HAZAL KAYA'NIN YENİ DİZİSİ YAYINDAN KALKIYOR MU?

"Adını Feriha Koydum: Emir'in Yolu" dizisinin yapımcısı Armağan Çağlayan, twitter'da Hazal Kaya fanları ile tartıştı.

Magazin - 05 Ekim 2012 20:29
HAZAL KAYA'NIN YENİ DİZİSİ YAYINDAN KALKIYOR MU?
Armağan Çağlayan, Hazal Kaya'nin diziden ayrılmasının ardından reytinglerin düştüğünü öne süren ve Çağatay Ulusoy'un yeni partneri Zeynep Çamcı'yı eleştiren fanlara twitter'dan patladı... Çağlayan "Gerçekten bilmeden boş konuşuyorsunuz. Hangimiz hayatı istediğimiz gibi yönetiyoruz?" diyerek tepkilere karşılık verdi

Bir Hazal Kaya hayranının, "Keşke çalıştığınız oyunculara sahip çıkıp, iğneli konuşmasanız?" yorumu üzerine Çağlayan, "Oyuncular da keşke başarılı dizilerine sahip çıksa mesela" dedi. "Adını Feriha Koydum: Emir'in Yolu" dizisinden Hazal Kaya'nın ayrılıp, sadece Çağatay Ulusoy ile devam etmesi yüzünden reytinglerin düştüğü yönündeki eleştirilere Çağlayan, "Seyircinin kestiği parmak acımaz doğru. "Son Yaz"ın ki de acımamıştır eminim... 100 kişiden, sadece 5 kişi seyretmiş" diyerek Kaya'nın dizisini eleştirdi. Çağlayan daha sonra, "Evet reyting almadı kalkıyor. Bunu mu saklayacağım" diyerek "Son Yaz Balkanlar" dizisinin yayından kalkacağını söyledi. Hazal Kaya hayranlarının, "Yapımcı Fatih Aksoy'un Hazal Kaya'yı arayarak geri dönmesi için aradığı iddialarına ise Çağlayan, "Bu arada aranızda dolaşan Fatih'in, Hazal'ı aradığı dedikoduları falan kulli yalan" diyerek duruma açıklık getirdi. Çağlayan, son olarak Kaya'nın kamera arkasında çok değiştiğini söyleyerek, "Hiç kimse kamera arkasında ne olduğunu bilmeden konuşmasın. Bu dünyanın iki yüzü var. Kameranın önü ve arkası" diyerek konutu kapattı.

Fotoğraflar...

Fotoğraflar...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(60 Yorum Yapıldı)

Misafir(rabia) eger kalkarsa bu kadar oyuncu harcanmis demektir seneryo gitgide heyecanlanio lutfen ya. o kadar berbat diziler warki en ilk onlara el atin... hayriniza...

05.10.2012 20:32:20

Misafir(sude) hazall kayanın suanki dizisi gercekten çok basarılı afkeyin basarısızlıgını hazala hakaret ederek atlatacaklar hazalın reklamıyla buizi en fazla bi kaç bölüm daha sürer hazal arkandayız.......

05.10.2012 20:45:14

Misafir(oktay) Hazal'a camur...

05.10.2012 21:03:25

Misafir(Esma) ohhh buda Hazalfanlarina kapak olsun.

05.10.2012 21:04:50

Misafir(sezen) hazal kaya fanları,farkında değilsiniz ama siz böyle saldırdıkça onu antipatik hale getiriyorsunuz...

05.10.2012 21:07:29

Misafir(Ferihæmir) Valla artık kime inanacağımızı şaşırdık. Bu kadar çok insan HAZAL hakkında böyle şeyler söylüyorsa bazılarıyla sorunu vardır. Bu bizi ilgilendirmez. Ama eğer HAZAL kamera arkası tüm herkesle sorun yaşadıysa on da birşey var demektir. Ki öyle birşeyin olacağını sanmam. Çünkü;Ceyda ateşle,Çağatay Ulusoyla bunun gibi bir sürü oyuncuyla çok iyi anlaşıyor. Yani herkesle sorun yaşasa onlarda söylerdi ama bilemiyorum. Hadi hayırlısı. Bence Çağatay da Hazal da oynadıkları dizide harcanıyorlar. İkisinin de acilen AYYAPIM'a girmesi gerek. Çok iyi dizilerde oynamaları gerek..

