CEMRE, KUZEY'E AŞKINI İLAN ETTİ; GÖZYAŞLARI SEL OLDU!

'Kuzey Güney' dizisinde dün gecce Cemre Kuzey'e olan aşkını ilan etti; gözyaşları sel oldu..

Magazin - 14 Haziran 2012 12:34
CEMRE, KUZEY'E AŞKINI İLAN ETTİ; GÖZYAŞLARI SEL OLDU!
Başrollerini Kıvanç Tatlıtuğ, Buğra Gülsoy ve Öykü Karayel'in oynadığı Kuzey Güney'de gözyaşları sel oldu. Cemre en sonunda Kuzey'e olan aşkını itiraf etti. Kuzey bu itiraf karşısıda Cemre'ye nasıl tepki verdi?

video için tıklayınız..
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: kuzey güney

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(201 Yorum Yapıldı)

Misafir(nihal) Kimse bu sahneye kilitlenmedi.millet öykü ve kıvanç'ın bayık oyunculukları yerine çoğunlukla maç izlemeyi tercih etti.bu dizi muhteşem yüzyılın olmadığı bir haftada reyting düşürüyorsa kendini sorgulamalı.ayrıca şu cemre denen kişiden,her sahnede ortada bitmesinden ve inatla izleyiciye beğendirilmeye çalışılmasından bıktım.dün akşam cemreden ve bayık ağlak hallerinden başka bir numara yokru dizide. ha birde iki kardeşi idare eden ama tipine bakınca bunu nasıl yaptığı anlaşılmayan itici bir kadın oyuncu.merve ve hazal gibi iki sağlam oyuncuyu bu öykü denen kızın yolunda harcıyorlar ya asıl üzücü olan durum bu.

14.06.2012 12:54:19

Misafir(seda) ağlattılar bizi. hele cemre, ah o cemre.. ne yaptın kızım sen devirdin herkesi..

14.06.2012 14:08:56

Misafir(Rahime) bayik cemre olmasa bu dizi daha çok izlenirdi kıvança şükretsinler

14.06.2012 15:38:29

Misafir(aslı) merve fanlarına üzülüyorum gerçekten. üç beş kişi var forum sitelerinden burada, hep aynı şeyleri yazıyorlar mesela "nihal"in kim olduğu o kadar belli ki. canım, kıskançlığı bırakalım derim. merve öykünün üstüne basarak başrole çıkacağını sanmış e haliyle siz de öyle sandınız ama karşınızdaki sinem kobal değil ÖYKÜ KARAYEL. o kadar kolay değil yani. merve yan rolde takılmaya bir sezon daha devam etsin siz de derin bir nefes alıp bunu kabullenin her bölüm "inşallah kuzey zeynep'e iyi davranır" beklentisiyle izlerseniz mazaallah hastalanırsınız. dizinin özü cemre-kuzey-güney diğer karakterler onların hikayelerine yardımcı oluyorlar o kadar. cemre biraz az göründüğünde herkesin gözüne batıyor ama zeynep tüm bölüm olmasa kimse sallamaz.

14.06.2012 15:40:36

Misafir(gizem) KUZEY CEMRE HARİKAYDI . .

14.06.2012 15:43:53

Misafir(ayşe) aynen ya çok duygusaldı çok ağladım öykü süpersin.

14.06.2012 15:44:13

Misafir(gmze) çok ağladım gerçekten cemre çok güzel çok doğal çok yetenekli süpersin öykü başarıların devamını dilerim.

14.06.2012 15:45:04

Misafir(kıvooom) süperdi bu bölüm soluksuz izledim en güzel bölüm buydu ve en güzel sahne cemre<3kuzey..

14.06.2012 15:45:42

Misafir(turane) gercekden dogru dun cok guzel bir bolum oldu,cemre yeni bir yuz ve cok farkli bir yuze sahib o kizda farkli bir durus var,gozler insani yakiyor,ayrica anlamadim neden herkes cemreye (oykuye)bu kadar yukleniyorki,illami dunya guzel olmalmiki, ben anlamadim ,

14.06.2012 15:46:20

Misafir(ece) öykünün doğallığından oyunculuğundan okadar çok etkileniyorum ki harikaydı bu bölüm cemre süpersin şarkıda çok güzeldi yalnız.

14.06.2012 15:46:34

Misafir(gözde) cemre benı mahvettin ya süperdin işte aşk bu işte dizi bu teşekkürler ay yapım!

14.06.2012 15:47:09

Misafir(senem) kuzey<3cemreeeeeeee <3<3<3

14.06.2012 15:47:28

Misafir(cem) bu aşk çok başka yaa öykü çok çekici düğünde elbisesi falan çok sexidi :D çok güzelde rol yapıyor şarkı mahvetti zaten.

14.06.2012 15:48:30

Misafir(seray) zeynep korku filmi gibiydi. ruju falan çok korkunçtu doğrusu yetenek 0 zaten :D öykü karayel harikasın ya kısa sürede bu kadar yetenekli olman şaşırttı dün gecede süperdin kıvanç sende harikasın ya mavişim beniiiiiiiiiiiiiiiim <3 kuzey<3cemre

14.06.2012 15:50:25

Misafir(öyküüüüm) kim ne derse desin öykü karayel çok yetenekli ve dün gece bizi ağlattı süper bir bölümdü

14.06.2012 15:52:42

Misafir(selin) bende agladim halen etkisinden kurtulamadim öykü ve kivanca hayran kaldim bu nasil bir oyunculuktur kutluyorum ikisinide.cemre ve kuzey olacak bunu herkes anladi artik zeynepcilerde

14.06.2012 15:59:55

Misafir(ecem) zeynepçiler hatırlatayım 20.bölümde kuzey zeynepi öpmüştü ve sevgili olmuşlardı reytingler 12. sıradaydı sonrakı bölümde zeynep halasının yanına ankaraya gitti ve bir bölüm zeynepi göstermediler reytingler 2.sıraya yükseldi inanmıyorsanız bakabilirsiniz. youtubede falan öykünün fanları merveyii ikiye katladı hergüne ece yörençe kuzey cemre birlikte olsun diye tweet yağıyormuş yanı merve gelecek sezonda ikinci planda olacak belkide diziden çıkacak belli yani :D

14.06.2012 16:17:31

Misafir(merve) cemrenin değişik ve duru bir güzelliği var çok seviyorum bu kızı inşallah kuzeyle birlikte olurlar zeynep seni takan yok artık kendi rızanla ayrıl şu kuzeyden ya :D

14.06.2012 16:18:36

Misafir(ayşe) ay yapımın dizileri neden bu kadar kaliteli?

14.06.2012 16:19:16

Misafir(DENİZ) KUZEY CEMRE <3<3

14.06.2012 16:20:36

Misafir(ayla) zeynepçiler mi kaldı yaa? mervenin eski dizisinden kalan fanları işte, zeynepçiler denip duruyor ama öyle bir taraf yok. merveyi koruyan 10-15 tane fan var onlar çabalıyor sadece. bu dizinin sadece CEMREsi var o kadar.

14.06.2012 16:21:24

Misafir(nihal) nihal benim ama aslının kim olduğunu bilemedim.o da tanıdık geliyor.siz de şunu kabul edin kuzey güney merveden öncede bayık bir diziydi merveden sonrada bayık bir dizi olarak kalacak.ayrıca merve gelmeden önce o baş rol dediğiniz öykü ratingleri çok düşürmüştü,beğenilmemişti o yüzden merve geldi hatırlayın.sonra o gelince yükseldi.ama zeynep karakterini adam gibi yazamayınca ve her sahnede cemreyi kakalayınca yine dibi boyladılar.dahada düşecekler.bence sizde fazla dertlenmeyin.muhteşem yüzyıl olsada olmasada bu dizi yükselemez.

14.06.2012 17:12:36

Misafir(eray) ilk 11 bölümden sonra gerçekten kaliteli bir bölüm geldi..gerçekten dizinin özüne dönük soluk soluğa bir bölümdü..Kıvanç harika buğra harika öykü harikaydı..bu dizi gereksiz ve alakasız bir oyuncunun sıfır rol yeteneğinin baş örneği zeyneple saçmalanmasaydı ve seyirciye dayatılmasaydı eğer şu an türkiyenin bir numaralı gündem dizisi olurdu..ama malesef saçmaladılar..dizi ilk 11 bölümünden beri ilk defa % 20 nin üzerinde reyting aldı..Bu arada reytingi şöyleydi maç daha çok izlendi falan filan diyenler..Acunun proğramları bile euro 2012 futbol karşılaşmalarının gerisinde kaldı sıralamada gelmişsiniz burda ne saçmalıyorsunuz.. izlenme oranına baksen..üç beş bin küçük sırlardan kalan merve fanı dışında kimseyi ikna edemedi bu senaristler..Şimdi nasıl ama heryerde cemre !!Hele cemre gibi güzel bir kızı eleştirenler hepsi adriana limadır eminim:))Hayır yani güzellik konusnda Cemreyi Zeynep kıyaslamak,Cemre'ye hakaret olur..Düğün günü gördük!!Cemre zaten doğal güzel,zeynep gibi 10 kg boyalar sürüp süslenirse de zeynep gibi çirkin olmaz,bilakis kat be kat daha güzel olur...

