MURAT ÜNALMIŞ VE BİRCE AKALAY'A TEPKİ!

Yer Gök Aşk dizisinin yeni sezonunda senarist oldukça tepkili...

Magazin - 02 Eylül 2012 16:17
MURAT ÜNALMIŞ VE BİRCE AKALAY'A TEPKİ!
Yer Gök Aşk dizisinde yeni sezon öncesi şok bir ayrılık yaşanmıştı. Başrol oyuncusu Murat Ünalmış, Babalar ve Evlatlar dizisine tranfer olmuştu. Murat Ünalmış'ın eşi Birce Akalay'da yeni sezon daki ilk bölümlerde oynadıktan sonra diziden ayrılacağını açıklamıştı. Ünlü çiftin yerine Burak Hakkı ve Melisa Aslı Pamuk diziye dahil oldu. Bu değişiklikler dizinin hayranlarının tepkisini çekti.

Dizinin senaristi Sema Ergenekon bu tepkilere isyan etti. tvaktüel'in haberine göre Ergenekon, " İnsanlar işi yarım bırakıp,kalanı düşünmeden gidiyor. Biz senaristler toparlamak için kırk takla atıyoruz. Suçlanan biz oluyoruz. İnsaf ya" diyerek tepki gösterdi.

Avşar Film'in yapımcılığını yaptığı Yer Gök Aşk'ın yeni sezon bölümler 10 Eylül pazartesi günü yayınlanmaya başlanacak.

Yer gök aşkın fragmanı için tıklayınız...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(20 Yorum Yapıldı)

Misafir(Nimet) Diziyi 5 yaşındaki çocukları oyalıyormuş gibi yazarsanız oyuncuda gider, izleyici de. İzleyici senaryo düzelecek diye beklerken senaryosu her geçen gün kötüleşen bir dizi.

03.09.2012 09:43:38

Misafir(sibel) senarist hiç insaf ya demesin.senaryoda bu kadar saçmaladıktan sonra iyi dayandılar sözleşme süreleri bitincede elveda

03.09.2012 11:36:50

Misafir(iclal) senarist hanim efendi,bütün suc sizlerin.o zaman diziye ceki düzen verseydiniz.bu seyirciye sacma sapan dizi yazipta göstermeseydiniz.dizi o kadar cok insanlari biktirdi ki,genclige gösterdiginiz sacmaliklar diz boyunu gecti.oyuncularin diziyi birakip gitmeleri cok dogal ve yerinde karar.sonu olmayan bir dizide ne isleri var.senaryonuz berbat ti.aynen lale devride öyle ,tutturmuslar bir ask mesk ne bu ya,sizler ne yazdiginizi biliyormusunuz.nerede yaraticilik,bilinc,gercekler.kendi düsen aglamaz degerli senarit hanim efendi.üzgünüz ,yeni sezonda yine murat ünalmisi görecegim önemli olan bu,oyunculugunu begenerek kendisinin dizilerini izliyorum.ama YGA final yapmasi en dogruydu.gercekler hic ama hic dizide yoktu.lale devri diziside aynen batirdiniz....sizlere iyi yazmalar.....

03.09.2012 14:34:45

Misafir(değmedi izlediğime) Biz seyircilere oyuncuların yaptığı saygısızlık. Evlenmelerine vesile olan diziyi sonunu beklemeden terk ediyor olmaları da ayrı bir gariplik zaten. Ne kadar bunalmışlar... oysa ünlerine ün katıyorlardı. Bu dizi başlamadan önce Birce Akalay'ı hiç görmemiştim. Belki benim cahilliğim ama görmemiştim. Çok güzel bir kızmış, kimmiş bu diye merak ettiren,tescilli bir güzel olduğunu öğrenmemi sağlayan bu diziydi. Diziye yazık ettiler. Çok da fazla söze gerek kalmadı artık zaten ama içimde kalacağına gecce.com'da kalsın.

04.09.2012 17:55:54

Misafir(özge) bır cok arkadasın yorumuna katılıyorum gercekten cok yanlıs ve gereksız bır hareket bu.Murat unalmış hem senarıste hemde onu seven o fılmı sureklı bır sekılde onun ıcın ızleyen hayranlarına cok ayıp ettı.Oysakı sızınde dedıgınız gıbı tanınmısta olsalar bu kadar hayranları yoktu.Umarım bız hayranları murat unalmısın bıze yaptıgı saygısızlıgı tepkı olarak gerı cevırebılırız.Yenı ızleyecegı fılm tutlmazsa bıze yapılan haksızlık gıderılmıs olur.Yenı oyuncularla umarım fılm eskı halınden daha guzel olur.Senarıste gercekten basarılar dılıyorum ısı fazlasıyla zor.

