PELİN KARAHAN VE ÇAĞATAY ULUSOY AYNI DİZİDE!

Amerikalı yazar Stephenie Meyer'in, Alacakaranlık eseri dizi oluyor...

Magazin - 05 Ocak 2012 04:14
PELİN KARAHAN VE ÇAĞATAY ULUSOY AYNI DİZİDE!
Dizide Edward Cullen karakterini bu yıl final yapacak olan Adını Feriha Koydum dizisinin başrol oyuncusu Çağatay Ulusoy oynayacak. Isabella "Bella" Swan, karakterini ise Kavak Yelleri'nden tanıdığımız Pelin Karahan oynayacak...

Yayın hakları Medyapım tarafından satın alınan dizi için hazırlıklar ise başladı. Yeni sezonda izleyicilerin karşısına çıkmak isteyen dizinin SHOW TV veya FOX TV'de yayınlanması bekleniyor.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(127 Yorum Yapıldı)

Misafir(serpil yılmaz) BU İKİSİ YANYANA GÜZEL OLURDA O KONU TUTARMI BİLMEM...

05.01.2012 08:49:02

Misafir(elv) şaka herhalde bu, çağatay ın kariyeri daha başlangıçtayken biter alacakaranlık ı batırırlar ya...

05.01.2012 09:05:23

Misafir(HTC) HATIR YA HAZAL KAYA OLSUN ....

05.01.2012 10:18:20

Misafir(SVM ) bir takoz vakası daha

05.01.2012 10:43:53

Misafir(duru) Alacakaranlık mı ? Saçma bence olmamalı.Çağatay ULUSOY adını feriha koydumda z,rveyi yakalamışken,alacakaranlık ta düşebilir.

05.01.2012 12:00:06

Misafir(...) hazal kaya hem yaş olarak daha uygun.hem tip olak kristine stevart a benziyor.hemde bella swan gibi soğuk,içine kapanık bir güzelidaha iyi canlandırır.

05.01.2012 12:07:54

Misafir(Elif) :))) Misafir(SVM ) haklısın ne diyeyim :) kocaman kocaman adamların karşısına neden hep minik minik kadınlar anlamıyorum, yok mudur boyu boyuna uygun yetenekli ve yeni oyuncular...tamam kimsenin oyunculuğu ile ilgili değil demek istediğim, o ayrı bir konu... ama ekranda böyle çiftleri izlerken tuhaf hatta bazen komik görüntüler çıkıyor ortaya..mesela AFK da otelde hande doğum günü görüntülerinde emir oturuyor, feriha yanında ayakta ama neredeyse ayni boydalar...hazal kaya iyi oyuncu da kurtardı bu durumu ama nereye kadar...

05.01.2012 12:11:15

Misafir(nazo) ikisi hiç uymamış ne konuyla uyumlular nede yanyana bi uyum içindeler ...doğru dürüst kast yapsınlar

05.01.2012 12:13:26

Misafir(?) Pelin Karahan çok beğenmdim hiç yakışmıyor

05.01.2012 12:47:51

Misafir(sırrcı ) Çok saçma olur ne kadar özenti bir toplumuz alacakaranlık serisi oldu ve bitti krısten ve robert pattinsona alıştık şimdi bide bizimkkiler böle bi işe kalkışıyo

05.01.2012 12:55:36

Misafir(papatya) Bence bu rolu Hazal Kaya ya vermeleri gerekirdi. Çünkü yüz mimikleri ve soğuk duruşu var .Gerçek bi Bella olabilir.

05.01.2012 13:09:51

Misafir(lilia) pelin karahan ve çağatay ulusoy bu kadar uyumsuz 2 çift daha bulunamazdı bravo

05.01.2012 14:04:32

Misafir(misafir(nisa)) çok saçma ya twilight edward ve bella ile güzel adını feriha koydumda emir ve feriha ile böyle bşy olursa bn izlemem ve bu çok saçma olur iğrenç özentilikten başka bişey olmaz hem hadi onu geçtim pelin karahan ne alaka yaa

05.01.2012 14:43:08

Misafir(zeyno) ahh ahhh yazık oldu güzelim filme bide bu 2 oyuncunun konması dahada vasatlık getirdi. inşallah 3 veya4 ay dayanır dizi izlenilicek gibi değil bana göre :p

05.01.2012 14:47:20

Misafir(garage) ayy lütfen saçmalamayın yahu, ne alacakaranlığı orjinali bile sıkıyor artık bir de taklidine gelemem.....ikincisi pelin in olduğu diziler dallas misali.... hazalla çağatay birlikteliği kesinlikle bozulmamalı..

