İŞTE ÖZLEYENLER İÇİN ENGİN AKYÜREK!

Sevilen oyuncu Engin Akyürek'in hayranları, onu her daim ekranlarda görmek istiyor.

Magazin - 25 Temmuz 2012 18:36
İŞTE ÖZLEYENLER İÇİN ENGİN AKYÜREK!
Engin Akyürek… Hayatımıza 2004 yılında katıldığı "Türkiye'nin Yıldızları" adlı yarışmayla girdi, bir daha da çıkmak bilmedi. Yabancı Damat'ın Kadir'i, "Bir Bulut Olsam"ın Mustafa Bulut'uydu. Ama en büyük çıkışı "Fatmagül'ün Suçu Ne?" dizisindeki Kerim rolüyle yaptı, genç kızların sevgilisi oldu… Tabii bunda "Kerim" karakterinin naifliğinin yanında, Akyürek'in uzattığı saçları ve çalıştığı vücudunun da payı büyük… Diğer birçok "jön"ün aksine sakin bir özel hayata sahip olması ve mütevazı tavırları da onu bir basamak yukarıya taşıdı..

'Fatmagül'un Suçu Ne?' dizisinin final yapmasının ardından da hayranları onu çok özledi.

İşte özleyenler için Engin Akyürek hakkında bilmedikleriniz;

Fotoğraflar için tıklayınız..
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Engin Akyürek

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(73 Yorum Yapıldı)

Misafir(ayce) Yaaaaa ama cok özlediiiikkkk !!!! Hemen dizizi olsada izlesek.. yada bir haberi fln ciksa abi bu adam nasil basario hic bir yerde görüntülenmemeye... tVDE TEK özledigim isimler ENGIN&BEREN

25.07.2012 18:41:03

Misafir(diler) özledik :( Bu sezon çalışmıyacağı haberleri geliyor inşallah sinema filmi olur.

25.07.2012 18:48:53

Misafir(hande) EVEEEEEEEEET! ENGIN ÖLÜYORUZ BURDA. SES SEDA YOK SENDEN ALLAH ASKINA NERDENSIN? =((

25.07.2012 18:50:22

Misafir(Deniz) ÖZLENMEZ Mİ....ENGİN Seni çok seviyorum yüzünü görmeyi o kadar çok özledim ki anlatamam en kısa zamanda ekranlara dön ne olur..:(

25.07.2012 18:51:31

Misafir(duygu) Of Of Of yakışıklımın gülüşünü bile özlemişim

25.07.2012 18:56:18

Misafir(antiengin) bunalari yazmaniza gerek yoktu .... Beren Saat sayesinde meshur oldu yazsaydiniz yeterliydi

25.07.2012 18:59:44

Misafir(fatma) Cok ozledik,cok.Insallah ocak ayinda CEVDET BEY VE OGULLARI dizisinde,REFIK karakterinde gorucez,o zamana kadar nasil dayanicaz.Her zamanki gibi bu rolunde ustesinden en guzel sekilde geliceyinden eminim,yine o muhtesem performansiyla bizleri kendine hayran edicek.Yolu her zaman acik olsun.

25.07.2012 19:00:06

Misafir(buse ) engin Beren Saatle bi dizide oynamasaydi asla bir yerlere gelemezdi ,onun sayesinde meshur oldu gitsin Berene dua etsin

25.07.2012 19:01:33

Misafir(enginci) onu ozleyen mi var?

25.07.2012 19:02:22

Misafir(nano) evet özledik ama önüne çıkan ilk projede de görmek istemem. kesinlikle başrol olmalı asla ikinci üçüncü isim olmamalı aksi halde seçiciliğinde şüpheye düşerim. ona sadece başrol yakışır. son dizisinde ki gibi yardımcı oyuncu ön planda, gözümüze soka soka olacaksa hele engin için bile izlenmez. engin içinde bu hiç iyi olmaz.

25.07.2012 19:20:09

Misafir(enginci) seni cok özledik Engin !!!

25.07.2012 19:36:06

Misafir(kübragülün ) Yeni sezonda da göreceğiz inşallahh..Ayy çokk özledimm.Yeni dizisi başlayana kadar fatmagülün suçu ne dizisinin tekrarlarını izliyorum

25.07.2012 19:37:04

Misafir(Defne) Çookk özledikk çokk ! :((

25.07.2012 19:38:52

Misafir(esra) Engin seni çok seviyorum yeni bi projeni sabırsızlıkla bekliyorum

25.07.2012 19:40:16

Misafir(sena) cooookkk ozledik coookkk , nerelerdesin Enginim , gel artik:(

25.07.2012 19:49:30

Misafir(Leyla Uyar) kuzuuummm allah yolunu her daim acik etsin, basarilarin kat kat artarak devam etsin.. yüreginin güzelligi yüzüne yansimis insan.. adamin dibisin engin <3

25.07.2012 19:53:45

Misafir(Esma) Bakkal gobekli Kerimi daha cok gorecez televizyonda.. Eyvahlar olsun

