Gecce Mekan Oscarları

Çağatay Ulusoy ve Gizem Karaca'dan baş başa yemek!

Emir'in Yolu dizisinin başrol oyuncuları Çağatay Ulusoy ve Gizem Karaca baş başa yemek yedi.

Magazin - 08 Aralık 2012 02:22
Çağatay Ulusoy ve Gizem Karaca'dan baş başa yemek!
Aşk yaşadıkları konuşulan Çağatay Ulusoy ve Gizem Karaca, önceki gün Etiler’deydi. Günaydın Steak House’da baş başa yemek yiyen iki genç oyuncu, samimi tavırlarıyla dikkat çekti. İkili, yemeğin ardından başrolünde oynadıkları “Emir’in Yolu” dizisinin setine gitti.


YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(18 Yorum Yapıldı)

Misafir(Ines) Sadece igrenççççç

08.12.2012 02:25:33

Misafir(DİKKAT) Çağatay Aşk yaşamadıklarını söyledi bunda hiçbişi yok şimdi gelipte saçma yorumlarda bulunmayın eğer her iş arkadaşıyla yemeğeçıkan sevgili olsaydı hazalda selçuk yöntemle sevgili olurdu veya çağatay ahu usngurla deniz uğurla mantıklı olun ;))

08.12.2012 12:57:37

Misafir(hayal) cagatay bizim tanadimiz cagatay degil

08.12.2012 18:46:17

Misafir(narsian omar) ÇAĞATAY, O FANLARI HİÇ YABANA ATMA Hazal Kaya'nın diziden ayrılmasından sonra yaşanılanlar, Türkiye'de bir başka dizide olmadı. Sen ve Hazal 'Beyazcam' dan bu tarafa geçmeyi başardınız... Hazal bunu hep yapıyordu da sende başardın... Sonra olanlar ise, hayatın getirdikleri... Hayatın yarın kimin için ne getireceği hiç belli olmaz... Tüm olan bitenler, yaşanan öfkeler, gösterilen tepkiler seni üzüyordur... Yaptığınız rol o kadar sahici gibiydi ki pek çok insan adeta efsunlandı... Ve o efsunun etkisi hala sürüyor... Sen işine bak genç adam... Ama 'Feriha'yı çok seven ve hala onu bekleyen o pek çok insanı da sakın üzme ve incitme... Sen oyuncusun, onları en iyi sen anlarsın... Onları hor görme ve sakın yabana atma! Ve asla unutma; bugün zirvedesin ama yarın ne olacağını hiç kimse bilemez. Herkesle iyi ol... Ve asla şımarma. Sana tavsiyemiz, 'Pabucumunstari' dediklerimizden olmak istemiyorsan bunlara uy! Yinede sen bilirsin

08.12.2012 22:41:00

Misafir(narsian omar) Çağatay Ulusoy ve Gizem Karaca'dan baş başa yemek! Bu oyunun bazı oylaması uyandırma kazanmak için bizimle çalışmak olmaz ne cagatay kanıtlamaya çalışıyorsun biliyorum bu şekilde çalışmıyor

08.12.2012 22:44:09

Misafir(narsian omar) cagatay hergün size hala size ne ne çocuk gibi tepki henüz büyümek olmadığını bize ispat, çok garip davranışların Eğer kalp sen takıl bir hafta sonra hayatını boş kimse olduğunu söyledi geçen hafta sürtük gizem Eğer biz bu bazı oylaması kazanmak porpaganda olduğunu biliyorum ama bu bizimle sizin popülerlik tutmak için nasıl Kıvanç Tatlıtuğ ve Burak özçivit öğrenmeye çalışın zarar olacaktır çelişkili davranışları çalışmaz söyleyebilirim ama bunu bilerek yaptım Hayranlarına takdir etmedi bunu ileride hiçbir şekilde türk en iyi aktörler olacağını sanmıyoruz onları kovdu

08.12.2012 22:44:54

Misafir(hayal) o kizdan nefretidiyorum

09.12.2012 08:56:23

Misafir(hayal) yuh

09.12.2012 13:26:35

Misafir(....) Sizin bildiğiniz Çağatay nasıl ki.Adam pek normal bir şekilde iş arkadaşı ile yemek yiyor altı üstü.

09.12.2012 17:10:47

Misafir(aytac) ya yorumalari okuyorumda size ne o onun kendi hayati yok populerliyini kaybedecekmiwde yok sevenleri azalacakmiwda siz hazalla istiyorsunuz deyene o hazala birlikte olmak zorunda deyil ayrica hazalin sevgilisi var bi girin internete yazin hazalin sevgilisi bakin gorun ayrica cok yakiwiyorlar bir dunyanar tatlisi digeri ise dunyanin en yakiwiklisi! GERCEK FANLARI OLARAK BIZ ARKANDAYIZ kiminle istersede onunlada olur!!

09.12.2012 22:08:36

Misafir(aytac) size ne kiminle istersede onunla da olur siz hazala istiyorsunuz deya onunla olmak zorunda deyil ayrica hazalin sevgilisi var bi girin internete yazin hazalin sevgilisi gorursunuz o zaman!!!!!!!!! cagatayin gercek fanlari hep onun arkasinda!!!!!!

10.12.2012 21:57:33

Misafir(zilan) ben zaten onların bir aşk yaşayacaklarını düşünüyordum.o yüzden o kadar da şaşırmadım.her zaman emirin yolunda gizem karacanın orada bir rol almasını istiyordum o gerçek oldu.sonrada onların bir aşk yaşamasını istiyordum o da gerçek oldu.benim şu hayata en sevdiğim ünlüler çağatay ulusoy ve gizem karaca.

30.12.2012 16:20:42

Misafir(sekreter) bence çok yakısıonuz tip ferihaaa