Uludağ

MERVE, ÖYKÜ'NÜN KABUSU OLDU!

Kuzey Güney dizisinde esas kız Cemre karakterini canlandıran Öykü Karayel'e televizyon dünyası yaramadı.

Magazin - 29 Kasım 2011 09:36
MERVE, ÖYKÜ'NÜN KABUSU OLDU!
İzleycilerin bir türlü ısınamadığı, özellikle sesiyle sıkça eleştirilen Karayel'in rolü yapımcılar tarafından azaltıldı. Diziye esas kız olarak Merve Boluğur girmesi ise Kareyel'i bunalıma soktu.


Sette kimseyle konuşmayan genç oyuncunun ağzını bıçak açmıyor.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(40 Yorum Yapıldı)

Misafir(sevi bg) Benim icin ise tam tersi. Öykü Karayel'í begendim.Ne var kizda da begenilmemis, anlayamadim.Bana Merve itici geliyor.

29.11.2011 10:06:29

Misafir(emi) gercektende oyle cok gicikti merve iyi olmus

29.11.2011 10:09:00

Misafir(asu) çok doğru bir karar verilmiş öykünün itici bir hali var

29.11.2011 10:13:49

Misafir(alev) Oykuye buyuk haksizlik yapildi merve geldikden sonra dizi daha cok bozuldu o cekik gozleri beni nasil rahatsiz etti yeminederim oyku daha guzel daha iyi oyuncu egitimini almis dizi gercekligini yitirdi daha kotu oldu eger oykunun rolu azaltilirsa asla izlemem yapimci elestirilere ragmen bu haksizligi yapmamaliydi cirkin gormemissiniz neye gore cirkin kime gore cirkin orda cirkin biri varsa oda mervedir iyi bakin kiza merveden oyunculuk sifir bu dizi kesin kaldirilir benden soylemesi

29.11.2011 10:18:35

Misafir(konuk) ikiside birbirinden çirkin.

29.11.2011 10:41:03

Misafir(hayat) inanin ben öyküyü bu dizi icin ideal buluyordum, masum ve güzel, bence iyi de rol yapiyor asil merve bu dizinin dokusuna hic uygun bir tip degil,

29.11.2011 10:53:19

Misafir(sngl) yerinde bir uygulama. öykü karayel bence figüran olmalıydı, ne soğuk bir kız ben sırf o kız için izlemiyorum diziyi. ama merve boluğurun çok güzel olduğu söylenemez, hiç değilse oyunculuğu var.

29.11.2011 11:25:55

Misafir(selma atıl) Asıl Merve B. denen kızın gelmesi büyük hata sevgili yapımcı kardeş. Dizi düşüşe geçti, ipleri iyice aşağı çeken bu Merve olacak kesinlikle. Öykü Karayel'in eksiklikleri var evet fakat dizinin ruhunu taşıyor. Sonradan ısındık biz o kıza.Merve B. İse küçük sırlardan kalma suratı ile ne alaka oldu bu dizide. Acil geri gönderin, yoksa dizinin sonu belli....

29.11.2011 11:33:43

Misafir(didem) Bu merve cok yapmacik oynuyor inanin zerre kadar ne cekicilik nede oyunculuk var kizi rezil ettiler diziyi eger annesi ve oyku diziden cikarsa kimse izlemez ikili super oynuyorlar diziye renk veren heyecan komiklik verek oyku yani cemre ve annesi bu yanlisdan hemen donulmesi gerekiyor fotografcinin kizi hemen italyaya donsun cok sacma oldu

29.11.2011 11:45:28

Misafir(Kurmay) oyuncular ayrı bi konu.. gerçek olan bu dizinin yayın günü izleyen sayısı bence, pazartesi olsa rekora yürürdü..

29.11.2011 12:01:18

Misafir(xoxo) yahu anlamıyorum.illa oyuncunun sevilmesi için fettan ya da seksi mi olması gerekiyor.sokaktaki normal bir genç kız nasılsa öyküde öyle değil mi ? ağlarken bu kız kadar gerçekci rol yapan kaç tane oyuncu var piyasada.mervenin girmesiyle diziyi izlemeyi bıraktım artık.