25.07.2012 20:25:29

Misafir(SEvyoz) o bizim herşeyimiz evimizden biri gibi seviyoruz özlüyoruz allah onu korusun

25.07.2012 20:51:46

Misafir(misafir) özel hayatı ile degil yaptıgı işleri ile ilgili haber konusu olan başka oyuncu varmı ??? o zaman oyuncu derken Engin Akyürek ayrı katagoriye koyacagız yoksa ona büyük saygısıszlık olur...yolun açık olsun

25.07.2012 21:53:00

Misafir(aysee) Tek bir bilgi alabilmek için onun hakkında dolaşmadığımız site yok. Engin hayranları pür dikkat yeni eseri bekliyor

25.07.2012 22:35:55

Misafir(metin) Engin Akyürek kimdir. izlediğimin dizi olmadığına gerçek bir hayat hikayesi olduğuna inandıran kişidir.

25.07.2012 22:41:08

Misafir(nazengin) evvet özledim hem de çooohhhhkkk <3 nolursun ENGİN bi ses bi haber bi sinema filmi bi dizi bi bişi işte ama nolursun dön ekranlara.. çok fazla özlendin haberin olsun da :)

25.07.2012 22:56:42

Misafir(ben) evet her daim görmek isteyen bir hayranıyım ve engini çooook seviyorum

25.07.2012 22:58:04

Misafir(eces) çoooooookkk özledikk kerim karakterini özledik her hafta heyecanlanmayı özledik enginin mimiklerini özledik kısaca engini çook özledik yeni projesini 2413788394946 gözle bekliyorum :D

25.07.2012 22:59:54

Misafir(gül) Engin Akyürek hakkında yorumlarda onun yakışıklı yada nası göründüğü en alt sıradadır. Onun üst sırada kullanılan için ortak kelimeler çok yetenekli olduğu oyunculukta, çekim gücü ve elektriği, oyunu gerçek gibi hissettirmesi seyirciye, bide ne olduğunu bilip çözemediğimiz bir ekran büyüsü... Ve bir çoğunun ortak hissettiği de böyle bişeye hatta onun adı yok. Daha önce rastlamadığımızdır. Tuhaf açıklanamz bi durumu vardır. Seyircisini esir eden. Aşık hayran değil. O bizim kardeşimiz oğlumuz, o kadar aileden biri olmuştur. Hani evladınız sever bir kızı aşık olur. Onun sevgisine ne kadar güzel bakarsanız Enginede öyle bakarsınız.İnanılmazdır ama gerçektir

25.07.2012 23:06:22

Misafir(leyla) engini alın hayatan geriye ne kalırkı

25.07.2012 23:09:02

Misafir(fulya) öncelikle gecce ve ekibine çok teşekkür ederim,sesim olduğunuz için :) gerçektende onu ekranda görmeyi çok özledim.ama eksik yazmışsınız bence.engin akyürek i engin akyürek yapan en önemli faktör işine olan saygısı ve oynanmaz yaşanır felsefesinin getirdiği başarısıdır.diğer saydıklarınız daha sonra geliyor bence.onu özlemekle kalmayıp ekranlarda görmek içinde sabırsızım.onu izlemek benim için tv keyfi demek.

26.07.2012 00:32:33

Misafir(tutku mu bu?) bana ''kendime inanamıyorum'' dedirten kişi:engin akyürektir.yaşıma bakıyorum,mevkiime bakıyorum ve daha önce hiçbir ünlüyü takip etmeyen ben deli divane bir şekilde engin akyürek ile ilgili haber arar oldum.bu ne şimdi;yoksa ben bir jönde tutuklu mu kaldım??

26.07.2012 00:45:44

Misafir(SEvyoz) buse sen dua etki bereniniz engin ve kıvanç gibi adamlarla oynadı yoksa bi yere gelemezdi o yetenekle tamammı

26.07.2012 01:03:34

Misafir(firdevs) Herkes er yada geç kabul edecek Engin Akyürek'in başarısının sebebi yeteneği ve 8 yıllık emeğidir.Dizi Beren Saat sayesinde izlenmeye başlamış olabilir okey.Ama başka hangi oyuncu repliksiz Kerim'i bu kadar gerçek canlandırabilirdi? Ve en önemlisi böyle pasifize bir rolle kendini sevdirebilirdi?Neyse bu konuda daha fazla çene patlatmaya gerek yok Engin'in de çok meşhur olmak gibi bir derdi.O işini en iyi şekilde yapıp seyirciye duyguyu aksettirmekten başka hiçbir şey düşünmüyor.İnşallah bir daha ki projesinde bunu taraflı tarafsız herkese kanıtlayacak.

26.07.2012 01:04:16

Misafir(firdevs) Son bir şey daha Beren Saat haberlerine anti yorum atanlara ahkam kesersiniz ama sevmediğiniz bir oyuncunun haberinin altına yorum yazmak için yarışırsınız.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu ?

