Gecce Mekan Oscarları

ÇAĞATAY ULUSOY'DAN ŞOK İTİRAFLAR!

Show Tv'deki 'Adını Feriha Koydum'un 'Emir'i Çağatay Ulusoy, özel hayatıyla ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı..

Magazin - 22 Eylül 2011 12:23
ÇAĞATAY ULUSOY'DAN ŞOK İTİRAFLAR!
Aşırı derecede kıskanç olduğunu söyleyen Ulusoy, 'İlişkide ipler benim elimdedir.. Sevdiğim kadın için yasaklarım vardır.. Her şeyine karışırım.. Öyle mini minnacık etekler asla giydirmem..

Bir erkeğin elini tuttuğum kadına bakıp 'off' demesini istemem.. Ben, 'Ne güzel bir kızla birlikteyim' diyen tiplerden değilim.. Sevgilimin rol gereği de olsa, sanat adına olsa da bir erkekle samimi pozlar vermesini, öpüşmesini, yatağa girmesini hayatta kabullenmem.. Yobaz değilim ama bana uymaz.. Düşüncesi bile beni delirtiyor.. Böyle bir şeye dayananam, zaten izin de vermem.. İfitraf etmeliyim ki ben de sette öpüşürken rahatsız oluyorum.. ' dedi..

Evet Çağatay Ulusoy'un fanları olarak bu açıklamalara yorumlarınızı bekliyoruz..
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(54 Yorum Yapıldı)

Misafir(asli) Eger kendisi de opusmeyecekse sorun yok. Ama kendisi cok kiskanc ayni zamanda kiskanilmayi kabul etmiyorsa korkunc bi sevgili olur. Tabi cok yakisikli oldugu icin bir sure idare edilebilir:)

22.09.2011 13:27:46

Misafir(msfr) sana mı kaldık be her kes yakışıklı buluyo ama ben bulmuyorum valla bence tipsiz zaten dizsiside saçma ötesi.kafama silah dayasalar bununla sevgili olmam bi filmde oynadı hemen havalara girdi ...

22.09.2011 13:38:23

Misafir(gizem) adama bak ya dün bir bugün noluyoruz?? sanki hazal kaya senle öpüşmeye çok meraklıydı

22.09.2011 13:40:08

Misafir(mine) tıpkı benim sevgilim bende ona sizleri örnek gösteriyordum tüh tüh yazık oldu neyse artık idare edelim elimizdekilerle :)

22.09.2011 13:49:59

Misafir(,,,!!!,,,) yakışır

22.09.2011 14:00:14

Misafir(Derin) Bence çok doğru konuşmuş,kesinlikle katılıyorum..Bi kez daha hayran oldum sana...

22.09.2011 14:03:12

Misafir(özlem) Erkek egemen bir toplum. sen öpüsüyorsun, yataga giriyorsun ama.bu bir kere rol arkadasini asagilamak oluyor. kendine güvenen ve etrafindaki acik bacakli her kadini sex objesi olarak görmiyen bir erkek kiskanclik yapmaz

22.09.2011 14:20:41

Misafir(aslı) bence de doğru söylüyor gerçektende bir kez daha sevdim erkek dediğin kadınına baktırmaz ama çok da sıkmayacak

22.09.2011 14:59:01

Misafir(asi kız ) madem kıskançsın o zaman sen niye öpüşüyorsun kardeşim.sanki zorla mı öpüştürüyorlar seni hazal kayayla.Bence sen modelliğe devam et çünkü rol arkadaşını aşağılamaktan başka birşey yapmıyorsun.

22.09.2011 15:00:40

Misafir(azeri kizi gunay ) bencede cok doru diyor cagatay seni cok seviyorum

22.09.2011 15:20:35

Misafir(aman be) erkekler her istedikleri yapiyorlar sonra benim sevgilim yapmasin etmesin....hem cok soguk oyuncu daha cok kendini gelistrmesi lazim...

22.09.2011 16:45:14

Misafir(melısa) evet aslında olması gereken bı sevgılı tıpı..

