BEREN SAAT YİNE ESTETİK YAPTIRDI!

Kariyerindeki hızlı yükselişini sürdüren Beren Saat, kendine yatırım yapmayı da ihmal etmiyor

Magazin - 07 Mart 2011 10:34
BEREN SAAT YİNE ESTETİK YAPTIRDI!
Geçen sene göğüslerini estetik operasyonla dolgunlaştıran güzel oyuncu, şimdi de burnu için ameliyat masasına yattı. Operasyon özel bir hastanede gizlice gerçekleştirilirken, Beren Saat'in burnunun üstünü düzelttirip, ucunu biraz daha kaldırttığı öğrenildi.

Ht magazin
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Beren Saat

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(35 Yorum Yapıldı)

Misafir(natural) yazık yazık yazık!!!alışveriş merkezleri;saçı boyalı,silikon dudaklı,silikon göğüslü,plastik burunlu,kadınlardan geçilmiyor.berende bunlardan biri ne yazıkki:(yakında dudaklarını dolgunlaştırır,dişlerini beyazlattırır,ihtiyacı var çünkü.birde epilasyon yaptırsın ,en kolayı o ama nedense pek önemsemiyor!.......

07.03.2011 10:44:46

Misafir(AYNUR) yok artik iste yalan bir haber daha beren saat in burnu zaten cok güzel herkes onun burnuna benzemek icin estetik amaliyat oluyormus(estetik dr söylemisti herkes beren saat burnunu begeniyor onungibi burun istiyor) neden beren hakkinda yalan haberler yapiliyor böyle BEREN SENI COK SEVIYORUZ bu haberlere inanmiyoruz arkanda cok büyük kitle hayranlarin var

07.03.2011 11:12:34

Misafir(fdsf) saci bile boyamayan,kaslaRINI BILE dogru dürüzgün almayan, bir kiz neden esteteik yaptirsin ,beren cok dogal bir insan ve baskalarinin onun hakkinda ne dedigi hic umrunda degil biz o yüzden onu cok seviyoruz, ama meyve veren agac taslanir demisler...

07.03.2011 12:22:22

Misafir(SERO) bence cildine bir çare bulsun.....

07.03.2011 12:43:53

Misafir(beren) ne gerek var ki estetiğe burnu normal zaten yalanmı gerçekmi onu bilemicemde bnce doğal güzelliğine bıraksın kendini ah bi görsemde dilek dilesem iki beren......

07.03.2011 12:54:23

Misafir(gokce) bencede kesinlikle yalan haber herkez onun burnunu cok beyeniyo neden boyle bisey yapsinki...

07.03.2011 13:15:23

boram BEREN SULTANIN BURNU AMALEYYETE IHTIYACI YOK YALAN HABER !YAPSIN BU KADAR TEPKI NEDEN?ANLAMADIM!BEREN SULTAN!BEREN SAAT MASUMIYYETIM!

07.03.2011 13:27:42

Misafir(...) YALAN HABER!!! Beren herseyiyle mükemmel! Estetige gram dahi ihtiyaci yok! Ayrica gögüslerini de estetik filan da yaptirmamisti. Her kadininda bildigi gibi Push-Up BH kullandi reklam filminde. Aski memnudada kullanmisti. Isi geregi normal bu...!Ama estetik yalanini ortaya atanlara biraz akillarini kullanmalarini rica ediyorum!

07.03.2011 14:56:00

Misafir(sinan) bu kadar büyük bir yalan olamaz,saçını bile boyatmayan biri beren.kusursuz,doğal güzel ve sıfır estetik.kardeşim kız hem dizi hem film,hem reklam çekiminde şu an ne ara ameliyat olacak insan bu kadar desteksiz atarmı

07.03.2011 15:22:51

Misafir(misafir:))) berenciler bakın sizin kızada yalan haber yapılımca hemen savunmaya nasıl geçiyorsunuz alma mazlumun ahını cıkar aheste aheste tubaya saldırmadan önce düşünürsünüz artık ... demek her habere inanmıcakmısınız ... berenin estetiğe ihtiyacı yok gibi ama bellide olmaz kOmpleksli bir kız bir yerlerini düzeltirmişde olabilir :)))))

07.03.2011 15:46:02

Misafir(Damla) Ben bereni estetiksis saniyodum, burnu kendi burnuydu.. anlamadim bu haber dorumu yanlis mi.. bide yani estetik yaptirsa o göz altindaki morluklar ve sismeler gitmiyorki, en az 2 hafta beklemek zorunda kaliyosun.. morluklar gitsede sislikler zor iniyor. bide beren dizi cekiyor.. haberde yanlislik var bence

