ENGİN AKYÜREK, TUBA'NIN EŞİ OLUYOR!

Tuba Büyüküstün ve Engin Akyürek "20 Dakika" da buluşuyor.

Magazin - 25 Ağustos 2012 21:41
ENGİN AKYÜREK, TUBA'NIN EŞİ OLUYOR!
Ezel ve Uçurum dizilerinin senaristi Keren Deren'in senaryosunu yazacağı "20 Dakika" dizisi Kasım ayında Star ekranlarında olacak. Kuzey Güney dizisinin de yapımcısı olan Ay Yapım tarafından çekilecek yeni dizi bir Amerikan uyarlaması olacak. 'The Next Three Days' (Kaçış Planı) filminin uyarlaması olacak. '20 Dakika' dizisinde başrolleri Tuba Büyüküstün ve Engin Akyürek'in oynayak.

Güzel oyuncu Tuba Büyüküstün, kasım ayından itibaren ekrana gelmesi planlanan dizide hapse düşecek kadını canlandıracak. The Next Three Days filminde, John (Russell Crowe) ve Laura (Olivia Wilde) çiftinin hayatı, kadının bir cinayet yüzünden hapse girmesiyle alt üst olur. İntiharın eşiğine gelen Laura'yı kurtarmak için John'un elinde tek çare vardır, karısını hapishaneden kaçırmak.

Fotoğraflar için tıklayınız...

Fotoğraflar için tıklayınız...

Fotoğraflar için tıklayınız...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(92 Yorum Yapıldı)

Misafir(ebru) aferin engin preason break cakmasi bir senaryoyla sisirme bir oyuncuyla kendine güvenebiliyorsan oyna ama kara kasina kara gözüne güvenme.

25.08.2012 22:27:55

Misafir(VEDAT) AY YAPIM GITTIKCE BATIYOR .TUBAYIDA ALDIKLARINA GÖRE DURUM VAHIM.

25.08.2012 22:41:49

Misafir(hatice) reytingleriniz dibe vurdugu zaman kenan imirzaliogluyla dertlesirsiniz neden evli ve cocuklu oyuncularla dizi yaptik diye.

25.08.2012 22:50:58

Misafir(Maria) Can't wait to see the most handsome man and most talented actor of Turkey back on my screen again.

25.08.2012 23:09:23

Misafir(leyla) siz ayyaş berenle ilgili yorum yazarsanız daha manidar olur fikirlerinizi berene saklayın

25.08.2012 23:11:23

Misafir(Yön) Engin Akyürek ve Tuba Büyüküstün'e yeni projeleri doğru ise, başarılar diliyorum. Ben güzel olacağına inanıyorum.Ama herşey kısmet.Engin başarılı, Tubada bana çok duygusal, yüz ifadesi hoş gelen bir bayan, eser ve ekip te güzel olursa, herşey çok güzel olur.Beklemekten ve izlemekten başka yapıcak birşey yok. Görelim bakalım mevlam ne eyler. O neylerse güzel eyler. İyiside kötüsü de elimizden gelen herşeyi yaptıtan sonra kader..

25.08.2012 23:11:45

Misafir(Yön) Öyle bir proje olsun ki, kim neyi hak etti ise layığını bulsun.Hak ettiği reytingi alsın fazlasını değil. Biziim Engin Akyüreğin muhteşem oyunculuğu diye ısrarla tutturmamıza cevap olsun. Ben Engin hak ediyorsa bu dizi ona hayatının en büyük ödülü, etmiyorsa emeğinin karşılığına aldığı sadece kuru bir kazanç olsun diyorum .Benim onun yeteneğine inancım tam. Bakalım ne kadar yanılıcam. Yanılırsam bu da bana ders olsun..Egin Akyürek yolun açık, sevenlerin bol, yaptığın her iş hayırlara vesile olsun..(Saheahs)

25.08.2012 23:24:46

Misafir(sherina) SUPER OLUR.....EnginTuba The best

25.08.2012 23:33:24

Misafir(HAYAM_TUBAM) ♥♥♥♥♥♥♥♥ HARIKA TUBAM VE ENGIN İnşallah♥♥♥♥♥♥♥

25.08.2012 23:35:00

Misafir(esra) hatice yorumcu ay yapımın tek evli ve çocuklu bayan oyuncusu tuba değil.kenanın partneri de evli ve çocuklu.niye bu kadar taktınız bu konuya.dizi ve gerçek hayatın ayrımına varırsanız işiniz kolaylaşır.kaldı ki artık evli olmayan,sevgilisi olmayan bayan oyuncu yok gibi.

25.08.2012 23:37:35

Misafir(aylin) ANLAMIYORUM nedir bu evli cocuklu kadin muhabbeti..Pardonda söyle bir bakin etrafiniza.. En basarili kadinlarin hepsi evli ve cocuklu ve bu hic bir ülkede problem olmazken bizim ülkede problem oluyor.. Iyide örnegin Bergüzar Korel evli ise Halit ergencle evli.. Halit ergence bu yorumlar yapilmiyor ama Bergüzara yapiliyor neden?? bence sirf kiskanclik meselesi.. Madem özel hayat bu kadar önemli sizin icin e buyrun Berende Kenan dogulu ile iliski yasiyor ve magazinde hemen hemen her gün yeni bir haberleri cikiyor.. pekii dizide izlerken ben fatmagülü bereni degl fatmagülü izliyorum ve bu beni etkilemiyor.. lütfen artik su evli kadin inandirici degil lafini birakin.. iyi o zaman sevgilisi olan kadinda inandirici degil.. sanatci saten evlenemez, yemek yiyemez,disari cikamaz..,

25.08.2012 23:47:23

Misafir(hira) ao ao yandık hemde marmara cırası gibi yandık. senaryoya bakya işler açısı türk uyarlanması eksikti bide yabancı çıktı bizim senaristler kendileri bir şey üretemiyormu hep pişen şeyler önümüze koyurlar.piş ye piş ye bu ne isme bak 20 dakika ismi bile insanı soğutuyor dizide dalgamı geçiyorsunuz bizimle ey yapımcılar galiba biz fsn mumla arayacağız.konusunda bakılırsa engin bu rolde hep acı çektirecekler adam bir dizidede gülsün acıların çocuğu yapmışsınız hep aynı roller adam güzel ağlıyorya ağlatalım ne olacaki engin allah aşkına arkana bakmadan kaç...

