KUZEY, CEMRE'YE AŞKINI İTİRAF ETTİ!

Kuzey Güney'de yeni sezonun en çok beklenilen sahnesi dün gecce yaşandı.

Magazin - 13 Eylül 2012 05:31
KUZEY, CEMRE'YE AŞKINI İTİRAF ETTİ!
Kanal D ekranlarında çarşamba gecceleri yayınlanan Kuzey Güney dün gecce yeni sezonun ilk bölümüyle ekranlara geldi. Ali'nin intikamı için Ferhat'ın peşinden Gürcistan'a giden Kuzey, telefonla Cemre'ye olan aşkını itiraf etti.

Video...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(210 Yorum Yapıldı)

Misafir(beren) oh be sonunda . osahne herşeye bedeldi.

13.09.2012 08:50:25

Misafir(Asi) KuzeyCems

13.09.2012 09:12:58

Misafir(ayse) ya cok guzeldi butun bolum cok akiciydi ama bu sahneyi nefes almadan izledim superdi..bir ara korkmustum zeynebe asik olacak diye ama cok iyi oldu cemreyle

13.09.2012 09:37:45

Misafir(ela) klasik duygusallaşma çabaları... Cemre yalnız hıçkırmayı biliyor ağlaması, duygulanması hiç doğal değil. Burnunu yaptırmasıda gözlerden kaçmadı.

13.09.2012 09:43:18

Misafir(tuğba bayrak) süperdiiii....sonuna kadar kuzeycemre

13.09.2012 11:25:32

Misafir(ia) kuzey ve alı adamın dıbı dedık sıze sımdı yanınıza zeynepte katıldı ..ben bu dızyı bastan berı ızlıyorum nerde cemre kuzeye asıkmış cok onceden asık olsa guneyle işi neydı guney bırakınca kuzeye asık oluverdı bırden senaryo bıle kendı ıcınde celışıyo orda asık olan tek kısı bastan berı kuzeydı ama hakkeden kımse yok kuzeyın askınııı he bırde seyırcıyı aptal sanmayın senarıstler bır ole bır bole

13.09.2012 11:36:15

Misafir(naz) böyle dram yüklü bir bölümde koyu makyajı ve yaptırdığı burnu ile cemre çok iticiydi.hep burnundan konuşur gibiydi.ses tonunu sevmiyorum.acıyı yeterince yansıtamadı.zaten bölüm fiyaskoydu.itiraf sahnesinden ise hiç etkilenmedim.aceleye getirilmiş.kuzey güney izleyicisi böyle bayık aşk muhabbetleriyle ilgilenmiyor.hala anlamadılar.senaryoyu biraz özenli yazın.çok sıkıcı.zeynep'in sıfır makyajlı bunalım hallerini ise beğendim.çok başarılıydı.özellikle zeynep-cemre yüzleşme sahnesi bölümdeki tek iyi sahneydi.kıvanç'ın ise tadı kaçmış.bu kadar kilo vermemeliydi.boyun damarlarını şişirip bağırmak yeterli gelmedi.

13.09.2012 11:47:26

Misafir(kuzeycemre) muhteşemdi kuzey cemreee

13.09.2012 11:56:23

Misafir(BAHAR) dizinin en güzel sahnesiydi kuzey ve cemre aşkını sabırsızlıkla bekliyoruz umarım bu ferhat olayı çok uzamaz.

13.09.2012 11:57:47

Misafir(CEREN) Vallahi dün akşamki bölümde tek beğendiğim merve boluğur'un oyunculuğuydu.Kız resmen aştı.o acılı,bunalımlı haller,o bakışlar,o tonlamalar.zaten ölen ali için tek acı çeken zeynep gibi göründü koca bölüm.tebrikler merve.

13.09.2012 12:10:46

Misafir(Ayselka) Harikaaaaaaaaaaaaa muthisss bir sahneydii.Dinle! Cemre ben seni coook seviyorum) herkesden her seyden cook seviyorum seni) Kuuuuuzey Cemreeeee BUYUK ASK!

13.09.2012 12:14:53

Misafir(gizem) kıvanç'ın kendini ne kadar aştığını gösterdi.. kıvanç tatlıtuğ'un aşk-ı memnu'nun final sahnesindeki oyunculuğu ağlama sahnesi falan ile dün akşam ki morg sahnesindeki oyunculuğu bu adamın nerelere geldiğinin göstergesidir.dün akşam ki o sahnede yüreğime öküz oturdu resmen adam resmen kardeşi ölmüş gibi oynadı. her seferinde ali benim kardeşim derken ki o yutkunmalar falan. vallahi helal olsun. genel olarak bende beğenmedim ama sezon açılışını. toparlar haftaya.

13.09.2012 12:28:30

Misafir(ayşe) bırakında bır zahmet yapsınlar geçensezon zeynepe yapıyolardı busezonda cemreye oh gördük mervenın az makyajlı halını cok kötü cemrenın gene iyidi. son sahne süperdiii

13.09.2012 12:29:38

Misafir(nazlı) son sahne harıcınde fiyaskoyduu

13.09.2012 12:30:14

Misafir(zeynepçi) Kuzey Cemre aşkı beni çok cezbediyor - köpek ile kemik konusunda;)

13.09.2012 12:37:14

Misafir(Zenan...) Birşeyi fark ettim Zeynep makyajsızken bile çok güzel gözüküyordu ama cemreye öyle fondaten sürülmüş ki bir kaç kişi cemre baya güzelleşmiş dediler harbi körlermiş :D neresi güzel be yüzü bin ton makyaj :D ayrıca Merve Boluğur'un oyunculuğu mütthiştii harikaydı anca bu kadar oynayabilirdi bir insan

13.09.2012 12:42:38

Misafir(hazal) kıskananlar çatlasııııııııın çok güzeldi bu sahneee:) ama o reytingler kesinlikle ama kesinlikle yalan! pisyedili diye bir dizimi var allahını severseniz.

13.09.2012 12:47:01

Misafir(senem) şu dizide 2tane ço0k iyi oyuncu var 1-kıvanc 2-öykü bukadar içten rol yapılabılır heralde zeynepte ağlarken ıkınıyor resmen saçma saçma sesler çıkarıyor hiç doğal değil öykü çok iyi yerlere gelecek eminim buna:)ayrıca mervecıler burda zeynep bilmemne demiyor kuzey cemre dıyor saçma sapan seviyesız yorumlarınızı kendınıze saklayın

13.09.2012 13:00:48

Misafir(the hangover) ilk bölümünde göze çarpan ilk detay cemre'nin güzelleştiğidir.Doğru düzgün makyaj yapmaya basladılar kıza. kendi adıma zira daha bir sevimli hale gelmiş. o mahcup duruşu hele gözyaşı dökmesi beni benden aldı bugün. kuzey zaten üzerine söz söylemeye bile mahal vermedi bu gece. morg sahnesi daha önce de dile getirilmiş ama tek kelimeyle titretti. umarım son bölümüne kadar bu şekilde akıcı, sürükleyici devam eder.

13.09.2012 13:02:24

Misafir(ece) yorumlara baktımda hep barıs ve zeynepçiler beğenmemıs son sahneyi. kim ne derse desin çok güzeldi çok doğal oynuyolar fiziki yönden yakısmasalr bile 2sinin yüzleri çok yakısıyor mavişlerr:) çok tatlılar yaa ölünür sizeee:)

13.09.2012 13:04:45

Misafir(berkay) cogu kisinin de degindigi gibi en cok one cikan da kivanc tatlitug'un harika oyunculuguydu. kendini gelistirdigi cok belli oluyor bravo gercekten. morg sahnesi ve bolumun sonunda cemreyle telefonda konustugu sahne superdi.Öykü hanımda çok iyi rol kesiyor doğrusu. onuda beğenıyorum. cemre de bolumun en basindan beri bi guzellesmis geldi bana bilemiyorum sebebini ama iyi olmuş kızın yüzüne 1.sezon ne fondöten ne pudra sürüyorlardı şöyle doğru düzgün bir makyaj yapmışlar çokta iyi olmuş beğendim..

13.09.2012 13:08:55

Misafir(feri-emir) sezonun ilk bolumu tek kelimeyle muhtesem bi bolumdu. bi kere bazi dizilerin sezonun ilk bolumlerinde yaptiklari gibi bolca flashback ya da yeni karakter tanitimi yoktu. aksine bol aksiyon ve merak unsurlari vardi.SON sahnede kimse öykü ve kıvancın oyunculuğna laf yapmasın ikiside döktürdü tebrikler:)

13.09.2012 13:09:34

Misafir(sevgi) oh sonunda ne zamandır bu sahneyii bekliyordum:)

13.09.2012 13:13:12

Misafir(Betüüüüll) Arkadaslar cemre burnunu felan yaptirmadi.. Inanmayin !! Cemre'ye eskiden simarikti simdi noldu niye degisti?diyorlardi.. Kuzey'in aski onu olgunlastirdi.. Aynisi Zeynep icinde gecerli.. Ayrica Ceren kafan iyimi senin ? En cok aci ceken Zeynep'mis.. Kuzey'in neler cektigini görmedinmi ? Cemre'nin pismanliklari.. Onlar cocukluk arkadaslari en cok aci ceken onlar.. Zeynep Cemre kadar Kuzey kadar aci cekemez ali icin .. asla cekemez.. Ali Cemre ve Kuzey üclüsü muhtesem 3 lüydü.. Zeynep onlar kadar aci cekemez !!

13.09.2012 13:14:54

Misafir(berengiiiiin) zeynepçiler yine bu askı saçma buluyorum kuzey cemreyı sevmıyor falan dıyor bu yorumlara gülüyorum gerçekten:D. zeynep ve kuzeyın askı çokmu gerçek sankı daha tanısalı 1ay olmadan adamı zorla yatağa atmak bu nedir nasıl bir aşk bu. hiç masum değil. . ayrıca 41.bölüm çok kötüdü sadece son sahne harikaydı

13.09.2012 13:16:30

Misafir(pelinsu) ah o son sahne çok güzeldi ya öykü ilk diizsi olmasına rağmen bu nasıl bir oyunculuk nasıl bir doğallık yaa çok tatlıııydı dün. hele o morg sahnesindee o ağlayısına bittim . ölürüm bunlara ben

13.09.2012 13:18:16

Misafir(irem) ben reytinglere inanmadım zaten pisyedili okadarda iyi bir senaryosu yok .kuzey guney daha sezonun ilk açılışı ilerki haftada düzelir diye umuyorum.. ayrıca reytingler okaadrda kötü değil 12.sırada olmaktan iyidir ya:D

13.09.2012 13:21:34

Misafir(yeliz) bir bölüm sonunda da (en azından yeni sezonun ilk bölümü için) bir olayı bağlaması gerekirdi. kusura bakmayın biz konu bulamadık, bu arabaya bakarken bitirelim deyip, gelecek hafta yeni bir kurgu oluşturmamanın çaresizliği içinde boğulmuş dizi. ne yazık ki olmamış. sezon bitti bekledik 2.5 ay, yeni sezon geldi 1 hafta daha bekle bölümü çekmişler bravo!. zaten kuzey guneyın senaryosu abartılcak kadar güzel değil oyuncuları çok iyi bknz: kıvanc tatlıtuğ ve öykü karayel birde zerrin hanımda var tabi.

13.09.2012 13:24:20

Misafir(ipek) yarın sabah itibarıyla, ilk önce yönetmen değişikliği yapması gerekiyor. cidden kötü bir yeni sezon bölümü olmuş. ama hikaye toparlanır diye düşünüyorum ilerleyen bölümlerde ama mutlaka yönetmen değişikliği gerekiyor.. neyse diziye gelelim çok sıkıcıydı evet baslayalı 10dk olmadı sıklıdım ama performanslar müthiş yine buğra gülsoy çok iyi ya bakıslarınla oynuyor resmen kıvanca laf yok zaten morg sahnesi:( mervenın bu kaçıncı dizisi olmasına rağmen oyunculuğunu yapmacık buluyorum o ıkına ıkına gözünden yasları getirmeler falan olmamıs hadı ılk dızı olsa evet süper derim ama bu kacıncı dizisi bence iyi değil. öykü karayele bayılıyorum zaten güzel makyaj yapmaya baslamıslar sonunda kıza o son sahnedekı kıvancla ikisinin oyunculuğuna kımse laf etmesın edenler kıskananlar zaten. her türlü yardırdılar. veee reytinlerr kötü ama abde iyi almış zaten okudum yorumlarda herkes yarım saat olmadan sıkıldık kapattık falan demısler. umarım haftaya iyi olur ya

13.09.2012 13:31:02

Misafir(umutcan) ilk izlenimlerde cemre'nin daha bir taş gözüktüğü yer alıyor. makyaj yapmaya baslamıslar sonunda kıza zeynepe ve banuya yapılan makyajdan artık cemredede var ahahah:D durumlar eşit şimdi kıvanç tatlıtuğ yazın çektiği film için zayıflaması gerekiyordu. o yüzden anlayışla karşılıyorum ama karizmasının yarısını alıp gitmiş. acilen eski kilosuna, vücut yapısına kavuşması lazım.

