REYTİNG YÜZÜNDEN BU SEZON KALDIRILAN DİZİLER!

Reyting operasyonu sonrası izleme ölçümleri süresiz durduruldu ancak sezon başından beri büyük heveslerle başlayan birçok yapım yayından kaldırıldı yani reyting denen azaba yenik düştü.

Magazin - 23 Aralık 2011 12:48
REYTİNG YÜZÜNDEN BU SEZON KALDIRILAN DİZİLER!
İşte kanalların yayından kaldırdığı o diziler:

Kanal D
Bizim Yenge

Star TV
Ay Tutulması
Geniş Aile
Anneler ile Kızları
Papatyam
Yalancı Bahar

Show TV
Sensiz Olmaz
Gün Akşam Oldu

ATV
İstanbul'un Altınları
Aşağı Yukarı Yemişlililer
Reis
Seni Bana Yazmışlar
Kurşun Bilal
Bir Günah Gibi
5'er Beşer
Kalbim Seni Seçti

FOX TV
Zehirli Sarmaşık

TNT
Dedektif Memoli
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(11 Yorum Yapıldı)

Misafir(=)) Stardaki dizilerin bitiş sebebinin reytingle alakası yok.Kanalın sahibi değişmeseydi devam edecekti hepsi.Kanalın şimdiki dizileri daha az reyting alıyor kafalarını taşlara vuruyorlardır kesin.Ama reyting ortadan kalktığına göre artık yedikleri hakları düşünürler =)

23.12.2011 13:30:43

Misafir(derya) kalkan dizilerin bi cogu miymiydi beee.seyirciyi icine alacak senaryolar yoktu.zehirli sarmasik,sensiz olmaz,kalbim seni secti hepsi sinirdi

23.12.2011 13:54:57

Misafir(ahu) merak ettiğim bi dizi var o da akasya durağı izleyen takipçisi olan var mı neden kaldırılmadı ?

23.12.2011 14:28:32

Misafir(Bakuden...) Detektif Memolinin reyting toplamasi ise imkansiz... Hatta onun yeniden cekilmesi bile yanlish bi fikirdi... Eski soundtrackla yeni Memoliyi izlemek... fleket!!! Yani yapimi bashdan yanlish!!!

23.12.2011 14:44:01

Misafir(sevgi) .Yalancı Bahar belki çok kaliteli bir yapım değildi ama Star Tv kanalı satılmasaydı devam edecekti.tabi kanal satıldı.Ne oldu peki.Star tvnin yeni sahipleri bu dizinin aldığı reytingleri beğenmeyip diğerleriyle birlikte yayından kaldırdı ve yerine başka diziler getirdi.emin olun yeni dizilerin hepsine baktım.hepsi yalancı bahardan bile daha kötü senaryolara sahipler.ve tabi hiç bir reyting alamadılar.yine ilginç olan Star Tv yalancı baharı kaldırdı daha 2 ay olmadan şimdi ekranda gece gündüz tekrarını veriyor.madem tekrarı verilecek kadar izlenen bir diziydi niye kaldırdınız öyle değil mi? amma reytinglerde yapılan şike yüzünden amma başka sebepten bu dizi kaldırıldı ama olan oyunculara ve set çalışanlarına oldu.

23.12.2011 15:08:22

Misafir(ayşenur) bence alakası yok hepside beğenilmeyen diziler hiçbirinide izlemiyorudum kanallar haklıydı kaldırmakta zehirli sarmaşık kalabilirdi ama neyse