Gecce Mekan Oscarları

"Adını Feriha Koydum - Emir'in Yolu"nun final bölümü yayınlanacak!

Yapımcısı Fatih Aksoy tarafından geçtiğimiz günlerde sona erdiği açıklanan “Adını Feriha Koydum-Emir’in Yolu”nun, izleyicilerden gelen yoğun istek sebebiyle final bölümü yayınlayacağı öğrenildi.

Magazin - 27 Aralık 2012 22:00
"Adını Feriha Koydum - Emir'in Yolu"nun final bölümü yayınlanacak!
Show TV’nin sevilen dizisi “Adını Feriha Koydum-Emir’in Yolu” önümüzdeki günlerde final bölümü yayınlayarak ekranlara veda edecek. Alınan bilgiye göre dizinin yapım şirketi Medyapım tarafından şu sıralarda dizinin oyuncuları teker teker aranarak, “Adını Feriha Koydum-Emir’in Yolu”na final bölümü çekileceği duyuruluyor.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(22 Yorum Yapıldı)

Misafir(Pelin) O yoğun isteği gösteren izleyici dizi devam ederken nerdeymiş ? Kimi kandırıyolar ? Sırf izleyiciye inat. Yemin olsun bir daha evimde Med Yapımın hiç bir projesi izlenmeyecek. Saygısızlar. Emir & Feriha mutlu sonu görmedik ...sırf bize inat Güneş Emir finali yapacaklar. Son gülen iyi güler ama...bakalım bundan sonraki projelerini izleyen olacak mı.

27.12.2012 22:21:31

Misafir(Sultan ) Ne guzel kurtulmusduk ekran kirliligi bukezde yeniden ADINI FERIHA KOYDUM emirin yolu,mu olmus hani sadece ey idi IKI YIL REYTING REKORLARI KIRAN ADINI FERIHA KOYDUMA GUZEL BIR FINAL YAPMADILAR simdi 10 bolum zor gelmis bir diziyemi final yapacaklar sadece YAZIKLAR OLSUN DIYORUM

27.12.2012 22:24:33

torono Sukur bitti issiz kalanlara uzuldum Tabiki insallah is bulurlar bian once

27.12.2012 22:32:09

Misafir(Ali) HAZALLA OLURSA EGER KABUL GORUR ....EGER O SIMARIK KIZ ILE YAPARLSARSA . BIRAZCIK INSANLAR YUMSAMISTI BU YAPIMCIYA .... GERI HEPSINI NEFRETE DONUSTURUR . .... CAGATAY ULUSOY SENDE KABUL EDERSEN ADAM DEYILMISIN.

27.12.2012 23:02:25

Misafir(narsian omar) Cagatay medyapimla anlasib, gunesle evlenirse. gozumden duser. Bundan sonra hic bir dizisini izlemem. bu o demek Cagataya onemli para

27.12.2012 23:04:40

Misafir(narsian omar) yok artık feriha varsa tamam final olsun ama salak gizem için final çekilirmi bu neyin hırsı neyin inadı çağatayda tam bu yapımdan ayrıldı dedik onlar ne dese hemen evet diyo ya bu çocuk düşünmüyü galiba kariyerini

27.12.2012 23:06:10

Misafir(merve) AFK seyircisi 7 ay yalvardı, bu yalvarışlara fatih aksoy ve medyapım aldırmadı bile üstelik de bu seyirciye hakaret ettiler. Bu seyirci onları ne olursa olsun 2 yıl boyunca hep destekledi, reyting rekorları kırdırttı. Bu fedakar seyircinin ödülü ne oldu saçma sapan bir sezon finali. Bizleri ekran başında şoka uğrattılar. Fatih aksoy ve özelliklede çağatay ulusoy bu seyirciye çok şey borçlu. Ne yani şimdi emirin yolu izleyicisi final istiyor diye diziye final mi yapacaklar. O zaman fatih aksoy şunu bilsinki 2 yıl boyunca sayemizde kazandığı paraları ona helal etmiyoruz.

27.12.2012 23:22:33

Misafir(Sevda) Cagatay Kabul etme yapma bunu bize...... Femiiiiir efsanesini kirletmeyin.

27.12.2012 23:24:21

Misafir(merve) isabet oldu dıye dusunuorum cunku feriha dızıden cıktıktan sonra dizinin izlenme rekorları düştü eyer dızıye hazal kaya gelırse tekrar ızlenme rekorları kırılabılır kı bu da cok kucuk bı ıhtımal her kes ıcın en ıyıısı bu

28.12.2012 00:11:00

Misafir(Songül) ahhh Show Tv ahh boşa çırpınışlar bunlar...yoğun istek falan yok inanmıyorum! hangi akılsız yoğun istek yapar bu diziye bee!!! Pis Yedili de gitmiş senden son çırpınışlar bunlar yazık sana Show TV!!!