25.08.2012 23:50:38

Misafir(nazengin) benim tek isteğim Engin akyürek"i tekrar ekranlarda görmek.. partneri senaryosu çokta önemli değil benim için.. çükü fsn"yi yapmacık partnerine ve saçma senaryosuna rağmen finale kadar sadece ENGİN için izledim.. ama burda senarist kerem deren"se diyecek laf yok senaryodan şimdiden eminim ki süpper bi senaryo olcak.. ENGİNden de eminim adam her rolün altından kolaylıkla geliyo.. rolünü canlandırmıyo adeta yaşıyo.. tuba ile de çok iyi bir partner olurlar görsel açıdan ama tubanın oyunculuğunu çokta beğendiğimi söleyemicem.. ama işine ve partnerine saygılı çok doğal (yapmacıksız) biri olduğu için ENGİN"le bu projede birlikte olmalarını isterim.. güzel bi ikili olacaklar ... ENGİN AKYÜREK OYUNCULUĞUN KİTABINI BAŞTAN YAZAN ADAM DÖN ARTIK EKRANLARA.. ÇOOOOOOOOHHHHHHKKKKK ÖZLENDİN.. ARTIK TV"Yİ AÇMAK GELMİYO İÇİMDEN.. SENSİZ TV"Yİ NEYLEYİM .. ARTIK DÖN DE DOYA DOYA İZLEYELİM SENİ <3 <3 <3

25.08.2012 23:56:49

Misafir(leyla) bu dizi fazla sürmez

25.08.2012 23:59:26

Misafir(neda) engini cok seven ve ekranlarda gormek iseyen biri olarak bu haber beni cok mutlu etti onu gormek yeter ama tubayida cok sevdim icin ayni dizide olmalari beni cok cok sevindiriyor ekipte basarili dua edip haberin dogru olmasini beklicez ins dogrudur,enginin oyunculugu acisindan harikalar yaratacagi ve sevenlerinin ona bi daha hayran kalacagi bi proje olacak

26.08.2012 00:06:21

Misafir(berna) ebru yorumcu son yıllarda Türkiye de hangi dizi özgün senaryoyla yazılıyor?hepsi uyarlama bu dizi ilk değil.ayrıca Engin hangi projesinde kara kaşına kara gözüne güvenmiş?bütün dizilerinde oyunculuğuna güvendi.eğer kabul ederse -ki kesin değil-yine oyunculuğuna güvendiği için kabul eder.bizde zevkle izleriz.

26.08.2012 00:09:27

Misafir(Gercek LANTERNE2002) Fan (hayran) var, fanatik var, birde buna holigan eklendi!!! Beren holiganları lütfen Engin Akyürek'ten uzak durun!!! Nedir bu yahu? Bitmedi gitti kendinizle kavganız. Engin herkes ile film ve dizi çekecek yeteneğe ve görüntüye sahip. Bu niye rahatsızlık veriyor ki??

26.08.2012 00:13:21

Misafir(sema) bu ne ya? bazilari karalama kampanyasina baslamis bile... digerleri felsefe yapicam diye (?) kendilerinin anlamasi bele zor olan yorumlar yazmis. megerse iki yetenekli,genc ve guzel insana hayir dua dilemek bu kadar mi zormus?

26.08.2012 00:40:01

Misafir(melek) YILIN, EKRANLARIN EFSANE ÇİFTİ OLACAKLAR ENGİN ZATEN 1 NUMARA TUBA GÜZEL TAM BİR HANIMEFENDİ İKISIDE MAGAZIN YILDIZI DEGİL GERCEK, YETENEKLI OYUNCULAR HARİKA OLACAK

26.08.2012 00:41:19

Misafir(Kerim) Cok guzel Haber

26.08.2012 00:49:59

Misafir(mine) çok güzel olacak çok yılın çifti olacaklar Engin de allah vergisi yetenek,karizma yakışıklılık öyle bir ses tonu varki hangi film olursa olsun hakkını verir

26.08.2012 01:08:56

Misafir(esrainci) Her ne kadar Engini bir an önce ekranlarda görmek istesem de,itiraf etmeliyim,bunun daha görkemli bir projeyle olmasını bekliyordum..Star son zamanlarda büyük atılım yaptı,doğru ama bazen izleyici oyuncuyu alıştığı kanalda görmek istiyor.Bu birinci handikap..Ayrıca bu sezon güçlü ve gerçekten kaliteli bir çok rakipleri olacak.Bu dizilerle yarışabilmeleri için senaryo ve inandırıcılık bakımından en az onlar kadar iyi olmaları şart,aksi takdirde güzelim oyunculuklar ziyan olabiliyor (bknz:Kuzey-Güney)..İnandırıcılık konusunda Engine güvenim tam ama aynı şeyi Tuğba için söyleyemeyeceğim ne yazıkki..Tuğba çok çok güzel ancak oyunculuk anlamında Enginin yanında zayıf kalabileceğinden korkuyorum.Kötü bir oyuncu olduğundan değil..Ama söz konusu rol yapmayan,adeta o rolü yaşayan bir adam olunca partnerinin de en az onun kadar adanmış bir oyunculuk sunması gerekiyor,aksi takdirde inandırıcılık kayboluyor çünkü..Bu açıdan gönlümde yatan aslan her zaman Melisa Sözen olacak,her ne kadar bir projesi olduğunu bilsem de..Herneyse işin biraz da iyi yanından bakacak olursak..Yapımcı Ay Yapım,senarist Kerem Derenin güçlü bir kalemi var..Yönetmeninse KGnin eski yönetmeni Mehmet Ada Öztekin olacağını düşünüyorum nedense ki kendisi KGde son derece başarılı bir iş çıkarttı..Engine karısını çok seven ve umutsuzca onu kurtarmaya çalışan eş rolünün çok yakışacağını düşünüyorum ayrıca,Russell Crowe ile yarışır bir performans göstereceğine eminim..Filmin kendisi de son derece başarılıydı zaten..Her iki oyuncuya ve tüm ekibe başarılar..Umarım reyting denen canavar yüzünden hakları yenmez ve hakettikleri değeri görürler..

26.08.2012 01:29:29

Misafir(derya) bihterciler kis kis diyorum. fgsn dizisinde engin akyurek on plana cikti diye kiskanclik krizine giren bihterciler cekin elinizi. turkiyenin en guzel kizi ve turkiyenin en iyi oyuncusu geliyor.Turkiyeyi degil dunyayi salliyacak bu dizi goreceksiniz.

26.08.2012 02:04:58

Misafir(aslı) tip olarak birbirlerine çok yakışırlar ama oyunculuk olarak tuba enginin yanına ezildikçe ezilir bence. tubayı çok severim ama yetenekli olduğuna inanmıyorum( özellikle gönülçelen dzisinde vasayın altındaydı) engine söylenecek laf yok zaten bir numara. engin için izlenir bu dizi..

26.08.2012 02:13:53

Misafir(elif) bu dizi bu yılın en çok konuşulan projesi olacak bence muhteşem bi uyum olcak :)

26.08.2012 02:31:12

Misafir(misafir) Bos verin gereksiz yorumlara, Engin Akyurek yenetenginden hic suphem yok beni cok etkileyen bir oyuncu, Tuba ile de ayni dizide oynayacaklarina sevindim, cok iyi bir uyum icinde calisacaklarina inaniyorum ..artik senaryo nasil islenecek ona da bagli bekleyip gormemiz lazim...harika bir ikili olacaklarina inaniyorum..

26.08.2012 03:10:59

Misafir(Alicia) Tuba and Engin will make a perfect on screen couple. They're both very talented, loved and admired by millions of fans. Congratulations in advance <3<3. As for the members who don't like seeing them together.... I say you can take a 2-3 years break. Seriousely !!! no need to waste your time and energy everytime a piece of news comes up :)))You're going to be seeing them very often from now on.

26.08.2012 03:19:46

Misafir(sena) umarim dogrudur. gercek haberse emimnim yilin dizis olur , iki dev bri araya gelcek sonunda:))

26.08.2012 04:24:55

Misafir(misafir) Alicia I 100% agree with you, Tuba and Engin will make a great onscreen couple... and those that dont agree dont have to watch, I believe they will both bring somehting different to the dizi and bounce off each other and compliment each other...I am really looking forward to this union...

