Uludağ

EMİR, FERİHA'YA TOKAT ATTI!

'Adını Feriha Koydum'da dün gecce yeni bölüm heyecanı yaşandı...

Magazin - 24 Mart 2012 05:12
EMİR, FERİHA'YA TOKAT ATTI!
'Adını Feriha Koydum'da Emir'in baba olacağının öğrenilmesinin ardından başlayan kavgada Emir, Feriha'nın sözlerine sinirleniyor ve Feriha'ya tokat atıyor.

Video için tıklayınız...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(31 Yorum Yapıldı)

Misafir(seda) feriha o tokadı haketmedi emir hem suçlu hem güçlü

24.03.2012 08:28:50

Misafir(filiz) Yorum Yok .......

24.03.2012 09:32:49

Misafir(cemile) ben ne emir hakli ne feriha hakli diyemiycem ve ya aksine...emir her halukerde tokat atmamaliydi ferihada leventi soylememliydi levent ne alaka ki yani...emirde zaten bunalimda kavga cikmasin diye cikip gitmek istedi ama f izin vermedi...finalde ikisinede cok ama cok uzuldum emir vurdugu andan pisman oldu valla ikisinede yazik ya

24.03.2012 10:05:05

Misafir(eda) bence emir haklı çünkü feriha emirin levente olan sinirini bildiği halde bunu söyledi

24.03.2012 11:37:49

Misafir(fir) emir haklı!!!!

24.03.2012 11:58:12

Misafir(AY.) feriha hiç leventi karıştırmamlıydı emir zaten adamdan nefret ediyo bile bile feriha damarına bastı emirin ama yinede kimse tokatı haketmez diye eklemek isterim.feriha güzelim merak etme emir senin gönlünü alır

24.03.2012 12:24:48

Misafir(fey) elin kırılsın diyorum.. zaten gerçek hayatta da zorluklar karşısında hemen şiddete baş vururlar... sebebi, hayatın zorluklarını tevekkülle karşılayacak güçleri ve azimleri yok ...

24.03.2012 13:25:55

Misafir(fey) ne biçim yorum yapıyorsunuz?... her haklı olan tokat mı atmalı...

24.03.2012 13:27:12

Misafir(esmaa) Feriha mı haklı? Oha yani kız dibine kadar haksız, Emir'de sonuna kadar haklı! Abi bu işin ucu nereye gidiyo diye bi bakarsanız eger hepsinin sebebinin feriha ve yalanları olduğunu görüceksiniz. Feriha o tokatı çoook daha önce haketmişti ama bu bölüme kısmetmiş, oh iyide oldu kız hem suçlu hem güçlü bide saçma saçma konuşuyo levent falan diye. Ferihacım uyandırıyım bütün bu olanların sebebi sensin! İnşallah bu tokattan sonra kendine gelir. Emir en doğrusunu yaptın helal!

24.03.2012 14:17:42

Misafir(pelin) feriha haklı aynısını feriha yapsaydı emir yapmadığını bırakmazdı ferihaya emir erkek feriha kadın diye aradaki ayrımcılığı bizede gösterdiler emir mehmet onu döverken neler yapmıştı mehmete şimdi onun yaptığı ne kız ne olursa olsun senin yanında olucam dedi feriha o tokadı hiç haketmedi

24.03.2012 14:46:06

Misafir(esmaa) Kısa ve öz tekrar söylüyorum, her kötü olayın ucu dönüp dolaşıp feriha ve yalanlarına takılıyor. -Feriha sadece bu sahnenin degil, bu dizininde en haksız karakteri.

24.03.2012 15:41:33

Misafir(satı) ferihada emirde haklı bence feriha dogru söylüyo bi kere senin erkek benim kadın olmam mı diyo ve burda kesinlikle haklı ferihada başka birileriy le birlikte olsaydı emir onla olurmuydu ....emir ise şu yönden haklı kendi karısının gözü önünde başka biriyle birlikte olmasını bırak üstelik emirin nefret ettiği lewnti örnek vermesi her adamı çıldırtır oda napsın tokat attı ama hemen pişman oldu....

24.03.2012 17:14:27

Misafir(58) feriha haklı...emir haklı...NEYE GÖRe? emir daha birlikte olsaydım lafını duymaya katlaamıyor feriha hem emirin başkasıyla birlikte olduğunu biliyor hem emirin başka bir kadından çocuğu olacağını biliyor.FERİHA RÜYA'YI ÇOK MU SEVİYOR?O ZAMAN FERİHANIN EMİRİ HASTANELİK ETMESİ LAZIMDI. emirin haklı olduğu taraf; o da o zamanlar ferihanın yalanlarıyla boğğuşuyordu.o öncedende çapkındı.ferihaylada ayrıydı.ferihanın onu yaraladığı gibi o da ferihayı yaralamak isteddi.tek gecelik ilişki sonunda bir bebeği oldu(gerçekte onun bebeği değil ama o öyle sanıyor)oda böyle olmasını istemezdi. FERİHA TOKATI HHAKKETMEDİ! HİÇ BİR KADIN HAKETMEZ!!!!

