Uludağ

MURAT YILDIRIM'I ŞOKE EDEN SORU!

Murat Yıldırım, Tuba Büyüküstün ile dizi döneminde bir ilişkiniz oldu mu sorusu karşısında şok oldu...

Magazin - 26 Haziran 2012 21:38
MURAT YILDIRIM'I ŞOKE EDEN SORU!
Tuba Büyüküstün, Murat Yıldırım ve Çetin Tekindor'un başrollerinde olduğu Asi dizisi şimdide Sırbistan'da yayınlanmaya başladı Sırplar tarafından büyük bir ilgi ile karşılanan Asi'nin başrol oyuncusu Murat Yıldırım Asi'nin yayınlandığı Sırp kanalına konuk oldu. Merak edilen soruları cevapladı. Asi'nin yayınlandığı her ülkede büyük ilgi görmesinden dolayı çok mutlu olduğunu söyleyen Murat Yıldırım sunucunun Tuba Büyüküstün ile dizi döneminde bir ilişkiniz oldu mu sorusu karşısında şok oldu

''Öyle bir şey olmadı. Tuba evli bende evliyim öyle bir durum hiçbir zaman olmadı Tuba'da eşi Onur'da benim çok sevdiğim dostlarım'' dedi. Sunucunun Tuba Büyüküstün'ün bebeklerini sorması üzerine Murat Yıldırım çok yoğun bir dönemde olduğum için ikizleri görmeye gidemedim ilk fırsatta bebekleri görmeye gideceğim. Tuba ve Onur gidemedim diye bana kızıyordur şimdi" diyerek sorulara cevap verdi.

Murat Yıldırım eşi Burçin Terzioğlu ile önümüzdeki yıl bir bebek dünyaya getirmek istediklerinide sözlerine ekledi...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(41 Yorum Yapıldı)

Misafir(muratyıldırım) Olaya bak..Muratcımın ne işi olur Tubayla be attıkları iftiraları daha unutmadık.Burçin ile birlikte çok güzel bir hayatı var sahte bir evlilik bile değil.

26.06.2012 22:24:54

Misafir(oktay) isteeee dananin kuyrugunun koptugu annn......askkkkk.......takip ettigim kadariyla dizi surecinde pek anlasamadiklari hatta tek kare birlikte resim bile vermedikleri..kaldiki ask yasamalari imkansizzzzz......birbirlerine niye tepkililer hep merak etmistim..ama olmayan bise degil herkes anlasacak diye bir sey yokk..ama belkide iclerindeki kizginligin altinda bir hoslanma olmustur bilemeyiz...ama sunu soylemeden gecemeyecegim hayatimda birbirini bu kadar tamamlayan bir cift gormedimm...muhtesem uyumu ASI de izledim..kimyalari muthis uyumlu......bir turkan soray &kadir inanir gibi....

26.06.2012 23:05:49

Misafir(senem) Ne aşkı ya....Adam Asiye başladığında zaten Burçin hanımla nişanlıydı...dizinin yarı finalindede evlendiler..Murat beyle Tuba hanım hiç bir zaman sevgili olmadı..bence arkadaş bile değillerdi...))))

26.06.2012 23:06:39

Misafir(nehir) Murat Yıldırım'ı ve Mustafa Ceceli'yi diğer ünlülerle karıştırmayın.Allah bütün bekar bayanlara onlar gibi eşler nasip etsin.Amin...

27.06.2012 00:08:58

Misafir(deniz) Bu ne saçmalık.Evli bir insana sorulacak sorumu bu?Üstelikde olmayan birşey.Her dizi çeviren partneri ile aşkmı yaşıyor.Murat Yıldırım sanat camiasında gördüğüm en beyefendi insanlardan biri.Bari O'nu rahat bırakın.

