Gecce Mekan Oscarları

İŞTE ENGİN AKYÜREK'İN YENİ DİZİSİ!

'Fatmagül'ün Suçu Ne?' dizisinin bitmesiyle ekranlara veda eden Engin Akyürek'in yeni dizisi belli oldu.

Magazin - 02 Eylül 2012 15:49
İŞTE ENGİN AKYÜREK'İN YENİ DİZİSİ!
Geçtiğimiz haftalarda ünlü sanatçı Engin Akyürek’in Tuba Büyüküstün ile 20 dakika adlı dizide rol alacağı medyada yer almıştı. Ancak Ay Yapım Engin Akyürek’in bu projede yer almayacağını açıkladı.

Engin Akyürek’le Ay Yapım’ın Orhan Pamuk’tan alınan Cevdet Bey ve Oğulları dizisi için görüştüğü biliniyor. Engin Akyürek geçtiğimiz günlerde senarist Ece Yörenç ile bu konuda görüşmek için buluştu ve yeni dizisi için bilgiler aldı.


fotoğraf...

fotoğraf...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Engin Akyürek

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(73 Yorum Yapıldı)

Misafir(cemile) aferim engine fani degilim ama sevdim yine ay yapim yine ece yorenc cok iyi kariyeri icin..yoksa cagatay gibi kendini afkde batiriyo cokusunu izliycez yakinda yazik cok uzuluyoruz

02.09.2012 22:42:51

Misafir(mila) BU BİLİNİYOR DU ZATEN DAHA O DİZİYE BİR SENE VAR YA BU BİR SENE ENGİNSİZ NASIL GECER ÜÜÜÜÜFF YA DEMEK Kİ BU SENE DİZİ İZLEMİYCEZ KALDIK MI YARIŞMALARA

02.09.2012 23:13:52

Misafir(Refik Ömer Muhittin ) Projeyi Engin Akyürek münasebetiyle dört gözle beklemekteyiz. Tv'yi teknololojik alet olmaktan çıkarıp bambaşka boyuta taşıtan adam, özleniyorsun.

02.09.2012 23:20:52

Misafir(Saheahs) Doğru olduğunu düşünürsem, yorumum şu:..Aylardır bekliyorum...Bu projenin bu kadar geç açıklanması aslında bizlere bir nevi cevap sanki.. Tabi yanılma hakkımız hep var. Karanlıkta yorum yapıyoruz hiç bir şey bilmeden. Çok günah alıyoruz belki, ama inandıklarım doğru ise,. Teşekkürler Engin Akyürek..Teşekkürler...Bana anlamlı geldi..................... Bu sefer doğrudur umarım diyeceğim korkularımla da olsa. Onu ve dizilerini izlemek için...Ece Melek yazacak, seyircide izleyecek tahtını hazırlayacak beliki, ama bahtını değil..En son onlar yazsa da, birde kader yazan yazacak baht adına bir şeyleri onların hayat sayfasına.... Umarım her şey tatlı olur....Geçimşten ders alınır ve sünger çekilir bazı hatırlara.. Dileğim, Engin ve onunla çalışanlar bu eserle en unutulmaz, en ölümsüz eserlerine imza atarlar. Hayat çok hızlı akıyor. Her geçen gün eksilenler oluyor...Bir daha böyle bir fırsat olmayabilir.Güzel bir hatıra olabilir :( .............................Neyse başka şeyden bahsedelim. Ne diyelim..Şeker var (Engin), Un var( Ay Yapım) eee Yağ da var (Senarist Hanımlar) Helva sizin olsun, biz kokusuyla yetinelim. :) Engin Akyürek yolun açık olsun, Tüm ekibinde, Lakn sana bir çift sözüm var kardeşim. Susmak çok güzel anladım. Ama bu kadar bekletme..En azından işin hakkında bak sadece bir cümle.. Neye benziyor biliyor musun... Değer ver seyircine.. Bizde hep sussaydık, ben demiyorum.bak, BİZ..Sadece işinle ilgili bir cümle UNUTMA.. Sevgiler.

