'SON YAZ BALKANLAR' DİZİSİ NE ZAMAN BAŞLAYACAK?

Yapımcılığını Adam Film'in üstlendiği, Hazal Kaya'nın yeni dizisi Eylül ayında atv'de başlayacak...

Magazin - 12 Temmuz 2012 00:27
'SON YAZ BALKANLAR' DİZİSİ NE ZAMAN BAŞLAYACAK?
Balkan Savaşı'nın 100. Yılında hayata geçecek “Son Yaz Balkanlar 1912”nin yapımcılığını Adam Film – Tarkan Karlıdağ ve Serdar Akar üstleniyor...

Senaryosu ise Kürşat Başar’a ait dizi Eylül ayında atv ekranlarında olacak...

Tarihi gerçekleri temel alarak oluşturulan hikaye, Balkan Savaşı'nın arifesinden Çanakkale Savaşı'na kadar olan süreci konu alıyor. Kardeşçe yaşamak için savaşan bir halkın topraklarına sahip çıkmak uğruna direnişini ve memleketlerinden göç etmek zorunda kalışlarının hikayesi…

Başrollerinde Hazal Kaya, Seçkin Özdemir, Furkan Palalı, ve Tuğçe Kazaz’ın yer alacağı dizinin çekimlerine Ağustos ayında Makedonya’da başlanması planlanıyor...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(19 Yorum Yapıldı)

Misafir(bahar) yeni rolünü merakla bekliyoruz dizi çok etkileyici gözüküyor

12.07.2012 09:56:11

Misafir(yön) Bir makyajla ne kadar değişmiş, ve ne kadar güzel bir kadın olmuş. Çok şaşırdım. Şu resmiyle Türkiyenin en güzel kadın ünvanını alır benden:)

12.07.2012 12:00:14

Misafir(serpil yılmaz) ne hoş bir kadın olmuş...

12.07.2012 12:40:08

Misafir(Zeros) Bu diziyi 4 gözle bekliyorum :) süper bi kadroya sahip , ve en önemlisi KALITELI bi dizi olacak .. tanitimlardan beli bu :) dünya tatlisi hazalimada basarilar dilerim .. cok seviyorum kendisini <3

12.07.2012 13:11:59

Misafir(misafir) Makyajın ötesinde photoshop harikası canım bu.

12.07.2012 14:43:29

Misafir(serra) Hazal kaya mı bu?? makyaj ve rötuşlarla nasılda değişmiş güzel olmuş hatları değişmiş resmen.çok beğendim:)

12.07.2012 14:49:04

Misafir(nur) sana her rol yakışır hazallll...heyecanla bekliyoruz...sen nerde biz ordaa =)

12.07.2012 15:05:46

Misafir(eda) Yüz hatlarında fotoshop filan yok makyajın farklılığından kaynaklanıyor kız zaten güzel ne diye fotoshop yapılsın çok daha olgun ve çekici bir makyaj uygulanmış sadece o kadar ..Hazalın yüzü zaten mükemmel

12.07.2012 15:41:31

Misafir(BETÜL) tarihi bir film hiç tipim değil belki oda belki yani hazal için arada bakarım afkden hiç çıkmacaaktın bizi çok üzdün 1 sezonda daha katlanamadın ne biliyim bu hareketin beni hayal kırıklığına uğrattı üstelik para için çıktığın söyleniyorr !!

12.07.2012 16:10:04

Misafir(birsen unal) hazalı çok seviyoruz yeni dizisini merakla bekliyoruz

12.07.2012 17:36:42

Misafir(ada) fotoshop değil makyaj ..Geçen yaz zaten esmerleşmişti makyajla değişik olmuş güzel olmuş ..inanmayanlar bu çekimin kamera arkasına bakabilir aynı

12.07.2012 18:24:40

Misafir(Sebnem) Tarihi bir film. hic tipim degilmi:))) ah bu genclıgın hali..tipi degilmis. ancak afk gıbı uyduruk hıkayeler cezb eder ınsanları. tarih kimin umurunda? yeterkı dızılere kımın elı kımın cebınde bellı olmasın! üzücü

12.07.2012 18:54:51

Misafir(Hasan) Herseye kotu yorum yapmasaniz olmaz. Yok photoshop'mus oymus buymus. Hazal herzaman cok guzel. Burdaki tek fark bence esmer gozukmesi. Beyaz tenliykende cok guzeldi ama bronz'da cok yakismis kendisine:) Yeni dizisini dort gozle bekliyoruz, basarilar diliyorum simdiden.

12.07.2012 18:59:59

Misafir(sen) makyaj küpüne düşmüş maşallah ama iyi olmuş fakat bana kalırsa mkakyajsız daha güzel bu onun güzelliği değil yapay makyaj güzelliği ama yani bu makyajı kim yaptıysa bravo tüm fondöteni kutu kutu yüzüne boşaltmışsınız büyük bi uğaş olmuştur :D

12.07.2012 20:15:35

Misafir(merve) hayırlı olsun inşallah mutlu olursun tüm güzellikler senin olsun.

12.07.2012 20:41:33

Misafir(semra) BENCE HAZAL MAKYAJSIZ DAHA GUZEL cok makyaj yapma guzeligin gorunmez ve cok makyaj insani cirkin eder