'EMİR'İN YOLU' EKRANLARA VEDA MI EDİYOR?

Çağatay Ulusoy iddialara son noktayı koydu..

Magazin - 18 Ekim 2012 15:24
'EMİR'İN YOLU' EKRANLARA VEDA MI EDİYOR?
"Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu" dizisinin Sanem'i Deniz Uğur, önceki akşam 39. yaş gününü Cihangir'de kutladı. Gecceye Çağatay Ulusoy da katıldı.

Rol arkadaşı Deniz Uğur'u yalnız bırakmayan yakışıklı oyuncu mekan çıkışı muhabirlerin sorularını yanıtladı.

Dizinin istenilen başarıyı sağlayamadığı için yayından kaldırılacağı yönündeki haberlere açıklama getirdi:

"Dizi çekimleri çok keyifli gidiyor her şey yolunda dizi devam ediyor" dedi. İlerleyen bölümlerde izleyenleri güzel sürprizlerin beklediğini belirten Çağatay Ulusoy, rol arkadaşı Ahu Sungur ve eşi Suat Sungur ile birlikte mekandan ayrıldı.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Çağatay Ulusoy

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(35 Yorum Yapıldı)

Misafir(hayal) biz afk istiyoruz afkey degil hazal donsun

18.10.2012 16:47:58

Misafir(inci) dizi bizimicin biti feriha olduktan sonra biz artik bakmicaz nulur hazal don biz yinidan bakmaya haziriz

18.10.2012 16:49:09

Misafir(lale) Bu cocuk nokta koymayi ne bilir ya. Allahin saf evladi.

18.10.2012 18:17:01

Misafir(seeeeeeeeeen) cocuk reklam yapiyor, ne durumda olduklarin gormuyo sanki, su dizinin ismi AFK olana kadar bu dizi hep yas tutacak

18.10.2012 20:22:47

Misafir(ÜLKER ) Hadin ergenler doluşun! bakın yine aşk meşk varmış! eski bölümleride silin hafızadan... en best model dizi geldi! Emiriniz yeminler eder sizde '''ay ne romantik ''dersiniz! bu ne be CİN ALİ'nin serüvenleri gibi... gençlik bu kadar vahim durumda mı? yazık ya nerde zeka pırıltısı... gerçek oyunculara üzülüyorum...hele kadınların zekasıyla alay eden!(ergende olsa ) garip dizilerde yer alan degerli gerçek oyunculara! ekran çöplüge döndü valla! ucuz birezilya dizileri daha kaliteli... hani biz kaliteli diziler yapıyomuş satıyomuşuz ya valla ben bunlar yurt dışına satılıyor( muhtemelen 3.dünya ülkelerine) ülkem adına utanıyorum adam gibibirkaç tane yapın millette izlesin çoluk çocugumuzun ruhsal gelişimini bozmayın...anneler çocuklarınızı doğru proğram izlemeye yönlendirin lütfen onlar gelecegimiz genç arkadaşlar sizde kaliteyi hakediyorsunuz kendi değerinizin farkına varın!

18.10.2012 20:28:55

Misafir(TAMY) o kadar izlwdim 2 yil o kadar da nefret edyorum simdik afk den ve Cagatayddan da uzgunum amma tiksinyorum artek bu diziden ve haberlerdennnnnnnnnnn

18.10.2012 20:47:18

Misafir(no name) çoookk güldüm bu açıklamalarınaa.bu gidişle kendi kariyerine de son noktayı koyucak sönüp gidicek aklını başına alsa biraz keşke.gencecik insan yazık ediyo kendine ama herkes kendi seçimlerinin sonuçlarını yaşar o da katlanıcak :))))

18.10.2012 21:01:40

Misafir(narsian omar) Yabancı televizyonlar için - İnsanlar, bu gösteri satın almayın! Hatta ilk 2 sezon! Onlar 2 yıl bize yalan oldum üzerinden Şimdi bulduğumuz ... onlar söylemek istiyorum hepsi - aşk olmaz! Phew! Aptallar!

