HAZAL KAYA'NIN BALKAN DİYETİ!

Sabah gazetesi yazarı Sinan Özedincik, Hazal Kaya'nın 1 haftada 5 kilo verdiren diyetini açıkladı.

Magazin - 25 Ağustos 2012 04:56
HAZAL KAYA'NIN BALKAN DİYETİ!
Hazal Kaya, atv'de yayınlanacak olan yeni dizisi 'Son Yaz-Balkanlar' öncesi özel bir kür uyguladı. Genç oyuncu, bu sayede 1 hafta içinde 5 kilo verdi!

GÜZELLİK KAMPI
Balkanlar'a hafifleyip gitti! Hazal Kaya, başrollerini Tuğçe Kazaz, Tardu Flordun ve Furkan Palalı ile paylaştığı yeni dizisi 'Son Yaz- Balkanlar'ın çekimlerine başladı. Ünlü oyuncu, çekimler öncesi ise güzellik ve sağlık kampına girdi.

SEBZEYLE BESLENDİ
Hazal Kaya, güne limon suyu içerek başladığı özel kür ve diğer destekleyici uygulamalarla bir hafta içinde 5 kilo verdi. Genç oyuncu, sadece zayıflamakla kalmadı; vücudunu toksinlerden de arındırdı. Hazal Kaya, bu özel kamp sırasında lif ve sebze ağırlıklı beslendi.

LİMON DESTEĞİ
Güne limon suyu içerek başladı. Bu sayede vücudun alkali ortamı güçlendirildi.

TOKSİN ATTI
Banyo öncesi vücudunu susuz olarak keseyle ovalayarak toksinlerden kurtuldu.

KALBİ GÜÇLENDİ
Aerobik yaparak kan dolaşımını hızlandırıp kalp pompasını güçlendirdi.

OKSİJEN TAKVİYESİ
Bol bol yeşil sebze tüketti. Bu sayede vücuda oksijen ve magnezyum takviyesi yapıldı.

LİF MUCİZESİ
Lifli gıda ile; kan şekeri ve kolesterol dengesi sağlandı. Vücut arındırıldı.

fotoğraflar için tıklayınız.

fotoğraflar için tıklayınız.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(11 Yorum Yapıldı)

Misafir(hasbiye) hazal seni çok seviyorum yeni pırojende başarılar

25.08.2012 08:46:51

Misafir(turkan agazade) gerekliydi cunki kilo almisdi ve belli ediyordu

25.08.2012 10:53:47

Misafir(Rona Mamedova) Hazal Kaya seni çoooook seviyoruz! Yeni dizini sabırsızlıkla bekliyoruz:) Başarılar!

25.08.2012 11:57:30

Misafir(pınar) çok şükür zayıflamayı akıl etmiş ama beş kilo yetmiş midir ki. bir beş daha versin o. göbeği kat kat geziyordu ortalıkta. birde o ne yani bir haftada 5 kilo. kolay yolu seçmiş, umarım kalıcıdır. ödem atarak kilo vermiş, geriye dönüşü de bir hafta gibi kısa olabilir. dikkat etsin. milyoner olmuş o kiloyla. boyuna lafım yok ama öyle kilolu takılıp, güzel olarak adlandırılmaları saçma geliyor. normal hayatta demediğimizi bırakmayız, ama söz konusu hazal olunca çok güzel de bilmem ne. tamam yüzü güzel, boyu da uzun değilse o zaman fiziği düzgün olacak. acımasız gelebilir ama bizim bir yıllık paramızı onlar bi haftada kazanıyorsa fiziklerine de dikkat etsinler bi zahmet..

25.08.2012 12:30:48

Misafir(ayşe) gec bile kalınmış bir diyet bu hazal kaya adını feriha koydum dizisinde çok kilo aldıı ve çok bakımsızdıı tırnaklarından tutun sclarına kadar çok bakımsızdıı birde sürekli kot paoltolon giyiniyorduu ve oldugundan bile çok kilolu görünüyorduu kendine çok dikkat etmelii boyda olmayınca çok cikin bir görüntüü oluyor hazal kaya için ve o bir oyuncu artis oyüzden görünüşüne dikkat etmek zorundaa kıyafet giiynme konusundada yardım almalı bence çok zevksiz birisii yüzü çok güzel oyuzden kapatıyor ayıplarını hazal kaya yoksa ferihada ondan okadar gıcık oldumkii emirin yanında bir kere olsun güzel giiyinmedii yüzü hiç gülmediii bakalım yenii dizisi nasıl olcak bence asık suratlı olmasından tıriplerden bıktık onu bu kez daha sevecen ve ezik rolde görmek istemiyorumm