13.09.2012 13:35:45

Misafir(lale) yeni sezonun ilk bölümü korkunç sıkıcı. dizi akmıyor, akamıyor bir türlü,daha fazla katlanamıyor ve muhteşem yüzyıl'a zaplıyorum. napayım çok sıkıcı sonra reklam verince tam cemre barıstan cıkıyor kuzey arıyor falan kıvancı zaten bılıyoruzda öyküye nolmuş öyle o nasıl rol yapmaktır kuzey konusurken telde cemre resmen gözlerinle konustu dizinin bayan oyuncularından en iyisi öykü diyebilirim sırf bu 2li için bile izlenirde senaryo yok malesef:S

13.09.2012 13:39:17

Misafir(kuzeycemss) senaristler zeyneple ilgili elestrileri yanlis anlamis sanirim ki kuzeyden uzaklastirarak cozum getirmeye calismislar, oysa ki diziden uzaklastirilsin istedik biz.. hele o morg sahnesinde niye yüzünü kapata kapata gözlerini kapata kapata ağlıyor onu anlasam:) kıvancın yanında hiç iyi bir oyunculuk sergileyemıyor kanımca ki allahtan sonra cemre geldi kuzey: ali benım yuzumden öldü cemre dediği yerde bittim ama dünkü bölüm güzel değildi

13.09.2012 13:41:20

Misafir(heja sertt) ÖYKÜ KARAYEL;geçen sezon çirkin bu kız nerden buldunuz bunu diye eleştirildi hatta bu yüzden merve boluğur diziye dahil oldu ama bu sene evrim geçirmiş sanki gerçekten merve boluğurdan daha güzel duruyor. makyaj sayesinde mi yoksa kaşlarını mı aldırmış napmışsa çok iyi çok da güzel olmuş. sanırım makyajla aslında ben doğal halınıde beğenıyorrdum ama kıza hiç makyaj yapmıyolardı sadece pudra vardı zeyneep yaptıkalrı kadar cemreyede yapsın dıyorduk çok güzel olmuş şimdi:)

13.09.2012 13:45:38

Misafir(hasenova) o son sahneyi izlemek bile bu sahnenin bir efsane oldugununu kanıtlar. çok iyidi bee.

13.09.2012 13:48:14

Misafir(pınar) Dün mervede neredeyse hiç makyaj yoktu öykünün yüzü ise makyaj doluydu buna rağmen zeynebin yanında sönüktü zeynepten güzel olduguna asla katılmıyorum.

13.09.2012 13:57:29

Misafir(CEREN) bu sayfaya diziyi batıran öykü karayel ile ilgili değişik adlarla bir sürü farklı övgü mesaj atan arkadaşa sesleniyorum.kafan iyi mi?biraz sakin ol.hatta yardım al.biz seni biliriz.hep aynı şeyleri tekrar ediyorsun.

13.09.2012 13:58:09

Misafir(aslı) bir arkadaş zeynebe çok makyaj yapılıyor demiş dünkü bölümde fondotenle kaplı cemreye rağmen 0 makyajla zeynep çok daha güzeldi cemreden. zeynebin masum ve duru güzelliğini biz çok sevdik.

13.09.2012 14:04:05

Misafir(yorumcu) göz var nizam var cemrenin burnunu yaptırdıgı apaçık ortada. zeynep makyajsız ve doğal olmasına rağmen çok daha güzeldi cemreden. makyözde belliki bunu farketmiş ve cemreye makyaj yapıp zeynebi doğal bırakmış.

13.09.2012 14:05:55

Misafir(Efe) şu anda bütün dizi film forumlarda merve boluğur'un oyunculuğu ayakta alkışlanıyor.üstelik sadece zeynep'İ sevenler değil, tarafsız bakan pek çok izleyici ve cemre'yi sevenler tarafından.birkaç kişinin fanatik öykücülüğü durumu değiştirmiyor.dün akşamın en iyisi tartışmasız merve boluğur'du.uğraşmayın seyredin.güneş balçıkla sıvanmaz.

13.09.2012 14:07:36

Misafir(betül ) dizi başlarda biraz sıkıcıydı ama sonlarına doğru çok güzeldi. öykü ve kıvançta gerçekten çok güzel bir oyunculuk var aşkını itiraf ederken süperdi öykü de gerçekten gözleriyle konuşuyor ama bu bölümün daha iyi olmasını isterdim

13.09.2012 14:09:08

Misafir(güzellik) Güzellik konusunda tartışmaya bile hiç gerek yok Merve birçok markanın yüzü olmuş, duru güzelligiyle birçok kişiyi gölgelemiş bir insan(cemreyle olan sahnelerinde cemreye makyaj yapıp zeynebi sade bırakmalarıda kanıtı) güzellik sadece gözleri çekip simasını ve eğri dudaklarını gizlemekle olmuyor mesela Öykü bu haliyle asla bir markanın yüzü olamaz.çünkü modellerin yüzünün tamamı görüntüleniyor sadece gözleri çekip güzel diye yutturamazsın.

13.09.2012 14:11:40

Misafir(sözünden dönenler sizi) daha geçen gün fragmenler çıktıgında öyle bir sahnede makyaj yapılmaz diyordunuz şimdi ise öykünün makyajlı haline sevinir oldunuz öykü eskidende makyajlıydı şu anda öyle. değişen birşey yok burnunu yaptırmış sadece. zaten son sahneye kadar güzellik göremedim yüzünde son sahnede gecenin karanlıgıyla kusurlarını saklayıp gözlerini ön plana almışlar.

13.09.2012 14:15:48

Misafir(durum asla eşit olamaz) umutcan: durumlar asla eşit olamaz merveki güzellikten öyküde yok o yüzden ne kadar makyaj yapsalar boş dünkü bölümdede gördük bunu;)

13.09.2012 14:17:33

Misafir(merve) sürekli yorum atıp "öykü çok güzel "diyen kişiye sesleniyorum güzel olan tek şey senin kafan mervenin güzelligini öyküyü övmekle örtmeye çalışmak hatadır bilesin;)

13.09.2012 14:40:22

Misafir(CEREN) Geçen sezonda öykü'ye makyaj yapıyorlardı.bu sezon ise iyice abartıp koyulaştırmışlar.yüzünüde kusurunu gizlemek için hep belli bir açıdan çekip bol bol ışık veriyorlar.ama merve boluğur arkadaşlarında dediği gibi sıfır makyajla ve bakımsız oynuyor.geçen senede koyu göz makyajı yapılmıyordu zaten.öykü yiyorsa sıfır makyajla ve bakımsız saçla değişik açılardan bir oynasın görelim.üstelik bütün bunlara rağmen merve kat kat güzel ve doğal görünüyordu.oyuncu olarak da farkını bize gösterdi zaten.dün akşamın etkileyici oyunculuğuyla yıldızlı puan merve'ye.

13.09.2012 14:40:41

Misafir(berenist tatlıtuğ) "durumlar asla eşit olmaz" "sözünden dönenler sizi" gibi yok güzellik adlı kişi bunların hepsi aaynı kişi demi ceren:) gecce.com cemre kuzey ile ilgili haber paylasmıs neden buraya gelip herkes mervenın oyunculuğu çok iyi öykünün oyunculuğu kötü diyor? bukaadrmı kıskancsınız? bizde bilirdik 1.sezon mervenın suratına 1kilo fondöten bulayıp kırmızı ruju bitirene kaadr sürdüklerini şimdi ise mervenın aynı sekilde 1kilo fondöten var suratında ama hiç ruj yok olay bu merveyi doğal öyküyü yapmacık gibi yapmaya çalısıyolar ama yemezler öykünün doğal halını sizde biliyorsunuz fazla söze gerek yok.

13.09.2012 14:40:45

Misafir(yaren) kaşını bile aldırmayan ınsan burnunu mu yapptırcak? güldürmeyin allasen:D mervenın sılıkonuda vardı demı ya bırde saçlrı falan boyadı sihir kırmızı rujdaydı demı bak onu unutmusunuz :D

13.09.2012 14:42:06

Misafir(büşraa) öykü seni yerim bennnya çok güzelleşmiş öykü zaten güzeldi ama sonunda doğru duzgun göz makyajı yaptılar kıza . ben son sahneyı cok beğendım valla çok güzeldi hele kuzeyın cırkın dıyısıne ölürüm

13.09.2012 14:43:43

Misafir(Hülya) Sanırım öykü, merve gibi çok güzel ve cazip bir kadının yanında silik görünmesin diye makyajına özenmişler.ama yağlı boya gibi olmuş.o kadar makyajla babaannemde güzel görünürdü.öykü daha çok genç ama otuzlu yaşlarda gibi görünmüş.saçlarının tonunuda doğallıktan uzaklaşarak açmışlar.yahu bu kızın yakın arkadaşı öldü kız güzellik salonundan yeni çıkmış gibi.Merve boluğur ise olduğu gibi.yüzünde tek gram boya yoktu.Eh oyunculuğunada şapka çıkardık.

13.09.2012 14:46:31

Misafir(gizem) ceren neden burda herkes adını değiştirerek yazsın ki ne geçecek elinee? zaten dizi cemre ve kuzey askı yasanmıyacak mı? neden burda millet adını değiştire değiştire yazsın tamam geçen sezon yapabılırlerdı normal benbıle yapmıstım 1kaçkere ama buna artık hıc gerek yok genelleme cemreyi istiyor. youtubede yorumlara bak herkes kuzey ve cemreyı desteklıyor yoksa onlardamı hep aynı kişi D:D: ama ismini vermeyen son 3 yorum bence aynı kişi :)

13.09.2012 14:47:18

Misafir(aşk ) o itiraf sahnesi neydi öyle bittim resmen o nasıl bir aşkını itiraf etmektir öykü kıvanç siz çok güzelsiniz çok yakışıyorsunuz keşke gercek hayatta da sevgili olsanız uyumun tipisiniz

13.09.2012 14:51:45

Misafir(CEMREM ) Öykünün burnu zaten çok güzeldi esetetik mestetik yok kızın Allah vergisi bir güzlliği var öykü çok doğal biri yüzü ile asla oynamaz kıskanmayın öykü'mü çok güzel çok Allah yolunu açık etsin güzel gözlümün kıvançla çook yakışıyorlar

13.09.2012 14:59:12

Misafir(CEREN) Gizem üslup aynı,kafa aynı.aynı kişi.ayrıca kimler öyküyü istiyormuş.reytingler mi?ya da öykü girdiği bir ankette hiç çok oy almış mı?you tube gibi platformlarda defalarca faklı farklı yazarsın ki artık oradakiler bile cemre ile ilgili yorumlara sert tepki gösterip bıktıklarını yazıyorlar.yani bu işin ölçüsü tüplü site değil.öykü dizide isteneni vermedi merve geldi nokta

13.09.2012 15:11:17

Misafir(hazalist) güzellik göreceli kavramdır bunu bilin ilk önce merve boluğurun makyajsız halını biliriz çilli tavuk:D saçlrının doğal halı kahve acemı cadıda gördük göğüsleri felaket:D kaşlar desen kalemle çizilmiş. 11.bölüme bakın zeynepin kaşı kahve ama siyaha boyattıgında bakın siyah doğallık kaşta baslar ama öykü kasını bıle aldırmıyor evet. doğallık demek sadece makyajsız güzel olan değil merve makyajsız güzelmi çilleri çıkıyor çok kötü.ceren adlı yorumcu öykünün insatagramdan resımlerıne bak birtane bıle makyaj yok kendisi söyledi zaten sadece yanağında benleri var okaadr.banun düğünündeki zeynepin yüüzne yapılan makyaj banuda bile yoktu ama öyküye bakın birde orda ruj bile sürmemişlerdi sizin doğal güzellik anlayısınız bumuş silikon da doğal tabı saçlarıda doğal zeynepin:D cemrenın sacının uçlarını açmışlar bırazcık ama boya yok.!