22.09.2011 16:53:29

Misafir(bb) bu açıklamasından sonra bütün kadınlar peşine düşer:)).itiraz edenler bile.

22.09.2011 16:55:40

Misafir(gülnihal) kesinlikle doğru söylüyor. yani bende onun yerinde olmuş olsam böyle düşünürdüm herhalde. hem seven insan kıskanırmış derler dimi. :)

22.09.2011 16:56:35

Misafir(nazlı ) bu çocukta bişi var ! sanki söylemlerinin adamı değil gibi , sanki birileri ona bunu öğretiyo gibi ...

22.09.2011 17:37:30

Misafir(ece) çağatayı bu açıklamalarına kadar beğeniyprdum ama hazal kaya yı çok aşalıyosunn

22.09.2011 17:43:38

Misafir(ofogfrogr) bana sorasan herseyi ondan dinlemek isterim cunki herkes abartir oyuzden ;)

22.09.2011 17:44:37

Misafir(qül) çokta güzel söylemiş bu açıklamadan sonra onu daha çok seviyoruz örnek olsun diğer erkeklerede tebrik ediyoruz haklısın..

22.09.2011 17:58:19

Misafir(filiz) her zaman söylediklerinin arkasındayım bence kız fazla açık giymemeli:)

22.09.2011 18:35:40

Misafir(snm) olması gerekeni söylemiş ne demek yani yanımdaki kız beğenilsin hoşuma gider??erkekse kıskanır!seviyoruz seni çağatay...

22.09.2011 20:51:59

Misafir(berna) bence cok doğru söylüyor erkek dediğin biraz ağar olur sevdiğini kıskanır Çağatay'a katılıyorum ve onu cok seviyorum..

22.09.2011 21:22:38

Misafir(ayca) guzelde bunu soylemesede olurda ama 1 seye katiliyorum sonuna kadar seven adam kiskanir.

22.09.2011 23:13:48

Misafir(mervee) valla bencede dogru söylüyoo helal sana yürü bee.. benle evlen bn sözünden cikmam:D

22.09.2011 23:35:42

Misafir(Ceyda) Cagatay mi kotu, yoksa burada yorum yapip; hakli, kadin dedigin acik sacik giyinmemeli diyenler mi kotu? Yoksa hepsi birirbirinden mi kotu? Aktorun bir agirligi, durusu olmali; sanatina asik olmali; isi ve oynasmayi karistirmamayi bilmeli. Belli ki Cagatay bir firin ekmek yemeden Adam da Aktor de olamayacak.

23.09.2011 07:18:48

Misafir(yasemin) cok güzel söylemis helal olsun medeni erkek rölü yapmamis icinden geldigi gibi konusmus...

23.09.2011 10:56:15

Misafir(handan) helAl be çağatay yürü... seni destekliyoruz sn benimle sevgili ol bn sözündn çıkmam...

23.09.2011 10:58:11

Misafir(Nur) Helal be erkek dedigin böyle olmali zaten seven insan kiskanir

23.09.2011 11:29:22

Misafir(sngl) harika düşünüyorsun, bu yobazlık değil, sahiplenme duygusudur. bu yolda devam et, değişme ...!

23.09.2011 12:55:47

Misafir(misafir ) daha bozulmamis cocuk böyle devam et sen aferin gercekten aynen erkek dedigin böyle olmali zaten neden sasirmis bazilari dogru olanda bu ayrica su lafinada katilmadim yobaz degilim bu yobaz kelimesinin tam anlamini ögrenmesini isterdim bilindigi gibi degil cünki gercekten inanmislarin adina yobaz diyorlarda bazilari bilmeyenler yazip nete ögrenmelerini tavsiye ederim