18.10.2012 21:03:03

Misafir(narsian omar) KIM DEDI KI SEVYORUZ VE BEKLIYORUZ BITMESINI BEKLIYORUZ BEKTEK NEFRET EDDIK ARTEK AFK VE FEMIRI MAF EDDINIZ 3 TANE KIZLAR GELDILER BIRDE HANDE DE GELYOR GETIR 10 TANE DAHA BELKIM AFK EY BIRAZ HARAKET EDER ERGENLER DE BIR BIRINE DUSERLER ISDE HEYGAN SIZLERE CAN VE EMIR GUNES VE EMIR ZULAL VE EMIR =EMIRIN HAREMIN YOLU .....REZALETTTTTTTTTTTTTTT

18.10.2012 21:16:03

Misafir(narsian omar) O gizemi de elime verseler sacini basini yolarim.ya biz emirin baska birisine asik olusunu ona askla bakmasini onu opmesini nasil izleriz.oysa o kalp o bakislar o dodaklar bir kisiye aitdir.hepinize lanet olsun.demek ki sizin gozunuzde SAF aSK BUDUR.3 ayda unutmak.artik emire de nefret etmeye basliyorum.hepinize laanet olsun.icim aciyor.

18.10.2012 21:24:36

Misafir(narsian omar) Arkadaslar lütfen sizden rica ediyorum, ben ve cogumuz artik bu sacma dizi bitsin diyoruz, ama medyapim hala inatla diziyi bitirmemek icin ugrasiyorlar, ama anlamiyorlar biz FEmir icin Uyum ve bütün ekib icin izledik! Ceyda Ates gelse bile artik hicbirsey eskisi gibi olmayacak, o yüzden pek sevinemedim, arik o masum hikaye bitti ve Feriha yi unutturmaya calisiyorlar, hic hayallini, sesini Emire hatirlatmiyorlar ve kim bilir belki handede unuttur digerleri gibi..ve bu saygisizlikdir. Hazal bu diziyi ayakda tutabilmek icin Vahide Gördüm gittik den sonra cok emek verdi tabi Cagatayla birlikde Uyumla basardilar bunu! Sezon yaklasdinda herkes dizi bitecek dedi, ve baska projelere imza atildi, ama son anda yapimci devam karari aldi, ve dizini bitmesinin 2.hafta öncesinde ve herkes ögrendi tabi hazalda, bu ne demek oluyor..2 sene beraber emek ver diziye ve zirveye tasi sonra sana ihtiyacimiz yok gibi vefasizlikdan baska birsey degil, o yüzden Hazal belli etmezede üzgün ve kirgindir..ve bu olaylardan dedikodular, yalanlardan sonra Hazal geri dönmez, Siz gelirmidiniz..Hayir.!Kendisi söyledi; hortlarmisin: yoo hayir, benim oynadigim dizi bitti bu baska bir dizi bunu söylerken bile sanki gözlerinde hüzün vardi, o istemezmidi bu hikaye mutlu bitsin, ama yapimci izin vermedi..! ATV Son Yaz bittse de belki baska bir kanalda devam eder, cünkü önemli bir konu ve 100.yil ! Hazal geri gelmez, zaten Ferihayi öldürdüler, gözden cikardilar bir kere! Ama hala dizinin isminden Adini feriha koydumdan prim kazanmak derdindeler, adi üstünde feriha ama feriha yok! Ceydadin gelmesine sasirdim, o da herseyi biliyor, kendisi de söyledi beni ve hazali suslarilar, ama biz bilmiyorduk diye, böyle bir yapima nasil geri döner anlamiyorum, sirf reytingler yükselsin diye Cagatayi kullandikdan sonra Ceydayi koz olarak getirdiklerini düsünüyorom, cok yasik..ve bu yüzden simdi izlenirse Yapim istedigine ulasmis olacak, ve bizi hayal kirikligina ugratan ve essek gibi izleyeceksiniz diyenleri hakkli cikarmak olur, ve yeni gelen kizlari kabul etmis olup, masalimizi FEmiri unuturmaya basarmis olurlar,ama ben ve insallah Sizler buna izin vermiyoruz!!.. Bu Dizi 67. Bölüm Mutlu bitmelidi, uzatmanin hic bir anlami yokdu sadece para icin devam edildi ve simdi ne hale geldi, igrenclikler icinde, Hande gelse bile ne degisecek ki, Hande-Koray-Gülsüm davasi devam eder, belki Hande Koray mutlu olur ama ya Emir? Emir velihatla geri mi döner!ama bizim tanidimiz Emir Ferihadan baskasini sevmez,onu nefesinin sonuna kadar seven adam Feriha Emirin herseysidi Ilk ve Son Aski..Ferihayala birlikde ölürdü yada beraber yasarlardi...Benim icin bu dizinin hic bir anlami kalmadi! Ben Emirin yaninda Feriden baska bir kadin görmek istemiyorum, kabul etmiyorum ve cok üzülüyorum, bu yüzden bu sacma ve igrenc Dizi bitsin artik bu bize bir hakkaretdir ve Ask ve Sevgiye ihanetdir devam etdikce....! Bir de ShowTV nasil böyle 3hafta izin veriyor, baska diziler yayindan kaldirlar, hic sans vermezler ama bazalari demek torpilli..!? Ayrica Unutmayalim Yapimci F.Aksoy,A.Caglayan A.Sungur, A.Cidamli,B.Yös, cumhur ve bazilarin hakkaretlerini,hakkizliklarini, yalanlari, küfürlerinide, izleyince kabul etmis olunmazmi! Ben kabul etmiyorum ve izlemiyorum! Lütfen Bu Dizi Iz-len-mez ve prim kazandirilmaz! EFSaneler unutulmaz!!