13.09.2012 15:21:11

Misafir(inciisevinç) merve mı doğal :) 4.tanıtımla 1.tanıtıma bakın ardakı fark apaçık ortada öykünün yüzünde çok az makyaj var orda bıde dünkü bölümdede mervede az var evet bakın karsılastırın hangisi güzelmiş. .1tantıımda öyküde sadece pudra vargıbı geldı bana ama zeynepe fondöten de sürmüşler belli işte..

13.09.2012 15:25:12

Misafir(berenist tatlıtuğ) evet reytıngler öyküyü istiyor merveyi istemediği belli 20.bölümde unuttunuz sanırım hatırlatalım 12lerde sürünüyordu reyting ki allahtan öykü var yere cakılı olan reytingi sahlep sahnesi ile 4.sıraya fırlatı ayrıca youtubeda öyle birşey yok sallama! varsada ben bilmem ki sen yapıyorsun sanırım bilgin varbaya bu konularda . anketlerdemı? mervenın 1kaçkere önde oldugu anketi bende gördüm dandik sitelerde evet. oyuncularsitesinin bir aketi vardı "en iyi çıkış yapan bayan oyuncu" diye 1-öykü 2-aslı enver 3-merve boluğurdu bu hemde ödüllü anket . sonra aslı öne geçmiş sanırım. en iyi gelecek vadeden oyuncusu yine öykü 1.idi. zaten merveboluğurun fan sayfasında gördüm "arkadaslar fake açaaça yükseltelim" demiş gerçekten basitlik bende aksıne youtubede 1tane bıle cemreyı eleştiren yorum görmedim link atsana baaklımbi.

13.09.2012 15:33:25

Misafir(ayşegülll) kıskanclık işte sallatıyorda sallatıyor. mervenın gerçekte gördüm alaçatıda otelde havuzdan cıkmıştı yinede tatlı kız. çilleri var burnunun ustunde ama tatlık katıyor ve dünkü bölümde cemrele olan sahnleri ikisininde oyunculuğ mukkemmeldı varolanı asla inkar etmem ama siz sürekli öyküye taş atıyorsunuz yok dudakları çirkin yok ağzı yamuk yok yeteneksiz. güzellik göreceli evet ama yeteneğe saygı lütfen.

13.09.2012 15:34:12

Misafir(misafir ) kuzey güney dizisinin başrolleri kıvanç buğra ve öyküdür bunu akşamki bölümdde açık açık gördük dizi artık eski rayına oturmaya başladı ama malesef o torpilli zeynepi yine gözümüze gözümüze soktular sevmiyoruz o cilliyi sevmeyeceğiz dizinin aşkı kuzey cemre dir akşam kuzey nasıl söyledi herkesten ve herşeyden çook seni seviyorum dedi bunun üzerine başka söz olurmu herkesten ve herşeyden çok dedi bu birilerine KAPAK olmuştur artık

13.09.2012 15:44:06

Misafir(CEREN) reytinglerde sıralama değil share denilen izlenme payı önemlidir.ve kuzey güney tarihinde en düşük share aldığı bölüm merve gelmeden önceki bölümdür.8 ya da 9 share almıştır.sonra durağan senaryo ile bir ara yine gerilemiştir.ama aksiyonla tekrar toparlanmıştır.yani öykünün bu işte payı sıfırdır.eğer millet kuzey cemreye ve ona bu kadar bayılsaydı dünkü bölümün reytingleri de bu kadar feci gelmezdi.my'yi geç pis yedili gibi bir diziye geçilmiştir kuzey güney.hani millet kuzey cemre istiyordu hani millet her tarafa mesaj yağdırıyordu.er meydanı reytingtir.ha ben kuzeyin zeynep ile olmasına meraklı değilim.olmasın da.ama sanki ortalık kuzey cemre diye yıkılıyormuş gibi bir izlenim yaratmanın atmasyon oldupu bu sabah reytinglerle ortaya çıktı zaten.you tube gelince açın okuyun ,fragmanlara bakın hep aynı kişiler.birbirlerini onaylıyorlar,negatif yorumlar ise her ne hikmetse sonradan siliniyor.yani belli organize bir grup öykü'yü destekliyor ve merve'ye saldırıyor.amaç taraflar yaratıp dikkat çekmek.

13.09.2012 15:52:50

Misafir(abartılı) 20. bölüme değil mervenin diziye ilk geldigi bölüme bakacaksın reytingler yükseltmişti herkes kuzeynep olacak sanmıştı olmayacagını anlayınca izlenme oranları düştü. 20. bölümde heyecan yoktu dünkü bölüm çok daha heyecanlı ve duygusal yazılmış buna rağmen reytingleri kurtaramamış. Ayşegülll nickli arkadaş en doğru yorumu yapmış sanırım her iki tarafta(biz zeynepçiler ve siz cemreciler) bazı konuları abartıyoruz

13.09.2012 15:53:31

Misafir(pınar) dünkü bölümde mervede daha az makyaj olmasına rağmen daha güzeldi. bebek gibi bir yüzü var bu onu güzel yapmaya yetiyor fiziğinin güzelligini saymıyorum bile.

13.09.2012 15:54:46

Misafir(kaşlar doğal) öykü kendisi söyler tabii makyaj yaptım diyecek hali yokya harbi komiksiniz:D asıl merve kaşlarını almıyor öykünün kaşlarına bak birde merveninkine:D. mervenin bebek gibi bir yüzü ve doğal bir güzellgi var kabul edin artık komikleşmeyin.

13.09.2012 15:56:43

Misafir(Evin) düğünde merveye makyaj yapımıştı evet hatta o kadar kötü makyaj yapılmıştıki biz mervenin dünkü duru ve doğal halini tercih ederdik.

13.09.2012 15:58:21

Misafir(burnu estetik) burnu zaten güzeldi demiş biri; burnu fazla genişti ve inikti yukarı doğru kaldırıp kenarlarını sivrileştirmiş belli. kaşlarının zaten alındıgı her haliyle ortada ilk bölümlerdeki kaşlarına bakın birde şuanki kaşlarına kendi kendinemi değişiyor o kaşlar;) mervenin kaşlarında hiçbir fark yok saç rengine göre renk değiştiriyor sadece o kadar.

13.09.2012 16:03:36

Misafir(Leyla ) aman merve okadar güzel ki ordaki makyajsız haliyle bile muhteşem görünüyordu birde öyküye bak tonla makyaj yapmışlar nede olsa başrol güzel gözükmesi gerek dimi :D ama zar zor başarıyorlar bunu

13.09.2012 16:19:54

Misafir(çilli merve) biz merveyi yanaklarındaki çillerle sevdik zaten onlardan şikayetçi değiliz mervenin bir çiline öykünün tamamını değişmem♥

13.09.2012 16:20:34

Misafir(Mehmet emin kara) Öyküye güzel diyenin aklına şaşrım ben cidden diyorumm :D okadar kaba bir suratı varki dudağını büzüştürünce ağzı yamuluyor.. kaşları yeni alınmış belli göğüs denen bişey yok.. boy hiç hiçç yok zaten. Merve dünkü bölümde doğal ve duru güzelliğini gösterdi.. ya bu öyküye öyle makyaj yapıyorlar ki herkez güzel olduğunu falan sanıyor heralde en çokda buna gülüyorum çünkü ilk bölümlerde cemreye çirkin diyorlardı şimdi ise güzel ahaha millet şaşırmış ne diceni :D

13.09.2012 16:25:21

Misafir(melisa) öyküye güzel deyin, başarılı deyin ne derseniz deyin ama merveyle kıyaslamayın öykü karayelden çok özür diliyorum ama merve 1.60lık boylu, asimetrik yüzlü basit bir kızla kıyaslanmayı haketmiyor. öyküyü seviyoruz tabii daha bu yaşta çok iyi yerlere geldi eminim daha iyi yerlere gelecek çirkinde bulmuyorum ama merveyle kıyaslamak hiç doğru değil.hiç değilde mervenin bunca yıl verdiği emeğe saygı gösterin.

13.09.2012 16:36:38

Misafir(melisa) az önceki yorumum için tekrar tekrar özür diliyorum biraz abarttım galiba yada yanlış anlattım. basit derken yaşı dolayısıyla basit demek istemiştim yinede üzüldüm yorumlarınıza dikakt edin beni bu tür konuşmaya zorluyorsunuz daha anlatacak çok şey var anlatmadıgım.

13.09.2012 16:46:04

Misafir(ayşegül) adını vermeyen kısıler hep aynı kısıler yeter artık ya atmayın öyküye taş valla bıktım ben buraya cemre ve kuzey adına güzel yorumlar okumaya gelıyorum yok koca burunlu yok göğüsü yok bilmem ne sizene ? gidin merve boluğurun modellik haberıne yazın bunları sıkıldım vallahı yaa. yeter artık bıtsın bu cemre zeynep tartısması.

13.09.2012 17:01:05

Misafir(gizem) ağlattılar bizi. hele cemre, ah o cemre.. ne yaptın kızım sen devirdin herkesi..

13.09.2012 17:02:40

Misafir(anıl) bayik zeynep olmasa bu dizi daha çok izlenirdi kıvança şükretsinler.! cemreyide sevmıyorum makyajlı halı daha cırkın

13.09.2012 17:03:21

Misafir(kardo) arkadaslar bırakalım artık su tartısmayı ya valla kuzeyguneye ergen dızısı dıcekler salak saçma tatısıyoruz öykü ve merve ikiside çok iyi oyuncular ikiside genç yaslarına rağmen döktürüyolar ikiside güzel kızlar. sadece mrvennın fiziğini öykünün yüzünü daha cok beğenıyorum ben tarafsız konusuyorum kuzey guney gayet kalıteli bir dizi. pis yedılıyle kıyaslanmaya hiç gerek yok.

13.09.2012 17:05:41

Misafir(ayşe) KUZEY CEMRE HARİKAYDI . .

13.09.2012 17:06:24

Misafir(kuzeycemss) süperdi bu bölüm soluksuz izledim en güzel sahne buydu ve en güzel sahne cemrekuzey..

13.09.2012 17:06:59

Misafir(tuane) ben bu bölümü beğenmedım ama kıvanc ve öykünün oyunculuğunu ayakta alkısladım mervede iyidi ama neyse, cemre yeni bir yuz ve cok farkli bir yuze sahib o kizda farkli bir durus var,gozler insani yakiyor,ayrica anlamadim neden herkes cemreye (oykuye)bu kadar yukleniyorki,illami dunya guzel olmalmiki, ben anlamadim ,

13.09.2012 17:08:29

Misafir(pelinsu) kuzeyııım benı mahvettin ya süperdin işte aşk bu işte dizi bu teşekkürler ay yapım!

13.09.2012 17:09:09

Misafir(isimsiz) öykü çok güzelsin maşallah sana kıvaçta çok tatlı olmuş itifaf sahnesi çok güzeldi öykü çok doğal bir güzelliği var estediksiz ve çok güzel anlayın artık kızı karalamayın komik oluyorsunuz gülüyorum size

13.09.2012 17:10:08

Misafir(ÖYKÜ ) öyküyü kimseyle kıyaslamayın o çok özel biri tavranışları saygısı magazinden uzak bir yaşam sürmesi ve o muhteşem güzelliği kimseyle kıyaslanmaz oyunculuğuna kimse birşey söyleyemez muhteşem bir oyuncu

13.09.2012 17:13:31

Misafir(edaa) ceren ben sana kattılmıyorum canım ben mervenın bu diziye gelceğini duydugumda kesin kız dizisi yapıcak dedım ve reytıngler yerlerde olacak dedim olmadı mı oldu 16 kasım 10.bölüm reytingleri şöyle 3.sıradayız ve totalde 15 abde 14 11.bölüm reytinglerinde ise merve diziye gircek ve her yer yıkılıyor twitter olsun herkes reyting rekorları kıracak falan dıyor inkar etmeyın dediniz sizi bilemem ama dıyen vardı sadece 1shr yükselmiş totalde ve abde 16shr yapmış ve 3.sırada gram kıpırdama yok. sonra köşe yazarıda merve bu diziyi kurtarmaz. demiş haklı zaten beren saat gelse bıle bu dizi kurtulmaz artık. bu dizinnin kemik bir izleyici kitlesi var artamaz. ama ilk bölümler ne güzeldi bee. hele 1.bölüm, 2kardeşin kavgası ortalıgı yıkacak diyordum ki bir tane bıle kavgasını görmedimve ilk bölümler 25-24 shr yapıyordu inanmayan baksın 7-8.bölümden sonra saçmaladı zaten .

