Gecce Mekan Oscarları

EKRAN ARSIZI ÖZGE ULUSOY!

Kendi halinde bir kızcağızdı.. Mankenlik ve fotomodellik yapıyordu.. Silik tipi, ardı ardına başarısız işlere imza atması, bol skandallı evliliği hem Özge Ulusoy ismini hem de kariyerini çıkmaza sokmuştu..

Magazin - 27 Ocak 2012 17:19
EKRAN ARSIZI ÖZGE ULUSOY!
Daha çok ön plana çıkmak için evliliğini bile kullandı Özge.. Amacı şöhret olmaktı çünkü, kötü giden makus kaderini değiştirmek istiyordu.. Bu nedenle elinden geleni ardına koymadı, o rezilliği bile yaşadı.. Açıklamalar, gözyaşları, canlı yayınlar.. Ekran tarihinin karanlık sayfalarına eklenecek anlardan biriydi o anlar..

İşte tam da o anda bir sihirli değnek değdi Özge Ulusoy’a ve Acun Ilıcalı tarafından keşfedildi..

Survivor’a girmesiyle hayatı bir anda değişti Özge Ulusoy’un.. Herkes ondan bahsetmeye başladı, ismi manşetlere taşındı.. Özge’nin altın çağı başlamıştı ve tabii ki ekran arsızlığı dönemi de!

Survivor biter bitmez gazetelere ve dergilere boy boy röportajlar verdi Özge…Herkesin sadece onu konuşmasını istiyordu.. Sırf sansasyon olsun ve konuşulsun diye Ayşe Arman’la yatağa bile girdi.. Çünkü başka türlü sürmanşetlere taşınması imkansızdı..

Ve o pozlarla popülaritesini koruyup Yok Böyle Dans’a katılmayı başardı Özge..

Artık her attığı adım olaydı.. Sürekli ekranlardaydı.. Dur durak bilmeden çalışıyor, gecceleri de partiden partiye koşuyor kendini sürekli gündemde tutmaya çalışıyordu..

Çünkü alışmıştı Özge ekranın büyüsüne.. Yok Böyle Dans’ın ardından ekrana çıkamamak onun için kabustu ve bunu istemiyordu.. O nedenle o yarışmayı da çok iyi kullandı Özge.. Seksiliğiyle seyirciyi tavlayıp birinci de olunca ekran arsızı Özge’nin yolu daha da açıldı..

Kendine gelen her teklife iyi kötü demeden atladı.. Dergi çekimleri, katalog çekimleri, özel defileler, tanıtımlar.. Her şeyi yaptı Özge.. Tabii ki katlanan fiyatından bahsetmiyoruz bile! Önceleri telaffuz bile edemediği paraları ister oldu ekran arsızı Özge..

Yok Böyle Dans biter bitmez de ‘Bugün Ne Giysem?’ yarışmasına katıldı.. Backstage’de sunuculuk yapmaya başladı..

Özge’nin ekran arsızlığı maratonu soluksuz devam etti anlayacağınız.. Daldan dala, konudan konuya atlayan bir portre çizdi Özge..

TV’yi ne zaman açsak şimdi karşımızda Özge Ulusoy var..

Ekranlar Özge kusuyor artık nerdeyse..

Ve bittiğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz!

Çünkü Özge Ulusoy; Survivor, dans yarışması, moda programı ve bin küsur çekimden sonra şimdi de oyunculuğa el atıyor..

Yani yarışma ve program faciasından sonra şimdi Özge’nin düz sıradan ve vasat oyunculuğuyla karşı karşıya kalacağız..

Özge Ulusoy çilesi ekranda aralıksız olarak devam edecek yani..

Ekran arsızı Özge iş başında, bakalım seyirci mi önce pes edecek, Özge mi?

Bu ‘arsız’ finali merakla bekliyoruz..
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: özge ulusoy

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(21 Yorum Yapıldı)

Misafir(Ecem ) Tebrik ediyorum yazidan ötürü! Herkes kendisinden güzeller güzeli diye bahsediyor. Düzgün bir fizigi var. Ama kimse bana Ulusoy ve Esmersoy un güzel oldugundan bahsetmesin.