28.12.2012 00:11:42

Misafir(şeyma) bu dizi emirin yolu yaptıkları gün bitmiştir efendim reytingleri alt üst etmiş bi filmi nasıl böyle bir hale getirdiler valla helal olsun dünyanın en kötü yapımcısı bile böyle bi diziçekmez gerçekten helal olsun yani

28.12.2012 00:18:35

Misafir(misafir) Farketmez. Bben zaten Medyapım’ın bütün projelerini boykot ediyorum, AFK da bize yapılan haksızlığı asla unutmayacağım. nefret kazanmakta Medyapım yönetiminin üzerine yok.

28.12.2012 01:20:43

Misafir(misafir) Merhaba Hayat’ta rol alması için güya yönetmen teklif götürecekmiş. Merhaba Hayat ta Medyaım ın dizisi. Ne zamandan beri Fatih bey oyuncu seçimini yönetmene birakmis. Şimdiye kadar hep Fatih bey belirliyordu oyuncuları . AFK fanları Merhaba Hayati da boykot etmesin diye kendi adıni kullanmıyor, yönetmeni öne sürüyor. Biz bu numaraları yemeyiz.

28.12.2012 01:21:16

Misafir(Nilda) Eger Gizemle evlenir ve cocuklari olursa ,bir daha MED YAPIMIN projelerine bakmayacagim.

28.12.2012 01:28:55

Misafir(misafir) Çagatay’in kariyeri Fatih beyin umrunda olamaz. O varsa yoksa parayı düşünür. Cağatay’ı kimseye kaptırmak istemez, onun ne kadar ilgi gördüğnü biliyor. Sonuna kadar kullanıp kasasını doldurmaya bakar.İşine gelmediği zaman fırlatır atar. Cagatay’a şimdide Merhaba hayatta oynamsı için baskı yapıyordur.

28.12.2012 01:31:04

Misafir(avrupali seyirci) ayol hala femir diyenler;kiz yuvarlacik top olmus adam boylu poslu uzun boylu nasil görünürler:-)))ne hazalmis be sanki oyunculuk varmis gibi.yayinlamayinda su coluk cocuk fanlarini sarmayin basimiza...

28.12.2012 01:31:21

Misafir(sevil) hazalda oyunculuk yok ama gizem hanim muhtesem oynuyor öylemi emirin yolunu gizem hanimin o rezil oyunculugu katletti ekran kirliligi baska bisey yok tabiki cagatayin berbat oyunculugunu unutmamak lazim onunda cok emegi gecti 2 birden yüklenince ne oldu katmerli rezil oyunculuk oldu .

28.12.2012 02:05:58

Misafir(nexus) yorumlar beni e...peyi guldurdu.arkadaslar bunlar sadece bir dizi.hayata da bakdigimizda o kadar sevibde kovusamayanlar var.kimi de boyle olum yuzunden kovusamaz.emir ferihayi kaybetdi hayatina gunes girdi.her kesin yeniden sevme hakki var.final olucagina sevindim.

28.12.2012 02:14:45

Misafir(meltem saygın) ben hiç sanmıyorum final çeki,lecegini bi bölüm kaça çekilir bilirmisiniz.? zaten parasını alamıyo ne yapımcı nede oyuncular,bitmiş reytingi olmayan kanal la yolarını ayıran bi diziye finalmi yapılır .yapsaydı bunca seyircinin aylardır haykırdıgı afk için yapardı yada onların istegini yapardı f.aksoyun seyirciyi hiç bir dönem önemsedigini görmedim .şimdide heleki bu durumda hiç sanmıyorum zaten izleyicisini kaybetmiş para kaybetmiş prestij kaybetmiş yerlerde sürünen dizi için kalkarda final yaparsa ben bunun altında başka bir şeyin oldugunu düşünürüm geçmişi unutmadık ....bi deli bi kuyuya taş atmış.)sansasyon bunlar başka türlü gündemde kalınmıyor...herkes unutulmaya mahkum......

28.12.2012 03:46:18

Misafir(özge) emir in yolu final olmasın devam etsin çağatay ulusoyu ve diziyi çok seviyorum lütfen

28.12.2012 14:48:17

Misafir(saçak serçesi) Final bölümünü çektikleri için şimdiden teşekkür ediyorum.Reytingi düşükte olsa para krizide yaşansa finalsiz dizi bitmez.Çağatayı tekrar bi dizi yapacaksa bence yine gizemle oynasın.birbirlerine çok yakışıyolar.

04.01.2013 14:22:32

Misafir(ceren) bence filmi ferihayla bitirmelisniz öyle bisey yapın ki feriha ölmemis olsun ve filme geri dönsun mutlu bitsin herkezi ekrana top larsınız