Kıvanç Tatlıtuğ, Gezi Parkı'nda!

Daha önce Twitter'dan "Aklımız Taksim" de diye tweet atan yakışıklı oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, Taksim'e de gidip eylemcilere destek verdi.

Magazin - 05 Haziran 2013 19:35
Kıvanç Tatlıtuğ, Gezi Parkı'nda!
Tatlıtuğ, elindeki poşetiyle Gezi Parkı eylemlerine katıldı. Yiyecekle Taksim'e gelen yakışıklı oyuncu bu fotoğrafını da İnstagram'dan paylaştı.


Foto
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Kıvanç Tatlıtuğ

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(38 Yorum Yapıldı)

Misafir(arzu) ay bunlarinkida hep gostermelik, bak gittim hatta yiyecek bile goturdum,ce cek iyi cek ha, zaten sizin o akliniza ben agac keseyim eyimi

05.06.2013 19:56:00

Misafir(yorumcu) instagram'dan paylaşarak;bakın ben de gittim, ordaydım .haberimi yapın demek istemiştir!..t shirtü hakkında ne düşünsek!..

05.06.2013 19:59:43

Misafir(kendi görüşü) milleti var ya çenenizle söyleye söyleye taskime getirtiyosunuz.. Kıvanç burda murat nerde özge burda ata nerde şu burda şu niye yok? gelmek zorunda mı destek vermek zorundamı?

05.06.2013 22:01:30

Misafir(sevim) kıvanç kendine yakışanı yaptı ben zaten ondan bekliyordum

05.06.2013 22:10:43

Misafir(ayse) Kıvanç zaten twitter mesajlarıyla protestoyu desteklemişti. ..... Ancak vakit bulup girmiştir. ..... Yakın arkadaşı ve kankası Rıza Kocaoğlu zaten hep oradaydı.

06.06.2013 09:59:03

Misafir(aşkııııımmmmm) Kıvaaaannnnnnççççç sen birtanesin aşkııııııımmmmmmm.

06.06.2013 10:01:10

Misafir(Aynur) Orada olanlar anlattılar, Kıvanç parka girer girmez izdiham çıkmış. .... ..... Her gün bir sürü ünlü görmeye alışmış oldukları halde, her taraf ünlülerle dolu olduğu halde, KIVANÇ gelince, kadınlar kızlar çıldırmışlar. ..... ..... Kıvanç da bu yüzden fazla kalamamış orada. ..... Tekrar geleceğine söz vererek ayrılmış. ..... ..... Kuyruğa giren herkesle fotoğraf çektirmekten yorulmuş.

06.06.2013 10:14:05

Misafir(mt) Yakışıklılık OLAĞANIN ÜSTÜNDE bir yakışıklılık olunca etkileri de farklı oluyor tabii. ..... Zavallı adam nereye gitse olay çıkıyor.

06.06.2013 10:16:09

Misafir(nur) Sadece genç kızlar değil, yaşını başını almış menopozlu kadınlar da fotoğraf çektirmek için KIVANÇ'ın yanına koşup, bir daha da yanından ayrılmak istemediler. ..... ..... Kızlar zaten her zamanki gibi çığlık çığlığa. ..... ..... Kuyruk oluştu. ..... ..... Bir süre sonra adama fenalıklar geldi doğal olarak!!! ..... ..... Oturup hiçbir arkadaşıyla iki laf edemeyince ve olay KIVANÇ İZDİHAMI haline dönüşünce, oradan ayrılmak zorunda kaldı.

06.06.2013 10:21:28

Misafir(mehmet) Adam anormal derecede yakışıklı olunca, gittiği her yerde, oradaki her şey önemini yitiriyor ve herkes ona odaklanıyor. ..... Kıvanç'ı görünce, onun etkisiyle başları dönen kadınlar aslında ne sebeple orada olduklarını unutmuşlardır. ..... O anda soracak olsanız, orasının neresi olduğunu bile söyleyemezler yani!!!

06.06.2013 10:27:20

Misafir(cihan) Ne var, ne olmuş, Kıvanç mutaassıp bir görüşe mi sahipti??? Öyle bir hali mi vardı??? ..... Gezi eylemlerine twitter desteği vermesi ve oraya gitmesi neden şaşırtıcı geliyor???

06.06.2013 11:58:19

Misafir(selen) aynen ya millet zorla destek vermek zorunda kalıyor...

06.06.2013 12:16:01

Misafir(serpil) Kıvanç Nurgül ün oğlu Nejat da eylemin dokuzuncu günü Taksim Parkındaydı .Eyleme destek için geç kalmadınmı gelmek zorunda değildin Dokuzuncu gün gelirsen ben de reklam kokan hareketler derim.Yorumları okeyliyen hayranın galiba bu yorumuda yayınlamaz

06.06.2013 13:26:24

Misafir(ercü) Evet, iyi soru. Kıvanç mutaassıp bir görüşe mi sahipti??? Eyleme destek vermesi neden acayp geliyor!!!