02.09.2012 23:22:52

Misafir(esra) bu senaristlerle olmamasını dilerdim ama madem oldu biz de seyredeceğiz mecburen başka yerde görme durumumuz yok çünkü.ve umarım bu sefer senaristler hak ettiği değeri verir Engin'e.

03.09.2012 00:24:03

Misafir(hira) HAYIRRRRRRRRRRRR!!!!!! engin sakin bu teklifi kabul etme gerekirse seni 1 sezon görmemesekte olur ama sakın eco melo ikilisinin yazacağı projede oynama fsn dizisinde bizleri verem kanser ettiler.şimdide cevdet bey ve oğulları dizisiyle gene bizlere işkence çektirecekler bu şen dullar.aman istemez sizin yazacağınız senaryonunda enginden uzak durun adamın kariyeriyle oynamayın saçma sapan senaryoyla engini kuyunun dibine çekeceksiniz.kenan bunların yazdığı senaryoda oynamak istemedi akıllı adam oda biliyor bunlardan bir halt olmaz diye başka senaristlerin yazdığı projede oynacak.hatırlarsanız bu dizi için önce kenan imirzalıoğlunun adı geçmiştide adam senaryoyu beğenmemişti.ondan ay yapım başka proje getirdide adama bu karadayı dizisi çıktı ortaya yoksa kenan cbvo oynacaktı. engin eyer teklifi kabul ederse yandım gülüm keten helva.......

03.09.2012 00:59:13

Misafir(EAsevgi) Sevinmeye korkuyorum buda yalan diye. Dogru olsada Engin'i ancak bir sene sonra görürüz. Hani çok tuhaf bir duygu sevinmelimi üzülmelimi. Şimdi Engin'i bir sene ara dur. En iyisi bu sene bolca kitap okumak hiçbir dizi ilgimi çekmiyor şuan yada yabancı dizi izlemeye devam. Hep aynı yüzler hep aynı hikayeler Türk dizilerinde haa bu arada birbirlerini öven sözüm ona ünlüler. Oyunculuk adına bir Engin Akyürek keyfim vardı bu sene o da yok anlaşıldı.

03.09.2012 01:29:56

Misafir(cagla) bunu bilmeyen enginciyim demesin aylar önce söyledi senarist yani

03.09.2012 08:45:33

Misafir(ana) Ben gerçekten bu haber doğru değildir umarım. Orhan Pamuk'un romanı "Cevdet Bey ve Oğulları" çok sıkıcı ve kitap ve daha sıkıcı ana karakteridir. Bu roman başarılı bir dizi dönüştüğü çok zor tabi olacaktır. Engin bu dizi daha iyisini hak.

03.09.2012 08:51:28

Misafir(duygu) Gecce bize bu haberlerle gel işte vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkürler ..Enginin seçici,konusu zor ve etkili olan bir dizide oynayacağını biliyorduk Engin akyürek bizi yanıltlamadı Başarılar

03.09.2012 09:30:41

Misafir(Misafir) ÇOK GÜZEL BİR HABER BU BAŞARILAR DİLİYORUM KENDİSİNE. 2013 YILININ FLAŞ DİZİSİ OLACAK.

03.09.2012 09:34:42

Misafir(Nilay) Engin Akyürek bu sezon izlemekten keyif alacağım tek oyuncu. Onun tuhaf bir ekran ışığı var. Hayırlı olsun.

03.09.2012 09:44:20

Misafir(can) Hayırrrrrrrr!

03.09.2012 09:55:24

Misafir(misafir) Sevinelim artik bu bir iddia degil...dort gozle bekliyoruz..Engin Akyurek sana sonsuz basarilar dileriz.....sen bunu hak ediyorsun..

03.09.2012 10:19:40

Misafir(crazy in love) canim ya, seni cok seviyorum

03.09.2012 10:56:51

Misafir(nazlı) Engin için çok artısı olacak bu projenin bir çok ilki içinde barındırıyor çünkü.2013 ün dizisi deniliyor şimdiden.ayrıca neden her Engin haberinde şok iddia diye başlık atılıyor.gören de başka bir şey çekecek sanır.