18.10.2012 21:42:52

Misafir(wissal) it's not AFK emirin yolu anymore it's emirin harem

18.10.2012 21:45:30

Misafir(wissal) herkes çok kötü bile emir oyunculuk ve sahne zayıf ve sığ olduğu için de her zamanki biz yönetmen berbat bir iş yapıyor yeni aktrisler, nefret ediyorum. yeni seri Emir özellikle kanlı sonunda onun için çok zor olmalı tekrar-ki aşık ilgili olmamalı, onun bütün hayatını aşkı düşünmek asla ve o çünkü onun hayatında kadınların suçlu hissediyorum kimin Feriha çok onu sevdim çünkü zarar, özellikle ben gibi Feriha öldüren ece okumuştum. Yapabileceği en rahibe olmak ve o başka tabii samimi ya da ise deli halil ona-veya daha iyi olurdu olduğunu tekrar aşık asla kendisini cezalandırmak için olduğu kadar çok dolaylı bir şekilde onun ölüm nedeni Bunu ilk 2 sezonda tanık her şeyi bir çelişki olacaktır, o bütün kızların türlü ve en güzel söylemeliyim gördü ve o kalitesiz gurur değil, çünkü o bu bile karşılaşmadan önce onun karakteridir kırpıştırdı asla Feriha (bir kız onu karşılamak için çalıştığında bölüm 1'de görebilirsiniz), sonra Feriha karşılar, onu sevdi ve her şey ve herkes unuttu, onlar bir çok ile gittim ama birbirlerini her zaman affetmedi ve onlar her bıraktı Diğer pek çok kez ama birbirlerini unutmak mümkün olmadı. böylece tüm bunlardan sonra, nasıl ikna edilebilir emiri ona ve o başka bir kadınla beraber ve onu vurdu bir bebeğim olacak gerçeğini ihanet gerçeğini kabul Feriha, ve o İşini seçti çünkü ona bütün bu yanlışlıkları (kolayca herhangi bir güçlü ilişkinin sonu olabilir) affetti ve onu geri geldi, onu bırakacaktı, ben bir kadınım ve ben bir kadın için neyin önemli olduğunu ve karını değil üzerinde çalışma seçera seçerek affedersiniz 't biz nasıl o 3 yıl onsuz yaşayabilir, bu yüzden emir için her şeyi affetmeye ve unutmaya hazır nihai sevgilisi Feriha çünkü sevdiklerimiz yapmak veya başka her insanın işsiz olacak ve kabul edilebilir değil sormak bir seçim ve o geri geldiğinde o intikam, neden istiyor? Onu sen yüzünü onun tercihi yüzünü anlatmak için şans vermedim, bu yüzden ben mantıklı değil sonunda nefret ediyorum çünkü. kaçmış değil ve kalmış ve sonra öldü eğer öyleyse, daha makul ve onun kişiliği ile uyumlu olurdu. O ölümü geldi ve emir yas ve ben bu konuda iyiyim ve onu keşfetti i Emir Feriha hatırlamak ve (tanrım onun üzerinde ağlayarak izlemek için bütün sezon izlerdim sonra o 16 bölüm-den geçirdiği 27- 43 yatıyor - o fahişe davet edilmeden bölüm en az aynı miktarda hak öldü artık, değil, tek başına oturan karartıcı ve yas, bazı erkekler değil, yas, bütün hayatlarını geçirmek erkeklerin tür, sadece yaani bir unromantic kişi kadın düşünmeden en az 1 yıl geçirecekti) ve bu sadece ama en iğrenç aktrislerinden 2 aşık 3 ay geçti onun büyük aşkı ile emir hiç bu kadar aşağılayıcı Emirle, Feriha için onların sevgi ve dizi için. bu hikaye çok zayıf çekici değildir ve ben ilk 2 sezonda olup bitenleri çelişmektedir çünkü değerlendirme Bu herkesin sevmediği yeni sezon gösterildiğini düşünüyorum. Tüm ikinci, onlar bize aşık Örneğin cansu arzusu için serideki herhani herhangi bir olay ya da olay ile ilgili olmayan pek çok dikkat dağıtıcı veriyoruz, iyi affedersiniz ama bir psikopat manyak aşk hayatı ilgilenmiyorum kim o vardı eğer o bu amaçla götürdü çünkü Feriha babası, benim için de en suçlu hakkında 2 kişi ve kim Feriha ağrı bir çok neden ve onun ölümünden sonra aşık çalışıyor ve ne öldürmeye çalıştı sorunların daha fazla anlayış yok kızının onu gerçek bir aşk olduğunu belliydi ancak o, onu asla affetmedi, ama onun yerine bir toplam yabancı ile bir gece geçirdi Gülsüm affetti, ve şimdi o var evlendim bile olmazdı oylandı çalışıyor kızı gibi bir şey ben çok geç Feriha kanı ona söylemek aa kızla değiştirmeye -