26.07.2012 01:08:00

Misafir(kim) engin akyürek nerdesin çok özledik

26.07.2012 09:17:41

Misafir(Hazal) Enginin yanında Berenin lafı bile olmaz Ne Bereni sayıklıyorlar yine oyunculuğunu gördük Döküldü Engin ise Adeta Döktürdü...Yolun açık başarıların sürekli olsun ENGİN AKYÜREK

26.07.2012 09:34:50

Misafir(eda) Engin gibi yetenekli ve kendi halinde yaşayan ünlü varmı Beren onun arkadaşı olabilir ama Berenle bile görüntü vermek istemiyor Doğasına aykırı şeyleri red ediyor kuralcı bir yapısı var karizma denince akla gelen ilk isim artık O ..Mimiklerin efendisi denince peşinden ne söyleneceği belli,Bu kadar insan ENGİN de ne buluyor diye soranlara ENGİN AKYÜREĞİ Çok değil 2 dk izlemelerini tavsiye ediyorum..!

26.07.2012 09:44:22

Misafir(nur) off özlemek ne kelimee ya bu duygular tarifsiz.. cevdet bey ve oğulları diye bir dizi de oynayacakmış..ece ve melek ikilisnin senaryosu umarım oynamaz daha başka bi dizide oynasın ne bileyim sinema filminde oynasın.ama o iki kadının dizisinde oynamasın gercekten sabır taşı kalmadı bizde sürekli bi sessizlik gözlerden anlam cıkarmaya calış.... tarzlar bu ve ben bu tarzı hiç ama hiiç sevmiyorum.. engin bunları okuyormusun bilmiyorum canım ama inan çoğunluk senin ece melek ikilisiyle çalışmanı istemiyor..

26.07.2012 10:19:09

Misafir(misafir) men azerbaycandan yaziyorum .burada engini de bereni de coook seviyoruz.ikiside cok yetenekli.ama yarismada oldugu kibi bu dizidede engin birinci,beren ikinci oldu.

26.07.2012 10:26:33

Misafir(helin) Egerki Engin basarili olmasaydi Kerim gibi pasifize edilen bir karakteri bu kadar sevilmezdi, cunku senarist inatla Mustafa dedi halksa Kerim dedi ..bu bir, ikincisi eger Enginin Beren sayesinde meshur oldugunu kabul edersek o zaman sizde Berenin Mahsun sayesinde meshur oldugunu kabul edin.Ucuncu ve en sonu unutmayin taninmak basari degildir ''Enginin basari hikayesi deniyor'' taninma hikayesi degil..Ajdar, semra hanim , tulin caner , beren tuba, kenan kivanc vede nuri bilge ceylan ile Fazil say taniniyor ,,simdi siz bulun sevgili beren saat fanlari bunlardan hangisi meshur hangisi basarili.

26.07.2012 10:46:34

Misafir(Saheahs) Engin Akyürek hakkındaki fan ve seyirci yorumları en az onun kadar çok değerli. Fanları çok saygılı. Çok gerçekçi ve sağlaması olan yorumlar yapıyorlar bana göre. Elbette yanıldıklarıda durumlarda vardır. ama genel olarak güzel yorumlar. Çok içten. Kaşa göze değil yorumlar. YÜrekten gelen seslerin yazılması gibi.... Gelipte Engin hakkında olumsuz yorum yapan arkadaşlarada ayrıcada teşekkür ederiz. En azından bize farklı bir bakış açısı açtıkları için. Misal Beren yüzünden ünlü olmuş diye yazanlara şöyle cevap vereyim... Olabilir diyelim. Yada şöyle..Enginin sağlam adımlarla yükseldiği projelerine, oynadığı eserlere bakarsak soyut bir gerçek var ortada. Hatta grafikleştirirsek bunu 90 derecelik yükselişle somut olarakta görebiliriz İllede gözümüzle örmek istiyosak... Elbette oynadığı ünlülerin katkısı var.İnkar edemem. Nasıl ki Beren ünlü olurken ona katkısı olanlar varsa, yada her ünlü olana bi katkı sağlayan varsa onada olmuştur. Ama asıl olan kendi başarısı. Muhteşem yetenek ve ekran büyüsü..Dizinin ilk izlenmesinde Berenin fatdası olmuştur. Ama sonradan izlenmemesi gereken ikinci sezon ve tepki alan finalde de izlendiyse Enginim katkısı olmuştur bana göre. ( FSN dizisinde) İlk bölüm Beren için izleyen ben, ikinci bölümden sonra ve i şahane ilk 30 bölüm ile nedenini anlayamadığımız ve bize eziyet olan bir ikinci sezonu daha çok Engin için izlemişimdir. Aküreğin hayranlarını memnun ve mutlu edecek sahneler olmamasına rağmen ikinci sezon , Enginin bi türkü söylemesi, Rahmiyle herhangi bir sohbeti, lodoslu elif bebekli herhangi bi sahnesini izlemek izlemişimdir.Yani anlamı olmayan bir kareye bile razı geldi duygularını çok iyi anlatan bu insanı izlemek.. Görüntüsü sanacak bazıları. Bizde Enginin görüntüsüne önem vermedikçe, bize o kaldı. Biz onun ağlamasını, gülmesini oynamasını değil yaşamasını sevdik dizide. O bambaşka bir yetenek. bunu biliyoruz artık. Yıldızlar söner bigün. Güneşte elbet. Herşey sonlu.. Ama bizim gözümüzde o bir güneş. Bu sektörün kıymet bilmeyeceği belkide. Malum yıldızlar çok olur. Onlarda güzeldir ve gerçekten değerlide ama güneş tek .. Kabul etmez insanoğlu herkes güneş olmak isterde. Bu hırsla başarıyla olacak şey değildir. Yaradılıştır. Bu Allah vergisi. Hep bulutlu da olsa bize, güneş doğmasa da göremesek te hatta bize ulaşan sıcaklığı yeter. Her ne kadar üşüsekte.. Güneş var biliyoruz.Sevgiler.