23.09.2011 13:01:39

Misafir(şule) kadına saygının gelişmesi, onun da bir birey olduğunun kabullenilmesi için yıllardır bir arpa boyu yol alınmaya çalışılırken medya önünde olan insanların da dillerine biraz dikkat etmeleri gerekiyor. bir çok kişi onları örnek alıyor, kızlar hayran hayran ayran budalası gibi takip ediyorken adam gibi laflar edeceğine öğretilmiş maçoluk palavraları atması hiç yakışmadı kendisine. seven erkek kıskanırsa seven kadın da kıskanır. o zaman onun da sevgilisi oynayacağı sahneler konusunda kısıtlama getirsin, kaslarını belli eden dar tişörtler giymesine karşı çıksın. hala ve hala kadına ikinci sınıf insan muamelesi yapılıyor. gerçi çoluk çocuğu paraya boğup sen oyuncusun, şahanesin, yakışıklısın diye pohpohlarsan olacağı bu... oyuncu olması için 40 fırn ekmek yemesi gerekirken dar görüşünün genişlemesi için ise 80 fırın yemesi gerekecek.

23.09.2011 13:01:57

Misafir(ece) gün gelir de sevgilisi de ona "dizilerde öpüşme sahnelerinde oynama, bayan oyuncuyla yakın sahnelerde rol alma" gibi kısıtlamalar getirirse şimdi onu bayıla bayıla seyreden, "ayyy ne şahane aşık, canım yaaa" diye tepki veren, sevdiğini sahipleniyor diyen bayan hayranları ne der acaba?;))

23.09.2011 18:35:14

Misafir(nesrin) dünyanın en saçma olayı.kendi milletin sevgilisiyle şapur şupur.o bir hasta bence.maço falan değil.o zaman oda uzak duracak böyle şeylerden.... berbat bir huy.ancak güldüm ...peki bunun kız arkadaşı yokmu ? yasaklasın o zaman.tuhaf biri...

23.09.2011 21:02:32

Misafir(sena) öpüşme o zaman para için. kız için gerekli ahlak kuralları senin içinde gerekli.burda alkış tutan tuhaf yorumcuları kınıyorum..dizide öpüştüğü o kızıda,yerin dibine sokmuş....çok yazık,çok bencil.....duyduğum en tuhaf olay.

23.09.2011 21:07:06

Misafir(misafir) bu kadar bencil olunmamalı. bugün bu yerlerdeyse partneri hazal kaya sayesindedir. anlamıyorum bu ne demek ya "öpüşmekten tiksiniyorum". tiksiniyosan dublaj yaptır çok mu zor dizilerde herkes öpüşmüyo dublaj yaptırıyo. ama bunların hepsi lafta: yok ben kızın gözlerine bakarım, mini etek giyidirmem, yanımdaki kıza laf atılmamalı, uzun değil orta boylu olmalı, renkli gözlü değil yeşil gözlü olmalı v.b. bu kadar erken bunları söylemek aptalca daha dün bir bugün 2 bence biraz dediklerine dikkat etmeli yoksa bu işin ömrü uzun olmaz nedeni ise sevgilisine bunu yapan kız arkadaşı da aynı şeyleri çağataya yapar. DİKKAT ETMELİSİN....

24.09.2011 09:15:11

Misafir(merve ) evet haklı erkek dediyin karısını kıskanır zaten kıskanıyorsa demeki eşini seviyormuş

24.09.2011 12:57:34

Misafir(misafir) helal olsun cok dogru soylemis tam bir turk erkegine has dusunceler ayrica opusmekten tiksiniyorum dememis ki rahatsiz oluyorum demis yani sevgilisi olmayan bir kizi opuyor rahatsiz olmasi cok guzel birsey bu sozu hazal kayayi kucuk dusurmek degil ki belki hazal kaya kendisi de rahatsiz oluyordur sonucta kizin sevgilisi var

28.09.2011 19:34:04

Misafir(isimsiz ) çağatay ulusoy güzel söylemiş. ben çatay ulusoyun bir açıklamasın da ben ünlülerle ilişki kuramam çünkü onlar temiz değil demişti ama şimdi merveyle sevgili ya çağataydan sonra o kız temi kalacak mı

