Uludağ

Sinem Kobal, Fahriye Evcen'le buluştu ve..

Arda Turan'la evlilik arifesindeyken ayrılan Sinem Kobal, yakın arkadaşı Fahriye Evcen'le buluştu.

Magazin - 19 Şubat 2014 15:52
Sinem Kobal, Fahriye Evcen'le buluştu ve..
Uzun süredir birlikte olduğu nişanlısı Arda Turan'dan ayrıldıktan sonra zor günler geçiren oyuncu Sinem Kobal arkadaşlarıyla zaman geçirmeye başladı.

Son olarak kendisi gibi oyuncu olan Fahriye Evcen'le buluşup dertleşen Kobal'ın bu fotoğrafını Evcen Instagram hesabından paylaştı ve altına "Kuzumu ve sohbetini cokkk ozlemisiiimm" notunu düştü.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(8 Yorum Yapıldı)

Misafir(zeynep) Sinem kobal Arda yuzunden gundemde ve haber yapiliyor aslinda kimsenin de umrunda degil! Bir yil sonra bakalim Sinem hanim ne sekilde gundemi mesgul edecek? Neyse ki Fahriye evcen basarili oyuncu yaptigi isle taniniyor ve seviliyor.

19.02.2014 16:10:43

Misafir(Elif) Hayir bence aksine Arda Sinem sayesinde unlendi Sinem hic bir zaman unutulmayacaq..ikiside basarili bir oyuncu Sinemde Fahriyede...

19.02.2014 16:32:07

Misafir(gunel) Arda Türkiyenin avrupadakı gururu turkiyenin №1 futbolcusu arda olmasa sinem hiçti haberlerde her zaman Ardanın eski sevgilisi sinem diye geçicek.

19.02.2014 16:57:51

Misafir(cansu) Sinem 13 yaşından beri ekranlarda zeynep hanım Arda dan öncede çok tanınıyordu şimdide çok tanınıyor gelecektede çooooktanınacak üzülmeyin canımmmm çalışın sizinde olsunnnn haaa haaa ne kıskanç insanlar var ya sırf laf söylemek olsunn komiksinizz...Sinem çok güzel çok başarılı çok hanımefendi çooookkktaa SEVİLİYOR

19.02.2014 17:28:37

Misafir(ali) Sinem çok güzelsin ikinizde hanım hanımcık güzel ve başarılısınız,birde ünlüler birbirini çekemez derler yeni nesl olarak gerçekten örneksiniz tebrik ediyorum yürekren.Sinemin birçok oyuncu arkadaşıyla çok güzel ilişkisi var helal olsun ama çokk özlendi inş. bir an önce dizilerde izleriz,uzun yıllar ekranda olmalı çok yakışıyor...

19.02.2014 17:55:44

Misafir(ceylin) sarışın ve esmer bombalar yan yana.. yanlız oyunculuk olarak fahriye önde..sinemi arda olmasa hatırlamayacagız bile

19.02.2014 22:08:57

Misafir(zehra) Arda yokken Sinem vardı. Bunu da göz ardı etmemek gerek.

20.02.2014 09:29:38

Misafir(papatya) bu haber en çok fahriye evcen için tıklanıyor sinem için değil millet bıktı artık sinem arda geyiğinden