25.08.2012 15:00:00

Misafir(masal) şurda bir iki yorum gördüm gerçekten gülesim geldi yok dizide yüzü gülmedi yok güzel giyinmedi senarist yazdıda o mu gülmedi yapımcı sponsor ayarladıda hazal,mı giymedi ergen diyoruz sonrada kızıyorsunuz,hazal güzel giyinmiyordu ama şimdi emiriniz hiç giyinmeyecek hadi gözünüz aydın salyalarınız aka aka izlersiniz.şu boy takıntınızdan kurtulun artık o çok bayıldığınız yabancı oyuncuların boylarını bir araştırın ondan sonra konuşun.Hazal o sette sinirden kilo aldı yine ucuz kurtulmuş başkası olsa o iki yüzlü yalancıların arasında ince hastalığa yakalanırdı valla.

25.08.2012 19:02:00

Misafir(aynur) Ayse Pinar sizdenmi oyrenecek nasil giyenecek nasil rol yapacak Hazal cok sirin biri ve yetenekli kiskandiginiz icin hersey soyluyosunuz, kiloluda olsa cirkin giyinse gulumsemesede kizin guzlliyi var Allah askina biktim surekli Hazal ile menasiz sey okumaktan bukadar.

25.08.2012 19:38:08

Misafir(özge) Ayşe ve Pınar gerçekten çok haklı bir yorum yapmışlar. Ben de Hazal ı çok beğeniyorum. Birinci sezon çok iyi giyinmesine rağmen ikinci sezon aşırı bakımsızdı. Saçları, kaşları, kıyafetleri berbattı. O diziyi izledikten sonra bile o kadar kötü giyinen, bakımsız dolaşan birini sokakta bile görmedim. Ben bir bayan olarak o şekilde bir topuzla ve kıyafetlerle bir arkadaşımın yanına bile çıkmam. Bu hem ona saygısızlık hem de kendime bir ayıptır. Oysa Hazal milyonlarca insanın karşısına çıkıyor, bu yüzden de daha dikkatli olmalı. Hazal ı çok beğendiğim için onu daha güzel görmek isterdim. İkinci sezon boyunca onun her bölüm daha bakımlı ve güzel olmasını bekledim ama sonuç hüsran. Hatta hep topuksuz giyinmesini artık millet ile inatlaşıyor diye bile düşündüm. Meğerse bu Medyapımın Hazal ı kötüleme ve Çağatay ı öne çıkarma politikasıymış. Ama bir oyuncu hatta bayan oyuncu kesinlikle ekrana çıktığında bakımlı olmalı.

25.08.2012 21:55:27

Misafir(burcu) bencede hazal kaya sahane bir oyuncu ve cok güzel bir kiz hakkinda böyle konusulmasi büyük haksizlik hem kendi secmiyorki ne giyecegini ona rolüne göre esya veriyorlar hazirliyorlar oda onlari giymesi gerekiyor ve boyuna hala birsey denmesi cok sacma türkiyedeki ortalama boy zaten 1.60-1.67 kizlarda ha bi kac santim az olmus ne olmus?! kiskananlar cekemeyenler zaten konus böyle kizin hakkinda.

25.08.2012 23:56:16

Misafir(Dilan) Ahahah gerçekten çok güldüm ya. Hazal'ın boyu , Hazal'ın oyunculuğu , Hazal'ın bakımsızlığı bunlardan sizene. Siz çok mu kusursuz sunuz ya harbi. Zeka seviyeniz den süphe ediyorum artık. "Hazal Kaya çok bakımsız zaten boy desen onda yok kendine fazla özen göstermiyor oyuncu dediğin bakımlı olur" Diyen arkadaşlar ; 7/24 sette olun , sette uyuyup kalkın, sabahlara kadar çalışın bakalım sizde kendinize özen gösterebiliyor musunuz. Belki Hazal salaş giyinmeyi seviyor bunu hiç düşünmüyor musunuz. İşiniz gücünüz eleştiri yapmak olmuş be. Hazal'ıma bayılıyorum ne yaparsa yapsın o benim hep kalbimde sizin o gereksiz laflarınız Hazal Kaya fanlarına sökmez. Bu arada kötü eleştiri yapanlar bir şeyi unutmuşsunuz "KÖTÜ ELEŞTİRİ GİZLİ HAYRANLIKTIR"