07.03.2011 16:23:04

Misafir(irem) yalan haber. beren doğallığı seviyor bi kere. ayrıca beren şu anda bangkok'ta, reklam çekimi için. ayrıca nasıl ameliyat olsun? en az 2 hafta süre gerekiyo o morlukların, izlerin geçmesi için. ama berenin dizisi var, makyaja rağmen çekimlerde belli olur. zaten 2 hafta sonraki bölümde herkes görür değişim olmadığını

07.03.2011 17:35:08

Misafir(!) tubacilar hemen sevindirik olmus bakiyorum.tuba hergün baskasiyla geziyo magazine yakalaniyo.haber yapiyorlar.berene desteksiz ve sacma magazin haberleri yapiliyo, tabikide tepkimizi göstericez.neymis efendim "yine ameliyat olmus"mus...yuh artik yani...kiz mükemmel güzellikte bi kiz hemde dogalligi seven biri gidipte estetikmi yaptiracak?hemde bu kadar is icinde...reklam cekimi dizi cekimi film cekimi...hangi ara vakit buldu diyedemi akliniza gelmiyo be kardesim.bu kadarda olmaz yaaa...pes vallahi pes!

07.03.2011 18:28:08

Misafir(iyi işte...) buda tubanız gibi güsellikle biryere gelmediğinin kanıtı....hala ne diolar yaa ucmuş bunlar:DDDnurgül özgü bide beren ha bide aslıhan olabilir....bnlar örnek oyuncular...uyuyun siz...:DDD

07.03.2011 18:34:23

Misafir(MISAFIR) bence agizini bir çare bulsun çunku çok buyuk ve eger zamani var bir yurus hoca tutmak lazim

07.03.2011 18:35:25

Misafir(ne bu) berenci deilimde kız kaşlarını bile aldırmıya saclarını bile boyatmıo ne estetiği yaa:DDkim yer bunu daha yeni berenin burnu revaçta falan deniliodu....:)

07.03.2011 18:36:04

Misafir(erva nur) beren bence ağzina bir operasyon yapmayi düşün zaman geçtikce daha göze batıyor.burnunu ve göğüslerini boşuna para verip yaptırdın.

07.03.2011 21:14:56

Misafir(beyazface) benim arakadasim da bir hafta önce burnunu yaptirdi ve hic morlu yoktu! Cünkü burnunu kirmadiklari icin. Berendede aynen öyle...

07.03.2011 21:15:59

Misafir(yorum) yalan..bir kere beren her gün cekimde..beren gecen senede öyle dediniz yalan cikdi...beren cok güzel gerek yok..yalan haber yapmayin artik..ayiptir..biraz gercekci olun..bu ne böyle..kiskanmayin..bereni

07.03.2011 23:13:57

Misafir(NESRİN) kıskananların atması......bir tek göğüslerinde var o kadar.........harika bir yüzü var.....hatta dizisi var.ne zaman fırsat bulmuşda burun ameliyatı geçirmiş............. tv nin en doğal,en güzel kızı........ çoooooooook seviyorum onu,toz bile kondurmam ona...

08.03.2011 09:11:04

Misafir(Bero'nun Doğallığı!) Saçmalamayın! Kesinlikle yalan haber. Kız doğal güzellik zaten.Eğer doğal olmasaydı saçını boyatırdı! Hele çıkan HT Magazin'se. Tuba'yıniye yorum konusuna katıyorsunuz anlamadım. Tuba'yla ne alaka yani Kendiside çok çirkin bişi zaten.

08.03.2011 09:47:41

Misafir(yosun) kendinden memnun değil,hep başkalarına güzel görünmeye çalışıyo,göz boyamaya çalışıyo.plastikten bozma bir insan olmuş,doğallıktan eser yok.saçını boyamadığını söyleyen körler var,ece uslunun bir dizisi vardı ozamanlar izlemiştim,orda kardeşini oynayan sarışın beren değilmi arkadaşım.bukadar körü körüne savunma olmaz.ayrıca boyarsa boyasın kimin umurunda saç boyamakla estetik bir olamaz değilmi...hülya avşar bile bu yaşına gelmiş estetik yaptırmamış...

08.03.2011 11:50:46

Misafir(sanem) beren saçını diziye başlamadan önce buyattı kaşlarınıda aldırıyor zaten burnunu bir defada törpületmşti anca estetk yaptırır zaten

08.03.2011 12:51:37

Misafir(tin yani) size tavsiyem FATMAGÜLÜN SUCU NE izlemeniz BEREN de sifir makyaj iste dogal güzellik budur kalbi güzel kendi güzel(Dogal) melegimiz bizim kiskananlar catlasinnnnnnnnn ALLAH seni kem gözlerden korusun seni cooooooooooooooooook seviyoruz.Gerisi TIN yani

08.03.2011 14:22:07

Misafir(misafir) kardesim size ne ya..ne ilgilendirioyr..yaptirdisa yaptirmis..ama yalan haber..ne zaman yapcakki..her gün cekimde....görüntü nerde..kaynak bile gercekci degil..beren hakinda kötü haber dedikodu cikmiyor diye..böyle ugrasmaniz yanlis..beren sevmeyenler onunla ilgili haberleri niye okuyorsunuz..baska isiniz yokmu..ne kadar bos insanlarsiniz..

