Uludağ

İŞTE 'DİLA HANIM'I OYNAYACAK GÜZEL OYUNCU!

'Dila Hanım' dizisinin kadın başrol oyuncusu Hatice Şendil oldu.

Magazin - 23 Haziran 2012 00:34
İŞTE 'DİLA HANIM'I OYNAYACAK GÜZEL OYUNCU!
Başrollerini Türkan Şoray ve Kadir İnanır'ın oynadığı Türk Sineması'nın en beğenilen fimlerinden olan Dila Hanım'ın dizi versiyonunda Dila Hanım'ı Hatice Şendil oynayacak. Hatice Şendil dizide Erkan Petekkaya ile başrolleri paylaşacak. Gold Yapım'ın yapımcılığını üstlendiği dizinin çekimleri ağustos ayında başlayacak. Hatice Şendil, Adana'da çekilecek dizi için Adana'ya taşındı.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(9 Yorum Yapıldı)

Misafir(oktay) kadir inanir i erkan petekkayami oynayacak??aman yarabbim ne gunlere kaldikk..biricisi erkan bey bu rol icin fiziken hic uygun degil. hatice sendil fiziken uygun ama ama ama ...yahu eskilere dokunmayin bari birakin bu guzelim filmler aklimiza islendigi gibi dursun mahvetmeyinn! al yazmalimida mahvettiler sirada dilla hanim var...bari eski oyunculara benzerlerini bulun bulamiyorsaniz ozgun senaryo yazin dokunmayin eski turk filmlerine

23.06.2012 01:37:58

Misafir(Nevin) Bir al yazmalim vakasi daha. Ömru kisa olacaktir bu dizinin öyle tahmin ediyorum. Turkan sorayin sicakligini hatice sendilde bulacgimizi zannetmiyorum. Tuba ve beren bile kiyaslanamaz turkan soray ile.

23.06.2012 10:45:37

Misafir(tuğba) Dillere destan dila hanım da elden gitti desenize... Neden hep aynı yüzler?? Türkan Sultanımız gibi etkileyici bir yüz bir oyunculuk tiyatrolarda üniversitelerde bulunamaz mı, Türkan kadar doğalı güzel bakanı bulunamaz belki ama bu kadro da olmaz...İzlenmeyeceği şimdiden belli. he tabii sosyal medyada insanlar neymiş bu diyip izliyo fatmagül gibi o da ayrı..

23.06.2012 13:39:18

Misafir(san) olmadi.. olmadi.. olmadi! HATICE SENDILbu diziye olmadiii

24.06.2012 01:57:37

Misafir(fy) hatice şendil olmazzzzzz.. Lütfen ya Türkan Şorayın canlandırdığı o film aklımıza kazılı, bunu bozmayın. ya da doğru dürüst birilerini bulun... Tip olarak bergüzar korel uygun olabilir, belki tuba b.üstünde olur ama ikisininde küçük çocukları var şehir dişına gitmezler maalasef.. Tabii hiç kimse Türkan Şoray ın yerini tutamaz...

24.06.2012 02:52:17

Misafir(Kaan Siper) Göreceksiniz, Hatice Sendil yüzünden hiç tutmayacak bu dizi.

24.06.2012 12:47:58

Misafir(tuba türedi) Bu kız yapay ve çok sexy masum doğal güzelliği yok. Oysaki Türkan Şoray masum doğal bir güzeldi.Yanlış seçim olmuş...

24.06.2012 15:13:16

Misafir(58) Boş yere güzel bir film daha mahvoluyor!Hele bir de hatice şendil ile erkan petekkaya başrollerde.!!!AMAN ALLAH'IM!!!yapımcı boş yere parasını ve zamanını harcayacak. Bunca tepkiye karşın diziyi çekmeleri çok mantıksız.akıbeti belli değil mi!!!

24.06.2012 19:16:12

Misafir(esra) bana kalırsa o bayan güzell amaaa kimse türkan şorayın yerini tutamaz o kadını yani türkan şorayı yakından gördüm çok güzelll ama okadına da kötü söz söylemeyelim onların kararı ben türkan şorayı kimseye değişmem onu çok seviyorum ama okadın da fena sayılmaz oda iyii