Uludağ

Kenan İmirzalıoğlu ile Bergüzar Korel, partner olarak uyumlu mu?

Bugün bunu tartışıyoruz..

Magazin - 30 Ocak 2013 12:54
Kenan İmirzalıoğlu ile Bergüzar Korel, partner olarak uyumlu mu?
Pazartesi günü her hafta reytinglerde zirvede yer almasına rağmen sürekli eleştirilen bir dizi Karadayı. Bergüzar Korel'in oyunculuğu, Kenan İmirzalıoğlu'nun hep aynı rollerde oynaması ve dizideki hatalar sürekli eleştirildi. Ama ne olursa olsun "Karadayı" zirveyi kimseye bırakmadı.

Siz "Karadayı"nın bu başarısını neye bağlıyorsunuz?

Sizce Kenan İmirzalıoğlu ile Bergüzar Korel, partner olarak uyumlu mu?

Tartışıyoruz.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(180 Yorum Yapıldı)

Misafir(seray) Kesinlikle uyumlu değil belki ayrı dizilerde çok daha başarılı olacağı bir gerçek ama bergüzarla kesinlikle olmamış

30.01.2013 13:13:55

Misafir(duygu) Kenan ımırzalıoglu cansu dere ıkılısınden sonra berguzar korel hıc olmadı,yakısmadı kenan beye.yapmacık rol yapıyor.dızı kenan ımırzalıoglu ve cetın tekındor sayesınde ızleniyor.

30.01.2013 13:28:04

Misafir(gözde) uyumlu oldukları diziden belli olmuyor mu ? müthiş ikili olmuşlar bence

30.01.2013 13:40:33

Misafir(lilyumlil) uyumlu olmasalar retıng alırlarmı p.tesi akşamının 1. olurlar mı ..Ben berguzarı ilk kez bu dizi de daha sıcak buldum samimi geldi bana uyumlular..Kenan zaten evimizin prens'si daha ne olsun...Ama ben beren le yada tuba büyük üstünle kenanı yan yana bir dizi de görmeyi çok istiyorum o zaman tadın dan yenmez valla....

30.01.2013 13:43:31

Misafir(Esma) Evet bende Cansu Dereden daha cok yakisiyor Kenan beyin yanina. Coooooook uyumlular! Turkiyenin en guzel cifti!

30.01.2013 13:46:40

Misafir(nigar) Kenan-- Bergüzar, Kvanc--Serenay, Mutat--Birce rol partnerleri olarak göze çok uyumlu gözüke bilirler.

30.01.2013 13:48:30

Misafir(Sanem) coooook uyumlu reytinglerdende anlasildigi gibi.Yakismadi diyenler diziyi izlemiyo herhalde:P

30.01.2013 13:56:59

Misafir(sule) bence son derece uyumlular hatta su sıralar ekranların en uyumlu ikilisi bile diyebiliriz evet cansu ile kenanda çok ama çok yakısıyordu ama sürekli partner olacaklar diye birşey yok.bergüzar yapılabilecek en iyi seçim olmuş diyorum ve cansudan çok daha sempatik.bence dizidende belli çok ama çok yakısıyorlar !

30.01.2013 13:58:40

Misafir(misafir) kesinlikle yakışmadılar. bir programda tubayla görmüş gözümü alamamıştım.yapımcılar bu uyumu görmüşlerrdir sanırım .bence tubayla ikisi için bir senaryo yazılmalı.

30.01.2013 13:59:38

Misafir(misafir 34) Beren Saat-Engin Akyürek'ten sonra yine ilk kez bu kadar uyumlu çift görüyorum.Açıkçası uyumlu diye sorulması bile gereksiz, gerçekten de harika bir çift oldular.Reytinglerden de belli.

30.01.2013 14:28:29

Misafir(fatma) bence cansu kenan uyumu daha süper

30.01.2013 14:29:44

Misafir(tulin) ben kenan ve cansuyu çok yakıştırıyorum bergüzarla olmuyor

30.01.2013 14:30:27

Misafir(osman) uyumlu değiller bilmem bir eksik var sanki

30.01.2013 14:31:06

Misafir(tuba) kenan cansu kenan cansu daha doğal keşke özel hayatlarında kenan cansu birlikte olsa evlenseler bir mucize süper olurdu

30.01.2013 14:31:59

Misafir(Melek) Bencede cok yakisiyorlar...Rollerinin hakkini fazlasiyla veriyorlar..

30.01.2013 14:34:04

Misafir(misafir) Ya bu cansu dere kim neden bu kadar abartıyor bazı insanlar sırf konuşup yorum yapmış olmak için mi buraya yazıyorlar,eğer gerçekten bir şeyler yazmak istiyorsanız son zamanda gösterilen diziler arasında en sıcak ve en doğru ikili Kenan ve Berguzel'dir. lütfen doğru eleştiriler yapalım ve doğru bakalım sırf taş atmak için yalan gözlerle bakılıp yorum yapılmasın.Karadayı dizisini ve emek veren bütün oyuncularını izlemekten büyük zevk alıyoruz.İyi ki Pazartesi Günleri Ekranda sizler varsınız.TEŞEKKÜRLER.

30.01.2013 14:39:45

Misafir(steel) Herkes fikrini yazabilir burda.Ne demek bu Cansu Dere kim?Bir tartışma sorusu sorulmuş herkes görüşünü istediği cevabı yazıyor.Ben cansuyla kenan'ı yakıştırmıyorum bergüzarla daha çok yakışıyor o ayrı ama cansuyla yakıştıranlara ve oyuncuya da kimsenin hakaret etmeye hakkı yok.Cansu Dere büyütülüyor çünkü iyi bir oyuncu ve çok kaliteli bir kadın.

