Uludağ

HAZAL KAYA-BAHA PARS İLİŞKİSİ NEDEN BİTTİ?

Adını Feriha Koydum dizisinin başrol oyucusu Hazal Kaya, iki yıldır kendisinden 17 yaş büyük Cahit Baha Pars ile aşk yaşıyordu.

Magazin - 14 Mart 2012 14:42
HAZAL KAYA-BAHA PARS İLİŞKİSİ NEDEN BİTTİ?
Gittikleri her yerde mutluluk pozu veren sevgililer ani bir kararla ayrıldı.

Cahit Baha Pars’ın, sevgilisinin ‘Emir’ karakterini canlandıran Çağatay Ulusoy’la öpüşme sahnelerinden rahatsız olduğu, çiftin kıskançlık nedeniyle yollarını ayırdığı iddia adildi.

Çıkan haberlerin ardından Kaya'nın fanları sosyal paylaşım sitelerinde Pars'ın başka bir kadın ile çekilmiş samimi fotoğraflarını paylaşıp, altında "ayrılığın nedeni kıskançlık değil, ihanettir" notunu düştüler..
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(8 Yorum Yapıldı)

Misafir(didem) Cok iyi oldu zaten Hazala da yakismiyordu zaten.Cagatay Ulusoyla cok yakisiyorlar♥♥♥♥♥♥

14.03.2012 15:14:54

Misafir(i_targaryen) hahaaaaytt anca gülerim sevinirim bu habere hazal ve çağatay ın önünde hiçbir engel kalmadı artıkkk :))))))

14.03.2012 16:15:19

Misafir(busra) gerçekten sevdim beni ne ilgilendiriyorsa

14.03.2012 16:33:23

Misafir(leyla) zaten hazal ne istiyordu bu babasi yasinda adamdan??? O_o

14.03.2012 19:04:20

Misafir(fidan) bende sevinirdim ama bu acimasizilik olurdu...

14.03.2012 21:08:03

Misafir(uy) bu cahitin ilk aldatması değil. daha önce hazal ay büyürken uyuyamam çekimlerini yaptığı dönemde cahit asmalı kafe pi'de bir kızla gayet samimiydi. yada 2011 nisan-mayıs aylarında arkadaşının stüdyosunda staj yapan bir kızla yakınlaşmış.

14.03.2012 21:11:33

Misafir(semra özkaya) Güzel bir tesadüf mü ? yoksa hazal & çağatay aşkının başlangıcı için atılan adımlar mı? Her ikisi de peşpeşe ilşkilerini noktaladı. Zaten yakışan buydu. Süper olmuş. Ay çoooooooooookkkkkkkk üzüldüm ha hay

15.03.2012 19:56:20

Misafir(Songuel) Bu ayrilik dogrumu yanlismi ancak onlar bilir. Ayni sey Cagatay icinde gecerli. Onlar sevdikten sonra bize ne yafs? Tamam yakistiriyorsunuz ama onlarinda bir özel hayati var. Sizin hayatiniza birilerinin karismasini istemezsiniz herhalde.

16.03.2012 10:21:57