Uludağ

MURAT YILDIRIM'DAN EŞİ BURÇİN'E VEDA BUSESİ!

Murat Yıldırım mekândan erken ayrılan eşi Burçin'i öperek uğurladı.

Magazin - 15 Eylül 2012 04:56
MURAT YILDIRIM'DAN EŞİ BURÇİN'E VEDA BUSESİ!
'Suskunlar' dizisinin Ecevit’i Murat Yıldırım ve eşi Burçin Terzioğlu, önceki gün Bebek’te arkadaşlarıyla bir araya geldi. Yakışıklı oyuncu Yıldırım oturdukları mekandan çıktıktan sonra eşi Burçin Terzioğlu'nu öperek ayrıldı. Murat Yıldırım ve Burçin Terzioğlu ayrı yönlere gitti.

Fotoğraf...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(10 Yorum Yapıldı)

haberkusu Allah ayırmasın çok seviyorum ikisini de :D

15.09.2012 10:00:59

Misafir(Arzum) akşam yine aynı evde buluşmayacak mı bunlar...yapmayın yahuuu hatunun suratına bakan tamamen ayrılıyorlar sanır ....

15.09.2012 10:06:16

Misafir(ayşe) Fotoğrafı çeken kişiyi fark etmemiş olmamaları çok kötü olmuş,eminim kendi aşklarını(!) ifşa etmekten,özel yaşamlarını göz önünde yaşamaktan feci derecede rahatsızdırlar:D Şimdi ne üzülmüşlerdir..:D

15.09.2012 14:26:16

Misafir(melisss) hani o bırakıp giderken seni ,bu öksüz tavrını takmayacaktın.Alnına (yanağına) koyarken veda busesini yüzüme bu türlü bakmayacaktın:))) Manidar oldu biraz;))

15.09.2012 15:19:55

Misafir(zeynep) Burçin-Murat çok yakışıyorlar. İkisi de çok başarılı. Burçini dizilerde görmek isterim.

15.09.2012 16:25:41

Misafir(Ayşe) Ne kadar güzel bir görüntü.. Murat bey nasılda güzel bakıyor eşine ve nasılda naif dokunuşlar bunlar böyle ..İkiside çok hüzünlü görünüyor .Bu resim ile yaşanan sevda öyle güzel hissediliyorki.... Çok seviyorum bu çifti Allah mutluluklarını hiç bozmasın... Hep böyle görelim ...

15.09.2012 19:11:41

Misafir(selin) Ne var bunda demekki çok seviyorlar birbirlerini bu çifte neden sürekli laf atıyorsunuz anlamıyorum..Allah mutluluklarını daim etsin İnşallah.

15.09.2012 21:09:50

Misafir(eka) Belki bir dertleri var adam da karısını teselli ediyor size ne

15.09.2012 22:39:45

Misafir(yeliz) Ben bu cifte bayiliyorum ! Hicbir bir unluluk kompleksi yok... yani hiç bir yerde "birbirimizi gosterelim" diye takilmiyorlar.. AMA MAALESSEF MUTLU VE DUZGUN CIFTLERI BIZIM HALKIMIZIN GOZUNE BATAR VE ELINDEN GELEN KOTU LAFLARI SAYMAYA BASLARLAR !!! Sanatci veya goz onun de olan herkes "reklam" ugruna kendini satmiyo cok sukur :))))

16.09.2012 03:30:19

Misafir(deniz) Selin Hanım,laf atmalarının nedeni kıskançlık...çünkü birbirine çok yakışan ve birbirini çok seven bir çift.Böyle çiftlere alışık olmayan bazı (!) fanlar kıskançlıktan kuduruyor.laf dokunduran hanım,tuba kocası ile hiç poz vermiyor dimi(!)gerçi şu aralar kameralar pek kendilerini çekmiyor ama tez zamanda bebeklerini alsın kocasınıda koluna taksın,kameraları görmemiş(!) gibi yapsın.hahahaaaaaa:)))

18.09.2012 10:15:17