30.01.2013 15:08:59

Misafir(Lana) uyumlular

30.01.2013 15:10:28

Misafir(Karadenizfırtınası) Bence Türkiye'nin en güzel dizi çifti oldular. Görünen köy klavuz istemez. İkisi de oyunculuklarının hakkını sonuna kadar veriyor. Hem Kenan hemde Bergüzar rollerinin yaşayarak oynuyor. Bu ikiliyi yakıştırmayanlar bence yanılıyorlar. Karadayı dizisine süper bir tat katıyorlar.

30.01.2013 15:17:13

Misafir(aynur) bence uyumlu boyda var endam da var ikisinde de bence yakışıyorlar

30.01.2013 15:27:36

Misafir(lamia) UYUMLU DA SOZ MU.....MUKEMMELLLLLL BI CIFT.....Bu sezon tv-deki dizilerdebirine bu kadar yakisan 2 ci bi cift yok

30.01.2013 15:33:07

Misafir(mert ) Kıskandıklarından böyle haberler çıkartılıyor.Ama kimse unutmasın dizide KENAN Abimiz varsa o dizi her türlü izlenir.Kenan ile Bergüzar da oldukça uyumlu.Kesin Halit Ergenç kıskanıyordur. :D

30.01.2013 15:38:45

Misafir(yurdagul) evet bence ikisi uyumlular cunku ikiside cok soguk

30.01.2013 15:59:21

Misafir(göksel) uyumda oyunculukta süper :))

30.01.2013 16:23:37

Misafir(hande) cansu ve kenan hem iş hem de özel hayatlarında çok iyi uyumlu ve çok iyi anlaşan bir çift onları çok yakıştırıyorum onları çok seviyorum

30.01.2013 16:32:31

Misafir(ana) Eğer onlar uyumludur? Ben bir şaka olduğunu umuyorum! Bergüzar ve Kenan birlikte harika, en başarılı ekran çift bu sezon. Oyuncuların özel, çok iyi bir senaryo, yönetmen akıllı ve ciddi üretim şirketi: Karadayı hepsi var sezonunun en başarılı göstermeleridir.

30.01.2013 17:41:05

Misafir(nadir) kenan imirzalıoğlunu yakıştırdığım tek partneri bu zamana kadar... banada başta samimi gelmemişti ama izledikçe aşkı onlarda keşfediyorsun...

30.01.2013 17:45:33

Misafir(lara) Eğer iki uyumluluğu hakkında herhangi bir şüpheniz varsa, Şubat 2013 yılında Kenan ve Bergüzar Marie Clarie dergisi tarafından yapılan resimsel sunum fotoğrafları izleyebilirsiniz. Iki her şekilde kesinlikle muhteşem.

30.01.2013 17:55:03

Misafir(emine) Bencede uymamiwlar reytingden bahs edenler var uyumlu olduklari icinmi acaba?Berguzarin yerine hangi oyuncu olur olsun bu dizi yine tutardi,cunki senaryo cok guzel ve Kenanda var,zaten ben Berguzari cok soguk buluyorum,izledigim dizilerinde ve filmindede hep soguk oynuyor bu benim duwuncem tabii

30.01.2013 17:58:44

Misafir(eren) Bazı insanlarda şöyle bir saplantı söz konusu : Eğer bir ikiliyi daha önce bir dizide veya filmde izlemişlerse ve beğenmişlerse, onlar başkalarıyla oynayınca ''''ergen fanlar'''' gibi bozum oluyorlar!!! Ne kadar saplantılı bir bir bakış bu böyle yaaa? Kenan ve Cansu daha önce bir sinema filminde ve bir de tv dizisinde oynadılar diye o şablona takılıp kalmışlar bazıları!!! Ne biçim iş bu, ergen misiniz nesiniz? O zaman Bergüzar sadece Halit'le oynasın. Veya Halit sadece Hürrem'le oynasın!!! Çağatay zaten sadece Hazal'la oynasın!!! ......... Bu mantığa göre Kadir İnanır sadece Türkan Şoray'la (bazı seyircilere göre de Türkan Şoray sadece Ekrem Bora'yla), Ediz Hun sadece Hülya Koçyiğit'le (bazı seyircilere göre de Ediz Hun sadece Filiz Akın'la), veya Hülya Koçyiğit sadece Cüneyt Arkın'la, Cüneyt Arkın sadece Fatma Girik'le (bazı seyircilere göre de Cüneyt Arkın sadece Filiz Akın'la), Tarık Akan sadece Emel Sayın'la (bazı seyircilere göre de Tarık Akan sadece Gülşen Bubikoğlu'yla) veya Gülşen Bubikoğlu sadece ve sadece Kadir İnanır'la (ki sadece iki tane filmde beraber oynamışlardı, diğer oyuncular gibi 10 veya 20 taneden fazla filmde falan da değil), Ayhan Işık sadece Belgin Doruk'la (bazı seyircilere göre de Ayhan Işık sadece Türkan Şoray'la), Göksel Arsoy sadece Türkan Şoray'la (bazı seyircilere göre de Göksel Arsoy sadece Belgin Doruk'la), Kartal Tibet sadece Filiz Akın'la (bazı seyircilere göre de Filiz Akın sadece Göksel Arsoy'la) oynamalıydı!!!! Bu devirdeki kadar manyak ve saplantılı bir seyirci olsaydı, o filmleri seyretmeye de kimse gitmezdi herhalde.