05.10.2012 21:40:39

Misafir(aysu güneş) senaryo güzel ama hala asıl konuya denh gelmedi ama ben yinede hazalın afkye dönmesini istiyorum onu çokkkkkkkkkkkk ÖZLEDİM

05.10.2012 22:07:40

Misafir(seda) dizi harbidende izlenmiyor ama bencede kalkacaktır yakında

05.10.2012 22:44:11

Misafir(duygu) valla bu kiz cok sabirli iyi dayaniyor bu kadar cirkeflige ve camura iki sezon iyi dayanmis ortaya dedikodu yaymakta üstlerine yok ugrasmasalar unutulup gidecek böyle yapinca antipati topluyorlar med yapimin yaptiklari bütün dizileri seyretmiyorum ve seyrettirmiyorum SYB yayindan kalkarsa med yapima kinalar benden

05.10.2012 23:19:40

Misafir(ayşen) ben bu armagan ukalasını hiç sevmem ama ilkdefa dogruu konuşmuş bu ukala dümmegi hazal kaya bizlerin sözünü hiç takmadıı bizler adata yalvardık ferihayıı bırakma diyee tamam seneryooyuu begenmeye bilir hazal ama halk ferihayıı çok sevdii bakın şimdii ferihayıı bırakmasıı hata hiç zaman kaybetmedii bir başka diziye gectii yenii bir başka dizide oynamıyacaktıı hazal biraz ferihayıı herkez atamadan emine cıktıı ben ferihayıı emiir çok özleidm özleidkcedee esgii bölümlerii izliyor duruyorum hazal kaya feriah rolüü nekadar aptal ezikde olsa bırakmıyacaktıı o parasını alıp yoluna davam edecektii seyircii hazal kayayıı çagatayıı bir görmek istedikçe hazalkaya asla yan yana gelmedii ama yine kendien zarar bencee birde gercekten bu hazalın fanlarıı hazalı nekaadr seviyorsunuz bilmiyorum ama sizlerin yüzünden bence hazal çok zordurumlara düşüyor herkeze saldırıyorsunuz yaa hakaret etmeyin bırakın hazal kendiisi istedii veya istemedi hazal bizleride düşünmedii kızlar mantıklı düşünürsenizzz bende çok kızgındım feriha karakterii dengesiz beceriksiz hiçbişeye sahip cıkamayan biriis olrak tanıttılar bizlere aylardır kızada böyle sacma sapan rolüü oynattılar oda haklı ola bilir ama hemen yenii bir başka diziyle gelmiyecektii karşımıza zaman gecmeisi lazımdıı herkez feriah şokunu atlatmadan bu cıktıı herkezin yolu acık olsun inşalalh bir başka porejede yine görürüzz hazalla çagatayıı

06.10.2012 00:08:15

Misafir(misafir ) bu kız çok itici ya hadi diyelim ayşegül çidamlı koskaca kadın ahu sungur vs.yalan söyledi erol kösede fatih aksoy gibi byk bi adamda şimdi armağan çağlayanda mı yalan söylüyo artık gözünüzü açın hazal 0 !!artık bitti haketti 30.oldu ve şimdi yayından kalkıyo !! hakettiğin yerdesin hazal yerin dibinde !!!

06.10.2012 00:14:28

Misafir(DİKKAT) Emirin yolu yarım klmş bir dizi !! femir aşkı bimiş ama en dşk 4.olunca manşetlere düşüyo !! ama şimdi hazal yerlerde diplerde ve en önemlisi gözümüzdend edüştü gerçekten hazal çağataysız hiç görüyoruzda şuan afken çıktığı için bin pişman tek söyliycem şey yüre be çağatayım kim tutar seni sen 2 senede türkiyenin zirvesine oturdun 4 milyonluk oyla trkynn ens evileni seçildin bitanesin kıymetini ileyen ahını alanlarda böyle sürünsün !! oh canıma değsin !!

06.10.2012 00:16:28

Misafir(Önemli) HAHAHAH Hazal kuzum Çağataysız ne olucaktı ?? :))) hakettiğin yerdesin ;))

06.10.2012 00:17:16

Misafir(ALLAHIN SOPASI YOK) çok mutluyum !! hazal kaya sen busun gözümüzden düştün hemen ben oldum diyip arkana bakmadan o byk burnunu alıp gittin şimdi böyle dımdızlak ortada kalırsın çok mutluyum çağatayımın ahı tutmuştur çok kalp kırdın ama ALLAHIN SOPASI YOKK !!

06.10.2012 00:18:29

Misafir(OH OLSUN !!) Emine rolü bnm olmazsa üzülürdüm gıy gıy mıy mıy mıy !!!!!! OHH CANIMA DEĞSİN İYİ OLDU HAKETTİĞİN YERDESİN HAZAL !! ÇAĞATAYSIZ HİÇSİNN AMA SEN KIYMET BİLMEDİN ARTIK EROL KÖSENİN DEDİĞİ GİBİ SEN BİTİTN ARTIK SEVİLMİYOSUN YOLUN AÇIK OLSUN BAY BAY !! :)) :DDD