03.09.2012 11:33:43

Misafir(merve) bu haberin doğru olduğuna inanmak istemiyorum çünkü hem senarist Ece Yörenç ki bu en son isteyeceğim sey hem de kaç haftadır çıkan haberlere inanıp ta sonrasında ce-eeeee kandırdıkkkk gibilerinden nidalar duymaktan korkuyorum ...üniversite kazandım çıkan haberlerden dolayı ona bile tam sevinemedm ya:):) umarım bu haber yanıltmaca değildir umarım bu iddia yı ortaya atan arkadasın amacı engincilerin duygularını sömürmek değildir... Enginim neylerse güzel eyler :):) ben ona güveniyorum mutlaka kendine yakışır bir proje kabul edecek ve performansıyla bizimde göğsümüzü kabartacak bu haber bu sefer doğruysa eğer belkide doğru proje budur. ama benim için Engin Akyürek olsun gerisi teferruat :):)bide sevgili gecce.com muhabirleri Engini bulun ya nerde bu cocuk :):)

03.09.2012 11:49:18

Misafir(Kübra) Harıka....Çok sevındı.Engin akyüreği yenıden ekranlarda görmek güzel olacakk :))

03.09.2012 12:21:24

Misafir(sevil) galiba kimse onun bu proje ecemelekle çalışmasını istemiyor

03.09.2012 12:31:19

Misafir(zübeyde) Engin bey Cevdet bey ve Oğullarını seçmeniz çok yerinde tamam ama Neden yine Ece melek of of çekiceğimiz var yine bu kadınlardan..:(

03.09.2012 13:08:18

Misafir(new) of engin of yinemi ece melek

03.09.2012 13:19:07

Misafir(mine) Engin bir an önce gelsin de başka bir şey istemiyorum 3 ay oldu çok özledik çooooooooooooook

03.09.2012 13:31:27

Misafir(2826) çekiceğiniz dediğiniz kadınlar türkiyenin en iyi dizilerini yapıyor lafınızı bilide konuşun!!!

03.09.2012 13:36:37

Misafir(Nil) Engin Akyürek neyi kabul ederse başımızın üstün yeri var. Biz izleyici o bu hayatı yaşayan kişi.

03.09.2012 13:39:07

Misafir(Deneme) Engin Akyürek yeni dizin hayırlı uğurlu olsun herkese. Umarım başın ağrımaz. Her şey güzel olur. Bayan oyuncu kim olacak acaba? Gerçi taş bile olsa karşında sorun değil. Sen ona duygu verirsin.

03.09.2012 13:42:46

Misafir(emel) Engin Akyürek (Çoooook Gülen Yüz, Gülmekten kendini kaptırmış salak pozları çizen bir yüz :D ) ,................ Orhan Pamuk (Gülen Yüz) Cevdet Bey ve Oğulları (Gülen Yüz) Ay Yapım (Gülen Yüz) Ece Melek (Gülen Yüz Ama çizgiden) :) Ama o da iyi. Çizgiden gülenler GERÇEKTEN GÜLDÜRÜRSE KENDİDE GÜLER ELBETTE O ZAMAN HEM ÇİZGİ HEM GERÇEK GÜLÜMSEME düşünün işte.. Başarılar dileyelim herkese.

03.09.2012 13:51:50

Misafir(2826 Adlı yorumcuya ) 2826 Adlı yorumcuya; Ece Meleğin Avukatı varmışta haberimiz yok En iyi olduğunu kim söyledi kim belgeledi senmi...!

03.09.2012 14:09:59

Misafir(aslı) Ece Melekle çalışma ENGİN Lutfeeennnnn başka senaristmi yok yahuuu

03.09.2012 14:12:32

Misafir(lale) sayin gecce editorleri lutfen su konuyu tartisma konusu yapin .engin akyurek fanleri kesinlikle ece melek senaristlerini istemiyor. nedeni cok basit bu ikili renkli gozlu oyunculari bas taci yapar,.Engin Akyurekin oyunculuguyla herkesin hatta bereni gecmesini hazmedeyen ece emelk fgsn 2. sezonu senoryasini katletmeistir. Enginin rollerini calmis yine renkli gozleri on plana cikarmistir., ama yanlniz Turkiye degil tum dunya isyan ederken elestirirken ece emelek hanim bildigini yapmistir.kesinlikle ece melek hanimla calismasini istemiyoruz.

