AHMET KAYA ŞARKISI 'SUSKUNLAR'DA AĞLATTI!

Suskunlar’da dün gecce yayınlanan bölüme Ahmet Kaya’nın "Nerden Bileceksiniz" şarkısı damgasını vurdu..

Magazin - 16 Mart 2012 04:51
AHMET KAYA ŞARKISI 'SUSKUNLAR'DA AĞLATTI!
Cezaevinde tecavüze ve şiddete maruz kalan çocuğun yaşadıklarını anlattığı anda arka fonda çalınan Ahmet Kaya şarkısı izleyenleri ağlattı...

Video için tıklayınız

Suskunlar'da Ecevit'ten hayat kurtaran plan:

Video için tıklayınız..

'Suskunlar' arabada 'Nerden Bileceksiniz'i dinliyor:

Video için tıklayınız...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(15 Yorum Yapıldı)

Misafir(Uzay) Nefis bir dizi. Oyunculuklar da senaryo da cok saglam. Bu dizide yer alan hicbir oyuncunun ozellikle hayraniydim diyemem ama Murat Yildirim ile Sarp Akkaya'ya daha simdiden hayran oldum. Aslinda Murat Yildirim cok iyi bir dram oyuncusu oldugunu Guz Sancisi'nda gostermisti de ben tam aymamisim demek. Bu dizide tam hakkiyla kendini ifade etme sansi bulacak. Sarp Akkaya da o role nasil guzel oturmus, vallahi helal. Cok on calisma yapildigi belli, sanki roller ilk bolumlerden oturmus, yerlesmis ustlerine... Yalniz umarim iki erkek arasinda kalan kadin ya da ayni kadina asik iki dost olayina cok fazla takilmazlar. Elde boyle sapasaglam bir zemin varken yazik olmasin icerige, zemini kaymasin...

16.03.2012 06:12:24

Misafir(Misafir!) Ahmet Kaya!!!! HUZUR ICINDE YAT!!! SEN HIC OLMEDIN!!!! Daim kalbimizdesin! Cocigin konushturulma sahnesi neydi yaaaa..!!!!! kendini tutabilene ask olsun!!! :((((((((( Helal olsun! Filmin yapimcilarina diyorum!!! SAKIN ola REYTINGLE savasha yenik dusmeyin.Burda kapatdilarmi,obur kanala gecin!!! Ama bunu sonunu getirin!

16.03.2012 06:43:16

mervesu bu dizi nasıl raiting alamıyor anlamadım kime sorsam suskunlar diyor yoksa raiting şikesimi var ortada ben bayıldım bu diziye hele bu bolum aglamaktan gozlerim şişti vallahi

16.03.2012 09:36:42

Misafir(nihalçu) OFF GERÇEKTEN ÇOK AĞLADIM YAA çok güzeldi çocuk harikaydıı sarı süperdi birtek ben değil ailecek ağladık ya hele ahmet kaya yeniden doğdu diyebilirim

16.03.2012 10:13:45

Misafir(hilal) evet cok guzel dizi hele ahmet kaya sarkisi cok uyu cok aglatti bunan sonraa ahmet kaya prcasi calsinlar yakisir

16.03.2012 11:21:21

Misafir(iaa) SİZE SESLENİYORUM TİMSS SAKIN DIZIYI YAYINDAN ALMAYINN BIZ SUSKUNLAR DIYORUZZ DIGERLERI FASA FİSOO RETINGLERDE INANDIRICI DEGIL

16.03.2012 11:57:53

Misafir(deniz) ofya çokk güzeldi.reytinlerde nasıl birinci olamıyor bu insanları anlamak mümkündeğil

16.03.2012 12:05:28

Misafir(beyza) sarp akkaya müthişti çok gerçekçiydi ağlıyarak izledim

16.03.2012 13:34:13

Misafir(berrin) cook agladim cokkk ilk defa bir diziye bu kadar aglamisimdir cok kötü oldum bu kadar mi gercekci oynanir ;)

16.03.2012 14:31:47

Misafir(bahar) suskunlar gerçekten süper bir dizi ama gününden dolayı reyting alamıyor pazartesiye alınırsa hakettiği sonucu alır.

16.03.2012 14:57:11

Misafir(58) bende gerçekten bu kadar güzel bir dizinin 2. bile olamamasına inanamayanlardanım.dizi çok inandırıcı.sinema filmi gibi.ama günü yanlış bende izleyemiyorum.daha güzel bir güne alsalar rekor kırabilir.O SAHHNEYİ TAMAMINI İZLEYEMESEMDE HARİKA VE ACIKLI BİR SAHNEYDİ.

16.03.2012 16:37:16

Misafir(Efsun) Ağlatan az kalır benceee, yüreğimizi dağladıı. Ne kadar etkileyiciydii ya, rüyamda bile etkisinden kurtulamadıım!

16.03.2012 18:44:28

Misafir(sevilay) harika bir dizi harika bir bölümdü sarp akkaya murat yıldırım o sahnede döktürmüşler mağdur rolünü oynaya çocucğunda o içli içli ağlaması beni mahvetti kahroldum ya