26.07.2012 11:02:10

Misafir(nisa) evet onu coooook özledik biz hayranlarini fazla bekletmesin onu biran önce ekranlarda görmek istiyoruz...

26.07.2012 11:24:06

Misafir(misafir) Engin akyurekin bambaska bir yetenegi ve ekran karizmasi var, ben de yeni dizisini dort gozle bekliyorum..Bir de isine olan saygisi fanlarina gurur veriyor...Her oynadigi rolun hakkini fazlasiyla veren bir oyuncu.....Beren in ismini boyle sartlar altinda anmayin lutfen Engine haksizlik ediyorsunuz.,..Firat Celik niye Engin Akyurek kadar populer olmadi o da Berenle oynadi.. Ben ne Engin ne de Beren faniydim, ama simdi buyuk bir Engin Faniyim., oyunculugundan cok etkilendim....Bereni de begenebilirdim cunku Engin Akyurek ile cok muthis bir uyumlari var, ben onlari oyunculukta "ruh arkadasi " goruyorum...ama senarislter son bolumlerde diziyi resmen oldurup gomduler,bu konuda Bereni de sucluyorum, cok yazik oldu. Belki bu ikilinin Bihter ve Behlul kadar populer olmasini istemedi senaristler, kiskandilar ,engel olmaya calistilar ..kusura bakmayin ben boyle dusunuyorum...

26.07.2012 11:34:15

Misafir(akyureklim) Engini cok seven ve ona cok bagli olan hayran bi kitlesi var..birilerinin değil kendi yeteneyinin sayesinde de sevenlerinin sayi her gun artmakda..magazinsel olmamasi da buna engel değil tam aksine..SENI COOK SEVIYORUZ KARAOGLAN..

26.07.2012 13:19:50

Misafir(kubra) onu bunu bilmem...ortada tek birGERÇEK var... o da engin akyüreğin harika bir oyuncu olduğu ve bunu gerçekten hakkını vererek yaptığı.artık fatmagül dizisi de bitti bırakında engini yeni dizisi gelince yeni partneriyle konuşalım:))

26.07.2012 13:29:10

Misafir(ayten) Sadece onun yeni projesini bekliyoruz. Bir an önce bir açıklaması lazım. Nerde kimle hangi projede.. Onu tek görebileceğimiz yer ekrandaki dizi yada film.

26.07.2012 13:51:46

Misafir(açıksöz) Buse Bacı ENGİNİMİZE BİR TÜRLÜ KULP BULAMIYORSUNUZ SONRADA Beren sayesinde vs saçmalıklar yazıyorsunuz Ohh iyide olmuş ne var bunda.... peki Beren hanım KİM Yada KİMLER SAYESİNDE MEŞHUR OLDU Bir araştır bakalım

26.07.2012 14:02:41

Misafir(seda ) Engin Akyürek oyunculukta çok iyi olsada, magazinsel olanlar işi götürenler. Böyle düzen. Razıyız işte kırk yılda bi haberini okumaya, nerede oynayacak nası bi karekter oynayacak bilmek istediğimiz tek bu. Nerede tatil yapıyor nerde yaşıyor değil.

26.07.2012 14:09:04

Misafir(nermin c) Bir haber yokmu Egin senden yeni dizinden. Sessiz ses ver.

26.07.2012 14:10:14

Misafir(banu) Fotoğraflar için tıklayınız bölümdeki yorumlar ne anlamlı. Engin Akyürek çok büyük oyuncu.Çok başarılı ama çıkmıyor işte meydanlara o başka

26.07.2012 14:11:39

Misafir(kader) Öyle bir dizide oynamıştırki en son, zirveyi hak etmiştir. Öyle bir diziye devam etmiştirki ikinci sezonu yere çakılmış ama kendisi zirvede sabit kalmıştır. Zirve gönüllerimizdir. Başarılar kardeşimize yeni dizisinde