03.09.2012 14:15:41

Misafir(mila) engin akyürek sen gelde hangi dizi, hangi kadın oyuncu olursa olsun (ama sana yakışan tabi) hepsinin hakkını verirsın yeterki çabuk olsun seni tekrar görelim bir an önce

03.09.2012 14:21:42

Misafir(Duygu) Eğer bu dizide Engin gerçekten oynayacaksa, Ece Yörenç - Melek Gençoğlu mesleki olarak borç ödeyecek. Enginle çalışmak istemeleri onlar için hem çok büyük kazanç olabilir, hemde ciddi anlamda büyük bir zarar olabilir. Seyirci böyle bir şey sezinledi.

03.09.2012 14:33:42

Misafir(2628) bana cevap veren arkadaş.. ece melek bereni yükseltmeye falan çalıştığı yok kendi kendinize kurmayın engin beren gibi ece melek ve kerem çatayın arkadaşı ..öyle olmasa kerem çetayın düğününe gitmezdi her önüne gelen oyuncusu gitmedi o düğüne arkadaşları gitti biraz mantıklı düşünün ve bereni katmayın bu işe..ay yapım bünyesinde ece ve meleğin yazdığın bütün diziler reyting rekoru kırıyor yatın kalkın şükür edin engin gibi bi adamın fanı oldunuz onların sayesin emekleri çok büyük..TARAFSIZIM..

03.09.2012 14:35:27

Misafir(sevil) ne cevdetbey ve oğulları nede ecemelek eğer kendini o düşünmüyorsa bundan sonra bizde düşünmüyoruz ben kesinlikle izlemem daha iyi senaritler var.

03.09.2012 14:40:45

Misafir(aylin) kadın oyuncu da AHU TÜRKPENÇE olmalı.. çok yakışırlar. ay yapıma duyurulur..

03.09.2012 14:46:17

Misafir(hatice) İçinde ENGİN AKYÜREK olsun yeterki belgesel bile olsa izleriz çok özledik inş bir an önce başlar diziye.

03.09.2012 14:48:01

Misafir(misafir) Ece Melek bu eseri satin aldigina gore, kotu bir senaryo yazacak degildirler. cok kaliteli bir dizi olagina ve Enginin oyunculugunun engellenmeyecegine inaniyorum .ben Enginin secimine saygi duyuyorum.. Lale yorumcu siz de gercek fansaniz siz de saygi duyun ortaligi karistirip herkesin burnundan getirmeniz cok yanlis bir haraket.... bu Enginin dizisidir , elbette ana karktere onem verilecektir. Engin icin gecmisin sayfasini kapatip yeni bir sayfa aciniz.. gercek fansaniz destek olunuz ..

03.09.2012 15:06:13

Misafir(rağzıyız) Valla Engin hangi dizi ile ve senarist ile ekrana gelirse gelsin seyrederim. Şimdiden onu çok özledim. Lütfen görenler fotografını çeksinler hayır anlamıyorum gördük diyorlar resim yok. Görenler şok yaşayıp tutulup kalıyorlar herhalde

03.09.2012 15:07:24

Misafir(sevil) engin bey fns 1.sezon harika bi karekter seyrettirdi2.sezon ise bütün büyüsünü bozmaya çalıştılar önce mesleği elinden alındı sarhoş sarkık gösterilmeye çalıışıldı tam bi abazan gibi ortalarda dolaştırıldı çekimlerine dikkat edilmedi bunlar görebilen insanların gözünden kaçmadı fns 2.sezon ben ve benim gibi düşünenlere tam bi fiyaskoydu ama engin için katlandık ben bi daha çekermiyim bilmiyorum kendini ve oyunculuğunu ezmeyen insanlarla çalışmasını çok isterdim.evet gerçektende seçenek çok ama haksızlıkta çok

03.09.2012 15:10:19

Misafir(2826 Adlı yorumcuya ) Ne Bereni yahuu benim yazımda berenin Adı geçiyormu şişirme oyuncuların adını Engin beyin haberinin altına yazmayın Bizene berenden Sorumu tekrarlıyorum Sen Ece meleğin avukatımısın.? senaristlerin kaliteli olmadığı hatta senaryo kalitesinin az olduğu piyasada kötünün iyisi benim için ecemelek

03.09.2012 15:47:07

Misafir(aurora) Engin Akyurek Orhan Pamuk Ecce Hilal Melek, I hope it will be a great event director you expect with much love you have exceptional artists and you should be proud of them!

