Gecce Mekan Oscarları

KIVANÇ YÜZÜNDEN ENGİN'E HAKSIZLIK MI YAPILDI?

Sabah Gazetesi televizyon eleştirmeni Yüksel Aytuğ, ilginç bir yazı kaleme aldı. İddiaya Kıvanç Tatlıtuğ'a yaranmak için Engin Akyürek'e haksızlık yapılıyor..

Magazin - 23 Haziran 2012 09:42
KIVANÇ YÜZÜNDEN ENGİN'E HAKSIZLIK MI YAPILDI?
Engin Akyürek- Kıvanç Tatlıtuğ rekabeti dizi setlerinde yaşanmasa da, hayranları arasında devam ediyor. Kıvanç Tatlıtuğ törenlerde ödülleri birer birer toplarken, Engin Akyürek hayranlarının protesto sesleri giderek yükseliyor.

Bunlardan sonuncusu da Şenay Akyüzlü. İşte mesajı:

"Geçenlerde Siyaset Dergisi'nin ödül töreni yapıldı ve aldığımız bilgilere göre; En İyi Erkek Televizyon Oyuncusu kategorisi çıkartılmış, o alanda ödül verilmemiş. O kategori anket kapanana kadar vardı ve ben anket boyunca her gün siteye girip oy kullandım. Anketi internet üzerinden paylaşarak resmen Siyaset Dergisi'nin reklamını yaptık. Anket kapandığında Engin Akyürek 130 bin, Çağatay Ulusoy 100 bin oy almıştı. Üçüncü sırada yer alan Kıvanç Tatlıtuğ'un oy sayısı ise 9 bin civarındaydı. Bu sonuçlar gözümüzün önündeydi ama Engin Akyürek'e ödül verilmedi, onun yerine bu kategori kaldırıldı.
Şimdi size soruyorum; bize küfür mü ettiler, yoksa umdukları başkaydı da, bulduklarını mı beğenmediler? Bu kadar farkla oy almış bir kişiyi eleyemeyeceklerine göre, çareyi bu alanı yok saymakta mı buldular? Altın Kelebek'ten sonra şimdi de bu..."
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(101 Yorum Yapıldı)

Misafir(misafir) O ödülü Enginin kazanması için gece gündüz oy kullandık..Hakkımızı yediler..Yazıkk

23.06.2012 10:06:27

Misafir(berneh) enginle kimse boy ölçüsemez halk herkezin ne olduğunu biliyor ha 1 ödül az ha bir erzaman destekteyiz engineödül fazla h

23.06.2012 10:10:49

Misafir(derya) kıvanç tatlıtuğ bu sene yapılan hiçbir ankette başarılı olamadı.sonucunu bilemediğimiz anketler sayesinde törenlerde ödüller aldı.ama engin akyürek bütün anketleri kazandı.üstelik oyuncu olarak kıvanç'a bin basar.oyunculuk yeteneği tartışmalı kıvanç ise sadece medyatik.engin akyürek'e büyük haksızlık yapılıyor.şimdide ay yapım engin sayesinde beren'i ön plana çıkardığı yetmiyormuş gibi yani dizisinde de kenan imirzalıoğlu gibi miyadı dolmuş birinin ardından 2.rol verecekmiş.umarım engin bunlarla yola devam etmez.engin hepsinden daha başarılı ve yolu açık.

23.06.2012 10:17:53

Misafir(gunay) ikisini de cok beğeniyorum.ama kvancin medya tarafdan torpilli oldugu hiss olunuyor.enginin yeteneğini ise goren bir tek meral okaydi,o da bu hayatdan kocdu.enginin arkasinda duran yalniz her gun artan hayran kitlesidi.ama medyani da suclamak dogru deyil engin kendisi de yalniz oyunculugu ile konusulmak istiyor.turkiyede de bu cok zor.ama hakki yenilirse cok ayip.

23.06.2012 10:20:23

Misafir(Arzu) Göz göre göre haksızlık yapıldı Engin e. Ama bu sadece ona yapılan birşey değil bir çok oyuncuya yapılıyor Türkiye'de. Kelebek ödülünü Murat Yıldırım'a vermiş olsalardı yada Okan Yalabik a yada Halit Ergenç e verselerdi kimsenin sesi çıkamazdı. Sen kalk dizisi daha doğru dürüst tutmamış birine ver. Bu sadece reklam amaçlı olarak verilmiş ödüldür,oyunculuğa verilmiş bir ödül değil. Bunların sonuçları kötü oluyor hakiki oyuncular yok olup gidiyorlar ve bunda meydanında büyük sorumluluğu var. Kayırmalar yapılmadan haber yapmaları kendi kendilerine sanatçı seçip onları patlatma yapmamaları gerekiyor. Biraz daha halkın sesini dinlemek ve taraflılıktan kurtulmaları gerekiyor. Siyaset Dergisi'de son damla olmuştur aslında engincilerin sabrını taşıran onun sonuçları görülüyordu sayfalarında. Engin'in fanlarıda isyan etmekte haklılar hatta yabancı fanlarina bile bu durumu açiklayamadılar.

23.06.2012 10:21:53

Misafir(behlülfan) SACMA!!EN IYI KIVANCTI KUZEY GÜNEY SEYRETMIYORSUNUZ HERHALDE!!!!!

23.06.2012 10:35:09

Misafir(doğruya doğru) ya niye polemik yaratmaya çalışıyorsunuz 2side kendi işini yapmaya çalışan insanlar belli ki bir sorun yaşanmış bırakın insanlar işini yapsın

23.06.2012 10:46:36

Misafir(merve) bu bi iddia değil gerçek medya bunu görmek istemese de ... ben altın kelebek ve siyaset dergisi gibi bi çok anketi son anına kadar takip ettim herseferinde... altın kelebekin oyları halka gösterilmiyodu ama Engin öndeydi sonra bi şekil katekulli yapıldı tamam kıvancta iyi bi oyuncu ama bu sene sergilediği performanstan dolayı Engin Akyürek kanının son damlasına kadar hak ediyodu ama medyanın tanınan yüzü olmadığı için yok sayıldı..aynı şekilde siyaset dergisi anketide size yemin ediyorum o anketi aylardır takip ediyorum oy da kullandım bitirmek için tarih veriyolar bakıyolar Engin önce hopp bitiş tarihini uzatıyolar bunu defalarca yaptılar kulaktan dolma bilgilerle söylemiyorum ben buna şahit oldum..birde Enginin oyları bir gün önce 100 binlerdeyken bir gün sonra 10 binlere düşürüldüğünüde gördüm.kimse bana bunun savunmasını yapmasın.bu anket beklenen isim kazansın diye o kadar uzatıldıki bi sürü düzenbazlıklar yapıldı..neyse anket bitti Engin farkla anketten birinci çıktı hayranları olarak ödül törenini iple çekiyoruz ..ödül töreni günü geldi törenden haberler alıyoruz twitterdan vs. bize söylenen şey şu En İyi Erkek Oyuncu kategorisi kaldırıldı...bune şimdi reklamınızın yapılması için resmen hayranların duygularını sömürdünüz kimi kandırıyosunuz dünyanın neresinde görülmüş ödül töreninde bi kategorinin kaldırıldığı bunun için geç kalınmadımı anket devam ederken kaldırsaydınız o zaman ..kimse bana bu işi savunmasın gerçekten utanılması gereken bi durum siyaset dergisini ve diğer hileli ödül törenlerini kınıyorum..lütfen bi daha ENGİN AKYÜREK in adıyla reklam yapmayın..şimdi biliyorum bu yazının altına çok acımasız yorumlar gelecek o şahsın fanlarından ama yapmayın ortada bariz bi üç kağıt var bu konuda bari sırf zıtlık olsun diye haksızlığı savunmayın çok rica ediyorum..