26.08.2012 05:37:54

Misafir(Helen) I want to see him so badly that I don't really care much for anything else Engin is perfect in everyway....I must admit that Tuba is very beautiful and I like her ,they will look very good together . I LOVE ENGIN AKYUREK :-))))

26.08.2012 09:32:04

Misafir(merve) bu dizinin olmasını istemiyorum ama Engin kabul ederse her türlü arkasındayım sonuna kadar izlerim:):) yalnız bi yerde 16 bölümlük bi proje olduğunu okumustum ne kadar doğru bilmiyorum amerikan dizileri gbi sezonluk kısa dizimi olcak acaba ama neyse ENGİNim varsa o iş hertürlü yürür :):) Tubayıda karakter olarak beğeniyorum işine saygılı bi oyuncu yalnız biraz daha canlı oynarsa hersey sahane olur:):)

26.08.2012 13:34:28

Misafir(istemiyoruz) tuba engin yanina hic yakismiyor..tuba iyi oyuncu degil sadece güzel baska birsey yok..herkes güzel diye oyuncu olmaz......engin yanina gercek oyuncu lazim yoksa butun yük engin uzerinde..bide tuba evli cocuklari daha kücük..kendini nasil diziye vercek..en önemlisi nasil engin ile evli bir cifti oynucak...

26.08.2012 15:07:15

Misafir(zeynep) lanterna adlı şahıs hani sen gerçek beren fanıydın geçen onunla ilgili habere öyle yazmıştın ne olduda beren fanlarına saldırdın yine ama haklısın sizin hayal dünyanız çok geniş beren'in engin'den hamile olduğunu iddia edecek kadar sağlıksız bir gurupsunuz ama üzgünüm tuğba fanları onun kenan imirzalıoğluyla oynamasını istiyordu burda yorum yapanlar hep enginci kendinizi kandırmaya devam edin beren'den uzak olun yeter

26.08.2012 16:22:03

Misafir(tuba) ben hiç yakıştıramadım ikisini tuba ve bülent inal tekrar beraber oynasal çok iyi olur du ıhlamurlar altında mütiştiler ikiside

26.08.2012 19:40:55

Misafir(sinan) tubaya sempatim yok ama fanları için şimdiden üzülmeye başladım dünyanın en çirkef,en yalancı,en hayalci fanları olan engincilerle bir arada olmak aynı diziye yorum yapmak dünyanın en kötü işi.berenciler kurtuldu tubaya çıktı bu sefer.yazık yazık bu şirretlerle nasıl uğraşacaksınız siz işiniz çok zor valla.bunlar engini kenan imirzalıoğlu,kıvanç,nejat işler sanıyorlar.kim ya engin ne oyunculuk ne tip olarak başrol oyuncusu değil,yan rol oyuncusu.tubanın karizması var ama enginde başrol karizması yok.kötü rollerin adamı o,çok sert rahatsız edici hareketleri var,konuşurken tükrükler saçıyor.bide aksiyon oynayacakmış yuhh diyorum adam göbeğinden koşamıyor bile.bir kilometreyi bir saatte koşuyor ne aksiyonu delirdimi bu kerem çatay.ülkede aksiyon oynayamayacak tek oyuncuya aksiyon oynatacakmış gülüyorum buna.

26.08.2012 20:00:20

Misafir(SELİM) ben engin akyüreği seviyorum ama şu laterenemidir nedir gerçekten hiç bi sözü diğerini tutmutor bereni sevmem ama ilk defa bi berenciyle aynı düşüncedeyim evet sen ve senin gibiler sussun sinan nergiz laterne garpsir çağla hepsi aynı kişilikteler hayal dünyaları çok geniş kimi enginle bereni kimide kıvanç bereni yakıştırdıkları için oyunculara demedikleri kalmıyor yaptıklarınız sağlıklı insanların yaptıklarına benzemiyor lütfen yayınlayın

26.08.2012 20:08:43

Misafir(cagla) selim ver face adresni de gösteriyim çağla garipsir aynı kişi mi...garipsir arkadaşın twitter adresini biliyorum hatta sonra yeni açtı adı değiştirerek..gör bakalım enginci mi berenci mi saçma yorumunalarına benim adımı katma ..o garipsir dediğin kişi ne berenci ne enginci iksinede atmadığı yalan yok..benim kimseye iftira attığım yok..ama o garipsir sensin galiba berene sürekli iftira atıyorsun..garipsir manyağı ne berenin enginden hamile kalmadığı ne enginin bereni bebekli haliyle bırakmadığı hem enginin hem berenin şerefiyle oynuyor..o sensin selim biliyorum hiç bana bulaşma boşuna..durduk yere bu habere kattın beni!! ama allah biliyor ben hayatım boyunca kimseye iftira atmadım ..tuba ve engini sevmiyr olabilirim ama onlara iftira atcak, kişiliksiz değilim kendin ile karıştırma beni!!!

26.08.2012 20:36:22

Misafir(deniz) sinan adlı yorumcu beren sizden kesin utanıyordur.beren engini beğenmiş oynamış sen halen burda kocakarı gibi söylen dur. hem dur bakayım bu haberin altında senin ne işin var .kuduruyorsunuz.hayrola haberde berenin ismi geçmiyor.kurtulamadık senin gibi hastalıklı beyinlerden burda bile peşimizi bırakmıyorsunuz.engin size ne kadar ağır gelmiş örümcek beyinlerinizle utanmadan laf ediyorsunuz engine .siz hayranı olduğunuz sanatçının hareketlerine bakın iyice gözden düştü gidinde onu toparlayın burdan hadi naş naşşşş.hem merak etme tubacılarla enginciler arasında çok güzel bir bağ oluştu. siz berenciler sahte saplarla gelip burda olumsuz yorumlarınızla bu uyumu kirletemeyeceksiniz. lütfen yayınlayın..

26.08.2012 20:51:20

Misafir(sevil) sinan eğer ağzından tüpürük ve abartılmış sahne görmek istiyorsan kıvancın arabadaki cıldırmış haline bak kuzeyde de bence hiç başarılı değil habire eli şeyinde kıro görmek istiyorsan kıvanca bak

26.08.2012 20:56:59

Misafir(fulya) yorumları okudumda burada yine kıskançlık rüzgarları esmiş sadece gülüp geçtim.beren fanları hadi canım berenin magazin haberlerinin altına yorum yazın siz :) gelelim habere;enginin oynayacağı kesin değil zaten.ama engin kabul ederde bu dizide oynarsa(ben sinema filmi olmasından yanayım aslında) senaristide göz önüne aldığımda yılın dizisi olur kesin.izleyiciyi ekrana kilitler.tuba ve engin harika bir ikili olur.