05.01.2012 15:03:36

Misafir(elshana) yaaaaaaaaa pelinle hic yakiwmiyolar

05.01.2012 15:10:59

Misafir(gönderen) haber yalan.. iki oyuncu tarafındanda yalanlandı zaten. ikisinide aynı projede görmek isterim ben ama.. yakışırlar (:

05.01.2012 15:12:18

Misafir(lale) ben bu kızı hiç beğenmiyorum hiçte yakışmazlar çağatay ulusoyun yanına çok daha qüzel bi kız qetirmeliler bence

05.01.2012 15:33:39

Misafir(camila) acikcasi bende istemiyorum bu dizi olsun dizinin tutup tutmamsina gore diyil ha AFK-ye o kadar baglanmisiz ki cagatayo emirden baska bir rolde gormek istemiyorum:))...ama bu da bir gercek ki AFK eninde sonunda bitecek....belkide guzel olur haa ama dogru hazal kaya olsa daha iyi olur bana gorede

05.01.2012 16:10:40

Misafir(özlem) çağatayla pelin hiç yakışmıyolar umarım o diizide oynamazlar ya :(inş.yalandır

05.01.2012 16:20:06

Misafir(Rumeysa) Ya ben çağatay'ı başka güzel projelerde görmek istiyorum vu bu arada pelin çağatay hiç YA-KIŞ-MI-YOR-LAR

05.01.2012 16:45:26

Misafir(esin) bence hazal kaya koymaları gerekirdi.zaten birbirlerine çok yakışıyorlar.

05.01.2012 17:15:20

Misafir(seyma) Bence gayet güzel olurdu :) Pelin harika <3

05.01.2012 17:23:01

Misafir(oktay) Ikisini begeniyorum ama konu berbat buneya?

05.01.2012 17:25:58

Misafir(kardelan531) bence nehir erdoğan oynamalı çünkü bellayı andırıyor bence daha uyumlu olurlar:)

05.01.2012 17:33:47

Misafir(yasemin) ya ben AFK bitsin istemiyorum her hafta cumayi beklemek, cuma geldinde habire saat kac diye bakmak aliskanlik oldu :) Emir le Feriha daha asklarini tam anlamiyla yasayamdan AFK final olursa üzülürüm acikcasi... onca izlenmeyen diziler varken AFK nin FINAL yapcak olmasi beni coook üzdü... Cagatayida baska bir projeye yakistiramioyorum ... emire coook fena alistiim...

05.01.2012 17:35:41

Misafir(yonca) evet ya bencede hazal olsun pelin iyi hos güzel oyuncu amaaaa... bence hazal olsun lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

05.01.2012 17:53:44

Misafir(Busra) Pelin'i cok severiim..Cok basarılı..Cok tatlı..Cağatay cok donuk maaleseff :S ama yakısırlarr :) ama cağatay ulusoy kendini daha cok gelistirmesi lazıım..

05.01.2012 18:03:04

Misafir(elif taşkın) bence çok güzel bi dizi olur tebrik ediyorum ikisinide:)) vede başarılarr!!!

05.01.2012 18:18:58

Misafir(anti-twilight) şaka mı bu?zaten filmi yetmiyor muydu bide dizisini yapmışlar.

05.01.2012 18:28:25

Misafir(nil) evet hazal super olur.hem de yakisar bu karakter hazala

05.01.2012 18:54:22

Misafir(dilara) feriha ve emir olsun iyi arkadas olmuslardir adini feriha koydum dizisnde hem alisiklar ask yasamaya

05.01.2012 18:56:15

Misafir(dilara) eyer cagAtayi göreceksek ne olursa olsun da ama hazal da olsun ikisi bir anda tüm ikisi ayri yarim

05.01.2012 18:59:28

Misafir(meral) Bence mütiş ikili,mütiş proje..:D Her ne kadar Robert Pattınson Daha yakısıklı olsada :)

05.01.2012 19:11:27

Misafir(buket) bence... adini feriha koydum devamm etsinnn!!!