14.06.2012 17:34:06

Misafir(Barlas) Ben beğenmedim.Sonuna kadar KuZeynep <3

14.06.2012 18:17:36

Misafir(Dilay) Kuzey ve Zeynep daha farklı bir aşk.Cemre'yi sevmiyorum :(

14.06.2012 18:18:25

Misafir(Cansu) Bu sahneden sonra yemin ediyorum kuzey güneyden soğudum.Bu nedir ya öykü gerçekten rol yapamıyormuş bu sahnede bunu gördüm.Kuzey aşık olsun olmasın sevmiyorum bu kızı.Ekranda en az çıkan karakter Venüs bile bu kızdan daha iyi ya :/

14.06.2012 18:19:30

Misafir(Sezgin) Bence böyle olmamalı.Kuzey Zeynep'i sevmeyeli.Cemre ile aralarında en ufak bir uyum yok.Birinin boyu 188 diğerinin 155.Biri kararını değiştirmeyen sadık biri.Diğeri döneklerin başkanı.Uyumsuzlar Zeynep'le daha iyi yakışıyor.

14.06.2012 18:21:03

Misafir(Sevgi) Bu sahneden sonra anladım ki gerçekten köşe yazarları haklıymış.Öykü cidden rol yapamıyor.Ben ve çevrem bu kıza alışamadık :(

14.06.2012 18:22:05

Misafir(Gülşah) Ben normalde Meryem uzerli fanıyım fakat bu dizide merve boluğuru beğeniyorum,öyküye inat onu seviyorum ve sevicem

14.06.2012 18:22:57

Misafir(nihal) Yani ratingleri görmesem kuzey güney bu hafta yükseldi atmasyonunu yicem.yükselen ne yahu.bakın daha önce yazdığımı 2.baskı yapayım.bu hafta muhteşem yüzyıl yok,bu hafta sakarya fırat yok,bu hafta kuzeyin karşısında adam gibi tutunmuş dizi yok.peki ne var.10'a doğru başlayan bir dizi.yani ortada her durumda rating patlaması yapacak 1 saat var.bu durumda bunca tantanası ve reklamı yapılan dizi 2-3 puancıkta olsa yükselmez mi?peki ne olmuş.sıralama düşmüş,amr düşmüş.ha share dedikleri 18 miş 19 olmuş:)))devede kulak.eh bunca rakip yokken bu facia değil midir.daha dün ortaya atılan kişi öykü mü çok sağlam oyuncu oldu.bütün bölüm zaten cemre üzerindeydi.her meseleye dahil ettiler.yakın çekim ağlattılar.demek ki olmayınca olmuyor.bu dizi başladığından beri en büyük sorun bu değil miydi?merve boluğur ekran elektriği olan yetenekli bir oyuncu.siz asıl merve dizide diye dua edin.

14.06.2012 18:23:24

Misafir(Tolga) Forever Zeynep <3

14.06.2012 18:23:29

Misafir(Gökay) KuZeynep en yakışan çift bence :)

14.06.2012 18:24:02

Misafir(Ali) Her zaman Zeynepciyiz gardaaşş

14.06.2012 18:25:31

Misafir(Bedirhan) Iyyyyyyyyk anticemre :( KuZeynep her zman :)

14.06.2012 18:26:11

Misafir(nihal) Aynı zamanda kendi kendinizle de çelişmeyin canlar.11.bölümden beri kalite bulamadığınız dizide o zamandan beri ağırlıklı sahneler her cemreden yana değil mi?cemre hep ağlak ağlak dolaşmıyor muydu?kuzey saz çalımıyor muydu?birbirlerine ağlak ağlak bakmıyorlar mıydı?merve diziye girdiğinden beri öykü hiç geri planda kaldı mı?hatta son 20 bölümdür bize hep cemre ve iki kardeşin imkansız garip aşkı anlatılmıyor mu?bu aslında desteklediğniz oyuncunun performansını da göstermiyor mu?yani son bölümün kalitesi nerden geliyor anlamadım.bu bölümde yeni olan neydi?aksine son derece durgun ve bayık bir bölümdü.ki rakipleri olmamasına rağmen kötü ratinglerinden belli.

14.06.2012 18:33:55

Misafir(aysun) tek kelimeyle harika bir bölümdü..böyle güzel bölümler istiyoruz ey senaristler..Bar sahnesi şahaneydi..Kuze mükembel cemre mükembeldii..Öykünün adını ilk defa bu diziyle duydum..İlk bölümler biraz uzak geldi bana ama şu an onu izlemekten inanılmaz keyif alıyorum..Bu dizinin senaryosu berbatın berbatı..Standartlar üstünde kıvanç öykü buğra zerrinin oyunculuk yeteneği olmazsa bu dizi izlenmez..Bu diziyi sadece bunların oyunculukları izlettiriyor

14.06.2012 19:00:04

Misafir(gökçe) aşkı memnuda nihal kuzey güneyde zeynep bıktık artık şu yıllışıklardan millet sevdiğine kavusamıcakmı inşallah sezon fınalınde sevgili olurlar ya. kuzey<3cems..

14.06.2012 19:01:15

Misafir(buse) harikaydı ya su maçlar olmasaydı keşke iki tane maç vardı :'( babamda izletttirmedi zaten bugün izledim ve çok ağladım öykü süpersin...

14.06.2012 19:51:09

Misafir(ilayda) benım arkadaslarım falan izlememişler bazıları bölüm saçma olur öyküden nefret edıyoruz niyetine bazılarıda babaları maç izliyormus niyetine izlememişler ama ben bugün izleyin dedim ve neredeyse hepsi şuan öykünün fanı o bar sahnesindeki yeri tekrar tekrar izleyin merveciler ozman sizde anlıcaksınız onun doğal güzelliğini, yeteneğini. KUZEY&CEMS <3

14.06.2012 19:53:06

Misafir(serap) (zerrin tekindor,kıvanç tatlıtuğ,rıza kocaoğlu, öykü karayel, hale soygazi,mustafa avkıran,buğra gülsoy ve öykü karayel) okadar yetenekli oyuncuların oynadığı bir dizide biz niye mervenin dizide olmasına dua edelim ? biz gitsin diye dua ediyoruz zaten gitsinki reytingler yükselsin dün gece olamaz tabıkıde zaten dizi olarak 1.sırada maçları dizi niyetine saymayın bu 1. iki tane maç vardı zaten babam en sevdiği dizi oldugunda bile maçı izliyor genelde bu yuzden izleyemeyenlerde oldu bu 2. merve reyting oyuncusu olsaydı zaten küçük sırlar reytingte tarihe damgasını vururdu ki okadar kaliteli oyuncular olmasına rağmen buda 3. ve arkadasın dediği gibi 1.bölümden beri 2.sırada olan dizi 15.bölümden sonra yavaş yavaş düşüşte olup 4,5,8,9 derken 20.bölümde öpüşme sahnesinde 12.sıraya düşüp 22-23 bölümde zeynepin dizide olmadığı zamanlarda 2.sıraya yükselmesine ne diceksin? (nihal)

14.06.2012 19:59:52

Misafir(ayşe) merve bu dizide oynayım diye yapımcıya paramı veriyor acaba?

14.06.2012 20:00:28

Misafir(pelinsu) cemrem kuzeyım dün geceki bölüm süperdi çok ağladık yaa çok etkilendim alide süperdi sonuda harikaydı süper bir dizi. ((:

14.06.2012 20:01:13

Misafir(umutcan) cemre aşığım sana!!!

14.06.2012 20:02:51

Misafir(cahit) cemrenın fiziği 10 numara incecik beli var yüzü bebek gibi bu kızın neresi çirkin düğünde gördünüz dekolteleri harikaydı şimdi sapık demeyin. mervede iyidi ama hep yasından büyük giyiniyor 10kilo makyaj yüzünde doğal güzellik herzaman daha iyidir ve cemrenın bar sahnesi çok iyidi harika 2 oyuncuyu izledik kıvanc öykü çok iyi oyuncular harbiden.

14.06.2012 20:04:51

Misafir(lale) öykü oynuyor harbiden ya ağlattın be!