18.10.2012 22:00:09

Misafir(Ines) rezalet, gerizekali gizem mi kurtarcak diziyi ?daha gecen hafta kendi dizisini batirdi be o manyak.Anlasilan fenomen dizi bugun itibariyle yerle bir olmus durumdadir!!! Yaziklar olsun!!!!

18.10.2012 22:52:14

Misafir(TAMY) COK YAZIK CAGATAYA COKKKKKKKK HAKKETEN BU DIZI REZALET OLDU BITTI AFK TAFI KACTIIIIIIIIIIIIIIIIIIII YAZEKLAR OLSUN 2 YIL MASUM ASK HIKAYETI REZALETA CEVIRDILER

18.10.2012 22:52:33

Misafir(Ines) O gizemi de elime verseler sacini basini yolarim.ya biz emirin baska birisine asik olusunu ona askla bakmasini onu opmesini nasil izleriz.oysa o kalp o bakislar o dodaklar bir kisiye aitdir.hepinize lanet olsun.demek ki sizin gozunuzde SAF aSK BUDUR.3 ayda unutmak.artik emire de nefret etmeye basliyorum.hepinize laanet olsun.icim aciyor.

18.10.2012 22:53:36

Misafir(narsian omar) . hazal emir etrafında değildi bile, bu iki kız beceriksiz, her şeyden önce yeni aktrisler nefret, onların duygularını iletişim kuramaz, yüzlerinde hiçbir ifade var, kendi vücut dili sıfır, bu yüzden hepsi de beni ikna etmiyorsun ve ben onların sahneleri izlemek olamaz, bu benim ilk nokta, benim ikinci, bu yas sadece 3 ay sonra aşık için herhangi bir anlam ifade etmiyor ise, bu sezon büyük bir hatadır ve bu olursa ben kazandım ' t izlemeye devam edebilmek ve ben bunu ikinci sezon sona erdi düşünün gerekir. ben bir Feriha fanatik falan değilim ama emir özellikle karısının kanlı sonunda onun için çok zor olmalı yeniden-Hangi aşk besleyerek ilgili olmamalı çünkü dizi gerçekçi olduğunu değil, o aşk düşünmek asla bütün hayatını ve o çünkü ona aşık çünkü çok Feriha zarar hayatındaki kadınların suçlu hissetmeniz gerekir, özellikle de ben bir spoyler okundu olarak Feriha öldüren ece. Yapabileceği en rahibe olmak ve o başka tabii samimi ya da ise deli halil-Onu sadece daha iyi olurdu olduğunu tekrar aşık asla kendini cezalandırmak olduğu kadar çok dolaylı bir şekilde onun ölümünün arkasındaki nedeni Bu aynı zamanda, biz ilk 2 sezonda tanık her şeyi bir çelişki olacaktır, o bütün kızların türlü ve en güzel söylemeliyim gördü ve o kalitesiz gurur değil, çünkü o bu bile önce onun karakteridir kırpıştırdı asla toplantı Feriha (bir kız üniversitede onu karşılamak çalıştığında bölüm 1'de görebilirsiniz), sonra Feriha karşılar, onu sevdi ve her şey ve herkes unuttu. Neyse, bundan sonra ölüm geldi ve emir yas tutuyor ve ben bu konuda iyiyim ve ben sadece emir Feriha hatırlamak ve onu keşfetti (tanrım onun üzerinde ağlarken görmesini bütün sezon izlemek istiyorsunuz o 16 bölüm-den geçirdiği 27 yatıyor 43 - o öldü artık, karartıcı ve yas, tek başına oturan o gelmiyor fahişe davet edilmeden bölüm en az aynı miktarda hak, bazı erkekler yas bütün hayatlarını erkeklerin tür, sadece 3 ay oldu yaani bir unromantic kişi geçirecekti en az 1 yıl olmadan onun büyük aşkı ile emir değildir harcamak