03.09.2012 15:50:57

Misafir(Sema Su) Engin çok iyi bir aktör. Sezon başında bu dizide oynayacağı belliydi. Ama sonra resmileşmedi. Sorun vardı, seyircide bir şeylerden rahatsız olmuştu. Bunları tekrar yazmaya gerek yok.. Sanıyorum bir şeyleri uzun uzun konuşup tartıştılar. Uzlaştılar belki. Daha dikkat edeceklerdir. Umarım öyledir. Hayır sonuç Fatmagül gibi olsa, Engin en az zararla çıktı. Buralarda görmedim ben Beren Saat için ille de dizi dizi diye tutturanlar. Ki o kız da aslında çok iyi olabilirdi. Ah işte bunlar yanlış tutumlar. Yanlış senaryolar.

03.09.2012 16:51:41

Misafir(Saheahs ) Engin Akyürek bu yoğunlukta tek şunu söyliyeyim. Senin kararının yanındayız bizde. Benim hiç korkum yok. Sen ceketin tak omzuna şarkılar söyleyerek ilerle yolunda. Herşey güzel olacak. Affetmek mi? Biz onu öğrendikte, ama şunuda. İnsan af edilmeyi de hak etmeli.. Sevgiler.

03.09.2012 17:04:17

Misafir(Serap ) Ne olursa olsun hangi projede yer alırsa alsın elim mahkum izleyeceğim bu delikanlıyı ... kumanda elimde kanal gezerken rast geldim ve fena vuruldum yeteneğine... dünyanın en yakışıklı adamı değil belki ama kendine has onu çekici kılan bir karizması var ki sormayın en yakışıklı karizmatik manken bozması oyuncuları sollar :) eee bir de değeri bilinebilse....

03.09.2012 17:28:45

Misafir(sevil) refik ömer kardeşim gerçekten çok güzel analiz gerçekten enginde başka bişi başka bir yetenek var sanki televizyonda deil yanıbaşımızda ne zamandır doğru cümleleri bulmaya çalışıyodum başka bişi başka bi tılsım bu çocuktaki bakışları ekranı deliyor inşallah güzel yerlere gelir önü kesilmez tek temennimiz bu

03.09.2012 18:16:59

Misafir(seda) Engin'in olduğu herşeyi izleyeceğim başka çare mi var?dizi dışında görme durumumuz yok.kaldı ki senaristlerin bir kez daha aynı hatayı yapacaklarını sanmıyorum.zaten bizim düşündüğümüz şeyi Engin de düşünmüş ve garantisini almıştır.

03.09.2012 18:18:19

Misafir(Must) Misafir adlı yorumcu arkadaş çok güzel özetlemişsin katılıyorum sözlerine.. İmzalar atıldıktan sonra Engin'i izlemek isteyen bizler onun kararına saygı duymalı ve yeni dizisinde ona destek olmalıyız. Vardır bir bildiği. Oda görüyor her şeyi, seyirciyi, tutumunu. Demek ki, bana güvenin diyor ben onlara güvendim kabul ettim diyor. Bizde güveneceğiz. Sabırla sonuna kadar bekleyeceğiz. Ve güvenip inanıp kaybetmeyi tercih ederim. Sinsi olup güvenmeyip inanmayıp sahtekar davranıp kaybetmektense. Ben Engin karar verdiyse, benimde kabulümdür derim..Yanlızzzz kötü olursa Enginde de bilmem. NET!

03.09.2012 18:24:41

Misafir(Aysel K:) Hep destek tam destek.O bilir işini. Sevmeyi affetmeyi en güzel o öğretmedi mi bize?. Ben Ece Melek senaryolarına haksızlık edemem. Zaman zaman çok iyi olabiliyorlar.(Onların senaryolarının bir özelliği var. Çok güçlü oyuncularla oynamak zorundalar yoksa risk alırlar..) Bazı çuvallıyorlar. 'bakınız kuzey güney daha çok kıvançla gitti bir yıl., Şahsen daha iyi bir senarist bilseydim Engin'le çok güzel işler yapacak, Onu tercih eder ve desteklerdim. Birazda elimiz mahkum yani.Aynı onlar gibi..