14.06.2012 20:05:50

Misafir(gül) harika bir Bir Bölümdü bir okadarda duygusal di fazla söze gerek tek kelimeyle bu bölüm muhteşemdi emegi gecen herkeze Sonsuz tesekkürler !! (sarı<3cemre)

14.06.2012 20:06:53

Misafir(büşra) Cemre: Kuzey ben seni seviyorum Kuzey: ..sus. Cemre: hem de çok.. ..tam orası.. şahane bir oyunculuk.. Insan ağlamadan geçemiyor :/ Cemre & Kuzey !!!♥♥

14.06.2012 20:07:53

Misafir(ceren) Off ne sahneydi be, hele kuzeyin sus demesiyle arkadan gelen o muhtesem sarki 'sussan olmuyor, susmasan olmaz'..bakalim haftaya sezon finalinde neler olacak..

14.06.2012 20:08:21

Misafir(nur) su öykunun verdıgı oyunun % 1 veremıyen merve noluğur sırf gorsellıgı ıcın su dizide rol alıyor ya soylenıcek hıc bısey yok

14.06.2012 20:09:15

Misafir(cemrekuzey) Kuzey üzüldüğünde Cemre'de üzülüyor. Kuzey üzüldüğünde Zeynep'in gözünden bir yaş bile akmıyor. Senaryo Kuzey,Cemre üstüne. Final bölümünde büyük ihtimal birleşirler.

14.06.2012 20:10:28

Misafir(AYLİN) milyonkere KUZEEEEEEEEEEEEEEEEY<3CEMREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

14.06.2012 20:11:26

Misafir(ilayda) merve okadar dizide oynamasına rağmen öykünün tırnağı bile olamaz öykü yürü be bundan sonra o bar sahnesinden sonra kimse tutamazzzzzzz seniiii!

14.06.2012 20:12:58

Misafir(bilge) cemreeeee"m o maviş maviş gözlerinden yaşlar akmasın bitanem benım yaa şu tatlılağa bakın çok yakısıyorlar bence biraz daha uzun olsa öykü, ama oda kusur değil kıvanç kısa boylularla daha tatlı duruyor tıpkı beren saatada olduğu gibi onlada çok yakısıyor.

14.06.2012 20:14:37

Misafir(şahs) Merve fanları derken onların diziyi izledikleri bile yok siz yormayın böyle şeyleri kafanızı 3-5 merve fanı mı onlarn diziyi izleme nedenleri yok merveyi dizide gören yok çnkü peki sizin sürekli sahne yazılan bayık suratlı öykücüğünüzün o harika fanları siz neden etkili olamadnız da uçmadı bu reytingler yani siz hala anlayamadınız öykü olmadı olmayacak da merveye kulp takana kadar önce onun başarısızlığını kabul edin bu diziye merve neden gerek duyuldu sonra nasıl geri çekildi merve ye sahne yazılıyor mu hayır nedeni ne peki cemreciği haklamak hadi oradan izleyici cevabı vermiş noktaaa!

14.06.2012 20:16:30

Misafir(naz) Ah be Cemre ah, neredeyse bizi de ağlattın. Öykü bomba bir oyunculuk çıkarttı tebrikler. Hele "Seni seviyorum" akabinde de "hem de çok.." değişi eminim binlerce kişinin içini eritti, üzüldük, cız etti böyle yürek. Salak saçma bahaneler arkasına geçip, korkaklık eden Kuzey'den bir cacık olmaz arkadaş. Bu Kuzey daima çamur içinde yuvarlanmaya mahkumdur kafası değişmedikçe. Beter olsun dingil aynısını bihterede yapmıştı adam hep aynı rolde be :D

14.06.2012 20:21:13

Misafir(sinem) aşkı memnudada aynısı oldu korkaklık edip aşkının yanında durmamıstı aynısı kuzeyguneydede oldu hep bu yılışıklar yüzünden zeynep nihal güney yok adnanmış :D kıvançta hep aynı rolde haa :D

14.06.2012 20:22:20

Misafir(siss) Siss ne olmuş buraya kadınlar matinasına dönmüş yoksa diziyi izleyen tek irkek benmiyim :)=

14.06.2012 21:51:36

Misafir(toto) Kuzeu Cemre " the best ever ....çok tatlı

14.06.2012 23:50:54

Misafir(sara) cems&kuzey <33

14.06.2012 23:54:00

Misafir(Ceren) Herkesin dilinde oyku'nun performansi.kose yazarlari bilenneler yaziyor. Merve ikinci planda diye kiskanan merve fanlari camur atiyor o kadar! Merve 90 dk gorunse bile izleyice gecirmiyor. Cemrenin annesine eve seviyorum ne olmus diye agladigi sahneye bakin hemen arkasindan zeynep geliyor cemreler. Zeynep de agliyor. İkisi de ayni sahnede bakin goreceksiniz aradaki farki;) mervenin onde oldugu zamanlar bu dizi 12. Bir sirayi bile gordu bu dizi hala nasil reytingleri one surebiliyorlar anlamiyorum:) aslinda anliyorum kiskanclik. Oyku bu dizinin basrolu istediginiz kadar camur atin degismeyecek. Her sey ortada. Merve oykuye yapilan haksizligi gore gore girdi diziye! Ona egale edip basrole oturacakti. Ama olmadi oykunun performansinin yaninda ezildi! Yapacak bisi yok.

15.06.2012 00:15:05

Misafir(merve) burda oyunculuğun O'sundan bile anlamayan zeynepçiler varya?Hepsi kücük sırlardaki ayşegülün çakma özentileri..Neymiş efendim öykü yol yapmıyormuş o yüzden zeynep olmalıymış..Genel diziyi geç bar sahnesindeki oyunculuğu bile beğenmemişler..Hiç bir şeyi beğenmezler çünkü asla mutlu değilller..Behey körler..Güzellik hadi neyse göreceli bir kavramda oyunculuğuna laf söylüyorsanız öykünün,hele birde bu konuda zeynep daha iyi diyorsanız gerçekten sosyal yozlaşmışlığın etkisindeki türk gençliğininin oyuncu anlama yozlaşmasınında baş örneği olursunuz..Gerçekten özentisiniz...KuzeyCemsin bakışmaları bile ayrı bir olay..

15.06.2012 08:54:32

Misafir(defne) (Ceren) çok haklısın merve bugune kadar kaç tane dizide oynadı öykünün ilk dizisi olmasına rağmen ondan kat kat daha başarılı ve geçen bölümde çok güzeldi,çok doğaldı merve o yaptıgı 10kilo makyajla bile güzel olmamamıştı. :)

15.06.2012 09:05:42

Misafir(cemreeeem) öyküüüüüm süpersin sen çok ağlattın bizi inşallah kuzeyle sevgili olursunuz. <3

15.06.2012 10:48:24

Misafir(MELİS) kuzey-cemre (AŞKAŞKAŞK) <3

15.06.2012 10:49:54

Misafir(nalan) cemrekuzey aşkı muhteşem inşallah kavusurlar yasak aşkı görürüz artık. <3

15.06.2012 10:50:27

Misafir(anna) Dizinin basında cemre bana cok karmaşık geldi ama dizi ilerledikçe oyku onu bize sevdirdi , hatalariyla , yanlışlariyla onu anlamaya başladik ve bence buna oyunculuk derler , oyku bunu başardı  . Ben halal olsun diyorum ve başarılarını devamını diliyorum !!! <3

15.06.2012 11:12:26

Misafir(özgee) ÖYKÜ KARAYEL SÜPERSİN YA, OYUNCULUK KONUSUNDA KİMSE SANA LAF YAPMASIN HELE MERVECİLER HİÇ YAPMASIN BAR SAHNESİNDE ÇOK BAŞARILIDI HELAL OLSUN !

15.06.2012 11:13:22

Misafir(seray) bikmadan defalarca izliyorum ve her defasinda göz yaslara boguluyorum. kalbim paramparça oldu valla. cok güzel bi bölümdü beklemeye degdi sonuna kadar kuzey ve cemreeee... emeği geçen herkese ve ece yörenç'e çok teşekkürler bize bu aşkı izlettiğiniz içinnnn ..

15.06.2012 11:15:48

Misafir(nazlı) bar sahnesi şahaneydi.

15.06.2012 11:16:42

Misafir(öykü karayel'iiiiiim) Çok hüzünlü yaa gözlerim doldu bir de müziği veriyorlar sussan olmuyorr susmassan olmazz :)

15.06.2012 11:17:23

Misafir(müge) çok duygulandm ilk defa bi dizi için ağladım ya. :((

15.06.2012 11:18:00

Misafir(güler) sussan olmuyor, susmasan olmaz....olağanüstü sahne.....

15.06.2012 11:19:22

Misafir(aslı) Tek kelimeyle Muhtesem Bir bölümdü emegi gecen herkese sonsuz tesekkürler !!