kadınlar hakkında düşünme ve bu gerçek bir hayat gerçektir) ama en iğrenç aktrislerinden 2 aşık etmek hiç onların sevgi ve dizi için, Emirle, Feriha çok aşağılayıcı. Sonuç olarak, bu berbat bir durum olmazsa durduramazlar emir ve o ilk 2 mevsimlerde hor hande ya cansu başka bir versiyonudur iblis (Zulal) arasında sadece bir ilişki (i aşk hikayesi demeyeceğim) başka bir şey ile bize ilgi için çalışmalısınız ve sız ve sevmeye onu şimdi onun karakteri aksine, ya da onu ve gerçekten hareket edemez yararsız aktris (can) arasında olacağını, ve o yavuz karşı içine emir sürükleyerek neler arada, bu ilk etapta Feriha onu terk yapılmış ne değildir ? ben sezon sanmıyorum başarılı olur ve biz o aşık olsaydı ne kız, sadece, ve benim görüşüme göre 3 ay sonra hayatını girerek seçemezsiniz mantıklı olmalı, iyi cansu yüzden sabırlı olmak sonra şans, ece gibi neden bu iki seçim hak O Feriha milyonlarca kez ikinci bir şans hak ediyor ama nerede altında, şimdi de ikinci bir şansı hak eder eğer yılan, hiçbir şey mantıklı, tüm çelişki, falan filan, emir için hiç aşk bizi kurtarmak.

18.10.2012 23:01:51

Misafir(ayşe) ilerleyen bölümlerdeki süpriz gizem karaca olsa gerek ne komik ama o kızdanda nefret ediyorum çok sinsi duruyor emirin yolunu belki bir gün feriha döner diye izliyordum ama artık oda bitti izlemicem

18.10.2012 23:19:31

Misafir(deren) ooo... süper sevindim :) sürpriz var demek... ceyda ve hazal da mı geliyo :))

18.10.2012 23:59:50

Misafir(arzu ronan) salla:)emir veda edeli cok oldu...bir adam-akilli yas tutturmadilar cocuga..mezari basinda?bir konusur...acaba pismanliklari-acabalari-keskeleri..asil duygulari nelerdir emir`in...yok?belliki cok guvenmisler cagatay`a...ama ergenler bile birakmis izlemeyi:)oyunculuk yok cunku..cabasi var-ama neyine guvenipte kalirsin sen dizide...neden risk alirsin?ilk isin...emir yapisti kaldi..son dakkilari oynuyorsun:(yazik oldu!

19.10.2012 00:29:05

Misafir( eda) hazal kaya taştır fanları aşktır çekemeyenlere antaen şarttır

19.10.2012 09:10:00

Misafir(Esra Hazal Kaya) Çagatay ulusoy hale hayal dünyasıdasın ya çok keyifli devam ediyormuş.reytingde her geçen hafta batıyırsunuz be güzel giden ne anlamadım.hazalsız koca dizi bir hiç bunu anlayın artık,ne zamanki hazalımız gelir işte o zman afk gerçekten esfane olmaya devam eder....

19.10.2012 09:15:04

Misafir(eylül) Her şeyi geçtimde Zeynep çamcı,yıda çok pis harcadılar halbuki leyla ile mecnun,da çok güzel bir kariyer ediniyordu kendine bir çok hayranı da bu diziye girmesini istememişti zaten sonunda onuda harcadılar fatih beyden torpilli gizem gelince zeynep,in pabucu dama atılır bakın görün bu dizide oynamayı nasıl kabul etti nasıl ikna ettiler kızı başrol olucaksın dediler şimdi gizem başrol olucak bu yapım oyuncuları bozuk para gibi harcıyor şimdi acıdım zeynep,e nasıl hata yaptığını şimdi anlamıştır.

