Gecce Mekan Oscarları

AKYÜREK, İMİRZALIOĞLU'NUN KARDEŞİ OLACAK MI?

Engin Akyürek'in 'Cevdet Bey ve Oğulları' isimli dizide Kenan İmirzalıoğlu'nun kardeşini canlandıracağı iddiasına menajeri yanıt verdi.

Magazin - 22 Haziran 2012 22:53
AKYÜREK, İMİRZALIOĞLU'NUN KARDEŞİ OLACAK MI?
Fatmagül'ün Suçu Ne dizisinin bitmesiyle birlikte Engin Akyürek'in yeni bir proje için el sıkıştığı öne sürüldü. Engin Akyürek'in Kenan İmirzalıoğlu'yla aynı dizide onun kardeşi rolünde oynayacağı iddia edildi.

Engin Akyürek'in 'Cevdet Bey ve Oğulları' isimli dizide Kenan İmirzalıoğlu'nun kardeşini canlandıracağı iddiasına menajeri yanıt verdi. Engin Akyürek'in menajeri Özlem Durak "Bizden alınmayan herhangi bir haber doğru değildir" dedi.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(33 Yorum Yapıldı)

Misafir(laila) üffffff varya gecce.com acip ilk ENGININ resmini görmek, cennetin yüzünü görmek gibi. =))))))

22.06.2012 23:09:17

Misafir(esra) huhuuuuuu doğru değilmiş valla çok sevindim yaşa özlem durak =)

22.06.2012 23:12:03

Misafir(zeynep) O artık 2.adam rollerinde oynayamaz... O bir star şimdi...Gönlümüzün ve ekranların alçakgönüllü,çekingen prensi... Yanına yakışır bir partnerle,esas adam olmalı...Kenan İmirzalıoğlu'nun kardeşi değil... Kenan İmirzalıoğlu,Engin Akyürek'in ağabeyi rolünde denebilir bence:) Engin'in üstüne oyuncu tanımıyorum.Net.

22.06.2012 23:13:23

Misafir(melek) açıkçası bir ece melek senaryosu daha çekemem.bu cadılar fsn de resmen engini pasifize ettiler .Allahtan Engin çok iyi bir oyuncu da, her daim kendinden söz ettirmesini bildi.Ben kenan la oynamasını isterim .ancak roller eşit olmak kaydıyla .Engin artık bir jöndür onun üzerinden giden bir dizide oynaması tercihimdir.dediğim gibi kenanla süper olur eşit rol olması kaydıyla.....

22.06.2012 23:14:09

Misafir(Eren) Engin Akyürek'in gerçekten oyuncu kayırma yapmadan yazan senaristlerle çalışmasını isterim Ece-Melek 2lisi tamamen zıt bi durumda yerinde olmuş gerçek olmaması sevindim :)

22.06.2012 23:18:54

Misafir(misafir) Engin Akyürek kiminle oynarsan oyna korkma. Başarı senin varlığında var. Yok edilemiyor görüldüğü üzere.Ama muhteşem olmanı görmemiz zorlaşabilir. Bu yapımcı, senarist ve diğer oyuncu bütünlüğü ile ilgilidir. Kolay gelsin. İşin zor kardeş.

22.06.2012 23:35:52

Misafir(hira) allah korusun aman sakın ecomelo ikilisiyle çalışma şen dullar seni o diziyle yine ikinci plana atarlar.fatmagüllün suçu ne? gibi onların gözdeleri beren saat,kıvanç tatlıtuğ bide kenan imirzalıoğlu olacak sen hep üvey çoçuk gibisin senaristler sırf dizi da fazla tutulsun diye engini oynatmak istiyorlar.amanın yandık yine bu senaris hanımlara kalacağız.inşallah haber doğru deyildir.gerçi menajeri yalanlamış ama yinede insan korkuyor ateş olmayan yerde duman çıkmaz ne diyelim.bende isterim kenanla oynasın tam birbirilerinede az çok fiziken benziyorlar ama bu senarislerin olduğu projede oynamasın zaten 2 sene bize ızdırap çektirdiler bi 2 sene çekemem bunların yazacağı senaryoyu başka birileri yazsa tamam ama bunlar asla fatmagüllün suçu ne? finalide berbattı zaten bunların yazağı işede offffff gecce gecce moralımız bozuldu.