26.07.2012 14:26:10

Misafir(sezin) Koca bir yaz geçti! O'nu çok ünlü beachlerde arz-ı endam ederken gören oldu mu? Hayır! Lüks gece klüplerinde sevgilisiyle basıldı(!) mı? Hayır! Herhangi bir sansasyona imza attı mı? Kesinlikle hayır! İşte bu sebeple Engin Akyürek farklı bir yerde. Ne kaşı gözü, ne saçı başı! O'nu bu denli yücelten, sade ve sadece mükemmel oyunculuğu ve bu piyasada pek sık rastlanmayan bir şekilde özelini " özel" yaşaması... Kendisinden haber alınamadığı için bir magazin sitesinde sırf hayranlarını memnun etmek adına böyle bir haber yapılması bile, O'na hayran olmak için yeterli benim nazarımda. Umarım sırf ekranda olmak için sıradan bir projeyle dönmez geri. Yeteneğini herkesin göreceği kaliteli bir yapımla döner ekrana ki, inadına görmezden gelenler alır ağzının payını... Eğer bu denli yetenekli olmasaydı, değil Beren Saat, karşısında Meryl Streep'i koysaydınız işe yaramazdı, bunu da belirtmeden geçmeyeyim...

26.07.2012 14:35:46

Misafir(Kül yada Gül) Hayat çok gariptir. Her zaman en yetenekli zirvede olmaz. Bakınız gerçek yetenekler hep zirvedemidir. Hayır.Çok balon şöhret vardır. Bugün var ama yarın yok. Yada çok balon şöhret vardır iyi reklam yapar iyi sunum yapar reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığına bakar ve onlar hep var. Tabii çok iyi oyuncularda vardır elbet Engin gibi işine saygılı ve başarılı. Ama zirveye mükemmel bir şekilde çıkmak ve ışıkların altında değilde gösterişsiz ve karanlıkta çıkmak bazı bedel de ister bu sektörde.. SİZİN ÇOK YUKARIDA OLDUĞUNUZU GÖRMEZ KİMSE.. Göremez. Işıklı Janjanlı yerdeki insanlar olur göz önünde. Hayat renklerden ibaret. Herkes ayrı bir renk. Herkesin seveni var elbet.. Ama gerçek yeteneklerde gerçek sevgiler gibi korunmalı. Çünki bu çitayı yükseltir. Ve buda geçirdiğimiz zamanın kalitesini.. İyiki varsın Engin Akyürek..

26.07.2012 16:24:02

Misafir(elif) yorum yazmaya gelmiştim fakat en güzel yorumu sezin arkadaşımız yazmış bu yorumunda üstüne birşey yazmaya gerek bile yok.tek birşey söylemek istiyorum şunu bir kere iyi aklınıza sokun biz Engin Akyüre'ği yakışıklı olduğu için değil yetenekli ve efendi olduğu için takdir ediyoruz bu zamana kadar hiçbir oyuncu görmedim röportaj vermeden ve magazinde yer almadan bir yerlere gelsin.ama engin 2 yıl boyunca ne magazinde yer almıştır,nede bir röportaj vermiştir bunların hiç birini yapmadan adından tek söz ettiren aktör Engin Akyürek'tir.tabi biz hayranları bir röportaj hiç değilse versin istiyoruz projeleri hakkında.

26.07.2012 16:31:20

Misafir(merve) özlenmez mi yaaa 24 saat aklımda yemin ediyorum..bu haberin altına gelip saçma yorum yapanlar yazık size ya ilgimi istiyosunuz..canımınnn içi ya azıcık haber alabilsem senden dünyalar benim olur bu arada BAŞARI ÖYKÜSÜ tamda budur işte biraz eksik olmuş ama en azından doğru adamda doğru yerde kullanılmıs teşekkürler gecce:):)

26.07.2012 16:59:22

Misafir(Kül yada Gül) ENGİN BANA NE HATIRLATTI.....Şunu;.......... Hayatta benden iyi ve başarılı olan insanları kıskandığım zamanları, içim içim kıkandığımı, hayır kıskanmıyorum desemde kendimi kandırdığımı, ve gerçekte benden iyi olduğunu kabul etsem de bazılarını, görmezden gelmeye çalıştığımı, İnsan oğlu nefis sahibidir. Ve hep başarıyı kıskanmıştır. Bazı çelme bile takmıştır. Hatta kıkandığı kişi düştüğünde yanındayım diye yarabant bile uzatmıştır. Yalandır.Herkes en zirvede ilk önce kendini görmek ister başkasından çok. Kendimizden daha başarılı olan insanları kıskanmak varolan bir gerçektir. Kötü değildir. Hırs çalışmayı arttırır oda kaliteyi.Kötü olan başka şeydir. O herkesce bilinir. Bide şu..Kötü olan başarılı insanları alkışlarken alkış sesleri arasında alkış tutuyor gibi yapıp alkışlamamak, Alkışlama görüntüsünü verip yanıltmak, Hatta içimizden alkış seslerine sinir olmaktır..Oysa hepimiz başarımızda alkışı severiz. Alkış sesleri sahtekarlık yapmaz.İnsanlar yaparda. Çünki alkışın sesi aslında yüreğimizden gelir.Deneyin... Benim ellerim alkışta. Engin Akyürek'in oyunculuğuna, ve bu sektördeki tavrına. Yoksa kişiliğini yada özeline değil onları bilmeyiz. Ama oyunculuk ve bu sektördeki tavrına alkışım yürekten ve AYAKTA..