08.09.2012 22:01:13

Misafir(dlny) ewt katiliyorum siz seyirci bu cifti seviyor nasilsa ne dayasak izliyorlar mantigiyla ilerlediginiz icin bugun bu dizi bu hale geldi tadinda ve yerinde bitirmeyi bilmiyorsunuz sirf bu yuzden dizi izlemiyordum tek izledigim yer gok ask ti...sonucta oyuncularinda bu sacmaliktan kendilerini siyirmak istemeleri cok normal...

11.09.2012 00:54:44

Misafir(Berre) bir oyuncu diziden ayrılacağı zaman neden bu ölüm ile olur ki her zaman anlamıyorum. Sonuçta insanlar bir yapımı hangi oyuncuyla tanırsa onunla benimsiyor, oyuncular için sadece bir dizi olabilir ama seyirci gercekten hissettiği ve hislendigi için bakıyor vakit öldürmek için değil. İnsanları uçup duygulariyla adeta alay etmeye ne gerek var, hayatın zor şartlarında bir çok insan bu sözüyle teselli buluyordu eminim; final yapılması gerekirdi çok yanlış oldu.

11.09.2012 17:51:48

Misafir(kübra) Bu senarist kendi yazdıklarını beğeniyor mu acaba?tabiri caizse dizinin içine etti.2012 yazında final yapılması gerekiyordu.Murat ve Birce çok doğru bir karar vermişler.Birce'de gittikten sonra kendi yazdığı saçmalıkları kendisi izlesin.

12.09.2012 15:06:07

Misafir(gokce) Bence oyuncular cok iyi yapmislar..bi kadar uzatmaya hic gerek yoktu.kavusacaklardi ve hersey ortaya cikacakti.yani gecen sezon final olacakti...murat ve bircenin omur boyu mutlu olmalarini dilerim...gercekten cok yakisiyorlar...

17.09.2012 22:08:01

Misafir(ömür) Bu nasıl saçmalık güzelim diziyi mahvettiniz ne tadı kaldı ne tuzu. izleyenleri salak yerine koyuyorsunuz Birce de bir an önce çıksınn diziden yazık ediyor kendine

25.09.2012 15:27:36

Misafir(merve) bu dizinin hayranıydım ürgüpe kadar gitmiştim ama artık izlemiyorum bence finali yapsınlar

21.10.2012 14:47:39

Misafir(Şule) Sevgili senarist hiç isyan etmesin. Öyle çok saçmaladı ki... Negatif olayları ve insanları besleyerek seyircinin tepkisini çekti. Sanada İnsaf senarist,yani badenin yaptığı kötülükler yanına kar kaldı. En çok ta saçmaladığı yer ise ali ömerle şu yeni oyuncu olmayan çalışan sevdanın karşılaşmaları sanki ringonun ahırı gibi herkes hapishaneye girip çıkıyor ve istediği kişiyle görüşüyor. Yok ben gitmeyim yerime sen git konuş falan filan bir yığın saçmalık... Birce ve yusufun zamanlaması harika yoksa bu senaryo ile o muhteşem oyunculuklarıda helak olacaktı.

30.10.2012 01:58:38

Misafir(kardelen) senaryoyu o kadar saçmaladılarki biz bile izlerken aman artık demeye başladık badenin yaptıkalrı yanına kar aldı yusufun annesinin yaptıkalrı yanına kar dizide havva ve yusuf buluşup yusufun diğer üvey kardeşi ile devam edilebilirdi oda yakında ayrılır gibi hep oyuncular suçlanacağına yapımcı ve senaristte yaptıkalrı işlerine baksınlar artık bu dizi bitmişyir ilenmez benim için

05.11.2012 15:54:03

Misafir(MİSAFİRRR) arkadaşlar bencede çok saçmaladılar konuyu yıprandık ya dizi izlerken murat ünalmış ve birce akalayı çok güzel projelerde tekrar görmek isterim tam zamanın da çıktılar hakket yaa

08.11.2012 12:52:13

Misafir(göksenin) yorum yazan bütün arkadaşlarıma katılıyorum,diziyi batırdınız hayırlı olsun!!!! benim için yer gök aşk ilk onbeş yirmi bölümdü,ondan sonra hep geri hep geri hep geri halaaa geri gidiyor.

01.12.2012 14:55:26

Misafir(ebru) murat ünalmış ve birce atalay diziden ayrıldı ve benim için bu dizi bitmiştir...onları tekrardan aramıza görmek istiyoruz...