27.06.2012 09:53:38

Misafir(mine) bence murat yildirimi digerleriyle mi karistiriyorsunuz o burcini seviyor tubada evli ikizleri var rahat birakin artik muratla burcinde seneye cocuk düsünüyormus hadi hayirlisi

27.06.2012 10:47:39

Misafir(bahar) yok artık ya murat yıldırıma sorulacak sorumu bu ya saçmalamışlar baya hem muratta tuba da evli ama dizide çok uyumlu olmuşlardı bide ben murat yıldırım kadar işi dışında gündeme geldiğini görmedim böyle şeylerle karalamayın adamı lütfen

27.06.2012 14:11:28

Misafir(leyla) murat yildirim adam gibi adamdir.bu adam bosu bosuna bu kadar sevilmiyor.

27.06.2012 14:20:18

Misafir(lilo) yorumcular niye bu kadar celalendiniz anlıyamadım burçinin yakını mısınız.orada onlarla birlikteyiş gibi yorum yapmanız biraz tuhaf deyilmi?.murat gitiği her ülkede bu soruyla karşılaştı.nedenide sanırım başka hiç bir dizisinde karşılaşmadığımız.demir doğan bakışları ki ne ali de ne savaşta nede ecevitte görmedik.aralarında hiç bir şey yaşanmamış olabilir.ama irade sahibi insanlar zorunluklar karşısında duygularına gem vura bilir.hiç bir şey bilmiyoruz .kesin yorum yapmayalım.sorulan sorulara da kızmayalım .zaten her şey geride kalmış.hepsine mutluluklar diliyorum.

27.06.2012 14:27:19

Misafir(Hulusi) Oktay adlı yorumcuya yüzde yüz katılıyorum....Bir daha böyle bir uyum görebilecek miyiz merak ediyorum !!!!

27.06.2012 15:37:54

Misafir(THALİA) bu zamana kadar hiç böyle uyumlu iki karekter görmedim birbirlerini o kadar tamamlıyorlarki tuba ve murat

27.06.2012 17:03:33

Misafir(oktay) arkadaslar bir defasinda muratin bir ropörtajinda tuba icin soru sorulmustu yillar evvel murat (cok fazla tanimiyorum sette fazla kalmiyor cekimi bitince hemen gidiyor gibi bir seyler soylemisti....dedigim gibi dost degil arkadas olduklarini bile sanmiyorumm......soylenilen askk sorusu cok normal dizideki cekimleri o kadar fazlaki dusunulmesine kimse kizmasin....ayrica murat yapmaz etmez nerden biliyoruzzz??ne kadar taniyoruzz??askkk tensel beraberlik degildir yurekte yasanir kimsenin icini bilemeyiz.....herkes evlenmis cocuklari olmus biz neyi konusuyoruz..kuflenmis raflardaki olaylar ....

27.06.2012 17:03:38

Misafir(deniz) siz ordamıydınız lilo?asıl sizin yorumunuz ve yorumlarımızı Burçin Hanıma bağlamanız tuhaf.sakın siz tuba hanımın yakını olmayasınız.Murat Yıldırımın bütün dizilerinde bakışları aynı,yani olması gerektiği gibi aşık adam bakışı.şimdiki dizisini izlemediniz herhalde,ahuya da aynı ,o çok beğendiğimiz muhteşem bakışı var...tuba hanım yönünden bakarsak bende onun asideki bakışını hiçbir dizisinde görmedim....

27.06.2012 17:07:27

Misafir(oktay) hulisi bey pek sanmiyorum diyecegim ama belli olmaz turkan soray kadir inanir dan sonra geldiyse bir otuzyil daha bekleriz omur yeterse.....belki deriz tuba murat tan sonra en cok yakisani diye......ama tubanin kenanlada iyi bir cift olacagini dusunuyorum bakalim