13.09.2012 17:17:40

Misafir(yeliz) tek kelimeyle harika bir bölümdü..böyle güzel bölümler istiyoruz senaristler..son sahnesi şahaneydi..Kuze mükemmel cemre mükemmeldii..Öykünün adını ilk defa bu diziyle duydum..İlk bölümler biraz uzak geldi bana ama şu an onu izlemekten inanılmaz keyif alıyorum..Bu dizinin senaryosu berbatın berbatı..Standartlar üstünde kıvanç öykü buğra zerrinin oyunculuk yeteneği olmazsa bu dizi izlenmez..Bu diziyi sadece bunların oyunculukları izlettiriyor

13.09.2012 17:20:12

Misafir(MİHRİMAH) normalde peln karahan fanıyım m.y e geçince m.yi izlemeye basladım ama bu diziyi bugun izledim ne kaadr saçma yapmışlar ya çok sıkıydı harbıden. bıktım su ferhattan hilal hanım olmamaıs mehmet ada nerdesın hele kuzeyın ettiği o küfür orayı bır daha ızleyın arkadaslar ne ayıp ya. ama son sahneyı beğenmedim desem yalan olur. bar sahnesi kadar olamasada iyidi. oyunculukları çok iyi di zaten. pisyedili nin geçtiğine inanmıyorum ben.

13.09.2012 17:23:00

Misafir(Mehmet Güner) kuzey güney baştan yanlış yapan bir dizi.kadın oyuncu seçimi son derece hatalıydı.dönmeye çalıştılar yine olmadı.öykü karayel'i kişisel olarak tanımam ama ekran ışığı gerçekten sıfır.çok donuk ve sesli ağlamalarda iyi değil.bunun için morgdaki sahnede onu kısa kestiler.gözüne biber gazı sıkılmış gibi ağlıyordu.zorlama sahnelerle, sosyal medyadaki abartılı kampanyalarla sevdirilmeye çalışıldı.ama o da tutmadı.güzelliği çirkinliği beni ilgilendirmez.ama ne yazıkki bazılarının abarttığı kadar iyi bir oyuncu değil.hala neden ısrarla bu kadar göze sokuluyor anlamıyorum.

13.09.2012 17:24:51

Misafir(BİLGECANITEZ) cemreeeee o maviş maviş gözlerinden yaşlar akmasın bitanem benım yaa şu tatlılağa bakın çok yakısıyorlar bence biraz daha uzun olsa öykü, ama oda kusur değil kıvanç kısa boylularla daha tatlı duruyor tıpkı beren saatada olduğu gibi onlada çok yakısıyor.

13.09.2012 17:26:38

Misafir(anna01) Dizinin basında cemre bana cok karmaşık geldi ama dizi ilerledikçe oyku onu bize sevdirdi , hatalariyla , yanlışlariyla onu anlamaya başladik ve bence buna oyunculuk derler , oyku bunu başardı  . Ben helal olsun diyorum ve başarılarını devamını diliyorum !!!

13.09.2012 17:29:36

Misafir(peri) öykümm,inanılmaz yetenekli bir tiyatro oyuncusu. bu sene televizyonda mankenden dönme, güzelliğiyle rol alan insanlar yerine kendisi gibi yetenekli ve eğitimli bir insanı izlemek çok değişik oluyor bana göre umarım kendisini hep ekranlarda görürüz.

13.09.2012 17:31:11

Misafir(serayece) bikmadan defalarca izliyorum ve her defasinda göz yaslara boguluyorum. kalbim paramparça oldu valla. cok güzel bi bölümdü beklemeye degdi sonuna kadar kuzey ve cemreeee... emeği geçen herkese ve ece yörenç'e çok teşekkürler bize bu aşkı izlettiğiniz içinnnn ..

13.09.2012 17:31:59

Misafir(ırmak) öykü makyajlı daha çirkin bee bunu ancak sapık erkekler beğenır ya kızın doğal halı daha güzel satanıst gibi böyle makyajlı mervede vampır gibi oluyor doğallık herzman ıyıdır. b

13.09.2012 17:35:34

Misafir(TheCemreKuzey) Ennn ennnnn güzel sahneydi Cemre ve Kuzey okadar güzel oynuyorlar izlerken resmen insana yasatilar aski ve askacisini aman allahim gözlerim doldu izlerken sonuna kadar Kuzey Cemre gercek Ask

13.09.2012 17:36:25

Misafir(neval) ne kadar ilginç yorumlarınız var ya..Burada kuzey ve cemrenin duygusal bir sahnesi var neyi eleştiiyorsunuz..Ha sahneyi yada sahnedeki bir oyuncuyu eleştirsenin tamam diyeceğim olabilir ama o da yok..Birini eleştiriyorsunuz sonrada zeynep mükembel şöyle böyle yazıyorsunuz..Böyle eleştiri zaten sizin fan olduğunuzun göstergesi sırf karalamak için öykü şöylede böyle..Güzellik göreceli bir kavram..Oyuncu olmak için güzel olmaya hiç gerek yok..O zaman sadece güzeller yakışıklılarmı oyuncu olsun..Geri bir ülke olduuğmuzu her halimizle gösteriyoruz yaa..Bana görede zeynep hem güzel değil hemde oyunculuğu sıfır..sadece bir magazin gülü o kadar..öykü çok güzel bir kız oyunculuğuda süper..Zeynep oyunculuk anlamında öykünün çok gerisinde hemde çok ..AMa benim eleştirim diziye..son sahne ve morg dışında kötü bölümdü...senaryo çok sığ yaa..Bu ferhat olmasa nasıl ilerleyecek bu dizi çok merak ediyorum..Konu sıkıcı yaa..kurgu yok hiç bir şey yok..Hep aynı şeyler..sadece kıvanç öykü zerrin gibi çok kaliteli oyuncular var o kadar..

13.09.2012 17:36:35

Misafir(tam35) valla buraya bısey yazmaya korkar oldum hemen bırısı saldırıyor ama yine duramıcam yazıcam.! şurada bu kıza(öykü karayel) çirkin diyenler var ya, bunun kopyası bir zirveye gelse etrafına çember oluşturup bu kızla tek pas oynarlar.. zirve sonrası da başlığının altına gelip şöyle şirin kız, böyle güzel insan diye binbir türlü ayak entry'si döşerler.. hiç kendini kandırma adamım, yolda görünce ağzının suyunu akıtacak kıza burada çirkin diyerek değerini düşüremiyosun.. işin bu kısmı ayrı, net güzel kız zaten.. gözleri de güzel, ağzı da.. şunun yarısıyla bi akşam yemeği yiyemeden burda sallamaların pek kıymeti harbiyesi yok, bilin yani..

13.09.2012 17:40:46

Misafir(cahit) Öykü hanım kuzey güney dizisinde rolünün hakkını veriyor. şu ana kadar abartılı oyunculuk görmekten içimiz kıyılmış; sürekli gerginlik içerisinde yemek yiyen ve bir cümleyi 10 dakikada söyleyebilen karakterlere alışmıştık. gerçek hayattan oldukça uzaktı izlediklerimiz ya da içimizden birileri her allahın günü büyük olaylar içerisinde yaşayıp "nasılsın" sorusuna gergin bakışlarla bikaç dakika içerisinde yanıt veriyor,canlandırdığı karakter gerçekte nasılsa oynadığı da aynısı. cemre isimli kızımız etrafımızda yaşıyor olsa aynen böyle olurdu. güzelliği her insana göre değişir, dikkat çekici güzelliği yok ama yerin dibine sokulacak da bir tipi yok.

13.09.2012 17:43:41

Misafir(pelom&kıvom) kişiliklerini bilmem merveymş kuzeymiş cemreymiş ama şu dizide aşkı hakeden tek insan cemredir oakadr!

13.09.2012 17:44:37

Misafir(jondaff) bu diziyi izlemem sadece m.y baslayana kadr özetlerine bakarım merveyı severım güzel kız ama oyunculuğu abartılcak kadar değil BANA GÖRE.Gelelim cemreye kız çok uyuz birisini canlandırıyor kuzey-güney'de ve gayet de uyuz ediyor izleyeni. bence başarılı. ses tonunu beğenmeyenler olmuş da hani kızın muhteşem bir diksiyonla, türkçeyle konuşmasına gerek yok, oynadığı karakter sıradan çünkü, gerçek olsa o karakter, o da öyle konuşacaktı. bana hiç batmadı oyunculuğu hatta sevdim bile denilebilir. ama işte karakter o kadar uyuz, düzenbaz ki bir şekilde öykü karayel'i de antipatik bulma hissi uyandırıyor. cemreye öyle bir kıl oluyorumkı nefret edıyorum okızdan ama öyküyü seviyorum mesela tatlı kıza benzıyor.

13.09.2012 17:47:37

Misafir(mineem<3) öykü karayeli bellaya benzeten sadece benmıyım çok ama çok benzıyor hele çene yapısı dişleri ben benzetıyorum valla oyunculuğunuda beğenıyorum iyi yerlere gelecek kesın ay yapımın oyuncusu olacak bu kız. vee kıvanc tatlıtuğ en son bihterin mezerlık sahnesinde izledim tekararlarını ve morg sahnesinide izledim ne kadar geliştirmiş kendini çok iyi oyuncu çooook

13.09.2012 17:49:31

Misafir(berenci) bence oyku karayel dizideki annesi ile resmen karsilikli dokturuyor. cok basarili buluyorum. ozellikle durusu, bakislari, konusmasi, annesine karsi verdigi cevaplar ve her seferinde annesinden bak o kadar diyorum sana ha!tepkisi almasi. gercekten yetenekli bir kizcagiz, umarim sirf prenses benzemiyor diye silinip gitmez. çok mu çirkin? kesinlikle hayır

13.09.2012 17:51:31

Misafir(gözde) ben bu dizide bişey farkettım bu cems bu gerizekalı,salak kelimelerini nekaadr güzel söylüyor ya oyuzden senarıstler kıza sürekli bu kelımelerı kullanıdıyolar ahah:D dizide en iyi atarlanan kuzeyden sonra cemre bile diyebilirim allahın gerizekalısı falan :D harika bu kız çok seviyorum bu kızı birde çok güzel ağlıyor bar sahnesinde gördük ağlayısını süper oyuncu öyküü:)

13.09.2012 17:53:43

Misafir(Canan) öyküymüş merveymiş umrum değil benim de.ama öykü'yü seyretmeyi sevmiyorum. muhteşem yüzyılı seyretmeyi tercih ederim.hatta pis yediliyi bile seyrederim.

13.09.2012 17:54:35

Misafir(SinemÖZDEMİR) öykünün oyunculuğunu herkes kötü eleştirmiş bende iyi eleştiri yapayım bari:D Konuşması ve mimikleri bence cemre karakteri için tam uymuştur. yıllardır isyanım vardı, dizilerde yoksul varoş semtlerde oturup, terzilik, kuaförük yapan veya okumamış ev kızı rolü oynayıpta, bir roman okurmuş gibi pürüzsüz türkçe kelimeler kullanıp, sanki iyi yetişmiş bir profösör,bir tiyatrocu gibi harika diksiyonla konuşan kızlardan...son örneğini gönülçelen dizisinde gördük. aldığı bir kaç günlük konuşma dersleriyle şekspir karakterleri gibi cümleler kuran bir çingene kızı vardı! bence cemre gerçekte nasıl olması gerekiyorsa o şekilde yansıtmaktadır! gerek duruş, gerek konuşmasıyla tam o role uygun kişidir. şahsen ben cansu dere,tuba büyüküstün görmektense öykü karayel'i gördüğüm için mutluyum.Güzellik ise görecelidir. ben çok güzel ve sevimli bulmaktayım kendisini, bir insana güzel demek için manken fiziğine sahip olması gerekmez değil mi?

