylemiyorlardi gitti ve simdi reytingleri dustdu hemen saldirmaya basladilar bu bir REKLAM KENDILERINI ACINDIRMAK ICIN, heee bide bazilari yorum yapmis ne Hazalmis beee akrabam calisiyor nasil simarik oldunu soyluyolar, simdi dinleyin tanimadigin insanlar hakkinda asla konusmayin nasil olursa olsun ister simarik ister su olsun, sizinki sadcee kiskanclik ve herkes azalin nekadar terbiyeli sicak kanli oldugunu soyluyo, he birde Cagataya askiniza deliler gibi asiksiniz onadami inanmiyosunuz? oda soylemistdi hazalin nekadar guzel bir insan oldugunu simdi bir dusunun o gitdikten sanra zaten herkes ona saldirdi kiz basarili biri ve kaliteli islerde yeri onun, birde Hazal zaten Gencoda taninmistdi ve ASK-I-MEMNUDADA sevilmistdi ve zirveye AFK kalkdi onu burdak cok tebrik ediyorum gercekten.

24.09.2012 18:27:22

Misafir(dr) hAZAL IS THE BESTT

24.09.2012 18:41:18

Misafir(TAMY) AFK 2 YIL SUKSE ALDI DUNYANIN HER TARAFINDA KONUSULDE VE SENIDERDI FEMIR BIR MUHTESEM ASK HIKAYESI OLDU ... EVET UNUTMUYALIM VAHIDE GORDUM , BARIS KLIC VE CEYDA ATES VE YUSUF AKGUN VE VE ,,, HARIKA OYUNGULAR BU DIZI BIR MUHTESEM ANATILMAZ BI ASK VERDI BIZE SEVDIK ASIK OLDUK FEMIR DEYI HER SAYFALARDA YORUMLAR GORDUK BIZDE ONARIN ASKINA SIK OLDUK VE GEDLI FATIH BEY BIZE BOMBA GIBI DIZIYI DENISTI VE BI BERBAT 3 SEZON GETIRDI SATTI TABIKI DIZIYI ARAPLARA , AVRUPADA VE SIMDIK HER YERDEN HAKARETLER DUYOR BEN DE BIR YAPANGI OLARAK TURKCE BILIRIM ONUN ICIN IZLEDIM VE ASIK OLDUM DIZYI BIR SEY SOYLEGEM HAKKETEN BIR REZALET OLDU DIZI BITSIN BIR AN ONCE BIR BOMBA DAHA GELMEDEN VE OYUNGULARIN KARIERE YERLERE SOURUTMEYEDEKTEN CAGATAYA YAZZIK..... HAZALA HELE KIZ 2 YIL DIZIDE SUKSE GETIRDI RATING GELMIS SIMDIK AYSEGUL VE HAKARET YAPYOR REZALETTTTTTTTTTTTTTTTTT

24.09.2012 18:49:52

Misafir(beyza) bence ayşegül hanıma bu kadar yüklenmek doğru değil kimsenin ne yaptığını bilemeyiz çünkü biz yaşamadık o durumları bilemeyiz... ama bence doğru söylüyor kadının işi gücü yok hazal kaya'yı kötü duruma düşürecek değil herhalde

24.09.2012 18:51:58

Misafir(beyza) nur hanım çok haklısınız tebrik ettim bilmeden yazmamak lazım hiçbirşey

24.09.2012 18:53:37

Misafir(student) Hazaaall Kaayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

24.09.2012 21:09:10

Misafir(yanlız) hazala haksızlık yapılıyor oyuncuların ağızından dizinin biteceğene dair çok duyduk ama bunlar hiç konuşmamışlar gibi hep hazala yükleniyorlar dizi tutmayınca hazala saldırıyorlar ben inanmıyorum Allah yolunu açık etsin

24.09.2012 21:44:30

Misafir(ayşe) yaa kızlar hazalda hazal demiyoruzz bizler herşeyi yanlışş anlıyorsunuzz sizler farkındaysanızz bu dizinin baş ana karakterii hazaldıı feriha idi ama bunlar naptılar bir yerlerinden uydurup uydurup yan karakterelerii rollerini artırdılar hazal kaya olmasa çagatay bu kadar ünlü olrmuyduu bençe ne kadar yakışıklı olursa olsun bu kadar sevilmezdii ünlüde olmazdıı hazalla uymu onların çok başka bişey yanii bençe öyleeee ben hazalı sevmezdimm bu diziiden ayrıldıgı içinde kızgındım ama oda kendince haklı feriha ana karakterdii ferihaya gelen vurduu giden vurduu kapıcı kızının yükselmesii görüleçektii dizidee ama bizler 2 yıl bekledik hiç bi ok olmadıı seneryoyuu begenmemesii normall baş rolün isteklerii olmasıda çok normal hazalın sayesinde çok insan bu diziyle ünlü olduu ününe ün kattııı şimdide selin sarı çiyan furkanı ünlü edecek hazalın sayesindee buda bir gerçekkk ben isterdimkii hazall çagatay tekrardan bir dizi sinam ne olursa olsun rekor kırardık valalhii bir başka dizide sinamada buluşurlar inşallahhhhhh

24.09.2012 22:07:47

Misafir(büşra) ya siz degilmıydi dizi devam etsin aşk bitmesin dye şimdi dyosunuz hazal fanları dizinin kabak tadı verdigni anladıda cıktı diyonuz bu nasıl mantık hazal kaya diziden çiktı diziyi yerdn yere vurdunuz sadece hazalın mi emegi war yapmayın lütfen çagatay hiçmi bi şey yapmadı sadece yazik dyorum.....!!!!!!!!