06.06.2013 14:39:57

Misafir(mechul) kivanc gelmesen kuserdim , baska kim kaldi onlarida yazinda yarin gelsinler sadece oraya gelen unluleri seviyorsnuzya. madem düşünce özgürlüğü demokrasi isitiyorusnuz birakin herkesi kendi haline gelen gelsin gelmeyen gelmesin.

06.06.2013 17:01:10

Misafir(gecce'ci) ercü;mutaassıp nedir ya?.neyin mutaassıp'ı?..mutaassıp'ı 'dindar'olarak kullanıyosan hata yaparsın,mutaassıp kelimesinin dinle alakası yok ..git önce anlamını öğren,bilmemek değil öğrenmemek ayıp,ercü!..

06.06.2013 17:40:17

Misafir(erdem) Valla bu konuda hiç demokrasi tartışmalarına girmesinler bazıları. ..... ..... ''Bundan sonra hiçbirinizin dizilerini izlemem!!!'' diyenler, ..... ''Bundan hiçbirinizin şarkılarını dinlemem!!!'' diyenler, ..... ''Ünlülerin hepsinin de NE olduğu belli oldu!!!'' diyenler. ..... ((Özellikle de bu şekilde BU ÜNLÜLERİ kötüleyenler, kimseyle demokrasi tartışmasına girmesinler, cidden komik olur.)) ..... Ne zannediyorsunuz yani, bu ünlüler ''''saftirik ve bilinçsiz'''' insanlar mı??? ..... ..... Bu ünlü isimler bu ülkede, Atatürk'ün sayesinde oyunculuk, modellik ve şarkıcılık yapabildiklerinin BİLİNCİNDE değiller mi zannediyorsunuz???

06.06.2013 17:58:08

Misafir(aysee) ben senin çok buyuk bi hayranındım seni takdirle izlerdim hayranlıkla bakardım ammaaaaa iyiki bu eylem oldu iyikiiii senin ne olduğunu ben dahil çevrem ne olduğunu bildi biz artık seni izlemiyoruz kıvanççç ne den mi sen bu ulkeye zarar verenlerin yanında oldun sen bu ulkenin huzurunu bozanların yanında oldun sen de vatanını sevmeyenlerden oldun biz cok uzulduk eğer ki bu gösteri sadece demkrasi icn yapılsaydı eyvallahh ama ne için yapıldığı belli ne isin var ord yazıkkk eğer ki demokrasi icin yapılsaydı bizde kalkar gelirdik ama değilll değill .. biz oturduk cunku biz bu vatanı bölmek isteyenlerin saffında olmadıkkk bunu yayınla gecce lutfennn

06.06.2013 18:30:30

Misafir(aybars) Cihan ve Ercü adlı yorumcular gayet mantıklı bir soru sormuşlar. ..... Ama Gecceci isimli yorumcu mantıksız bir tepki göstermiş!!! ..... Muttaassıp kelimesi : Bağnaz, bir düşünceye takılıp başka düşüncelere izin vermeyen, anlamına gelir. ..... ..... KIVANÇ mutaassıp değildir yani. Doğru. ..... ..... (Ama bu protestoları destekleyen ünlüler için ''Bir daha sizin dizilerinizi seyretmem, filmlerinize gitmem, şarkılarınız dinlemem!!!'' diyenler ve bu şekilde iktidarı desteklerini söyleyenler kesin olarak MUTAASSIP kişiler.) ..... Yani sözlüğe bakıp kelimenin anlamını düşünürsek bu sonuca varmak gayet kolay. ..... Çok sinirli gördüm seni Gecceci kardeş. ..... ..... KIVANÇ seni hayal kırıklığına mı uğrattı???

06.06.2013 18:43:18

Misafir(ercü) Ne var yani mutaassıp kelimesinin anlamını bilmeyecek??? Elbette bilmeyenler de vardır belki, onlar da sözlüğe bakar öğrenir, zor bir şey değil. ..... Ama GECCE sitesinde son birkaç gündür, bu olaylarla ilgili yorumlarınızı okuyunca, sizin epey bir mutaassıp olduğunuzu düşünmeye başladım, sayın gecce'ci yorumcu!!! ..... Bakın ''siz'' diyerek hitap ediyorum. ..... Ayrıca tekrar ediyorum KIVANÇ TATLITUĞ mutaassıp bir adam değil. Dolayısıyla bu protestoya destek çıkması da şaşırtıcı değil.

