YÜKSEL AYTUĞ, YÜZ YÜZE'DE AÇIKLADI!

'Kenan Erçetingöz'le Yüz Yüze'ye bugün Ahu Aysal ve Yüksel Aytuğ konuk oldu..

Magazin - 25 Eylül 2012 18:00
YÜKSEL AYTUĞ, YÜZ YÜZE'DE AÇIKLADI!
Yüksel Aytuğ, Kenan Erçetingöz'ün "Engin Akyürek sessizliğe gömüldü. Hayranları çok merak ediyor, bize sürekli mail atıyorlar. Senin duyduğun bir şey var mı? Ekranlara ne zaman dönecek?" diye sorması üzerine Aytuğ, "Hayır benimde duyduğum bir şey yok. Ama Engin Akyürek'i ekranlarda görmeği çok istiyorum. Engin Akyürek'in üstüne koyabilmesi için daha iyi bir dizide oynaması gerekli. Bu yüzden gelen bir çok teklifi kabul etmedi. İnce eleyip sık dokuyor. Bence bu sezon ekranlarda olmaz. Çünkü dizilerin bir çoğu belli oldu. Aradan girmesi zor olur. Ama önümüzdeki sezon muhakkak ekranlarda olmalı" dedi.

Yüksel Aytuğ ayrıca Engin Akyürek'in Tuba Büyüküstün'le oynaması halinde harika bir çift olacaklarını da söyledi.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(40 Yorum Yapıldı)

Misafir(BD) bence de Tuba ve Engin çok iyi iş çıkarırlar.ayrıca Yüksel Aytuğ'un tüm görüşlerine ben de katılıyorum :) Beren ve Hazal la olanlara da.bir de Engin ve Tuba bu sezon dizilerde olmayışı bana "acaba ikisi de önümüzdeki sezon aynı projede yer alacağı için mi ortalarda yoklar?" sorusunu getirdi.bir de bu çıkan haberler de bu yönde gibi.umarım öle de olur :)

25.09.2012 18:32:19

Misafir(aurora) Thank you Mr. Yuksel Aytug. I love and I expect Engin. A man and a great actor must choose their projects carefully. You wait with love. FANS says ENGIN "is one in a million," but I hope to know and those responsible for these projects.Thank you Mr.Kenan Ercetingoz..

25.09.2012 18:59:23

Misafir(mila) çok özledikkkkkkkkk ama dinlensin prensimiz

25.09.2012 19:22:56

Misafir(melek) Engin Akyürek'in dizisi bitti bende dizi olayını bitırdim kimse engin gibi olamaz bu sene zor geçeçek enginsiz

25.09.2012 19:31:05

Misafir(nigar) hurmetli yuksel aytug engin akyurek beni hasta etti ve kayb oldu.men artik televiziyon izleyemiyorum,gozum hep onu ariyor.hic bir oyuncuyu beyenemiyorum.onu sabirsizlikla bekliyoruz.men bir azeri hayrani olarak onu cok seviyorum.

25.09.2012 20:11:20

Misafir(sbl ) doğru söze nedir TUBA ve ENGİN süper olur.....

25.09.2012 20:58:42

Misafir(ayşe) yaa bu zeytin gözlüü gamzelii erkegii ekranlarda görmekten bizler mutluluk duyardıkk keşkee sonyaz balkanlara girseydii hazalın karşısına hazal şimdii bu tardıyamı aşık olcak anlmadım benn yaş farkı varyaaaa

25.09.2012 22:21:58

Misafir(melis) ENGİN AKYÜREK OLMADAN TELEVİZYON TUZSUZ TATSIZ YEMEK GİBİ HİÇ ÇEKİLMİYOR ÇABUK DÖN ENGİN

25.09.2012 22:30:52

Misafir(sena) Engin sensiz hicbirseyin tadi yok:( hicbir diziden tad alamiyorum gunler gecmiyor nolur biran once geri don artik :(

25.09.2012 22:38:07

Misafir(dlshad) keske bu senede engine gorsaydi

25.09.2012 23:27:27

Misafir(Enginim ) Yüksel Aytuğ nihayet duydun bizi Engin Tuba istiyoruz ay yapım hadi

