Uludağ

"MUHTEŞEM YÜZYIL"DA NELER OLUYOR!

"Muhteşem Yüzyıl"da Firuze'nin asılma sahnesi gecceye damgasını vurdu.

Magazin - 01 Kasım 2012 00:42
"MUHTEŞEM YÜZYIL"DA NELER OLUYOR!
"Muhteşem Yüzyıl" yeni bölümüyle yine nefesleri kesti. Heyecanlı sahneleriyle ekranlara gelen "Muhteşem Yüzyıl"da soluksuz izlenen sahne Hürrem Sultan'nın, Firuzeyi asma sahnesi oldu.

Hürrem Sultan, Firuze'nin "eğer beni bir daha öldürmeye kalkarsan, kendimi size karşı müdafa etmek zorunda kalırım" sözünün ardından Hürrem Sultan, Firuze'yi öldürmek için fırsat kollamaya başladı. Sultan Süleyman'ın av köşküne gitmesini fırsat bilen Hürrem, Firuze'nin yanında olan Hafife Hatun ve Kirazı'da aradan çıkartarak yanına aldığı Nigar Hatun'la birlikte Firuze'yi astılar.

İşte Firuze'nin asılma sahnesi:

video:
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(13 Yorum Yapıldı)

Misafir(TAMY) BU DIZIyE NE kADAR HAYRANIM COK SEVERIM HURREM HARIKA HAKKETEN HARIKAAAAAAAAAAAA BU KIZ

01.11.2012 01:00:45

Misafir(ayben) lütfen ölmesin cansu dereyi ekranda görmek istiyoruz

01.11.2012 08:49:21

Misafir(oya) hürrem çok vicdansız resmen izledi ölmesini

01.11.2012 08:49:54

Misafir(sıla) süper bir bölümdü idam çok etkilendim ölmez inşallah

01.11.2012 08:50:42

Misafir(sultan) çok üzüldüm böyle olmamalıydı firuze böyle ölmemeliydi hürrem öldürmekle işi hallediyor savaşmıyor

01.11.2012 08:51:56

Misafir(nadiye) ölmesin yaşasın hürrem firuze çekişmesini izlemek istiyorum cansuyu izlemek istiyorum çok heycanlı olacaktır

01.11.2012 10:08:31

Misafir(suna) Ben hala firuzenin acem hanedanının kızı olduğunu düşünüyorum çünkü başladığında ensesindeki döğmeyi sakladı o soru işareti olarak kaldı firuze ölürse soru işareti olarak kalacak bence ölmesin bunlar ortaya çıksın daha heyecanlı olur

01.11.2012 10:10:13

Misafir(kaya) cansu daha oynasın muhteşem yüzyılda heyacanlı oluyordu bir ivme kazandırıyordu

01.11.2012 10:11:02

Misafir(büşra) ya şu cansuyu ekranda görmek istiyoruz diyenleri anlamıyorum.bu dizide olmasından nasıl memnunsunuz.ben de cansu dere hayranıyım onu ekranlarda görmeyi istiyorum ama asla bu dizide oynamasını istemiyorum.Hiçbir heyecanı merak edilecek bir konusu olayı yok dizinin.Firuze karakteri cansuya çok hafif kaldı zaten..Sıla ve Ezel'de ki karakterlerine bir bakın birde bu karaktere bakın.Firuze zaten eninde sonunda çıkacak konuk oyuncu cansu umarım bu bölümde ölmüştür de cansu da çıkmıştır diziden.Cansu Dere çok daha güzel ve başarılı dizilerde kendine çok yakışan partnerle rol aldı.Sıla ve Ezel'de.Kenan ve Mehmet Akifle oynadı.Özellikle Mehmet Akif Alakurt ile çok yakışıyorlar sıla'da çok güzellerdi yine onla bir dizide oynasalar güzel olur.

01.11.2012 11:16:51

Misafir(fatma) Suna çok doğru bir konuya değinmişsin, Firuze karakteriyle ilgili ortada heyecan yaratabilecek bir gizem de var, bir asilzade olduğunu ve sırtındaki dövmeyi saklaması, Süleymana kendisini başka türlü tanıtması altında büyük bir sır var. Firuzenin İran hükümdarlığının bir mensubu, bir asil zadenin kızı olması kuvvetle muhtemel, şayet, kıskanç Hürrem ,onun sabırsız fanları ve Cemil İpekçi izin verecek olursa bizlerde bu sırrı öğrenebileceğiz. Kısacası dün akşamki bölümden sonra ya Firuze veda edecek, yada Mihrimahın son anda yetişmesiyle hayatta kalıp, heyecan kaldığı yerden devam edecek. Gönlüm Cansuyu daha uzun süre Muhteşem yüzyılda izlemekten yana, ama gereksiz yere yıpratılmasını da istemiyorum, umarım en kısa zamanda başka bir projede Cansuyu büyük bir zevkle izlemye devam ederiz.

01.11.2012 12:09:52

Misafir(berna) artık ölmelisin

01.11.2012 13:11:18

Misafir Böyle gaddar bir kadinin nesi harika? Sac renginden baska..:) bu tip kadinlara harika diyenler ne kötusunuz yaa

01.11.2012 18:56:08

Misafir(çağla) bütün türkiye ölmeni bekliyorum hattı tatlım öll:)

02.11.2012 14:45:51