22.06.2012 23:37:49

Misafir(misafir) Görüldüğü üzere yorumcular herşeyin farkında. Ouyuncu kayırma. ve diğer güzel szöler. Cennetin yüzü:) Engin Akyürek merdiveni çıkarken inenlere selam ver. Sen tavrını koru. Başkalarının yaptığını yapma. Seyretme zamaların geliyor.. Vuuuuu.Saatte jet kilometre.. Engin akyüreğin dayanılmaz yükselişi..Böyle bir finale rağmen. Biliyormusunuz yapımcının af dileyerek üstelik yeniden final çekmesi gerekir bu kadar yorumlardaki tepkilere bakarak.Ama biz istemezük artık..Artık biz istemezük..İyiki bitti bu dizi.

22.06.2012 23:46:56

Misafir(misafir) Engin Akyürek napıyomuşuz. Bi Beren'le bide Ecemel ile bidaha töbe.Reytingler mi? O senin hatırınaydı..Kuzey güney malum 20 lerde..Üstelik finallerinde. Sen zor zamanlarda otuzdan aşağı düşmedin.Ama reytinlere inanma sen yorumlara bak..

22.06.2012 23:51:52

Misafir(misafir) sana fark atmaya çalışanlara hırs yapanlara saygı duymalı. Rakipleri zor. Onlarıda alkışlıyorum ama senin tur bindirdiğinin farkında değiller. Yada unutmuşlar. Olsun bi gün seyirci haırlatır..

22.06.2012 23:55:37

Misafir(irem) Engin Akyürek ve Cansu Dere aynı dizide oynasa mükemmel olur.Kerem Deren ve Pınar Bulut'un elinden çıkacak yeni bir senaryo tadından yenmez.

23.06.2012 00:05:55

Misafir(feride) LÜTFEN SAKIN SAKIN DOĞRU OLMASIN BU HABER, KABUL ETMESİN. İKİNCİ ADAM OLMASIN. O ARTIK TEK BAŞINA BAŞROL DIŞINDA BİRŞEY KABUL ETMESİN. HELE Kİ ECE-MELEK İN ELİNDEN ÇIKAN VE DİĞER BAŞROLDEKİLERİN ONUN AYARININ ALTINDA OLDUĞU PROJELERİ HİÇ KABUL EETMESİN. LÜTFEN BU DİZİDE OYNAMASIN :(((

23.06.2012 00:15:57

Misafir(devran) hepinizle iddaya giriyorum....iyi okuyun menajerin yazdigini tamamen yalanlamiyor...sadece diyor ki "bizden alinmayan...." bence...bu dizi haber dogru.... yüzde yüz iddasina girerim...ay yapim bombayi patlaticak bu sadece halki biraz beklentiye sokma olayi....ENGIN O DIZIDE OYNICAK GÖRÜSCEKSINIZ....ha ben bir kenanciii olrak sizi takdir etim kenana karsi cok saygili ve güzel mesajlariniz var....biz kenancilar olarak ayni dileklerimizi size yani enginciller diliyoruz....sizin gibi fanlar az bulunur....cünkü cagtaycilar veya kivanccilar kenani cekemiyorlar ama siz ayrisiniz...farkiniz bu iste....ne olursa olsun ister oynasin ister oynamazin...kenan engin iyi bir uyum sergiler

23.06.2012 00:17:56

Misafir(Élie ) Aman sakin ecomel ASLA !!! Ecomel mumkunse tuba,engin ile kenan'dan uzak dursun!!! Offf baska senarist yok mu ya ?! Yanliz kadro yakiyor resmen kalite kokuyor muhtesem uclu :)

23.06.2012 00:25:37

Misafir(bensen) Bence oynamasin.Kenan iyi bir oyuncu.Ama Engin Akyurek niye ikinci bir rolu kabul etsin. Basrol olmayan hic bir rolu kabul etmesin bence .Hem ben Ece-Mel guvenmiyorum .Insallah bu haber dogru degildir .Umarim FGSN Engin Akyurke ders olmustur ve bunlarla bir daha calismaz

23.06.2012 00:39:48

Misafir(nano) aman diyim engin sakın bu hatayı yapma sanat hayatının hatası olur seni on yıl geri götürür.