25.09.2012 01:21:59

Misafir(reyhan) eee Cagatayla dizi cektigi halde gundem olamadi kizz dizi tutmadi en iyi yolll STRA yuklenmek ti bak nasil da reklam yapiyor gecmstede hep boyle olmstr dikis tutturamayan zavallilar boyle starlarin golgesinde yasamaya mahkumdurlar SEN GERCEKTEN BIR STAR OLDUN HAZAL KAYA SENI SEVIYORZZ bir soz var yaa ;;;;;; urur kervan yuru die aynen oyle

25.09.2012 01:53:54

Misafir(hakan) kıskananlar çatlasın sonuna kadar hazalcıyız yaparsa yapsın sizene

25.09.2012 07:52:40

Misafir(Gizem ) 1. sezon dizide bi akrabam çalışıyordu ben o zaman İstanbulda değildim. zaten diziyi izlememi bana o söyledi ve bağlandım her hafta sordum sette neler oluyor diye. Hazal böyle biri değil. Aksine kimseyi ayırt etmiyor. set çalışanlarıyla sohbet muhabbet herşey tıkırında. ve akrabam işten ayrıldı ayşegül çıdamlı da 2. sezon geldi. 1. sezon sadece Feriha'nın nişanında kalmıştı 2 bölüm. Son olarak Hazal'ı nerdeyse boğarak resim çekiliyorlardı hepsi takipçi için olduğu bi kez daha ortaya cıktı. Yürü be Hazal kim tutar seni. :)) Çatlat herkesi

25.09.2012 11:47:54

Misafir(eren) inanmiyorum ya nasil insanlar var,hem hazalla sarmas-dolas resimler cekdiriyo,hemde reytingler dusdu diye kiza iftira ediyo ayip ya ayip.biz HAZALimiza guveniyoruz baskasi viz gelip-tiris gider...........

25.09.2012 18:18:18

Misafir(student) Tamy Havarian eee Cagatayla dizi cektigi halde gundem olamadi kizz dizi tutmadi en iyi yolll STRA yuklenmek ti bak nasil da reklam yapiyor gecmstede hep boyle olmstr dikis tutturamayan zavallilar boyle starlarin golgesinde yasamaya mahkumdurlar SEN GERCEKTEN BIR STAR OLDUN HAZAL KAYA SENI SEVIYORZZ bir soz var yaa ;urur kervan yuru die aynen oyle

25.09.2012 23:31:08

Misafir(narsian omar) AKSOY EFENDI SALI GUNU 2 TANE FRAGMAN BIRDEN GELDI COK KOMIK HAKKETEN VE HZALIN YENI DIZININ GUNU COK HARIKASIN VALLAHI EMIRI VE KORAY AGLAMAK INSALNLAR AGLAR VE UZUNUR KI CUMA GUNU BI UMUD OLSUN VE DIZI SEYIR ETMEYE DEVAM EDELLER HAKKETEN PROFESIONEL DEGIL BU .... BITIR BU DIZIYI COK REZIL OLDU ANAMI KALMADI AGLIYOLAR EMIRIN REZALETIN UCUN EMIRIN ACININ ICIN NE KADAR SUREGEK BU ..... OYUANIN SIZDE CUMHUR OYUNA GELMEYIN EMIR EVEN AGLIYOR KARISI OLDU KORAY DE DESTEK OLYOR AMMA NIYE 1 AY ICINDEN HEC BIR YERDE GORMEDIK BUNU SIMDIK KORAY VE EMIR AGLAMAK LA BASLADILAR YETER BE BU OYUNA KIMSE GELMEZZZZZZZZZZZZ YETER REZALETTTTTTT

25.09.2012 23:31:09

Misafir(student) eee Cagatayla dizi cektigi halde gundem olamadi kizz dizi tutmadi en iyi yolll STRA yuklenmek ti bak nasil da reklam yapiyor gecmstede hep boyle olmstr dikis tutturamayan zavallilar boyle starlarin golgesinde yasamaya mahkumdurlar SEN GERCEKTEN BIR STAR OLDUN HAZAL KAYA SENI SEVIYORZZ bir soz var yaa ;urur kervan yuru die aynen oyle

25.09.2012 23:31:44

Misafir(Leyla) 1. sezon dizide bi akrabam çalışıyordu ben o zaman İstanbulda değildim. zaten diziyi izlememi bana o söyledi ve bağlandım her hafta sordum sette neler oluyor diye. Hazal böyle biri değil. Aksine kimseyi ayırt etmiyor. set çalışanlarıyla sohbet muhabbet herşey tıkırında. ve akrabam işten ayrıldı ayşegül çıdamlı da 2. sezon geldi. 1. sezon sadece Feriha'nın nişanında kalmıştı 2 bölüm. Son olarak Hazal'ı nerdeyse boğarak resim çekiliyorlardı hepsi takipçi için olduğu bi kez daha ortaya cıktı. Yürü be Hazal kim tutar seni. :)) Çatlat herkesi

25.09.2012 23:32:58

Misafir(student) ya siz degilmıydi dizi devam etsin aşk bitmesin dye şimdi dyosunuz hazal fanları dizinin kabak tadı verdigni anladıda cıktı diyonuz bu nasıl mantık hazal kaya diziden çiktı diziyi yerdn yere vurdunuz sadece hazalın mi emegi war yapmayın lütfen çagatay hiçmi bi şey yapmadı sadece yazik dyorum.....!!!!!!!!!!!!

25.09.2012 23:34:31

Misafir(selver) kıskançlık diz boyu anam ufak attın da civcivler yesin