29.11.2011 12:02:55

Misafir(peli(n)az) Merve Ay Yapımın verdiği en doğru kararlardan biri. Öykü çirkin ya da yeteneksiz demiyorum yalnız ilk işi için çok riskli bir adım ilerideki projelerinde daha başarılı olacağına inannıyorum. Merve oyunculuğunu ispatlamış adından çokca söz ettirmiş, Buğra ve Kıvanç arasına getirilecek en doğru isimlerden biridir. Çok mutluyum onun için.

29.11.2011 12:07:21

Misafir(imran) Merve doğru bir karar. Destekliyorum! Öykü beğenilmedi zaten. Merve ve Kıvanç diyorum.

29.11.2011 12:08:15

Misafir(taner) ya demekki kız sevilmedi ne diye yeni gele birine bu kadar yükleniyorsunuz merve mi öyküye çirkin dedi yapımcılar ona kurtarıcı gözüyle bakmış demekki bunu bukadar abartmaya gerek yok ayrıca merve çok iyi bir oyuncu ve çokda güzel bu diziye yeni bir soluk getireceğine inanıyorum ayrıca bir erkek gözüyle her zaman merveyi tercih ederim

29.11.2011 12:08:30

Misafir(LOHAN) bence o diziye begüm birgörenin dahil olması gerekiyordu.sonuçta profesyonel bir oyuncu.

29.11.2011 12:22:38

Misafir(asli ) bence merve bolugurun gelmesi cok iyi oldu cok iyi bir oyuncu daha ilk geldigi dakikadan kuzeyle aralarinda bi etkilenme oldu sanki mervede kivancta rollerini cok iyi yapiyorlar duygularini ekrana cok güzel yansitiyorlar bende dizinin ilk bölümüne bakmistim kivancin ve diger tüm oyuncularin oyunculuguna diyecek yok ama esas kiz olarak öykü karayeli hic icime sindiremedim cok soguk bi kiz sirf onun icin diziyi ondan sonrada izlemedim ama mervenin gelecegini duyunca iste bu dedim aslinda zaten dizinin baslarindada taa keske kivancla basrolu merve bolugur paylassaydi demistim biraz gec oldu ama insallah güzel olacak insallah merveyi kötü karakter olarak görmeyiz kuzeynep diyorum isimlerin uyumundan bile anlasiliyor aralarinda gercek bi ask olacagi insallahda öyle olur

29.11.2011 12:29:10

Misafir(damla) merve çok doğru bir karar olmuş.ben baştan beri öyküye hiç ısınamadım kuze güneyi öylesine izliyordum şimdi kaçırmadan izleyeceğim kuzeynep güzel olacak ayrıca taner beye katılıyorum demekki öykü sevilmemiş merve yi dahil etmişler .illa birini savunurken diğerini batırmaya gerek yok öykü iyi bir oyuncu olabilir ama ekran ışığı yok malesef...........

29.11.2011 12:33:03

Misafir(yeliz) bencede merve keşke en başta tercih edilseydi bu kadar tartışma olmazdı ama kıvanç ve merve gerçekten uyumlu olmuşlar öykü karayel yetenekli olsada bu dizi için yetersiz bunu kabul edin konuştuğum 5 kişiden 4ü böyle düşünüyor .............

29.11.2011 12:46:05

Misafir(MISAFIR) KESINIKLE KATILMIYORUM BENCE ÖYKU COK IYI BIR OYUNUCU.NESINI BEYENMEDINIZ ANLAMADIM.FARKI NE DIGERLENRIDEN? MERVE HIC YAKISMIYOR BU DIZIYE BENCE:)

29.11.2011 12:59:14

Misafir(misafir) merve boluğurun diziye gelmesi çok güzel oldu kıvanç tatlıtuğ ilede çok yakışıyorlar