23.06.2012 10:55:57

Misafir(ilker) niye hemen kıvancı ortaya atıyorsunuz onu suçlu buluyorsunuz o mu dedi böyle olsun diye belki çağatay yüzünden verilmedi hemen kıvanç diyorsunuz yazık gerçekten böyle haberlerle 2 değerli oyuncumuzu harcıyorsunuz(gerçi çağatay kim onu oyuncu yapanlarda kabahat)

23.06.2012 11:02:29

Misafir(yasemin) Engin fanlarının derdi kesinlikle Kıvanç ya da başka bir oyuncu değil.sadece ortada bir haksızlık var ve buna isyan ediyoruz.halk oylamasının olduğu anketlerde 1.olduğu halde hakkı yeniyorsa bir oyuncunun elbette fanlarının isyan etmeye hakkı vardır.olay kişisel değil yani.

23.06.2012 11:10:19

Misafir(anita) Zaten bu dogru haber değil Asıl engin kazansaydı kıvanç'a haksızlık olurdu dunya kıvançın daha iyi bir oyuncu olduğunu biliyor zaten

23.06.2012 11:12:06

Misafir(selen) yok sayıldı...nedense hiç yabancı gelmedi..nedir bu medyanın Engin Akyürek düşmanlığı işini adam gibi yaptığı için mi işinden başka bişeyle uğraşmadığı için mi profesyonelliğini koruduğu içinmi sarhoş olup dağıttığını görmediğiniz çekemediğiniz yayınlayamadığınız için mi sevgilisiyle orda burda öpüşmediği için mi öpüştüğünü gizlice çekemediğiniz için mi ( laf olsun diye gizlice yoksa herkesin haberli olduğunu biz çok iyi biliyoruz ) reklam yapmadığı için mi size malzeme vermediği içinmi mütevazi olduğu içinmi ünlü biriyle çıkmadığı için mi akıllı uslu oturaklı edepli terbiyeli çalışkan zeki yetenekli temiz akyürekli bi insan olduğu için mi neden çekemiyosunuz bunu bi açıklayın..ayrıca sizin onun hakkında yazdığınız yada onu yok saymanız bizim sevgimizi azaltmıyo.. halk ona en büyük ödülü SEVGİSİNİ , SAYGISINI veriyo zaten gerisi lagaluga .. ENGİN AKYÜREK İN ARKASINDA BASIN DEĞİL HALK VAR buda böyle biline ..size çok ciddi söylüyorum Engin hakkında kötü bişey söyleyen insanların neyin kafasında olduğunu çok merak ediyorum bazen aynı insandan mı bahsediyoruz diye düşünüyorum sırf kıllık olsun diye insanlar nne kadar utanç verici şeyler söylüyolar yazık gerçekten ... gecce.com teşekkür ederim yorum yapıp bi şekilde içimizdekileri dökmemizi sağladığınız için ...

23.06.2012 11:14:41

Misafir(ZELİHA) siyaset anketinde eğer Çağatay 1.olsaydı kategori kaldırılmayacaktı çünkü kanal bütün magazin programlarında bu haberi verecekti,aynı şekilde Kıvanç ta öyle.Engin'in herhangi bir magazin popüleritesi olmadığı için kaldırmakta sakınca görmemişler ama Engin'in fan grubunu hesaba katmamışlar gördüğüm kadarıyla.ben böyle sanatçısına AŞIRI bağlı fan grubu görmedim.

23.06.2012 11:14:55

Misafir(misafir) Kivanc altin kelebegi haketti ve aldi daha neyi tartisiyosunuz bu saatten sonra :/

23.06.2012 11:15:57

Misafir(oya) siyaset dergisi anketi cok haksizlik yapdi.neden engin ondeyeken o kategori cikarildi..bu kadar haksizlik olmaz.

23.06.2012 11:26:59

Misafir(duygu) ÇOK DOĞRU KIVANÇ MEDYATİK DİYE ENGİNE HEP HAKSIZLIK YAPILIYOR HEP HAKKI YENİYOR MEDYA TARAFINDAN POHPOHLANAN KIVANCA YARANMAK İÇİN ONA ERİYORLAR ÖDÜLÜ ALTIN KELEBEKTEDE BİZİM KAZANMAMIZA RAĞMEN KIVANCA VERDİLER YÜZYILIN ŞOKUNU YAŞADIK HAKEDE HKKINI VERMİYOLAR KIVANÇ HİÇBİ ŞEKİLDE ENGİNE RAKİP OLACAK KADAR BAŞARILI DEĞİL BU SEKTÖRDE HAKEDEN DEĞL MEDYATİK OLANA ÖDÜL VERİLİYOMUŞ BUNU ANLADIK VE BU ÖDÜL TÖRENLERİNDE HAKSIZLIK YAPILDIĞI İÇİN ANLAMINI YİTİRMİŞTİR ARTIK.YÜKSEL AYTUĞ ÇOK GÜZEL YAZMIŞ TARAFSIZ BİR GAZETECİ...

23.06.2012 11:27:02

Misafir(NURTEN) ENGİN'in kendisi bize en güzel ödül. Yemişim onların vereceği ödülü.

23.06.2012 11:39:41

Misafir(yasin) engin akyürek de hem ay yapımın hem kanal d nin oyuncusu aynı kıvanç gibii steselerdi ona oy verirlerdi ama oylara göre veriyolarlar ve kıvanç kazandı bende kıvanca oy vermiştim

23.06.2012 11:44:56

Misafir(gizem) kıvançla uğraşmayı kesin artık adam hakedip alıyor yok yetenekli değil diyorsanız kuzey güneyin sezon fınalını izleyin.

23.06.2012 11:54:34

Misafir(Defne) Biz Siyasetdergisi anketine çok büyük emek verdik. Çok yorulduk. Üstelik süresi uzatıldıkça uzatıldı, oylar düşürüldü, ama biz yine bırakmadık. Engin için. Sonunda Engin kazandı derken, kategori kaldırıldı. Haksızlığında böylesi görülmemişş !! Engin Akyürek sen bütün ödülleri hakediyosun.

23.06.2012 11:58:04

Misafir(Ayse) Kimsenin hakki yenmedi altin kelebek hak ettigi yerde su anda kivanc oyunculukta engini ezdi resmen

23.06.2012 12:03:08

Misafir(oya) tepkimiz kişisel değil kurumsal.ilgili kurumlar haksızlık yapıyor.siyaset dergisi anket süresini uzattı yetmedi bütün oyları sıfırladı buna rağmen 1.olan oyuncunun yarıştığı kategori kaldırıldı.acaba hangi oyuncunun fanları böyle bir haksızlığa sessiz kalır.o metal parçasını almasa da olur 1.olmasıyla zaten ödülünü aldı.altın kelebekte de tepkimiz kıvancın şahsına değildi zaten ödül vermişler yok almam mı desin? oyların şeffaf olmamasınaydı tepkimiz.oy verirken oranlar gösterilseydi keşke.

23.06.2012 12:30:13

Misafir(sevda) halk tarafindan yapilan butun anketlerde engin akyurek acik ara birinci olmustur.Kivancin aldigi oduller halkin degil magazincilerin belirli kisilerin sectigi kisilerdir, Halk Engini magazinciler kivanci seciyor.

23.06.2012 12:32:05

Misafir(seda) Kıvanç yüzünden Engin harcanmadı.Engin sadece yapımcının strateji kurbanı oldu.Engin zaten en çok izlenen dizilerden birinde oynuyordu.Kıvancın dizisinin biraz daha köpürtülmeye ihtiyacı vardı.yeni sezonda yeni başlayacak dizileri harici elinde kalacak tek dizisiydi.Kuzey Güneyin reklamı için ödül Kıvanca verilmeliydi.Siyaset dergisi hakkında yazılanlar sonuna kadar doğru ama.