13.09.2012 17:57:49

Misafir(CEREN) valla Misafir(jondaff) arkadaşım kuzey güneyi seyretmediğin belli.öykü son derece iyi yürekli ve cesur bir kızı canlandırıyor.kızı sonradan meleğe çevirdiler.ama ben hala onuda oyunculuğunu da sevemedim.ses tonuna gelince diksiyon ayrı ses tonu ayrı.bunu hatırlatayım.tonlamaları doğru yapamaması konuşmasını itici yapıyor.neyse sen muhteşeme devam et.bu dizi bu kızla böyle giderse sezon sonunu zor görür zaten.

13.09.2012 17:59:20

Misafir(naz) yine aynı aynı kaynaktan geldiği belli olan öykü güzellemeleri arka arkaya gelmeye başladı.

13.09.2012 18:01:19

Misafir(TATLITUĞ) KUZEY GÜNEY çok güzel bir diziydi taki 41.bölüme kadar en saçma bölüm bu bölüm diyebilirim sıkıldım kapattım zaten bugun ızledım kaldıgım yerden son sahne iyidi ama şimdi beğendim . özellikle bu dizide Öykü K. çok beğenıyorum ama benım ıcın kıvanc baska tabııı,kuzey güney dizisinde cemre karakterini gayet iyi canlandırıyor birkere öykü, rolü, televizyondan alıştığımız maskeli oyunculuklarla oynamıyor. düpedüz, eğrisi, doğrusu, yanlışıyla olduğu gibi capcanlı bir insan var önümüzde, hiç abartısız gerçek bir insan. zamanla fanı artacaktır, demedi demeyin. ayrıca bu haberde emrve boluğurla ilgili bir haber falan mı var benmı görmedim ? neden sürekli merveyi övüyorsunuz? herkes kendi çöplüğünde ötsün!

13.09.2012 18:04:38

Misafir(badenzifan) AH KIVANC AH! o morg sahnesi nasıldı öyle be ağllattın yıne çok basarılı çooooooook! öykü karayelede neden bukaadr yükleniyorsunuz abı çokmu yeteneksız ya neresi başarısız neresi soğuk veya donuk? dizilerde abartılı oyunculuklara alışan bir seyirci oldugunuzdan oyunculuğunu beğenmiyorsunuz. büyük bir trajedinin parçasıymış gibi davranmıyor, doğal bir insanı canlandırmayı başarıyor. yetenek açısından yaşıtlarından korkutucu derecede ileridedir birkeree

13.09.2012 18:08:33

Misafir(Efe) cemre gibi kenar mahallede liseyi bitirmemiş bir kızı bir holdinge kısa sürede yönetici asistanı yapıp allahın günü marka giydirecek kadar uçarlarsa ben de düzgün konuşmasını beklerim.bahane üretmeyelim.hangi karakter yapmış bunu.ayrıca tuba büyüküstünün karakteri çok daha gerçekçiydi.

13.09.2012 18:10:50

Misafir(jondaff) ceren tamam ıyıde yırtık dondan fırlar gıbı herseye karısıyor hele 32.bölümde kuzeyle zeynepi bir rahat bırakmadı ya uyuz oldum bu kıza 2kardeşinde arasını bozdu bu yüzden kılım ben buna neresi melek bunun.? ama basarılı ona laf yok

13.09.2012 18:11:44

Misafir(ayÇET) sonuna kadar kuzeyneeeeeeeeep merve çok iyi oyuncu bunu geçen bölüm herkese kanıtladı anlayın artık!

13.09.2012 18:12:47

Misafir(ayÇET) naz bunlar sayfada paylasıyor butun sayfa buraya geliyor bizde paylasalım sayfanız varsa hadiii

13.09.2012 18:13:04

Misafir(çağlaSU) bır baakyım dedım ne olmuş burda böyle zeynep ve cemre tartısması bitmedimi hala ama öykü hakkında bende 1-2cümle söylcm; abartıldığı kadar kötü değil. aksine bence mimikleri, vücudunu kullanışı filan gayet doğal. dizilerde hep rol kesen tiplere alıştığımız için diğerlerinin yanında eziliyor diyoruz. güzelliğine gelince evet ortalama. ekranda hep gerçekten güzel kızları gördüğümüz için çirkin geliyor. ayrıca ekran ışığı yok, soğuk... doğrudur. ama daha 21 yaşına yeni basmış, ilk dizisinde oynayan biri için bu kadar acımasız olmaya gerek yok. dizide kendine en yakın bade işçil bile 28 yaşındayken, dizideki oyuncuların yaş ortalaması 35 civarlarındayken ve hepsi en az 2 dizide oynamışken kısacası deneyimleriyle ondan kat be kat üstünken oyunculuğunu eleştirmek için biraz daha beklenmeli. kıvanç tatlıtuğ bile kelebekteki röportajında öykü daha çok genç ve tecrübesiz zamanla görücez demişti..

13.09.2012 18:15:56

Misafir(fatmagülcü"k) burda öyküye laf atan kişilerin veya kendisi hakkında olumsuz konuşanların %74'ünün kız olduğunu düşüüyorum. nedenini ise biliyorsunuz.

13.09.2012 18:17:56

Misafir(Alican Cenk Kaya) Üff Öykü'yi ammada övmüşsünüz.Yok çok iyi oyuncuymuş yok bilmem neymiş.Bu kız yüzünden kuzey Güney'i bıraktım.Çok merak ediyorum bu dizide rol almasını kim sağladı.yani biri sağlamış olmalı.başka açıklama yok bu kişinin ekranda olmasının.

13.09.2012 18:18:46

Misafir(berenist tatlıtuğ) sayın ali cenk kaya herkesın görüşü farklıdır sen öyküyü sevmessın ben merveyı sen beğenırsın ben beğenmem anladın mı herkesin görüşüne saygılı ol.

13.09.2012 18:24:27

Misafir(yiğitkayhan) bu kızı kaçkere metroda gördüğümü unuttum makyajsız olarak gördüm eminim zaten kendıleri demişti normal hayatta hiç makyaj yapmam diye; yüzü nasıl 10üzerinden 9ise fiziğide 10üzerinden 4tür onuda göğüslerden alıyodur zaten. ama haksızlık etmeyın kızn makyajsız yüzü güzel çıtıpıtı bişey ama feci zayıf. sankı bu sezon kilo almış iyide olmuş. ve çok ama çok soğuk birisi sanki

13.09.2012 18:27:39

Misafir(törpüyeliz) hiç kimse cemreye laf atmasın oynadığı karakterinin senaryodaki ağırlığıyla kendisinin çok başarılı oyunculuğu birleşince kuzey güney dizisine rengini, tonunu veren kişidir bence. yerine başkasını düşünemiyorum.

13.09.2012 18:29:50

Misafir(ASLI) alican bey haklısın tabı ama bana göre gayet hoş, düzgün bir oyuncu. ama sen ve etrafındakiler miranda kerr, rachel hurd wood tadında insanlar görmeye alışmış oldugunuz için "çok çirkinsin keşke ölsen" şeklinde yorumlar yapmakta haklısınız. ne de olsa o dizide oynamak, oyunculuk yapmak için önce herkesten güzelliği için geçerli bir not almalıydı.yahu yeteneğinin hiç mi önemi yok?!

13.09.2012 18:33:01

Misafir(ayşe) öykü ve kıvancın setten resmı var öykü kıvancı güldürürken settede çok iyi anlasıyolar demek çok sevinndim :))

13.09.2012 18:35:05

Misafir(pelin) merve fanlar catliyor. KUZEYCEMRE MUHTISSSSSSSSSSSSSSS

13.09.2012 18:55:19

Misafir(essa) Mervenin fiziginin güzel olmaşı yuzunun olmadıgı anlamına gelmez ben öyküden daha çok begeniyorum siz farklı düsûnebilirsinıy o ayrı

13.09.2012 19:27:09

Misafir(ayşe) Kuzey Cemre ye aşkını itiraf ettiği sahneye bittim iki boncuk gözlünün aşkı bu sezona damka vuracak öykü çook güzelsin aşkım seni seviyooorum

13.09.2012 20:11:15

Misafir(gizem) zeynep&cemre nasıl oyuncular bunlar ölürüm sizeeeeee<3 artık zeynepide çok sevıyorum yaa:) ikisi kanka olsunn:)

13.09.2012 20:18:30

Misafir(ayşe) merve ve öykü çok basarılı ikiside ama banu ise çok yapmacık gerçekten

13.09.2012 20:20:34

Misafir(derin) Öyykü karayel güzel ve tatlı bır kız abartılcak kadar olmasada. ama oyunculuğu çok iyi. tam olması gerektiği gibi oynuyor. ne eksik ne fazla. gayet doğal. kötü oyuncu diyenleri gerçekten anlayamıyorum.

13.09.2012 20:25:44

Misafir(ezelim) reytinglerde denildiği gibi o kadr kötü değil illa başarılı sayılması için 1.lik mi olması lazım? o zaman yıllardır kanald dizilerinin dışındaki çoğu dizi başarısız kötü falan böyle bir mantık mı var? demem o ki yola cemre kuzey güney olarak başladın ama derinlikli yapamadın beceremedi senarist hemen burdakı kişiler cemrekuzeyı gösterdiği için reytingler düştü falan gerçekten komik. 41.bölüm basladıgından beri millet bayık gürcistanı izleyeceğine m.y izlemeyi tercih etti ve kanalı değiştirdiler. böyle yazan cok kişi var haklılar tabı bu bölüm çok kötüydü sonu harıc!

13.09.2012 20:32:42

Misafir(tuğçe) öykü karayel bazı kişilerin çirkin kelimesinin anlamını bilmediğinin ispatı gibi. ya ben cidden anlamıyorum nasıl oluyor da birini hedef seçip bu denli şiddetli öfke kusuşları yaşayabiliyor insanlar. bu kızın hayranı falan değilim. herhangi bir sempatim de yok. oyunculuğu iyi ama. ve kesinlikle çirkin değil. bakın güzeldir demiyorum o göreceli bir kavram. çünkü çok genel geçer bir güzelliği yok. ama kesinlikle çirkin de değil. el insaf. esas çirkin olan insanları fiziksel görüntüleriyle yaftalamak bence.

13.09.2012 20:39:29

Misafir(merve) bu sahne çok güzel olabilir..hatta oyuncular mükembelde olabilir..hatta zeynep dışındaki tüm oyuncular mükembel..Kıvanç ve öykü rollerini çok iyi yapıyor ve harikuladeler..Merve boluğurda iyi bir oyuncu olmayabilir ama obje olarak izleyen izleyicisi olabilir ne kadar da gereksiz ve anlamsız bir karekter olsada..Bu dizinin izlenmemesinin herhangi bir oyuncuyla alakası yok..Bu dizinin senaryosu çok saçma..çok yavaç ilerliyor mıy mıy mıy...Hiç bir entrika yok olay yok merak yok varsa yoksa ferhat..bir ara merve yeni diziye girmişti o zaman habire kuzeyzeynep sahneleri vardı dizi yerlerdeydi şuan aynı skılganlık ferhatla olmaya başladı..Ayol bu ne böyle yaaa...Gerçekten sıkıcı yaa...Olaylada bir bütünlük yok..herşey havada karada kalıyor..Bir kuzeycemre aşkı vardı diziye götüren onuda saçma sapan yaptılar..Yazık ettiler..Ya ilk sezon ilk bölüm ferhat ta ferhat..Biraz olay katın acıtasyon katın..olayları genelleyin ne bu böyle yaa..valla oyunculara yazık oluyor..Kıvança öyküye zerrine yazık..Hatta Merveye bile yazık..Dizi gerçekten çok kötü yaa..Bir olay üzerinde takılıp kalıyorr..çok banel

13.09.2012 20:40:56

Misafir(pelooom) çok güzeldi bu sahne bar sahnesınden bıle çok sevdim yaniii:) bikere öykü karayel başarılı oyuncu.alışılanların iyi yönde çok dışında.minnacık ve çok tatlı bir kız.insanı şaşırtıyor yeteneği ile.güzelliği de üzerine tuz biber.kocaman gözlerinin ve yüzündeki hafif asimetrinin hastasıyım.annesi rolündeki oyuncuyla birlikte bomba gibiler.niye merveyı bu diziye aldılr anlamadım doğru duzgunde yazamadılar. kuzeyle hikayeleri çok bağlayıcı.umarım yön değiştirmez.