15.06.2012 11:19:55

Misafir(cemre fanı) hele o zeynep ne kadar cok.kirmizi ruj surmus oyle vampir zeynep:) cemre yine çok doğaldı çok güzel olmuştu. <3

15.06.2012 11:20:53

Misafir(hilal) nasıl bi sahneydi ya o müzik tam yerinde girdi ben de orda bittim beeeeeeee :(((

15.06.2012 11:21:25

Misafir(hasret) Ennn ennnnn güzel sahneydi Cemre ve Kuzey okadar güzel oynuyorlar izlerken resmen insana yasatilar aski ve askacisini aman allahim gözlerim doldu izlerken sonuna kadar Kuzey Cemre <3 <3 ... gercek Ask ...

15.06.2012 11:21:54

Misafir(tekgerçek) 3 mavi gözlü efsane (kuzey- cems- ali) zeynebin o gurupda isi olmadigi nekadar belli. hatta alinin sevgilisi bile guruba dahil olablr oda mavis. zeynep oglum bak git

15.06.2012 11:22:18

Misafir(cemrekuzey<3) burasi buram buram ASK kokuyor ! ;)

15.06.2012 11:22:41

Misafir(ebru) Bu cemre kuzey kismini ömür billah unutmam!

15.06.2012 11:24:09

Misafir(hira) behlül ve bihter efsanesinden sonra doğru düzgün bir aşk izleyebildik :) <3

15.06.2012 11:24:52

Misafir(kuzeycemre) SUKURLER OLSUN, dizi eski haline geldi gibi. Esas konu bol bol tartisildi : CEMRE-KUZEY-GUNEY ve bol bol cemre li kuzey li bolum du. TAm istedigimiz gibi:) gelecek sezon boyle devam eder umarim

15.06.2012 11:26:19

Misafir(beste) bu bolum super di, hele bu sahne! muhtesem otesi! kivancin ve oykunun performansi hele... lezizzzzzzz kivancin 'sus' 'sus' demesi yokmu aglatti herkesi ya!!!!

15.06.2012 11:27:37

Misafir(öykü-kıvanç) hala kuzey zeynep nasil dersiniz:))) cemre artik herseyi biliyor.. gelecek bolumde kuzey de itiraf edecek:)

15.06.2012 11:28:25

Misafir(yiğit) cemreye aşık oldum be. bir insan bu kadar doğal ve güzel olamaz.. Cemmmreee <3

15.06.2012 11:42:01

Misafir(megamore) cemre ortalığı yakıp geçmiş:)) Heryerde Cemre de Cemre..İşte güneş balcıkla sıvanmıyor..Zeynepin cemreden bayağı bir oyunculuk dersi alması lazım..Bu dizideki bazı oyunculardan 10 gömlek aşağıda zeynep..Hoş,neden bu dizide hala onu bile anlamsız ama..

15.06.2012 11:42:32

Misafir(öyküm) Zeynep bazılarına güzel geliyormuş , ben anlamadım 12 14 yaslarında kızların fiziği var onda ( Allah'ta güzellik cerrahi varda göğüs lerini yaptırmış ) , ama neyise , yalnız birsey unutunuz bu bir dizi guzelik yarismasi degil , cok değil biraz yetenek olsa iyi olur o yetenekte ÖYKÜ KARAYEL"de var. <3

15.06.2012 11:43:30

Misafir(demet) Cemre'nin gözleri müthis! Masallah valla

15.06.2012 11:45:42

Misafir(özge) Cemre çok donuk oynuyor gözleri dışında hiç güzel değil tabak gibi bir yüzü var Zeynep gibi prenses varken Kuzeyin Cemreye aşık olması ilginç ayrıca arada hiç uyum yok nerede behlül bihter nerede kuzey cemre arada sayılamayacak kadar fark var ileride o tabak suratı değişir ve ekranda daha samimi olabilirse belki mervenin yarısı kadar olabilir fakat henüz merve gibi olabilmesi için 10 fırın ekmek yemesi lazım.

15.06.2012 13:33:21

Misafir(Pınar) Öykünün ilk dizisi oldugu halde oyunculugu iyi FAKAt..! çok donuk ve soğuk oynuyor Merve daha samimi ve daha güzel aşırı makyaj yapılması onun suçu değil Cemreye pastel tonlarda makyaj yapılıp doğalmış gibi gösteriliyor merveyi ise çirkin göstermek için nerde kötü makyaj tonu varsa kullanıyorlar bir kere merveye bordo değil kırmızı ruj yakışıyor o sarı elbisesinin çirkinligi yetmiyormuş gibi yanına siyah-beyaz çantayı konbine etmişler tek kelimeyle iğrenççç. bu konbinlemeye sadece gülüyorum merve o kadar güzelki çirkinleştirmek için her yolu deniyorlar.

15.06.2012 13:38:56

Misafir(yaren) hey yavrum yaa..Biri sanırım isimlerini değiştirip habire aynı yorumları yapıyor cemre lehine..Kelimeleri cümle kuruluşları o kadar aynıki..Ayol cemre donuk oynuyorsa siz bence hiç bir şey izlemeyin..bu sizin hiç bir şeyden anlamadığınız anlamına geliyor..kız resmen döktürüyor..ayy zeynepi öveceğiz diye cemreyi komik komik eleştirmiyormsunuz..gerçekten komiksiniz arkadaşlar..cemre on numara ..oyunculuk ve doğallığı fevkaladeninde fevkinde..Cemre zeynepin pabucunu dama attı diye kıskananlar catlasın:))

15.06.2012 16:22:47

Misafir(berenci) ilk dizisi sonucta soğuk olması normal . ve buna rağmen merveden 1000 kat daha iyi oynuyor. ayrıca behlülbihteri kuzeygüneyle karıştırmayın ikiside ayrı ben bir berenci olarak kuzeycemre derim tabıkıde kuzey sevdiği kişinin yanında olsun merveden nefret ederdım hep şeytan yüzlü

15.06.2012 17:01:45

Misafir(naz) farkettiyseniz dizide sadece merveye bukadar fazla makyaj yapıyorlar çünkü o çiilli hatta resmıde var lınkı atıcam. neden banuya sımaya cemreye demete bu kadar makyaj yapmıyolarda merveye yapıyolar çünkü okendısıde istiyor hatta twitera artık kırmızı ruj gitti patlıcan moru kullanıcam demiş çünkü doğal hali çok çirkin siz bu kıza nasıl güzel diyosunuz?

15.06.2012 17:26:31

Misafir(Şehla) Arkadaslar süper bir sahneydi ama bence Cemre çirkin bir kız Kuzeye hiç yakışan bir kız degil

15.06.2012 18:11:53

Misafir(cağla) böle sahneleri daha fazla istiyoruz ya kuzey cemre hep görmek istiyoruz ben sadece cemre icin izliyorum o harika

15.06.2012 19:02:57

Misafir(cemreeem) Oykunun oyunculugundan ,dogallıgından o kadar etkıleniyorlar ama bunu itiraf edemedıkleri icin gene hakaretlere baslıyorlar ,ben sizi cok iyi anlıyorum :))) meyve veren agac taslanır misali .. Cok basarılı ,cok dogal guzel oldugunu kabul etmek nicin sizin icin bu kadar niye zor ...guzel demeniz icin boyacı kupune gırmıs gibi mi olması gerekiyor ılla ki ,bence guzellık anlayısınızı yeniden gozden gecirin ,kaliteli guzellıgı sizde kesfedin.

15.06.2012 19:04:05

Misafir(alp) kişiliklerini bilmem merveymş kuzeymiş cemreymiş ama şu dizide aşkı hakeden tek insan cemre devammmm.

15.06.2012 19:05:05

Misafir(ipek) cemre o kadar güzel oynamışsınki bu videoyu yaklaşık 200 kere izledim ama yinede bıkmadım hala izlemek istiyorum..

15.06.2012 19:05:45

Misafir(tolga) oyku karayel harikasin .. zaten seni bir kere tiyatroda görmüsler senaristler hemen rol teklif etmisler cunku sen bir harikasin .. torpilerle gelmedin baskalari gibi . sen bir yeteneksin .. sana gercekten hayraniim .. hem sana hem cemre karakterine .. <3 kuzey sadece seni seviyor herkesten önce imkansiza imkansiz zaten imkansiz oldugu icin istiyoruz .. kuzey cemre bir EFSANE <3

15.06.2012 19:07:41

Misafir(saadet) Sozcuklerle dillendirilemeyen askın buyuklugunu mimiklerle bu kadar guzel anlatan bir sahne daha once hic izlememistim ,tekrar tekrar izliyorum bu mukemmel oyunculuk ve uyumu . Bravo Oyku ,Bravo Kıvanc

15.06.2012 19:08:23

Misafir(öykü-kıvanç) bu dizinin ESAS KIZI CEMRE!ÖYKU OYUNCULUKTA MERVE 1000BASAR!MERVE HADI DEFOLMAK ZAMANI GELDI.ITALYAYAMI UCARSIN AFRIKAYAMI ARTIK KENDIN SEC)YETERKI UUUC!