23.06.2012 12:35:10

Misafir(belsan) Engin Akyürek'e en büyük ödül fanlarin olaylara, haksizliklara sahip cikmasi. Akyürek'e en büyük haksizligi magazin basini yapiyor Akyürekile ilgili haber yapmadiklari icin güncelligini yitiriyor.. Haksizlik... Fatmagülün $ucu ne veda yemegi Beren ve Dogulu ba$ta fotograflaniyor. Haksizlik... Dizi ile ilgili herhangi bir haberin önüne Beren ve Dogulunun asklari geciyor. Bunlari kim yapiyor magazin basini! ENGIN AKYÜREK COK IYI BIR OYUNCU. SEYIRCISINDEN TAM NOT ALDI TÜM ÖDÜLLER ONUN

23.06.2012 12:43:30

Misafir(Fatma) İkiside degerli...kuzey roluyle kerim rolu karsilastirinca kivanc 1-0 önde cunku oyunculugunu gosterebilecek cok sahnesi var....beren ve enginin ise gercekten oyunculugunu gosterebilecek sahneleri olmadi cunku yazilmadi....ayrica siyasetin yaptiginin kivancla alakasi yok....hayranlari birbirine dusurmek istiyolar kanmayalim....ikiside yetenekli

23.06.2012 13:02:21

Misafir(enginiist) valla o heykelcikler beni bağlamıyor engin bize biz sevenleri engine en büyük ödül gerisi sinek vızıltısı.engin piyasanın en düzgün ve en başarılı oyuncusudur severek izleyeceğiz yeni projeni gizemli aktörümüz seni çok seviyoruz.

23.06.2012 13:18:34

Misafir(???) yapmayin ne olur Kivancta, Enginde kendi Capinda iyi oyuncular bu medyanin miletti birbirine düsürme olayi ne kadar ayip ya, vallahi insan üzülüyor böylesi durumlara.Engin böyle olmayi seviyor herseyden ve gözlerden uzak ama buda malesef sectigi meslege uymuyor cünki onu hayranlari cok merak ediyor herseyinle ve o kendi gizliligini koruyor ama biraz el insaf be ENGIN görüyorsun kizlar senin icin kivrim kivrim kivraniyor can cekisiyor biraz cik meydanada o meraklari gider biraz olsada. Kivancta tabiki yaptigi isinle taktir istiyor ve bunu ödülleri alarak ispatlamis durumda ve magazinsel olmaktan kacinmiyor. FANSITELERINDE millet birbirine Camur atmaktan vazgecsin herkese zarar vermeyi bırakin artik!!!

23.06.2012 13:22:52

Misafir(Ali) Siyaset anketini Engin Akyürek kazanmıştı... her saniyesini takip ettik.... ancak nedense bu kategori biranda kaldırıldı... Bu olayı direk Kıvanç Tatlıtuğa bağlamak istemiyorum çünkü Engin Akyüreği onunla karşılaştırmayı doğru bulmuyorum... ancak şu bir gerçek ki Engin Akyüreğin başarısını çekemeyen hazmedemeyen bazı şahıslar altın kelebekte olduğu gibi siyaset anketinde de işe koyulmuş.. yazık çok yazık... Neden Engin Akyürek bu kadar tepki alıyor anlamış değilim... doğru düzgün bir adam olduğu için mi? muhteşem bir yetenek olduğu için mi ya da özel hayatıyla gündemde olmadığı için mi? isterse hiç ödül verilmesin biz sadık hayranlar onun değerini biliyoruz ... umarım o ışıldayan gözleri ekranlarda parlamaya devam eder.

23.06.2012 13:23:15

Misafir(gerçekler) valla engin fanıyım ama ödül umrumda değil çünkü o ödülü engin alsaydı ne kıvanç hayranları kıvançı izlemeyi bırakacaktı,nede kıvanç aldı diye engin hayranları engini izlemeyi bırakacaktı.haa şuna eminim kelebekte kayırma vardı çünkü sanki birtek kıvanç ve meryem başrol oynuyor sanki piyasada bir tane dizi vara o gece sonumış hani nerdeydi kalan oyuncular madem oylarlçlandı murat yıldırm,engin akyürek,halit ergenç birtek kıvanç ordaydı çünkü ödül törenine sadece ödül alcaklar gelmişti.beni birde hayrete düşüren AYÇA BİNGÖL kalktı meryeme ödül vermeye geçen sene ödülü ayça almıştı nerden biliyordu bu senede o zarfın içinden kendi adının çıkmıycağını haa bütün oyuncular orda oturdu da ben de ekran karşısında heyecan yapardım acaba kime ödül gidicek diye.kusura bakmayın bana bu ödül töreni adildir kimse diyemez.

23.06.2012 13:27:51

Misafir(nesrin) Engin Akyürek, basli basina bir ödül..Onun hakki olan ödülü gözmüzün icine baka baka yok saydilar..Saibeli ödüle zaten ihtiyaci yok..

23.06.2012 13:40:42

Misafir(elisa) Kıvanç Tatlıtuğ sadece yakışıklı diye bu kadar sevilmiyor.Aynı zamanda çok iyi bir oyuncu.Engin Akyürek te kendi alanında iyi ama Kıvanç gibi değil..Kıvanç yetenek olarak daha üstlerde...

23.06.2012 13:42:01

Misafir(sevyoz) bizim kimsenin oyunculuğuna kişiliğine bi sözümüz yok aslında ama gerçekten ortada bi haksızlık var gözümüzün önündeydi oylama sonuçları neden haksızlık yapılıyor lütfen bi an kendinizi bizim yerimize koyun size yapılsa bu haksızlık ne yaparsınız tek suçu bu piyasada sadece işiyle gündemde olmak istemesimi biz onu genede her koşulda desteklicez yılmıcaz yıldıramıcaklar kimsenin dayatmasını değil kendi seçtiğimizi istiyoruz tıpkı sizin gibi suç mu ya suç mu bıktık artık....

23.06.2012 13:42:31

Misafir(sema) Engine en buyuk odulu onu sevenler vermis bile.magazin vermese de olur.hem asil olan odul filan deyil. Kivanc almissa gule-gule kullansin.bunu tartismak bos bir sey.

23.06.2012 13:47:09

Misafir(yasmii) yasin kardeş biz üvey evladız bunu iki dizinin finallerinden bile anlarsın birine özenli konuşulacak sükse yapacak bi final yapılmış ki raitinglerde istediğini elde edememiş. diğeri 2 fenomen dizi ile yarışmış ve hep lider olmuş bi dizi.final çekme gereği bile duyulmamış ilk bölüm al sana final daha ne istiyon der gibi önümüze atılmış e sorarım sana 2 dizide ay yapımın değilmi senaristler aynı buna ne diyeceksin. oy meselesine gelince kaç kişi sertap erenerin tsm albümü olduğunu biliyodu allah aşkına kadın bile bu ödülü aldığına şaşırdı bence halkın oyuna göre değil kendilerine yakın bulduklarına bu ödüller verildi altın kelebek bu sene hem sunumundaki aksaklıklardan hem de şaibeye mahal vermelerinden dolayı çok prestij kaybetti artık kimseye haklın seçtiği namesi yapmasınlar bizim layık gördüğümüz desinler hiç değilse daha anlamlı olur

23.06.2012 13:52:18

Misafir(Mélissa) Puhahhahha Kivanç Engin'den daha yetenekli mi ??!!!! Yetenekli olan Engin ! Kivanç kendini kasiyor rol yaptigi her halinden belli, Engin dogal Tam bir AKTOR ! Kivanç torpilli senaristen, kanal, Medya, yapim'dan torpilli ! Kivanç iyi bir oyuncu, kelebegi'de aldi ama bu gerçegi degistirmez Engin kivançtan Kat Kat yetenekli. Go Engin <3

23.06.2012 14:12:08

Misafir(brn) kıvancın tek suçu seviliyor olmak mı ya? kıvancın da o ödüllere ihtiyacı yok kendisini ispatladı biz sevenleri arkasındayız nasıl ki siz engin in arkasındaysanız. adam seviliyor diye bütün medya arkasında eee daha ne o mu diyor kapımda yatın dizisinin tutmaması gibi bir durum yok çok şükür 40.bölümü bitirdi.

