FAHRİYE EVCEN, ÖZCAN DENİZ'LE NASIL AYRILDI?

"Veda" dizinin güzel oyuncusu Fahriye Evcen’le, Hürriyet Kelebek ekibi film setinde buluştu.

Magazin - 04 Ekim 2012 04:27
FAHRİYE EVCEN, ÖZCAN DENİZ'LE NASIL AYRILDI?
Güzel oyuncuyla 1920’li yılların İstanbul’unu ekrana taşıyan “Veda”yı ve eski sevgilisi Özcan Deniz’le birlikte rol aldığı “Evim Sensin” filmini anlattı. Fahriye Evcen, sohbet sırasında samimi açıklamalarda da bulundu.

Fotoğraflar...

ÖZCAN BEY’LE KÖTÜ AYRILMADIK

Çoğu kadın eski sevgililerine selam bile vermekten kaçınırken, siz Özcan Deniz’le film çektiniz, iki aşığı canlandırdınız. Profesyonellik böyle bir şey mi?

Sorusuna güzel oyuncu, "İnsanlar kötü ayrılabilirler. İyi ayrıldıklarında da birbirlerine hâl hatır sorar, selamlaşırlar. Biz, Özcan Bey’le birliktelik yaşarken, prensip gereği hiçbir projede birlikte yer almayacağız dedik. Ayrıldıktan sonra, ki aradan 1,5 sene geçmişti, bu sorun ortadan kalkmış oldu diyerek filme başladık. Zaten bu film, senaryo bazında çok uzun zamandan beri konuşuluyordu. Çok güzel bir işti. Artık beraber olmadığımıza göre birlikte oynamamızın bir sakıncası olmadığını düşündük " diye konuştu.

Fotoğraflar...

Barışıp barışmadığınız konusu da hep bir muamma olarak kaldı sorusuna ise; "İnsanlar hâlâ bizim için “Öyle mi, böyle mi” diyor... İkimiz de iyi oyuncularız. İnsanlar, oyunculuk açısından elektriğimizi çok beğeniyordu. Birlikte oynamamız, ikimiz için de iyi oldu" dedi.

Ayrılığın sürekli hatırlatılması gibi negatif bir yanı yok mu bu işbirliğinin?

Evcen "biz şu an sinemaya hizmet ediyoruz ve bunu düşünerek yaşayamayız. Dediğim gibi kötü ayrılmadık, bu ayrılığı neden işimize yansıtalım ki? Eğer güzel bir iş çıkacaksa, neden insanların engel olmasına izin verelim? Ki kimse engel olmadı ama insanların kafalarındaki sorulara bu şekilde yanıt vermiş oldum" dedi.

Fotoğraflar...

Hürriyet.com.tr
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(28 Yorum Yapıldı)

Misafir(BEN) " İkimiz de iyi oyuncularız."!!!!!! Allah Askina bu ne artik ilk defa bir auto iltifat gordum tamam ozkan deniz iyi oyuncu diyebilirik ama bu kadin olmammis

04.10.2012 12:54:20

Misafir(oktay) 'BEN' adli misafir.. Bence Fahriye evcen cok iyi oyuncu yaprak dökümündeki bazi sahneleri göz önünde bulundurursak.. Mesela cemin öldügü sahne var ki süper oynadi fahriye...

04.10.2012 15:12:37

Misafir(ozlem) bi sahneyle iyi oyuncu olunmuyor oktay bey

04.10.2012 18:39:37

Misafir(hasret34) ikisinde de oyunculuk namına bişey yok.Bence ikinizde popülersiniz o kadar.

04.10.2012 22:42:28

Misafir(eylül) "İkimiz de iyi oyuncuyuz." Özcan Deniz iyi oyuncudur da sen oyuncu musun ki acaba iyi oyuncu olasın? Bu nasıl bir kendini beğenmişliktir. Özcan bile bu sözleri sarf etmiyor, daha yolun başındayım diyor. Bu ne hadsizlik..? Ama hata sende değil, yine Özcan'da. Seni başımıza saran o, popüler olmanı sağladı. Onun sayesinde iş yapıyorsun. Bi düş artık adamın yakasından yahu adını kullanıp durma!!

05.10.2012 11:44:18

Misafir(Mİna) Fahriye Evcen sadece oyuncu Özcan Deniz gibi müzikten oyunculuğa geçmedi. Kızdan ne istiyorsunuz, bu ne kıskançlık?? Kız gayet iyi oynuyor. Oyunculuktan anlamadan konuşmayın!