05.01.2012 19:14:43

Misafir(fiiz) pelinle çağatay yakışır ama peline daha güzel bir dizi daha çok yakışır.

05.01.2012 19:41:22

Misafir(ozan) yaaaa cagatay hazalla olsun ne bu ya pelin karahan hic yakismamis bence yapimci hemen bu cevapöara baksin ve vazgecdirtsin lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!

05.01.2012 20:13:27

Misafir(Senay) bence hic yakismiyorlar cagatayla pelin hazala daha iyi yakisiyor ayrica AFK daha iyi bunun konusu bile güzel degil-.- insallah yalan haberdir AFK daha güzel!!!

05.01.2012 21:08:39

Misafir(ummugulll) lutfen hazal kaya bu dizide yer alsin cunku cagatay ve hazal cok iyi yakisiyorlar lutfen hazal bu dizide yer alsin

05.01.2012 21:08:57

Misafir(nazli) ben alacakaranlik serisini coook beyeniyorum ama bence bunun dizi hali hiiiic tutmaz. ayrica bende pelinle cagatayi hic yakistirmiyorum

05.01.2012 21:28:23

Misafir(irem) pelin hazaldan kısa :))) bastı bacak tombul bişey ülkede güzel ve aynı zamanda boyu uzun kızmı kalmadı bütün bücürlerle oynuyor! AYRICA BU KDRMI YETENEKSİZ SENRARİSTLER BİR SENARYO YAZAMIYORLARMI! :)

05.01.2012 21:35:46

Misafir(asqımHazalKaya) HAZAL KAYA hayranı olarak.HAZAL'ın oynamasını çok isterim.çünkü çok yakışıorlar

05.01.2012 21:36:09

Misafir(Makbule) bence bu hic güzel degil!!! Senay ben sana katiliyorum! AFK cok Alistik Emir&Ferihaya:) cok da güzeler!!! bitek Onlar yakisiyor!! Hic bitmesin AFK bu diziyi hic begenmedim ayrica bizim cagatay AFK da oynuyor hic bitmesin ADINI FERIHA KOYDUM!!!En güzel dizi adini feriha koydum!!!

05.01.2012 21:45:25

Misafir(ALEYNAAA(anteepliiii)) Hic güzel degil!!!!!!:@ cagatay Buraya uyumuyor bir tek AFK!!! Ölümüne Kadar AFK!!! sinir oldum bu diziye ya-.-

05.01.2012 21:48:13

Misafir(Meryeem!) yaaaa noluyoruz yaa valla insani gicik ediyorsunuz yaa kesin degil anladinizmi AFK güzelim dizi bu sezon bitecegini beli degil anlayin artik bunu bee!!! Biraz haberleri okuyun yaa bilmeden etmeden birsey yaziyorsunuz üff üff sinir ediyorsunuz insani ya AFK!!! En güzel DiZI!!!!!!!!!!!! Seenayy sana hak veriyorum

05.01.2012 21:57:45

Misafir(melmel) pelin karahan son derece başarısız mimik sıfır bir özelliği olmayan bir kız.kavak yelleri zaten fiyaskoydu bide böyle bir dizi iyice felaket.başta ilerlemeye başlamış olan çağatayda kendine yazık eder bu kızla oynarsa kariyerine yazık olmasın.Hazal Kayayla baya iyiler

05.01.2012 21:58:07

Misafir(azeri kizi gunay) selam ben azerbaycandan yaziyorum cagataiyda cok seviyorum pelinide cok seviyorum umarim dizi sezounun damgasina vurur insallah arkadaslar hazalnan yakisdiriyorsunuz iyi diyorsunuzda pelinnen oyunan dizide cok guzel oynucaklar ve sizde birbirlerine cok yakisdiricaksiniz

05.01.2012 22:21:25

Misafir(eda) evet pelinime her şeyin en iyisi yakışır.daha güzel bir dizide oynasın.çok sevimli ondan vampir olmaz...