23.06.2012 14:37:40

Misafir(berfin) enginciler nasıl ki dizi berbat olduğu halde sırf engin için katlandık diyorsunuz diziye bizde kıvancın arkasındayız kuzey güney de herşey 1.olmak mı reytinglerde bizde 2.ciyiz ne olmuş yani herkes istediğini seviyor niye polemik yaratıyorsunuz ki ayrıca biz ne bilelim diğer anketlerde şişirme olmadığını halka açık diye herşey doğru mu olacak belki onlarda da şaibe var bilgisayarda oranları şişiyorlar ayrıca her engin hayranı 10 defadan fazla oy kullanmış bu da siz diyorsunuz

23.06.2012 14:46:10

Misafir(misafir) kivancta enginde yillardir isleriyle gundemde kimseyle sorunlari yok lutfen sagduyulu olalim bu tur sacmaliklara alet olup iki oyuncuyu kucuk dusurmeyelim enginciler ve kivanccilar

23.06.2012 14:46:51

Misafir(rana) olayı kıvanç mı engin mi meselesine çevirmeyin.altın kelebek tamamen yapımcı stratejisiydi bana göre Engin zaten en çok izlenen dizilerden birinde oynuyordu.Kıvancın dizisinin biraz daha köpürtülmeye ihtiyacı vardı çünkü ay yapımın yeni sezonda başlayacak 2 dizisinden başka elinde kalan tek diziydi.bu yüzden Kıvanç aldı.ama siyaset dergisi çok büyük bir haksızlık yaptı ve biz de buna isyan ettik.

23.06.2012 15:01:29

Misafir(saheahs) Buradan görünen şu. Daha doğrusu bizim algılarımızın öyle sanılmasını sağlayan verilere göer EVET.. Ama gerçek ne bilmiyoruz. AMA Bİ GERÇEK VAR. KIVANÇ ÇOK HIRSLI VE BAŞARDI. OYUNCULUKTA ÇOK İYİ VE İŞİNE ÖNEM VERDİĞİ Bİ GERÇEK. AMA ENGİN? ENGİNE İSE ONA VERİLEN ŞARTLARIN TERSİNE ŞARTLAR VE SENARYO SANKİ DÜŞÜRÜLDÜ. HAKSIZLIK ETMEK İSTEMEM BURDAN ÖYLE GÖRÜNÜYOR. VE BAKIN BU HABER BİLE OLABİLİYOR. Ama aslında neydi..? ikiside bu camiaya bir renkti. Bu kadar bazı şeyler gözümüze girmeseydi böyle düşünmezdik. Sandık ki bazı şeyler kasıtlı yapılıyo. Ama bunun cevabını bilen biliyo ama biz değil. Gerçekten yanılmayı çok isterim. Hatta utanmayı. Borcumu ödemek için..Ama kötü giden dizi KG nasıi ivme kazandı (ki bana göre hala çok iyi değil) ve iyi giden bi dizi nasıl ivme kaybetti ve çakıldı (Engin paraşütlü) bekli de bu cevaptı.. Haksızlık değil algılarım gördüklerim ve okuduklarım..

23.06.2012 15:06:50

Misafir(9. köy) BAZI SORUDA CEVAP GİZLİDİR.. Aşağıda yazan arkadaşın dediği gibi sorunun sağlamasıda final her iki dizinin izlenirse anlaşılır. Ama gerçekler gizlenir de hep bi gören vardır ya.. Ama yanılmayı ve bunun böyle olmamasını herkesin dost arkadaş ve biz izleyicilerinde güzel şeyler izlemesini kıvancın ayrı enginin ayrı işlerde başarılı olmasını öyle çok isterimki. Gün se gün çok tur. Kanalsa kanal çok tur. Yayın saati ise o da boldur. Paylaşılamayan nedir. Paramı o da vardır. İtibar şan şöhret mi oda vardır herkese yetecek kadar..Ama ah şu kötü nefis.. İllede tek kendimizi farklı görme tutkusu. Yaradılanı sevmemek yaradandan ötürü ve hayatı herşeyiyle kabul edememek hep değiştirme azmi. Sonuç böyle haberler...Ateş duman hikayesi.

23.06.2012 15:19:42

Misafir(cafercan ) Öyle kaş çatmakla,sağa sola yumruk atmakla,yok baklavayla ,börekle bu işler yürümüyor arkadaş.Kıvanç'ın kendini geliştirdiği aşikar fakat ortada bu iş için doğmuş bir adam varken tartışmak boşuna...Çalışarak bir yerlere gelmek elbette mümkün bir şey ancak o da bir yere kadar!Güzellik yarışmasıyla değil üstelik halkın oylarıyla yapılan oyunculuk yarışmasında birinci olarak asıl Engin Bey geçmiştir 3-0 öne ve hala kendini geliştirmeye ve yenilemeye devam etmektedir.Üç beş ödül almadı diye değil bu sözler,sadece ortada bir gerçek var ve her nedense bazıları hala ısrarla bunu görmek istemiyor.Ve hala ısrar edenler biraz Engin Akyürek performansı izleyin!

23.06.2012 15:21:59

Misafir(damlasu) kıvançta iyi ama engin akyürek çok dogal ve yalın oynuyor ben onu seyrederken kendimden geçiyorum özellikle fatmagülde diziyi resmen o sırtladı onunla güldük onunla ağladık çok iyi oynadı.kıvanç oynarken kendini çok kasıyor ve sürekli kameraya bakıyor kıvanç daha populer olabilir ama tartışmasız engin ondan daha iyi

23.06.2012 15:25:55

Misafir(duygu90) Halk ENGİNİ Magazinciler KIVANÇI Destekliyor çok yerinde bir Cümle....

23.06.2012 15:40:53

Misafir(artık yeterin) Engin hayranları sizden rica ediyorum böyle gazetelere yok engin'in hakkı yeniyor,yok şu oluyor diye mesaj yazmayın anlamıyorsunuz galiba adam zaten halinden memnun bir sıkıntısı yok neden sürekli onu bu şekilde deşifre ediyorsunuz kaldı ki böyle bir kayırmaca varsa bile birşey gelemez elimizden sadece bizlerin keriz olmadığını anlarlar ama onlar yine aynı uygulamalarına devam ederler farkında olmadan sizler magazincilere fayda sağlıyorsunuz engine değil.engini aksine küçük duruma düşürüyorsunuz istemedende olsa.

23.06.2012 15:47:24

Misafir(esrainci) Her ikisi de çok başarılı..Her ikisi de yeteneklerini kanıtlamış ve en önemlisi mesleklerine saygısı olan iki oyuncu..Yalnız bazı arkadaşların da dile getirdiği gibi Kıvancın medya tarafından kayırıldığı ne yazıkki her geçen gün biraz daha hissediliyor..Onun Kuzey rolünde gösterdiği performans ayakta alkışlandı (ki özellikle son bölümlerdeki eskiye oranla abartılı oyunculuğu beni yoruyor,kendine dönük oynuyor,çok güzel oynuyor ama bence karakterini yaşatmaktan ziyade oynadığını hissettiriyor) Behlül rolünden sonra Kuzey rolüyle geçirdiği fiziksel ve karaktersel dönüşüm hayretle karşılandı..Tamam çok güzel ama bu zaten iyi bir oyuncunun üstesinden gelebileceği bir durum..Enginin oynadığı Mustafa Bulut Karakteriyle Kerimi karşılaştırırsak iki rol arasında nerdeyse başka biri oynuyor dedirtecek kadar kişisel farklılık olduğunu görürüz..Ama bu değişim medyada asla yer almaz..İşte burda bahsettiğimiz medya gücü faktörü devreye giriyor..Kıvancı asla yargılamıyorum ve özellikle sırf bu rol için geçirdiği fiziksel değişimi bile takdir ediyorum..Benim kızdığım onunla aynı ya da daha üstün yetenekli oyuncuların hakettiği değeri onun kadar görememesi..