26.07.2012 17:01:11

Misafir(güz) enginin kalitesi belli o bu diziden birinci çıktı bunuda kimse kaldıramadı kastım beren fanlarına yaa madem engin onun sayesinde tanındıda ecemelek onu beren sayesinde bulmadı yaa onu eşsiz senarist meral okayın mustafa bulut karekterinde buldular ecemelek dediki en başından beri kerim karekterini engin için düşünülmüştür diye size soruyorum peki beren nerde tanındı bende onu aşkı memnu sevişmeli sahnelerinde tanıdım fark bu işte engin yetengiyle beren bazı sahneleriyle tanındı oyunculuk nerde 2. sezon neden yoktu onun oyunculugu herkes fsn yiizlerken neden engin için izliyoruz diyorlar adam dizi boyunca ne magazine çıktı nede röpartaj verdi sırf oyunculuguyla gündemdeydi bir bulut olsam zamanında kadir inanır ın bir sözü vardı veliahtımı engin olarak görüyorum diye şimdiki zamanda serdar gökhan perihan savaş nilgün belgün ve birçok köşe yazarı ister begenin ister begenmeyin kabul edin engin oyunculuguyla bereninizi yerin dibine soktu ha merak etmeyin berenize birşey olmaz yeni dizisinde iki üç sevişmeli bölüm çeker ooo rahat dizisi tutar merak etmeyin canımız eginimiz yolun açık olsun arkanda onlarca hayranın yenidizini sabırsızlıkla bekliyor:)))

26.07.2012 17:07:16

Misafir(efsane engin) ece melek bereninizi aşkı memnudan beri tanıyordu fsn de onu yüksek tutmaya çalıştı ilk zamanlar sonra enginin oyunculugunu göründe bir bihter behlül gibi popüler olmaması için elinde geleni yapmaya çalıştı tabi bunu diziye yansıttı bu diziyi geri plana atıp kuzeye odaklandılar ama yinde ayakta kalan tek engin oldu herkes fsnye bitsede kurtulsak gözüyle baktı peki bu arada sizin bereniniz nerdeydi ha dogru tuvaletin öününde öpüşmekle meşguldü oyunculuk onun için geri planda kaldı neden biliyormusunuz çünkü kendi çektiği diziyi oturup hatasını anlamak kadar kördü şimdi alın bereninizide çıkın enginin hayatından çünkü adam berenle dahi yan yana gelmek istemiyordu onunla anılmak dahi istemiyordu işte engin sadece dzi boyunca oyunculuguyla konuşulmuş adamdır :)

26.07.2012 17:16:53

Misafir(cagla) çok güzel bi diziyi iğrenç bi şekilde finalde bıraktı senaristler..kimseye suç atmayın engininde ikinci sezon döktürdüğü falan yok ..bütün sezon kuzey güneye yüklendiler yeni dizi geldimi eskisini sallıyorlar

27.07.2012 10:39:15

Misafir(esra) 1 haftadır internetin olmadığı bir yerde tatildeyim.ve öalrdiğim tek şey Engin.dün tv de fatmagül dizisinden bir sahnede gördüm sevinçten çığlık attım.resmen ergenliğime geri götürüyor beni bu adam.ayrıca bu kadar yorum içinde elbette anti yorumlar olacak ama oyunculuğuna laf söyleyemeyen insanlar ya göbekli der ya da birileri sayesinde meşhur olduğuna kendilerini inandırıp böyle avunur.buna alıştık artık.

27.07.2012 11:44:03

Misafir(fsnhayran) Saheahs....Güzel İnsan ENGİNİ bana anlatan ve en güzel Cümleleri kuran ,Seninde yazdığın gibi anlamsız gibi gelen bir çok sahneyi anlamlı kılan Kerim karakterini yazışmayı sevdiğim kişi Yorumun her zamanki gibi Tam isabet ...

27.07.2012 11:47:16

Misafir(:) gözyaşın görünmez) Ağlamak ne kadar güzelmiş, Gözyaşımı veren dost gibi ne doyulmazmış, Ağlamak aslında, hıçkıra hıçkıra ağlamak, yaşamak için nefes almaya zorlanmakmış.. Kerim Ilgaza hediye..Çok ağlattı diye.. Ama yorumlarımızla kendimizi anlatamadığımız, kardeşimiz, dostumuz olarak kabul ettiğimiz Kerim Ilgaz'a..O vazgeçmesede bizi ağlatmaktan mutluyuz yinede.Çünki gözyaşının yanında öyle güzel bi yürek hediye ettiki bize, kararmış yüreklerimizi aydınlattı. İyiki seni izledik Engin Akyürek. İnşallah hepte izleriz. Yorum yazarız borç öderiz. Senin bize sunduğun güzellikler yanında hep borçluyuz sana. ağlatsanda çokça yine severiz.. Dosttan geldi diye seve seve dökeriz.