29.11.2011 13:05:23

Misafir(feryal) Oyku gibi genc ve yetenekli bir tiyatro oyuncusu boyle bir duruma tabii ki uzulur. Cok guzel bir performans sergiliyor. Tabii ki anlayana. Yazik. Su guzellik mefhumunu bir turlu asamadik gitti. Dizi veya filmlerdeki ciftlere resim olarak bakmaktan ne zaman vazgececegiz. Gercek hayatta boyle mi? Cok yakisikli erkekler vasat guzellikte kizlarla beraber olabiliyor. Ve cogu zaman da oyle. Veya cok guzel kadinlar kimsenin begenmedigi erkeklerle. Insanalari cekici kilan fizigin disinda baska guzellikler de var. Oyuncu isen o karakteri nasil yansitiyorsun, bunlar daha onemli. Kivancin dizideki rolune Oyku cok guzel uyuyordu. Cok gercektiler; Diziyi en cok enteresan yapan seylerden biri de boyle beklenmedik bir tipe iki kardesin asik olmasi. Niyetleri Merveyi esas kiz yapmaksa, hem hikaye sacmalar hem de Merve Kivancin yaninda hic guzel durmaz. Dizinin cok iyi bir kadrosu var. Hele Oyku ile Zerrin Tekindorla harika. Diger oyunculara da yazik olur.

29.11.2011 14:16:02

Misafir(ÖYKÜ KARAYEL) MERVE HIC DOGRU BIR KARAR OLMADI ÖYKÜNÜN MASUM GÜZELI BAMBASKA COK YANLIS BIR KARAR VERDILER

29.11.2011 14:39:31

Misafir(misafir) Merveyi en başında seçeceklerdi. Ama zararın neresinden dönülse kardır. Memlekette başka oyuncu kalmamış gibi başrole ve böyle bir ekibe tecrübesiz birini getirmek bile bile ladestir. Öykü'nün güzelliğine ve yeteneğine sözüm yok ama beren-kıvançtan sonra öykü-kıvanç keser mi bu milleti kesmez tabi. Merve-Kıvanç uyumlu olacaklardır. Merve yetenekli bir oyuncu.

29.11.2011 15:56:06

Misafir(gülen) öykü karayel çok iyi bir oyuncu.ben oyunculuğunu zevkle izliyorum.yeni gelen oyuncuyu sentetik buldum.şayet yeni gelen oyuncuyu gözlerim fazla görürse diziyi izlemeyi bırakırım.

29.11.2011 16:43:21

Misafir(selin) . sanki merve bolugur çok güzel bi kız bence öykü karayelin masum bi güzüelligi ce çekiciligi var kızın sanat haytını mahvettiler..

29.11.2011 16:46:16

Misafir(uy) merve de iyi ama küçük sırlardan sonra hiç olmamış. sanki tekrar ayşegülü izler gibi oldum. öyküyü de ilk başlarda beğenmemiştim ama şimdi gayet sevdim. çok doğal ve hoş oynuyor. belki bu yorumumda bana katılmayan olur ama şöyle düşünüyorum mesela zeerin tekindor ile olan sahneleri çok başarılı. ikisi de tiyatro kökenli olduğu için çok doğal duruyor. oysa kıvanç, bade ve merve de karakterleri daha eğreti duruyor. sanki elbise giyiyorlar gibi. oysa öykü sanki elbisesiz kendi teninde gibi. ay yapım malum genelde güzel ama iyi oyuncu olmayanları başrol yapar ve zamanla eğitir. (bknz:beren saat, cansu dere, kıvanç tatlıtuğ, bade işçil) ama öykü de böyle bir ihtiyaç olmadı. zaten öykü 5-6 bölüm sonra yerine oturdu. sırf kızın alışıldık bir güzelliği yok diye harcamasınlar.

29.11.2011 18:12:17

Misafir(brn-lover) bnce en iyisi berenn.. beren forevaa <3 <3

29.11.2011 18:15:28

Misafir(nil) e tabiki kiskanir..bir merveye bakin birde iykuye..sirg oykuden iciri o dizyi seyretmiyordum benn..

29.11.2011 20:16:49

Misafir(CANSU) burda beren ne alaka öykü ve merve tartışılıyor her yere bereni katmasanız olmazmı bence her ikiside iyi oyuncu ama mervenin albenisi daha fazla o yüzden tercih edilmiş olabilir .dizinin durumu ortada belki böylelikle bir renk gelir ve sıkıcılıktan kurtulur ayrıca kıvançla yakıştırdım ben.

29.11.2011 22:42:23

Misafir(gülin) BEREN BIR NUMARA ONUN ÜSTÜNE BASKA OYUNCU TANIMIYORUZ : SEVIYORUZ SENI GÜZEL VE ÖZEL KADIN IYIKI VARSIN...........