05.01.2012 22:21:33

Misafir(sena) pelinle çağatay aynı dizide güzel olur ama mümkünse vampir dizisi olmasınn...pellin çok şeker bir kız ondan vampir olmaz:)

05.01.2012 22:58:03

Misafir(isimsiz) işin içinde pelin varsa herşey harika olur... pelin ve çağatay'da harika uyum sağlarlar.yakışırlar... yalnız dizi için çok uğraşmaları lazım.böyle bir dizi çok emek ister. hoş gerçi haber yalanmış ama olursa ben izlerim yani...pelin için değer izlemeye...

05.01.2012 23:02:48

Misafir(Ebru) Allah askina Show TV'de yayinlansin. Burda, Isvecte Fox TV göstermiyor :(

06.01.2012 00:53:33

Misafir(burak) pelni kıskananlar yine iş başında,pelinin oyunculuğuda kendiside süper,pelin hangi dizide ve kiminle oynarsa oynasın izlerim.izlettirir.kyni izlettirdiği gibi.pelin muhteşemsin ve bu yüzdende çok kıskanılyorsun:)

06.01.2012 01:13:11

Misafir(Bahar) Lütfen SHOW TV de yayinlansin!!! Danimarkada FOX TV yok :(

06.01.2012 02:26:09

Misafir(sena) biraz allahtan korkun lütfen.pelin karahan iyi bir oyuncu olmasa yıllarca ky gibi fenomen bir dizide en ön plandaki başrol olabilirmiydi?yıllarca üst üste kanald nin en iyi kadın oyuncusu seçiebilirmiydi?yıllarca google da en çok tıklanan türk aktrist olabilirmiydi?kuzey güney dizisine ve daha başka dizilere başrol teklifi alabilirmiydi?allahtan korkun, ne istiyorsunuz pelinden.açık olunda herkes bilsin.pelinin bu rolün altından kalkacak yeteneği ve deneyimi var..çağatayın varmı bilemem.....umarım vardır ve peline yazık olmaz....

06.01.2012 02:44:37

Misafir(mete) pelin karahan kavak yellerinden başka daha önce bi projede yer aldı da benmmi haberim yok... elbette görecelidir ama benim fazlasıyla oyunculuğu beceremediğini düşündüğüm bir oyuncu.. çağğatay ulusoy a gelince sektöre yeni girmiş olmasına rağmen ekranda göz doldurabiliyor özelliklede bayan kesimin oldukça ilgi duyguduğu bir oyuncu...

06.01.2012 09:04:05

Misafir(misafir( sabina)) wimdiden sabirsizlandim ne zaman olacaq bakalim bir yandanda Adini Feriha koydum bitecek diye uzuldum (((

06.01.2012 09:24:19

Misafir(meltem) ay ne alaka pelin !! bir daha düşünsünler lütfen.bıkmıştık kavakyellerinde görmekten

06.01.2012 09:47:48

Misafir(derya) bu haber yalanmis..

06.01.2012 10:28:34

Misafir(....) Cagatay ulusoy alaca karanlik ta oynuyacak haberleri yalan dir menajeri yazmis

06.01.2012 10:40:38

Misafir(ceyda) 1. si bu haber çağatayın menajeri ve pelinn annesi tarafından yalanlandı... 2.si de peline laf söyleyenler dönüp önce aynaya bakın pelin hem başarılı hem de çok güzel yeter artık bu kadar kıskanmayın!!!!...

06.01.2012 14:01:48

Misafir(misafir) FİLMLERİ ÇOK TUTAN BİR DİZİNİN DİZİSİDE TUTAR

06.01.2012 16:01:23

Misafir(kardelen) ama böyle bir dizi çekilse çok farklı ve güzel olur bence..

06.01.2012 16:16:43

Misafir(hayırr) ya ikiside beni zerre kadar ilgilendirmiyor ama alacakarnlığıma dokunmasınlar

06.01.2012 18:39:19

Misafir(ESMAA(antepli)) bu hic güzel degil yaa!-.-üfüf sinirlendirmeyin insani!!!