26.08.2012 21:18:56

Misafir(SELİM) BAK İŞTE SİNAN SEN VE SENİN GİBİLER HEP AYNI ŞEYİ YAPIYOR BELDEN AŞAĞI VURUP KAÇIYOR SONRA ENGİNCİLER SAVUNMAYA GEÇİNCE CİRKEF OLUYOR BEN BU SİTEYİ VE YAZILANLARI UZUN ZAMANDIR TAKİPTEYİM Bİ SİZİN BİDE ENGİNCİLERİN USLUBUNA BAKIYORUM HER ŞEY ORTADA YANİ KENDİ YAPTIKLARINIZI BAŞKASINA MAL ETMEYİN SEN NE TÜR Bİ VARLIKSIN ANLIYAMADIM AYIP YA AZ Bİ ADAM OLAYDIN senin seviyene inmek istemiyoruz ama zorla çekiyosun engin reis adamsın

26.08.2012 21:19:08

Misafir(melek) hayatımda beren fanları kadar terbiyesiz insanlar görmedim.utanmadan engin tuba haberlerinin altına bile yorum yapmaya geliyorlar.behlül bihter hayalinden kurtulamadıkları için berenin yanında kim oynarsa oynasın erkek oyuncuyu her zaman kıvanç olsaydı keşke diye yerecekler. ne kadar sabitler hee canım beren tüm dizilerini kıvançla çevirsin dursun bencede bizde kurtulalım sizden.birde utanmadan engincilerden kurtulduk naraları atıyorlar.kim kimden kurtuldu orası belli.beren saat fans admini bile böyle yazıyor düşününki bir admin o.tubaya yaptıkları terbiyesiz yorumları henüz unutmadık.tubaya laf söyleyen berenciler daha tanışalı 20 günde praga giden berencilerine toz kondurmuyorlar.he he berenle kenan orda evcilik oynadlılar .bir daha tuba haberlerin altına gelip yorum yapma zahmetine girmeyin.biz tubacılar engincilerle gayet güzel geçineceğiz.engin fanları siz berenciler gibi çirkef değiller.şimdiden kıskançlık naraları atmaya başlamışlar.inşallah dizi haberleri doğrudur.doğru olmasa da ben bir gün tubayla enginin çok güzel bir projede olacaklarına inanıyoum.tuba türkiyenin en güzel kadınlarından biri.beren onun gölgesinde kalır ancak oyunculuğuda berbat .öyle herkes beğeniyormuş havaları yaratmasınlar . efendim şu beğenmiş bu beğenmiş diye gelmesinler. türkiye 70 milyon herkes adına konuşma hakkını nerden buluyorlar.hadi ordan...

26.08.2012 21:35:52

Misafir(yazar(almanya)) beren bu konuyuniye karistiriyorsunuz...siz burdaki sahte beren fanlerini dinlemeyin...tuba da iyi oyuncu enginde oyle..ama iste tuba evli cocuklu zor olcak..gercek aski gostermeleri..

26.08.2012 21:45:41

Misafir(esrainci) Dizi konusu itibariyle gerçekten 2 sezon sürebilecek bir kapasiteye sahip değil..olsa da tıpkı prison break de olduğu gibi sezonlar ilerledikçe kalitesini yitirecektir.Kaçış hikayelerinin belirli bir limiti var çünkü..Konu belli bir yere kadar uzayabiliyor,gereğinden fazla uzatıldığında heyecanını kaybediyor ve tadı kalmıyor..Bence ay yapımın Son dizisine benzeyecek bu proje ve sanırsam 2013 eylülde Engini Cevdet Bey ve Oğullarında izleyeceğiz..

26.08.2012 21:49:52

Misafir(esrainci) Yahu ne tuhaf bir topluluk olmuşuz.Herkes birbirine düşman..Oyuncuların fanlarını beğenmeyenler,sadece fanlarına değil,oyunculara da hakarete varan yorumlarda bulunuyor..Tubacılar,Enginciler,Berenciler..Herkes mi birbirinden nefret eder?Bu düşmanlık neden anlamıyorum..Koyu bir Engin Akyürek hayranı olmakla birlikte,Enginciler dahil bütün gurupların birbirine karşı bu düşmanca tutumunu son derece çirkin ve seviyesiz buluyorum..Yeter artık gerçekten yeter!..Bu insanların tiplerine,aşklarına,yaşayış biçimlerine bu kadar takıyorsanız ve onları öncelikle bu yönleriyle değerlendiriyorsanız onların yaptığı işle hiç mi hiç ilgilenmiyorsunuz demektir..Elbette magazinsel unsurlar dikkat çekecektir ama kantarın topuzunu kaçırmamak şartıyla..Aklınızı başınıza alın ve silkelenin lütfen..!

26.08.2012 22:10:07

Misafir(hira) sinan nikli yaratık sen niye engin ve fanlarına hakaret ediyorsun sana kemik atan oldumu burda yorum yapıyorsun hani birda engin akyürek için çıkan haberler altında yorum yapmıyacaktın ne olduda buraya gelip yorum yazıyorsun.ne yüzsüz birimişsin enginle ne alıp veremediğin var hep fizikiken onu kötülüyorsun be adammısın kadınmısın git işi ne ha sen beren fanısan bende berenin kusurlarını sıralayım beren hanım önce yürümesini becersin patlak patlak ne öyle ağlamak desen kadın sanki ıkınıyor.sinirlediği zaman çık çık ses çıkarması hata zoraki sırıtması say say bitmez.siz engini böyle kötülerseniz bizde sizin berenizi kötüleriz.bide kakmış tuba fanlarına nasihat veriyor.siz berenciler tuba fanlarına demediğiniz bırakmıyordunuz.şimdi tatlı oldu tubacılar size birbirinizle kedi köpek gibi kavga ederdiniz.türkiyede birbirlerine kanlı bıçaklı fan gruplarıydız ne oldu.engin fanları yüzündemi bu kadar iyi oldunuz.yok tubacılar kenanla oymasını istemişler. hahay gülüyüm bari engin kenandada kıvançtada iyi oynuyor hata oynamıyor yaşıyor kıskançtan öl emi sinan çatlağı.

26.08.2012 22:13:56

Misafir(merve) sinan denen kendini bilmez sen enginin tipinede oyunculuğunada göbişinede adınada soyadınada fanlarınada o rahatsız edici dediğin birbirinden anlamlı sevimli şahane hareketlerinede karizmasınada kurban ol besmele çekmedende o pis agzına enginin adını alma...senn berenci olduğunu bilmeyen yok gelipte bu haberin altına neden bu gereksiz yorumları yapıyosun beren engincilerin umrunda değil ama bakıyorum sizz esas engini unutamamıssınız o pis ruhsal dengesi bozuk düşüncelerinizide yazılarınızıda yorumlarınızıda enginden uzak tutun yeter artık ya çocuğun kime ne zararı var çıkıpta kime ne demiş kimin nesini çalmış nedir bu gereksiz kin ..anlıyorum çekemiyosunuz ama artık birazcık saygı ya.. saygı yoksada hiçç bişey olmasın konuşmayın engin hakkında .. gecce.com lütfen yayınlarmısınız..

26.08.2012 22:20:21

Misafir(cannsu) süper süperr olurrrrrr ahh engin ahh

26.08.2012 22:20:27

Misafir(misafir) Sinan sen Berencisin Enginin ve Tubanin ismi altinda niye yorum yapiyorsun . Sen Tubayi cok mu seviyorsun yoksa Tuba fanlarini Engin fanlarina karsi costurmak istiyorsun.....her taktiki kullanmaya calisiyorsun, Enginin ileri gitmesine tahammul edemiyorsun... puskurdugun zehir seni zehirleyecek.. kotu kalpli insan.. Sen kendi yaptigin yorumlara baksana senden cirkef insan gormedim..hem de asiri kiskanc...Enginin ismi altina yorum yapmadan vazgec...Gercek fan sevdigi oyuncuyu herzaman destekler., ve sectigi partnere de saygi duyar. gordugum kadar Tubacilar ve Enginciler de boyle ayni fikirde.. ask ve memnu ya tutuklu kalan Berenciler gibi zehir kusmuyorlar...

26.08.2012 22:29:46

Misafir(isik) SELIM yorumcumuz sana yüzde yüz aktiliyorum. hakikaten o laterne midir nedir cok igrenc bir yaratik. 2 yüzlü, cok tehlikeli biri.