13.09.2012 20:43:07

Misafir(yağmurYılmaz) öykü karayel benim kuzey guneyi izleme sebebim.. dizinin en yetenekli oyuncularindan biri bence.. krekteki performansi da harikaydi..

13.09.2012 20:45:41

Misafir(lal_yağmur) Öyküü 'nün sinirlenmesi, ağlaması gayet inandırıcı. oyunculuğu da gayet iyi. arkadasında dediği gibi kimse onun kadar güzel gerizekalı diyemez mesela. bırakın artık şu güzellik takıntınızı.

13.09.2012 20:47:18

Misafir(pınarr) şimdiki cemreye bakın birde 4.tanıtımdakı zeynepe inkar etmeyın 2sindede aynı oranda makyaj var evet öyle güzel mi güzeller. zeynep ve cemre sahnesindeki zeynepe bakın birde sezon fınalınde cemre ve gültenın dertlestiği kafedekı cemreye 2side aynı oranda pudra var güzelmi güzeller ...

13.09.2012 20:50:46

Misafir(anıl) merve boluğur ayrı kendisi ayrı.. yalnız rakibi büyük, rol çalma konusunda pro dikkat etsin.. bu kızın aksanı mı şivesi mi ne değişik işte, gözleri de güzel. tatlılığı da var. ben diziyi izlemeye merve boluğur'la başladım merve boluğur var dediler, öykü karayel'i keşfettim bu arada.

13.09.2012 21:04:55

Misafir(hazalkayaaam) öyküye dizideki* rolüyle kıyaslanıp, 'ne basit kız bu be' 'ayy tam mahalle kızı' vs. deniyorsa kendisi için, evet iyi bir oyuncu.ayrıca kıvancla olan sahnelerinde çok basarılı morg sahnesı çok iyidi ama:(

13.09.2012 21:05:56

Misafir(SUarsln) Burda veya baska sitelerde zeynepçi arkadaslar yok öykü reytingleri düşürmüşte o yuzden merve reytingleri yükseltmek ıcın diziye dahil olumş falan fıstık hıkayesı.kanal d'nin kuzey güney dizisini yanlış tarihe koymasının, yanlış pr çalışmasının kurbanı olmuştur öykü,düşük ratinglerin sebebi sadece öykü karayel'e ısınılmaması değildir. ne o kızcağızı ne de kandinizi kandırmayın sevgili yapımcılar ve arkadaslar.diziyi inatla geçen sezon ratingleri süpüren muhteşem yüzyılla çakıştırmanız, beceremeyince de 50 tane oyuncu eklersiniz, bütün yükü kıvanç tatlıtuğ'un sixpacklerine yıkarsınız, tüm sorumluluğu da öykü karayel'in omuzlarına yüklersiniz, sorun yok.. bunları ozaman yazmamıstım içimde kalmış:D

13.09.2012 21:16:09

Misafir(oğuz) öykümü kötü oyuncu gülerim buna..Bana göre hakkaten saglam oynuyor. cemre ancak bu kadar cemre olurmuş. zerrin tekindor ile karsilikli sahnelerde ezilmiyor resmen. ekran ışığı yok diye duşundum ilk başlarda ama kuzeyi de guneyi de aşık edip donunda sallar havasiyla.

13.09.2012 21:17:39

Misafir(alicems) ben mervenın oyunculuğunu hiç beğenmedım beğenmıcemde bu benım düşüncem hemen atlamayın!!.Gelelim Öyküye ilk başta burun kıvırımıştım ama kuzey güney'de rol yapmıyor, adeta gerçekten aşk acısı çekiyor. özellikle zeynep'le kuzey hakkında konuşurlarken içinin acıdığını, bağrının yandığını çok net görebiliyorsunuz. gözlerini de iyi kullanıyor.

13.09.2012 21:20:55

Misafir(emree) buraya gelip bi şey yazmamış olsam da Cemre'nin kuzey güney'deki rolüyle ilgili olarak olumsuz eleştirilerimle kendisine gıyabında uzun süre haksızlık ettiğim kız. içimden saydıklarımı buraya nakletmeye hacet yok...ancak geldiğimiz noktada diziyi izleme nedenlerim arasında gülten çayak'dan sonra ikinci sıraya yükselmiştir. halbuki işe kuzey'le başlamıştım. kendisinden özür diler hayırlı başarılar dilerim. bence dizinin esas kızı olmuştur artık.

13.09.2012 21:30:34

Misafir(bihterhaznedar) cemreyi burda güzel yapan bihterede yapılan o göz makyajıı merveyede yaptılar tanıtımda çok güzel oluyor valla hele o renkli gözlülere bukaadrmı yakısır yanıı birde brozlaşmış öykü kiloda almış çok güzel olmuşş

13.09.2012 21:34:50

Misafir(alper) bir kadın, sevgilisini seven birine asla "git onunla konuş, her şey güzel olucak" demez sayın senarist. çok uçmuşsun sayın senarist.

13.09.2012 21:35:37

Misafir(NergiS) yeni sezonun ilk bölümü benipek tatmin etmesede son kısım bizleri etkilemiştir. yalan yok

13.09.2012 21:36:22

Misafir(ipek) yeni sezonda yapılan montajlar ve seslendirmeler iğrenç ötesi. sırf bu yüzden diziden soğudum

13.09.2012 21:37:02

Misafir(GAMZE) 'olm burasi soğuk lan!' uzun zamandır bu kadar ağladığımi hatirlamiyorum.SÜPERSİN KIVANCC

13.09.2012 21:37:50

Misafir(gizem) cemre 42.bölümde hapisteymiş bukaadr cabuk mu yaa:(

13.09.2012 21:42:48

Misafir(KUZEY) KUZEY& CEMRE AŞK SINIZ BALSINIZ

14.09.2012 06:16:17

Misafir(sinnem) senaryo şahane iken, oyunculuklar mükemmel iken, kurgu, çekimler ve müzikler inanılmaz iken, bir yönetmen değişikliği yüzünden ziyan olup gitmesi muhtemeldir artık

14.09.2012 08:55:58

Misafir(yiğit) yeni sezon ilk bölümüyle cemre'nin ahu tuğba'ya oldukça benzediğini farkettim. bir filmde ahu tuğba'nın gençliğini rahatlıkla oynayabilir, o derece.

14.09.2012 08:56:55

Misafir(özge) bakın işte bu kadar basit siz merveyle iyi anlaşırsanız bizde öyküyü bağrımıza basarız.

14.09.2012 09:24:48

Misafir(gmze) özge adlı yorumcu ben zaten merveyı severım ama zeynepi sevmem basarılıda bulurum hatta ikiside arkadasmıss baksanıza haber bıle çıkmış iyi anlasıyolar demek bızde artık kapatlım su kıyaslamayı gıttıkce cok saçmalıyor ergen gibi oluyoruz lütfen kuzey guneyle ilgili haberlerin altında artık cemre şöyle zeynep böylegibi yorumlar görmeyelım bunlard dan sonra kavga cıkıyor bitsin artık

14.09.2012 10:43:02

Misafir(özge) haklısınız gmze hanım, bencede bitsin artık bu tartışma. zaten bende zeynebi sevmem(koyu bir merve fanı olsamda).

14.09.2012 11:21:04

Misafir(naz) özge adlı kısı bızım merveyle sorunumuz yok zeyneple olabılır merveyı severım ama zeynepi sevmem sende cemreyı sevmeye bılırsın normal bişey. ama 2oyuncuyada"çirkin" ifadesini kulanan arkadaslar ne kadar basitsiniz ya yeteneklerinin hiç mi önemi yok emeğe saygı.!

14.09.2012 11:52:33

Misafir(hazal) reytinglerin 12.sırada olması kuzey ve zeynep veya merve boluğur değildir saçma sapan senaryodurr hepkuzey zeynepi gösterdi o bölüm ne aksıyon vardı ne heycan millet bayık dızıyı ızleyeceğine m.y geçti. aynısı geçen günkü bölümde oldu bununda kuzey ve cemrele alakası yok yine senaryonun iğrenç yazılması hiç aksıyonda yoktu bence sırf kuzeyın kosusuturmalarınla geçti.daha cok reyting kaybeder budizi

14.09.2012 12:05:57

Misafir(orçoo) öyküye hiiç kimse laf atmasın!! kıvanç'la karşılıklı sahnesinde "tam hıçkıra hıçkıra ağlayacakken kendisini tutan kızı" çok başarıyla canlandıran oyuncudur öykü, 8 şubat 2012 akşamki bölümde. bknz:sahlep sahnesi

14.09.2012 13:15:06

Misafir(yeliz) nerde saçma sapan dızı var bızım mıllet onu ızler pis yedılı ne arkadasım 1-2 bölüm izledim okaadr ne guldum ne ağladım çok saçma kanımca. zaten dızıye ilgi göstermmeısler sadece okulda gecıyor hep aynı kıyafetler falan. kuzey guney kalıtelı bır dızı senaryosuna daha cok ilgi göstermesı lazım senarıstın güney daha ön planda olması lazım mesela. bu diziye çok para harcamıslar bellı onu geçmeden edemem mesela suskunlar gayet kalıtelı senaryosuda güzel bir dizi ve 4. sırada. ben sahsen ne m.y nede k.v.p yu beğenmıyorum

14.09.2012 13:18:38

Misafir(gökçe'm) Öyküye kuzey güney'den ötürü kötü oyuncu diyenin güzel şeyler bizim tarafta oyununu izlemesini tavsiye ederim. sıkıyosa oyunu izledikten sonra desin bi. ayrıca bu dizide bile niye diyolarsa.

14.09.2012 13:21:54

Misafir(lal_yağmur) ben bu dızıyı ızlemem ama bılırım az cok hep aynı konu zaten yok artık yok yani bu öykü karayel nasıl bir oyuncu böyle kıvanctan daha ıyı hıssttırıyor duygusunu kız. onu bunu bilmem de yaşı itibariyle bence türkiyenin en iyi kadın oyuncusu. fena lan hakkaten. eğer kıvanç tatlıtuğa gerçekten aşıksa bilemicem tabi ama değilse fazla iyi oyuncu kesin.

14.09.2012 13:23:52

Misafir(ayşegul) Öykü karayel kötü oyuncu denilecek son kişi bence.son zamanlarda ortaya çıkmış en iyi kadın oyunculardan biri. kuzey güney de bildiğin çatır çatır oynuyor kız. '' yeterince'' güzel olmadığını düşünenler bence oturup oynadığı sahneleri bi izlesinler. oynadıkça büyüyor, güzelleşiyor bu kız. öylece oturup poz vermiyor. ay şu açıdan daha iyi resim veririm, çok ağlamayayım yüzüm gözüm şişer, kırmızı kırmızı olurumun derdine düşmüyor. ne bağırırken vik vikliyor, ne garip garip sesler çıkararak ağlıyor. ne kadar para alıyor bilmiyorum, muhtemelen diğer kadın oyunculardan ( yaşıtları) daha azdır ekranda tecrübesiz olduğu için; fakat topla hepsini bir cemre etmiyor.

