ÇAĞATAY ULUSOY'DAN BERRAK AÇIKLAMASI!

Yaza damgasını vuran Berrak Tüzünataç olayıyla ilgili ilk kez konuşan Çağatay Ulusoy'dan enteresan açıklamalar.

Magazin - 27 Temmuz 2012 21:03
ÇAĞATAY ULUSOY'DAN BERRAK AÇIKLAMASI!
Çeşme tatilinde oyuncu Berrak Tüzünataç'la oldukça samimi bir şekilde görüntülenen Çağatay Ulusoy konuyla ilgili sessizliğini bozdu.

Olaydan sonra ilk kez konuşan Çağatay Ulusoy, o olaydan sonra Berrak Tüzünataç'la hiç görüşmediğini girerek girdi söze. Ulusoy, "Berrak'la tatil sırasında yeni tanıştık. Engin Altan Düzyatan'lar falan beraber tatil yapıyorduk." dedi.

Olayın medyada skandal olarak adlandırılmasından rahatsız olan Çağatay Ulusoy, "Sinekten yağ çıkarmaya çalışanlar var. Benimle çok uğraşıyorlar ve çevremdeki insanları da çok rahatsız ediyorlar" dedi.

ISRARLA "ÜNLÜ BİRİYLE BERABER OLMAM" DİYOR

Berrak Tüzünataç olayından sonra yaptığı "Ünlü biriyle beraber olmam" açıklamasını yineleyen Çağatay Ulusoy, "İddilayım. Beni asla medyatik bir ilişki halinde göremeyeceksiniz" dedi ve Berrak Tüzünataç'la aralarında yaşananların "aşk" veya "ilişki" olmadığının altını çizdi.

Çağatay Ulusoy, "Orada öpüşmüyor veya sevişmiyorduk. Öyle bir şey olmadı yani. Berrak Tüzünataç'ın da çok üstüne gidiliyor" dedi.

Çağatay Ulusoy ve Berrak Tüzünataç böyle yakalanmıştı:

Fotoğraflar için tıklayınız...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(33 Yorum Yapıldı)

Misafir(özge) Çağatay mı daha yalancı Feriha mı?

27.07.2012 21:16:49

Misafir(atakan) Bu adamın neden bir kız arkadaşı yok. Yaz geldi geçiyor adam yalnız takılıyor.

27.07.2012 21:21:17

Misafir(esma) çağatay için külah aldım bundan sonra çağatayın söylediklerini o dinleyecek hadi çaça iyisin gene :)

27.07.2012 21:22:10

Misafir(BETÜL) sana sonuna kadar inanıyorum bu olay olurkende yanındaydım hala yanındaydım ben senin gerçek fanın olarak seni çok seviyorum ve yaptığın en ufak bi hatadan dolayı soğuyan veya da hakaretlerde bulunan GEREKSİZLERDEN değilim hiçbi zaman olmıycam zaten verdiğin bu cevapta sana hakaretde bulunan soğudum diyen GEREKSİZLERE kapak cevap olmuştur !! sen Türkiyenin 1 numaralı sanatçısın fazlasıyla seviliyosun Allah yolunu açık etsin iyiki varsınn AŞKIM !! :D sen hep böyle ol temiz kalpli sempatik alçak gönüllü seni sen yapan en büyük özelliğin bu herkese tüm anticilere inat seni herşeyden çok seviyorum !! :D

27.07.2012 21:33:56

Misafir(ayda) çağatay <3

27.07.2012 21:55:00

Misafir(edda) kusura bakamyında çağatayı seviyorum fakat bunlar palavra geliyor bana .. yaşadıysan birşey söyle yani saklıyınca daha mı adam oluyosn ki yaşadın yani bunu anlayabiliyoruz çok şükür ne yaprsan yap dürüst ol çağatay berrak veya bir başkası kim olursa olsn doğru ol

27.07.2012 22:53:08

Misafir(büşra) Çağatay ile çok uğraşıyorlarmışşş. Çağatay kim ki insanlar onunla uğraşsın. Ne sanıyor kendini Türkiye nin en iyi oyuncusu falan mı? Sadece bir modelsin daha ötesi yok. Sen olsan da olmasan da olur yani. Bazı ergenlerın " Aşkımmbiz senden vazgeçemeyiz" gibi replikleri umarım senin içinde inandırıcı değildir Çağatay. Farkındasın değil mi onlar daha çocuk. Seneye unuturlar. Bir dizide oynamakla oyuncu olunsa idi Ciguli de oyuncu olmuştu herhalde. Eğer gerçekten adını marka yapacaksan az laf çok iş yap. Kıvanç Tatlıtuğ gibi. Çocuk gibi mızmızlanma.

