Uludağ

FARAH ZEYNEP ABDULLAH, SİNEMAYA ADIM ATTI!

Farah Zeynep Abdullah, Yılmaz Erdoğan'ın yeni filmi Kelebeğin Rüyası'nda oynayacak.

Magazin - 20 Ocak 2012 21:14
FARAH ZEYNEP ABDULLAH, SİNEMAYA ADIM ATTI!
Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisindeki başarısıyla adından söz ettiren Farah Zeynep Abdullah, Zonguldaklı şairlerin hayatının anlatıldığı 'Kelebeğin Rüyası' filminde oynayacak.

Kelebeğin Rüyası filminde, Mert Fırat, Kıvanç Tatlıtuğ, Belçim Bilgin Yılmaz Erdoğan ve Farah Zeynep Abdullah rol alacak. filmin çekimlerine şubat ayının sonlarına doğru başlanacak.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(11 Yorum Yapıldı)

Misafir(mine) süper çok güzel bir haber.

20.01.2012 22:55:48

Misafir(srh) Başrolde Belçim Bilgin yani Kıvanç'ın partneri o Farah Zeynep yan rolde olacak.

20.01.2012 23:06:50

Misafir(mine) harika

21.01.2012 00:59:45

Misafir(nuris) super.. farah ve kivanc.. daha ne olsun ki:))

21.01.2012 01:12:24

Misafir(Irmak) Farah Zeynep gibi muhteşem bir oyuncunun böyle bir projede yer alması çok sevindirici.Bu filme çok şey katacağı kesin.Ayrıca Farah'ı yan rolle geçiştireceklerini sanmıyorum.Bence Rüştü Onur'un nişanlısı rolünde göreceğiz onu.Kıvanç ve Farah bu ikili çok ses getirir.

21.01.2012 01:30:21

Misafir(derya) süper olmuş farahı beyez perdede görmeyi çok istiyorum bence bu film ilk ama son filmi olmamalı

21.01.2012 08:11:54

Misafir(burcu) Başrolde Farah Zeynep yer alıyor hasta bir kızı canlandırıyor. Belçim Bilgin kendisinin yan bir rolde gerçek hikayenin içinde yer almadığını söyledi katıldığı bir programda.

21.01.2012 11:12:36

Misafir(azra) Umarım Farah başrol olur. Farah&Kıvanç çok çok iyi olur.:)

21.01.2012 13:10:42

Misafir(zahide) bu ekibe şapk çıkarırım . zaten geçenlerdeburadan öylemiştim . zeynep farah çok başarılı bi oyuncu kendisişni en tepede görmek isterim kabiliyet fışkırıyo o kızdan inşallah yolundan sapıp şımarmaz gelecek vaddediyorçünki .

21.01.2012 16:56:14

Misafir(brcn) HANİ BU FİLMDE BEREN SAAT'LE ŞAİR KARI KOCAYI OYNICAKLARDI??

21.01.2012 21:20:14

Misafir(Murat) şaka gibi filmi çeken Yılmaz Erdoğan başrol Farah Zeynep.Biraz şike var gibi geldi.Bilemem