29.11.2012 01:51:51

Misafir(selim) fahriye evcene laf edenler filmi nasıl izlediniz kız kesinlikle cok iyi oynadı.o rolde ondan iyisini dusunemiyorum!

03.12.2012 16:54:21

Misafir(Ecem) O rolü yapmak yetenek ister. Gayet iyi oynadı Fahriye Evcen

31.12.2012 13:01:56

Misafir(KAAN) Ya arkadaşlar Fahriye Evcen neye göre kötü oyuncu. Bence doğallığı ile herkesi filmin içine sokabilen bir kadın. Yaprak dökümünde oynarken de özcan deniz mi aldırdı diziye. İkisi de çok doğal oyuncular. Ayrılmaları gerçekten üzücü.

02.01.2013 10:40:16

Misafir(canan) özcan abi ikiniz o kadar aşıksınız ki filmdede göstermisiniz bence evlenin ikiniz çok yakışıyorsunuz

11.01.2013 23:35:49

Misafir(sude) keşke ayrılmasalar yumalarını yıkmasalardı ve ben buna üzüldüm

15.01.2013 12:02:27

Misafir(i..ş) KESİNLİKLE 20 DAKİKAAA :):):)

22.01.2013 17:32:25

Misafir(nihan) Bence Evim Sensin'de ikiside bence harika oynadılar fahriye evcen ayrı güzel oynadı özcan deniz ayrı bir güzel oynadı

23.01.2013 22:26:03

Misafir(Misafir(biz)) Yahu şu "ben" ve 'eylul' lakapli arkadas fahriyeyi kendine baya dert etmiş bu ne cekememezlik iyi kuyruğuna basmış fahriye senin sanırım. Ayça misali....

28.01.2013 00:17:34

Misafir(sevil) filmin orjinalini izlemenizi ve oyunculuklarının oyunculuk değil taklit yeteneği olduğunu görmenizi tavsiye ederim. al birini vur ötekine ikisi de iyi falan değil.

02.04.2013 14:40:35

Misafir(betül) arkadaşlar ben bu filmin orjinalinide izledim oyuncularda ruh denen hiç birşey yok ama gerek fahriye evcen olsun gerekse özcan deniz olsun rollerinin hakkını fazlasıyla vermiş ortalıkta oyuncuyum diye dolaşan insanlara 10 basar oyunculukları dolayısıylada ben çok beğendim emeğine sağlık bütün oyuncuların çok başarılı bir kadro olmuş canı gönülden tebrik ederim

21.05.2013 12:27:02

Misafir(ebru) Ben Üzüldüm Ayrılmalarına Yakışıyorlardı

24.06.2013 21:42:52

Misafir(selda) bence fahriye evcen çok iyi bir oyuncu kıskananlar çatır çatır çatlasın

12.11.2013 22:28:10

Misafir(ayşe) bende çok üzüldüm ayrıldıklarına

12.11.2013 22:31:12

Misafir(Hazal) Coox gozel bir filim olmuş insan izledikce izlemek istiyor fahriyede ozcada gozel oynamış ikisinide cooook seviyorum

26.11.2013 19:30:33

Misafir(Firuze) Ben ayrılmalarına üzüldüm ama kendi meseleleri nede olsa ama Fahriye gerçekten iyi bir oyuncu çok doğal ve içten oynuyor sanki yaşıyormuş gibi onun için kötü oyuncu diyenler sırf kıskandıklarından ve bence son dönemin en güzel kadın oyuncusu diğer dizilerdeki kızlara bakmak yeterli bunu görmek için

07.02.2014 21:03:08

Misafir(Fahriye evcen) Yorumlara açığız

08.02.2014 00:55:07

Misafir(Kübra) Ya ne kıskanç insanlar var arkadaş gayet iyi bir oyuncu Fahriye Evcen !!!!

16.02.2014 13:36:24

Misafir(tehmine) bence fahriye cok iyi oyuncu.evim sensin filminde leyla karakterini cok guzel oynamiw. ben filme bakdimda coook agladim.ozcan da fahriyede gayet basarili bir oyuncu..ayrilmalarina cok uzuldum.kaw bariwsalar... onlari beyenmeyenler ancak kiskancliklarindandir