23.06.2012 16:07:10

Misafir(büşra) kim nederse desin kıvanç süper oyuncu engin onun gibi olması için 40fırın ekmek yemesı lazım çok donuk oynuyor. hiç samimi değil.

23.06.2012 16:12:21

Misafir(Call me maybe) Ben hem Engin'i hem Kivanç'i seviyorum no problem :)

23.06.2012 16:13:27

Misafir(selim) engin akyürek seyirciye oynar oyunu haz verir yaşar yaşatır kıvanç hissetiremez enginin hisettirdiğini kıvanca verilen rolun Şansın yarısı engine verilseydi daha alasını sergilerdi bizim oyuncumuzdan bi sıkıntımız yok herkes işine baksın biz kimseye sataşmmak istemiyoruz enginciler engini ve birbirimizi anlıyoruz araYA 3.şahıslar gimesin YÖNETMENDE ÖNEMLİ kötü oyuncu yoktur bence değerlendirilemeyen yetenek vardır mimikleriyle ve bakışlarıyla bütün diziyi götürebilir bi oyuncudan bahsediyoruz siz neden bahsediyosunuz anlamıyoruz ......

23.06.2012 16:44:12

Misafir(seray) halk enginimi ? tüm dünya kıvancı desteklıyor ne diyorsunuz siz ahaha komik gerçkten :D

23.06.2012 16:55:32

Misafir(Canan Tatlıtuğ) Yanlış. Kıvanç sonuna kadar haketti. Kuzey Güneydeki performansını göremeyecek kadar kör değilsiniz heralde. Kıvanç Türkiye'nin en iyi oyuncusu bunu herkes çok iyi biliyor. Türkiye ile sınırlı bile değil artık o Hollywood yolcusu.. Belki Enginde kendi alanında iyi bi oyunculuk sergiliyo olabilir ama Altın Kelebek ödülü kesinlikle Kıvancındı ve öyle de oldu. Herhangi bir haksızlık göremiyorum ama siz böyle yazılar yazarak resmen Kıvanca haksızlık yapıyorsunuz. Sezon finalinde tüm türkiyeyi ağlattı hala neyin konuşması veya tartışmasıdır bu. Helal olsun sana Kıvanç aldığın tüm ödüller ananın ak sütü gibi helal olsun sana herdaim arkandayız sen hiç merak etme !

23.06.2012 17:04:48

Misafir(tuba) ben de yüksel aytuğa bir şey sormak istiyorum neden jürisi olduğu ödül töreninde sadece atv oyuncularına ödül verilmiş.Engin Akyürek aday bile gösterilmemiş?iki rakip medya kuruluşunun rekabetinde Engin,Kıvanç ve fanlar harcanıyor bence.

23.06.2012 17:06:15

Misafir(Herhangibiri) Herkesin hayran olduğu kişiler farklıdır bu herkesin şahsi kararıdır...burda esas olan saygıdır.. ama açıkça görülmeli ki bazı ödül törenlerinde ve anketlerde bazı isimler kayırılmaktadır... Bunu sadece en iyi erkek oyuncu kategorisi için de söylemiyorum.. genel olarak bu tip durumlar muhakak ki yaşanıyor... ha Engin Akyürek Kıvanç Tatlıtuğ isimlerinin karşılaştırılmasını da doğru bulmuyorum.... Kıvancın oyunculuğunu aşk-ı memnu dizisinde hiç doğal bulamzdım bana göre yetersizdi ama şimdiye baktığımzda kendisini geliştirdi.... Bunda Kuzey karakterini canlandırmasının da büyük etkisi var ..Kuzey rolü onun için canlandırılması zor bir karater değil ... Kıvanç her rolü yerine getirebilecek bir oyuncu değil bence örneğin şive kullanabileceğine pek ihtimal vermiyorum... o belirli roller de iyi... işte büyük fark burda ortaya çıkıyor bence çünkü Engin Akyüreğe istediğiniz rolü verin her türlü hikayenin her türlü karakterin üstesinden gelebilecek bir yetenek ister komedi ister dram alnının akıyla sıyrılabilir tüm bunalrdan... mükemmel bir şive yeteneği var bknz:Yabancı Damat ve Bir Bulut olsam... iki farklı şive gaziantep ve mardin .... Ve zaten Mustafa Bulut karaterine baktığımızda başlı başına bir yetenek inanılmaz bir performans... hemen ardından gelen Kerim Ilgaz rolü Mustafa Buluttan tamamen zıt bir karakter ... Nasıl yani Engin Akyürek şimdi iyi adamı mı oynucak ama nasıl yapıcak? diye şaşalamıştır eminim Mustafa Bulutu izleyen insanlar... ama öyle bir oyunculuk sergiledi ki Engin Akyürek FSNde daha ilk bölümden tamam ya işte bu oyunculuktur bu adam bu işte çok iyi dedirtti herkese... bu yüzden Engin Akyürek farklıdır benim için... çünkü o rolü oynamaz rolünü yaşar o da yetmez size yaşatır... Kıvanç Tatlıtuğa ise ne bir kinim ne bir öfkem var ... neden olsun ki bu çok komik değil mi? Medyanın gözbebeğidir belki Kıvanç, belki birçok ankette bazılarının torpiliyle almıştır ödülllerini...bunlar çok da önemli değil...Beni sadece Engin Akyürek ilgilendiriyor... çünkü onun bende farklı bir yeri var, gerçek olan bu benim için ... Kıvanç hayranları da Kıvanç hakkında böyle düşünüyordur eminim... ne yani o zaman birbirimizin fikirlerine saygı duymak yerine neden birbirimize öfke püskürtelim?

23.06.2012 17:11:35

Misafir(misafir) (berfin adlı yorumcu)bende 3 defa oy kullandım fakat evde kardeşlerim adınada kullandım zaten mail adresi ile oy kullanılıyordu sizlerde kullandıysanız bilirsiniz.

23.06.2012 17:17:08

Misafir(misafir) iki degerli insani karsi karsiya getirip yorum yapmayin engini de kivancida efendilikleriyle gorduk boyle bir haberle galeyana gelip kotu yorum yapmak sevenleri olarak bizlere yakismaz cok buyuk bir ayip

23.06.2012 17:18:46

Misafir(nergiz) halk engin'i mi destekliyor? bakın ben de engin'i çok severim ama lütfen gerçekleri inkar etmeyelim. İnternet neyi ne kadar gösteriyor bize? sanal anketlerdeki hileleri düşünürsek hiç! fakat her sene pek çok bağımsız anket şirketi reşit binlerce kişiden oluşan insanlara en iyi oyuncuları soruyor. bu anketlerden maalesef hiç engin 1. çıkmadı. kenan, erkan ve kıvanç farklı zamanlarda seçildiler halk oylarıyla ama engin henüz bunu başaramadı. yani sürekli halk bir tek engin'i destekliyor derken biraz daha objektif düşünelim.;) internet çoğu zaman aldatıcı oluyor. sanal ortamda en çok engin ve tuba'nın fanı var ama sokaktaki durum öyle değil.

23.06.2012 17:25:12

Misafir(cagla) engin kim kıvanç kim ..kıvanç süper bi oyuncu engin onun tırnağı bile olamaz ..enginciler bakıyorumda şimdide kıvanca takmışlar ama nafile

23.06.2012 17:28:54

Misafir(adsız) HALK ENGİNİ MAGAZİNCİLER KIVANÇI DESTEKLİYOR.. FİNALE BAKARSAK HER İKİ DİZİNİN BAŞKA DESTEKLEYENLERİDE GÖREBİLİRİZ...ENGİN ASLA YANLIZ YÜRÜMEYECEKSİN..ASLA YANLIZ YÜRÜMEYECEKSİN (KIVANÇA SAYGIMIZDA SONSUZ) İSYANIMIZ DÜZENE..