08.03.2011 18:31:44

Misafir(yorum) baskalarina laf atmasini iyi beceriyorsunuz tuba fanleri olarak ama tuba fan olarak hic yakismiyorsunuz tuba efendi sakin biri..fanleri masallah hersey var...küfür etmedikleri kaldi...

08.03.2011 18:40:15

Misafir(zırt) Afferim ona doğru karar almış zira yandan çekimlerde burnu balta gibi.. Ama ondan önce yaptırması gereken daha aciliyetli operasyonları var: Her ne kadar belinde sorun olduğunu iddia ederek gizlemeye çalışsa da omurga veya bacakta sorun var: ya omurga problematik ya da tek bacağı topuktan milimetrik kısa, aksak gemici gibi. Bir de Acil-Acil-Acil boyun estetiği, o beden ve ölçülere göre fazla uzun, yüzden gövdeye doğru indikçe kalınlaşan , kalınlığı gövdede haddinden fazla boyutlara ulaşan boynu da elzem estetik gerektiriyor.

08.03.2011 20:39:23

Misafir(misafir) bence dizide sıfır makyajsız değildir

08.03.2011 20:58:55

Misafir(...) Kompleksli işte... Yüzüne bakınca anlaşılıyor diyordum, karşı çıkanlar oluyordu :D Artık onlar da kabul etmek zorunda kalacaklar yani...

10.03.2011 17:50:00

Misafir(guest) beren saat iki hafta önce operasyon geçirmiş yani haber basına gecikmeli olarak yansıdı. haberin kaynağını da söyleyeyim, ekşisözlükte beren saat başlığı altına 24 şubat 2011 tarihinde girilmiş bir entry var. entry sahibi yazara bu bilgiyi veren kişi de muhtemelen doktorun yakını ya da hastane personelinden biri.

12.03.2011 08:37:29

Misafir(Özge) İlk haberlerde bende burnunda estetik olduğuna inanmamıştım. Sonra bir gün arkadaşlarla konuşurken konu açıldı. Türkiyenin yıldızlarındayken estetikliymiş beren saat... Doğrusunu söylemek gerekirse ben inanmadım.. Ama arkadaşlar berenin eski resimlerini bulursanız bakın yarışmadaki burnuyla şimdiki burnu arasında çok dikkatli bakılınca fark anlaşılıyor.. Önceden burnu yandan çok tuhaf duruyormuş. Şimdi dikkat edin burnunun ucunda çok hoş bir kalkma var. Ne diyim güzel kadın. Allah yolunu açık etsin.

09.04.2011 21:48:33

Misafir(irem) estetiğini benim bir arkadaşımın babası yaptı. burnumu yaptırmadım falan diyor ama yalan. hatta bizzat adam bana dedi ben yaptım diye.

22.05.2011 21:35:07

Misafir(PASSİON) göğüsler slikon,burun estekik,dişler kapanmış.Neresi doğal güzellik? herkes bunu kabullensin parası olan kusurlarını kapatıyor hangimiz kapatmıyoruzki..Özellikle bayanlar paranızın çoğunu giyime makyaja vermiyormusunuz,erkekler sizde spora vücut calısıyorsunuz falan..Yani parası olan vücuduna yatırım yapıyor berende slikonunu taktırmıs kii iyi yapmış boştu..burnunu kaldırtmış, dişlerini kapatmış.Ve emin olunki boş olduğu günlerdede kendisine fondoten pudra sürmeden dısarı cıkmıyordur biz bayanlar olarak evde makyaj yapan insanız dısarı cıkıncamı yapmıcaklar abartmayın .. biraz bronz makyaj yapıyodur dizide ve normal yasantısında doğal gözüküyordur... saçlarını neden boyatmıyo sebebi şu ona acık renk falan pek gitmez gördük yani eski dizilerde hatta yarısmada aman allahım oda nedir berbatmış sacları..anca koyu renkler gider ona.millet adıma doğal desin diye beyazlarını kapatmıyor kadın işi biliyor sizde hiç doğal insan görmemişsiniz burda savunmasını yapıyorsunuz.AYNAYA BAKIN EN GÜZEL SİZSİNİZ ;)

25.05.2011 08:49:22

Misafir(misafir) kaşı doğal diyen arkadaşım kaşı alttan cıksın dıye lazerle yaptırıyo ekme yani bende yaptırdım:)

13.09.2011 20:59:18

Misafir(belli) zaten belli estetikli olduğu estetikli değilim demese peki biz inanırmıyız haha :)

18.01.2012 00:49:54