15.06.2012 19:09:17

Misafir(tuğçe) senaristlerin diziye merveyi getirme amaçları belki tam da şu andaki atmosferi yaratma çabasıydı..ilk bölümlerde herkes öyküyü donuk,yeteneksiz bulmuş,ortalık negatif yorumdan geçilmiyordu..nerdeen nereye..artık herkes öykü gibi bir yeteneğin farkında..tabii burda senaristlerin cemre karakterini daha derinden işlemeye karar vermelerinin (annesiyle olan muhteşem sahneler,umutsuzca aşk acısı çekmesi vs..) de büyük payı var..Sonuç itibariyle amaçlarına ulaştılar mı? ulaştılar..

15.06.2012 19:12:22

Misafir(özge) Merveninde ilk dizisi oldu Acemi cadı ama hiç soğuk değildi gayet sıcak kanlı ve samimiydi rolünüde gayet iyi yapıyordu ayrıca mervenin doğal halide çok güzel nete makyajsız hali diye yazın zaten günlük gayatta hiç makyaj yapmıyor makyajsız hali çok daha güzel onun zaten doğal bir güzelligi var oynadıgı karakterler fettan oldugu için doğal olarak ağır makyaj yapılıyor daha doğrusu sadece ruj sürülüyor yüzünde ve gözlerinde makyaj yok.

15.06.2012 19:14:45

Misafir(çekemeyen anten taksın) merveyi o kadar kıskanıyorlarki attıgı twetleri bile takip ediyorlar :D. son derece komiksiniz öyküyü beğenmenizden belli zaten normal olmadıgınız.

15.06.2012 19:29:00

Misafir(sadece zeynep) öykü rolünü kötü yapmıyor gayet iyi oynuyor oynamasınada soğuk kanlı oldugu için ekrana yakışmıyor bunu anlamak yada kabullenmek neden bu kadar zor anlamıyorum sevmiyoruz işte bu kadar basit sevenlerede saygı duyuyoruz biz merveyi seviyoruz bunu değiştiremeyeceksiniz

15.06.2012 19:46:00

Misafir(Arda) Öykünün oyunculuguna laf eden yok oyunculugu iyi olması iyi ama üç erkeği peşinden koşturacak bir güzelligi ve cazibesi yok Zeynep çok daha güzel makyaj küpüde değil düğüne gittigi için makyaj yapması normal Zeynep en azından düğünlerde makyaj yapıyor Cemre gibi markette değil Cemrenin market sahnesini unuttunuz galiba Zeynep doğal ve makyajsızken Cemre makyaj küpüne dönmüştü

15.06.2012 21:48:17

Misafir(bade) mervenın tweetlerini kontrol etmek değil bunu kuzeyguney sayfasının admını paylasmıs ordan gördüm siz herşeyi kıskanmaya bağlayın zaten ben nıye kıksnayım kı onu kuzeyın kımı sevdiği belli cemreyi seviyor yarası olan gocunurmuş tatlım bütün sitelerde yorumlara bakıyorumda hep öyküyü fiziksel olarak eleştiriyorsunuz kuyruk acıları bunlar:D

15.06.2012 22:26:48

Misafir(ayşegül) ogün markette iş çıkışıydı o ve holdingte ilk günüydü hatırlatayım ah zeynep keşke düğünü giderken böyle olsa ama değil 7-24 böyle kız yakısmıyoda bukadar makyaj doğal ol mervecik.

15.06.2012 22:28:23

Misafir(derin) çok duygusal bir sahneydi öykünün oyunculuğna bayıldım...

15.06.2012 22:29:08

Misafir(betül) cemre bu sahnede acayip güzelleşmiş demek ki kızı çirkinleştiren senaristlerin cemreye giydirdiği kıyafetler makyajlarmış bırakın kızı o zaten makyajsız pijamlı bile çok güzel.

15.06.2012 22:47:59

Misafir(kardo) off cemrem bnm ne kadar güzelsin ya!..♥

15.06.2012 22:48:30

Misafir(ebruu) yüzünde ve gözlerinde makyaj yokmu yapmayın allahaskına ya 10kilo fondöten var yüzünde kızın ama makyajla bile çirkin. öykü çok güzel kızısın kendini bozma böyle devam et. ! ;)

15.06.2012 23:12:40

Misafir(ELİF) kuzey cems yakisir zeynep sansini kaybetti o kadar GERCEK ASK = KUZEYCEMS<3

15.06.2012 23:14:31

Misafir(müjde) zeynep varken film çok sıkıcı ve zeynep çirkin ama cemre öyle değil..

15.06.2012 23:15:55

Misafir(burak) zeynepci olmama rağmen cemrenin ağlaması dokunuyor yauvvv..:) sanırım oyuncunun yeteneğinden..beğendik efendim..

15.06.2012 23:16:33

Misafir(cenkçetn) Ne derseniz diyin, vallahi ben zevk'le bakiom. Cemre Kuzey.

15.06.2012 23:18:06

Misafir(özgü) bazi arkadaslar hakli zeynep rolünü yasatamiyor cok yapmacik kuzeyle olan sahnesi bombos anlam yok..ama cemreyle olan sahneler cok farkli insanin icine isliyor tabi bu benim düsüncem..

15.06.2012 23:19:01

Misafir(sarp) C E M R E  & K U Z E Y ---->

15.06.2012 23:21:21

Misafir(umutcan) kuzey ve cemre . ben bastan hep kuzey ve zeynep diyordum ama gördük 32.bölümde gercek yüzünüü.. ikiside birbirini seviyorlardi hep - hakkettiler. güneyde hic bisey hak etmedi. cemre hak ediyor abi sevgiyi.

15.06.2012 23:23:12

Misafir(berkay) bir erkek için gözünün renkli yüz güzelliği olması daha önemlidir. sexi olmasının isteyen erkeklerin niyeti bellidir zaten. ilk günden öpcek yapcak. ama cemreyı ınsan öpmeye kıyamaz şu güzelliğe şu doğallıığa bakarmısınız mükkemel bir kız ya kusursuz . [benım fikrimce]

15.06.2012 23:25:00

Misafir(nur) Rolünün kötümü yapıyor Cemre.Ya herkesin gördüğü mükemmel oyunculuğu siz görmüyorsan problem Cemre'de değil,sizde o zaman.Bu dizinin en gerçeksi ve doğal oynayanı Kuzey ve Cemre .

15.06.2012 23:26:20

Misafir(irem) bu dizi güzellik yarışması değil birkere yapımcı birisini seçerken güzeline çirkinine bakmıyor yeteneğe bakıyor ve o yetenekte öykü karayel"de var bu bölümden sonra önü çok açık kızın başarılar. helal olsun kıza valla ilk dizisi falan ama döktürüyor.

15.06.2012 23:27:44

Misafir(cemskuzey) sen de araya mesafe koyma be kuzeyim olsun bitsin işte. kuzey cemre <3

15.06.2012 23:28:38

Misafir(k-ö) kıvanç tatlıtuğ ve öykü karayel mükemmel oyunculuk mükemmel bi yönetmen başarısı şarkıda insan cidden izlerken etkileniyor . cemrenin gözler ağlayışı insan kıyamıo kuzeyin damarlar fena çıkıyor o acıyı cidden hissettior vallahi bravo dizinin en iyi sahnesi şimdiye kadarki

15.06.2012 23:31:54

Misafir(ayça) Cemrecilerin işleri güçleri burada kuzey-cemre diye yorum yaparken biz Zeynepçiler çalışıyoruz çünkü biz 18yaş altı bebeleri değiliz aradaki fark bu.

16.06.2012 09:09:04

Misafir(güzellik önemli) haklısın İremcim güzellik yarışması değil fakat görsel bir iş yapıyorlar üç erkeğin bir kıza aşık olması için kızın güzel olması lazım bar sahnesinde yüzünü güzel göstermek için ışıklara kadar oynadılar bu kadarı fazla yani.

16.06.2012 09:10:51

Misafir(emre) Cemrenin doğal güzel oldugunu söyleyen arkadaşlar var güzellik anlayışımız bu kadar zayıflamış demekki... bar sahnesinde yüzünde değil makyaj kızı güzel göstermek için ışıkları yüzüne yansıtıp büyük yüzünü saklamaya çalışmışlardı mervenin zaten duru bir güzelligi seksi bir fiziği var hem doğal hem seksi bir erkek başka ne isterki...