27.06.2012 17:08:20

Misafir(asi) Asi... şimdiye kadar beni mest eden tek dizi. Tekrar tekrar izlediğim tek dizi. Şimdi bile otursam başına beni alıp götürecek Asi ve Demir. Bu ikilinin uyumu inanılmazdı... Bizlerde bu sorularla gittik geldik. Şimdiye kadar gösterime girdiği her ülkede aynı sorular soruldu. Murat Yıldırım hala bu tarz soruların gelmesine şaşırmıştır aslında. Ölmeyen Demire şaşırmıştır, oysaki ne çok istemişti o Demiri öldürmeyi. Ben kendi adıma Demir Doğanı sevmiştim Murat Yıldırımı değil. Cevabını samimi bulmadım. Bende onların arkadaş olduğunu düşünmüyorum kaldı ki dost? Burçin hanımın kıskançlıkları Asi severlerin gayet iyi bildikleri o zamanlar. Tubanın asil duruşu, Murat Yıldırımın hep şaşırdığımız cevapları, tavırları. Geride kalmış evet ama Asi gösterimde olduğu sürece bu sorular hiç bitmeyecek, üzgünüm. İnsanlar bu bakışlar, bu elektrik sadece rol olabilirmi diye hep soracaklar. Tubacım Onurla, Toprak ve Maya sıyla çok mutlu Allahta bozmasın. Murat Yıldırımda mutlu olsun. Allah herkesin gönlüne göre versin.

27.06.2012 18:03:44

Misafir(aylin) ASİ den sonra her ikisinin de dizilerini izledim,izliyorum ama orada ki büyüyü hiç birinde göremedim...(tabi bir ekran büyüsünden bahsediyoruz .)...demek ki bu farklı bir durum... Ayrıca Murat yıldırım bir daha o kadar karizmatik görünmedi gözüme....O bakışlar yok artık :(((

27.06.2012 18:16:58

Misafir(oktay) DENIZ hanim surda size hak veriyorum tuba hanim da asideki bakisi demissiniz ya evett haklisiniz.....muratinda tubaninda bakislari asi dizisinde cok farkliydi bakisllarda resmen askkkk vardi.........ama dizinin temasi boyleydi diyelim ve gecelim.......yada dedigim gibi kimya meselesi .....ltf birbirimizi kirmadan medeni bir sekilde yazisalim hakaret olmadan herkes gorusunu yaza bilmeli bakiniz en cok okunanlarda 1 sirada haber buna tuba murat kimyasi diyiyoruz.......dizi resmen dunyada firtina etkisinde yayiliyor ve cokkk izleniyor......asi firtinasi

27.06.2012 18:22:08

Misafir(Ayşe) Murat beyin bütün dizilerini izledim ve en son izlediğim ecevit karakteri ile murat bey devleşiyor adeta ekran karşısında .gerçek bir oyuncu görüntüsü ile bu kadar değişip karakteri en güzel şekilde yansıtan bir oyuncu daha görmedim.. diğer rollerinden çok farklı bir karakteri oynuyor .psikolojik sorunları olan bir karakteri oynuyor ve muhteşem oynuyor ..oyunculuk bu demektir bana göre her anlamda önceki karakterlerinden sıyrılmayı başarmış bir oyuncu ... ağlarmış gibi yada severmiş gibi yapmadan oynayan bir oyuncu .Bana göre önemli olan bunlardır .. Bunların konuşulması gerektiğini düşünüyorum..

27.06.2012 18:55:25

Misafir(irem) Kim ne derse desin ben bu zamana kadar dizilerdeki aşklarda en büyük uyumu Cansu Dere&Kenan İmirzalıoğlu ikilisinde gördüm.Birbirlerine bakışları bile çok farklıydı.Hem hiç bir zamanda aralarında kötü bir haberde çıkmadı.

27.06.2012 20:23:54

Misafir(muratçı) murat yıldırım adam gibi adamdır orada öyle konuşmak zorunda kalmı tuba ile küs olduklarını onları iyi tanıyan herkes biliyor tuba bütün partnerleriyle küs ayrıldı

27.06.2012 22:15:54

Misafir(dilek) Murat Yıldırım kendisi röp bahsetmişti..tartışmayı sevdiğini...ve son dizisindede sette sorunların olduğu yazılmıştı..yani Murat Yıldırım malasef arkadaşalrıyla çok iyi anlaşamıyor...ama nedense basın tarafından iyi kollanana birirsi...oda eşinin dostalrı sayesinde olduğu söyleniyor..))))