23.06.2012 00:51:36

Misafir(kardelen) üçünü aynı projede düşündüğümde ilk olarak çok heyecanlandığımı söylemek isterim.engin,kenan ve tuba kesin tadından yenmez o dizi.reytingler tavan yapar.amma velakin senaristleri düşününcede şu kanaate vardım:3 üde başrol olsa bile biri kesin 2. plana atılıcak ve bu üçlü arasında 2. plana atılabilicek bir oyuncu göremiyorum ben.

23.06.2012 01:26:49

Misafir(infuzein) I think Engin and Kenan would make a great team. Kenan is an experienced, polished and popular actor; but, it is equally important who the leading ladies are. As an Engin fan, I would prefer that he plays a leading role, but in a situation like this, Kenan, being the more experienced actor would of course, get top billing. If the two can play off each other, and both deliver their best, it could be a fabulous show. But, with Ece/Mel as screenwriters? Uh uh, no way, no how. Never with those two, ever again. I would tell both Engin and Kenan, run away, as fast and as far as you both can. ;)

23.06.2012 01:34:19

Misafir(oktay) tahmin ettigim gibi ...aslinda tadindan yenmez bir uclu olurdular ama uc star bir dizide ay yapima fazla gelir....neyse baska projelerde artik tuba ve engini goruruz umarim....yahu bu senaristlerden beni korkuttunuz simdi tuba & kenan oynarda bu senaryoyu dediginiz ecemelek yazarsa biz neyleyecegiz???tuba icin katlanacakmiyim bakalim

23.06.2012 01:46:45

Misafir(kezman) kenan izmirnioglu enginle ayni projede oynasa kesin kariyeri gider.onun icin enginle hic bir star ayni projede yer almak istemez . net konusuyorum.

23.06.2012 01:48:16

Misafir(fulya) engin hayranıyım.ama kenanıda başarılı ve yakışıklı buluyorum.eğerki ikisi aynı dizide oynarsa olay olur olmasınada ben ikisinin gerek oyunculuk gerekse yakışıklılık konularında kıyaslanmasını ve karşı karşıya getirilmesini istemiyorum.engin hangi dizide yada sinema filminde oynarsa oynasın herdaim takipçisi olucağım.kendimi onun oyunculuğundan mahrum edememde :)ama kenanın projelerinide izliyorum ben.uzun lafın kısası;ONLARI AYRI PROJELERDE İZLEMEK İSTERİM.

23.06.2012 02:00:31

Misafir(sema) kezman adli yorumcu, tamamile haklisin.bakiniz,beren saat engine kadar oynadigi dizilerde hep dizinin yildizi oluyordu,her kes berenin oyunculugunu konusuyordu(aski-memnu). Enginle birlikte diziye basladiginda da beren fanlari dizini berenin gotureceyine o kadar emindiler,ki. ama evdeki hesab carsiya uymadi,engin oyle bir performans sergiledi ki, beren yaninda sonuk kaldi,ve arka plana gecti.beren fanlari ,iste bunu engine bagislayamadilar.uzun lafin kisasi,engin ister bas rol olsun,ister olmasin,rol aldigi dizi onun ucun izlenir.(bknz bir bulut olsam).kenana saygim var,ama ayni dizide oynamasinlar,mumkunse.

23.06.2012 02:34:42

Misafir(tubacı) (laila) adlı yorumcu kardeşim Yorumuna sağlık Enginin resmini görmek Çölde su bulmak gibi bir şey...bu arada ben gerçek bir Tuba fanıyım ama Engini çok seviyorum

23.06.2012 09:30:59

Misafir(misafir) bende kenan ve tuba'nın başrol oynayıp engini başka bir projede izlemek isterim kendi partneri ile ama sinemada oynasa kenan ve engin işte o zaman işler değişir müthiş olur.

23.06.2012 09:40:13

Misafir(esra) yapım şirketi yeni dizisinin reklemını yapmış belliki.zaten bir böyle zamanlarda Engin akıllarına geliyor.sen 2 sene boyunca adamı dizide silikleştir sonra yeni dizi reklamında adını kullan.keşke Fırat Çelik mi olcak diye haber yaptırsaydınız malum gözbebeğiniz de.