06.10.2012 00:20:25

Misafir(ozan (HAZALA KAPAK)) Hazalada fanlarınada güzel bi kapak !! HAZAL ÇAĞATAYSIZ Bİ HİÇSİN Bİ ERKEK OLARAK SENDEN İTİCİSİİ GÖRMEDİM VE YİNE Bİ ERKEK OLARAK ÇAĞATAY KDR ADAMINI SNN KDR REZİLİNİ GÖRMEDİM BEN DAHİ ÇAĞATAYI SEVİYORUM ERKEK OLDUĞUM HALDE ÇÜNKÜ SEVİLECEK BİRİ HAKETTİN NE DİYELİM !!!!! ;))))

06.10.2012 00:21:50

Misafir(orangefox) Mr Armagan is a 0 gentlemen. He thinks that a lie repeated 100 times might finally become true. Yes there are two faces - infront and behind the camera - but when it is about Hazal Kaya these faces are the same. Shame on you - such a little lady made you so affraid. Poor, poor Cagatay whom you are supposed to work with...

06.10.2012 00:31:03

Misafir(murat) çağatay bey madem dizinizde her şey yolunda niye insanlarla polemiğe giriyorsunuz bırakın ne söylerlerse söylesinler üstelik hazal kayadan ne istiyorsunuz anlamıyorum dizilerden insanlar çıkar girer bu başka dizilerdede oluyor.şu da bir gerçek AFKdizisinden çıkan oyunculardan sonra dizinin eski tadı kalmadı ,ayrıca hazalın dizisinin bitmesi sizi niye bu kadar sevindirdi anlamadım bugün onasa yarın da size çok sevinmeyin şu kızıda artık rahat bırakın.

06.10.2012 01:14:43

Misafir(elif) Armağan Çağlayan ı destekliyorum çok güzel yazmış , cevap vermiş üzerine bir kelime daha etmenin lüzumu yok .

06.10.2012 02:55:14

Misafir(meltem) poff hazal fanı ne arkadaş valla kendi adıma ben femir fanıydım o da bittiğine göre ne hazalı ne çağatayı izlerim hee karakter uyum hikaye güzelse tabikide bakarım diziye kim olursa hazalın diziyede balkanları anlattığı için baktım çok sıkıldım emirede ilk bölüm bakayım dedim bakmaz olaydım poff ikisi ayrılınca dizileri tövbeler olsun olmuş ha ha ha abi ne varsa yabancı dizilerde var

06.10.2012 03:26:44

Misafir(Buse Ela) İnşallah bu haber doğrudur da ekrandan gereksiz bir dizi daha kalkmış olur.Tamam dizinin konusu güzel,senaryo da güzel olabilir de ama bunların yanında bir de oyuncuların yetenekli olması lazım ki dizi iyi bir izleyici kitlesine ulaşsın.Ama sen gidipte başrolü yeteneksiz şiveyi bile tam konuşamayan bir oyuncuya teslim edersen reytingler haliyle yerlerde sürünür.Buna şaşırmamak ve üzülmemek lazım.Nede olsa ``KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ```.Şimdi ise sırada Suskunlar,Alemin Kıralı,Kötü Yol,Leyla İle Mecnun,Muhteşem yüzyıl,Huzur Sokağı ve Yalan Dünya gibi gereksiz diziler var RTÜK bunlara da el atarsa ekran tam anlamıyla temizlenmiş olacak.

06.10.2012 03:44:11

Misafir(polat) yüzü eskidi artık.. insanlar dizilerde hep aynı yüzleri görmek istemiyor

06.10.2012 09:10:42

Misafir(duygu ) artik sIkIldIk armagan caglayan ve ekibinin twitterde coluk cocukla karalama kampanyalarini ve küfürlü kavgalarini magazin sayfalarinda bir haber özelligi tasiyormus gibi okumaya lütfen gecce.com bunlari haber yapmayin

06.10.2012 10:43:57

Misafir((NOLDU HAZALCIK)) HAZALI BU KADAR ABARTAN 10-12 ARASI VELETLERE KAPAK OLSUN!!!!!!!!!! OHHHHH OLSUN!!! ARMAĞAN BEY SONUNA KADAR SİZ HAKLISINIZ

06.10.2012 11:11:23

Misafir(sezin) eeeee şımarık yeteneksiz bir kızın ve burnunun sonu.... kendini bir şey sanan hazal ve fanlarına da kocamannn bi kapakkk. hakkettiğin yerdesin