26.09.2012 00:06:16

Misafir(hamiyet) programı seyrettim Yüksel beyin dediği gibi Engin bu sefer çok ince eleyip sık dokuyor her halde İyide yapıyor son dizisinde gerçek performansını izleyecek senaryo yapılamamış ama Mustafa Bulut karakterini süper oynamıştı Aslında Engin dizi bitarafada sinema filmide çekmeli onu çok seven biri olarak heryerde görmek istiyorum ortalıkta ondan daha fazla seyredilmesi gereken birini olmadığına inanıyorum onun için şunları yazmak istiyorum ONU SEYREDERKEN BAYRAM EDER GÖZLER GÖNÜLLER VELHASIL HER YER ORTALIK TARUMAR ADAM İNSANIN GÖZÜNDEN İÇİNE AKAR BÜTÜN BEDENİNİ DOLAŞIR ANLAMADAN İNSANI CEREYAN ÇARPAR KENDİNE ŞAŞAR ALLAH ŞAŞAR İÇİ KARA DUMAN YANARDA YANAR ONUN SAÇLARINA GÖNLÜNÜ BAĞLARSIN YÜZÜNE BAKINCA DÖRT MEVSİMİ YAŞARSIN ÖNCE DONARSIN SONRA YANARSIN SONRA ISLANIRSIN RÜZGAR ÇARPAR HASTALANIRSIN BAKIŞLARI BÜYÜLER İNSANI GÜNAHA GİRERSİN MELEKMİ ŞEYTANMI BİLEMEZSİN ÇOK GÜZEL YARATMIŞ ALLAH ONU SEVDİKÇE SEVERSİNDE SEVERSİN Bu güzelleme benden Engine gitsin Allah işlerini denk getirsin en kısa zamanda ekranlara dönsün

26.09.2012 00:43:04

Misafir(misafir) Engin ve Tubayi ayni projede gormek istiyoruz.. unutulmaz bir ekran cifti olurlar...

26.09.2012 04:35:01

Misafir(cagla) madem yüksel bey enginin bu kadar secici oldugunu biliyor tubaylada oynamamasi gerektigini bilmesi lazim, engine yazik olur kadin evlenmis cocuklanmis allah mesut etsin ama yer isgal etmesin bu is bekar isi.

26.09.2012 08:29:25

Misafir(habersiz) İnanmıyorum Engin Akyürek ile ilgili bir haber yada her neyse..Ayyy yorum hakkım saklı kalsın gelip yorum bırakacağım bu ön yazı olsun:))) Engin Akyürek ömür boşa geçiyor. Lütfen bir şeyler yap buzdolabına koy. Lazım gelince seyircin alıp izlesin.Ama bu sesi, bu oyunculuğu ziyan etme. Hele ki gençliğinde.

26.09.2012 11:38:29

Misafir(bahar) YaW bir haber yaw Tek bir haber. İşiyle ilgili ne yapmak istiyor bu kardeşimiz bilelim razıyız bekleyelim.

26.09.2012 11:39:56

Misafir(sevil) bir insan nasıl hem bu kadar yakışıklı aynı zamanda çirkin hem masum hem kötü, sevimli, çocuksu, erkeksi, çapkın, duyarlı olabilir daha sayamadığım büssürü mimik ve bakışlarrrrr hepsi enginde çabuk dön gerçekten televizyon çok tatsız seni çokkkkkkkkkkkkk seviyoruz.hep arkada dağ gibiyiz aslada yanlız kalmıcaksın sen bunu en çok hakedensin bu yüzden sevenlerin seni herkesten farklı seviyor.

26.09.2012 11:57:42

Misafir(SEvyoz) çağlacım tuba evli olabilir ama bereninde sevgilisi vardı son zamanlar dada gözümüze gözümüze soktu reklam aralarında felan ha evli ha bekar bence aynı durum.biz size anlatmaya çalışıyoduk anlamadınız başkası olunca nasıl aslan kesiliyosunuz.

26.09.2012 12:03:13

Misafir(umut) Gönlünde ki yüzüne yansıyan güzel insan...Ah ne çok özlendin bi bilsen.Gerçi senin için neyse hayır o olsun isterim ben.İlla ki tutturmam ekranlarda ol diye..Ben de Yüksel bey gibi ince eleyip sık dokuduğunu düşünenlerdenim..Bi söyleşi de ;ne yazarsanız yazın aktörünüz iyi değilse yapıcak bişey yok demiştin..Bence böyle düşünme..Sen iyi yazanlarla ve yönetenlerle ol.Çok iyi ve sağlam bir projeyle karşımıza çıkmanı temenni ederim..Geç olsun ama güç olmasın..Ayrıca gecce size de teşekkür ederim.Engin ile alakalı tek haber alabildiğimiz yer burası..Lütfen yayınlayın!

26.09.2012 12:03:36

Misafir(ana) Çok iyi gelecek projesi dikkatle seçin Engin'in yapılır. Bu kariyerinde çok önemli bir adım olacaktır beri. Ben seçim büyük bir güven var ve bu değer değer bir şey olacaktır eminim. Çok zor olacaktır ancak o zamana kadar ben sabırla ekrana dönmeden bekler.