23.06.2012 10:22:11

Misafir(arzu) Üçü de şahane oyuncular.Açıkcası Kenan da çok iyi oyuncu ve çok sıcakkanlı biri. Aynen Engin gibi.Tuba hanım da ayrı bir güzellik zaten.Ama bence Engin Cansu dere ile oynayacak.Gövercinin kanatlari diye bir dizi hazırlanıyor ya orda oynayacak

23.06.2012 11:01:24

Misafir(rana) Kenana karşı hiçbir Engin fanı kötü birşey yazamaz.arada 10 yıllık bir tecrübe var.oynamasını istemememizin tek nedeni senaristler.yoksa başka bir senaristin yazdığı dizide ikisini abi-kardeş,düşman...vs izlemek harika olurdu.oyunculuk resitali gibi birşey ama ikinci kez 2.plana atılmasına tahammülümüz yok.

23.06.2012 11:42:01

Misafir(yasmii) iki hemşeriyi bi dizide izlemek güzel olur hem ikiside esmer uzun boylu kardeşi oynarlarsa güzel olur fakat benim korkum tüm enginciler gibi bu dizide de sönükleştirilmeye çalışılması bu adamda ne var bu kadar önü kapatılıyo anlamadım önce altın kelebek hakkıydı verlmedi sonra bi site anket yaptı aylarca oy kullandırdı hileler karıştırdı vs vs hakkımız dedik oylarımızı geri aldık ama sanki o alanda hiç anket yapılmamış gibi yok sayıldı hakkı olan heykelcik verilmedi ama ben canı gönülden inanıyorum ki bugün görmezden gelenler yarın onun başarılarını haber yapmak için o heykelcikleri tutuşturmak için koşacak.gecce size ve ekibinize de sonsuz teşekkürler siz olmasanız tamamen yok sayılacak enginciler olarak canı gönülden tebrikler

23.06.2012 13:40:22

Misafir(saheahs) Engin Akyürek yorumlara bak. Sanal ortamdaki tüm yorumlara onlar sna doğru yolu gösterir. Akıllı insan kendi aklını daha akıllı insan başkasının aklınıda ama en akıllısı ona hediye edilen bütün akılları kullanır. Ve izler nerde derinleşiyosa sağlam yol odur. Tecrübe yaşanmışlık insanlara hazinedir. Ve bir gözden iyidir çok göz.Ama dost olduklarına yani kalbinle doğru olduğuna inandıklarının sözlerine. ÇÜNKİ SENİ YANILTMAK İÇİNDE YORUM YAZILABİLİR. O NOKTADA KALBİNE SOR DOĞRU NEDİR. DOĞRU SANA GERÇEKTEN DEĞER VERENLERİN YORUMLARI. BU SANATTIR TİCARET DEĞİL. Kİ SEN BUNU EN İYİ BİLERN BİRİSİN. ÇİZGİNDEN ÇIKMADIKÇA HEP YANINDAYIZ KARDEŞİM. SENİN İÇİN KATLANIRIZ. AMA SEN SAKIN BAZI ŞEYLERE KATLANMA..

23.06.2012 14:51:44

Misafir( engincilerden) engin akyürek kenan imirzalioğlu tuba büyüküstün üçünüde çok seviyorum haberin doğru olmamasına sevindim sebep senaristler tabiki devran adlı yorumcu çok haklısın hiçbir enginci kenanla ilgili kötü birşey söylemez çünkü kenanın kalitesi yeteneği ortada

23.06.2012 15:31:44

Misafir(adsız) kezman isimli yorumcu. Herşeyin özetini yazmışsın ve sana cevap yazan diğer arkadaşta açıklık getirmiş. Yerden göğe katılıyorum size.

23.06.2012 16:38:06

Misafir(GERCEK - LANTERNE 2002) Bana, hayrani oldugum ENGIN AKYUREK BILE, Ece ile Melek'in yazdigi bir baska diziyi izlettiremez. FSN? ilk ve son oldu. Umarim Engin onlari yazdigi dizide oynama gafletine dusmez. BEN O IKI HATUNUN YAZDIGI ILAC RECETESINI BILE OKUMAMAYA KARARLIYIM!!

23.06.2012 20:39:25

Misafir(ecee) süper bir dzi olcak bu