14.09.2012 13:26:25

Misafir(MİRVE) biz burada birbirimizi yiyoruz merveyle öykü gidip orada balık yiyor:)bu nasıl iş ama ben hep şunu söylüyorum bu dizide ne zaman kuzey cemre ön plana çıksa reyting düşüyor herkes kc istiyorsa nasıl oluyor bu iş:DDDDDDD sezon finalinden bir bölüm öncede cemre kuzeye aşkını itiraf etti reytingler uçacak dendi dördüncü oldular bu bölümde o çoooookkkk beklenen kuzey cemre aşk itirafı sahnesi geldi değil muhteşem yüzyılın pis yedili gibi bir diziinin ardına düştüler asıl bunları görüpde hala kcyi aşk gibi gösterdikleri için cemreyi ön planda tuttuklarından torpilli olan öykü:D

14.09.2012 15:38:31

Misafir(dizici) MİRVE adlı yorumcu Kuzey zeyneple beraberken de reytigler 6 . 5. olmuştu dahada düşmüşdü ne özette ne fragmanda Kuzey cemre aşkını itiraf edecek diye söylenmedi dizinin son sahnesinde oldu bu itiraf kaldıki reytigler çok iyi geldi sen kafana takma reyting olayını o senaristelerin ve kanalın işi Kuzey Cemre Aşkı twitteri salladı bundan daha güzel reyting mi olur herkes kuzey cemre 'yi konuştu bilmem kaç kişinin evine konulan aykıtla dizinin değerimi ölcülür sokağa çık asıl orası reyting bak insanlar kimi konuşuyor kuzey cemre aşkını herkes çok seviyor merve ciler hariç onların niye sevmediği belli

14.09.2012 16:08:33

Misafir(KUZEY CEMRE ) kuzey cemre şahanesiniz aşk sınız efsanesiniz herşey siniz sizi seviyorum bu da benim size aşk itirafımdır

14.09.2012 16:10:00

Misafir(pınar) söz konusu kıvanç olunca hayranları kiminle heyecanlı bir aşk yaşarsa o aşkı konuşuyor zeyneple olan aşk güzel yazılmamıştı o akdar kötü yazılmasına rağmen fazla bile fan grubu almıştı. son reyting beklenenin altında bunu kabul edin artık.

14.09.2012 16:34:55

Misafir(özge) madem barış yaptık bu tür tartışmaları bırakın artık.

14.09.2012 16:35:47

Misafir(gizem) pınar adlı yorumcu ben cemre ve kuzeyın reytınglerini düşürdüğüne inanmıyorum öyle birşey de yok zaten saçma sapan basladı dızı herkes m.y geçti izlemeye. ama bakarsan twitterdakı yorumlara cermekuzey tt bile oldu. genelde son sahneharıcınde fiyaskoydu dediler hadı butun bölüm boyuncu cemre ve kuzeyı gösterseler tamam reytingler düüşktü derim ama bu son sahne "of çok sıkıldım kanalı değiştireyim" gibi birşey yok. olsa bile 1 kaç kişi

14.09.2012 16:59:12

Misafir(senem) aynen barıs yaptık dizimizi savunalım artık kuzeycemre zeynepkuzeyı değil

14.09.2012 16:59:52

Misafir(kuzey) kuzey zeynepe aşık olmadı ki sadece çıktı aşk başka çıkmak başka kuzey zeynepe asla seni seviyorum demedi şekilde gözükdüğü gibi kuzey aşkını cemre'ye ilan etti olması gerende buydu zaten kuzey cemre artık asla ayrılmazlar zeynepte burakla olacak herkes kendi yoluna

14.09.2012 17:14:45

Misafir(aşk ) kuzeyim itirafını yerim senin oyyş kavuşun artık kahrolduk ekran başında :)))))

14.09.2012 17:16:09

Misafir(derya) dizi reytinglerde feci bir düşüş halinde.öyle yok sosyal medya yok twitter ayaklarını bırakın.asıl suskunlar sosyal medyanı kralı.ama reytinglerde hali ortada.yani sosyal medya tv seyircisinin nabzını birebir yansıtmaz.beğenin beğenmeyin asıl yansıtan reytinglerdir.kuzey cemre'yi özellikle cemreyi zaten karakter olarak sevmem.üstelik bu kaçıncı deneme hala sevilmedikleri anlaşılmadı.sürekli orda burda link verip ay sahneleri çok seyrediyolar ayaklarınıda kimse yemez.NETTE YAZAN 5-10 KİŞİ asıl beğeniyi yansıtmaz.ayrıca bir şey daha yazayım bu dizi bu kafayla reytinglerde daha da düşecek

14.09.2012 17:19:07

Misafir(seray) aysegül iken daha çok severdim kendisini. zeynep beni itiyor arkadaş, mıy mıy mıy, ne o öyle. kariyerinin selameti açısından bir daha böyle mıymıntı roller oynamasın, hatta birkaç sezon dizi çekmesin.cemre desen ağlak zırlak . kıvancın yanına songül ödenden baska kımseyı yakıstıramıyorum nedense.

14.09.2012 17:20:34

Misafir(melek ) kıvanç öykü :))))))

14.09.2012 17:25:25

Misafir(slm ) yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorum kuzey cemre karşı karşıya gelince ne yapacaklar kuzeycemre aşk

14.09.2012 17:28:28

Misafir(eseen) Öykü Karayel'in bar sahnesindeki performansı türk dizi tarihinin en başarılı sahnelerinden biriydi bence, evet kuzey güney genel olarak tırt bir dizi olabilir ama öykü bu sahnede resmen devleşti. eğer bunların böyle cv, portfolyo gibi şeyleri varsa bence bu sahneyi koysun, kuzey güney'in geri kalanını hiç yokmuş gibi kabul edebilir. her şey bir yana o sahneyi kaç seferde bu şekilde çekebildiler gerçekten merak ediyorum. güzel, gelişme var... ben sevdim o sahneyi sizi bilemem ama genelde sevilmiş, 41.bölüm son sahne kötüydü performanslar gayet iyi ama çok çabuk oldu düzensiz oldu yüzyüze beklıyordum ben

14.09.2012 17:29:33

Misafir(MİSAFİR ) kuzey itirafını yesinler senin sevdiğinede nasılda aşk itirafı yapar çok şekersiniz cemre kuzey

14.09.2012 17:31:03

Misafir(hazal) Cemre o kapkara göz kalemini çekmese, çektirmese de, o bebek gibi yüzüne gölge düşmese.

14.09.2012 17:31:57

Misafir(mehmet ali) valla bangır bangır yayınlanan fragmanlardan kuzey-cemre olacağı belliydi.yani bu akıllı senaristler nette velvele yapan bazı kişilerin genelin düşüncesini yansıttığını sandı bence.cemrenin çoğu izleyici için itici olduğunu düşünemediler.sonra reytingler kamyon gibi çarptı.merveyi çok severim ama onunda karakterini iyi yazamadılar.halbuki kuzey zeynep bu diziye çok fayda sağlardı.yazık oldu.

14.09.2012 17:32:06

Misafir(pelinsu) öykü gibi etrafta aynı mesleği yapan ondan çok çok daha güzel ve yetenekli kızlar olmasına rağmen insan öykü karayel'e bakmak istiyor. iyi ya da kötü oynaması falan hiç mesele değil, ekran resmen kızın yüzünü seviyor, istiyor. bencee

14.09.2012 17:38:26

Misafir(SUarsln) öykü 1.tanıtımda nefis bir oyunculuk sergilemiştir.ön yargılardan sıyrıldığımızda şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki; her geçen gün vites yükseltiyor, büyük beklenti duyduğumuz ama hala yerinde sayan arkadaşlara tur bindiriyor. 41.bölüm çok kötü idi

14.09.2012 17:42:11

Misafir(Hülya) Bu kadar söz edilince baktım reytinglere.gerçekten kötü.pis yedili bile depar atmış ve fark yapmış kuzey güney'e.muhteşem yüzyıl zaten özetiyle bile ikiye katlamış.ayrıca ben bu cemre -oyuncunun adını bilmiyorum- öyle abartıldığı kadar iyi bir oyuncu olduğunu düşünmüyorum.ama ilk deneme için fena değil.nedir bu muhteşem oyuncu hikayesi.duyanda oscarlık oyuncu zanneder.birileri abartmayı çok seviyor.reytinglerde dizi tutmayınca böyle övgücü sanal net yorumcuları kullanılıyor galiba.

14.09.2012 17:58:30

Misafir(hazal) hülya bu senın düşüncen canım herkesın dusuncesıne saygı duy ben beğenıyorum ilk dizisi olmasına rağmen süper

14.09.2012 18:15:10

Misafir(selim) hülya sen reytinglere baka dur canım bizde kuzey'in cemre'ye aşkını itiraf ettiği sahneye bakalım haberin başlığını okudunuzmu fesatlar haber kuzey cemre ile ilgli her fırsatta torpilli oyuncu bile demeyeceğim şahsı katmayalım araya komik oluyorsunuz ergenler dizinin adı KG dir ve baş kadın karakter iki kardeşin tek ortak noktası olana kızımız da cici öyküdür anlamayan varmı canım kuzey size kapak gibi cevap verdi Cemre seni herşeyden ve herkesden çoook seviyorum diyerek hala neyin kafasındasınız bebeler ağlamayın artık aşka kazandı her zaman olduğu gibi

14.09.2012 18:20:11

Misafir(hazal) mehmet alı sen bu dediğine gerçekten inanıyormusun kuzey guney en kötü reytingini 20.bölümde aldı ve tüm bölüm boyunca kuzey ve zeynepi gösterdi demi 12shr almıstı bıde arka sokakların tekrarı bile geçti kuzey guneyı ahaha:D bu bölümde ise ben bıle kapattım ne kadar saçma sırf kuzeyın batumda koşuşturması hele demet sevgilin ölmüş demi insan hiçmi üzülmez son sahne bıle kötüdü yüzyüze olmadı telde oldu. beğenmedım kısacası ayrıca bu bölüm sırf kuzeyle cemreyı göstermedı hiç kimse itirafı bukadar kısa sürede beklemıyordu. kendinizi kandırmaya devaam. sağolsun cemre sahlep sahnesi ile 18shreye fırllatmıştı 2.sıraya yoksa bunlardamı tesadüf

14.09.2012 18:23:37

Misafir(misafir ) bu aşkı çok seviyorum cemre'ye hastayım o nasıl bir oyunculukdur kızım kuzey'in itirafına sevinirken yüzünün şekli anında korku caresiz bir hal aldı sen bize lazımsın oyuncu diye geçinenlere ders verecek niteliktesin Ay yapım işini biliyor kaptı yine muhteşem bir oyuncuyu

14.09.2012 18:23:45

Misafir(nazlıı) şuraya bakın cemrecıler artık bu kıyaslamayı yapmayalım dıyolar zeynepçiler aksıne yok cemre reytingleri düşürüyor yok çok kötü oyuncu dıyor ne bu kuyruk acısı arkadaslar bu sadece bır dızı kendınıze gelin!

14.09.2012 18:26:27

Misafir(ayÇET) merve boluğurun hayran kitlesi daha fazla tabıkıde 153binlik sayfası var öykünü ise 20bin ezikçe

14.09.2012 18:27:16

Misafir(merveburaak<3) valla bır ayşegül-çet fanı olarak ben öykünün valla ne diyeyim beğendim oyunculuğunu. olur bu kız. ama çok zayıf, biraz kilo alsın. sinek ilacı sıksam ölecekmiş gibi duruyor. ama merve bu diziden cıksın ya onu güçlü kötü rollerde görelim

14.09.2012 18:28:39

Misafir(hazalist ÇU) beğenileceğinden emin oldum ve gelecekte çok daha büyük işlere adını yazdıracak dünün oyuncu adayı, bugünün oyuncusu diyebilirim.kuzey güney 22.bölüm öykü karayel'in oyunculuk bölümünden mezun olduğu okul olmuştur, bu da bi gerçek. mezuniyet töreni: 08.02.2012

14.09.2012 18:32:26

Misafir(CEMS) Gel gel itirafa gel kuzey'imizin cemre'sine itirafına gel kuzey cemre sizi seviyorum kısa ve net ayrıca öykü'ye bitiyorum o ne tatlılıkdır yarabbim bebek gibi kız keşke kıvanç le gercekten sevgili olsalar :)))))

14.09.2012 18:36:51

Misafir(GAMZE) ARKADASLAR BU HABER BASLIĞI "KUZEY CEMREYE AŞKINI İTİRAF ETTİ" NEDENSE BEN MERVE BOLUĞUR İLE İLGİLİ BİR DURUM GÖREMEDİM .NEDEN BURDA MERVEYI ÖVÜP ÖYKÜYÜ KÖTÜLÜYORSUNUZ HERKES KENDİ ÇÖPLÜĞÜNE HADİİİ

14.09.2012 18:38:12

Misafir(hey sen) Lütfen oyuncu kıyaslamasına girmeyelim kaybedersiniz Ali'nin öldüğü sahneyi izleyiniz ben izleyince arkadaki birtane saksı gibi duran birisi var ona bir anlam veremedim o ne iş yapıyor orada kuzey güney kahrolmuş ağlıyor saksı arkada duruyor ha o saksı gibi durmayıda beceremiyoreee :)))))

14.09.2012 18:43:51

Misafir(özge) siz yapmazsanız biz yapmayız "nazlıı" merveyi eleştirmekten ve suçlamaktan vazgeçin artık biz öyküye zaten kötü birşey demiyoruz. biz reytinglerden bahsediyoruz(konusunu açanda sizlersiniz) siz merveden.