19.10.2012 11:00:48

Misafir(ela) bu söylediklerine çağatay ulusoy inanıyormu acaba

19.10.2012 11:49:59

Misafir(feriha) biz afk fanlariz 2 yil seritik simdi kolaymi emir gizimli bilikti yazik larusun kimsi bakmasin lutfan

19.10.2012 12:17:37

Misafir(dilara aydın) Çağatay bu söylediklerine inanıyormu acaba film batmış bu halen herşey güzelmiş çekimler iyi gidiyormuş sen onu bizim külahımıza anlat bu filme kim girerse girsin tutmaz gizem karaca da kimmiş onun oyunculuğu sıfır artık şu saçma filmi bitirmemek de kararlısınız galiba murat onuk bile anladı çıktı adam filmden çağatay yapıştı med yapıma sen orda kal çok güzel yerlere gelirsin zaten senin oyunculuğunda pek bir şey değil kıvanç tatlıtuğ gibi kimse rol yapamaz hazal kaya da çok güzel rol yapıyor kız rolünün hakkını veriyor bu film hazalsız kurtulmaz bunu kafanıza sokun artık halk bile anladı siz anlamadınız halen yazık yazık.......

19.10.2012 15:12:28

Misafir(wissal) bölüm 73 yeni konsept: emir için hiç kalp

19.10.2012 16:45:52

Misafir(f ve e) biz hazali istiyoruz o olmadan bizdi yokuz nulur afk fanlari afkey izlimisin

19.10.2012 16:53:18

Misafir(...) Herkes dizi sektöründe uzman olmuş.Fanatiklik insanlara neler dedirtiyor.İnsanlar kazanç derdinde.Yeter artıkın.Hazal bile Ferihayı sallamıyor sizin kadar.

19.10.2012 22:08:05

Misafir(30043217370) çağatayım aşkım kusura bakma ama sn gerçekten kendi söylediğine inanıyo musun dizi battı battı

19.10.2012 22:46:28

Misafir(meltem) ahh keşke o günü sabırsızlıkla bekliyorum hayır yani dizinin herşeyi değişse ne olacak gizemle rol yapamıyor rezil olacakalr o kız pepedekiler gibi konuşuyor ya çok yapmacık pepe ile emir aşkı ne kadar çok komik ya:))

20.10.2012 15:04:53

Misafir(murat) Arkadaslar Aldigim Bilgiye göre fatih abimiz bu güzel anlamli diziyi öldürmemeye karar vermis ve bu disiyi tekrar yayin hayatina baslatmaya karar vermis bu dizi yeni sene 2013 ilk aylarda tekrar seyircisiyle bulusacak ve bu dizi emirin yolu degil adini feriha koydum olarak Atv ekranlarda olacak su an fatih aksoy atv yetkililerle görüsmede ve dizide tekrar eski oyuncular olacakmis cagatay ulusoy hazal kaya ceyda ates ve bir kac eski oyuncular fatih aksoy 24-12-12 hazal kayayla simdilik 1 sezonluk anlasmaya varmis ve fatih aksoy seyircilerine müsdeyi bu hafta icinde atv ekranlarda bu dizinin fragmanla müsdeleyecek

26.12.2012 06:26:41

Misafir(deniz) dizi guneshin gelmesinlen daha guzel oldu daha heycanli oldu hazal kayalan artik cok banal olmaya bashlamishti her bolumunu heycanlan bekliyor ve seyrediyorum

02.01.2013 21:42:14

Misafir(Ceyda ) Ben arkadaşlara katılmıyorum. bencede böyle en iyisi en azından bişeylere gönül koymuşssun alnınızz ak başınız dik devam ettirin. Feriha öldükten Güneş diziye girmeden önce hiç bişeye benzemiyordu ama şuan en azından güneş diziye azda olsa hareket getırdı. Tabıkıde gizem karacadan hazal kadar performans beklemeyın oyunculugu olan hazal, gizemin mesleği oyunculuk değil onun mesleği avazı çıktıgı kadar bagırmak .. ara vermek kötü oldu resmen yapımı ayaklar altına aldınız reytingler düştü . öneme almanız diğeliylee .

13.01.2013 20:27:04

Misafir(mamed) nedem emirin yolunu vermiyorlar