Uludağ

TUBA BÜYÜKÜSTÜN EŞİNE OLAN AŞKINI ANLATTI!

Tuba Büyüküstün eşi Onur Saylak'ta en çok etkilendiğini özelliğini söyledi.

Magazin - 17 Aralık 2011 04:02
TUBA BÜYÜKÜSTÜN EŞİNE OLAN AŞKINI ANLATTI!
Şimdilerde hamileliğinin 8. ayında olan Tuba Büyüküstün, Fas'taki bir dergiye konuştu. Güzel oyuncu, hamilelik sürecini kitap okuyup yemek yaparak geçirdiğini açıkladı.

Gönülçelen dizisindeki rol arkadaşı Onur Saylak ile evli olan Tuba Büyüküstün, "Bir erkekte sizi ne etkiler?" sorusuna; "Sıcacık bir gülüş... Onur'da da beni bu etkiledi" dedi.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(31 Yorum Yapıldı)

Misafir(sena) bize ne ? sordukmu..bu kadından kurtuluş yok.sıkıldık artık bundan..

17.12.2011 11:04:27

Misafir(nevin) onun içinmi ? bebeklerden sonra mecburi evlilik..cahil değiliz, geç bunları geeeeeeeç....sıcacıkmış, evet bir hayli sıcak ama ha ha haaaaaaaaaa.......hiç sevmiyorum şunu....

17.12.2011 11:09:30

Misafir(fey 35) tubanın fanı falan değilim ama.çok güzel olmasına rağmen güzelliğe odaklı yaşamayan bir insan çok mütevazı ve bunun ispatıda öyle bir kişiyi seçmiş olması bence..

17.12.2011 11:23:03

Misafir(beril) sena sevmedigin birinin haberini okuyup bide yorum yapiyosun hem seviyosun hemde kiskaniyosunki yaziyosun biseyler

17.12.2011 13:22:08

Misafir(simay) tuba yı çok seviyorum onurun sıcak gülüşü çok yakında yalancı bir gülüşe dönebilir mecburi bir evlilik yanında çanta vazifesinde bir adam sıcak gülüş yakında soğuk sahte bir gülüşe dönebilir

17.12.2011 13:22:19

Misafir(ceren) Ne güzel söylemiş, gerçek aşk işte... Kıskananlar doluşmuş buraya gene. Tuba-Onur mutluluğu birilerini kıvrandırıyor.

17.12.2011 13:25:20

Misafir(lamiss) tuba forever in arab lands best actressss

17.12.2011 13:37:49

Misafir(@sena) tamam sevmiyorsunuz onun haberini ne icin okuyorsunuz anlamadimm kiskanclik olsa gerek tamam sevmeyin baskasi sever ...arab üklerinde songül önden ve tuba yi cok seviyorlar...

17.12.2011 13:40:12

Misafir(almanyadan ) Bu kadını seviyorum ve onun güzellik ve cesaret hayran.İnsanların onun başarısının çok kıskanç olduğunu düşünüyorum. o saygı hak ediyor eleştirdi değil

17.12.2011 13:48:14

Misafir(misafir (misafir)) hala cikip sahte gulucuklerle yalan soylemeye devam ediyor bu kadin ! kurtulamadik gitti bu kadindan !:(

17.12.2011 14:06:03

Misafir(konuk) hayatimda bu kadar itici bir cift gormedim :(

17.12.2011 14:07:27

Misafir(.) Yorumlari okudum da,bize ne diye yazan kisilere sormak istiyorum,hakikaten size ne de gelip haberin altina yorum yaziyorsunuz?Size ne de evlenmeden hamile kalmasini sorguluyorsunuz?Bu ne kontrolsüz özgüvedir yahu,size ne sahiden? Tuba Büyüküstün azimsanamayacak kadar cok fan kitlesine sahip bir oyuncu.Onunla ilgili hersey elbette ki haber degeri tasiyor magazin dünyasinda.Esine olan askini sormuslar o da anlatmis merak edenlerine,size degil yani,üzerinize alinmayin. Allah Tuba Hanim ile Onur Beyin mutluluklarini daim etsin .

17.12.2011 15:29:42

Misafir(bahar) Neden herkes herkesin namusunun pesine düsmüs.Kadin evlenmis hamile birakin insanlari... Bir düsünün siz ne kadar düzgün yasiyorsunuz !? Ayrica tebrikler Allah anali babali büyütsün.

17.12.2011 15:34:16

Misafir(yazık) yazık diyorum bir modadır gidiyor evlenmeden hamile kalıp sonra nikahlanmak asıl anlamadığım birde masumları oynamak)))çocuk baksın artık gerçekten sıkıldık.