06.10.2012 11:17:51

Misafir(ceren) Armayan caglayan BESBESLLIKI basariyi yakalamis degil hala onla bunla ugrasiyor cevap veriirken bile bak hasazin diziside soyle boyle diyo kamera arkasi yada onun diye birsey bile olsa HUKUKTAN kamera ARKASINA GECEN ARMAGAN BEYYYY SANA SESLENIYORUM ADINI FERIHA KOYDUM EMIRIN YOLU OLMADAN ONCE kamera arkasindaki HAZAL II DIDE SIMDIMI KOTU OLDU OYUNCU OYUNCUDUR STAR STRA DIR SILZER ASIL O KADAR ACIZSINIZ KI PARA ICIN HER ACIKLAMAYI YAPARSNZ YARIN ONUNUZE BIR PROJE GELSE elestrdiginiz hazal kayayla oturup film cekmeye kalkarsinz bu piyasaya guvenilmezzzzz siyelimki HAZAL KAYA regtig kirsaydi sizin bu isie bakma anlayisinz bir tv ci olarak profsellhiniz bu mu KALDIKI zamaninda NURGUL YESILCAY IN BILE bir cok dizisi tutmadi SIMDIKI DIZISI SULTAN MESELAA OLUYOR ISTE BIR COK BASARILI OYNCUNUN DIZILERI KALKABILIYR AMA SIZZ DE BUNDANN MUTLU OLUCAK KADAR kucuksunuzz

06.10.2012 12:21:14

Misafir(RYHAN ) bir dizinin kalkmasi normal sartlarda ise rutuk ge bagli degilldirr ne rutugu yaa Allah askina regtig e baglidr ayrica reytig alms tum dizilerin disinda dizi olamaz die bir kural da yok zaten olamaz da ne zaman olms da simdi olucak Allah askina oyle otrdugunuz yerden su dzileri komikce rutuk kaldrsin diyemezsinz unutmayin ki bazi kanallarin bazi gozde dizileri vardir hangi kanalin dizilerinin hepsi hiit tir degildr iste degerlendiriken sacma sapan bilgisizce degerlendrmek cok sacma neden trt 1 deki komdedi filmleri izlemiysnz guzel dizi aryrsanz illada o kanallada aryrsanz onu bilemme o kadar basarili tiyttro kokenli oyuncular cok guzellll rol yapiyrlar bu insanlara illaki entrika kin nefrett gozyasi lazimm

06.10.2012 12:26:19

Misafir(yelis) bu adamı zaten hiç sevmem kim oynarsa oynasın bir dizide konu hariç oyuncu uyumu yoksa o diziyi insanlara ne yaparlarsa yapsınlar beğendiremezler afk dizisi hem konu olarak saçmaladı hemde oyuncu uyumu diye birşey kalmamış son yaz balkanlar ise güzel fena değil şive benim için önemsiz ama oyuncular bana çekici gelmedi diziyi sonradan internetten takip ediyorum tv de vakit ayırıcak hiç bir dizi göremiyorum dizileri yapanlar hayranlarla tartışmayı bırakıp işlerini düzgün yapsın bence :))

06.10.2012 12:26:47

Misafir(filiz) ne cevabi yaa boyle avukattan bozma tv culuk anca bu kadar olurr HAZAL KAYA SANA CALISIRKEN IYI DIE SIMDIMI KOTUU OLDU HAZAL YINE AYNI HAZAL TEK FARKII DIZINDEN CIKMASI KIZ BU ZAMANA KADAR KOTUU HC BIR SEY KONSMADIKI sen basarisiz bi camera arkasinda ki televzyoncusun gereksiz konuscana git bence hukukculugnu yapp

06.10.2012 12:29:27

Misafir(emre) afk dan ayrılan hiç bir oyuncunun dizisi tutmadı ne hazal kaya ne ceyda ateş .afk yerle bir diyenler bunlarsız izlenmez dediler nasıl bi durumsa afk izleniyor bu ikisinin dizisi 3 4 bölüm sonra kaputungenşıtrayze ibretlik tespit

06.10.2012 13:30:38

Misafir(KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ) çağatayın ahını al onu önemseme atıp tut o seni korusun ama se karşılığında ona bi teşekkür etmeyi bırak doğum günün bile kutlama vs.. ahh oturdun mu böyle ;)) ohh canıma da değsin iğerlerinin dediği gibi çağataysız bi hiçsin cınım yoruların hepsini okudum herkes on numara beş yıldız yazmış bi kaç ml hariç artık oda snn fanın bişi olmaz ne diyebiliriz SEN TÜRKİYEDE BİTTİN ARTIK SEVENİN YOKK !! GİT ARAP ÜLKESİNE ZATEN YABANCI ÖZENTİSİ BEREN ÇAKMASI BİŞİSİN HOŞ ORDADA BU BEN 1 NUMRAYIM HAVANLA 1 SENEYE KALMAZ SIFIR OLUP YİNE TURKİYEYE GELİRSİN çok mutlu oldum arkadaşında dediği gibi ALLAHIN SOPASI YOK VE KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ :DD hahahahah

06.10.2012 14:13:44

Misafir(merve) bazılarınızın yorumu çok saçma bence hazal kayanın yeni dizisi çok ama çok güzel ben seyrediyorum güzel bir konusu var bence son yaz bitmiycek afkey daha çok izleniyor budaa son yaz bitsin diyenlere kapak olsun