16.06.2012 09:16:47

Misafir(beğenen beğenir) Cemreyi beğenen beğenir biz özellikle erkekler beğenmiyoruz burada erkek ismiyle yorum yapanlar kesinlikle kız hatta %100 eminim buna. Cemreyi seviyor olabilirsiniz ama güzel olmadıgı gerçegini değiştiremezsiniz çirkin oldugu halde sevmek güzel oldugu için sevmekten çok daha iyidir zaten. biz merveyi güzelligi ya da popülerligi için sevmiyoruz bakışlarında çözemedigim bir gizem insanı kendine bağlayan bir umut var işte ben o umudu her gördügümde birkez daha aşık oluyorum.

16.06.2012 09:20:00

Misafir(güzel bakan göz güzeldir) önemli olan gözlerin rengi değil bakışıdır. bir göz bakmasını biliyorsa o göz güzeldir donuk ve manasız baktıktan sonra renginin hiçbir anlamı kalmaz zaten. rengi çok önemliyse mervenin gözleri ela, maviden daha fazla beğenilen bir renk.

16.06.2012 09:25:10

Misafir(ayça) Öykü'nun oyunculuğu tartışılmaz...burda aptal aptal çirkin olup olmadıgını tartisacaginiza biraz objektif olup yetenegini konusun. Kızın ne "yamuk suratlılığı" kaldı nede "çarpık bacaklılığı". İnsan olun önce. Kimse kusursuz değil. Herkes önce kendisine baksın.

16.06.2012 09:25:55

Misafir(hazal) oyunculuk bu sahnede inanilmaz, bu performans gercekten muhtesemdi, öylü kivancdan daha iyi yansitmis bence duygusunu, tebrikler, yönetmene ve oyunculara

16.06.2012 09:28:59

Misafir(altay) off be sahneye bak :/ (oyuncuları tebrik etmek lazım müthş yapıolar rollerini )

16.06.2012 09:35:23

Misafir(melek) Ne kadar icten oynamis ya icim gitti resmeen ! Ah kuzey aah 

16.06.2012 09:36:13

Misafir(öykükalp) agladim resmen ya, icim gitti, öykü'cüm cokgüzel oynadin bu sahneyi :)

16.06.2012 09:38:40

Misafir(cemskuzey) cemre merak etme kuzey seni seviyor zeynepi sadece kulaniyor ;)

16.06.2012 09:39:11

Misafir(GiRay) Kuzey & Cemre .. Baska bir sey demeye gerek yok

16.06.2012 09:39:56

Misafir(ayşegül) zeynebede iyi oluyor bunun gibi kizlari kullancaksin ulan geldiginden beri adamin dudaklarina ha yapisti ha yapisti insan kendini biraz agirdan satar gercek hayatta yokmu bunun gibi gurursuz yapiskanlar bu yüzdende zeynep krakterini sevmiyorum bukadar ucuz iste... KUZEY<3CEMRE..

16.06.2012 09:50:55

Misafir(yeliz) merveyi severim ama zeynebi analiz edecem de analiz edecek bi karakter göremiyorum onda:D yok yani sadece öngördüğüm şey cemreyi kıskanıyor ve kuzeye sırf bu yüzden yapışıyor.kendini üstün görüyor kendisi dururken cemrenin sevilmesini hazmedemiyor.bırak kuzeyi o grubun içindeki arkadaşlıkta cemrenin yerini de kıskanıyor o yüzden cemre meyhaneye gitti diye meyhaneye gidiyor,kuzeyle atışıyor diye kuzeyi taklit ediyor.ben zeynebin cemre köprüden atlasa gidip atlayacağını bile düşünüyorum. çok basir bir karakter. bu yüzden cemre kuzeyı hakediyor zeynep değil.!!!!

16.06.2012 11:30:15

Misafir(öykü bşrlı merve güzel) bir dizide güzellikte başarıda önemldir öykü başarılı merve güzel bir birlerini tamalıyorlar bence burada öykümü mervemi diye tartışacağımıza öyküyüde merveyide kırmamak için sevmedigimiz tarafı eleştirmek yerine sevdigimiz kişiyi konuşalım mervenin küçük sırlardaki oyunculuguna diyecek yoktu çok başarılıydı fakat kuzey güneyde olmadı o kız acılı kadın rollerine değil çıtı pıtı liseli genç kız rollerine uyuyor bence o hep o tür rollerde oynasın masum ve duru güzelligini boşa harcamasın.

16.06.2012 11:32:30

Misafir(nazlı) Mervenin kuzeyle elektrigi tutmadı o hala buraga aşık sanki.

16.06.2012 11:33:59

Misafir(yasakaşk) dizimizin su son 1 bölümden cok sey umutlaniyorum. Artik kacacak yer kalmadi! Inkar edecek bir durum da kalmadi! Her seyler ortaya dökülüyor ve eger Kuzey bu sefer bir hata ederde Cemreye sahip cikmazsa, geri dönüsü olmayan bir hata yapar! Ki buna Kuzey cesaret edemez! Artik biliyor cünkü yolun sonuna geldigini! Bir daha Cemreyi kaybedemez! Bu kiz cok ASİL cikti, gözü kara! Seni seviyorum dedi herseye ragmen! Ve Kuzey kiyamaz, kiymamali! Tüm salakligina ragmen,Cemreyi cok baska seviyor!

16.06.2012 11:34:42

Misafir(Pınar) tamam öyküye biraz ağır şeyler söyledik haklısınız ama biz beğenmiyoruz ne yapalım siz beğeniyorsanız o ayrı biz merveyi beğeniyoruz her iki tarafın fanlarıda karşı tarafa hakaret etmeyi bıraksın artık.

16.06.2012 11:35:52

Misafir(cemre kullanılmaz atılır) Cemre kullanılmaz zaten atılır Cemreyi kullanmaya bile tenezzül etmez bir insan kuzey cemreye aşık ama erkekler işte nerede güzel kız varsa onun yanında gözleri merveyi arıyor;).

16.06.2012 11:38:01

Misafir(aradaki farka bakın) Kıvançın merveyle sahneleriyle öyküyle sahnelerindeki farka bir bakın kıvanç merveye daha aşık bakıyor senaryo gereği ise cemreye aşık senarist zorlaması oldugu buradan belli oluyor. Öykü kesin torpilli ne yüzü güzel ne rolü. erkeğin karşısında müzik eşliginde ağlamak kolay nasıl rol yaptıgı hıçkırıkla bağıran sahnelerde belli olur mesela bihterin ölüyorum anne sahnesinde oldugu gibi öykü o sahneyi hayatta yapamaz merve yapabildigini küçük sırlarda gösterdi "o benim kardeşim değil" dedigi sahnelerdeki içtenligine ve samimiyetine bir bakın çok doğal ve samimi üsttelik ve müzik var nede ışık destegi.

16.06.2012 11:42:43

Misafir(gizem) şu mervecilerin yorumunu yapanlar sadece 1kişi çünkü yorumları hep birbibrine bağlı yok güzel bakan göz güzeldir bunu 2kişi demiş bide öykü doğal değil bar sahnesinde güzel göstermek için çok makyaj yapmıslar bunuda. siz gidin çalısın zaten bu yorumlarla çok komik oluyorsunuz biz burda senaristler görsünde zeynep ssaçmalığından kutulalım dıye yorum yapıyoruz zevkten değil .

16.06.2012 11:42:54

Misafir(naz) sen 18yas üstü ol biz altı olalalım aradakı fark bu derken? batırdın iyicnne laf bulamıyorrsunuz boş yapıyosunuz. en azından 18 yasaltı olup bebe olalım ben siz zeynepçileri hiç anlamıyorum kız 32.bölümde resmen kuzeyle yapmak istedi birde kuzey yapmak istemediği halde yani . erkeklerın bu zeynepi neden bukadar çok sevdikleri ortada güzellikmiş yok güzel gözlüymüş. hepsi boş niyetiniz belli!!! siz kadınlarda hiçmi kadınlık gururu yok bir kızın erkekeğe resmen şey teklif etmesinin neresi güzel anlamıyorum ama cemre öyle değil işte 4sene güneyle çıktı öpüşmekten baskla hiçbirşey yapmadı. ve zeynepe moral verip kuzeyde seni seviyor gibisinden şeyler söyledi ama zeynep ona inat kuzeyle çıkıyor işte aradakı fark bu zeynep bukadar basit bir kız. ayıktırmışımdır inşallah.

16.06.2012 11:54:59

Misafir(berkay) kızların falan yazdığı yok. erkeklerin hiçbiri zeynep gibi basit kızlardan hoşlanmaz zaten kuzey onu takıyormu hayır. zeynepte gurur denılen şey yok ve cemre güzel bir kız zaten güzellik göreceli bir kavram sizi göre çirkin olabılır okey ama zeynep doğal değil bunu bikere kabul edin. ve rolde yapamıyor reytingleride düşürüyor . hiçbirşeye yaradığı yok.