06.06.2013 18:52:30

Misafir(melisa) gecce'ci arkadaşın morali bozuldu, beğendiği bazı insanlar onunla aynı görüşte olmadıkları için. ..... Özellikle de TUBA BÜYÜKÜSTÜN ve eşinin açıklamaları epey sinirlerini germiştir!!! ..... Ne yapacak acaba, bundan sonra Tubacığının dizisini de mi seyretmeyecek?

06.06.2013 20:21:40

Misafir(çağla) Kıvanç mutaaassıp (yani bağnaz) değildir. ..... Bunun dışında, dindar olmak gibi zorunluluğu da yok. ..... Ne yani, bundan sonra ünlü insanları buna göre mi değerlendireceğiz (dindar mı değil mi)???

06.06.2013 20:42:37

Misafir(aysem) Olaylar 2.günün gecesinde, parkta uyuyan sessiz, silahsız insanlara, sabaha karşı polis baskını yapılmasıyla başladı. ..... Uyandırıldılar, üzerlerine su sıklıdı, çadırları yakıldı. ..... Halbuki orada az sayıda insan vardı ve olay falan da çıkmamıştı. ..... (Ama polisin insanları uyandırıp üzerlerine saldırması ve çadırları yakması sonucu, ertesi gün gelen haberlerle olaylar büyüdü.) ..... Buna tepki gösteren insanlar haklılar. .....Provokasyon her zaman olmuştur, olacaktır. .....Sapla samanı karıştırmayın.

06.06.2013 21:25:53

Misafir(Aynur) Gerçekten de Kıvanç mutaassıp bir insan değil yani. Doğruya doğru. ..... Ne var bu lafta??? Mutaassıp olmasını mı bekliyordunuz??? ..... ..... Adam mutaassıp değil, siz bundan rahatsız oluyorsanız, onu seyretmeyiverirsiniz.

06.06.2013 23:22:49

Misafir(erdoğan) Ben anlamadım yaa, bu gecce'ci ne diye ercü yorumcuya çemkirmiş durup dururken? ..... Gezi protestolarına destek veren bazı dindar insanlar da var. Özellikle Kandil gecesi orada gördük. ..... ..... Ama onlar bu gecce'ci arkadaş gibi mutaassıp (bağnaz) değiller!

07.06.2013 00:02:59

Misafir(aysem) Bence Cihan da Ercü de ''mantıklı'' bir soru sormuşlar. ..... Neden Gecce'ci isimli yorumcu hemen atlamış ve ''mantıksız'' bir çemkirme yapmış ki? ..... Saçma bir şey yani! ..... ..... Çağla ve Erdoğan yorumcular da çok doğru söylemişler ve mantıklı sorular sormuşlar.

07.06.2013 11:19:35

Misafir(aysem) Bence Cihan da Ercü de ''mantıklı'' bir soru sormuşlar. ..... Neden Gecce'ci isimli yorumcu hemen atlamış ve ''mantıksız'' bir çemkirme yapmış ki? ..... Saçma bir şey yani! ..... ..... Çağla ve Erdoğan yorumcular da çok doğru söylemişler ve mantıklı sorular sormuşlar.

07.06.2013 11:19:35

Misafir(beren) Arkadaşlar bence Gecce'ci isimli yorumcuya hiç şaşırmayın, onu TUBA BÜYÜKÜSTÜN kelimenin tam anlamıyla BÜYÜK hayal kırıklığına uğrattı!!! ..... Dengesi bozuldu garibin!!! ..... Anlaşılan KIVANÇ da hayal kırıklığı yaratmış. ..... Beğendiği ünlüler kendisi gibi mutaassıp (bağnaz) çıkmadı diye, bu arkadaş da ona buna sarmaya başladı galiba!!!

07.06.2013 11:24:47

Misafir(ceren) Ben en çok da Erdoğan'ın yorumunu beğendim. Aynen öyle valla.

07.06.2013 12:40:16

Misafir(murat) Kıvanç ilk günlerde gitmedi tabii, çünkü başına gelecekleri biliyor. ..... Nereye gitse olan olaylar ne ise, onlar olacak. ..... Aynur isimli yorumcunun anlattığı durum yani. ..... Bu yüzden de ''GEZİ'' olayı, aniden ''KIVANÇ'' olayına dönüşmesin diye ilk günlerde gitmemiştir.