06.10.2012 14:38:41

Misafir(zeynep) Hazal'ın gitmesi Armağan beyi o kadar üzmüş ki son yaza saldırmış. Ama Son yaz yeni bir dizi tutmaması da normal. Ben izlemiyorum çünkü elveda rumeli çakması gibi olmuş üzgünüm reytinglerde gayet doğal. Tutmuş bir diziyi mi bıraktı dersiniz yoksa dizi bitecek diye bildiğinden başka projeye imza attı mı dersiniz? Gerçek ne bilemeyiz ama şu var ki tutmuş bir diziden 1 değil 5 oyuncun ayrılıyor,ayrılmak istiyor ve devam ediyor asıl saçmalık bu bence. Hazal mı gitmiş tek, Vahide hanım neden kalmadı dizide peki? Merhaba Hayatı tercih etti. Onun dışında Ceyda Ateş, Melih Selçuk ve Barış Kılıç da diziden ayrıldı bunu konuşan yok 1 kişi gitse anlarım da 5 kişi neden gitmiş o zaman?

06.10.2012 14:49:17

Misafir(sdfsdg) çağataysız bi hiçsin hazal görüyoruz herkes haklı artık türkiyede sevenin yokk !!! git arabistana ordada bu kafayla bi işe yaramaz 23ünde çağatay sayesinde aldığın ününü puff kaybedersin !! ;)) naykk ;))

06.10.2012 15:19:14

Misafir(yerin yok) diğerleri haklı ah aldın tuttu fazla bnm dedin böyle apışıp kaldın ne diyelim hazlaa rtık snn türkiyede yerin yokkk !!!!

06.10.2012 15:20:20

Misafir(gözümüzden düştün) Hazal hanım facedeki 1 milyon beğenisine güvenmiş ama burdan söyliyimde bi egolu olarak sevin snn 2 milyon seven,n var çağatayınsa 4 milyın trkynn ens evileni seçili araştır görüceksin ama çağatayın i heryerden nn gibi sadece arap ülkesinden değil hadi hazal snei alalım şöyle git dubaine orda takıl seni artık istemiyoruz !!! gözümüzden düştün fazlasıyla !!

06.10.2012 15:21:49

Misafir(HOBBİTE kapak olmuş :D) kçk hobbit hazal iii olmuş cnm bnm zaten snei oldum oalsı hiç svmyrm !!!!!! beren saat çakması çağatay sayesinde ünlenmiş ucuz bi kariyerin var ve artık sadece bnm için değil türkiyedeki herkes için bitmiş durumdasın yorumlardan oku görürsün :))

06.10.2012 15:23:04

Misafir(misafirrrrr) haahha şuan o kdr çok mutluyumki :D hadi bay bayyy :DDDD türkiyede işin yok

06.10.2012 15:24:30

Misafir(NEDEN ?) sen makedonyada kal bida gelme seni türk halkı olarak istemiyoruz gözümüze fazla battın hazal senden nefret ediyorum hayranalrını çok üzdün hoş artık hayran değilim bnm için bittin !!! ve gerçektende çağatayistlerin dediği gibi sen çağatayszı bi hiçmişsin :((

06.10.2012 15:26:08

Misafir(kapak) bi erkek olarak hazlaın bu düşüüne ve çağatayın 2 senede bu çıkışıans evindim hazla ebncede sen artık gelme buraya ağalrsın :))) :DDDDDDDDDD

06.10.2012 15:27:06

Misafir(beyza) artık bunlara bakılarak söylenebilecek tek birşey var o da hazal'ın diziden ayrılarak çok yanlış yaptığı... şimdi kendisinin yaptığı kesinlikle ve kesinlikle YANLIŞ bir seçim yüzünden oldu bu olanlar ve de önemli bir noktaya değinmek istiyorum armağan çağlayan'da twitter üzerinden tartışırken son söylediği şeye dikkat edin KAMERA ARKASIna değinmiş yani hazal kayanın hakkında yazılıp çizilenlerin doğru olduğu. kimse bilmeden saçma sapan yorum yapmasın... ve şunu söylemek istiyorum KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ :D :D :D

06.10.2012 15:33:07

Misafir(defne) afk dan ayrılınca dizi nasıl toparlanır yeni gelenlere alışacakmıyım dedim ama cankızı çok sevdim emirle zamanla daha uyumlu olacaklar eminim

06.10.2012 16:48:29

Misafir(eren ) ya su kizdan ne istiyolar anlamiyorum biz hazalimiza bayiliyoruz ona asigiz siz ne derseniz diyin......