30.01.2013 18:39:33

Misafir(alper) cok cok uyumlu!

30.01.2013 18:49:50

Misafir(zeyno) çok yakışıyorlar.!

30.01.2013 18:50:39

Misafir(serra) Uyumlarına laf yok, güzel bir çift olmuşlar dizide harika ilerliyor

30.01.2013 18:51:15

Misafir(mila) Türkiye'nin en güzel dizi çifti !uyumlarina bitiyorum dizide basarili.Berguzarda cok guzel rol yapiyor

30.01.2013 18:54:19

Misafir(cimbom) EKRANLARIN EN ÇOK YAKIŞAN ÇİFTİ . nokta!

30.01.2013 18:54:53

Misafir(ozan) dizi 10 numara zaten süper uyumlu bir ikili olmuşlar

30.01.2013 18:55:58

Misafir(asli) kenan imirzalıoğlunu yakıştırdığım tek partneri Berguzar

30.01.2013 18:56:57

Misafir(Berna) bu ikiliye bayılıyorum !

30.01.2013 18:57:27

Misafir(Seva) yeni dergi resimlerine bayildim uyumlu bulmayan goz doktoruna gitsin)

30.01.2013 18:58:07

Misafir(Lisa) Bakuden yaziyorum.Dizi guzel.Berguzar ve Kenan harika cift belkide tv tarihinin en yakisan cifti

30.01.2013 18:58:44

Misafir(semih) Uyumun dibiler! ay yapima bu ikiliyi bir araya getirdikleri icin tesekkurler

30.01.2013 18:59:38

Misafir(candan) harika ikili,varmı onlar gibisi

30.01.2013 19:00:06

Misafir(kivanckolik) Cok yakisiyorlar.Uyumlu cift keske Kuzey Guneyde Kivancin partenri guzel baan olsaydi

30.01.2013 19:01:22

Misafir(Melis98) Kenan ile Bergüzar da oldukça uyumlu ikili..izlerken zevk aliyorum

30.01.2013 19:02:34

Misafir(Tunar) efsane çift! seviyorum bu ikiliyi

30.01.2013 19:03:27

Misafir(Sema) Müthiş ikili olmuşlar:

30.01.2013 19:05:30

Misafir(Tuba) yakışıyorlar hemde çok!!!bayılıyorum bu ikiliye!

30.01.2013 19:06:35

Misafir(minnur) Kenana yakışan tek partner bence.Sevdim ben bu ikiliyi

30.01.2013 19:07:39

Misafir(ece naz) birbirlerine çok yakışıyorlar. dizide kaliteli

30.01.2013 19:09:27

Misafir(alp) harika bir çift halitin yerine olsan kiskanirdim)

30.01.2013 19:10:29

Misafir(Cici) bu sorulurmu tabii uyumlu ikiside boylu poslu esmer .Tuba,Beren ikisinide sevmem .Iyiki Kenanim Berguzar gibi bayanla partner oldu

30.01.2013 19:11:50

Misafir(mert) hemde fazla uyumlu

30.01.2013 19:18:28

Misafir(ferah) Kenan&Berguzar super ikili bayiliyorum onlara ya çok yakışıyorlar.

30.01.2013 19:21:28

Misafir(canan ) bence harikalar ikiside muhtesemler

30.01.2013 19:24:57

Misafir(Gamze) Uyum bu olsa gerek.Fazla uyumlu ikili oldular

30.01.2013 19:31:16

Misafir(emine) Bu çifte bayılıyorum ya çok yakışıyorlar :')

30.01.2013 19:32:39

Misafir(faik) Berguzar guzel hos kadin ama ekranda cok soguk kaliyor bazi yorumcu arkadaslarimda benle ayni fikirde sanirim,uyumlu olmusmu Kenanla katiyyen

30.01.2013 19:34:47

Misafir(Defne) Bence tartilisacak birsey yok Berguzar-Kenan ekranlarin en uyumlu cifti.Son dergideki resimlere bayildim.Super yakisiyorlar.Ay yapim sonunda yakisan cift izletdi bizlere.Herkes yakistiriyor yakistirmayan ya kiskanc ya da acil goz doktoruna gitmesi gerekiyor

30.01.2013 19:41:08

Misafir(Nurdi) Kesinlikle uyumlu ikili !

30.01.2013 19:42:44

Misafir(eda) bence uyumlu değil

30.01.2013 20:15:45

Misafir(zehra) Cok uyumlu bir cift.Onlari izlerken heyecanlaniyorum

30.01.2013 20:57:09

Misafir(deniz) harika uyumlari var yok boyle cift!

30.01.2013 21:32:17

Misafir(seckin) uyumlari goz kamastiriyor bugune kadar Kenanin yanina yakisan en guzel bayan

30.01.2013 21:33:19

Misafir(gizem şeker) soru mu bu sımdı soru mu :D Bergüzar olur da uyum olmaz mı :) çok uyumlular o kadar tatllılar ki diziyi onlar sayesınde ızlıyoruz. İkisinin sahnelerı cok hoş aksini düşünenin aklına şaşarım

30.01.2013 22:22:23

Misafir(cihan) harika uyumlari var!