06.01.2012 20:25:09

Misafir(FERIDE ) Pelinle cagatay hic yakismiyorlar bir tek CAGATAY&HAZAL<3*___* bence hic güzel degil Makbule sana katiliyorum!!! sizi cok begeniyorum cagatay&hazal<3

06.01.2012 20:30:17

Misafir(sibel) LUTFEN SHOW TV DE YAYINLANSIN FOX TV MIZ YOK BIZIM JE VOU AIME

06.01.2012 23:58:07

Misafir(semra) LUTFEN SHOW TV DE YAYINLANSIN FRANSA DA FOX TV YOKKKKKKKKKKKKKKK

07.01.2012 00:01:46

Misafir(filiz) nedir bu pelin düşmanlığı anlamış değilim.senaya sonuna kadar katılıyorum.illaki birkaç dizide oynaması gerekmiyor 5 yıl oyunculuğunu kanıtlamasına yetti.çokta başarılı.bu dizide oynarsa başarısını perçinleyeceğine eminim.kıskanan kesim belli zaten.onların kim oldukları malum.bir türlü hazmedemediler pelinin başarılarını.

07.01.2012 09:57:32

Misafir(Ecem) Ya Böyle bir dizi harika olur.Ama oyuncular alakasız gerçekten biraz benzeyen insanlar bulsalarmış.

07.01.2012 20:49:50

Misafir(hazal) bence alakasız ve hiç yakışmıyorlar

08.01.2012 18:21:43

Misafir(tuba) bence cook güzel olur ama ins show tv de ekrana gelir. cagtay ulusoy hazal kayayla ayni dizide oynuyor diye simdi birtek onunlami birbirlerine yakisiyor bence pelinlede cok yakisirlar. hazal kaya güzel ama pelin karahan odan daha güzel ve sirin...

08.01.2012 19:10:53

Misafir(filiz) tuba sana aynen katılıyorum.pelin hem daha güzel ve sevimli,hemde daha yetenekli bir oyuncu...

10.01.2012 23:21:16

Misafir(ceyda ) bence gerçek değildir çağatay ulusoy adını feriha koydum dizisi bitmeden bir dizi teklifine imza atmamıştır adını feriha koydum dizisinin bitmesini hiç istemiyorum çağatayı görünce çok mutlu oluyorum onu tüm kalbimle seviyorum çağatay <3 < 3 <3 <3 <3 <3 <3

11.01.2012 15:41:06

Misafir(senanur ) bence spr olur ben bitmesini istemiyorum afk nin amam bu dizi bomba gibi düşcek bence spr olur

12.01.2012 01:51:06

Misafir(Team Twilight.) Evet pelin karahan şirin bi kız çağatayda iyi.İkisi yakışıyorda olabilirler, ama Alacakaranlık'ın zerre kadarını bile canlandıramazlar bence.Zaten Kris ve Rob un tipinde gizemlilik ve böyle değişik bişey var işte ama onlarda yok maalesef. Bence AFK devam etsin :)

13.01.2012 17:29:31

Misafir(gözde) çağatay neyse olurda pelinden nefret ediyorum hiç olmaz hem türkler twilight ı yapamaz ya tutmaz o dizi makyajını bile zor yaparlar ayrıca yalan habermiş çağatay öyle bişey yok demiş bir vampir filmi için yeterince ii efct olucağını sanmıyorm demiş haklı

14.01.2012 15:35:49

Misafir(İNADINA TWİLİGHT) orjinali sıkıyo diyenler twilight dünyada en çok izleneen filmler arsında türkiyeden hiç bir oyuncu onlar kadar güzel oynayamaz ve dizi tutmaz ayrıca pelinde sadece gözlerden kurtarıo ağız bişeye benzemiyo penguen gibi yürüyo çağatay robert abnzemiyo ama olbalr neyse sonuçta gerçektn berbat bi kadro olur