26.09.2012 12:16:33

Misafir(misafir) SEvyoz sen neyi anlatmak istedinde millet anlamadi rüyami görüyon sen, kendini toparla öyle yorum yap

26.09.2012 16:15:27

Misafir(SEvyoz) çağla nikli kişnin yorumuna bak ne demek istediğimi anlarsın misafir, tuba evlimişte bilmem ne sanki beren evli değildide ne oldu sevgilisini dizide gözmümüze gözümüze soktu çağla bi berenci , cevabım onaydı sen niye atarlandın anlamadım başka anlamayan yok heralde demi kendilerini görmezler başkalarına laf ederler

26.09.2012 17:18:46

Misafir(GÜL) ENGİN &TUBA EFSANE ÇİFT OLURLAR HADİ İNŞALLAH YAPIMCILARDA SESİMİZİ DUYAR

26.09.2012 20:41:29

Misafir(Aysun) Engin'in Tuğba gibi bir yeteneksiz ile ne işi olur

26.09.2012 21:49:58

Misafir(fulya) engin elbetteki ince eleyip sık dokumalı.aklına yatmayan hiçbir dizide oynamamalıda.ya biz ya biz?onsuz nasıl geçerki bu sene?onu görmeden,haber almadan nasıl olucak?hemde bu kadar çok özlemiş ve merak ediyorken?yaa ben enggini izledikten sonra hiçbir oyuncuyu beğenemez oldum.tat vermiyor o yüzdende dizi izleyemiyorum.şaka gibi ama öyle.engiin duy sesimizide sinema filminde oyna bari dizi çekene kadar.bizi kendinden ve oyunculuğunu izleme zevkinden mahrum etme lütfeeen.teşekkürler gecce ve soru için Kenan Erçetingöz.

27.09.2012 01:32:49

Misafir(haberci) Bu yılın reytingleri geçen yılınkiler gibi çok yüksek değil. Engin Akyürek demek yüksek reyting demek. ara vermesine gelince. O acemi ve yetenekten biraz eksik oyuncu için geçerli. Bence engin oynamalı. Onu izlemek isteyen seyircisi var. Hatta o kadar çitayı alt seviyeye çekti ki seyirci, sıradan bir diziye bile razı. Bakın buarsı çok. önemli. Sıradan..

27.09.2012 10:25:45

Misafir(Mine) Engin Akyürek olmadan televizyonu açmak içimden gelmiyor. Bu nasıl bir seyirciyi etkilemektir bilmem. Geçen gün hanımlar günü var. katıldım yaklaşık 25 kişi kadar. Ve Enginebir methiye, fizik değil ama. Hatta o eksi bile alıyor. Ama oyunculuğuna.Onun bu kadar beğenilmesi çok mutlu etti beni. Öyle açık ara diğer oyunculardan ayrılmış ki Engin hanımların gözünde.Hak ediyorda ama.. Fatmagül dizisi konu itibariyle eşlerin(kocaların)izlemeyi yasaklattığı bir dizi olmuş anladığım bu sohbette. Birinci olmuş birde reyting çok yüksek alınmış. Beren Saat ikinci sezon güzel oynamamış. Senaryo yan konularda daha güzelleşsede ikinci sezon Fatmagül ve Kerim sahneleri sönmüş olmasına rağmen bu dizi bu kadar izlenmiş. Ve Engin ortalarda ve yeni bir dizide yok. PES.

27.09.2012 10:44:12

Misafir(melek) ENGİN UMARIM OKUYORSUNDUR BU YORUMLARI DİZİYE ARA VER TAMAMDA SİNEMA FİLMİNDE GÖRMEK İSTİYORUZ YADA REKLAM FİLMİ CEK DE GÖRELİM SENİ ÇOK ÖZLEDİK BİRAZDA BİZİ DÜŞÜN

27.09.2012 11:45:19

Misafir(misafir) Bu sene Engin Akyürek bir dizi de oynamıyor. Arkadaşımla sohbet ediyoruz şöyle dedi bana şaşırdım anlatayım size. Engin Akyürek misafirler gelince içilecek çayın kahvenin yanında özel olarak ikram edilecek dizi. Öyle her haftaya her güne tüketilecek bir dizi değil. O sandıkta saklanır, Bayramda her gün izletilir. O zaman anlam bulur bayramda, birlikte bir şeyi paylaşmakta. Onun oyunculuğunu özel yapan şey sadece yetenek değildir. Bir çok özelliğin bir kişide buluşmasıdır.