29.11.2011 22:43:16

Misafir(sedef) bence merve bolugur cok daha iyi olmus diziye ben sadece güzellige takmiyorum öyküde güzel bir kiz ama soguk bakislari repliklerini okuyusu falan bi türlü isinamadim iste merve bolugur bence simdiki genc kadin oyunculardan en yeteneklilerden biri ay yapim diziye dahil etmekle cok dogru bi is yapmis ama insallah bu dogru kararlari senaryodada devam eder kuzeynep diyolaglari ve asklari hem hayran birakmali hemde zor olmali ne demisler en güzel ask zor olandir ki zaten olacak gibi malum kuzey simayla evlendi daha dogrusu istemeden evlendi :/

30.11.2011 00:36:13

Misafir(misafir) AY YAPIM yaprakdökümü dudaktankalbe aşkımemnu ne güzel konular oyuncular mekanlar diziler yapardı şimdi neden olmuyor çünkü hadi konu neyse oyuncu seçimleri yanlış beren-kıvanç gibi süper reyting alan muhteşem oyuncuları var karşılarına bihter-behlül ikilisini aratmayacak oyuncu bulamıyorlar boşuna uğraşmasınlar yeni oyuncularla dizilere sevilen beğenilen tutulan oyuncularla devam etsinler inandırıcı enerjileri yüksek birbirine yakışan çiftler hazal-çağatay birce-murat merve-burak kenan-cansu beren-kıvanç vs vs yeni sezonda (çalıkuşu) dizisinde beren-kıvanç mutlaka birlikte oynasın garanti rekor kırarlar öff uyduruk dizilerle uğraşmasınlar artık yoksa daha çok kaybederler dikkate alsın AY YAPIM

30.11.2011 02:10:25

Misafir(berenmerve) diziyi izlemeye baslama sebebim merve oldu kuzeyguneydeki basrol bayan oyuncular cok sacmaydi hic begenmemistim o yuzden izlemedim o yuzden sevindim merve girince benim en cok begendigim oyuncular beren ve mervedir en kaliteli oyuncular en gercekci oyuncular digerleri hayel

30.11.2011 07:00:02

Misafir(Gurur) Yahu burda konumuz Merve ve Cemre! Beren ne alaka? Öykü hep donuktu hala da donuk.Merve'nin gelmesi çok güzel oldu,diziye yeni bir kan gerekiyordu ve aranan kan bulundu.Siz istesenizde istemesenizde Merve artık Kuzey Güney'de ve Başrol...Kıskanmaya gerek yok diyorum ve yorumumu bitiriyorum.

30.11.2011 08:57:07

Misafir(misafir) kızıl saçlı merve ne alaka bir kere? ki kızılın rengi de boyasının vakti geçtiği için solmuş gibi duruyor, kötü duruyor...merve magazin oyuncusu, öykü gerçek oyuncu kimse kusura bakmasın ama tv izleyicisi tv oyuncusu arıyor,iyi oyuncuyu değil...bildiği tanıdığı magazin dizi oyuncusunu arıyor, kıvanç kenan beren tuba..bunlar hep dizi starları..sinema ve tiyatro ile işleri olmaz ve de olamaz...kumaşları farklı çünkü....öykü bir kaç beden büyük hem bu dizi hem de bu dizide oynayanlara,kız tiyatro oynuyor, yanındaki dünkü dizi starlrından iyi değilmiş gibi yazılıyor..ondan öğrenmesi lazım dizideki diğer dizi starlarının oyuncuuk hakkında bir şeyler...asıl çıksın bence de diziden, cidden çıksın ve kalitesine göre bir şey olursa oynasın, yoksa da hiç uğraşmasın bu diziyle değmez..magazin yıldızları götürür diziyi gittiği yere kadar nasılsa:((((