30.01.2013 23:22:13

Misafir(izzet) ne Cansuyu ne selini ne berrak kenana yakistirmadim Berguzar cok yakismis hakkini yemeyelim

30.01.2013 23:23:00

Misafir(aslıhan) kesinikle uyumlu yeni dizilerden ekrana yakışan bi çiftler :))

30.01.2013 23:44:51

Misafir(Inci) Kenan Imirzalioglu ve Berguzar birbirlerini yakisiyor.. Sanirim dizi daha cok Kenan bey icin izleniyor! Yalniz Kenan hep ayni tur rollerde oynadigi icin, artik o rolu mukemmellestiriyor.. Ama Berguzar da rolunde basarili, Kenan kadar tecrubeli degil ayni rolu oynamakta. Raytingler de birinci olduklarina gore, cogunluk her ikisisini de begeniyor ve izliyor.. Kenan bey bir daha ki yapimlarda biraz daha degisik bir rol secse, bence daha iyi olacak..

30.01.2013 23:50:48

Misafir(Halime) Hemde çok uyumlular. Bergüzar Korelin güzelliği vede gerek boy açıdan yanina her erkek oyuncu yakişamazdı zaten ama Kenan la harika bir çift olmuşlar. Oyunculuklarda şahane!

31.01.2013 00:03:12

Misafir(ayşe) Cansu ile Kenan uyumunun yanından bile geçemez.Ayrıca eskiden defalarca beraber oynayan oyuncularımız var(Türkan Şoray-Kadir İnanır, Hülya Koçyiğit-Ediz Hun gibi..) Pek ala Cansu ile Kenan da başka projelerde yeralabilir ve bizde seve seve izleriz.

31.01.2013 00:59:59

Misafir(Meltem) Bende Kenani Berenle görmek isteyenlerdenim. Müthis olur diye düsünüyorum.

31.01.2013 07:32:24

Misafir(sevda) cok yakisiyorlarrrr superler!

31.01.2013 09:33:53

Misafir(esra) cok uyumlular uyumlu bulmayan kiskaniyorlar

31.01.2013 09:34:19

Misafir(elif) şimdiye kadar seyrettiğim diziler içinde 1. binbir gece de şehrazat ve onur şimdi de feride ile mahir, ben bu kadını çok beğeniyorum ve yanına kim gelirse gelsin ona yakıştığını düşünüyorum.Gerçekten güzel bir hanım, kenan da keza çok yakışıklı , şu anda oynayan diziler içinde en uyumlu çift onlar .

31.01.2013 09:41:37

Misafir(caga) Yilin ekran cifti!

31.01.2013 10:45:13

Misafir(sena) Çok yakışıyorlar bu yakıştırmayanlarda tuba fanları kesin çünkü karadayı tuttu tubanın dandik dizisi tutmadı kendi dizileridne uyum olmadığı için kıskançlık yapıp yakışmamış diyorlar tubanın dizisi 11. olmuş reytingle tabi haliyle normal karşılıyorum sizi... kenanla bergüzar yakılmış hemde çok bu sezon başlayan diziler arasında favori çift zaten reytingden belli bu, bu güzel ikiliyi bir araya getiren ekibe teşekkürler...

31.01.2013 10:50:23

Misafir(yesim) cok cok cok yakisiyorlar

31.01.2013 11:27:14

Misafir(Ayşe) Kenan cansucular sarmış yine burayı onların neyini yakıştırıyorsunuz? Bergüzarla kenan uyumu süper bence.son röportaj fotoları da harika olmuş.İnşallah gerçek hayatta da birlikte olurlar:)))

31.01.2013 11:28:36

Misafir(esra) kesinlikle çooookk yakışmışlar.... bergüzar olmasaydı kim olurdu derseniz Tuba Büyüküstün de çok yakışırdı.... ama böyle de süperrr. ayrıca Cansu Dere kim yaaa o kız kadar donuk soğuk itici ve yapay bi oyuncu görmedim ben nası kenanla yakıştıyorlar anlamıyorum..Bergüzar&Kenan ikilisi çok doğru bi seçim Tebrikler..

31.01.2013 13:16:36

Misafir(gunel) Cok yakisiyorlar.Zaten reytinglerden belli olmuyormu.Dizilerde bas rol oyunculari arasinda uyum olmadikta o diziler izlenmiyor Bakiniz "20 dakika", "Kuzey Guney" ve "Intikam"da oyle.Ama Karadayi'da bu ikiliyi izlerken cok heyecanlaniyor insan duygularini o kadar guzel yansitiyorlar ki ozellikle de Berguzar Korel seyirci bunu hiss ediyor,cok gercekci oynuyorlar.Bugune kadar benim icin ekranlarin en uyumlu cifti siralamasinda birinci sirada Binbir Gece'de Halit Ergenc & Berguzar Korel,ikinci sirada ise Karadayi'da Kenan & Berguzar. Birde burada Ayse isimli yorumcuya soylemek istiyorum ki dizi karakterleri ile gercek hayati karistirmayin lutfen.Berguzar hanim Halit beyle evli cok ta mutlu esine de asik.

31.01.2013 14:29:51

Misafir(selin) bence yakışıyorlar.

31.01.2013 14:48:26

Misafir(izza) Hemde cok yakisiyorlar

31.01.2013 15:11:08

Misafir(Kamil) tabii yakışıyorlar.

