Gecce Mekan Oscarları

KENAN DOĞULU VE BEREN SAAT'İN AŞK TATİLİ!

Yılın aşıkları tatil için yurtdışını seçti..

Magazin - 27 Şubat 2012 10:33
KENAN DOĞULU VE BEREN SAAT'İN AŞK TATİLİ!
Sürpriz beraberlikleri geçen hafta ortaya çıkan Beren Saat’le Kenan Doğulu ilk tatilleri için yurt dışını adres seçti.

Çift, bu sayede dün 28 yaşına giren Saat’in doğum gününü de kutladı.

Milliyet
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Kenan Doğulu, Beren Saat

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(25 Yorum Yapıldı)

Misafir(Metin) #BerenSaat 26.02.1984 meleği ♥

27.02.2012 10:35:46

Misafir(-------) Hahahahahahaha))))))))))))))))

27.02.2012 10:42:08

Misafir(misafir) ben koc yakistirmiyorum... beren saat koooooooooooc quzel kenan doulu fena diyil ama yinede mutluluklar dilerim umarim ayrilmazlar...

27.02.2012 10:45:39

Misafir(000000000) Bunun dizi cekimleri yokmu yani,yinemi izinde?

27.02.2012 10:46:27

Misafir(erz2012) Ben olsam bende yurtdisina giderdim. O kadar insan yorum yaptiki iliskisi hakkinda. O yine iyi dayandi. Biraz kendinizi onun yerine koyun. Bu beren saatlede ilgisii yok. Kendi hayatlarimizdanda empati kurabiliriz. Benim iliskim hakkimda alakasiz kisiler yorum yapiyorsa bu ne kadar dogru acaba? Bence iyi yapmis...ve hic kimse bir insanin neler yasadigini bilemez. O yüzden yargilamadan önce anlamaya calisin...

27.02.2012 11:12:54

Misafir(...........) Bunlarin haberlerinden artik bayqinlik keciricem nerdeyse, yeter artik ne isterlerse yapsinlar bize ne bunlardan aaaaa.

27.02.2012 11:35:33

Misafir(miray) yurt dışına gittiler, bebek istiyorlar, anneden onay geldi zart zurt beren çok fazla özel hayatıyla gündemde

27.02.2012 11:48:13

Misafir(misafir beren) AY YAPIM OYUNCUNU FRENLE!!!!!!!!! BU ARADA YASEMINLER TÜTERIDE BERENLE CEKEYIM DEMEYIN ELINIZDE PATLAR SEYIRCI UYARISI

27.02.2012 12:01:12

Misafir(berenci) berenin bildiğim kadarıyla cumartesi ve pazar seti vardı ne ara gitti yurtdışına..pes diyorum artık bu iş iyice zıvanadan çıktı.konuşmadıkça beren ağzı olan konuşuyor...

27.02.2012 13:39:11

Misafir(konuk) bir de çalışma şartlarından şikayet ediyorlar istediği zaman tatil yapıyor.Allah kamera arkasındakilere kolaylık versin.

27.02.2012 14:10:02

Misafir(ada) Bu ikili yılın en ANTİPATİK çifti seçilir bu gidişte ödülleride altın teneke ...puhh ha ha ha.:)))

27.02.2012 16:43:05

Misafir(MİSAFİR(IŞIK)) BEREN SAAT TATİL ARASINDA DİZİ ÇEVİRİYOR HERHALDE SÜREKLİ TATİLDE DİĞER OYUNCULARIN SUÇU NE AY YAPIM AÇIK ÇEK KULLANIYOR BERENE

27.02.2012 17:06:26

Misafir(MİSAFİR(OYA)) DİZİYİ BERENİN TATİLLERİNE GÖRE AYARLIYORLAR NE ZAMAN BERENİN TATİLE İHTİYACI OLSA RİCA EDİYOR SENARİSTLERE O BÖLÜM FATMAGÜL SAHNELERİ AZ OLUYOR

27.02.2012 17:10:09

Misafir(Elif) bizi ilgilendirmez ne yaparlarsa yapsınlar bebek düşünsünler,ailesi onay versin,gezsinler .. Sizemi sorucaktı ? :D Sadece mutluluk dinleriz bende ikisini YAKIŞTIRIYORUM!.

27.02.2012 18:51:25

Misafir(halkin sesi) Beren iyice bir tatil yapsin bu iliski basini iyice agirtacak ozanin haberide onun yanlis aileyle flort ettiginin kaniti.

27.02.2012 19:16:49

Misafir(misafir(helin)) bu ne bıktık artık 7 senedir severek takip ettiğim oyuncu senmiydin yazık

27.02.2012 20:15:42

Misafir(MİSAFİR(GÜL)) ÇOK YAKIŞIYORLAR BİRBİRLERİNE TENCERE KAPAK AMAN AYRILMAYIN SİZİNKİ GİBİ BİR AŞK DAHA GÖRÜLMEZ YILIN AŞIKLARI PUHAHAHA

27.02.2012 20:17:52

Misafir(MİSAFİR (ORÇUN)) BU TATİLİN SONUCU NİKAH OLACAK GÖRECEKSİNİZ HAYIR AŞK EVLİLİĞİ DEĞİL İNAT EVLİLİĞİ

27.02.2012 20:18:59

Misafir(MİSAFİR(MELEK)) KİMİLERİ KENAN DOĞULUNUN REKLAM İÇİN BERENİ KULLANDIĞINI SÖYLÜYOR YANİ EVET DOĞRU AMA BERN KULLANDIRTMAK İSTEMESE KULLANAMAZLARDI

27.02.2012 20:27:11

Misafir(MİSAFİR(EMEL)) İLİŞKİ GERÇEK VEYA DEĞİL BEREN NEDEN KONUŞMUYOR ÇÜNKÜ BU HABERLERLE GÜNDEME GELMEK ENGİNLE ANILMAKTAN DAHA İYİ CESARIDA FİGÜRAN OLARAK KULLANMADI MI

27.02.2012 20:29:36

Misafir(MİSAFİR (KADER)) HABERLER NE OLURSA OLSUN AY YAPIM ASLA BERENDEN VAZGEÇMEZ NEDENİ BELLİ OLMASADA BU BÖYLE BERENCİLER HEMEN ATLAYACAK YOK ŞÖYLE OYUNCU YOK BÖYLE OYUNCU O YÜZDEN HAYIR BÖYLE DEĞİL ÇÜNKÜ ÇOK DAHA İYİ OYUNCULAR VAR AMA ONLAR BEREN KADAR GÜZEL DEĞİL

27.02.2012 20:32:29

Misafir(berensever) Ah Beren ah aradigin bir tutam mutluluk ama yalnis yerlerde ariyorsun bu aski yani bu birliktelik sana hicmi hic iyi gelmeyecek insaallah üzülmezsin cünkü senin üzülmen bizlerin üzülmesidir keske berene yakin birileri berenin yalnis yaptigini ve cok üzülecegini anlatabilse keske buradaki bazi yorumlari okusa seni seviyoruz melegimiz insaallah bizler yaniliriz insallah mutlu olursun.

27.02.2012 23:32:17

Misafir(selma) berenin ayağı yurt dışına iyice alıştı.her fırsatta yut dışına kaçıyor.niye?? bu kızın gözü dışarıdada ondan! onu yukarılara taşıyacağını düşündüğü herkezle aşk yaşayabilir,şaşırmam doğrusu.onun gözü hep yükseklerdeydi zaten...