03.09.2012 18:43:52

Misafir(Hülya Büklüm) Serap katılıyorum. Ne olursa olsun Engini izlemeye elimiz mahkum. Haklısın. Engine güvenip inanmaktan başkada şansımız yok. O iyi olacağına inandığı bir işte oynar.Demek ki öyle düşünüyor. Ece Melek'te neler yazdı geçmişte biliyoruz. "Bekleyip göreceğiz."

03.09.2012 18:48:34

Misafir(Hak) Bu Engin'in risk aldığı bir dizi değildir. Senaristlerin hayatlarının en büyük risklerini aldığı dizidir.NET!!!!!!

03.09.2012 19:08:13

Misafir(hülya) Her ne olursa olsun,engini izlemek benim için büyük bir keyif,onu çok seviyorum..

03.09.2012 20:37:15

Misafir(beklemek:() Engin. CVBO başlangıç tarihi Eylül 2013 haberin var değil + Bu çekilir dert değil biliyorsun değil + Engn Akyürek nolcak bu seyircinin hali bilirsin değil = TOZ, DUMAN

03.09.2012 20:56:12

Misafir(seven biri) yaa hayır :( ben enginin bu bu dönem dizisinde ve bu senaristlerle tekrar biraraya gelmesini hiç ama hiç istemiyorum.engiiin yol yakınken kaç kurtar kendini balım.bunlar senin kıymetini bilmiyorlar.

03.09.2012 21:27:16

Misafir(misafir) Hak yorumcu, sen git gereksiz yorumlarini sevdigin oyuncunun ismi altina yaz...... BIZIM ICIN IKI TARAF DA GUVENDE ..

03.09.2012 21:28:08

Misafir(Bu bir protestodur) Engini CVBO izlemek tamamda gelecek sene?Bu sene hangi dizide izleyeceğiz onu.? CBVO 2013 'te çekilecekmiş o zaman bu sene Engin için ACİL BİR PROJE..

03.09.2012 21:44:06

Misafir(Aysen) Ece-Melek'mi? Aman aman kesinlikle kabul etmesin, edersede bu sefer asla izlemem. Turkiye'de herhalde Ece-Melek'ten baska senatist yok.

03.09.2012 22:04:37

Misafir(özlem) biz şimdi 2013 eylülü nasıl bekleriz, acil Engin bir röportaj vermeli.banane Kenan'ından kıvanç ından biri maçoluktan kurtulamadı biride yenge fantezisinden ikiside bıkınlık verdi birde onları pohpohlayan medyadan

03.09.2012 22:11:00

Misafir(Hak) misafir arkadaş:) Yorumumu yanlış mı anlattım, yada yanlış mı anladın?.. Ş,Ö,Y,L,E, Bu Engin'in risk aldığı bir dizi değildir. Senaristlerin hayatlarının en büyük risklerini aldığı dizidir.NET!!!!!! derken Engini desteklediğimi, ondan yana hiç bir kaygım olmadığını, diğerlerine de bi kısa SMS çektiğimi anlayın lütfen. Bir dostluk mesajı:))) Malum aktör çok güçlü iyi senaryo şart. Olamazsa işte bunu demek istedim:)) Yani leb dedim.

03.09.2012 22:31:24

Misafir(türk) buraya yazdığım üzere tv başında değil pc başındayım.niye mi? ee engin akyürek yok.dizi 2013 ün projesiyse buda demek oluyorki aylarca tv kumandasına el sürmeyeceğim.bu bir protesto değil.sadece içinde engin akyürek in olmadığı hiçbir proje beni ekrana kilitlemiyor o kadar.kim ne derse desin angin akyürek oyunculuğa çok farklı bir boyut kazandırdı.bir türk olarak onunla gurur duyuyorum.