26.11.2011 16:29:44

Misafir(herşeyim) çağtayın söylediklerine kesin katılıyorum

02.12.2011 15:17:28

Misafir(cicek memedova) helal olsun erkek dediyin isde boyle olur

10.12.2011 18:56:27

Misafir(Misafir) Gelal

15.12.2011 13:41:02

Misafir(BERGÜZAR) BENCE ERKEK DEDİĞİN BÖYLE OLMALI FAKAT SETTE ÖPÜŞÜRKEN RAHATSIZ OLMASI EMİNİM HAYRANLARINI DA BENİM GİBİ RAHATSIZ EDER ÇÜNKÜ HER ERKEK HAZAL KAYA İLE ÖPÜŞMEYİ İSTER

22.01.2012 14:41:02

Misafir(HazalÇağatay) Nasıl ya?şimdi hazal temiz değil mi?Fazla ağır konuşmuş Hazal ile gerçekten çok yakışıyorlar ve hiçte rahatsız oluyo rgibi değil.

27.01.2012 11:33:28

Misafir(FADILE) ADAMSIN ERKEK DEDİĞİN DE ÖYLE OLMALI BENDEN 10 PUAN

27.01.2012 16:03:52

Misafir(FADILE) BENİM EŞİMDE ÖYLE VE BAYILIYORUM BENİ KISKANMASINA

27.01.2012 16:09:22

Misafir(SEADET) KESINLIKLE KATILIYORUM. ADAM GIBI ADAMSIN. NE DIYIM. ALLAH GONLUNE GORE VERSIN. SANA HAYATTA BASARILAR DILERIM. AZERBAYCANDAN SENIN FANATIN .CAGATAY ULUSOY SENI COOOOOOOOOOOOOOOOOOK SSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEVVVVVVVVVVVVVIIIIIIIIIIIIYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRUUUUUUM

24.02.2012 12:49:34

Misafir(esra) Beni kıskanma ama ben seni kıskanayım... Kadını açık*saçık güyünmesin ama kendisi soyunsun... Sen başkalarıyla öpüşme ben soyunup,dilediğimce rol icabı sevişeyim... Yanımdakine of ne güzel demesinler, bana diyebilirler... Kadınsa bu camiada kirlenir sense tertemiz kalırsın... Ne güzel bir düşünce yapısı! Gerçekten beraber olduğu kimse çok şanslı... iyki Hazal Kaya bu kadar şanslı değil...

08.05.2012 01:46:32

Misafir(gizli şifre ) seni yeteri kadar tanıyorum bu yeter çağatay ulusoy

16.07.2012 22:02:23

Misafir(zeynep) erkek dediğin böyle olmalı tam bana göre seninle tanışmayı sabırsızlıkla bekliyorum.

10.09.2012 11:24:56

Misafir(asi) helal sana çağatay zaten bir yerde okumuştum çağatay ulusoy ilk başta öpüşemiyormuş çekiniyormuş hazal kaya ona öğretmiş...

19.10.2012 17:01:28

Misafir(oğlum bak git) aslan gibi adam erkek dediğin böyle olur neymiş o mankenlik yapacak başka adamların koynuna atlıyacak sonrada beni affet beni affet deyipte kocasının yanına gidecek

26.01.2013 13:03:43

Misafir(gulucka) öpüşmek istemiyosan oyuncu olmayacaksın kardeşim!!!Hazal Kaya bayılıyordu senle öpüşmek için hahay adama bak ya!benim tek fanım sendin şimdi ise hiç!tüh yazıklar olsun seni biz popüler yaptık o yerden indirmeyi de biliriz!!

06.07.2013 19:54:35

Misafir(eren) erkek dedigin boyle olur iste!!ya normal hayatta bakin etrafiniza hic bir normal erkek bunlari kabul etmez zaten cagatayimda oyle....ona olan sevgim ve saygim bin kat daha artti

03.01.2014 13:34:05

Misafir(irade) dogru soyluyorsunda peki neden serenay sarikayayla birlikdesin o senin sartlerini kabul edecekmi canim

15.02.2014 15:48:47

Misafir(eda) oyyy. işte adam ya. yerim seni çağatay!

30.07.2014 23:27:54