28.06.2012 00:55:56

Misafir(Ayşe) Sevgili Dilek ,Murat bey fikir alışverişi yaparken tartışmaktan bahsetmişti röportajında yoksa insanlarla kavga etmekten bahsetmiyor ve şimdiye kadar hiç bir dizisindede sorun yaşamadı Basında çıkan her habere inanmamak gerektiğini düşünüyorum .Suskunlar için çıkan haberinde zaten Murat bey ile ilgisi yoktu .Ve basın tarafından tutuluyor demekte gerçekten haksızlık oluyor .Murat bey şu an bu noktada bulunuyorsa bu sadece onun oyunculuk gücünden kaynaklanıyor.Bir insan eğer gerçekten iyi bir oyuncu değilse kim tutarsa tutsun bir yere varamayacağını düşünüyorum .

28.06.2012 12:31:42

Misafir(black) Dilek'in söylediklerine katılıyorum.Ayrıca murat oynadıgı tüm dizilerde kendini öne çıkartmayı sevip yıllarca o müthiş evlilik teklifini balandıra ballandıra anlatması artık komedi haline geldi.Suskunlar aşk ve ceza ile asi'nin aldıgı reytinginin yarısını bile alamıyor?acaba neden!!!Çünkü artık karşısında nurgül yeşilçay ve tuba büyüküstün gibi kitlesi,reytingi olan oyuncu yokta o yüzden.

28.06.2012 14:10:28

Misafir(bahar) ayşe hanıma katılıyorum murat bey tartışma derken bir konuyu enine boyuna konuşmaktan bahsetmişti siz onu ne anlamda yazmışsınız ve suskunlar dizisinde ben murat beyin sorunları olduğunu hiç bir yerde okumadım sarp akkayanın sorun çıkarttığını okumuştum ayrıca hiç bir magazinsel olayıda yok sadece oyunculuğuyla gündeme geliyor ve ben bir kere bile özel hayatı ile ilgili gündeme geldiğini görmedim bu da bence onun çok doğru bir yolda olduğunu gösterir ve kariyerin de magazin olaylarıyla gündeme gelmek yerine yaptığı işlerle adım adım ilerliyor

28.06.2012 14:43:32

Misafir(funda) cansel elçin bile ikizleri görmüş çok beğenmiş bende tuğba ile murat'ın dost olduklarını düşünmüyorum açıklamalarını murat ın samimi bulmadım. O hiç bir zaman demir doğan gibi içi dışı bir adam alamadı. o murat yıldırım sadece biraz sahici bir adam olsa üzerinde çok baskı var baskının adı da burçin terzioğlu, murat yıldırımı kollayıp çok güzel yönetiyor adeta parmağında oynatıyor.o korkusuna kalkıpta herhalde ben tuğbaya aşığım diyecek hali yok. adam haklı ikiside evle bu olayın üzerinden çok zaman geçti. Eskiden bir sinema filminde beren saatle oynamıştı o zaman dizi de oynuyordu dizinin adı asi ve tuğba hakkında stüdyoda filme geldi diye atıp tutan beren saate o zaman bülent inaal'a çıkıyordu malumunuz bülent inal bir zamanlar tuğba ile çıkmıştı filme geldi diye tuğba hk. atıp tuttu geçenler unutulur.Buna karşı bile partnerini korumamış adeta alay eder gibi bıyık altından gülmüştü o zaman murat yıldırıma notumu vermiştim.

28.06.2012 16:54:33

Misafir(llilo) ilk defa mı karşılaşıyor bu soruyla?.diziyi izleyen her kesin ortak kanısı bu şaşırmışmış.diyer dizilerinde neden.sorulmadı? neyse herkes evinde mutlu .ama söz konusu tuba olunca .güzeliğinden etkilenmemesi de imkansız .burçinin sinir krizleri hala akıllarda.

