Gecce Mekan Oscarları

MURAT YILDIRIM BABA MI OLUYOR?

Etiler'de bir mekanda Tolgahan Sayışman’la karşılaşan Murat Yıldırım, eşi Burçin Terzioğlu’yla çocuk istediklerini söyledi.

Magazin - 30 Ağustos 2012 04:37
MURAT YILDIRIM BABA MI OLUYOR?
Oyuncu, “Kısmet işi bunlar ama zamanı geldi. İnşallah en kısa zamanda olur” dedi.

Tolgahan Sayışman’sa, sevgilisi Selen Soyder’den ayrıldığı dedikodusuna tepki gösterdi. Oyuncu, “Ben ne söylesem yanlış tarafa çekiyorlar. Bu yüzden bu konuları konuşmuyorum” dedi.

fotoğraflar için tıklayınız.

fotoğraflar için tıklayınız.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(20 Yorum Yapıldı)

Misafir(black) yeter artık yıllardan beri sürekli aynı haberlerle gündeme gelmeye çalışan burçin ve murat çifti.yapacaksanız yapın siz de rahat edin biz de:))suskunlar'ın reytingi düşük.murat'ın ilk defa bir dizisi düşük reyting aldı.oynadıgı rol ve yeni imajı ona yakışmadı.tek tip oyuncu oldugu için mecburen tekrar aşık savaş baldar rolüne geri dönmeli

30.08.2012 09:45:17

Misafir(sherina) kismet, kismet isi, o kismeti de nasil tutarsan

30.08.2012 11:40:08

Misafir(Ayşe ) Haberin başlığını görünce birden çok sevindim.. Uzun zamandır bu haberi bekliyoruz değerli oyuncudan .İnşallah hayırlısı ile bebek haberini alırız .Allah mutluluklarını hiç bozmasın .Murat Yıldırım seni çok seviyoruz .

30.08.2012 18:10:25

Misafir(nil) bu çift iyi ki de özel hayatlarını paylaşmıyorlar.açıklamadıkları ne kaldı ki.bu ne yaman çelişki. özelimizi kimse bilmek zorunda değil deyip sürekli evliliklerini anlatmak.sanki sanat camiasındaki tek evli ,birbirlerini seven çift bunlar.diğerleri niye birbirlerini nekadar sevdiklerini ağızlarına dolamıyorlar.

30.08.2012 20:51:22

Misafir(huris) Bence Savaş Baldar değil,Demir gibi rol yakışır ona...Savaş Baldar'lıkta yakışmamıştı...

30.08.2012 21:21:57

Misafir(sibel) Bunlarda yıllarca bebek muhabbeti yapıyorlar ama nedense başarılı olamıyorlar ...birde basınla paylaşmışlar fanlarıda basından uzak yaşıdaklarını idada ediyorlar bu çiftin düğününün tüm ayrıntıları nette düşmüştü..:)))) o günden beri gözümdende düştüler...insanın biraz özelli olur ..bunlar özel hayatıda reklam aracı malasef..

30.08.2012 23:06:02

Misafir(deniz) Murat Yıldırım Burçin Terzioğlu düşmanları toplanmış yine.Size ne,okumayın haberlerini o zaman.Suskunlar herkesin seyrettiği çok güzel bir dizi.Siz ancak asi,aşk ve ceza gibi sabun köpüğü dizilerden anlarsınız,Suskunlar sizi açmaz ve anlamazsınızda zaten.Bu dizideki oyunculuğuda muhteşem,gözünüz oyuncu görsün.O zaman belki sırf güzel olduğu için dizilerde oynayanlarada oyuncu demekten vazgeçersiniz:)))tuba gibi mesela:)))çatlayın kıskançlıktan....

31.08.2012 15:07:28

Misafir(sibel) Deniz adlı yorumcu çok komiksin suskunlar yeterli reyting alamadığı için kaldırılma tehlikesi içinde olan bir dizi..herkesmi izliyor..:)) ayrıca neden kıskansın millet bunları ..Tubadan bahsetmiş kadın başarılı ..hem ikiz bebek yaptı hemde harika bir diziye başlıyor...:)))

31.08.2012 17:56:02

Misafir(Ayşe) Sevgili deniz sizin ne büyük bir yüreğiniz var .O kadar güzel gerçekleri ifade etmişsinizki yüreğinize sağlık ellerinize sağlık .Murat Yıldırım heyecanla dizimizin başlamasını bekliyoruz seni çok özlüyoruz .

31.08.2012 18:17:56

Misafir(Elif) Deniz Tuba yetenekli bi oyuncu olmasaydı sadece güzelliğiyle bugünlerde başarısıyla adından söz ettirmezdi. Asi diziside kötü bir dizi olsaydı dünyanın en iyi dizileri arasında yarışmaya gitmezdi :) Bu cahilce yazınla ressmen rezil olmuşsun. Benden sana söylemesi..

31.08.2012 22:35:11

Misafir(funda1) deniz git kendini camdan at . murat evli olmasaydı şimdi beraberlerdi tubayla.

31.08.2012 22:38:04

Misafir(deniz) funda,git sen kendini camdan at,tuba ile beraber olurmuş,tabi tabi;insan hayal ettiği müddetçe yaşarmış.kaldırılma tehlikesi olduğu içinmi 16 bölüm için çekilen dizi uzatıldı,kıskançsınız işte.tuba da iyi oyuncu falan değil.

03.09.2012 15:38:33

Misafir(deniz) Ayşe Hanım,güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.Cahil insanlara laf anlatmak zordur.tıpkı tuba hayranları gibi.elif sizden daha komik değilim.aynı teraneleri tekrarlayıp, rezil olan sizsiniz..tuba yeteneği ile değil,torpil ile dizilerde oynuyor.gönülçelen denen acayip dizinin yayından kaldırılacağını ama arap televizyonlarına satılacağı için mecburen devam ettirildiğini herkes biliyor:))))

03.09.2012 16:22:13

Misafir(nalan) Tuğba en azından burçin gibi tüm sahnelerini abartarak oynamıyor.en duygusal sahnelerinde bile hep sinirli heran kavga etmeye hazır gibi duruyor.biz buna yetenek değil abartmak diyoruz.

03.09.2012 22:58:04

Misafir(deniz) abartarak oynamak için oyuncu olmak lazım.tuba abartarak oynayamaz,çünkü oyuncu değil.her sahnede aynı donuk yüz ifadesi ve her duyguda aynı monoton ses ; bu iyi oyunculukmu oluyor????

05.09.2012 15:47:49

Misafir(mini) Tuba and Murat forever