24.03.2012 17:53:51

Misafir(leyla) bence arkadaslar feriha hakliydi simdi neden diyiceksiniz ben soyleyim simdi feriha emire soylediki senin duymaya bile katlanamadigin seyi ben yasiyorum e kiz hakli emir boyle bi seyi duymaya tahammul edemiyor ferihaysa bunun ta kendisini yasiyor tamam feriha emir o kadar bunalimdayken emirin ustune daha fazla gitmemeliydi ama ne olursa olsun o tokati emir ferihaya vurmamaliydi

24.03.2012 18:02:24

Misafir(azeri kizi gunay) ya bencede emir hakli feriha cok ustune gitdi amma emir tokati isteyerek vurmadi feriha emiri kendinden cikartdi amma emir pesman oldu cagatay seni cook seviyorum bunu unutma!!azeri kizi gunay

24.03.2012 18:15:03

Misafir(esra) ben şunu söyliyim işin cıkkını çıkardılar sırf emir hastalığınız takıntılılığınız yüzünden ferihayı dibe batırmayın dizi ztn yeterince battı

24.03.2012 19:14:10

Misafir(Betül_Çağatay) Burada Feriha haksız hiç bi insan kocasının karşısına çıkıpta bu sözleri söyleyemez kimse kusura bakmasın ayrıca Çağatay ulusoy daha fazla bi hayran kitlesine sahip olarak herkes filmde emiri haklı buluyo bende dahiii Sonuna kadar emir haklı !! Feriha hiç bi zaman Emirin sevgisini haketmesi ! Hep savaşan Emir olduu !! Feriha evlendiğinden beri bi havalarda slkkk !! Sonuna kadar Emir haklıı !! NOKTAAA !!

24.03.2012 19:20:56

Misafir(Zehra) Bazi insanlarin ozellikle kizlarin Feriha bu tokadi haketti demesi beni onlarin mantiksiz ve olaya yuzeysel baktiklari dusuncesine surukluyor...Kadina siddet bu besbelli.Ve kesinlikle Feriha sonuna kadar hakli.Emir cok buyuk hata yapti.Bazilari helal Emir falan diyor ya artik ben onlara empati kurmalarini oneririm.Belki bu yolla anlarlar olayi

24.03.2012 19:21:26

Misafir(sedA) feriha sonuna kadar haklı emirden nefret ediyorum

24.03.2012 20:07:48

Misafir(esra) ya ne saçmalıyosunuz siz feriha zaten yalanlarının bedelini çok ağır ödedi emir ona yapmadığını bırakmadı şimdi geçmiş karşısına aldığı intikamlarını en büyüğünün bedelini de ferihaya ödetiyo EMİR DİBİNE KADAR HAKSIZ

24.03.2012 20:11:29

Misafir(igual54) feriha haksız diyenlerin kadınlıklarından şüphe ederim. kadın değilsiniz siz kadın değilsiniz yazıklar olsun inşallah evlenirsiniz de dünyalar kadar sevdiğiniz adam da size tokat atar, o zaman görürüm ben sizi vicdansızlar.

24.03.2012 20:11:53

Misafir(ben.ce) çagtay ulusoy çıktı iri omuzlu genişi yanaklı familyasındaki liderliği kaptı. artık bu gurupta olan cansel elçinin esamesi okunmuyor.

24.03.2012 21:19:32

Misafir(fidan) ya bence ne emir o tokati atmaliydi nede feriha levent konusunu acmaliydi !

24.03.2012 23:39:44

Misafir(OYA) EMİRİN ATTIĞI O TOKATI HAKLI GÖREN GENÇLİKTEN GEL DE HAYIR BEKLE.BUNU HAKLI GÖRENLERİN GENELDE GENÇ KIZLAR OLMASI DA AYRICA ÜZÜCÜ.

25.03.2012 12:15:14

Misafir(EsRa) Emir son derece haklı feriha levent demicekti emir ferihayı deli gibi seviyor ve leventden de çok kızkanıyordu. Evet emir hata yapmiş olabilir ama bunnların olcağını bilmiyordu...yani EMİR'e laf yokkkk...........:)

25.03.2012 14:48:56

Misafir(leyla) inanamiyorum ya kizlarin ferihadan cok emire destek vermelerine yorumlari okudugum zaman gercekden cok uzuldum ya birazcik kendinizi ferihanin yerine koysaniz ne yapardiniz acaba bilmiyorum tabi feriha sonuna kadar hakli da demiyorum ama ne olursa olsun emirin ferihaya o tokadi atmamasi gerekiyordu.resmen emire asik olan kizlarin gozu donmus gercekten yazik diyorum

25.03.2012 16:55:37

Misafir(azeri kizi gunay) ya cnm leyla tabiki ferihada hakli ben demiyorum ki feriha hakli diyil amma feriha emirin ustune cok gittdi kim olsa aynisi yapardi emirede hak vermek lazim

25.03.2012 17:28:43

Misafir(duru) Kesinlikle Feriha haklı Feriha'nın başına öyle bir şey gelseydi Emir bunu kendine yediremezdi ve onla birlikte olup savaşmazdı ama Feriha Emir'in yanında kalıp savaşıyor.

25.03.2012 19:03:51

Misafir(Songül) Ikiside suclu. Emir: sorunlarini Ferihayla paylasmadigi icin (para sorunu, kendini suclu hissetmesi) ve Feriha: Hem Aysun hanim hemde Rüyanin geldigini söylemedigi icin. Emirin tokat atmasi hataydi. Hemde bir güzel kampanyaya katilmisken.

25.03.2012 23:48:11

Misafir(kezban) bence feriha çok haklı emir ona tokat atması hataydı feriha onun için ailesine sırt döndü bebeği oldu halde onun yanında emrie yakışıtıramadım ama bi yandan emri haklı feriha onun sabrını x zorluyor