27.07.2012 23:01:35

Misafir(Hasan) Kisacasi buyuk konusmaya devam. Bunca olaydan sonra gorunen oki hala akillanmamis.

27.07.2012 23:08:26

Misafir(deniz) amma salladi ya... bir kerede yaptiginin arkasinda dur be cagatay.yok birsey olmamis da unlu biriyle olmam da.asil sen hatayi bunu soylemekle yaptin hazaldan hoslandigin halde bu sozler yuzunden bir sey olmadi aranizda ona karsi birseyler hissetigini herkes farkindaydi.neyse asil bugun ku roportaj cagatayi medyapimi vede kanali temize cekmek icin duzenlenmis tesadufe bak ki roportaj show tv yapti neden acaba????oteki kanallar ne yaptiginin umurdan degil cunku ama show tv dizi icin mecbur yapmakla tepkilieri silebilmek icin.o bodrumdaki kiz ve roportajdaki kiz ayni degildi resmen kanal ve cagatay yalan soyluyor.zaten hic sasirmadim nasil olsa eylulde adini feriha koydum geri baslicak zaten bir cok kisi bakmicak hazal kayayi bilerek cikardi medyapim kiza soylemediler bile 3. sezonu bu kadarda saygisizlik olmaz ki ama.sadece cagatayi on plana cikarmak icin ama birsey unuttular onu o kadar unlu olmasini salayan hazaldi vahide gordum olmadan diziyi zirveden hic indirmedi o kadar iyi bir oyunculuk sergiledi ki ama cagatay daha cok basinda ve simdiden bu sekil basinda cikiyorsa vayy haline.ins. hazal kayanin dizisi ayni gun olurda gorur o medyapim hangisi izleniyor.ben inaniyorum ki dizisi super olacak cok iyi ve kaliteli bir is olacak.ve neden hazal sadece yaptigi is ve hayirseverlik icin cikiyo haberlere neden tatil yaparken ortalarda gozukmuyor halbuki cok iyi paralar kasandi en azindan gelecegini dusunuyo ve yasina gore cok buyuk isler yapti.

27.07.2012 23:53:45

busracalis99 sonuçta basbaya muhabirler öpüşürken neyin tribinde bunca muhabir yalan mı söyliyor sonuçta sen orda öpüştüysen öpüştüm dicen sonuçta bu seneni özel hayatın kimsenin karışmayada hakkı yoktur bence

28.07.2012 00:12:40

Misafir(Nazli) Adini pinokyo koydum ammada atmissin ya

28.07.2012 00:15:01

Misafir(esra) nedir bu çağatayı karalama kampanyası?ya adamın dediği gibi değilmi.öpüşme falan fotoğrafımı var.tamam bi kaçamak olabilir ama küçük bi şeydi niye bu kadar üstüne gidildi.sadece samimi bir foto var ortada.ötesini iddia eden var mı.bi de geçenlerde bir kızla görüldü tavla oynarken.çağataya neler oluyo dendi.hiç bir şey olmuyo.ya bir insanın yanında kız olunca sapık mı oluyo tavla oynamış ne var bunda üstelik böyle samimi flan da deil.magazincilerin bu saçmalıkları onun suçu mu.ayrıca kendini ne sanıyo demişsiniz.bu güne kadar kim onun yaşında bu kadar hayran kitlesine sahip oldu.evet hazalın sayesinde çıktı ama 2.sezon afk asıl kimin için izlendi çağatay mı hazal mı.ayrıca önemli birisi olmasaydı şimdi biz bu yorumları yapabilirmiydik.lütfen insaf...

28.07.2012 00:28:22

Misafir(melis) sayın çağatay menejeriniz açıklama yapmamışmıydı aralarında eletriklenme var diye ?sen yok diyorsun şimdiden bu kadar yalan pess

28.07.2012 00:33:28

Misafir(sunaz) off çağatay büüyük konuşma lütfen sen hazalla yakışıyonn anlaşır gidersiniz