27.01.2012 17:36:41

Misafir(efendim) tabiki biz pes etcez , sanirim ben bu bayani adadaki yarismadan beri izlemiyorum ve izlemedigim icin cok sanliyim galiba

27.01.2012 17:54:26

Misafir(ceyda) bencede ya çok sıktı artık her yerde özge özge fenalık geldi

27.01.2012 17:55:42

Misafir(zhl) bu nefret neden anlamadım bence çok abartmışsınız ona kadar ço arsız var

27.01.2012 18:22:50

Misafir(Elif) adeta satirlarinda icimizi döktün

27.01.2012 18:30:09

Misafir(misafir) sadece gündeme gelmek için evlenipte şimdi ailemle falan yaşıyorum diyen bir kız...

27.01.2012 18:41:17

Misafir(canann ) wuuuuu duygularıma tercüman oldunuzz ayrıca ses tonuna değinmenzide beklerdm bayıldım yazıyaa artık gına geldi bu kzdan

27.01.2012 19:13:20

Misafir(meldas) Bunu yazan Özge'yi kıskanıyor herhalde!!!! Başkalarının başarılarına, mutluluklarına, kazançlarına göz dikmeden yaşayamıyor bizim komplexli insanlarımız. Kız yazdığın gibi mendebur olsa, Acun onu 5 mt yakınına yaklaştırmazdı.

27.01.2012 19:18:01

Misafir(asu) Kesinlikle güzel olmayan ama nedense güzel denilen kadinlardan biri. Ben de her yerde görmekten tiksindim sahiden. En kötüsü de cogu insan tarafindan sevilmeyip- begenilmemelerine ragmen, bu tiplerin cuvalla para kazanmalari. Bu yorumlari okusa eminim zerre üzülmez.`` Amaaa ben isimi yapip parami kazaniyorum,siz bosuna konusmayin`` der.

27.01.2012 20:35:05

Misafir(asu) bu yazıyı kim yazdı.. tebrik ederim sonunda birisi buraya hemde buraya bunları yazdı.umarım birileri d eokur ekrandan uzaklaşır ve uzaklaştırır yeter yaani. teşekkürler

27.01.2012 20:53:19

Misafir(elif) en güzeli azra akın !!

27.01.2012 20:59:00

Misafir(irem) finali kötü olacak herhalde hızlı yükseliş hızlı düşüü getirir..

27.01.2012 21:15:02

Misafir(misafir) AYYYYY burda görünce bile BAYGINLIK geldi bana bööööhhh. O KADAR SIKTI yani

27.01.2012 21:20:07

Misafir(Selin) Kim yazdı bu yazıyı?Helal olsun çok güzel yazmış

27.01.2012 22:24:14

Misafir(deniz) Ayy ne kötülüğü var ya! Birden ekran arsızı yaptınız kızı. Özge başarılı güzel bir isim.

27.01.2012 23:09:31

Misafir(ışık) ne güzel yazmışsınız, ekran arsızı!..

28.01.2012 00:39:26

Misafir(misafirrr) o kadar güzel yazmızşsınız ki bu kadar olur yaniii özellikle survivordan sonra özgeyi her moda dergisinde görmekten cidden bunalmıştım sonra yok böyle dans şimdi de bugünne ne giysem birileri bu kıza ünlü olmakla yüzünün eskimesi konusundaki ince çizgiyi hatırlatsın . başka bi sitede yazılana göre ise magazincilere karşı tavrı da değişmiş PES

28.01.2012 04:51:25

Misafir(misafir) hızlı cıkısı gıbı ınısıde hızlı olsun nedıyelım

28.01.2012 23:36:06

Misafir(misafirrrrrrr) valla çok tatlı bir bayan.ekranda görmekten sıkıldıgım o kadar isim varki en azından özge samimi GÜZEL ,ses tonu konusması bile harika...KISKANMAYIN...ONU EKRANDA GÖRMEK İÇİMİ AÇIYOR.

29.01.2012 00:36:49

Misafir(pınar) özgeden bıktık artık sevimli olmaya çalışan yapmacık biri, yazılanlar son derece doğru şimdide dizilere el atar o kadar eğitimli oyuncular varken özge gibi yapmacık biri cıkıverir karşımıza