06.10.2012 18:33:13

Misafir(yaren) bu 42 kişiden bir çoğu ne kadar kıskanıyormuş hazalı bir diziyle kimse batmaz adamım merak etme sen bir proje biter bir proje başlar hazal öyle bir projeyle yeniden çıkar ki karşınıza hazal neymiş be dersiniz reytinge bakıp oyunculuğu ölçe cahiller o zaman kıvancta bitmiştir ülke kaliteden anlamıyorsa bu hazalın suçum gidip ahı gitmiş vahı kalmış dizileri izlerler sonrada hadleri olmadan kaliteli işlere laf atarlar yok ya hazal iyi bir işle çıktığında karşımıza hazal sen çok iyi oyuncusun kötü bir şey çıkar hemen yerle bir bu hazal için değil herkes için geçerli hazal çağatay hariç bir hiç mi ozaman çağatayın dizisi niye izlenmiyor ha arkadaş çağatayın dizide partneri hazal olmasaydı bugün o adam bu kadar patlamazdı aslında çağatay hazalsız hiç hazal sayesinde şöhrete kavuşmuş oyunculuğu vasat kızlarla barlarda şezlonglarda yakalanarak gündeme gelmiş mahalle çocuğunu savunuyolrar yok ya hazalın dizisi atv de yayınlanıyor ve rakipleri çok güçlü bu dizinin konusu hikayesi tam otursun reytingler artsın ozaman hazal bitmişmi yükselmiş mi görürsünüz havlamak bedava gerçi türkiyedeki yapımcılar hazal bittiği için bu kadar teklif götürüyorlar dimi burdan bir kaç ergenin yorumuyla hazal yerin dibinde oluyorsa hazal kırk kere yerin dibindeydi bazılrına ferihayı bırakıp gitmesi fena koymuş kız pişman değil zaten o diziden kurtulmak için günleri sayıyordur eminim kız kariyerini düşündü parayı değil ve kariyerinde büyük çıkış yakaladı kızın hem fan sayfasında hem twitter hesabında günde 2.000 yakın artış var evet evet hazal bitmiş herkes hazaldan nefret ediyor ne dangalaksınız ya gidin işinize allahın ergenleri neymiş çağatay sayesinde ünlnemiş

06.10.2012 19:37:09

Misafir(leyla ) bu armagan beyde çok fazla tartışıyor fanlarla son yaz kalkacakmış sanane sen kendı dızılerıne bak afkey duşuyoda duşuyo edy gene oyle 2 kışı ızlıyor 100 kışıden eeee sen kımı eleştırıyosun armagan efendı hazalın dızısı belkı tutmayacak olabılır her proje sevılecek dıye kural yok çok unlu ısımlerın dızılerı kalktı kalkabılır bu hazalı degıl yapımcısını baglar hazal aldıgı paraya bakar o nerde hangı dızıde bız fanlar hazalla hazalı çekemeyen ler onu kotuleyen butun yorumlarda kıskançlıktaaaaaaann hazal kadar guzel degılsınız ya bılgılı bırıkımlı kulturlu hemde hayalınızdekı erkeklerle de oynuyo sızede kıskançlık tan hazalı karalamak duşuyo.bayyyyy

06.10.2012 20:36:42

Misafir(reyhan) leyla adli yorumcuya hak veriyorum ne bu yaa ii ce cilgini cikardi armagan caglayan veda dizisi bile tehlikede iken hazalin dizisinin tutmamasindan kendine mutluluk arayan armagan cok komiksin neden diger cikan bes kisiden bahsetmiyorsun cunkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu HAZALLL DI diziyi goturen o kadar basitlesme gub gelir hzalala calsrsin bence birzck profsyonel olll adam gibii

06.10.2012 21:44:00

Misafir(ceren) hazall guzelll uc dil bilen iyi egitim almss hizla yukselen biri iste ayreten ceyda ates neden hicc tartisilmiyor konusulmuyor hic dusunduzmu o kadar yorumlari yaperken cunku hazallll bir STARRRRRRRR VE DAHADA YUKSELECEKK KIM NEDEN BU KADAR KONUSULUR TARTISILIR KI KONUSUN VALLA HAZALLAA COK IYI REKLAM OLUYORR SATRALARIN REKLAMI BEDAVA STAR OLMAYANLARINNKI BEDAVA YAPILIRRR UNUTMAYINNN HAHAHAHHAHAHAHA

06.10.2012 21:46:52

Misafir(meltem) NE KADAR KOMİK YORUMLAR OKUYORUM YA YOK ÇAĞATAYIN DİZİSİ İYİ HAZALIN KÖTÜ GÜL GEÇTE ABİ SENARYO KÖTÜYSE KUSURA BAKMADA KİMSEDE ONA BAKMAZ FANIN NE KADAR ÇOK OLURSA OLSUN BUGÜN TÜEKİYEDE EN ÇOK FANI OLAN SANATÇILARIN DİZİLERİ ÇOK MU TUTTU YAYINDAN KALDIRILAN BİR SÜRÜ DİZİLERİ VAR YANİ DOĞRUYA DOĞRU HERŞEYDE UYUM SENARYO ÖNEMLİ PARDONDA EMİRİN YOLU DA YOL DEĞİL ÇOKTA GÜZEL GİTMİYOR HAZALIN DİZİYİ SÖYLEMİYORUM BİLE O YERLERDE ZATEN OBJEKTİF OLSA YA LA HERKES HA HA HA