03.09.2012 23:41:37

Misafir(Türk'e katılıyorum) İzlediğim her oyuncunun yerine Engin Akyürek'i düşünüp acaba o nasıl oynardı deme hastalığına yakalandım. Gerçekten televizyon anlamsız bana Engin ekranlarda olmadıkça. Bu zmana kadar ne seyrettik bilmem.Her oyun yalandan yapılmış rol. Ama Engin'in oyunculuğu belgesel gibi. Gerçek hayatlan belgesel gibi. Ay Yapım işin uzmanı sen, bilmeyeni ben. Bildiğin ne var da benim bilmediğim bu kardeşimiz ekranda yok bu sezon. NEDEN?

04.09.2012 00:59:32

Misafir(ben) size küçük bir sır bı dizide oynayacak bayanda belli kimmi CANsu DERE engine yakışırmı bu hanım bilemem ama cansunun ışığı az ama biliyorumki engin bu taşıunda altında yiğitçe kalkacaktır

04.09.2012 08:30:01

Misafir(REFİK BEY) Ne olursa olsun Engini başka bir karaktere bürünmüş bir halde Refik bey olarak görüp büyüleneceğimizden eminim çünkü o kimi oynadıysa tamamen O oldu bizde O karakterlere bürünen adamı yani ENGİN AKYÜREĞİ pek tanımıyoruz yalan yok ama böylesi ii O kimse hangi karakteri oynadıysa biz onu bildik tanıdık gerçek bu sanırım böyle sürmeyede devam edecek

04.09.2012 09:41:06

Misafir(S.Seyran) Engin Akyürek bir sonraki seneyi düşünmüyoruz bu sene ne olacak onu öğrenmek istiyoruz. Yani artık bu kadarda seyirci bekletilmez ki? Hayır biz seni anlıyoruz ama sen bizi anlamıyorsun. Ay Yapım hiç anlamıyor.

04.09.2012 09:55:43

Misafir(Ayten) Yani geccede olmasa ne yapacağız bilmiyorum. Engin'den hiç haber alamayacağız. Gecce accayip bir eksik kapatıyorsun. Teşekkürler. Ama yeni dizi yokmu?

04.09.2012 12:05:14

Misafir(nilay) cok yakişiyolar

04.09.2012 12:35:48

Misafir(Pınar) Cansu Dere özel bir kadın. Onu sevdiğimi söylemek bana hoş gelir. Ama Engin Akyürek' e gerçekten yeni bir yüz gerekir. Bence Ajanslar bu gün yollara çıksın. Bu gün hayatımda gördüğüm en güzel hatunla karşılaştım. Ve bayan olmama rağmen şimdi biz neyiz ki dedim. Neyiz...İşte. İlk hemcinsimi kıskanmadım, kıskanma hakkım bile yoktu, Hayır kusur arasan, bildiğin yok yok tu:)) O bildiğin Venüs ten di:) . Böyle bir partner lazım Engin Akyürek'e güzel mi? Hayır. Yeşil göz sarı saç değil. Öyle bir şey olmalı ki, biraz kaş biraz göz, ama Engin'e denk dudaktan gelen anlamlı söz:)) Bu kız akşam üzeri şöhret olur:)) Arkasından bakarken:) İnşallah Engin'e partner olursun dedim. Oyunculuğunda olursa, Türkiye'ye yeni star olursun.. Kafamı çeviremedim. Pastane' deki kalabalığı görmeliydiniz. Siz hiç kedilerin kafası hep aynı yöne bakarken nasıl manzara verir bilirmisiniz. Heh işte o. Kızda giyim kuşam yok bildiğin sterç kot, beyaz staplez buluz. Saçlar uzun kumral. Boy üfff. Balık etine 1 saat var. Ve kendinin farkında değil. Alışmış herkesin bakmasına. İşte Engin Akyürek parter adayı. Hayalimde. Ama ben gördüm az önce:)) Var..