26.08.2012 22:35:48

Misafir(tuğba) tuba ve engin fanları her platformda birbirlerine karşı gayet saygılılar ve çok iyi anlaşıyorlar.sinan ve onun gibi hastalıklı düşünceli insanlar bu saygılı dayanışmayı bozamaz bence.beren haberi dışında hiçbir habere yorum yapmam diyen insanımsı her engin haberinde engine kinini kusuyor.dizi bitti hala bu nefret bitmedi.ayrıca derdin enginin kilosuysa 1500 kere falan yazılmıştır ama ben de yazayım troid bezlerindeki rahatsızlık nedeniyle ani kilo alıp veriyor tedavi olur geçer bira göbeği değil yani.tasalanma sen.

26.08.2012 22:37:12

Misafir(nergiz) selim adlı yorumcu sen kendini ne sanıyorsun. benim kişiliğimi değerlendirmek sana mı kaldı? üstelik engin akyürek'i sevmeme rağmen!!! o kadar şaşırdınız ki benim gibi engin'e sempatisi olanları bile soğutacaksınız sonunda. benim gerçek engin fanlarıyla da gerçek beren fanlarıyla da aram çok iyidir sen meraklanma. bu iiki dost hakkında aşk saçmalığını çıkartanlar utansın. engin bence bu dizide olmayacak. ay yapım onu başka bir iş için dinlendiriyor bence.

26.08.2012 22:46:11

Misafir(Gercek LANTERNE2002) Ben BEREN HAYRANIYIM ve öyle de kalacağım ama asla Beren fanatiği ya da daha da kötüsü Beren holiganı olmadım ve olmayacağım. Hem Beren hem de Engin Akyürek hayranı olduğumu da hiç yadsımadım. Beren HOLİGANLARININ Engin'in başlıklarında ona sürekli hakaret etmeleri ve onun adı geçen her projeye sözlü saldırıda bulunmalarının neresi gerçekçiliktir? Neresi mantıklıdır? Engin'in rahatsızlık verdiği kişilerin ona ait haber yorumlarında ne işleri var? Engin'in Beren'den sonra Tuba ile hemen dizi çevireceğini sanmıyorum.

26.08.2012 22:47:39

Misafir(feride) insan bir oyuncuyu sevmedi mi o dünyanın en iyi oyuncusu da olsa hareketleri,rol yapması herşeyi kötü görünür hatta yapmadığı şeyleri bile yapmış gibi görürsünüz.ben de mesela beren ve nurgül'ün oyunculuğuğnu çok sahte buluyorum ve dünyanın en iyi işini çıkarsalarda eleştirecek birşey buluyorum.ama hiçbir zaman hakarete varan yorumlar yapmam bu insanın karekteriyle alakalı bir durum.herkes kendine yakışan yorumu yapıyor yani.

26.08.2012 22:57:43

Misafir(esra) sinan yorumcu sen herhalde rambo filmi çekilecek sandın.film dram ve aksiyon ağırlıklı.izlemediysen bari fragmanına bak belki böyle boş boş konuşmazdın.ama senin amacın zaten belli ortalığı karıştırmak.neyseki her iki tarafta senin sözüne itibar etmeyecek kadar bilinçli.biz zaten alıştık senin böyle saçma sapan yorumlarına artık takmıyoruz.sen hala 3-5 kişiyle uğraştığının farkında değilsin bütün engin fanlarına saldırıyorsun.

26.08.2012 23:05:19

Misafir(SİNAN) kusura bakma selim ama beni DİĞER FANLARLA karıştırma benim yakıştırma meselesiyle alakam yok.ben berenciyim ve oynadığı kişilere sadece rol arkadaşı olarak bakıyorum bana göre oyuncu sette işini yapar çıkar gider.özel hayatını dışarda yaşar ayrıca berenin hiçbir partneriyle ilişkisi olmadı hepsi yakıştırma,KUYRUKLU YALAN.partnerleri onun dostları,meslekdaşları sadece.berenin özel hayatı dışarda sette değil.benim meselem başka berenle hiç ilgisi yok,ben berenden bağımsız olarak engini başrolde sevmiyorum psikopat,ağa,kötü adam olarak izlemeyi seviyorum.başrol oyunculuğu biraz yumuşaklık mercekten yansıyabilen romantizm ister ayrıca kusursuzluk,iyi bir resim ister bana göre.engin sıradan bir tip yakışıklı değil rüya adam değil ve asla olamaz.mahalledeki sıradan bir abiyi ekranda başrolde niye görmek isteyeyimki ben başrolde rüya adamlar rüya kadınlar görmek isterim.

26.08.2012 23:43:03

Misafir(kyrdrs) Sinan ve türevleri kullandığınız ifadeleri okuyunca kimin çirkef olduğu (ki ben bu ifadeyi asla kullanmam normalde, size ait olduğu için iade etmek amaçlı kullandım ) açıkça görünüyor. Hayranı olduğunuz oyuncu projeyi berbat edip Engin toparladığı, Engin'in oyunculuğunun kalitesi karşısında nasıl bir balon olduğu ortaya çıktı diye 2 sezondur kustuğunuz nefret yetmedi mi? Sizin bu haberin altında ne işiniz var. Artık herkes kendi yoluna, lütfen Engin Akyürek ve fanlarının yakasından düşün. Yok reklamın, adını heryere yazmanın iyisi kötüsü olmaz diyerek her haberin altında bu hakaretleri yineleyecekseniz. Artkadaşlardan ricam sizlere bu fırsatı vermemeleri. Görmezden gelmeleri. Bu arada oyuncunuza önerimiz daha önceki partneri gibi oyunculuğunuz zayıflığını göze batırmayacak başka medya balonu partnerler seçsin kendine, gerçek aktörlerle karşılıklı projelerde yer almasın. Tuba fanlarına gelince, sizlerin yaptığı gibi ilk günden aşağılama ve hakaretle girmezlerse konuya çok iyi anlaşacağımızdan eminiz. Kaldı ki bu proje henüz doğrulanmadı da, bu ne şiddet, ne hiddet, ne korkudur anlayamadım.

26.08.2012 23:46:12

Misafir(tutar mı? TUTAR) gözlerimizi ekrandan alamayıcağımız kesin.bu oyuncularla bu senaristle ekrana kilitlenir izleyici.dizi kesin tutar.

26.08.2012 23:51:03

Misafir(canan) Engin ancak yan karekterdeki kötü adam rollerini oynar yazmış ama Enginin o projede başrol oynadığını atlamış herhalde.kabul edilsin ya da edilmesin Engin bu ülkedeki en yetenekli genç oyuncular arasında bir kaç kendini bilmezin saçma yorumları bu gerçeği değiştirmez.