27.07.2012 14:03:19

Misafir(gecceye) Kenan Erçetingöze.. Magazin hayatın bir parçası. İnsanlarında seçimide bi parçası.İnsanların seçimine saygılı olmanız mutlu etti beni.. Bazı insanlar magazinde olmak için can atıyor. Sizde bunu kullanıyorsunuz. Magazin değeri varsa. Yada magazinsel olanı bulup yayınlıyorsunuz. Yani nası anlatsam işinizi güzel yapıyorsunuz. Sizi okumak istemesmde bi nedenden önceleri ama uzun vadedeki tavrınız beni mutlu etti. Sizi artık hergün onlarca kez açıyorum. Yiğidin hakkını yiğide verdiğinize inanıyorum. Teşekkür etmek istedim..Zeytin dalım daimidir.Kıymetidir. Ve magazinden kaçıp hayatı kendine hapis edenleri anladığınızı düşünüyorum. Onlar fedakarlık yapıyolar.Ama haber olmak onları üzmüyordur niye. Çünki haber kıymetli. Özlendiğini biliyorsunuz bi aktörün. Seyirci takipte. Hem aktör mutlu oluyor bence bu habere, hemde seyirci farklı ve aynı düşünenlerin yorumlarını okumaktan mutlu. Dilerim sizde mesleki anlamda hep saygı görmeye devam edersiniz. Çünki başkalarının hakkını verdikçe biride bizim hakkımızı verir. Size verdiğim şu yorum ve zaman helal olsun. Ama bu demek değildir ki yanlış ve kötü olan haber değeri taşıyan gerçekliği ispatlanmış kötü bir haberi aktörümüzü sevsekte yayınlamayın demeyiz. Bizim doğrulara boynumuz kıldan ince dikleştiğimiz gibi lazım geldiğinde eğilmesinide biliriz. Ama hedef hep dik ve doğru olmak hayatta. Sonsuz teşekkürler Kenan Bey.. Yüreğimize dokunmuşlardı. Sizde dokundunuz biliniz. Bi söz size hediye kim söylemiş bilmiyorum. Hatta iki söz çok severi. TAVRINIZ ERİŞECEĞİNİZ YÜKSEKLİĞİ BELİRLER.. ve GÜL SUNAN ELLERDE DAİMA GÜL KOKUSU KALIR.. Sizide katılmadım ve inanmadığım şeyde eleştirme hakkım saklıdır. sagılı olduğum sürece... Sevgiler. emel sünger (Engin Akyürek fanı değil sanatın fanı)

27.07.2012 14:17:04

Misafir(nergiz) elif adlı yorumcu Engin daha geçenlerde Mısır televizyonuna röportaj vermedi mi?:) hayır ben de seviyorum ama en sevmediğim şey gerçeklerin göz ardı edilmesi. bunun dışında Engin'in medyadan uzak kalmasını, zırt pırt açıklamalar yapıp, dergilere çıkmamasını takdir ediyorum. ama bu konuda bence kariyer planlamasını yanlış yaptı. dünya starları kendilerine basın danışmanı tutuyorlar ki medya ile ilişkileri iyi olsun. engin her şeyini gizliyor ama bu yüzden de fazla popüler olamıyor. mesela christian bale. mükemmel bir oyuncu, özelini hiç yansıtmaz. ama gerektiği zaman her yerde İŞİYLE İLGİLİ gözükür. engin'in de bence medya yönünden desteğe ihtiyacı var. oyunculuk sadece yetenek işi değil. kendi reklamınızı da yapmanız gerek. sektörün kuralı bu. demem o ki engin düzgün biri ama bir yerlere çıkmalı ki insanlar onu daha çok tanıyabilsinler. engin'in onda biri yeteneğe sahip olmayanlar öyle iyi tanıtımlar yapıyorlar ki herkes onlardan bahsediyor, ödülleri onlar topluyor. Engin'e basın danışmanı şart. oyunu kuralına göre oynamalı.

27.07.2012 16:06:08

Misafir(duygu) OFFFF OFFF ÖZLMEK NE KELİME HASRETİNDEN YANDIK YAA BİTTİK.ZATEN ÇOK GİZEMLİ VE ZOR Bİ ADAM DİZİ BİTNCE SIRRA KADEM BASTI..2013 EYLÜLÜNDE CEVDET BEY VE OĞULLARINDA OYNİCAK NASIL BEKLİCEZ BİZ YAAA.:(

27.07.2012 16:30:13

Misafir(editör ) iyi çalışmıyosun bizi ihmal ediyosun he..Bak yeni yorum yine yok. Varda cukka yapıyosun. Olmaz ama :D Üzülürüm bak:)) Üzüldüm işte mesai bitti yine.. Evde zati çamaır ütü yemek, bi mutluluktan pay aldığımız bu yiğitin yorumlarına bakmaktı. oda olmadı.Napcam ben şimdi napcam:)) ağlım mi? :))).