28.07.2012 00:54:45

Misafir(...) yeme bizi be çağatay hala sözünün arkasında ya çağatay madem bişey yapıyorsun o yaptığın şeyin arkasında dur hala biz ilişki yaşamadık diyo. ayrıca o görüntülendiği kızla o röpartajdaki kız aynı değil bunu da bizi yedirmeye çalışıyo.valla ne yalan söyleyim bugünki röpartajda çağatay eski çağatay değildi çk samimiyetsizdi. valla bu gidişle böyle giderse çok çabuk söner . ya abi bu çoçuğa mümkünse yazın sinema flmi falan verin ya hiç yoktansa o zaman bişeyler yapmaz. daha 2 yıl oldu tanınalı ama çok çabuk kendini kaybetmiş. hala yine çk büyük konuşuyo. bi gün ünllülerden birine aşık olacal o olcak. hem bu röpartaj kurmaca yani show tv nin yanai med yapımın parmağı var. başka magazinlerde versin röpartaj. bi de şunu farkettim fatih aksoy hazalı kötüledikten sonra bu çağatayın haberleri çıktı yani neymiş alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste. fatihin o çok güvendiği yere göğe sığdıramadığı çağatayı o dizi kurtarabilecekmi?ben valla her zaman hazalın arkasındayım kız hep yaptığı işlerle ön planda ama çağatay.e diyim bir an önce çağaty kendine gelmesin yoksa çok sönersin.çağatay fanlrı kızıcak ama duru bu onlar öyle kendilerini kaptırmışkı biz çağatay bişey söylediğimizde hemen çıkışıyolar...

28.07.2012 00:56:46

Misafir(merve) bir çağatayın yaz boyunca çıkan haberlerine bakıyorum sadece karı kız bir de hazal kayanın kıvanç tatlıtuğun haberlerine bakıyorum sadece dizi sinema filmi ve reklam filmleri haa sosyal sorumluluk projelerini de unutmamak lazım hazal kayanın kimin elinden çıktığı belli kimi örnek aldığı aferin hazal doğru yoldasın ve çağatay o menejer bozuntusundan kurtul sende kendine gerçek bir menejer yol gösteren bul yazık etme kariyerine ne yaşayacaksanda yaşa gençsin ama ulu orta değil.... son olarak hazal ve kıvancı bir projede daha yan yana görmek isterim zira aşkı memnuda pek doyamadım bu ikiliye iki iyi arkadaş veya kardeş veya sevgili ne olsa yakışırlar :D

28.07.2012 01:31:20

Misafir(ceren) yazilkkk valla enteresan konsmuss ne diyecegini sasrmss yok ustune gidiyorlar yok benle ugrasiyorlar ok yok yok yaaa cagatayy sen kendini ne sandin ki sohret olan herkesin haberi yapiliyor bunu ogrenemedin mi daha hicc mantikli bi yalan bulamamssin kusura bakkmmaaaaaaaa:)))))))))))

28.07.2012 02:33:49

Misafir(efehan tanrıkulu ) devamlı dediği bu camiadan biriyle olmam Mağdem bu camia bu kadar kötü camiadaki kadınlarla olunmaz eee ozaman sen bu kötü camiada niye yer alıyorsun o zaman başka iş yapsaydın ne görmüş bu çocuğun başına ne gelmişte bu camiadan korkmuş soran gazeteciyi alnın dan öpecem

28.07.2012 03:05:40

Misafir(ozlem kara) Yazık ergen kızlar okulu kırıp sete gidip çağatay diye bağırınca bu çocukta kendini Tarkan filan sandı heralde. Kim seninle uğraşsın ne zaman büyük star oldun yada ünlü bir film artisti filanmı sanıyor kendini birisi buna gerçekleri söylesin yazık afk yayından kalkınca bunalıma girecek

28.07.2012 03:24:10

Misafir(leyla) Sevgili Cagatay, Korle yatan sasi kalkar diye bosuna dememisler! Senin dizideki partnerin Feriha bile bu kadar yalan soylemiyordu herhalde..Bundan boyle senin biryerde roportaji gorunce aklima bu cocuk sarkisi gelecek.. Yalanci yalanci sana kimse inanmaz Yalanci yalanci sozune kimse kanmaz!! Ama kanarlar ya halen saf insan cok etrafta..

28.07.2012 05:50:24

Misafir(bahar) röportaj bildiğin komedi ya hiç inandırıcılığı yok bikere çağatay yine büyük konuşuyor ünlü olduğundan beri bu ilk senesiydi dizi tatile girrer girmez haber olduğu konulara bakınya çağatay ya kendi gibi olacak yada menajerinin onu yönlendirdiği gibi bence kendi gibi olup yaptıklarının arkasında dursun

28.07.2012 06:15:51

Misafir(busra) öpüşmüyolarmış evet dudak dudağa muhabbet ediyodunuz çağatay ayıp be 1 dizide oynadın diye kendini kıvanç zannetme