14.01.2012 15:44:04

Misafir(filiz) allahım ya pelini bu kadar kıskanmayın ağzı burnu hokka gibi.onun o yürüyüşüne kurban.pelin her rolün altındanda kalkacak kapasitede bir oyuncu.twilight türkiyede tutarmı onu bilemem ama pelin türkiyede tutunca bazıları çılgına döndü.onların yarıştırmaya çaıştığı oyuncuya gelmiyor böyle teklifler naapsınlar.onlarda böyle anticilik yapıyolar işte.ayrıca pelin teklifi kabul etmemiş.bir dahaki teklife kadar rahat olun anticiler.nefretinizi kusmak için daha çok fırsat çıkar size.pelinle ilgili her haberin altına yaparsınızoo kıskaç yorumlarınızı.aman sıkı takip edin atlamayın sonra:)

15.01.2012 09:33:02

Misafir(eViN) bence pelin karahanla güzel olmaz.hazal kaya ile daha güzel olur:)

19.01.2012 15:04:22

Misafir(Begüm) Bazıları adını feriha koydumda emir olunca o dizi düşer diyo ama adını feriha koydum bu sezon sona eriyor. Çağatay olduğu için bu dizi kesin tutar...

20.01.2012 17:48:44

Misafir(Buse) çok saçma olur böyle dizilerin Türkiyede tutucağını hiç sanmıyorum hem vampir olmaları için biraz tenlerinin beyaz olması lazım nasıl olcak? üstün bi çalışma gerektiriyo hem ben alacakaranlık serisinden nefret ediyorum bu diziyi izliyeceğimi de hiç sanmıyorum tutmazda zaten!

21.01.2012 12:57:31

Misafir(nurr) alacakaranlıqı cok seviyorum ama adını feriha koydum dizisinide cok seviyorum ikisini ayırt edemiyorum benim gözümde aynııı sevgileriiii :) madem alacakarnlığı dizi yapıyorlar ( bu çok güzel olurrr ) çağatayıda adwerd o zaman hazalıda bella yapsınlarrrr !! pelinde nerden çıktıı.. :@ biz A.F.K izleyicileri olarak onları bir bütün gibi benimsedikk yani sevgili olmasalarda sevgili gibi hissediyoruz simdi çağatayla pelin dizi gereği aşk yasarsa o diziyi kimse izlemezz çağatayı cok sevdğim halde ben yüzüne ble bakmam yapımcılara sesleniyorum sacmalamasınlarr bella hazal olmalııı..

21.01.2012 14:37:23

Misafir(Misafir) Alacakaranlik, bencede Türkiyeye adapta olamaz.Filim zaten cok sikiciydi , oyunculara yazik.Bu dizide rol alirsa Cagatay, saniyorum kaybeder. Simdi bayan oyunculara yakistirmak , biraz zor gelir, cünkü Adini Feriha koydum dizisinde Hazal Kaya partneri ile cok yakisiyorlardi. Bence Ceyda Ates daha iyi gider, kiz cagiz cok dynamik .

21.01.2012 15:03:33

Misafir(filiz) ne saçmalıyorsunuz ya.nerde görülmüş aynı oyuncuların üst üste ayrı dizilerde oynadığı.peşin hükümlüsünüz.pelin daha sevimli ve daha güzel oynasalar eminim daha çok yakıştıracaksınız.ama zaten pelin ve çağatay kabul etmemişler.

21.01.2012 18:40:05

Misafir(misafir) bence alacakaranlık adlı filmi dizi yapmaları saçma... tamam madem yapıyolar "bella swan" rolünü hazal kaya oynamalı çünkü pelin karahan baya olgun bir kişilik. "bella" ise sanırım filmde daha küçük yaşlardaydı. hazal hem küçük gösteriyo...hem de A.F.K. dizisinde çağatay'la oluşturulan tiplemeleri çok gsl...artık bu iki tipleme herkes tarafından biliniyo değiştirilmesin...bence bu dizi olursa başrol hazal ve çağatay'ın olmalı!!!

