Uludağ

Hadise ile Murat Boz aşk mı yaşıyor?

'O Ses Türkiye' yarışmasının iki juri üyesi Hadise ve Murat Boz'un aşk yaşadığı iddia edildi..

Dedikodu - 18 Kasım 2012 13:08
Hadise ile Murat Boz aşk mı yaşıyor?
Menajerliğini yapan Eliz Sakuçoğlu ile geçtiğimiz ay boşanan Murat Boz'un Hadise ile aşk yaşamaya başladığı iddia edildi. İlişkilerinin çok başında olan ikilinin şu an birbirlerini tanımaya çalıştığı ve bu sebeple ilişkilerinin duyulmasını istemedikleri de gelen bilgiler arasında..
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Hadise, Murat Boz

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(16 Yorum Yapıldı)

Misafir(nurdan) bence yakışmışlar

19.12.2012 16:46:35

Misafir(deniz) inşallah öyle birşey vrdr çok yakışıyorlar

21.12.2012 10:58:17

Misafir(gülcan güngör) hadise ve muratu bozu çok seviyorum birbişrlerine çok yakışıyorlar inşallah evlenirler.......

07.01.2013 15:17:09

Misafir(çağla) inşallah mutlu haberi duyarızzzzzzzzzzz

09.01.2013 09:19:10

Misafir(nalan) bence çok yakısiyolar ikisinede bayılıyorum

20.01.2013 14:40:10

Misafir(rabia) çok yakişiyorlar inşallah beraberlerdir

07.02.2013 19:04:35

Misafir(Ayca ) Hadiseyle Murat boz cok yakisiyorlar müthis bir ikili :)

05.03.2013 13:36:53

Misafir(mert can ) murat dadamm hadise bnmm adam ool

07.03.2013 14:52:38

Misafir(ece) bence çok yakışıyolar ve ben ikisinide çok seviyorum inşallah beraber olurlar :)

11.03.2013 21:11:59

Misafir(ece) hadise ve murat işallah benim yazdıklarımı görüyosunuzdur bence iz çok yakışıyosnuz sizi bi arada görmek istiyorum inşallah birlikte olursunuz :) amin :)

11.03.2013 21:16:06

Misafir(nadide) çok yakışmışlar en kısa zamanda birbirlerine alışırlar inşallah hiç ayrılmazlar...

20.04.2013 09:06:37

Misafir(Ben) Bence acayip yakısıolar süper bi çift olurlar ❤💞😄😃

20.05.2013 12:10:58

Misafir(ayşenur) çok yakışıyorlar ikisinide çok seviyorum en sevdiğim ünlüler inşallah aşk yaşıyorlardır

09.07.2013 20:24:51

Misafir(Murat) Evet birbirlerini çok yakışıyolar gerçekten. Hadiseyi çok beğeniyorum. Hadise çok güzel bir bayan . Murat Boz da çok yakışılı.

06.08.2013 22:37:16

Misafir(ben) bence hiç yakışmıyorlar sakın öyle bir karar verme murat pişman olursun hayatının en büyük hatası olur.

22.01.2014 22:40:56

Misafir(merve) çoooook yakışıyorlar evlensin diyenler :D :D