26.08.2012 23:52:23

Misafir(bihter) yaaa engin hayranlari. bir insan hayran oldugu oyuncuya hakaret edince nasil oluyormus görün. bizim neler cektigimizi görün. siz ne kadar öfkeleniyorsaniz böyle anti-yorumlara bizde ayni öyle hissediyoruz beren saat haberlerin altina ahlaksiz yorumlar yazilinca. kusura bakmayin ama bikerede siz tatmis olun bu sacmlaligi ve kirici laflari. iftiraya, haksizliga ugramak neymis görün. kiksasa kisas arkadaslar. gecen baktimda kuzey güney haberin altinda bile engin akyürek ismi gecmis. oha yani. oha! gercekten heryerdesiniz. her yerde! hic olunmayacak ve GEREKSIZ yerlerde engini savunma duygusu hissediyorsunuz. bu iyi bisey degil. birisi kötü bisey söyler ve sen karsilik verirsin, savunursun ona tamamda. ama en olumsuz yerde enginide isin icine karistirmak büyük sacmalik. senaristlerin hatasini neden kivanctan veya öyküden cikariyorsunuz? niye hep engini savunuyorsunuz? avukatmisiniz yoksa? artik ne düsünecegimi sasirdim valla. bu arada simdi demeyin bana kivancin ne alakasi var böyle bir haberin altinda. bazi yorumcularimiz dahada feci konuyu saptirir (yukarda kuzey güney misalini vermistim) yorumumu iyice okuyan anlar zaten ne demek istedigimi.

27.08.2012 01:03:50

Misafir(SEvyoz) bir insan bu kadar da aşalanmaz yuh önce kendi yazdıklarınıza uslubunuza bi bakın sonra karşınızdakine laf edin hep insanları küçük görüyor bu beren ve kıvancı bi arada sevenler tubayıda sevdiklerinden değil işte enginle duyuldu ya kıskançlıkların dan onun tarafındaymış gibi yapıyolar ben hiç bi engin fanından böyle bi uslup görmedim hep önce onlar sataşıyor karşıdakilerde savununca çirkef oluyor asıl çirkef kendileri kurtulamıcaz bunlardan sinan sen ne biçim bi karektersin şakamısın nesin abartılmış ve ağzından tüpürük çıkan sahne görmek istiyosan behlülün araba sahnesine bak berenin de on numara ya dişlerinin arasından tır geçer badi badi yürüyor gözleride saşı gibi o da koşamıyr saçları elektirik çarpmış gibi kıvançta çok sarı isteği kadar uğraşsın asla bi engin bi kenan gibi karizmatik ve anadolu erkeğini oynayamaz oldumu senin dilinden konuştum nasıl hakaret duymak güzelmi sen ve senin gibilerin derdini biliyoruz ne diye hala burlardasınız .senin söylediklerin yüzünden kimse enginden soğumaz aksine dahada hırlslandırıyorsun insanları hepimiz insanı z kimin başına ne gelcek belli değil hala neyin kafasındasınız.

27.08.2012 01:05:43

Misafir(SELİM) sinan kardeşim izleme o zaman seni zorlıyanmı var bırak sevenler izlesin hastamısın nesin

27.08.2012 01:10:24

Misafir(SELİM) ben garipsir falan değilim çağla hatta hiç bi fan sayfasına falan da üye değilim sadece engin akyüreğin oyunculuğunu gerçekten severek izleyen biriyim adama hakaret yağdırılınca dayanamıyorum hepsi bu yayınlarsanız sevinirim.kiç kimseyle bi bağım yok yani tmm. ama mustafa bulut gerçekten başkaydı be

27.08.2012 01:42:07

Misafir(rahmi) ee engini kiskananlara su laf cuk gibi oturur. oyuncu oyunu oynar star kendini gosterir efsane kendini saklar. bu yuzden engin akyurek efsanedir.ben sahsen enginin barbie bebeklerle degil gercek star olmayan bayan oyuncuyla oynamasini isterim.enginde seytan tuyu var. hic konusmadan yalniz gozleriyle olaylari aktariyorsa ve bunu izliyen turkce bilmiyen kisilerin bile engin seyrederken turkce anlamiza luzum yok dedirtiyorsa bizim soylenecek hic birseyimiz olmaz.evet arkadaslar engin bir star degildir tuba kivanc beren yada kenan gibi. ama o artik efsane olmustur

27.08.2012 02:02:38

Misafir(SELİM) sen zaten rüyasın sinan ya bu sinanı kale almayın ha hhaaaa ha çok güldüm sinan rüya adam rüya kadın izlemek istiyosan fişın tv izle mankenlere bak playboy dergileri falan bak biz oyuncu görmek için engine bakarız onuda her haliyle izleriz tasalanma ya valla çok güldüm

27.08.2012 02:57:55

Misafir(sena) sinan sen engine kurban ol, Engini yakindan gorsen nekadar zayif oldugunu gorurdun gobek fln yok onda, git berenine yorumlar yaz gelip burayi karistirma.

27.08.2012 03:08:11

Misafir(misafir) Sinan sen git baby face mankenleri izle, Engin Akyureki bize birak...hele simdi Cagatay ve Kivanc arasinda six pack yarismasi var git onlarla ilgilen....

27.08.2012 07:20:56

Misafir(Yelda) ENGİN Adamın Dibisin sen nerede biz orada Oyunculuğun kitabı seninle tekrar yazıldı..Bu arada yine sinirimi bozan vatandaşlar çıkmış piyasaya,kıskanç ve fesat fanlar reklam budalası artistinizi alında uzayın buradan hadi bakalım naaşşşşş....

27.08.2012 09:29:17

Misafir(Misafir) ŞU SAÇMA SAPAN KAVGAYA SON VERİN ARTIK. ENGİN'İN MENAJERİ AÇIKLAMA YAPTI BİZDEN DUYMADIĞINIZ HİÇBİR HABERİ CİDDİYE ALMAYIN DİYE. ENGİN BU DİZİDE YOK YANİ. BEREN FANLARI SİZ DE RAHATLAYIN BAKIN ENGİN BU DİZİYİ KABUL ETMEMİŞ.

27.08.2012 09:29:26

Misafir(Sonuna Kadar Berenci) arkadaşlar ne oldu neden hepiniz sinan'a saldırdınız nasıl oluyormuş sevdiğiniz insan hakkında olumsuz yorum yapılınca sinir edici bir duygu değilmi siz bize 2 yıl boyunca bu gereksiz öfkeyi yaşattınız birazda siz tadın bu duyguyu hep siz başlattınız ve bu yaşanan anlamsız kavganın sebebi sizsiniz biz defalarca söyledik beren'in haberlerinden uzak durun diye ama siz hem oyunculuğuna hemde özel hayatına saldırdınız umarım bu durum yaptıklarınızın ne kadar anlamsız olduğunu farketmenizi sağlar beren'in sevgilisiyle gezmesini hazmedemeyip ona öfke kusanlar evli ve çocuklu kadını kabul ettiniz alın birbirinizin hayrını görün şimdiden tuğba'cılara sabır dilerim

27.08.2012 10:01:14

Misafir(cagla) selim söyle bakalım durduk yere bana iftira ayıyorsun durduk yere bu habere beni katıyorsun nesin sen yaa

27.08.2012 10:16:02

Misafir(seda) rüya adam derken baby face oyuncuları kastediyor olmalısın.örneklerle açıklamaya çalışayım-her ne kadar anlamasan da- Erkan Petekkaya,Halit Ergenç,Murat Yıldırım,Kenan İmirzalıoğlu...vs tip olarak öyle değiller senin tabirinle bizdenler ama oyunculuk gücü ve yetenekleri onları rüya adam yapıyor.baby face ama yeteneksiz oyuncuyu ancak ergenler izler onlar da 10 sene sonra vay be kimleri izlemişim der.ama bu isimler ve Engin Akyürek her zaman izlenir yetenekleri sayesinde.ama kime diyorum değil mi?