23.06.2012 17:58:11

Misafir(merve) kimse kusura bakmasin ama Kivancin yerini kimse tutamaz, ben Enginide cok seviyorum ama oyunculuk kalitesi soz konusu olunca engin kivanci gecemez, heleki kuzey guneydeki sezon finali bolumunude izleyince bana hak vereceksinizdir

23.06.2012 18:26:06

Misafir(leyla) çağla yorumcu eğer yorumları dikkatli okursan kimsenin Kıvanca bir şey dediği yok.biz hak ettiğimiz halde ödül alınacak kategorinin tam da ödüllerin verileceği gün kaldırılmasına isyan ettik.ayrıca ben hiç bir Kıvanç fanının böyle terbiyesizce bir üslup kullanacağını sanmıyorum.şimdiye kadar kıvanç fanlarıyla bir problem olmadı bundan sonra da aradaki çatlak seslere rağmen olmaz o çatlak seslerin kimlere ait olduğunu biliyoruz çünkü.olay kişisel değil kurumsaldır.

23.06.2012 18:29:01

Misafir(misafir) Hala Kivanc in kayirilmadigini soyleyenler var ya, disariya bakmaya gerek yok Kuzey Guney dizisinde bile Kivanc tan cok daha iyi oyunculuk sergileyen basroL oyuncularindan biri Bugra bile nerdeyse yan rol durumunda, hala kalkmis bahsettiginize bakin. Bu acik secik bir gercektirki Kivanc kesinlikle kayiriliyor!!! Ayrica Meryem Uzerli bile bagirip cagirmayla en iyi kadin oyuncu olabiliyorsa Kivanc neden olmasin????

23.06.2012 18:37:50

Misafir(zeynep) Engin Akyürek hayranları sadece klavye delikanlısı.Her habere bir yorum, her olaya bir burnunu sokmak durumu mevcut onlarda. Kıvanç hayranları hayranlığını klavye başında yaşamıyor. Ayrıca birisi yıllardır dizileriyle tanınan ve ünü Türkiye'yi aşmış bir oyuncuyken diğeri rol arkadaşı Beren Saat ile aynı projede yer aldığı için 2 yıldır fark edilen bir oyuncu. Başarısız mı? Hayır başarılı. Ama ne Kıvanç'ı geçecek kadar değil

23.06.2012 19:03:14

Misafir(oltaya geldiniz) arkadaşlar tamda bunu istiyorlardı işte fanlar birbirine girsin sizde bu oyuna geldiniz.evet engin akyürek hayranıyım ama bu demek değilki kıvançı başarısız bulayım izlemeyebilirim ama başarılı adam.beren bacımın fanlarıda sağolsun her zamanki gibi bizi yanlız bırakmamışlar zaten demişti arkadaşlar diziniz bitiyor diye siz beren fanlarından kurtulcağınızımı sanıyorsunuz hahanda şimdi emin oldum yok valla havada,karada her yerde bunlar ölürüm sonunda(tarkan şarkısıdır)siz birbirinizi yemeye devam edin iki oyuncuda tatilin tadını çıkarsın iyi eğlenceler engin,kıvanç sevigler,saygılar.

23.06.2012 19:05:22

Misafir(MİSAFİR) kıvançcılar ve enginciler saygılı bir şekilde oyuncularını yorumlarken araya berenciler girmiş ortalığı karıştırıyor hadi berenciler siz kendi magazin gülünüzün haberlerine gidin ayrıca engin gibi kendi halinde bir oyuncuyu ve kıvancı bu haberlere konu edenleri kınıyorum

23.06.2012 19:05:44

Misafir(neva) kıvanç magazincilerin adamı engin halkın adamı ödülü magazinciler verdiğine göre kıvanç alır ama bizz halkın oyuna bıraksalar tabiki engin alır ne yapalım kader utansın

23.06.2012 19:19:59

Misafir(ata) engin akyüreği bu saçma haberlere konu ederek ona en büyük kötülüğü enginciler yapmaktadır engin akyürek kendini magazinden soyutlarken kimseyle sorun yaşamazken düşürdüğünüz durumlara bakın böyle sevecekseniz hiç sevmeyin engini

23.06.2012 19:30:03

Misafir(ata) YETER ENGİN VE KIVANCI REZİL ETMEYİN BU HABERİ VE YORUMLARI OKUSALAR FANI OLMANIZDAN UTANIRLAR

23.06.2012 19:31:47

Misafir(kivanc&engin) valla ben her ikisinede bayiliyorum. onun icin her zaman kim ödül alirsa alsin sevinirim.

23.06.2012 19:40:08

Misafir(sevyoz) engin akyürek bi cevherdir işlemesini bilene meral okay ve birbulut olsam yönetmeni seviyodukkk...

23.06.2012 19:45:24

Misafir(tarafsız) kıvanç düzgün bir oyuncu çok mütevazi de aynı zamanda böyle bişeyin kıvançla alakası yoktur boşuna kıvanca mal etmeyin kıvancın yeteneğine ortada

23.06.2012 20:03:10

Misafir(merve) kıvançcılar gerçekten yazık size.. siz bize çekemiyosunuz diyosunuz ama asıl Engin'i çekemeyen sizlersiniz.. nasıl olurda gözü gören bi insan kıvancı Engin'den üstün tutabilir? ama doğru sizde haklısınız Engin magazinlerde pek görülmüyo magazin malzemesi olmak istemiyo sadece oyunculuğuyla yaptığı işle anılmak istiyo.. medyatik bi sevgilisi yok best model yarışmasından çıkmamış (torpille bir iş yapmamış) halkın oy kullandığı oyunculuk yarışmasında birinci olmuş karı gibi makyaj yaparak magazin gündemine bomba gibi düşmemiş değil mi? aslında siz Engin'in bu tutumundan dolayı çekemediğiniz için bunları yazıyosunuz ama herkes her şeyin farkında. tamam sezon finalinde gerçekten çok iyi oynadı yiğidi öldür hakkını yeme demişler ama bunu bütün bölümlerde gerçekleştirebildi mi? itici oyunculuğuyla torpille bir yerlere geldi.. ama Engin dişiyle tırnağıyla hakkı yene yene (sırf medyatik olmadığı için). ama biz her şeyin farkındayız sizde yok şöyle yok böyle diyerek kendinizi avutmaya çalışmayın ödüllerde haksızlık yapıldı anlayın artık o ödülller Engin'in hakkıydı.!!!!!!

23.06.2012 20:09:05

Misafir(misafir) Busra/Cagla yorumcular Senaristler tarafindan Engine yapilan haksizlik Kivanca da yapilsa o zaman gorurduk Kivancin oyunculugunu, .siz korsunuz istediginizi goruyorsunuz...Ece Melek birtek Kivanc ve Berenin parlamasi icin calisiyorlar , onlarin etraflarindaki oyunculari harciyorlar, ..kalemleri ile kendilerini cok guclu zanediyorlar ama Allah buyuktur, etme bulma dunyasi bu..Her oyuncu arkasinda senarist ve yonetmen destegi ile goze gecen bir oyuncu ola bilir. AMA ENGIN AKYUREKDE BAMBASKA BIR YETENEK VAR....

23.06.2012 20:20:18

sabrina Kıvanç'ı çok severim,Engin'den pek hoşlanmıyorum.Ama şöyle de bir gerçek var ki Engin'in hakkı yendi.O sonuçları ben de gördüm.Bizlerin gözü önünde böyle bir şey yapılması terbiyesizlikten başka bir şey değil.Sadece o kişilerin ayıbı.Terbiyesizliktir bu.Engin o ödülü almayı hak etti.