01.12.2011 14:50:05

Misafir(house m.d.) Yukarıdaki konunun yakından ya da uzaktan Beren Saat ile ilgisi yokken ondan bahsedilmesi ve dizinin başarısının ya da başarısızlığının ona bağlanması kadar anlamsız bir durum olamaz. Bütün dizilerde aynı çiftler oynarsa; izleyici o konuya nasıl inanır? Evet Beren - Kıvanç yakışan bir çiftti doğru.. Ancak Engin - Beren de çok yakışıyor ve onların kimyasını da bayılarak izleyenler var.. İleride yine birarada aynı projede yer alabilirler ama devamlı olarak bunu her konu başlığının altına yazmanın ne anlamı var? Merve B. son zamanların en başarılı bayan oyuncuları arasında gösteriliyor.. O ve Burak Özçivit de çok yakışıyordu. İleride belki onlar da tekrar biraraya getirilir.. Ancak Merve ve Kıvanç çiftine de bir şans tanımak gerekiyor. Ben ikisini yakıştırdım ve enerjileri de güzel geçti bana Zeynep - Kuzey'in.. Her şey senaristlerin elinde.. Hikâyenin güzelleşmesi gerekiyor.. İşin içine daha fazla tutku, aşk, romantizm girmeli.. İçi boş konulardan sıyrılınırsa Kuzey Güney dizisi de kendi efsanesini yazar.. Lütfen oyunculara gerçek hayatta evlilermiş gibi muamele yapmayalım... Her dizide aynı çiftleri defalarca izleyemeyiz. Bunu en başta onlar istemiyor zaten.. Aradan zaman geçsin, yine biraraya getirilecek çiftler bunlar zaten.. Ben Merve Boloğur'un oyunculuğunu ve oynadığı karaktlere hayat verme şeklini sevdiğim için, son 2 bölümdür zevkle izliyorum bu diziyi.. Öykü Hanımın da cinnet geçirdiğini düşünmüyorum. Kendisi diziden atılmadı.. Güney - Banu - Barış - Cemre dörtgeni izleyeceğiz belli ki yakında.. Öykü - Kıvanç ekrana iyi enerji geçiremediler, çünkü çift kimyaları yoktu bence.. Bu kadar basit.. Ama Kıvanç'ın karşısına Beren Saat dışında çıkan her kadın oyuncuya "potansiyel düşman" gözüyle bakmanın da hiç lüzumu yok.. Ben izlerken sıkılmaya başladığım Kuzey Güney dizisinden son 2 bölümdür çok memnunum kendi adıma.. Umarım senaryo daha da güzelleşir.... Saygılar..

02.12.2011 00:18:35

Misafir(lemonate) Bilmeyenler için Merve Boloğur Müjdat Gezen Sanat Merkezi Tiyatro Bölümünde eğitim almıştır. Kendisi dizi ya da magazin oyuncusu olarak tanımlanamaz.. En azından araştırma yapılır öyle yazılsın yorumlar. Öykü Karayel de iyi bir oyucudur, tiyatroda kendini ispatlamıştır. Ancak bu dizide Kuzey ile kimyası izleyiciler tarafından beğeni almamıştır. Buraya yazanlardan bazıları Öykü Hanımı beğeniyor olabilir ama dizinin hedef kitlesi bu çifte de Cemre karakterine de yeterince ısınamadı ve bu da reytinglere yansıdı.. Bu nedenle de Merve Hanımı ilave ettiler. Kimse kimseyi ekmeğinden etmiş de değil.. Merve Hanımı ben de çok beğeniyorum, başarılı buluyorum.. bu diziyi de özellikle kendisi diziye katıldıktan sonra hiç kaçırmadan izleme kararı aldım. Kuzey - Zeynep çiftini de şimdiden sevdim...

02.12.2011 00:30:38

Misafir(kybele) Öykü çookk güzel bi kız çok beğeniyorz sesi de güzel kendi de.. bu diziyi en çok öyküyü merak ettiğimiz için izliyoruzz.. haksızlık yapılmamalı bence.. merve boğulur'sa güzel değil çekici bi bayann reytinginde sebebi bu..

02.12.2011 11:10:05

Misafir(esil) merve çookk güzel öykü beğenilse zaten bu duruma gelinmezdi merve başlarılı ve yetenekli aynı zamanda güzell

05.12.2011 11:14:06

Misafir(naciye) Sadece Öykü Karayel için izliyordum zaten Merve Boluğur'u getirerek dizinin içine ettiler. Artık izlemiyorum.

16.05.2012 00:22:28