27.08.2012 10:49:55

Misafir(mika) dayanamayib artik yazdim yani. bu ne ya, olmayan weyi ne kadarda sisiriyorsunuz. Niye biz gormuyoruz bu muhtesem oyunculugu. ben sahsen hic ama hic beyenmiyorum enginin oyunculugunun. ofkelendiyi zaman deli gibi yerinde firlanan biri. Tuba mi onun yaninda sonuk kalicak, guldurmuyun lutfen ya. gitsin o zaman baska oyuncuyla oynasin, gorelim bakalim enginin reytingini. bir kac fani dolmus diyer bura sisirdiniz ki enginin hayranlari cok, ister kabul edin ister etmiyin ben tuba hayrani olarak bunu soyluyorum fgsn bereb sayesinde tutdu ve sonuna kadar onun sayesinde iyi reting aldi ne engini. harici gorunusune soz dimiycem Allah yaratmis, ama oyunculuk vasat. Ben Tubamin yaninda basqa birini gormek isterim yani, engini hic istemiyorum. oynamasinlar bir projede, haber yalan olsun

27.08.2012 11:12:39

Misafir(fazla söze gerek yok) sinan adlı yorumcu şu yorumunu okuyan biri kalitenide rahatlıkla görebilir sana fazla birşey söylemeye gerek yok. tubaya sempatim yok ama fanları için şimdiden üzülmeye başladım dünyanın en çirkef,en yalancı,en hayalci fanları olan engincilerle bir arada olmak aynı diziye yorum yapmak dünyanın en kötü işi.berenciler kurtuldu tubaya çıktı bu sefer.yazık yazık bu şirretlerle nasıl uğraşacaksınız siz işiniz çok zor valla.bunlar engini kenan imirzalıoğlu,kıvanç,nejat işler sanıyorlar.kim ya engin ne oyunculuk ne tip olarak başrol oyuncusu değil,yan rol oyuncusu.tubanın karizması var ama enginde başrol karizması yok.kötü rollerin adamı o,çok sert rahatsız edici hareketleri var,konuşurken tükrükler saçıyor.bide aksiyon oynayacakmış yuhh diyorum adam göbeğinden koşamıyor bile.bir kilometreyi bir saatte koşuyor ne aksiyonu delirdimi bu kerem çatay.ülkede aksiyon oynayamayacak tek oyuncuya aksiyon oynatacakmış gülüyorum buna. Misafir(sinan) - 26.08.2012 20:00:20

27.08.2012 12:40:45

Misafir(yalancı) sinan bey ötekileri bilmem ama senin yalancı biri olduğun kesin birde ben beren başlığı dışında bir yerde yorum yapmam diyordun burda yaptığın ne tavla partisimi.?

27.08.2012 12:48:01

Misafir(sevdim onu bir kere) engin ister göbekli olsun,ister möbekli bir Engin Akyürek olduğu gerçeğini değiştiriyormu hayır bizler onu her haliyle sevdik bazı berenci arkadaşları tenzi ederek yazıyorum şunu artık kusura bakmayın sinan bey'in yaptığını yapıcam şuan sizin ayyaş bereni , WC köşelerinde,ilk önce yalın'la daha sonra kenan ile çıktığı halde nasıl ki sevginizde en ufak bir azalma olmadı bizler bir engin'in göbeği çıktığındamı sevgimizde azalma olucak.gerçek beren severlerden özür dilerim yazmak istemezdim şimdiye kadarda geçekten okudum yorumları ama hiç yorum yapmamıştım yanlız bazılarınız gerçektende bıkkınlık verdi engin'in sürekli şahsına karşı yapılan hakaretler.

27.08.2012 13:14:40

Misafir(rüya) SINANCIKKKK ;)) sana icimden böyle seslenmek geldi, cünki affedersin ama KARI gibi buraya gelip burda ona buna satasiyorsun, gercekten zavallisin sen, sen Engin Akyüregin o agzinda tükürüyü bile olamasin canisi, sen burda olumlu yazmisssin olumsuz yazmissin hic umrumuzda degil, sana su an sesli gülüyorum EZIK sey seni ;)) isin gücün yoksa gel bizim officede, yada bir santiyede is verelim sana yeme icme sirketten, cünkü cok yazik sana vallah ben aciyorum. Öpüyorum seni hahahhaha

27.08.2012 13:37:08

Misafir(cagla) bana bir özür borcun var selim efendi durduk yere günahımı aldın .engin ve berene atılan iftiraları ben çok iyi biliyorum o dediğin ne berenci ne enginci ikisininde namusuna laf atıyor.bu habere beni kattığın için senden özür bekliyorum!!!

27.08.2012 14:54:03

Misafir(SELMA ) BENCE ENGIN TATLI BIRI

27.08.2012 15:34:48

Misafir(gaye) ben bihter fanlerinin derdini anliyorum. aski memnudan sonra enginin kivanctan daha popular olmasini cekemediler.kiskanclik kirizlerine girdiler. aski memnuyu yapan beren saatin oyunculuguydu.fgsn dizisini yapanda engin akyurekin oyunculugu. adam binclerce kilometre uzakliktaki tecavuz magdurlarini bile iyilestirmisse ve 500 den fazla fan sayfasi acilmissa ve uyelerinin dunyanin her tarafini sarmissa ayaga kalkip alkislamaniz lazim. engin akyurek rol yapmiyor o starlarin isi verirler rolu yapmaya calisirlar.ama engin gibi degerli oyuncular o rolu oynamaz yasarlar. oyunculugun tiple alakasi yoktur. bugun alpacino da johnny deep mel gibson robert de niroda manken gibi degiller ama efsane oyuncular. engin efsanesini omrunuzun sonuna kadar belgesel gibi seyredin yada kendi dustugunuz cukurda kalin

27.08.2012 16:45:01

Misafir(özgür) sinan ve sinan gibiler:herkez gibi sizinde aktörüne göre izleyeceğiniz filmi seçme hakkınız var.tabi eleştirme hakkıda.amma velakin bunu kişilerin kişilik hak ve özelliklerine hakaret ederek yaparsanız haddinizi fazlasıyla aşmış olur,karşılık olarakta insanların tepkisiyle karşılaşırsınız.buda etkiye tepki prensibinden başka birşey değildir.hiçkimseninde sizin yazdıklarınızdan etkilenip engin bey hakkındaki düşüncelerinden sapıcağını zannetmiyorum.antipati toplayarak nereye varmayı planlıyorsunuz?

27.08.2012 18:12:46

Misafir(baska derdiniz yokmu) allah askina sizin baska derdiniz yokmu..birakin oyuncular (Beren, engin ve tuba) islerini yapsinlar isteyen izler istemeyen izlemez..komiksiniz..sizin baska isiniz yokmu...bos bos konusuyorsunuz..insanlar kiriyorsunuz....üzüliyorsunz..sanki engin yada beren yada tuba sizi takiyorlar..onlar fanlere ihtiyaci olduklari icin..sizi adam yerine koyuyorlar..fan yada izleyenler olmasin onlar biryere gelemez..bu rakiplik bosyere..yapimcilar yönetmenler kaliteye bakiyorlar...3 oyuncuda cok iyi isler cikardilar....onemli olan..güzel bir dizi izlemek..konusu iyi olan..oyunculari uyumlu olan..ben mesela tuba yanina..sarisin birisi olmasini isterim..farkli olur degisiklik olur..engin biraz kardesi gibi duruyor..ikiside esmer..kivanc gibi biri yada ne biligim yeni cikmis bir erkek oyuncu iyi olur tuba nin..yakin yanlis anlamayin engin elestirmyiorum..cok iyi yerlere gelcek..ama engin yaninada sarisin bir güzel oyuncu olur..farkli yüzler ile oynasinlar..hem yeni oyunculara kapi acilir....burda bosyere tartismayin..degmez..takmayin....biraz fazla hakaret ediyorsunuz özelikle hanimlar..yakismiyor..ne engin hayrania yakisan sözler ne beren hayranina yakisan sözler nede tuba hayranina yakisan sözler..insan size hayranim demeye utanir...hepiniz holiganlerden farkiniz yok...

