Gecce Mekan Oscarları

MURAT YILDIRIM VE BURÇİN TERZİOĞLU ŞAŞIRTTI!

'Suskunlar' dizisinin başarılı oyuncusu Murat Yıldırım ve eşi oyuncu Burçin Terzioğlu'nun Çeşme tatili devam ediyor.

Magazin - 22 Temmuz 2012 04:50
MURAT YILDIRIM VE BURÇİN TERZİOĞLU ŞAŞIRTTI!
Çeşme'de tatil yapan Murat Yıldırım-Burçin Terzioğlu çifti, gazeteciler tarafından görüntülenmemek için ellerinden geleni yapıyor. Gazetecileri karşılarında gördükleri an hemen kaçmaya başlayan Murat Yıldırım-Burçin Terzioğlu çifti bu tavrı görenleri de şaşırtıyor.


YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(8 Yorum Yapıldı)

Misafir(ne oldunuz?????) unlu olmak icin cirpinirlar 40 takla atarlar sonrada ne oldum havasina girerler.sanki beren kenan cifti mubarekler hayir sizi kim merak eder?sokaktan gecen halka mikrofon uzatin bir tanesi adini bilmez .bazilari cok havalaniyor.cekmeyin .kamera isigini mikrofonu ozellikle o halkin senpatisini mumla arasinlar.sozum sadece bunlara degil bunlar gibi davrananlara

23.07.2012 00:43:46

Misafir(delena) hayır aksine murat yıldırım ve burçin terziığlu çifti oyle pek sohret havasında yasayan bir cift degil. bunun içinde pek magazin haberlerine çıkmayı istemiyorlar. bence haberde biraz abartılmış.

23.07.2012 15:33:45

Misafir(bahar) evet çeşmede aynı yerde tatil yapıyorduk ve ikiside inanılmaz derecede tatlı sıcak kanlı ve sempatikler helede murat bey çok ince espiriler yapıyor bence en iyisini yapıyorlar sadece işiyle gündeme gelmeye çalışıyorlar özel hayatlarını herkesin gözleri önünde yaşamaları kendi tercihleri ben saygı duyuyorum

23.07.2012 16:22:15

Misafir(Ayşe) Anlaşılmayacak bir durum göremiyorum ben .Murat bey ünlü olmak için çaba gösteren ve her gün gecelerde gezen bir oyuncu değil.. Zaten Murat bey'in amacı ünlü olmak değil oyuncu olmak .Elinden geldiği kadarı ile özel hayatı ile ekranlara gelmek istemeyen gerçek bir oyuncu . İnsanlar magazin kameralarına konuşmak istemiyor diye onları suçlayamazsınız .Her görüntülendikleri yerde kameralara poz verip gülümsemek mecburiyetinde değiller .Bence her uzatılan mikrofona konuşan isimlerin değilde bu değerli oyuncuların kıymetini bilmek gerekir.Murat Yıldırım iyiki varsınız .

23.07.2012 18:29:33

Misafir(buse) Magazinden uzak yaşayan ve buna rağmen iyi iş yapan çift öyle evliler varki bezdirdi bizi çocuğuyla manken karıysıyla manşet olan cem yilmaz mesela onlara göre bu insanların önünde saygıyla eğilmek lazım

23.07.2012 20:41:43

Misafir(misafir) murat yıldırım çok düzgün birisi bence magazine görüntü vermek istememeside bununla alakalı.ünlüyüz diye kendilerini magazine malzeme etmiyolar işte ne güzel.her gün magazin sayfalarına abuk subuk haberlere manşet olmadıkları için mi yolda görse kimse tanımaz bu insanları.komikk düzgün çiftlerden biri kendi hallerinde hayatlarını yaşıyolar

23.07.2012 22:07:48

Misafir(deniz) misafir ne oldunuz????çok kameraya meraklısınız,sizi çeksinler o zaman.Murat Yıldırım ünlü veya popüler olmak değil,işini iyi yapmak istiyor sadece.siz pek anlamazsınız.şöhret meraklısı ünlü çiftlere meraklı olduğunuz için.beren ve kenanmış.kıyas yaptığınız kişilere bakın.sürekli kameralara oynayan bir çift...

24.07.2012 08:50:23

Misafir(ada-abdullayeva) MEN BU CUTLUYU COK,COK BEYENIREM. ESASEN DE BURCINI. MEN BAKIDA YASAYIRAM. 50 YASIM VAR.HEYATI AZ COK BILIREM. MURAD YILDIRIM YASINA GORE COK AKILLI VE UZAK GOREN BIRI. SECIMINDE O KEDER DEQIQ VE INCE KI,HER ERKEK BOYLE ADDIM ATSA GAS.BURCIN SEVDIYI ERKEYI PADISAH EDEN KADINLARDAN. KADIN OYUNCULARIN ARASINDA BU NADIR TAPINTI. MEN ONA HEYRANAM. GECE HEYATI BU KIZDA NE EVVEL NE DE INDI OLMADI. COK GOZEL VE NAMUSLU TERBIYE GORMUS BIR KIZ. UKUSINE DE MUTLU OLMASINI DILEREM. MENIM PAYIMA OLAN MUTLULUGU ONLARA DILEDIM. COK ISTEREM KI, ONLAR HEP BIRLIKDE OLSUNLAR COCUKLARI ILE QOCALSINLAR.MUTLULUK SIZLERE.MURAD HEP BURCINI BASI USTE TUTSUN O BUNA LAIQ.

28.09.2012 16:31:52