28.06.2012 17:20:28

Misafir(hale) murat yildirimda onune gelene reportaj veriyor.Evet tuba var diye tutuldu bir dizide. simdi gozden iyice dustu. Suskunlar reytinglerde yerde surunuyor. manejeri ayarliyor birilerini reportaj icin tekrar on plana cikmak icin. ama tuba olmadigina gore murat yildirimda bitmistir

28.06.2012 18:27:40

Misafir(bahar) ben size de katılmıyorum black nick şahıs murat bey oynadığı tüm dizilerde kendini ön plana sadece oyunculuğuyla çıkartmıştır bizde onu o mükemmel oyunculuğuyla farkettik yoksa kaç yıldır oyunculuk yapmasına rağmen hiç bir şekilde özel hayatına girmemiştir ve onu oynadığı dizilerden başka ben bir kaç tv programı dışında hiç bir programa katıldığını görmedim zaten katıldığı programlarda da hep oynadığı diziler ve performansıyla ilgili konuşuyor hem ayrıca murat tuba ve nurgül sayesinde başarılı olmadı evet asi de tubayla oynadı ama tubayı çoğu kişi tanımıyor du tubanın ilk baş roldeki diziydi ben murat için izlemiştim diziyi ama ikisi arasındaki uyum mükemmeldi bu yüzden sevildiler nurgüle gelince onun sayesinde aşk ve cezanın tuttuğunu yazmışsınız ama oda doğru değil bence murat yıldırımın sayesinde izlendi eğer öyle olmasaydı nurgülün aşk ve cezadan sonra oynadığı dizi de tutardı ama tutmadı apar topar yayından kaldırıldı suskunlarda şuan en çok iyi yönde konuşulan beyenilen diziler arasında sadece reytingleri biraz düşük çünkü bu diziyi her yaş grubu izleyemez çocuklar çok etkilenir diye çoğu aile izlemiyor ama bence iyiki böyle bir dizi çekilmiş çünkü başta murat olmak üzere bütün oyuncular süper oynuyor yeni sezonda bomba gibi geliyor

28.06.2012 18:45:45

Misafir(oktay) misafir ASI yorumunuza bayildim.......izninizle imzami atiyorum.....

28.06.2012 19:21:55

Misafir(leyla) murat beye asi dizisi sırasında nasıl bu kadar aşk dolu bakabildiğini sormuşlardı.bu sorunun cevabı olarak murat bey de karşısında karısı varmış gibi düşünüp bu şekilde oynadığını söylemişti.ilginçtir .Fırtına dizisinde karşısında karısı vardı ancak o bakışlar yoktu!

28.06.2012 23:26:55

Misafir(deniz) Murat Yıldırım'ın sahici olmadığını söyleyenler tuba ne kadar sahici acaba????Burçin Terzioğlunu bu konulara niye karıştırıyorsunuz,ordamıydınızda herşeye karıştığını yada baskı kurduğunu gördünüz.Murat Bey'in rol arkadaşları ile kavga ettiğini duymadık.Herkesle küs olduğu nerden çıktı.seviyeli ve hakaret etmeden yorum yapalım diyen Oktay Bey,Murat Bey ve eşine karşı yazılan saygısızca yorumları okudunuzmu acaba?Asi dizisi Tuba değil,Murat Yıldırım sayesinde bu kadar tutuldu.Murat Bey'in medyada korunduğu meselesine gelince;tersi olmasın Tubanın babasının üyesi olduğu cemiyet sayesinde Tuba korunup kollanıyor bence.Arkadaşları veya menajeri sayesinde röpartaj veriyormuş,güleyim bari.Şu anda medyada çok konuşulan bir dizde oynuyor,röportaj vermesi normal.Anormal olan hiçbir dizide oynamadığı halde Tuba ve kocasının sürekli magazinde tatil görüntülerinin olması...Rol yeteneği Murat Yıldırımda fazlası ile var,ya Tubada????

