Gecce Mekan Oscarları

O Ses Türkiye birincisi kim oldu?

Herkesin severek izlediği O Ses Türkiye'nin birincisi belli oldu...

Magazin - 18 Şubat 2013 23:59
O Ses Türkiye birincisi kim oldu?
Star TV'de yayınlanan ve Acun Ilıcalı'nın hazırlayıp sunduğu , O Ses Türkiye'nin birincisi Mustafa Sandal'ın yarışmacısı Mustafa Bozkurt oldu. Son model bir otomobil kazanan Mustafa Bozkurt'un bir de albümü çıkacak.

Mustafa Bozkurt'tan Şafak Türküsü:

video...

Mustafa Bozkurt'un sevinci:
Video...

Ayda'nın final performansı:

video...
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Acun Ilıcalı

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(19 Yorum Yapıldı)

Misafir(Esra) Araf Qafuri gibi Ayda da sadece Turk olmadigi icin 1 ci olmadi.Yapin bu haksizligi bakalim nolucak

19.02.2013 00:10:57

yaren_413 Pardon da adalet nerde? Tamam anladık Mustafa duygulu soyluyo ahmet Kaya soyluyo vs. Ama çıksın söylesin bakayım İngilizce şarkı veya bi pop şarkı. Ahmet Kaya Ahmet kaya nereye kadar. Ama Ayda her türden soyleyebiliyo ve bu başarıdır. Şarkıcılık aynı türde soyleyerek ilerlemek değil her türde kendini geliştirmektir. Aydada bunu yaptı. Türküde,popta,yabancı da her tür soyleyebiliyor ve cokta güzel soyluyor.Hakeden kazanmadı. Türkiyenın müzik anlayısı bu işte. Yazık.. Geleceğin şarkıcılarından birini harcadınız. Kesinlikle AYDa olmalıydı ama Türk halkı ne anlar.

19.02.2013 00:14:35

Misafir(EMre) yazik oldu Ayda'ya.. bence Mustafa degil Ahmet kaya nin hayrnalari kazandi cunku Ahmet kaya nin etkisi olmasa kesinlikle Mustafa bu yarismayi kazanmazdi hatta finalda bile gelemezdi.. ama benim ulkem boyle maalesef Hak edene oy vermeyiz.. ha eden her zaman kaybediyor.. yazik oldu.

19.02.2013 00:47:59

Misafir(soso) hakkettiiii

19.02.2013 01:07:13

Misafir(anıl karakış) Çok iyi ses..tebrikler..

19.02.2013 02:16:15

Misafir(madloveff) kesinlikle aydanın hakkıydı...

19.02.2013 05:35:56

Misafir(Aynur) Bence ayda hak ediyordu.20 hafta Mustafaya zor dayandim.Birde album cikaricak.

19.02.2013 08:25:10

Misafir(eee) benim hiiiç favorim olmayan bir kişi oldu, haketti mi o kadar güzel sesin arasında bence hayır..

19.02.2013 09:20:04

Misafir(locan) ya vallah mustafa hakketmiş tek kelimeyle harika helal olsun sana

19.02.2013 11:44:45

Misafir(derin) kesinlikle hakeden kazandı ayda da ses yok ki sadece sesine yakışan şarkıları güzel söylüyor bence en başta o elenmeliydi onur ve berkandan biri kalmalıydı ama mustafa kazandıgı için çok mutluyum...........

19.02.2013 14:35:36

Misafir(Sanane) Mustafanin ne dedigini bile anlayamazken adam birinci oldu, anlayamiyorum... Zaten hangi yarismada hak eden kazandi ki? Ama ayda bu yarismaya damgasini coktan vurdu, kolay kolay unutulmayacaktir.. Umarim kisa zamanda oda bi albüm cikarir da seve seve dinleriz onun güzel sesini. Birinci mustafa degil ahmet kaya oldu, kendisi bile söyledi bunu... Yazık!

19.02.2013 14:44:51

Misafir(seda) mustafa kesinlikle hak etmiştir.herkezin sesi güzel olabilir ama içten söylemediği sürece sevilmez. önemli olan şarkının ve sesinin hakkını vermektir.aydanın sesi olabilir ama iyi kullanamadı.insan sesini sakız gibi uzatarak yada sarhoş gibi söylemez..

19.02.2013 16:36:08

Misafir(yagmur) ben finale bu kadar yakısan baska bir isim dusunemezdim 1.oldu ve kazandı hak etti allah yolunu acık etsin

19.02.2013 16:46:19

Misafir(selen) ne konuşuyosunuz anlamadım musatafadaa söyleyebilir pop rock ama her sanatçınıın bir tarzı var hadiseye hadi hadisee bize bir van türküsü söyle desen nolcak sölicekmi mesela hülya avşar o da ingilizce okumuyoo bahane uydurmaya çalışmayınnnn

19.02.2013 18:30:17

Misafir(Meliss) Asıl siz pop vs vs dinleyerek kendi kültürünüzden uzaklaşıyorsunuz. Siz bilirmisinizki AHMET KAYA ne demek? Mustafanın gözlerine ekrandan baktığımda Ahmet Kaya'nın sıcaklığını içtenliğini gördüm. Pop dinleyince ne anlıyorsunuz mavi bocuk kimdedir incik boncuk kelimeleri bile bir araya getiremiyorum. Ayrıca sevgili arkadaşlarım mustafadan bir şey anlayamıyorsunuz gidin Ahmet kaya'dan dinleyin birde. Ama şunu söylemeliyim mustafanın birinci olmasını tüm kalbimle istiyordum ama gittikçe kendinden geçen murat boz hayranlarının sadece tipe göre insan değerlendirenlerin ayda denen kızı birinci yapacağını zannediyordum. ama batı alıştı böyle şeylere artık sıra doğuda. neyse herkese iyi akşamlar İKİ GÖZLERİM...

19.02.2013 18:57:10

Misafir(ece) mustafayı tebrik ediyorum ,hak etti yolu açık olsun...

19.02.2013 19:54:12

Misafir(tuba) ben anlamıyorum ya sadece türkü okuyabiliiyo diyenleri herkesin bi tarzı var geçen sene birinci olanda sadece pop okuyodu yapmayın böyle adam söylüyo sevildi kazandı ayda ya gelince ses var tamam ama ing şarkılarla nereye gelecek türkiye de türkçe şarkıyı kötü okuyo sadece isyan diyerek olacak iş değil bu geçen hafta erkam a oy atanların ki kabul olmamış ona gelince haksızlık yok ayda kazandı da mustafa ya gelince mi haksızlık oluyo kimse kusura bakmasın

19.02.2013 23:34:09

Misafir(saklı) iki mustafa yı da tebrik ediyorum erkam dan sonra hakeden mustafa ydı kazandı helal olsun yolun da açık olsun türkiye oy atıp kazandırıyo adamı sonra yok taklit hak etmedi diye konuşuluyo bağırmak işe yaramıyo gördük bunu ayda da

19.02.2013 23:45:27

Misafir(Çido) Bence Ayda geçen haftalarda seslendirdiği ''iSYAN '' şarkısını finalde seslendirseydi sonuç farklı olurdu.Ayda nın kesinlikle mükemmel bir sesi var.O haketmişti.

20.02.2013 00:40:15