23.06.2012 20:50:29

Misafir(Zalimlere karşı) Engin Akyüreğe haksızlık yapıldığından eminim. Bütün anketlere günlerce oy verdim. Aşağıda yazılanları tekrar etmek istemiyorum oylar silindi, uzatıldı vs. her neyse siyaset dergisi ödül törenine katıldım. Saatlerce bekledim Engin Akyürek gelmedi sonra ödül listesini görünce şok oldum. Dergide yazı da yazmakta olan Metin Özülkü Beye bu durumu sordum, bizle dalgamı geçiliyor bu nasıl olur mutlaka sebebini öğrenmek istiyoruz dedim. Mutlaka öğrenip açıklama yapacağını söyledi ama ondanda haber yok. yazık çok saygı duyduğum birisi idi. Ayaklı gazetenin anketindede haksızlık yapıldı. 2 katagoride de (en iyi drama erkek oyuncusu, yılın en iyi erkek oyuncusu) ben anketin kapandığı son dakikaya kadar oy kullandım EA öndeydi az bir farkla değil. Sabah oldu Katogorinin birini Halit Ergenç aldı. Çok şaşırdım. Artık bu haksızlıkları kabul etmeyeceğiz. Her neyse bize öyle güzel duygular yaşattıki sevgili Engin dualarımız, sevgilerimiz hep onunla.

23.06.2012 21:41:09

Misafir(Seda) Engin super! Kivanc berbat oyuncu(((

23.06.2012 22:05:09

Misafir(betül) engin ne ya kıvanç varken KIVANÇ

23.06.2012 22:15:37

Misafir(yesilcam) allah askina nedir sizin birbirinizle alip veremediginiz? engin hayranlari ödülü alamadigi icin tabii ki sinirliler, isyan edecekler. bu suc mu yani simdi? ENGIN alsaydi ödülü, kivanca haksizlik yapildi diye sorulsaydi, kivanc hayranlarida kivanci savunacaklardi. buda gayet normal. yani susunca senden iyisi yok, kendini anlatmaya calisinca senden kötüsü yok. cocuk ordusu sanki. soruyorum: aranizda 20 yastan ÜZERI olan var mi? cocukca davranislar bunlar cünki. önce engin beren düsmanligi, simdi kivanc engin. halbuki onlarin hepsi özel hayatta arkadas, cok iyi anlasiyorlar. ama bir tek SIZ hayranlarda bir bozukluk var. ikiside harika oyuncular. herrrrr ödülü hak ediyorlar. gidip birbirinizi destekliyeceginize satasiyorsunuz. cagtay gibi bebeler bile sizden daha olgun yahu. kusura bakmayin ama objetif düsünen birisi olarak bunlari söylemem lazimdi. iki oyuncuyada saygimiz sevgimiz sonsuzdur. ama ben sahsen EKREM BORAYI coooook severim. huzur icinde yat ekrem baba =(

23.06.2012 22:24:05

Misafir(fulya) enginle kıvancın oyunculuk konusunda kıyaslanmasını aklım almıyor.enginin yarışma önceside bir tiyatro geçmişi var zaten.yarışmadada hem yıllarını oyunculuğa vermiş yıllardır bu camiada olanların gözünde hemde halkın gözünde taktir toplamıştı zaten.sonuç:1.OLDU.ilk sinama filminde kısa rolüyle bile dikkat çekip umut vaat eden oyuncu ödülüne layık görüldü.enginde yadırganamaz bir yetenek var.engin tiyatro sahnelerinden kıvanç ise best model dan gelip sahalarda yer alıyor.kıvançta kendini geliştiriyor(Fiziksel olarak) AMA BİR ENGİN AKYÜREK OLAMAZ.bu yazının altınada imzamı atarım.

23.06.2012 22:32:05

Misafir(farkında) ben bunun adına her türlü farkındalık ve duyarlılık derim.yüksel aytuğ'a bu duyarlılığından ötürü sizede bu duyarlılığa duyarlılık gösterdiğiniz için teşekkür ederim.şenay akyüzlü arkadaşında tepkisinin yerinde olduğunu ve kaleme aldıklarında çok haklı olduğunu belirtmek isyerim.

23.06.2012 22:48:14

Misafir(Eren) (cagla adlı yorumcu) Sorunlusun anladıkda hakaret etmeye gerek yok sana aşk-ı memnunun final sahnesini izlemeni öneririm okadar berbat oyunculuğu başka yerde göremezsin :) şuan geliştirdi kendini ona hiç birşey demiyorum :) Engin Akyürek'e örnek bi sahne önerirsem fatmagülün suçu ne 2. bölüm ebenine kerim sahnesi tamamen örnek bi sahne aklıma geldi ve söyledim bu tür sahneler say say bitmez :D

23.06.2012 23:04:38

Misafir(misafir) Kivancla benim bir promlemim yok, rolu icin cok cabalar harciyor, bazen abartili ama iyi oynuyor..Ay yapim ve Kanald de ayirim olmasin.. Kivanca verilen destek Engine de verilsin .cunku Engin bunu fazlasiyla hak ediyor.. Engin cok yetenekli bir oyuncu yeter artik Engine haksizlik yapilmasin , Fatmagul dizisinde Kerime son 10 bolumde cok zaman basit replikler yazildigi halde, Senaristler Kerimi Fatmagulun golgesi ettikleri halde Enginin mimikleri ve oyunculugu gene de seyirciyi etkiledi , bu buyuk bir basari.., tabi bunu isteyen gorur.... ...Busra ve Cagla gibi yorumcularin yorumuna guler gecerim......

24.06.2012 06:25:00

Misafir(Dilara Aydın) evet bende oy kullanmıştım hatta hazal kaya ya oy vermiştim en iyi çıkış yapan kadın oyuncu diye ve hazal açık ara oyla birinciydi ama oda yoktu meryem üzeliyi getirmişler tamam meryem de iyi de neden bizim oy verdiklerimiz çıkarılmış hatta televizyona çok baktım hazala ödül vercekler diye yoktu çok saçma madem kaldıracaktınız o zaman neden oy kullandırdınız anlamadım.

24.06.2012 08:37:24

Misafir(yalan yok) kıvanç bir tanedir başka da tanımam bizim üniversiteye gelecek diye ortalık ayağa kalktı sadece kızlar değil erkekler de aynı şekilde şimdi biz halk değil de neyiz magazinci miyiz güldürmeyin bizi

24.06.2012 10:08:45

Misafir(sultan) kıvanç sonuna kadar başka da yok o kendini kanıtladı böyle şeylere gerek yok artık siz engin fanları buna da izin vermeyin kıvanç yıllardır kimseyle tartışmadı saygısını korudu engin de öyle yapar umarım kıvanç bir tane

24.06.2012 10:18:34

Misafir(oltaya geldiniz) (sultan adlı yorumcu)zaten böyle şeyler ortalığa atarak millet kenan ve engin fanlarını karşıkarşıya getirmek istiyor bence hepimiz gülüp geçelim.engin böyle oyunlara gelmez.onlarda ceplerini dolduramasın.

24.06.2012 11:44:42

Misafir(misafir (oltaya geldiniz) (sultan adlı yorumcu) pardon kıvanç yerine kenan yazmışım.

24.06.2012 13:14:43

Misafir(enginci) kıvanç ve engini ikisinide seviyoruz bu kadar birkaç ergenin oyununa gelmeyelim ikisi de saygıyı hak eden oyuncular

24.06.2012 13:33:15

Misafir(gaye) arkadaslar kivanc kendini gelistirmeye calisiyor oyunculukta ama rol yapmaya calisiyor. ama engin rol yapmiyor yasiyor o karakteri.aradaki fark bu. Haksizlik yapiliyormu elbetteki yapiliyor, son 2 senedir halka sectigi anketlerde hepsinde acik ara 1. ol. ama altin kelebeke geldimi baskasi olsun. Kimse inanmaz. Hurriyet gzetesinin halkin sectigi diyip milleti kandirmasi bence bir suctur. nerde oy sonuclari?, Kendi adamlarinin sectikleri magazinsel oyuncular iste.Siyaset dergisinde gecen sene herkes odulunu aldi bu sene engin aldi diye kaldirmistar katagoriyi.son ana kadar o katagori vardi fanlerin elinde fotokopisi var,Engin saftir temiz cocuktur belki umursamaz ama ben sahsen Engine oynanan pis oyunlari hic sevmedim.