04.09.2012 14:57:09

Misafir(Sudan) ENGİN AÇIKLIYOR MUSUN? AÇIKLAMIYOR MUSUN? BİZİ NİYE BEKLETİYORSUN? LÜTFEN MENEJERİN FELAN YOKMU SENİN? BU SENE VAR MISIN YOK MUSUN? HER GÜN GEL ELİ BOŞ DÖNÜYORUZ. YORULDU BU SEYİRCİ:) BAK ŞİMDİ TERİMİ SİLİYORUM. MERAK ETME BEN SELPAKTA ÇALIŞIYORUM. ÇALIŞIYORUM ÇALIŞIYORUM DA.. AMA YETER DAAAAA:)

04.09.2012 15:38:31

Misafir(En çok) Engin Akyürek.En çok okunanmısın,En çok seyirciye dokunan mı?Git be,, git be kardeşim. Ya bir dizide oyna Yada bırak artık bizi. Çık aklımızdan, Bu nedir ya? Altı üstü bir dizi izledik biz. Naptın diziye ne kattın? Orantılı güç kullanmıyorsun:)

04.09.2012 16:01:45

Misafir(eda) Engin kardesim sen ne yaptin millete ya. ortaliklarda gozukmezsin haberlerin cikmaz bir kare set disi goruntunu gormezler. seytan tuyumu var sende niye herkes sana hayran. oynadigin her sahne bir olay.gorduklerim duyduklarima gore dunya haritasinda adini bile bilmedigimiz ulkerlerde adin duyulmus.daha yeni biriyle tanistim internette guney afrikadan bir hayraniyla.eminimki bir dahaki dizisinde yer yerinden oyniyacak

04.09.2012 16:30:21

Misafir(hamiyet) ENGİNİN isminin geçtiği resminin olduğu her yerde yazıyorum ve hislerimde yanılmadığımı anlıyorum evet Enginhepimizi kendine tutsak etti ve bizi meraktan öldürdü şu anda bir sürü dizi yayınlanıyor ama ben onun dizisini bekliyorum yeterki Engin olsun gerisi teferruat

04.09.2012 20:24:46

Misafir(mustafa ) bütün Enginciler ve Engin çok büyük teş. borçlu Beren e.onun hakkında atıp tutacağınıza. saygıyı öğretemedik size.onu öneren,tanıtan Beren. onun sayesinde oynadı Fatmagül de. yoksa, o açık sahnesiyle duymuştuk biz onu.yani,sıfır sıfır elde var sıfırdı. ahhhhhhhh Beren, sen nelere kadirsin..

04.09.2012 20:47:45

Misafir(GÜL) 'Fatmagül'ün Suçu Ne?' dizisinin bitmesiyle Engin Akyürek ekranlara veda ettti ama biz ona bir türlü veda edemedik bir an önce dönmeli

04.09.2012 22:25:44

Misafir(sevil) tmm mustafa tşkr ediyoz hadi sende kıvanca,murata,mahsuna teşekkür et bereni tanıttığı için hadi bay bay sana berene git ona yorum yap sanki berenin hiç açık sahnesi yokmuşta söyleyene bak komikmisin şimdi yoksa ergenmi sen ve senin gibi düşünenler söyledikleriniz bari tutarlı olsa hak vericemde yok işte hep haksızsınız haksızlık yapıyosunuz.

05.09.2012 02:44:44

Misafir(hadi ya) Beren de şöhret olarak doğmuştu dimi yapmayın artık ya .Nasıl Bereni Aşk ı memnu üne kavuşturduysa Engini de FSN ile tanıdı geniş kesimler. Ama yanlışınız var BBO daki açık sahneleriyle değil performansı sayesinde aldı bu rolü.Beren önermiş olsa bile Kerem Çatay oyunculuğuna güvenmediği adamı banko rating beklediği işte oynatmazdı. Bitsin artık şu çekişmeler. Engin Akyürek FSN ile tanındı da bunu art niyetle kullandı mı hiç ? Adam işini yaptı çekildi kenara.Performansıyla sevdirdi kendini.Kerim kadar pasif bir karakteri ismi sürekli lanse edilen İsmail Filiz oynasaydı eğer dizi Beren Saat'e rağmen çok uzun ömürlü olmazdı.Bir dizinin başarısı ekibin tümüne bağlıdır.O yüzden bırakın artık şu saçma sapan tartışmaları. Zaman gösterecek zaten Engin Akyürek niye bu kadar sevildi.

05.09.2012 03:03:06