23.01.2012 17:43:56

Misafir(misafir) bence tanınmayan karakterler olsaydı daha ii olurdu. ikiside ii oyuncular ama vampir filmi çekmek onların işi değil diğe düşünüyom

24.01.2012 12:59:47

Misafir(Feride) bence hic güzel degil ayrica hazal Kaya da cirkin falan degil o daha tatli bence!!!!!!!!-.- hazal ve cagatay tek yakisiyooor!!! Bu dizide sacma tek güzzel dizi Adini Feriha Koydum<3<3 Hazall ve cagatay cok seviyorum ve SENAY sana katiliyorum!:)

26.01.2012 21:25:55

Misafir(Diilaaara) hic güzel degil valla cok sacma ya-.- ölümüne kadar AFK!!!!<3

26.01.2012 21:27:32

Misafir(Seeheeer) coooooooooook saccma yaaaa tutulmaz bu ya!!!! AFK<<<< en güzeli!!!:D

26.01.2012 21:29:55

Misafir(SeLiiiiin) Haaaaazalim daha güzzel cagatay hazal ayy yerrim ya en tatliari cok seviyorum onari!!!!AFK:):):)

26.01.2012 21:31:48

Misafir(Seenaay) tesekkür ederim Filiz;) Adini feriha koydum<3<3 haaaaaazal caaaagaaatayy:):)

26.01.2012 21:33:24

Misafir(ELiF(SeeinMäädchen)) bence hic güzel degil tek AFK güzel!!!!! cagatayla pelin hic yakismiyorlar-.-!! tek hazzala<3 cagatayvehazaaaaaaal:)*______* cok tatlilar ya cooook seviyorum onlari!!!! Seeennaaya katiliyorum! DILARA ve FERIDE haklilar!!!!

27.01.2012 13:07:28

Misafir(dfghjk) Kesinliklee hazal kaya olmalı peelin hiçde yakışmıyacak hazal daha çok vampiri amınsatıyor ...

30.01.2012 16:44:04

Misafir(sena) pelin olursa dzi daha çok izlenir.enazıdan ben ve benim gibi bir çok kişi srf pelin içinizleriz diziyi ama peli kabu etmemiş.peline dahagüeleklifler gelir zaten.ço özledik pelini.inşallah çok güzel bir proeyle izleriz.geleek sezon.

31.01.2012 13:57:11

Misafir(çağatay hastası) bnce çağatayın olması yetiyoda artıyo bile bella bnce kimin olması sorun değil önemli olan edwardın çağatay olması bnce

03.02.2012 02:38:37

Misafir(çaça) adını ferıha koydum bu yıl sezon fınalıne gırmıcek mıydı laa

04.02.2012 15:55:57

Misafir(deniz) iyiki edward karakterini cagatay canlandiriyor.cagatay icin onu cok sevdiyim icin o diziye bakicam baskasi oynasa hayatda bakmam

04.02.2012 19:53:20

Misafir(cagatay fani) nasil yani hangi film anlamadim yaaa ??

05.02.2012 14:27:53

Misafir(kerem) pelinle çağataymı offf süper olur.çok yakışırlar.......

07.02.2012 20:52:45

Misafir(twilight) kesinlikle çok saçma dizi olması .... bence filmin yerini asla tutmaz ..özellikle pelin karahan asla yakışmaz.......

10.02.2012 20:06:47

Misafir(şermin) ayy çok güzel olur.pelinim yine harikalar yaratır.çağataylada çok yakışırlar.dizide fenomen olur.çağatayda pelinde çok sevilen oyuncular.çok fanları var birlikte dizi çekerlerse çok izlenir.

11.02.2012 15:27:42

Misafir(çağatay) çağatay la pelin hiç yakışmıyor onları nasıl yan yana koyarlar inanamıyorum çağatay ulusoy bitek hazal kaya ya yakışıyorrr

13.02.2012 17:29:10

Misafir(irem) çağatayla pelin süper olur bence ama bu teklifi ikiside kabul etmemiş.başka bir dizide ikisini görürüz seneye sanıyorum.iyi bir eşleşme olmuş.ikiside çok sevilen oyuncular.birlikte bir dizi çekerlerse çok reyting alırlar.ikisinide çok seviyorum.özelliklede pelin hem güzelliğiyle hemde oyunculuğuyla perfect.