31.01.2013 15:12:44

Misafir(Miki) Great!! Berguzar&Kenan forever

31.01.2013 15:16:12

Misafir(selma) valla çok yakışmışlar birbirlerine boyu boyuna uygun olmuş

31.01.2013 16:05:40

Misafir(Hasan ) Çok yakışmışlar aralarında ki elektrik de çok belli.

31.01.2013 16:06:27

Misafir(Denizcan) Bergüzar&Kenan süper ikili

31.01.2013 16:08:14

Misafir(kubra) cok guzeller bayiliyorum bu dizive ve bu cifte

31.01.2013 16:54:46

Misafir(tuba) Fazlasıyla uyumlu bir çift oldular... Boşuna bu senenin en uyumlu Çifti seçilmediler ya... Kenan ın gerçekten en yakışan partneri diyebilirimm... Harikalar... Pazartesi akşamlarının vazgeçilmezi artık onlar 3

31.01.2013 17:06:34

Misafir(tahsin) gerçekten dört 4 lük bir dizii hiç kaçırmadı gım bir dizii ben ce tüm oyuncular da rolünü çok güzel yapı yolar teprik ederim onlarıı şahene bir diziiii

31.01.2013 17:08:51

Misafir(Ayla) çok yakışıyorlar, çok seviyorlar, çok tatlılar,

31.01.2013 17:16:19

Misafir(semra) Guzel cift Berguzar halite hic yakismiyor

31.01.2013 18:34:58

Misafir(Aydan) çok süper yakışıyorlar keşke gerçek hayatta da beraber olsalar ama kismet

31.01.2013 18:36:56

Misafir(irem) 'Cansu Dere kim' ne demek ya ? İnsanlar siz mutlu olun diye görüşlerini söyleyemeyecekler mi ? Ben Cansu Dere'yi çok seviyorum, Kenan İmirzalıoğlu ile de çok uyumlu olduklarını düşünüyorum.Bunu söylemem size Bergüzar Korel'i beğenmemek, aşağılamak gibi anlam çıkartıyorsa bu bizim sorunumuz değil ! Buraya yorumunuzu yaparsınız beğenmiyorsanız beğenmiyorum deyip geçersiniz.Fakat görüşlerini ifade eden insanlara bu şekilde cevap vermeniz sizce uygun mu ? Yapmayın Allah aşkına hayatınızda kaç kere Cansu Dere'yi gördünüz, tanıdınız da 'o kim ya' gibi aşağılayıcı bir ifade kullanıyorsunuz ! Size burada Cansu Dere'nin başarılarından bahsedecek değilim çok merak ediyorsanız internetten bakabilirsiniz.Fakat lütfen kendi beğendiğiniz, sevdiğiniz oyuncuyu övücem diye başkalarını batırmaya çalışmayın.

31.01.2013 19:24:40

Misafir(Aykut) Şu an televizyonda izlenebilecek en iyi dizi. Kenan ile Bergüzar çok uyumlu bir çift olmuş bence. Bergüzar hakim rolünüde güzel yapıyor dizide. Makamında sert, evinde normal. İyi seçim yapmışlar.

31.01.2013 20:51:39

Misafir(erman) Bazı insanlar ciddi ciddi sadece dizi seyrederek yaşayan bir acccayaip canlılar haline gelmişler yaa, Ayşe, Semra, Aydan isimli yorumcular siz evlendiğinizde de (veya evliyseniz) kocanızı sizin yanınıza değil de başka birinin yanına yakıştıranlar da 'Aman bunlar inşallah ayrılır da, şu şununla, bu da bununla olur!' derlerse kızmayın. ...... Varsayın ki o şekilde söyleyenlerin dediği gibi oldu ve eşinizden ayrıldınız, yine yanınızda başkası olacak, ayrıldığınız eşinizin yanında da başkası olacak ve yine YAKIŞTIRANLAR ve YAKIŞTIRMAYANLAR olacak. ..... Yine aynı laflar söylenecek. ...... Yine ayrılıp yeni YAKIŞTIRMALARA göre yeni eşler bulursunuz, böyle yaşayıp gidersiniz artık!!! ....... Nerede yaşıyorsunuz siz yaa??? ....... ((((Kafayı dizilerle yediniz diye, insanları HOLLYWOOD'daki gibi ''''MİDESİZ'''' falan mı zannettiniz???)))) ....... Sizce Kenan nasıl bir adam, böyle davranabilecek bir adam mı? Siz Kenan İmirzalıoğlu'nu Behlül falan mı zannettiniz ya???

31.01.2013 21:20:34

Misafir(ilter) Bazılarınız komik komik insanlarsınız. Bergüzar Halit'ten ayrılsın Kenan'la olsun diyen bayanlar, siz eğer işinize gelirse kendi özel hayatınızda öyle yapın!!! ..... Ama şunu da hatırınızda tutun. Bergüzar, Halit'ten kaç yaş küçük? 15 mi, 17 mi? Kenan kaç yaşında? 37 falan mı? Peki Kenan bu yaşa kadar bekar kaldıysa, bu yaştan sonra tercihini Bergüzar'dan veya ona yakın yaşta birinden yana mı kullanır? (Bergüzar 1984 doğumlu!) ....... Bir adam 40 yaşına kadar bekar kaldıysa, çoğu kez tercihini kendinden 15, 17 hatta 20 yaş küçük olan bir hatundan yana kullanır!!! ....... Bunun o kadar çok örneği var ki say say bitmez. (Sadece ÜNLÜLER arasında değil, ünlü olmayan insanlar için bile aynı şey söz konusu.) ....... Kenan da 45-50 yaş civarına geldiğinde, kendinden 20 yaş falan küçük birini bulur ve onunla evlenir. ....... Ama ilerleyen zamanlarda o genç kadın, genç ve yakışıklı adamlara bakıp bakıp iç çekmeye başlarsa, o da o kadının sorunudur, bu da işin başka bir yönü tabii!