07.06.2013 13:05:17

Misafir(Anonim) Kıvanç'ın kolunda ki dövmesinde , ' Beni Allahtan Başka Kimse Yargılayamaz ' yazıyor siz neyin kafasındasınız .. Ayrıca adamın set çekimleri yoğun dizisi final yapıcak zaten 1 haziranda destek vermişti geziye boş vakti olunca geldi . Çekemeyenle anten taksın pls

07.06.2013 13:11:37

Misafir(gecce'ci) erdoğan;büyük ihtimalle ,ercü de senin gibi'mutaassıp kelimesini 'dindar'olarak kullandı!.ercü diyo ki;kıvanç,mutaassıp birimiydi de orda olmasına şaşırdınız?..irdeleyelim;ercü,mataassıp kelimesini;bir karşılığı olan'fanatik' ya da 'bağnaz'olarak söyleseydi yine aynı derecede mantıksız olurdu!..ben de diyorum ki;mutaassıp kelimesinin dinle dindarlıkla alakası yok,bağnazlıkta aynı şekilde!...bir insan ateisttir ama bağnaz ve mutaassıp olabilir!.anlıyormusunuz?!.bu kadar basit :).....ben gayet çağdaşım,sen merak etme!:))...............tabi ki ,eylemde namaz kılanlar da var,buna karşı çıkan mı oldu?!...sakin sakin oturup sadece yeşili korumak için gidiyorlarsa eyleme, ne ala memleket:)....beni topa tutmanıza da ayrıca çok güldüm,çok yaşayın emi:))..

07.06.2013 13:33:03

Misafir(gecce'ci) melisa;tuba büyüküstün,hür özgür bir vatandaş..şimdi,o öyle tepki veriyo diye defterden silecek değilimdizimi de izlerim sıkıntı yok!:)iyi bir oyuncu severim,takip ederim ,bir sakıncası mı var?...her görüşe saygım sonsuz...anlamıyosun,ya da anlamak istemiyosun!;olayın başından bu yana yazıyorum,,insanları kışkırtanları kınıyorum,yakıp yıkanları kınıyorum,insanları kafaüstü yere çakanları kınıyorum,devlet malına zarar verenleri kınıyorum..ama vatandaşa yok yere biber gazı sıkan polisi de kınıyorum..benim abim polis, ben belki senden daha yakın şahit oluyorum bazı şeylere!....ben bir Türk genciyim,herkese saygı duyuyorum.içki içenede saygı duyuyorum,namaz kılana da saygı duyuyorum....hepimiz kardeşiz bu öfke ne diye..öyle değil mi?..

07.06.2013 13:49:22

Misafir(ercü) Dün bir yorum yazdım. Cihan arkadaşın sorusunu destekler şekilde bir soru da ben sorayım dedim. Tartışma çıkmış. ..... ..... Ama Gecce'ci isimli yorumcu benim hangi kelimeyi ''BÜYÜK İHTİMALLE''(!) (ne demek bu ya?) ne amaçla kullandığım üzerinden, kendi bağnazlığını ortaya koyarak, İHTİMAL hesaplarıyla bana laf söylemiş. ..... Sayın Gecce'ci yorumcu sizin mutaassıp olup olmadığınız veya çağdaş olup olmadığınız beni ilgilendirmiyor. (Bakın ''siz'' diye hitap ediyorum.) ..... Beni bazı önemli sanatçıların ve ünlü isimlerin mutaassıp olup olmadıkları ilgilendiriyor. Ve çağdaş olup olmadıkları ilgilendiriyor. ..... ..... ..... KIVANÇ mutaassıp bir adam değil gerçekten de. (Hiçbir anlamda mutaassıp değil, dini, fikri, siyasi, hayati, yaşam tarzı vs. vs. Bunu anlayabilmek için adamın GEZİ eylemine destek verip vermemesine değil, hayatının diğer bütün özelliklerine bakmak yeterli. Tartışma gerektirmez şekilde açıkça ortada zaten.) ..... Olmadığı için de kendisi takdir ediyorum. ..... ..... Siz etmeyebilirsiniz. Beni ilgilendirmez.

07.06.2013 15:12:20

Misafir(mertçağ) Yorumlara teker teker dikkatle baktım da, gecce'ci kardeş, senin ''ÇAĞDAŞ'' olup olmadığını sorgulayan kimse olmamış. Niye öyle heyecan yapmışsın ki? Ne alaka yani? ..... Sadece mutaassıp(bağnaz) olduğunu düşünen bir iki kişi olmuş, bu da çağdaş olmana engel değildir zaten.

07.06.2013 15:50:33

Misafir(beren) Bize ne acaba gecce'ci arkadaşın çağdaş olup olmadığından? Neden bunu iddia ediyor ki?

07.06.2013 16:15:19

Misafir(enestürk) Bence gecce'ci yorumcuda kavram kargaşası başlamış. Çelişkili buldum onun laflarını. ..... Ayrıca gerçekten de Kıvanç mutaassıp değil yani. Ve dindar olduğu da iddia edilemez sanırım. Bu da özel bir konu zaten. ..... Ama adamın hayatı ortada yani, gizlisi saklısı yok. Tartışmaya gerek yok.

07.06.2013 17:53:18