17.12.2011 15:57:01

Misafir(7777) ne kadar cahilsiniz beren ve cansel fanları Tuba hamile kaldı diye mecburi evlilik yapacak birisimi onu doğudaki çaresiz kadınlarla karıştırmayın sevmese istemese tek başına çocuklarını büyütebilirdi bunu karşılayacak maddi gücü ortada siz gidin berenin sayısız sevgilileri ile ilgilenin

17.12.2011 16:09:08

Misafir(tubaaa) sena ve nevin kıskançlığınızdan çatlayacaksınız azcık kendiniz olun

17.12.2011 16:20:31

Misafir(erva nur) MUTLULUĞUN DAİM OLSUN.TUBAM

17.12.2011 17:33:30

Misafir(Misafir) çok itici antipatik biri ...

17.12.2011 17:35:53

Misafir(merve) Anlat anlat Tuba,Asi dizisinde yüzüne bakmazdın Onur'un .Noldu da birden böyyle oldu acabaa???? K endin inan önce söylediklerine

17.12.2011 18:34:53

Misafir(inandik) bizde inandik..hemen evlendizin ortaya cikinca hamile oldugu..kimseyi kandirmasin..gözümüzden düstün kadin..

17.12.2011 19:20:25

Misafir(utku) çok güzel cevap vermiş birisi sizi nasıl elde eder beni elde eden biri var zaten bravo mükemmel bir cevap

17.12.2011 21:09:53

Misafir(Esra) Ya yine ergen dolmuş bu Tuba haberi de :)

17.12.2011 21:24:18

Misafir(Tubalover) Haset ve kıskançlık. fazla başarı=daha fazla eleştiri Tuba her zaman iyi olacak .

17.12.2011 21:56:19

Misafir(Tubalover) Haset ve kıskançlık. fazla başarı=daha fazla eleştiri Tuba her zaman iyi olacak .

17.12.2011 21:56:19

Misafir(tuba) harikasin tuba seni cok seviyorum.

18.12.2011 00:32:19

Misafir(fatih) sade ve sadece tuba.1 numaramsin hep öyle kalacaksin.guzelligin asaletinle

18.12.2011 01:23:35

Misafir(misafir) Onur bir prenses gibi Tuba davranır ve ne kadar değerli olduğunu çok iyi bilir .Ona kendini daha fazla seviyor ,bu yüzden Tuba onu sevdi . o dört yıl boyunca oldu ve böyle kalacaksın. mutluluklar dilerim

18.12.2011 07:18:09

Misafir(sbl) begenmiyorsan okuma ilgilenme oturupta vakit ayırıp yazı yazma kıskançlıktan ne yazacaklarını şaşırıyorlar ....çok komiksiniz....tuba mükemmelsin ve aynı şekilde devam et ama bir şey itiraf edeyim en gülüş senin......

18.12.2011 11:12:34

Misafir(Mis.Afir) Tuba Onur'un yüzüne bakmazdı diyen arkadaş Tuba Hanım ile Onur Bey'in taaa o dönemden ne kadar yakın olduğunu biliyor mu ? Hayır birebir şahit oldum Onur Bey ve Tuba Hanım'ın dostluğuna.Çokta yakıştırırdım.O zaman şartları uygun değildi, ikisininde fırtınalı beraberlikleri vardı.Hatta Tuba Hanım'ın Onur Bey'e dert yandığı zamanları da hatırlıyorum Sami Bey ile ilgili. Ilk göruste yere basmayan aşklardan degil onların askları!Ve onları birlestiren kader.

18.12.2011 12:41:19

Misafir(00aa) valla tubayı beğeniyorum ama kusura bakmasın aşkına inanmıyorum. tubanın hallerinde, tavırlarında ve özellikle de bakışlarında aşk diye bişey göremiyorum ben. onur aşık olabilir ama aşık tuba kesinlikle bu değil. tubanın hayatında bülent inal diye bi adam vardı ve ona ne kadar aşık olduğunu her halinden belli oluyordu. onura bakışları bile bi tuhaf. elle style gecesine kadar verdiği bütün karelerde suratsız, mutsuz bi ifadesi vardı. hayranlarının hala yanında olduğunu görmesi onu bi nebze mutlu etmiş olmalı ki ancak son verdiği fotoğraflarda gülen yüzünü görebildik. neyse yine de hayırlısı olsun onun için...

18.12.2011 12:50:42

Misafir(Ali) Canim benimmmm en sıcak gülümseme sizin Tubam.Seni çok özledim, sen olmadan hayat çok zordur. Seni çok seviyorum, lütfen en kisa zamandan geri don sen olmadan ölüyorum ben.

19.12.2011 04:10:01