31.01.2013 23:26:07

Misafir(hanife) kesinlikle hayır ! bikere bergüzar korel kenana uymuyo daha olgun duruyo gibi

01.02.2013 00:04:14

Misafir(bedia) super ikili oldular

01.02.2013 10:02:47

Misafir(eniz) hem oyunculukları hem uyumları müthiş 12 points go to Kenan and Bergüzar:)

01.02.2013 12:50:50

Misafir(Nuray Gökce) O kadar yakışıyorlar ki diğer oyuncuları çok beğenmeme rağmen özür dileyerek söylüyorum ki ben Bergüzar ve Kenan bey sayesinde diziye kendimi kaptırıyorum. Onları sadece ayrı ayrı beğendiğim için değil aralarındaki uyum onların dizide rol gereği yaşadıkları aşkın çok sahici bir yansıması beni dizi içine çekiyor Beren Saat ve Tuğba Büyüküstünü de çok çok beğeniyorum ama maalesef dizilerindeki partnerlerini birbirlerine uyumlu bulamadım bu sefer ve yine maalesef dizilerini seyredemiyorum. her iki erkek partner de mükemmel oyuncular ama uyumsuzluk işte maalesef olmuyor.Nejat işler aliye dizinde partneri ile çok uyumlu idi.Keza şu an adını hatırlayamadım tuğba hanımın partneri yabancı damatta kendi partneriyle harika bir uyumu vardı.Dediğim gibi süper oyuncular sadece uyum olmayınca maalesef dizi tutmuyor yada en azından ben seyredemiyorum.

01.02.2013 15:07:20

Misafir(Simge) muhtesem otesi uyumlular,boyu boyuna,huyu huyuna,mimikleri duruslari,tarzlari,oyunculuk yetenekleri her sekilde birbirlerini tamamliyorlar.marie claire dergisine de verdikleri roportajda da acikca bu belli zaten gerek resimlerle gerekse de dusunceleriyle,karakter ve kisilikleriyle de bence cok cok uyumlu bir cift.ekrana inanilmaz guzel yansiyor bu uyum ve anlasmalari.

01.02.2013 18:17:45

Misafir(Simge) 31.01.2013 tarihli misafir yorumcular Aydan ve Semra sizlere yuzde yuz katiliyorum dilimin ucuna kadar geldi ama soylemeye cesaret edemedim dogrusu gercek hayatta da inanilmaz bir cift olurlardi kesin garantii :)

01.02.2013 18:19:37

Misafir(zeynep) hayır bin kere hayır olmamış uyumludeğiller kadın evli kenan rahat değil yazık kenan kariyerinle oynuyorsun nasıl kabul edersin bu rolu çok buyuk oyuncusun sıkı haranınım izliyemiyorum üzgünüm

01.02.2013 22:35:58

Misafir(bir misafir) Kenan neden kariyeri ile oynuyormuş. Dizi reytinglerde birinci. Ezel den bile daha fazla reyting alıyor. Ben ce Bergüzar ve Kenan çok uyumlu, hem de bir hayli çok.... Kim düşündü ise harika bir iş yaptı...

02.02.2013 08:07:04

Misafir(furki) dizi çok güzel ve kaliteli diziyide böyle muhteşem kılan zaten bu ikili

02.02.2013 10:04:42

Misafir(mine) cok hemde cok yakisiyorlar gercek hayattada iyi arkadaslar

02.02.2013 11:19:36

Misafir(elif) harika ikili oldular hatta bana gore uzun zamandir boyle ekran cifti yoktu super ..super

02.02.2013 11:20:52

Misafir(Melisanur) en güzel dizi çifti !izlerken keyif aliyorum

02.02.2013 11:22:05

Misafir(Aslan 93) yakışıyorlar hemde çok

02.02.2013 11:23:06

Misafir(leyla) ya ben bunlara bayılıyorum.dizide 10 numara,tebrikler

02.02.2013 11:25:04

Misafir(cenk) kesinlikle! sevdim bu ikiliyi

02.02.2013 11:46:43

Misafir(Selin ) bu ikiliye bayıyorummm yok böyle uyummm

02.02.2013 13:04:27

Misafir(Ceren) hakkaten uyumları müthiş !

02.02.2013 15:41:48

Misafir(selenci) begendigim ciftler Kenan-Berguzar ve Selen-Tolgahan

02.02.2013 15:42:42

Misafir(şifa) bergüzar asla kenanın yanına yakışmıyor .yapmacık oyunculuğu diziyi berbat etmeye yetiyor.sırf kenan olduğu için bu dizi izleniyor ama diziyi her açtığımda bergüzarın oyunculuğu midemi bulandırıyor

02.02.2013 15:44:27

Misafir(azeri ) sifa Allah size sifa versin.berguzari kiskandiginiz belli .Berguzar hem guzel hem yetenekli oyle olmasaydi samanyolu ve diger diizler gibi dizi tutmazdi uyum olmadiktan sonra dizi tutmaz.Berguzar bu role cuk oturmus Kenanlada uyumlari super otesi

02.02.2013 16:43:56

Misafir(aysel) muhteşem ikili oldular Kenana zaten laf yok

02.02.2013 16:45:09

Misafir(Esina) bu ikili birbirine çok yakışıyorlar valla son resimdede belli ...

