Uludağ

Fahriye Evcen Karavanından çıkmıyor!

Çalıkuşu dizisinin setinde 'Bayan kapris' olarak nam salan Fahriye Evcen, çekim aralarında kimseyle görüşmüyor, tüm vaktini karavanında geçiriyor.

Magazin - 19 Ocak 2014 00:30
Fahriye Evcen Karavanından çıkmıyor!
Sabah - Çalıkuşu dizisinin çılgın kızı 'Feride', sette borusunu öttürüyormuş! Kaprisleri, bitip tükenmeyen istekleri ve aksi tavırlarıyla çalışma ortamında terör estiren Fahriye Evcen, bir de garip bir huy edinmiş.

EKİPLE İLETİŞİMİ SIFIR

İddialara göre; son dönemde ünlü oyuncunun tüm ekiple iletişimi sıfırmış.

ACABA BİR ŞEY Mİ OLDU?

Çekime verilen her arada kendisini karavanına atan Evcen, hiç dışarı çıkmıyormuş. Hatta geçen hafta çekimler başlamasına rağmen, Evcen karavanından çıkmayınca ekip 'Bir şey mi oldu?' diye panik yapmış. Ama Evcen, kapısını çalanlara cevap dahi vermemiş.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(9 Yorum Yapıldı)

Misafir(final) kız okuyor cnm final dönemi sınavlarına çalışır.. Boğaziçi bu boru değil çooooooooook çalışması gerek. tabiki ekiple ilişkisi kopar..

19.01.2014 02:01:59

Misafir(mai) Dilerim yayınlarsınız... Bayan kapris diyorsunuzya Fahriye Evcenin set çalışanı arkadaşları gerek sözlü gerekse resimlerle bu tarz haberleri yalanladılar, hatta daha önceki çalıştıkları bile, güzel yazılarıyla bu haberlerin asılsız olduğunu gayet açıkca ve net bir şekilde belirttiler. Karavanından çıkmıyormuş... ee buna kaprismi denir. Zaten son zamanlarda ortada nahoş şekilde dolaşan laflara karşı bile sağlam duruş sergiledi, hanımefendiliğini bozmadı. Şu sıralar sınavları olduğunu duymuştukki dönem sonu, doğrudur. Bir yandan çalışıp biryandan okulunu devam ettiren bir oyuncu o... Eğer sette stresli bir ortam olsaydı bu diziyede bir şekilde yansırdı, tam tersi çok güzel bir uyum var, alıp götüren cinsten. Aslına hiç inanmadığım, mış larla biten bu tarz haberlerin maksatlı olduğunu düşünüyorum ve hoş karşılamıyorum. Ortada herkesin gayet iyi gördüğü bir başarı var, yükseliş var... ve bu tarz haberler...

19.01.2014 02:32:21

Misafir(funda) ne kadar sacma bir haber bu

19.01.2014 02:42:21

Misafir(asli) Soldaki resme bakın neden çıkmadığını anlarsınız.Ders çalışıyor finallere hazırlanıyor bütün öğrenciler gibi hepimiz aynı durumdayız.

19.01.2014 10:20:22

Misafir(esrainci) Ne güzel bir tespit. Bilip bilmeden yaftalayıp tek bir hareketi genelleştirmek yerine işin iç yüzüne bakmalı..Bu kız Boğaziçi Üni. öğrencisi, hem dizi setlerinde koşturmak hem de üniversite öğrencisi olmak zor iş..

19.01.2014 13:22:54

Misafir(beyza) Kusura bakmayin da yalan haber bence oyle birisine benzemiyor

19.01.2014 14:35:17

Misafir(merve) Allah aşkına resimden belli kız hepimiz gibi öğrenci finallere hazırlanıyor neden bu kadar abartıyorsunuz.

19.01.2014 20:03:39

Misafir(Yeliz) illa camur atilacak bu kizcagiza.. nedir yani anlayamiyorum cekemedikleri?? 1-Basrol oyuncusu! 2-Okuyor, üstelik son senesiymis! ee haliyle ders calismak zorunda kiz ve Karakterin repliklerine, sahnesine oda var... hayir yani hic bir kötülügü de görünmüyor ki kizcagizin! Durduk yere niye bu yalan haberler...? Benim anladigim su, bu haberleri cikaranlar kiskaniyor olsa gerek.....