06.10.2012 22:17:30

Misafir(meltem) YA YORUMLARI GÖRÜYORUM ABİ HOBİT NE LA VALLA HAZAL FANI DEĞİLİMDE HAZAL ÇAĞATAY SAYESİNDE ÜN YAPMIŞ DİYORLAR DA DİZİYE BAŞLAYANLAR VAHİDE HAZAL İÇİN BAŞLADI O NE OLACAK FANLAR BİR DİZİYİ KURTARMAZ ARKADAŞ BASİT VE NET ÖBGZK OYUNCULARIN ÇOKMU FANI VARDIDA BU KADAR TUTULDU YA DA ÜNLÜ STARLARIN DİZİLERİ NİYE YAYINDAN KALKTI ELEŞTİRİLER SAYESİNDE HAZAL FANI OLMAM YAKINDIR:))AYRICA KIZ ÇOK GÜZEL KUSURA BAKMAYINDA BEN BEĞENMEYENLERDE SORUN ARARIM AMA FİZİK YOK O AYRI:))

06.10.2012 22:23:38

Misafir(ay-ka) hahhaah okudukca guluyorum (hazala kapak), nooldu Hazalcik, falan filan hahahahha manyaksiniz bee arkadas, dizinin bir hikayesi var ister cagatay ister brad pitt oynasin degismez, bir suru fanda olsa zaten 2 haftadir goruyoruz,,,,, sezon baslayanan 1 sirada bile olmadi (bundanda sonra olmaz)? siz kim oluyorsunuzda Hazali sucluyorsunuz karar verirlmse bu kadar oyuncunun hakki gitmis, siz ne yaptiginizi farkinda deyilsiniz siz Emir ile Ferihaya asik olmussunuz, ve simdide hem Cagatayi hemde en cokta Hazali sucluyorsunuz cok salakca, boyle haberler artik sikmaya basladi heee,sanki size Ferihayi sunan Angelina Jolie haa size muhtesem derecede Ferihayi sunan Hazal Kaya oyunculugu super valla , hem kizi suclamadiginiz yetmiyo simdide fizigine karisiyorsunuz cok kilolu, kisa boylu, size neeeeee sizemi soracak kilolarini? bu kadar artik sakin olun RELAX

06.10.2012 23:54:36

Misafir(Moon) (HOBBİTE kapak olmuş :D) guldurme kzim kim kimi unlu yapmis, Hazal olmasaydi Cagatayi tanimayacaktiniz beeee

07.10.2012 00:02:12

Misafir(MELTEME GELSİN) meltem amip misin ?? yok yani bndn önce hazalı seven 100 bin kişi bile yokru vahide gördüm başarılıydı ama hiç kimse diziyi onn için açamdı ;)) best modeli takip edne biriyim çağatay 1.oldu deidm bu çocuk tutar tuttuda haberlerini ziledim ettim afkde oynıycakmış hatta dizinin ilk 20 dakkasına bakamdım sırf hazla var diye sonra çağatayı gördüm sevdim sonra sınıftaki kızlar facedekiler vs. derken dizinin izlenme sebebi oldu çağatay !! hazal çağatayla sevildi anladın mı dicemde o yorumalrı yazan beyin yok anlayamaz grksz şeyy !! herşey ortada ÇAĞATAYSIZ HAZAL Bİ HİÇÇ ;)))

07.10.2012 00:13:53

Misafir(gonca) hazal fanlarına lafatan lar dizi bukadar bile izlendiyse hazal için digerleerini bile tanımı yoruz koskoca diziyi hazala yıktlar oda 10 dakika oynadı çok sahnesi vardı reytinginide gördük hiçmi mal hazala laf atamaz