02.02.2013 16:46:06

Misafir(Beşir) yorumlara bakılırsa herkes yakıştırıyor bende yakıştırmaya taş olur taş)

02.02.2013 16:48:33

Misafir(Didem) bu ne soru tabii yakışıyorlar hemde çok dizide harika ilerliyor

02.02.2013 16:50:13

Misafir(Gamzecik) çok yakıştırıyorum ve çok seviyorum

02.02.2013 17:03:04

Misafir(Selale) Ben simdiye kadra boyle yakisan ekran cifti gormedim tabii Nurgul ve Ozcandan sonra berguzar-Kenan cok yakisiyorlar

02.02.2013 17:04:11

Misafir(Lala) vauuucok hemde cok yakisiyorlar bayiliyorum bu diziye ve oyunculara pazartesini iple cekiyorum

02.02.2013 17:18:22

Misafir(Melda) FERIDE MAHIR Uyumu Göz Kamaştırıyor

02.02.2013 17:31:05

Misafir(Sedat) dizi sanki biraz yavaş ılerlıyor.Bergüzar güzel hatun Kenanda karizmatik çok yakışan çift oldular

02.02.2013 17:32:54

Misafir(Ferit) İlk başta biraz tereddütlerim vardı çünkü Bergüzar Korel biraz soğuk görünen bir kız ama diziyi izledikten sonra yandığımı anladım rolünü çok güzel yapıyor Kenan bey ile uyumları harika.

02.02.2013 17:35:33

Misafir(seda) bana kalirsa bugune kadar Kenanimin yanina yakisan en guzel bayan tabii bu benim dusuncem.digerleri mankendi hemde pek yakistirmiyordum ama Berguzarla uyumlari guzel ve iyide anlasiyorlar masAllah

02.02.2013 17:36:52

Misafir(buşra) çoooook yakışyorlar birbirini tamamlıyor

02.02.2013 17:40:07

Misafir(küboş) uyumlular,yanlnız birazdaha yakınlaşmaları lazım ki dizi daha iyi ilerlesin

02.02.2013 18:14:35

Misafir(ati) dizi guzel hem senaryo hemde oyuncular berguzar Kenan ilede cok yakisiyorlar umarim dizinin buyusu bozulmaz

02.02.2013 19:01:45

Misafir(Milena) very nice beauty coople!

02.02.2013 19:27:52

Misafir(misafir) SUPER COK UYUMLU COK YAKISIYORLAR KENAN BERGUNAR SUPERSINIZ

02.02.2013 19:55:53

Misafir(TUBA) KENAN VE BERGUZAR KOREL COK UYUMLU COK YAKISIYORLAR EN GUZEL CIFT KENAN BERGUZAR. . INSANLAR NASIL SALAK KENAN VE CANSU DERE UYUYORLAR DIYEN COK SALAK KENAN ASLA CANSU DERE YE HIC UYMAZ

02.02.2013 19:58:37

Misafir(misafir) COK GUZEL BIR CIFT MAHIR AND FERIDE SUPERSINIZ

02.02.2013 19:59:13

Misafir(elza) Kenan Berguzel harika ikili gozlerimiz bayram ediyor her hafta yoksa Kivanc Oyku hicbir uyumlari yok

02.02.2013 21:22:11

Misafir(Zeynep) çok uyumlu ikili oldular

02.02.2013 21:22:47

Misafir(eren) Çok yakışıyorlar

03.02.2013 08:51:53

Misafir(durna) kesinlikle uyumlu bir cift oldular bende ilk basta biraz onyargiliydim ben terkar Cansuyla Kenani gormek istiyordum ama Berguzarla cok guzel cift oldular hatta muthis cift oldular

03.02.2013 08:53:54

Misafir(Birol) çok yakışıyorlar bence

03.02.2013 11:04:14

Misafir(yagmur) çok uyumlular.birbirlerine çok yakışıyorlar.

03.02.2013 14:55:22

Misafir(zelis) cok ama cok yakisiyorlar

03.02.2013 16:28:53

Misafir(misafir) kisinlikle uyumlular birbirlerine cokk yakisiyorlar mukenmel bir cift. yakismamis diyenler nasil bir tip beyeniyorlar artik hic anlamiyorum yani

03.02.2013 17:16:01

Misafir(ilknur) çok yakısıyorlar !

03.02.2013 20:33:51

Misafir(alihan) türkiyenin en uyumlu çifti kenan beyin yanına su ana kadar yakısan tek kadın kesınlıkle sacmalamayın lutfen cansu dere kımmıs berguzar hanımın yanında

03.02.2013 21:36:00

Misafir(sinem) kesinlikle çok uyumlular kenan çok karizmatik bergüzar da çğk güzel dizi de çok kaliteli ve başarılı hatta kenan bergüzara eşi halit ergençten daha çok yakışıyo :)

04.02.2013 00:43:10

Misafir(Alice) Great!! Berguzar&Kenan forever

04.02.2013 08:22:55

Misafir(berrin) Çok ama çok yakışıyolar Görünce nası mutlu oluyorum

04.02.2013 09:06:31

Misafir(linda) KENAN&BERGUZAR FOREVER

04.02.2013 15:14:54

Misafir(dugu) ilk başta çok uyumsuz gibi gelmişlerdi ancak izledikten sonra uyum müthiş diyorum

04.02.2013 21:40:07

Misafir(belgin) kendi adıma diziyi kenan imirzalıoğlu için izliyorum. fakat ezelden sonra beklediğim gibi olmadığı için izlerken üzülüyorum. genelde aynı rollerde olduğu söyleniyor ama şu ana kadar bütün dizilerde zeki ve kazanan birini canlandırıyordu şimdi ise çok çaresiz bir evlat rolünde. kesinlikle aynı tarz değil. bergüzar hanımda rolünde gayet iyi bu nedenle uyumlu.