24.06.2012 14:03:05

Misafir(burçin) kıvanç diyorum başka bir şey demiyorum ya yazık aslında 2 oyuncumuzun bu tarz şeylerde adını kullanıyorsunuz ama oyunculukta kıvanç bir numara

24.06.2012 18:10:30

Misafir(cagla) kıvancın ağlamasıyla enginin ağlaması bir mi ..kıvanç bin basar engine ..siz engini fazla önemsemişsiniz aşkımemnu da ağlamasıyla titreten adam kuzey güneyde hüngür hüngür ağlattı bee .kıvancın şişirilmeye ihtiyacı yok siz anca engini pohpohlayın ama kıvancın yanında sönük altın kelebekte geçen sene yoktu nie almadı o muhteeşen oyuncunuz engin anca ufak tefek sitelerin anketlerinde birinci olur

24.06.2012 18:54:34

Misafir(cagla) ayy bi de engin magda yokmuş die onu görmüyomuş oyunculuğunu mehmet günsürde yok ama o da çok iyi oyuncu geldiler galiba size ..kıvanç fiziki olarakta oyunculuk olarak ta 1 numara kıyaslanamaz

24.06.2012 18:59:14

Misafir(Eren) Kıvanç tatlıtuğ severlerin üsluba bakıyorum bide Engin Akyürek hayranlarının üsluba bakıyorum fark ortada :) bi okuyun en azından yazıklarınızı sizinki düpedüz yüzsüzlük Şenay Düdekin yalancısı enginciler çıkıp en son baktığımda 1milyon Engin Akyürek oyun 250bin Kıvanç Tatlıtuğ oyu varsa fan grubuda isyan etcek tabi ama sizin Engin Akyürek'e oyuncu değil damgası vurma çabanız gerçekten çok boş çabalar :) Sonuçta göz var nizam var adam oynuyo hakkını yememek lazım.Kıvanç Tatlıtuğa gelince Aşk-ı Memnu'nun final sahnesiyle K&G'in sezon filnali sahnesine bakınca gelişim göstermiş doğrudur hakkını vermek lazım ama siz böyle yüzsüzce fanı oldukları oyuncuya kötü oyuncu derseniz oyuncunuz o hakkı alamaz karşı tarafta bi yerden sonra kötülemeye başlar demi :)

24.06.2012 23:15:51

Misafir(derya) Engin Akyurek simdiye kadar hic bir baska unlu ile gazetecilerin cirit attigi mekanlarda gordunuzmu?bir unlu kendini saklamak isterse saklar.Ama magazinsel olan unluler devamli gundemde kalmak icin surekli gazetecilere yakalanirlar (bilerek tabi).fanleri Engini yakisikli oldugundanmi sevdi? hayir oyunculugundan sevdi. Bakiniz araplarda 100lerce engin haberi cikti hatta kivanci tahtindan aldi dediler. bu haber turk gazetelerinde yayinlandimi ?hayir.ama arapklar bir kivanc haberi koysunlar turk magazincileri aninda yazar. Engin saf temiz delikanlidir. bakiniz onemli bir noktayi soyliyeyim. Engin buralara PR siz gelen tek unlu oyuncudur. BENCE ENGIN AKYUREK TURKIYEDE REKLAMSIZ ZIRVEYE OTURARAK DEVRIM YAPMISTIR

24.06.2012 23:16:43

Misafir(gözlemci) kıvanç'la enginin ortak bir yönü var bence ikiside işine saygılı,dış faktörlerden etkilenmeyip işine konsantre oluyorlar.bu konuda ikisinide taktir ediyorum.ama oyunculuk konusunda engin bariz daha iyi.tabi bunda 8 yıllık bir oyunculuk geçmişi onun öncesindede tiyatro geçmişi var.kvançta oyunculuk konusunda kendini geliştirme yolunda emin adımlarla ilerliyor.ikisini birbirine düşürmeye çalışmak yerine çaba ve işine olan saygılarından dolayı taktir etmeliyiz bence.kaldıki ikiside bu tarz polemiklere giricek karakterde insanlar değil zaten.yolları açık olsun.fanlar birini seviyorsunuz diye diğerinin başarısını görmezden gelmeyin derim.

25.06.2012 00:27:56

Misafir(gerçek aktör) engin akyürek in yarışı sadece kendiyle.başka kimseyle bir ego yada yarış olayına girdiğini düşünmüyorum.işini layıkıyla yapıyor.stop dendiği andada senin benim gibi sıradan hayatına dönüyor.gözlemlediğim önemli birşey daha var onda;oynadığı karakterden bir an bile sapmıyor.çekim aralarında ise engin oluyor.hiçbir olumsuzluktan etkilenmiyor.yani bu denli keskin ve başarılı geçişleri var.adama ağla diyorlar bildiğin ağlıyor.heyecanlısın diyorlar sanki içinde uçuşan kelebekler var,bildiğin gözlerinde havayi fişek gösterisi var.vallah tüm bunlar yetenek değilse ve ödülü haketmiyorsa hiç ödül vermesinler daha iyi.haksızlıkki ne haksızlık...

25.06.2012 00:43:34

Misafir(misafir) KIvancin Medya ve senaristler ile arasi BIR NUMARA, bunu iki dizinin finalinden anladik zaten... Ama oyunculukta ondan cok daha iyi oyuncular var.,Engin Akyurek rolunu yasiyor,bize her duyguyu hissetirebiliyor, Kivanc bir tek oynuyor, fark bu iste.. .. ..Kivanccilar Engin Akyurekin de koruyucu Melekleri var unutmayim...

25.06.2012 01:39:44

Misafir(Citi Piti) Kivanc'la Engin'i nasil ayni teraziye koyuyorlar anlamakta gucluk cekiyorum. Engin'in sisirilmeye ihtiyaci yok. Engin oynamiyor ki, yasiyor. Mustafa Bulut gibi psikopat ve kadinlari asagilayan bir karakterden Kerim Ilgaz gibi bir cok kadinin hayali bir erkek tiplemesini kadar degisik karakterleri rahatlikla canlandirabiliyor. Ister komedi ister dram olsun her rolun adami Engin Akyurek. Nasil gorundugune aldirmadan rol yapiyor. O yuzden Kivanc Tatlitug'u siz baskalariyla karsilastirin. Engin'i sevenleri icin Engin odul almis ya da almamis hic farketmez. O bizim gonullerimizde butun odulleri almis durumda. Seni seviyoruz Engin Akyurek. Yanaklarindan makas almayi yine unutmuyorum tabi. Sen bir tanesin! :)

25.06.2012 15:34:40

Misafir(sevyoz) hiç kimsenin fanı bizim engini sevdiğimiz gibi sevemez bazıları kardeşi gibi bazıları oğlu gibi bazılarıda sevgili gibi sever ama çok sever ona yapılmış haksızlığı kenine yapılmış sayar onu çok seviyoruz allah onu iyi insanlarla karşılaştırsın bütün dualarımız onunla bu kadar sevgiyide sonuna kadar hak ediyor yolu bahtı açık olsun...AYRICA HEM ENGİNE HEM BİRBİRLERİNE BAĞLIDIR GELİP GEÇİCİ SEVGİ DEĞİLDİR .YANİ SİZİN GİBİ ONDAN YAKIŞIKLISI İYİSİ ÇIKINCA BIRAKMAYIZ O BEST MODEL DEĞİLDİR BİLDİĞİN EFSANEDİR GÖZÜMÜZDE O VAR OLDUĞU SÜRECE BİZDE VARIZ AMA NE OLUR BUNDAN SONRAKİ İŞİNİ İY SEÇSİN ONA DEĞER VEREN İNSANLARLA ÇALIŞSIN 2.PLANA ATILMASIN TEK TEMENNİMİZ BU ONU DAHA İY PROJELERDE GÖRMEK İSTİYORUZ.ONA VE OYUNCULUNU GÖSTRE BİLECEĞİ YÖNETMEN VE SENARİTLERLE ÇALIŞSIN LÜTFEN...