Uludağ

'O SES TÜRKİYE' REYTİNGLERDE EZDİ GEÇTİ!

08.10.2012 Pazartesi günü reyting sıralaması..

Magazin - 09 Ekim 2012 10:34
'O SES TÜRKİYE' REYTİNGLERDE EZDİ GEÇTİ!

YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Karadayı, Arka Sokaklar

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(9 Yorum Yapıldı)

Misafir(izleyici) performanslar güzel ama jüri daha bir güzel dün çok zevk aldım o ses türkiye'den kim ne derse acun 1 numara programını izlettiriyor,bütün günümün stresini aldılar ...

09.10.2012 10:55:42

Misafir(merve) Bu dizinin tutmayacağını düşünüyordum yanılmamışım.Diziler çok zor tutuyor artık.Yapımcılar hiçbir isime güvenerek iş'e girmesin artık.İnsanlar senaryoya bakıyor kimse reyting garantili isim değil ülkede.

09.10.2012 11:39:37

Misafir(esmer_jon) açıkçası beklemiyordum izleyici nasıl olurda izlemez karadayı dizisini.. böylesine güzel muhteşem bir dizi varken kalkıp aptal saçma sapan programları izliyorsunuz anlamadım ya yazıklar olsun size..ama daha ilk günde normaldır ilerleyen bölümlerde muhakak birinciliği alacaktır ezeldede olmuştu böyle sonra hep 1 numara oldu .karadayi gibi kaliteli bi dizi yok şuanda heleki kenan varsa..bence bi an önce seyirci izlemeye başlasın yoksa çok şey kaybedecekler..

09.10.2012 12:03:19

Misafir(ferda) ama bu çok saçma ya nasıl olurda 4cu olur. inanamıyorum karadayının 1rinci olması gerekiyordu kesin bunda bi oyun var kesin

09.10.2012 12:04:17

Misafir(aslıkar) karadayının birinci olmasını bekliyordum ama anladığım kadarıyla seyirci gene saçma programları tercih etmiş daha ilk bölümdür seyirci yeni yeni alışacak bence birinciliği hakeden bir dizi..tabiki ortada bir reyting oyunu yoksa eğer..

09.10.2012 12:06:32

Misafir(tuba) Karadayı Pazartesi dizilerini Sollamışşş... Helal beeee

09.10.2012 12:08:46

Misafir(misafir(tara)) baskasini bilmem ama artik bu tür dizilerden bezdik-ölüm dava .kan qisas intikam valla cekilmiyor insan güzel şeyler izlemek istiyor -dizidede olsa zaten hayat zor. Acunun proqrami güzel sstresden uzak insan eyleniyor ve birinciliyi hakk etdi (benim fikrim)

09.10.2012 12:51:25

Misafir(derya) karadayı zamanla zirveye oturucaktır.

09.10.2012 15:54:36

Misafir(melek01) eminim ilerleyen bölümlerde KARADAYI zirveye yerleşecek ve zirvenin tek sahibi olacak..!

09.10.2012 17:18:11