27.08.2012 18:26:00

Misafir(SELİM) valla ortada bi nesrin bi çağla var engine kötü şeyler yazan onlar siz değilseniz özür dilerim tabi özür dilemek bi erdemdir. ama siz seniz asla çünki o adam kimse ye bulaşmaz işini yapar çekilir bu kadar kötü söylemi hakettiğini sanmıyorum.

27.08.2012 19:23:42

Misafir(sinan) enginin haberlerine hiç yorum yapmadım ben gidin araştırın.bir sitede burada berene iğrenç iftiralar attığınızı okuduktan sonra bu habere gelip yorum yaptım.siz kadın olduğunuz halde bir kadına ağıza alınmayacak iftiralar atacaksınız ama karşınıza kimse çıkamayacak öylemi.siz galiba ileri demokrasiden çok etkilendiniz galiba devamlı konuşacaksınız ama kimse size cevap vermeyecek.meydan size kalmadı berene sataştığınız her daim karşınızda hakseverleri,vicdan sahiplerini bulacaksınız.herkesin sevgilisi var kadın erkek bütün oyuncuların ama sizinkinin yok bu yüzden uğraşacak,oyalanacak birşey bulmadıkça millete sataşıyorsunuz.beren enginin sadece arkadaşı bunu bin milyonuncu kere söyledik ama siz utanmadan iftiralara devam ettiniz sizde ne vicdan ne insanlık yok .engin atletik değil,hareketleri aşırı sert bir türlü yumuşatamıyor,yakışıklı değil.bu benim fikrim sizin itirazlarınız hakaretlerinizle değişmez anlatabilmişimdir inşallah.berenin adını burada geçirmeaseniz kırk yıl buraya uğramam çünkü engini beğenmiyorum ilgilenmiyorum.

27.08.2012 19:32:39

Misafir(SELİM) BEN BERENİ SEVMESEMDE ASLA SİZİN GİBİ HAKARET ETMEM YANİ KÖR ATINDA TOPAL ALICISI OLUR BEN ENGİNİN OYUNCULUĞUNU BEĞENİRİM BAŞKASI KIVANCININKİ HER ŞEY GÖRECELİDİR zevkler ve renkler tartışılmaz ama gerçekten hiç bir oyuncuya hakaret edilmesi hoş bişe deil bırakın kim neyi izlemek istiyorsa izlesin ama siz sataşırsanız cevabını fazlasıyla alırsınız tıbkı burda olduğu gibi.kaldıki hiç bi insan oğlu hakareti hak etmiyor.HER KESİN ÖZEL HAYATIDA KENDİNİ İLGİLENDİRİR İSTER OYUNCU OLSUN İSTER SIRADAN İNSAN

27.08.2012 19:48:58

Misafir(misafir) Bence birtek Bihterciler ve Kivanacilar degil, senaristler bile Ask ve memnu dizisine tutuklu kaldilar...Engin ve Beren uyumunu cekemdiler.birde Engin Akyurekin basarisini cekemediler.. .ve diziyi cok monoton bir halde bitirdiler.....Engin oyunculugunu sabotaj yapan insanlar ile calismasin..Seyircinin gozunden hicbirsey kacmiyor...bunu da bilsinler..

28.08.2012 02:09:34

Misafir(misafir) Bence bu Sinan'in yorumlarina prim vermeyelim, Her oyuncunun fanatik fani olur , Sinan da yolunu kaybetmis bir FANATIK .... SALLA GITSIN......

28.08.2012 02:33:19

Misafir(SELİM) nergizden özür diliyorum nesrindi o isim karışıklığı oldu çağla otlalarda bi çağla var engine saydıran o sen deilsen sendende özür dilerim

28.08.2012 11:35:54

Misafir(SEvyoz) SEVGİLİ BERENCİLER genelde behlül bihterde kalmışlar siz hiç buralarda kıvanç fanı gördünüzmü tubacılara engincilere bulaşıp kendilerini unutturmamaya çalışıyolar ama hala anlamıyolar berenciler kimsenin umrunda deil zorla heryere kendilerini sokuyolar kabullendirmek için malum sanatçılarınında işi başından aşkın bu günlerde onlarda neye saracaklarını şaşırmışlar..

29.08.2012 03:54:28

Misafir(ne çabuk unuttunuz) haa Berenciler haa ne çabukta unutuyorsunuz yazdıklarınızı isterseniz bi gidip ilk önce fsn'de Engin'in oynuycağı açıklandığında Haziran 2010 dizifilm başlığını bir okuyun neler yazdığınızı ben bir evet engin fanıyım ama bu dizide değil onu yarışma döneminden beri takip eden biri olarak bana öyle bu olayları kimin başlattığını inandıramazsınız Engin'in oyunculuğunu geçtim daha o zaman başladınız Engin'in şahsına hakaretlere dizi başlamamıştı.haa bizlerde siz karşı antipati duymaya başladıktan sonra yalan değil sizler hakaret edince ilk bizlerde başladık o kadarda olsun hak yerini bulsun değilmi arkdaşlar.şu berengin manyaklarımı vardıda dizi başlamadan daha Engine sardınız şimdide 10 manyak yüzünden sanki bizler başlatmışız gibi yazmayın kaldı ki ben aşkı memnu dizisinide izliyordum ve beren'in sayfayı takip ediyordum sizni manyaklarda nur'un doğumgünü kutlanıyor beren,kıvanç orda yapmadığınız benzetme yoktu sanırısınız sizler pek düzgün bir şeymişinizde berengin delilerine sarıyonuz aslında sizler acayip uyumlusunuz onlar berenginci,sizde kıvanç,beren'ci.yeri gelince hepiniz nasılda haktan,hukuktan bahsediyorsunuz siz ilk önce adaletli davrandınızmı ki Engine anlayış bekliyonuz.şunu hiç unutmayın her şeyi önce Berenciler başlattı bizlerde size karşılık verdik şimdi neyin tartışmasını yapıyorsunuz Hazal sayfalarında siz,Tuba sayfalarında siz.suçlu başkaları öylemi.aslında bu dizide Engin değil kim oynasa böyle devam edicektiniz çünkü sorununuz Engin'de değil o zamanlar bu dizide kimin adı geçse oynuycak diye direk saldırıya geçiyordunuz.sizlere bir söz söyleyerek konuyu kapatıyorum.Hakaret eden,hakaret görür.

29.08.2012 06:52:00

Misafir(SEvyoz) sevgili sinan ve tüevleri bende ekranda rüya adam rüya kadın istemiyorum göbekli ki değil abartmış oldunu düşündünüz her hareketin de bi anlamı var bence engin gibi oyunculuk yapan insanlar görmek istiyorum biblo izlemek istemiyorum tmmı hadi şimdi gidin bereninize ben mahalledeki abimi izlicem her zaman ve daima