28.07.2012 10:25:37

Misafir(Büşra) Bir kere çağatay ilk oyunculuğunda çok parladı hazalım bir alakası yok ayrıca berrakla arasında gercekten bisey yoktur yalan söylemez bu kadar çok hayran kitlesine sahip niye yalan söylesin ayrıca o kız aynı kız cagataya hakaret edenlerde çağatayin fanları değil çağatayi suçlamak icin bahane bulmaya calisiyosunuz hazala lafım yok tabikide haarika bir oyuncu dortdortluk bir kız ayrıca hazalı bilerek çıkarmadılar hazal. Bilmiyidu 3 sezonun olucagini kimse bilmiyodu hazala inat yapsalardi ceyda ateş niye çıkıyor o zaman çünkü ikiside afk biticek diye önlerine çıkan teklifi hemen kabul ettiller kabul edincede geri donemediler bu yüzden ayrılmak zzorunda kaldılar bu konuyla ilgili hazal açıklama yaptı zaten ben cagataya inanıyorum ve o kız aynı değil diyenlerde göz doktoruna gitsinler çağatay kimki onla ugrasicak diyenlerde çağatay adını Feriha koydumun yakışıklı oyuncusu best model 1. iyi bir oyuncu çağatayi cekemeyenlerde napicaklarinida iyi biliyolar söylememe gerek yok

28.07.2012 10:33:08

Misafir(beren) röportaj tam bir saçmalık çağatay resmen yalan söylemiş bodrum da görüntülendiği kızla röportajda ki arkadaşımın sevgilisi dediği kız farklı berrakla aramda birşey olmadı deme lütfen bu kadar gazeteci gece gece beni çekmedi öpüşürken. kendini brad pitt sanmaya başladı 15-17 yaş arası ergenler sette çağatay çağatay diye tempo tuttu diye ama feriha yayından kalkınca görücem ben seni çağatay senden az laf çok iş bekliyoruz artık hazal kaya,kıvanç tatlıtuğ gib işinle gündeme gel 1990 larda vardı böyle gündeme gelmeler hazal gibi kurtul o diziden

28.07.2012 10:34:26

Misafir(yıldız) bu çocukcağızın nasıl bir menajeri var oyuncusundan haberi yok.menajer oyuncuyu toparlar bu kendi kendini bitiriyor farkında değil kimse de yol göstermiyor.bu da en çok yapımcının işine yarayacak uzun vadede.dizi yayından kalktıktan sonra çağatayın özel hayatı yüzünden diyecek.bayılır Aksoy adam harcamaya.son olarak 2 yılda gelen şöhret 2 ayda gider ne olduğunu anlayamazsın çağatay benden söylemesi.

28.07.2012 11:43:32

Misafir(kübra) çağatay sen kendini ne sanıyosun diyenler kendini ne sanıyor acaba sorabilirmiyim?kimsiniz siz ya kimsiniz?çağatayın tırnağı bile olamazsınız.sizene onun hayatından yaşantısından.genç insan istediğini yaşar.oh yaşasında nispet yaapsın herkese..evet kendi camiadan birisiyle olmaz olmasında.her önüne gelen erkeği öpen kızla olmaktansa sadece çağataya ait olan bir kızla olması daha iyi..biz fanları sevenleri onun hep arkasındayıp..onu sevdik seviyoruz hepte sevicez.çekemeyenlere anten yollanır..:)çaldırmanız yeterli:)

28.07.2012 12:19:55

Misafir(Madina) Cagatay kendine guveniyor insallah iddalari yalan olmaz ama Hazalla gercekten cok yakisiyorlar.ama yinede buyuk konusma Cagatay

28.07.2012 16:24:47

Misafir(hatice keleş) Çağatayı çok seviyorum ama bu açıklamalar bana hiç inandırıcı gelmedi.Resmen Selin hanım ve Fatih Aksoy tarafından ezberletilmiş laflar gibi.Çağatayın bu kadar kısa sürede bu kadar değişeceğine inanmazdım.Ama birde Hazala bakıyorum gerçekten her konuda dört dörtlük bir genç.Özel hayatıyla hiçbir zaman öne çıkmıyor.Onu yetiştiren annesini tebrik etmek lazım.Hazalı çok iyi yönlendiriyor.Çağatay gibi bozulmasına izin vermedi.Çağatayın bu durumlara düşmesinin sebebi menejeri Selin hanımdır.Çocuğu bitirecek ama Çağatay bunun farkında değil.Fatih beyde AFKden Hazalı çikarmakla çok büyük hata yaptığını dizi yayından kalkınca anlayacak.Ama olan Çağataya olacak.Bu işlerin ergenlerle olmayacağını anlamaları lazım.

28.07.2012 17:33:58

Misafir(Duygu) doğru söylüyorlar adam akıllı bi menajer lazım çağataya doğru dürüst yol gösteren