27.07.2012 16:59:16

Misafir(editör ) iyi çalışmıyosun bizi ihmal ediyosun he..Bak yeni yorum yine yok. Varda cukka yapıyosun. Olmaz ama :D Üzülürüm bak:)) Üzüldüm işte mesai bitti yine.. Evde zati çamaır ütü yemek, bi mutluluktan pay aldığımız bu yiğitin yorumlarına bakmaktı. oda olmadı.Napcam ben şimdi napcam:)) ağlım mi? :))).

27.07.2012 16:59:42

Misafir(elif) nergiz adlı yorumcu benim demek istediğim zaten röportaj vermeden kendini kanıtladı engin dediğiniz doğru mısır televizyonuna verdi fakat artık bir Engin Akürek gerçeği var ilk şöhret budalaları gibi atlamadı heryere ben görüyorum fsn'de erkek oyuncuları daha hemen röportajlar vermeye başladılar dizi başladğında Engin'de bundan sonra dediğim gibi işleri hakkında gerçekten düzgün gazetelere röportaj versin isterim ama engin magazinciler sayesinde değil kendi başına bu piyasaya kendini kabul ettirdi biz sevenleri bile geç farkettik Engini bu bir gerçek.kimsenin pohpohlamasına ihtiyaç duymadı hee şöhrette sanırım umurunda pek değil ki oyunu kuralına göre oynamıyor yoksa oda bu piyasanın nasıl döndüğünü görmüştür son projesinde.

28.07.2012 10:08:11

Misafir(anafikir) Engine yorum yazmış arkadaşlar, yüreğinizdeki engini anlatma şekliniz, onun hakkındaki yorumlarınız bana çok keyifli bi kitabı okumak gibi. Edebi değeri çok yüksek bi kitap ama bu.. En az engin kadar değerli bana bu yorumlar. Beni kim anlar.. Fanlar:))

29.07.2012 12:54:07

Misafir(BenSEN) Engin Akyurek gibi bir oyuncu cok nadir bulunan bir gercektir. Onu bizim anlatmamiza gerek yok seyredip anlasinlar nasil harikulade oldugunu

30.07.2012 14:28:41

Misafir(Zeynep) Ben de titrime, mevkime, yaşıma ve aileme bakıp bendeki bu "Engin Akyürek'i görme isteğim" i adlandıramıyorum, açıklayamıyorum. İnsanlarla onu konuşalım, gazetede onu okuyayım, televizyonda ondan bahsetsinler, oturduğum kafede onu göreyim,.. istiyorum ama olmuyor, bu nedenle hayat bibakıma zevksiz ve anlamsız ve bi tarafı eksik geliyor bana. Sevdiğini askere göndermiş ve ondan hiç haber alamayan biri gibi bi his bu. Sinir bozucu. Bence tabiki özel hayatını özel yaşasın ama bu kadar da gözden kaybolmasın. Bi laf vardır fazla alçakgönüllü olma gerçekten alçaklarda bir yerdesin sanarlar. Ben Engin Akyürek'in menajeri Özlem Durak'ı değiştirmesi ve daha elindeki varlığın kıymetini bilecek ve hakettiği yeri almasını sağlayacak bir menajer ile çalışmasını öneriyorum.

07.08.2012 10:27:54

Misafir(SELİM) bu adamın gözleri aşk aşk bakıyor kadınlarıda kızlarıda büyülüyor

12.08.2012 17:40:46

Misafir(zulfikar) enginin oyunculuguna tipi ,yüz hatları sacları o ka dar uyumsaglıyorki sankı farklı kimseler oynuyor.karde sim fsn 1.sezon un yarısında seyretmeyibıraktı.bir bulut olsam dizisini sonuna kadar izlemişti.mustafa karekterini bana anlatırdı ben bbo yu izlememiştim ama engin akyureki tanıyordum.aynı adam neden seyretmeyi bıraktın ki dedim inandıramadım aynı kişi olduguna sonra internetten fotograflarını gosterince inandı.bir insan tipini bu kadar nasıl degiştiriri. ded bakalım yeni dizisinde nasıl bir tip ve rolle gorecegiz onu..ortalıklarda gorunmeyınce cok farklı bır haldede cıkabılırmıs gıbı gelıyor bana.

25.08.2012 18:26:39

Misafir(MİSAFİR) Bizi üzmez,bizi kırmaz dönecektir.Oyunculuk çok yakışıyor karaoğlan a ,o bambaşka ,onsuz olmayacağını kendisi de biliyor,bizi daha fazla özlemle bekletmeyecektir.Gelecektir,eylülde yapraklar hafif kızarmaya başladığında .

16.01.2013 08:35:35

Misafir(nazlı) engini çok çok çok özledim. ben özlemimi fatmagülün suçu ne? nin tekrerını izleyerek bir nebze olsun gideriyorum arkadaşlar. hafta içi hergün saat 15.00 de tv2 de tekrarı var fatmagülün suçu ne? nin izledikçe özlemim azalıyomu artıyomu anlamadım ama onu görmek güzel çok güzel................