02.07.2012 14:07:33

Misafir(Nurshen) Murat yıldırım ve Tuba Büyüküstün bence her ikisi de çok iyi vee başarılı oyuncular ..bunu anlatmamıza gerek yok aslında Bence konuşulması gereken asi dizisinde ki uyumları.. bu zanmana kadar birçok dizide ve sinemada yer aldılar ve herkezin düşündüğü gibi iki oyuncu da aslında aşkla birlikte asi ve demiri yarattılar. murat ve tubanın oyunculukları hiç bir projelerinde bu kadar gerçek değil .. ıhlamurlar altında -aşk ve ceza -yüreğine sor- güz sancısı -Fırtına-gönülçelen-suskunlar ....bu zamana kadar yer aldıkları tüm projeleri de izledim hiç birinde asi dizisinde ki sihir bulunmuyor. şunu düşünelim neden gerçek hayatta yan yana fotoları yok neden programlara birlikte katılmadılar bence bu kavuşamamanın ardında kendilerine bile itiraf edemedikleri duygular vardı.keşke onları gerçek hayatta da yan yana görebilseydik ..bence en çok yakışan oyuncular değil birbirine en çok yakışan çift olurlardı ...

04.07.2012 22:24:38

Misafir(deniz) tuba'nın güzelliğini amma abarttınız.normal bir kadın işte.Burçin Terzioğlu sinir krizimi geçirmiş,güleyimde boşa gitmesin.Tuba olmasın sakın kriz geçiren kıskançlıktan:)))ayrıca tuba yetenek yoksunu.asi diziside Murat Yıldırım sayesinde izlendi.hani nerde tubanız,canselle bir dizi çevirdi,konusunu anlayana ödül veriyorlarmış,dizinin ismi cismi yok hiçbiryerde.Murat Yıldırım olmayınca bu kadar oluyor işte...Murat Yıldırım tuba olmayınca olmuyor diyenler;Suskunlar var,tuba nerde?????birde tuba önce diksiyonunu düzeltsin,bence Burçin Terzioğlu ona oyunculuk dersi verebilir:))))Tubanın ben eski dizilerinden kimse ile görüştüğünü veya arkadaşlık ettiğini görmedim.Murat Yıldırım ise herkes ile görüşüyor,kimse ile ne küs nede kavga etmişliği var.Tubanın fanları; öyle hınç ile dolmuşsunuzki tubanın yaptığı yada yapmadığı bütün olumsuzlukları Murat Yıldırım'a yüklemişsiniz.Biliyoruz Murat Yıldırım'ı aslında çok seviyorsunuz ama artık tren kaçtı:)))

24.07.2012 15:13:46

Misafir(derya) hhaha güleyim bari burcinin oyunculugu bile yok hangi dizisi tutmus söylermisin?:D tubayi araplar ihlamurlar altinda beri taniyordu murati ise asi de tandilar burcin fanlari neden tuba yi bu kadar kiskaniyor anlamiyorum burcin bence hic güzel kadin degil makyajsiz bile... 4 YASINDAN BERI SETLER DEYMIS KIMI KANDIRIYOR ACABA????

25.07.2012 22:35:34

Misafir(deniz) e gül tabi,bizde gülüyoruz ,çünkü siz tuba fanları bayağı bir komiksiniz.araplar tubayı ıhlamurlar altından beri tanıyorda niye sadece asi dizisinden bahsediyorlar.Murat Yıldırım sağolsun.zaten bir dahada öyle partner bulamaz.hem yakışıklı hem yetenekli.Burçin fanı olarak sizi pardon tubayı çoooook kıskanıyoruz:))))Burçin sade hali ile bile güzellikte tubaya fark atar.tuba gibi donuk bir güzelliği yok.Burçin 4 yaşından beri setlerdemiymiş,hay Allah.Neyse ki sizi kandıramamış.)))hahahaaaaaa:)))