05.02.2013 00:50:08

Misafir(Füsun) bence Cansu Kenan çok yakışıyor

05.02.2013 11:48:28

Misafir(ferhat) cok yakisiyorlar

05.02.2013 12:48:44

Misafir(ŞAHİN) süper

05.02.2013 13:02:06

Misafir(aylin) Hiç uyumlu bulmuyorum.Zaten Bergüzar Korel'i beğenmiyorum bir albenisi yok ki buda dizilerde önemli bir nokta.

05.02.2013 13:21:43

Misafir(ayça) çok yakışmışlar!!!

05.02.2013 15:42:07

Misafir(eren) Bergüzar güzel bayan,Kenanda yakışıklı tabii uyumlu olacaklar

05.02.2013 15:43:16

Misafir(melisa) uyumlarina bitiyorum ya

05.02.2013 15:43:55

Misafir(semil) B.Korel çekici ve güzel .Kenan ile güzel bir çift oldular

05.02.2013 15:45:48

Misafir(sumeyra) TABII YAKIŞIYORLAR HEMDE FAZLA

05.02.2013 15:46:38

Misafir(serap) güzel kız / yakışıklı erkek uyumları Süper

05.02.2013 15:50:28

Misafir(cenk ) bu yılın en uyumlu çiftti 2013 e damgasını koyar

05.02.2013 16:12:53

Misafir(ayfer) harika keske gercektede birlikte olsalar

05.02.2013 19:11:30

Misafir(adil ) ılk bölümden bu yana dizinin ara reklamlarını bıle izlıyorum hastasıyım bence cok yakışıyorlar

05.02.2013 23:16:01

Misafir(hasan) Kesinlikle uyumlu, gözler konuşuyor resmen her ikisinde de.

05.02.2013 23:57:49

Misafir(niyazi) uyumlu ikili

06.02.2013 09:32:31

Misafir(gülten) kesinlikle çok uyumlu ve profesyoneller.keşke herkes bukadar iyi oynasak.tbrk.

06.02.2013 10:01:02

Misafir(Ekin) Bence hiic yakismiyolar. Kenan ve cetin tekindor bu diziyi goturuyor.berguzarin oyunculugu berbat rol yaptigi cok belli

06.02.2013 23:14:13

Misafir(kübra ) Uyumlu bir çift olduklarını düşünüyorum bir arkadaşın yorumunu okudum kesinlikle ona katılmıyorum Cansu Dere Bergüzar Korel gibi hem güzel hemde başarılı bir oyuncunun yanında söz konusu bile olamaz ne öyle odun gibi oyuncu mu olur :)Hatta içten içte özel hayatta bile çok uyumlu olabileceklerini bile düşündüm tabi evli olmasa idi ekranda ikiside gayet uyumlu ve başarılı

08.02.2013 11:23:46

Misafir(didem) Karadayı izleniyorsa bu kadar büyük bir kitleye sahipse bunun sebebide tabiki bu ikilidir ekran uyumları çok hoş, onlardan başka uyumlu çift göremiyorum açıkçası tv'de ayrıca Bergüzar'ın oyunculuğu da gayet başarılı izlerken kendisine hayran bıraktıracak türden...

09.02.2013 03:50:29

Misafir(esra) Berguzarin oyunculugunu begenmeyenlere soyleyim eger Macaristan gibi ulkelerde begeniliyorsa deme sorun sizde.Berguzar-Kenan harka ikili kiskananlar catlasin

09.02.2013 11:21:18

Misafir(musti) fevkaledenn fevkinde kmse kıskanmasın 2sinide süperler kenann oyunculuğu ve fiziği bergüzar ise hem oyun ve mimikleri ile de beni mest etmiştir.

09.02.2013 11:47:56

Misafir(ece) uyumun dibi... fevkaladeninfevkinde. ikiside 10 numaraa...

10.02.2013 14:40:20

Misafir(peri) evetttttt.......

10.02.2013 21:02:51

Misafir(neşe) ikisininde kara gözleri yeter bütün hafta bu diziyi bekliyoruz ailece ikiside süper bence

11.02.2013 19:25:14

Misafir(mine) armağan çağlayana kesinlikle katılıyorum ruhsuz

14.02.2013 21:29:51

Misafir(ibrahim) duygusal olarak super oynuyolar ama bergüzar biras samimi diil sanki yapmacık

02.03.2013 14:38:29

Misafir(turkane) evet uyumlu berguzar halitten bosan kenanla evlen

12.07.2013 13:35:30

Misafir(Tuğçe) Muhteşem yakışıyorlar,daha önce bu kadar uyumlu bir çift görmedim!

03.04.2014 13:21:12

Misafir(zeynep) bence fahriye evcenle olmaliydi hep esmer hep esmer fahriye cok tatli berguzar cok sert ayroca fahriye evcenin gulusu insanin icini isitiyor kenanin yaninda hep sert kadinlar var birazda tatli hos kadinlar olsun