07.10.2012 10:38:18

Misafir(yaren) melteme gelsin diyen arkadaşım asıl sen amipmisin ben aşkı memnudan beri hazalın takipçisiyim afk başladığı zamanlarda ki yorumlarıda çok iyi biliyorum herkes ayhazal aşkı memnu gibi bir diziden çıkıp böyle bir dizinin kadrosunda nasıl olur allahım birde partner yeni yetme oyuncu bile olmayan biri yazmış herkes diziyi izlersem bir hazal kaya için izlerim yazıyordu yorumlarda vahide gördüm için izlerim diyende çok azdı yani cnm sen bence fazla sallama best modelleri sen takip edebilirsin ama herkes edicek anlamına gelmez bu hazalı sevmeyebilirsin bunun için yalan söylemene gerek yoktu çağatay hazalın oyunculuğu sayesinde kurtardı paçayı çağatayın kötü oyunculuğunu bile kapatıyordu hazal sonra sevildi tutuldu uyum ve çağatayda patladı hayır anlamıyorum çağatay genco varken aşkı memnu varkende mi vardı millet ozamanda tanıyordu hazalı sen çağatayın hazal sayesinde meşhur olmasını hazmedemiyorsun sonra burda gelip sallıyorsun bazılarına hazalın başarısı fena batmış bu yaşta bukadar zeki olmak herkesin harcı değil bu proje biter başkası başlar hazal yine süper bi projeyle çıkınca hazal hazal diye ölürsünüz şimdi naş düzgün yorular yapın dizi boş bir dizi değil gereksiz hiç değil sırf içinde öpüşme sevişme sahnesi yok diye kötümü alıyor e zalimler bu dizi gerçekte yaşanmış olaylar insanların çektiği acılar zoraki gçlerini anlatıyor siz gidin öpüşmeli koklaşmalı dizileri izleyin ama mümkünse bu kaliteli diziye laf atmayın kaliteden yoksun çoğunuz daha 2.bölüm ilerleyen bölümlerde reytingi artar inanıyorum unutmayın afk de ilk zamanlarda reytinglerde 10 lardan 1 lere çıktı

07.10.2012 15:44:45

Misafir(esra) feriha geri dönsün balkanları istemiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzz feriha geri dözsün

07.10.2012 17:07:20

Misafir(aylin) hazalın gitmeside armagan ukalasına çok koymuşş bakıyorumdaa ona ne oluyorsa işte sizlerin kısamısa dediginz kız diziden cıkıttıı ve feriha dizisii sallam dudaklı süt kızmıdır ne boksa ona kaldıı hahahah güleyimde boşa gitmesin hazal kaya bunlarıı hiç tınmaz bile kesinn hazalın dizisi tutmadı ise ne yazar emirin yoluda yerlerde bu ikidiziinnd ebi baka yarıyacagıı yokkkk armaganla fatih olcak şerefsiz birde sanaristlere 1 kilo kına yolayalımda boydan boya yaksınlar bir birilerineeeee bizim dizimizin içine ettileryaaaaaaaaa

07.10.2012 17:23:44

Misafir(ftm) yorumları okudumda gerçekten ipini koparan gelmiş yorum atmış öncelikle şunu üstüne basa basa söylüyorum çağataysız hazal bir hiç cümlesini kuran zavallı arkadaşlarımın ciddi sorunları var hazalsız çağatay bir hiç cümleside yanlış çünkü çağatay hem hazalın desteği ve uyumuyyla hemde kendi çabalarıyla yükseldi çağataya mahhalle çocuğu diyip alaya alan insanda cümlelerine biraz dikkat etsn tamam çağatay hazal kadar büyük başarılar elde edemedi ama bu onu küçümsemk cesaretini size vermz benim gözümde çağatayda hazalda yaşlarına göre mükemmel yerdeler hiç tanımadığınız sadece magazin haberleriyle takip eetiğiniz insanlar hakkındaki yorumlarınıza biraz dikkat edin.ha ayrıca bazılarıda tutmuş türkiyeye gelmede şunu yapmada SİZE NE arkadaşım kız kariyeri için geleceği için yurt dışına gitti bn burda ayıplanck bir durum göremiyorum

08.10.2012 22:10:51

Misafir(lebis) Fatih beyin başta gitmeden önce ikna etmesi lazımdı.kal diye ne gerekiyorsa vermesi lazımdı.emir ne ferihasız.feriha ne emirsiz olmuyor.biz ferihanın masumlugunu güzelliğini sadeliğini gerekirse çok güzel bir kadın olunduğununu gördük.feriha ve emir aşkına öyle kaptırdıkki.diziyi sadece ikisi olunca izledik.diziden emir gitseydi onunda yerine kimseyi koyamazdık.Feriha güzelliğiylede diziye parlak bir yüz.ve ekrana çok yakışıyorlar.Fatih bey den hazal ı ikna edip diziye tüm içtenliğimle almasını çok isterdim.bir izleyici olarak.emirin diziyi seyretmiyorum.Çünkü feriha yok.ikiside tam bütün olarak diziyi ekranlara çekiyorlardı.inanın feriha gelse huzur sokagıda seyredilmez o diziyi beğendiğim halde.Sizden hazalı ikna etseniz tekrar gelse dizi öyle devam etse. SÜPER OLUR BOMBA OLUR.BİRANDA HERKES ŞOK OLUR.

10.10.2012 15:26:08

Misafir(mxstare) güzelim diziyi yok ettiler zaten bizim türkiyede terbiyesiz dizilere meraklı adını feriha koydummuş feriha varken bile boş beleşti