27.07.2012 14:57:47

Misafir(diren parlak) Murat Yıldırım daha önceki ropörtajlarında Tuba Büyüküstün'ü tanımadığını çünkü set dışında hiç görmediğinden bahsetmişti herhalde Burçin hanımla daha çok vakit geçiriyordu Tubay la burcin arkadaş bile olmuşlar...Gerçekten o tanımıyorum açıklaması çok tuhaf olmuştu....Bir ay birlikte film çektiği Kenan Ece bile Tuba Büyüküstün hakkında söyleyecek bir sürü şey bulmuşken nedense Murat Yıldırım iki sene aynı dizide rol aldığı kişi hakkında tek kelime söyleyemedi....eşiyle mi çok iyi anlaşıyomuş böyle açıklamalar gerçekten çok komik kimse inanmıyor burçinin sette neler yaptığınıda duyuyoduk asi zmanında herkes tubanın üstünden bişi yapmaya çalışıyorlar burçin hanım 4 yaşından beri setlerde olduğu söylüyor ama daha hiç bir projesi tutmuş değil kendi haline acısın...

10.08.2012 23:15:24

Misafir(....) tuba cok güzel ama burcin cok cirkin bunu söylemek istiyorum

10.08.2012 23:18:08

Misafir(deniz) bencede tuba çok çirkin,bende bunu söyleyeyim dedim.kıskanç tubacılar ne olacak:)))

17.08.2012 16:03:57

Misafir(deniz) diren parlak,sen kendine acı hatta vaktin varsa tubaya da acı:)))tuba çok önemli bir oyuncumu ki herkes onun hakkında görüş bildirmek zorunda olacak.tubanın sette hatta setlerde neler yaptığını ve kaprislerinide biz biliyoruz.oyuncunuz melek değil:))))) siz Burçin'den başka Beren Saati de kıskanıyordunuz dimi????herkes çalıştı çabaladı,oyunculuğunu geliştirdi,tuba aynı:))))acıyorum size....

10.09.2012 16:00:39

Misafir(Aynur) hec kimin fani degilem.sadece Asi dizisi sevirem.Asini ve Demiri sevirem. Dizi kahramanlarini sevirem . Maraqli degil Muratin qarisi kim? Tubanin qocasi kim? amma her ikisinin en iyi rolu.Tubanin soyladiklerini oxudum .O deyir ki , bu dizinin bele uqurlu olmasina sebeb kimse yox, dizinin konusudur. her iki oyuncuya basarilar dilerik. Bezen insanlar hayatla sahneyi qarisdiriyor. Tuba cox aqilli ve gozel bir bayandir. Ve o hec vaxt kimse hakda dedi qodu yapmir ve ozunu reklam etmir .Cunki onun buna vaxti yox.

18.12.2012 20:20:04

Misafir(saliha) Yorumları okudukça gülüyorum ne saçmalıyorsunuz Allah aşkına neymiş tuba sayesinde murat bu kadar tanınmış tubayı asi dízísinden ônce kim tanıyordu aceba muratı tanısınlar ayrıca ben sırf murat icin asíyi izliyordum tubadan çok o dikkatimi çekiyordu neymíş efendim muratın asidekí bakışı başkaymış kafayı yemíşsiniz adam aşk ve ceza,suskunlar ve ôzeliklede fırtınada bakıslar aynı kôrmüsünüz adamın bakışı ôyle bazılarda murat oynadığı her dízide küs ayrılıyor demişler manyakmısınız siz ya evet asi dizisínde belki tubayla küs olabilirler çünkü set dışında doğru düzgún beraber çekilmiş fotoları yok set icindede yok belliki pek anlaşamıyorlar ama sadece o dizide öyle suskunlarda aslı envere ne güzel anlaşıyorlardı hatta fínal bôlúmúnde aslı ağlamış muratta onu teselli etmiş bu yüzden cok sacmalıyorsunuz ayrıca bu soruyuda kınıyorum yahu adam asi dízinde burçinle evlendi tubayla nasıl bírlíkte olsun kafayı yemişler resmen adamın şok olması gayet nolmal tubayı severim ama çok vasat oyunculuğa var birazda soğuk biri ama murat haríka bir oyuncu