16.06.2012 11:58:55

Misafir(mehtap) odama geçmeden salona bi uğradım tam bu sahne vardı, işi gücü bıraktım kaç saatir barda çalan şarkıyı arıyodum buldum sonunda. iyi denk gelmişim başarılı parça. hemen indirdim :) buarada merak edenler varsa mehmet erdem-hakim bey (:

16.06.2012 12:00:18

Misafir(tolga) zeynepçiler uğraşıp durmayın artık şu cemrecilerle bırakın millet istediğini sever beğenir destekler . isterse 18yaşaltı olsun nolcak bu tartışmalar yüzünden dizi pembe dizi olacak ya.

16.06.2012 12:01:37

Misafir(büşra) Bu dizinin yıldızı ve geleceğin dizi-film yıldızı Cemre/Öykü Karayel olacaktır. bence .....

16.06.2012 12:04:22

Misafir(035genç) susan olmuyor susmasan olmaz . şarkı 10numara 5 yıldız aga sahne süper helal olsun yönetmene yapımcıya senariste.

16.06.2012 12:05:28

Misafir(büşra) senaristler duygularimizla oynuyosunuz :(((

16.06.2012 12:06:28

Misafir(ömercan) sarki bitirdi beni..

16.06.2012 12:07:47

Misafir(cemrebarış) ALLAHASKINA CEMRE LUTFEN KUZEY ICIN GOZYASI DOKME ...degmez . OSENDEN ZEYNEBI SECEREK COKTAN VAZGECTI ..senin sevgine layık olamıyacagını coktan gosterdı lutfen artık anla ve kendine yepyeni bir hayat kur ,sana deger veren seni sevdigini acık yureklılıkle soylemekten korkmayacaklara sende tum kalbinle karsılık ver . senarist duy sesimiiiiizi.

16.06.2012 12:08:43

Misafir(gmze) güzellik göreceli bir kavram deyip zeynepvecemre tattışmasına son veriyorum 1!

16.06.2012 12:10:15

Misafir(dünya) Bu sahne okadar seyi anlatiyorki, gercekten cok basarili bir sahne. Sadece muzik degil, Oyku ve Kivanc bide buğra var tabıkı rollerinin hakkini vererek oynuyorlar. Yani Kuzey karakterini oynayan Kivanca bakinca gercekten bazen dusunuyorum: "Bu adam gercek hayatinda da boyle mi acaba?" yada Guney karakteri canladiran Bugra: "Gercek hayatinda da bukadar paraya onem veriyor mu?".. Ah ah .. Cemrenin ask acisi ve Kuzeyin dertlerini... Yani nedesem bos bu sahne icin.. Helal olsun !

16.06.2012 12:11:43

Misafir(dizikolik) Bu bolumun en guzel, en duygusal, en dizi ile alakali sahnesiydi. Bu 10 dakikalik sahne gibi bolumler olsun cok ama cok istiyorum. Senaristler artik asil konuya gelsinler. Ferhat'in sacma kovalamalarindan, Sinanerlerin dramini izlemekten biktik usandik. Umarim 2. sezonda sirf dizi bolum kazansin diye boyle sacma konulari uzatmalar olmaz, bol Kuzeyli, Cemreli sahneler izleriz.

16.06.2012 12:13:32

Misafir(yetenek) Oyku Karayel (Cemre) kendini cokk Gelistirdi.... Ama ilk bolumlerdee Performansi Kotu idi... Simdi Super tam bir Professional gibi. hemde çok güzelleşti.

16.06.2012 12:16:09

Misafir(buketkaptn) Süperdi gerçekten.Sahne çok güzeldi.kuzeyyine yaptı yapacağını <3

16.06.2012 12:17:21

Misafir(öykücüküm) Cemrem ağlama lütfen ya.Bu dizide Senin gibi duyguyu en derinden yaşayan bir tane daha oyuncu yok. Seviyoruz seni çok.

16.06.2012 12:18:21

Misafir(KUZEYCEMREFSANESİ) Harika oyunculuk Kıvanç ve Öykü'den. Tebrikler. İkisi de bu diziyi izlenir kılıyor. Açıkçası sonunda Kuzey ve Cemre'nin birlikte olmasını beklesem de, içimden bir his bunun olmayacağını söylüyor. Kavuşamayan aşklar ancak efsane olur misali....

16.06.2012 12:21:29

Misafir(bayanaltınçınar) Öykü ve Bugra bu bölümün hakkini verdiler gercekten.. cok basarililar <3 KuzeyCemre <3

16.06.2012 12:22:53

Misafir(meyra) kuzey güney 10 saat olsa oturup izlerim yaa okadar seviyorum :) kuzeycemre <3

16.06.2012 12:24:20

Misafir(selma) ce yorence hepimiz tweet atiyoruz ne olur itiraf olsun artik diye ama bilemeyiz tabi. kuzey secsin birisini iki kızıda kullanıyor.

16.06.2012 12:26:55

Misafir(günay) cemreemmmm on numarasın ..Oyunculuğun harikulade..doğallığın ve samimi tavırlarınla hepimizi bağladın kendine..kıskananlar istedği kadar karalasın...Güneş balçıkla sıvanmaz bebeğim:))

16.06.2012 12:29:28

Misafir(ela) Cemre içimizi kanatıyorsun yaa..Seni yaşıyoruz resmen..Nasıl bir yetenektir bu.Allah nazarlardan saklasın

16.06.2012 12:30:12

Misafir(gizem) ne alip veremediginiz var Cemre`yle yaaa?? Sana ne vücudundan!!! Ne kadar kiskancsiniz siz yaaaa!!Diziyi vücut ve cinsellik icin mi bakiyorsunuz? Asil bu söylediginle igrenclesiyorsun!!

16.06.2012 12:35:59

Misafir(eray) kim ne derse desin..Cemre on numara hatun..Ona laf söyleyen kıskanıyor bence çekemior..Oyunculuk konusunda ise söz gerek yok zaten..çok kaliteli bir oyuncu..Ki kendiside kaliteli bir insan..Seviyeli biri belli..hergün magazinlere saçma sapan şeylerle konu olmuyor bazıları gibi..en azından medya maymunu değil..Türkiyenin böyle kaliteli oyunculara ihtiyacı var çakma oyunculara değil

16.06.2012 14:34:47

Misafir(hazal) ya gerçekten bu tartışmayı kapatın artık isteyen cemre desin isteyen zeynep yanı ben bi cemreci olarak şöyle dicem sürekli zeynepçiler siz cemreye taş atıp duruyorsunuz kapatın bu konuyu artık ya!

16.06.2012 14:46:42

Misafir(sinem) merve boluğur hem taş hem yetenekli beren saatla falan kıyaslamak gibi hata yapmayı berenveöykü mervenin tırnağı olamaz.!!

16.06.2012 14:48:40

Misafir(sarp) ahaha beren artık yaşlandı canım merve onu yeteneğinle solda sır bırakır. hem merve berenden daha taş.

16.06.2012 14:49:27

Misafir(beren müptelası) bir arkadas resmen berenı merveyle kıyaslamış pardonda merve kim? kuzey zeynepi sevmiyor birkere bu bir. bereni hem taşlığından hem yetneğinden kıskanıyorsunuz. bihter-behlül efsanesini kıskanıyorsunuz ben bu merveden hep nefret ederim zaten merve daha iyi rol yapıyormuş bilmem neymiş daha ağlamayı bilmiyor kız .

16.06.2012 14:53:03

Misafir(bengisu) merve kadar türkiyede iyi rol yapan kız yok bide bunu öyküle kıyaslıyorsunuz çok saçma MERVE ÇOK YETENEKLİ VE ÇOK TAŞ asıl kıskanan sizsiniz. herkes merveyi eleştiriyor zaten çekemiyolar mervemizi.<3

16.06.2012 14:54:13

Misafir(mervemm) kıvanç suana kadar hiç bir oyuncuya bukaadr aşk dolu gözlerle bakmadı zeynep ilk. onlar aslında birbirleri için çok uyumlu zorla cemreyi sevdirmeye çalışıyolar. kıvanç-merve gerisi yalan (aşkımemnumenekşeilehalilgümüş) hepsi yalan tekgerçek kuzeynep<3!!!

16.06.2012 14:56:43

Misafir(hazal) Oyku aldi basini gidiyor, her tarafta performansindan bahsediliyor, tv elestirmenlerince bile iyi not almaya baslayinca yine fake grup hortlamis, Cemre soyle boyle deniliyor:)) Yahu 2012 turkiye guzellik yarismasinda derece alan!!! kizlara guzel denilen bir toplumda Oyku begenilmiyor, cok ironik yani..Meyve veren agac gercektende taslaniyor...