27.09.2012 15:31:43

Misafir(tubacı) Engin Biz seni bekleriz yeterki Düzgün ve içi dolu bir projede yer al oyunculuğunu doya doya izleyeceğimiz günleri iple çekiyoruz..

27.09.2012 15:33:11

Misafir(ada) LÜTFEN..! ENGİN AKYÜREĞİ Bir kere dahi izleme zahmettinde bulunmayan Arkadaşlar Ön yargıyla yorum yapmayın yada yapmayı düşünmeyin biraz izleyin ne anlatmak istediğimizi nasıl bu hale geldiğimizi,oyunculuğundan etkilendiğimiz ve bu adama neden bu kadar hayranlık duyduğumuzu biraz olsun anlayacağınızı düşünüyorum.. kendimce ne yakışıklılığı ne boyu ne posu ; kullandığı kendine özgü mimikleri bakışları kendine has ani hareketleri karakteri özgünleştiren farklı tarzı Onu Dizi oyuncularının en tepesine çıkardı evet çıtayı yükselttin ENGİN ve o çıtayı yine kendin aşacaksın yeni EFSANE karakterini sabırsızlıkla bekliyoruz

27.09.2012 15:51:29

Misafir(uzman ebru) Yüksel Aytuğ hep sesimiz oldunuz kenan bey ve size sonsuz teşekkürler..

27.09.2012 15:55:03

Misafir(Pınar) Engin Akyürek ne olacak bu seyircinin hali.? Hayır tamam görüntü vermede bari sesini duyabilseydik bir filmin seslendirmesinde.

27.09.2012 16:14:23

Misafir(Sinem) Benim için televizyon dönemi ikiye ayrılıyor. Aynı M.Ö. den önce ve M.S. gibi. E.Ö ve E.S. olsada. Artık hiç kimseyi izlemek istemiyorum hiç bir oyuncu kırılmasın kızmasın bana. Bu bambaşka birşey. Açıklayabilseydim kendime size de açıklardım burda. Ama açıklanacak bir kelimesi yok şuan Türk Dil Kurumu lugatında.

27.09.2012 16:18:28

Misafir(kader) Bu yapım şirketini anlamak çok zor. Yaklaşık 40 lara kadar reyting alan bir dizinin oyuncuları inzivada. Yüz dinlendiriyolar galiba. Bu Engin Akyürek yüzü bizi yormaz Ay Yapım. Bizi yoran sizin tutum ve davranışlarınız.

27.09.2012 16:20:06

Misafir(özlem) Kenan bey acaba Engin'i programına davet ettimi yada etmeyi düşünüyormu? Lütfen Kenan beye rica ne olursunuz ikna edin sizin gibi kaliteli birinin programında görelim Engin'i onu çok özledik ne olur söyleyin ona ne sizi nede bizi kırsın. Sadece sizin programa gelsin biz ses etmeden bekleriz onu yeni sezona kadar. Çok özledik kara prensi :((

27.09.2012 16:28:34

Misafir(uzman ebru) ( Kader ) adlı misafir yorumcu Kardeşim, yazdıklarına kelimesi kelimesine katılıyorum Ay yapım ENGİN AKYÜREK cevherini iyi işleyecek bir senaryo çalışması yapmalı aksi taktirde yine bizden çekecekleri var eleştirilerimizden kurtulmazlar..:))

27.09.2012 17:31:58

Misafir(misafir) biz ona resmen aşığız iyki yapmışız ENGİN AKYÜREK

27.09.2012 17:49:45

Misafir(hamiyet) Gerçekten gecce com ateşekkür ediyorum bize bu güzel fırsatı verdiği için yorum yaparak duygu düşüncelerimizi paylaşıyoruzbir nevi terapi gibi oluyor Engin Akyürek seveni olduğum için tabiki onunla ilgili haberlerin daha fazla olmasını rica ediyorum Bazı arkadaşların yorumladığı gibi Engini seyretmek mükellef bir ziyafet sofrasından kalkmak gibi onun üzerine artık balkaymak olsa yenmez tabiri caizse Bu gün programda FerhatGöçer Nur içinde yatsın Neşet Ertaşın Neredesin sen eserini seslendirdi severek dinledim Bende Engine EY GÜZEL YÜZLÜM KARA GÖZLÜM NEREDESİN SEN diyorum daha ne diyeyim birde onu çok seviyorum

27.09.2012 18:16:54

Misafir(yes) Y,Aytuğ çok iyi tespit yapmış. Tuba yı sessizce bekleyen öyle bir kitle varki, çok özlendi çok. Enginlede iyi bir çift olabilirler.

01.10.2012 10:36:41