14.09.2012 18:55:50

Misafir(BERENİST) merve boluğur'un en son televizyona baktığımda ağlamaya çalışıyordu. bildiğin çalışıyordu ağlamak falan denmezdi buna. buna rağmen, oyunculuğunun doruğu dün geceki bölümse, oyunculuğunun normal düzeyi ne haldedir çok merak ediyorum.

14.09.2012 20:02:37

Misafir(karayel) zaman içinde beni yanılttı öykü. önceleri bana antipatik, oyunculuktan nasibini almamış bir kadın olarak gelirdi fakat son zamanlarda fark ettim ki onu izlerken bir dizi ya da filmi izlediğimi unutuyorum.normal bir hayatta vereceğim tepkileri ekran karşısında da verebiliyorum, bu da gösterir ki kendileri çok büyük oyuncu.üstelik güzel de.e daha ne olsun.41.bölüm en kötü bölümdü 1.bölümü hiçbir bölüme değişmemmmmmmmm!

14.09.2012 20:05:40

Misafir(hazal) bu dizinin reytingini öykünün falan düşürdüğü yok! ne saçma bır bölümdü görmedinizmi?! ayrıca su meşhur 20.bölümde saçmaydı evet ama herkes sadece 1bölüm kuzey ve zeynepin olsun falan gıbı yorumlar görüyordum ben olduda noldu sezen aksu şarkısı bıle kurtaramadı

14.09.2012 20:08:58

Misafir(ilaydayapr) Cemsin ses tonu biraz daha az kulak tırmalayıcı olsaydı, otururken yürürken bacaklarını çarpıtmasaydı eminim ki çok daha iyi bir oyuncu profili çizebilirdi. zira ilk baslarda kendisinden ne kadar nefret ettimse 22.bölümden sonra yavaş yavaş yükselişinden o kadar memnun oldum. belli ki çabalıyor, yapmacıklıktan uzaklaşmak ve gerçek tavırlara yaklaşmak konusunda hep bir adım ileri gidiyor. gelip geçici olmadığı konusunda bir düşüncem var. kendi ömür sürem içinde ne kadar yol kat edebileceğini izlemek zevkli olacağa benziyor. :)

14.09.2012 20:12:59

Misafir(mehTap) sesi, mimikleri, oyunculuğu oturmuş, yetenekli bir genç oyuncu. şimdi bu kızı tutup eda ece gibi yaşıtlarıyla karşılaştırmasınlar. hakikaten ayıp olur.

14.09.2012 20:17:46

Misafir(cansuay*) seni aşırı soğuk suratsız bulduğum için senden ölesiye nefret eden beni bile, kuzey güneyin son 3-4 bölümünde beni kendine hayran bıraktın ya cemre reis, valla helal olsun sana. değme oyunculara taş çıkarıyo bu kadın.Merve boluğur ilk kez geçen bölümde iyi oynamıştı gözden kaçmadı bu:)

14.09.2012 20:34:50

Misafir(gizem) güzellik, yetenek ve zeka bunların hepsi ihmal edilebilir ayrıntılar. ama, göz kamaştıran bir ışıltınız varsa işte o zaman, asla sırtınız yere gelmez.oda Öykü'de var.!

14.09.2012 20:37:59

Misafir(MELİS) "bar sahnesi,sahlep sahnesi,karaoke sahnesi, hapishane sahnesi" bu sahneleri izledikten sonra hala bu hatuna "rol yapamıyor" nasıl denir, bilemiyorum.olmadı yazgım'ı izleyin hiç bir replik yok gözleri anlatıyor herşeyi bu kız gözlerinle konusuyor. mimiklerinide çok iyi kullanıyor.

14.09.2012 20:40:18

Misafir(hazalım) Bütün yorumları baştan sona kadar okudun anlamadım ki zeynepçiler neden burada burası cemre ve kuzey başlığı altı gelip burda neden zeynepi övüyorsunuz gidin bunu merve boluğurun haberının altına yazın!Neyse evet bölüm fiyaskoydu son sahne iyidi ama böyle beklemıyordum Öykü karayel; kesinlikle inanılmaz bir rol kabiliyeti olan, adeta bir elbise gibi rolü üstüne geçirmeyi başaran oyuncudur. başlarda çok eleştirdim ta ki gerçekten oturup izleyene kadar. rol yapmayı öyle kolay sananlar değil gerçekten rol izleyenler, tiyatro sinema kültürü olanlar eleştirsinler bence.

14.09.2012 20:47:39

Misafir(Efe) dizi yerlede sürünüyor bunlar sahlepe kafayı takmış.yani koyun can derdinde kasap et.ay yapım öyküden önce kendini kurtarsın.yaptıkları yanlış kadın oyuncu seçimi yüzünden dizi belini doğrultamadı.yemişim oyunculuğunu.iki zırlak sahneyle oyuncu mu olunur.ne biçim iş ya.belli bir sayfadan yönlendirilen tipler burada bize oyuncululk dersi veriyor.hadi ordan diyorum.ayrıca hangi sayfaya yazacağını millet size mi soracak?kimsiniz siz?

14.09.2012 22:50:20

Misafir(mehmet ali) ne kadar çok ilginç insan var ya.güya önceden öykü'yü sevmezlermiş sonra seyredince birden hayran kalmışlar.hep aynı şeyi yazmışlar bi de.huu dizinin canına okundu.bundan sonra üstüne gidin soğuk su için ya da yok yahu salep için.

14.09.2012 22:55:20

Misafir(CEREN) hani sürekli ağlak ağlak bakan tipten mi bahsediyoruz. oyunculuğu ağlak ve bayık bayık bakmaktan ibaret sayıyorsanız evet süper oyuncu.hele ses tonu adamı kendinden geçiriyor.neyseki makyajla ve ağzını hep aynı kamera açısıyla çekerek bir şeye benzetmişler.kızı kayırmak ve güzel göstermek için ellerinden geleni yapıyorlar.ama bu insanların kanal değiştirmesini engellemiyor tabii.neyse onun büyük başarısını önümüzdeki haftaların reytinglerinde daha iyi görücez.öyle tek tek yorum yollamaya benzemez.

14.09.2012 23:03:50

Misafir(gmze) ahaha hala zeynep kuzey dıyenler var çok gülüyorum nerdeyse kuzeycemre sayfası bıle kuzey ve zeynep sayfasını sollamış bunu zeynep sayfasının admını söylemiş birde ahaha komiksiniz harbıden 12yas altı bebeler sizi:D

14.09.2012 23:43:17

Misafir(melisa) mimiklerini merveden daha iyi kullananı olamaz. hele o masum bakışlarını eyip bakması varya bitiyorum.

15.09.2012 10:27:17

Misafir(pelinsu) arkadaşım ne reytingmiş be! Zeynep sanki reytingleri hiç düşürmedi mi? bide birisi zeynep reytingleri yükseltti diyor neyi yükseltti abi ben mi görmedim! 11shrlere kadar düşürdü. oysaki ilk başta ne güzel reytingler 24-25 shr bile yapıyordu inanmayanlar var tabı girsin baksınlar google'dan. ayrıca mervenın hayran kitlesi had safhadamışmş merveden sonra ünlü olan oyuncuların hepsi 1milyonu geçti bile sizi neyın kafasındasınız gençler?. sinem kobal bile 279 binlerdeydı en son baktığımda. öykünün ilk dizisi bu 20binlik fan sayfası olması çok normal. mervenın acemı cadıda ne kadardı acaba 1000 'i geçmişmidir ahaha:D orda burda mervenın 150binlik fan sayfası var diye artislenmeyın çok büyük bir rakamda değil hani. ergenlikten başka birşey değil yaptığınız.

15.09.2012 10:28:57

Misafir(yaren) Suskunlarda çok kötü aslında reytingleri ona bakılırsa ama gayet kaliteli birdizi bence. oyuncular çok iyi mesela kuzey güneydede olduğu gibi ama bizim millet 10-20 dk izliyor sıkıldım hemen değiştiriyor sonunu görmeden ki yorumlara bakıyorumda genelleme sonunu beğenmiş, beğenmeyenleri söylememe gerek yok heralde.

15.09.2012 10:31:02

Misafir(pelom&kıvom) sayın özge, ben burda merveye laf eden göremiyorum nedense asıl başlatan sizsiniz baksana herkes öykü ve kıvancın oyunculuğu hakkında yorum yapmış merveye laf eden yok hemen hortlamış fake grup yine reytinglerden. tamam arkadasım öykü reytingleri düşürdü sesi çok kötü oyunculuğ berbat oldumu CEREN? . emeğe saygı denilen birşey var birisi reyting hakkında birşey fırlatıyor ortaya sonra ordan cemrecide birşey söylüyor al sana kavga. saçmalık bu yapılan. birisi gene siz kimsiniz demiş:D Allah herkesi ergenlerden korusun amiiin!

15.09.2012 10:34:28

Misafir(batuhan) bu dizinin reytıginın düsmesını cemreye bağlayanlar var arkadasım siz hangi dünyada yaşıyorsunuz bütün dizi boyunca cemre ve kuzeyın aşkını mı gösterdı sadece son sahnede bu dizinin reytinglerinin düşmesinin tek nedenı ferhat nefret geldi artık bu adamdan basrol bu olsaydı bari sonra simay ıyyy. dizinin adı kuzey güney arkadasım hani güney nerde var kuzey ferhat olsaydı bari haftayada izlemıcem zaten saçmaladılar

15.09.2012 10:53:31

Misafir(özge) bu konuda değil diğer konularda mervenin üzerine çok gidilmeye başlamıştı biz merveciler öykü yeni oyuncu diye hep sustuk ama bundan sonra aynı şeyler tekrarlanırsa suskunlugumuzu bozacaz.

15.09.2012 13:24:54

Misafir(nigar) cemrecik seni cok begeniyorum.kg yi izleme sebebim sensin.guzelim yaa muthissin.boyle devam.mervecik de guzel di ya bu bolum.ama mervecik sen kotu ol. ben seni kotu olunca cok cok begenicem.ceemree bitane

15.09.2012 13:37:47

Misafir(begüm) özge hanım bu suskun halinizse hepinizin buna gülerim ancak karsınızda bebe yok kimi kandırıyorsun sen öykünün hep acığını arıyorsunuz yok yamuk ağızlı yok çarpık bacaklı yok kasları yamuk şimdide burnu estetikmiş Allahım ya:D meyve veren ağaç taşlanır misali gayet başarılı bir kız merveyı sevmem beğenmem güzellik göreceli bir kavram sonucta ama başarılı bulurum ve orası yamuk burası yamuk dıyerek basitleşmem allahın yarattıgı birşeye asla böyle hakaret etmem sonucta.

15.09.2012 17:53:43

Misafir(sirin) nihayet yaaa.bekliyordum haaa sonunda be sonun da.cemre de pek guzellesmis masallah

17.09.2012 13:52:02

Misafir(ağaç var meyve yok.) Meyve veren ağaçtaşlanır diyorsunuzda ben ağaç olmaya çalışan birini görüyorumda ortada meyve falan göremiyorum. öykü ne oyunculuk nede güzellik konusunda çok çok zayıf. sinem kobalın en azından güzelligi vardı öyküde oda yok.

17.09.2012 16:45:59

Misafir(matrak ) öykünün oyunculuğunu abartmaya gerek yok şu an ne iyi ne de kötü benim için daha çok pişmesi gerekli oyunculuk tek diziyle olmaz ama iyi olacağına dair sinyaller verdi bunu söylemek için daha çok erken