15.02.2012 09:24:37

Misafir(SELİN) bence çağatay ulusoy olmamalı edward la hiç bi alakası yok bence oyuncuların hiç biri uygun değl kadronun değişmesi lazım

21.02.2012 17:18:32

Misafir(Reyhan) ben afk hic bitmesin istiyordum biterse cagatayi göremicem diye ama simdide hemen bitsinde yeni dizisi baslasin istiyorum

22.02.2012 09:15:17

Misafir(nur) sana katılıyorum selin çağatay edward olmamalı

22.02.2012 13:33:23

Misafir(nil) o filmin dizi yapılması biraz riskli bence o efektleri falan nasıl yapacaklar komik olmaz mı?başka bir dizi olsaydı ve çağatay pelin ikili olsaydı o olurdu işte.illa hazal diyosunuz tmm ama AFKda çift olarak benimsenmelerinden kaynaklanıyor.aradan zaman geçsin çağatayla oynayan her kim olursa mutlaka yine yakıştırma yapılacaktır.hangi karakterlere alışmadık ki hepsini de zamanla unuttuk bu da öyle olacaktır eğer kesinse.teklifi kabul etmemiş olabilirler malum pelin yeni evli yeni proje yapmaya pek istekli değil bu aralar eğer fikir değiştirmezse.alacakaranlık olmasa da çağatay başka bir projede mutlaka yer alacaktır.onun yeni partnerine de alışırız merak etmeyin.ama çağatay pelinle iyi ikili olabilirdi niye olmasın?aslı enver murat yıldırımla ikili olacak mesela demekki olabiliyor.

26.02.2012 17:43:32

Misafir(asdf) bütün dizilerimiz de amerikan çakması zaten

04.03.2012 20:46:56

Misafir(xy) super olur bence

04.03.2012 22:01:31

Misafir(twilight) bence kesinlikle alacakaranlık dizi olmamalı bırakında öyle film olarak kalsın hep böyle yapıyolar zaten filmleri dizi haline getiriyorlar hele hele çağatay ulusoy olmasın bir kere o çok uzun boylu pelin karahan çok kısa bu şekilde bir kadro yapmasınlar berbat olur filmin orjinali daha güzel ayrıca alacakaranlığı çok seviyorum

08.03.2012 21:56:03

Misafir(seda) bence güzel olur 2side o karakterlere çok yakışır ama pelin ablamızla çagatay abimizi birbirine çok yakıştırmayınız pelin ablamız evlenmiş ve allah mesut etsin:)

13.03.2012 14:15:23

Misafir(pel'n) bu dizi bence süper olur ayrıca pelin karahanla çağatay ulusoy yakışıyo

29.03.2012 18:57:47

Misafir(Menevşe) PROJEDEKİ TÜM ARKADAŞLARA KOLAY GELSİN... UMARIM DİZİ ÇOK BAŞARILI OLUR DA TÜRKİYE DE BUNA BENZER DİZİLER YAPILMAYA BAŞLAR...

12.04.2012 13:14:10

Misafir(meral) cagatay ulusoyla hazal kaya birbirlerine cok yakisiynr bence ikisi birlikte oynamaliydilar

12.04.2012 22:37:01

Misafir(rukiye) alacakaranlık deyince ilk aklıma hakan kurtaş geliyor , zira kendileri gerçekte de edward e çok benzemektedir , yapımcılar bence bir kez daha düşünün , hakan kurtaş gibi varken ...

20.04.2012 18:08:21

Misafir(hande) bence çağatayla en çok ceyda ateş yakışıyor ikisi başka bir dizide oynasın.

27.04.2012 17:01:17

Misafir(munnn) kesin tutmaz, ya feriha bitmesin :(

05.05.2012 20:13:08

Misafir(çağatayııım) çağatay ulusoy bu diziye çok yakışıcak bence süpeeeer bi dizi olucak çağatay ulusoy :)

10.05.2012 16:25:01

Misafir(esosago ceza) afk gibi cidi olursa mutlaka tutar ama kutsal damacana drokula gibi olursa hiç ve hiç tutmaz dizi dizilikten çıkar bence fakat çağtay ve pelin bu roller için uyugunlar