17.06.2012 09:42:44

Misafir(ayça) Bir arkadaş Öykü magazine bulaşmıyor demiş tutmayan bir haberi neden magazine taşısınlarki Öykü magazin muhabirlerinede fanlarınada çok kötü ve soğuk davranıyor öyle şımarık bir kızın tutmayan haberleriyle uğraşacaklarına Merve gibi alçak gönüllü sempatik kızın haberlerini yaparlar daha iyi. ayrıca öykü sevgilisiyle reklam yaparken Merve işleriyle ilgili haber yapıyor.

17.06.2012 09:52:26

Misafir(cRazyAngel5891) Ne kadar boş işlerle uğraşıyorsunuz yaa..Sanki siz yada etrafınızdaki kızların hepsi adriana lima..Böyle bir yaklaşımınz bile ne kadar sığ fikirli olduğunuzun göstergesi..Sanki bu güzellik,modellik yarışması..İyİ o zaman güzelleri yakışıklıları hepsini bir odaya toplayalım öylece onları izleyelim..Kız ne ise de oyunculuğuyla döktürmüyormu?Ki cemre çok güzel bir kız..Mesut yar bile köşesinde yazmış bugün kuzey güneyin açık ara en güzel kızı oldu diye girin bir okuyun!!İşiniz gücünüz bel altı!!

17.06.2012 11:52:21

Misafir(Pınar) Öykü'yü kıskandıgımızı iddia edenler var neden kıskanacağımıza hiç anlam veremiyorum zaten oyunculugu ve kendisi hoşuma gitseydi onun fanı olurdum(güzellik anlamında demiyorum alçak gönüllü, samimi ve başarılı olsaydı) aksi takdirde onu beğenmedigime rağmen güzel bulsaydım yine inkar etmezdim mesela sinem kobalda bir ara merveyle kıyaslanıyordu fakat Sinem'in çirkin oldugunu hiçbir zaman söylemedim güzellik göreceli bir kavram siz beğeniyorsanız beğenin ama büyük bir kitle beğenmiyor bunu kabul etmek zorundasınız.

17.06.2012 12:41:42

Misafir(ronaldo) olm bu merveyi begenenleri be hic anlamiyorum yahu... cemre ondan binkat daha güzel ve yetenekli... merve sanki vampir gibi makyaz süüyor... cemrede dogal güzelllik var aga.. i love you öykü <3

18.06.2012 01:46:18

Misafir(oğuz) Gerçekten Öykü Karayel mükemmel oyunculuk sergilemiş, ayrıca Kıvanç'ta öyle. Bu sahneyi, özellikli 8.30 dan sonrasını tekrar tekrar izliyorum. Türkiye'deki en hit sahne budur diyebilirim. Cemrenin göz yaşları insanın içinden bir şeyleri koparıp alıyor sanki...

18.06.2012 11:48:20

Misafir(burcu sayar) kuzey zeyneple barış cemreyle olursa izlemiyeceğim bir dizi olacak

18.06.2012 11:50:10

Misafir(derin) kuzeynp birleşcek zaten boyle bir sacmalik olursa dizinin izleyicisi cok azalacak. Ondan sonra da aptal senaristler dusen reytingler icin aglasinlar. 2. sezonda da zaten erken final olur..Yazik ettiler guzelim diziye. :((

18.06.2012 11:51:57

Misafir(esin) kuzey aptalida Dracula zeynepiyle mutlu olsun

18.06.2012 11:54:30

Misafir(kuzeycemss) CEMS <3 KUZEY cok yakisiyorlar gercekten Cemre sadece güzel degil cok iyi bir karaktere sahip .. Kuzeyde Zeynebi kullanmasin artik biraksin kizi bu onada haksizlik :s Cemreye askini itiraf etsin

18.06.2012 11:56:15

Misafir(sena) Bu ne acayip dizi izlemek anlamadım , dükkanda sipariş verir gibi . Diziye bakın sonra eleştirin yada övün , yok ben Zeynep'de kuzey evlensinler istiyorum , yok barış cemre . Dizinin konusu beli zaten iki kardesin arasında kalmış bir kız , hayatı hapisi girdikten sonra değişen kuzeyin ve is hayatında başarılı olmak icin herseyi göze alan Güney , öbür karakterler hepsi 2. planda

18.06.2012 11:58:55

Misafir(deniz) Abi Zeynep Kuzeyin dili tutulucak kadar güzel değildi zaten öyle bir giyime makyaja hiç bir erkeğin dili tutulmaz.

18.06.2012 11:59:36

Misafir(elif) Turkiyede bu standartta baska bir dizi yok suanda... cemre gercekten cok guzel oynuyor.

18.06.2012 12:01:15

Misafir(kuzeyreis) Bu bölüm, diziden durmadan sikayet edenlere kapak olsun! Muhtesem bir bölümdü. Gelecek hafta daha da güzel olacak! Dagalin ulan,KUZEY firtinasi geliyor...

18.06.2012 12:01:46

Misafir(Arzu) Bence Zeynep'in diziden ağırlığını çekmesi güzel olmuş.

18.06.2012 12:04:47

Misafir(hasenova100) yok.birisi zeynepi suratina suratina dovmus.dudaqi patlamis.amma kanini gec silmis.onun icin boyle olmus.masallah uzaylilari aratmiyor.Cemre+Kuzey

18.06.2012 12:06:48

Misafir(cemsim) cemre fıstık gibiydi cok şık cok guzeldi♥

18.06.2012 12:07:26

Misafir(eren) zeynepin elbisesi iyidi ama rengi iğrençti taşıyamadı elbiseyi ayrıca makyajı kötüdü ruj iğrençti yani o derece cemre çok doğaldı elbisesinin sırt dekoltesine bayıldım saçı falan çok iyidi. banuda çok tatlıydı handan hanımda fena değildi. güneyin saçını beğenmedim. ayrıca ebru hanıma sinir oluyorum sinaner cart curt dıyıp duruyor sankı soyadı sinaner.

18.06.2012 12:08:33

Misafir(furkan) zeynebin neresi guzel olmus be ruj rengi desen sanki siyah igrenc hic yakismamis boyu uzun giydigi kiyafet onu zurafa gibi gostermis m. jackson gibi ayni muhahahaah:D

18.06.2012 12:12:25

Misafir(pislikgüney) GÜNEY SENDEN NEFRET EDIYORUM. BANUDAN ISTEDIGINI ALDI, CEMREDEN ALAMADI, AKLI ONDA KALDI. UTANMADAN BIDE SUCU KUZEYE ATIYOR. YOK EFENDIM KUZEY ICIN CEMREDEN VAZGECMISMIS. KENDINI KANDIR SEN !!!!!!

18.06.2012 12:13:04

Misafir(nalan) cRazyAngel İste o sensin herkes sen degi lBenim için de Merve en güzeli ama cevremdeki bunu izleyen cogu kisi Cemreyi begeniyor Begenmek zorunda degilsin ama begenmiyorsun diye de insanları asagılaman senin sıglıgını gosterir.Sadece sıg insanlar insanları tipine göre ezer sürekli.Bu hos degil bence.

18.06.2012 12:16:56

Misafir(banu) Cemre'nin, Demet'in ve Venus'un elbiseleri cooook guzel.  Zeynep'inki rengi dahil igrenc!!

18.06.2012 12:19:16

Misafir(Pınar) Furkan nickinde yorum yapan Gülşah kendini bu kadar belli etme derim;) Merve hepsinden güzel nokta.

18.06.2012 14:08:20

Misafir(gizem) bihterde behlülüe korkak dıyordu birara

18.06.2012 16:15:42

Misafir(emre) Merve güzel Zeynep özel Öykü söver Cemre bezer ;)

18.06.2012 21:23:24

Misafir(N-va) Ay bacilar,ay qardaslar dalasmaga deymez hewiqeten.cemre de zeyneb fe ozune gore qizdi.cirkin deyiller.ikisunin ferqli gozelliyi var.kuzey zeyneble olsa kino marawqsiz olar,movzu itet.onun ucun cemre ile olmalidi kuzey.eger cemre riunda merve getseydi yyeqin men inu begenerdim.ama indi cemre.hem o,cirkin eyil.daha hrealdir.men onu begenirem zeynebi birce dene acemi cadi da gormusem.orda onu begenirdim.nyeniki kuzey cemre ile olacaw.cunki kinonun movzusu budur.

02.07.2012 00:13:02

Misafir(betül begüm ) ne sahneydi ya.. insan utanır bu kadar güzel ve doğal olunurmu