Gecce Mekan Oscarları

TUBA BÜYÜKÜSTÜN'ÜN BABASI MASON ÇIKTI!

Fatih Altaylı’nın ‘Teke Tek’ programında ekrana gelen gizli kamera çekimlerinde ilginç bir tesadüf ortaya çıktı...

Magazin - 21 Ekim 2010 09:47
TUBA BÜYÜKÜSTÜN'ÜN BABASI MASON ÇIKTI!
Habertürk TV'de önceki akşam yayınlanan Fatih Altaylı'nın 'Teke Tek' programında ekrana gelen masonluğa giriş (Tekris) töreninde gözleri bağlı adaylardan biri, ünlü oyuncu Tuba Büyüküstün'ün babası Serdar Büyüküstün çıktı.

TELEVİZYONLARDA BİR İLK DAHA

Yok böyle tesadüf! Habertürk Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Fatih Altaylı'nın Habertürk TV'de yayınlanan Teke Tek programına önceki akşam Hür ve Kabul Edilmiş Masonlar Büyük Locası Büyük Üstadı Remzi Sanver konuk oldu. Programda, Özgür Masonlar Büyük Locası'nda yapılan masonluğa giriş 'Tekris' töreni görüntüleri yayınlandı. Törende mason olmak için başvuran adaylardan biri ünlü oyuncu Tuba Büyüküstün'ün babası Serdar Büyüküstün çıktı.

GÖZLERİ BAĞLI MABEDE GİRDİ

Tekris töreninde “Serdar Büyüküstün-Elektrik Mühendisi ” olarak tanıtılan Tuba Büyüküstün'ün babası daha sonra gözleri bağlı olarak bir sopanın altından mason mabedine giriş yapıyor. Serdar Bey, mason mabedinde gördüklerini ve duyduklarını kimseye söylemeyeceğine dair namusu ve onuru üzerine söz veriyor. Daha sonrada diğer adaylarla birlikte mason andını tekrarlıyor.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(10 Yorum Yapıldı)

Misafir(yorumcu) ben görüntüyü izlemiştim soyadını duyunca aceba mı dedim kaçtane büyüküstün varki nitekim doğruda çıktı çok şaşırtıcı.

21.10.2010 10:31:09

Misafir(emine özaslan) hiç şaşırmadım aslında :)

21.10.2010 10:33:45

Misafir(yorumcu) türkiyede çok mason var benim bildiğim orhan gencebay bunlardan birisi tuba büyüküstünün adının bunlara karıştırılması hiç hoş değil

21.10.2010 12:19:25

Misafir(tubammm) lütfen tubanın ismini böyle haberlerde kullanmayın bu tubanın babasının kararı tubayla ne alakası var. tubayı çok seviyoruz ve isminin böyle anılmasınıda istemiyoruz .o herşeyin en güzelini hak eden güzeller güzeli başarılı bir oyuncu birazdan bu yönünden bahsededin.her zaman arkasındayız tubanın. onun böyle binlerce fanı olduğundan dolayı sırtı asla yere gelmez

21.10.2010 19:35:13

Misafir(Tuba sever) Tuba Büyüküstün'ü sevmemizi etkilemez bunlar.Tuba'nın her zaman ne olursa olsun arkasındayız.İnsanların kişisel tercihleridir yaşama şekilleri.Ki babasından dolayı da Tuba'yı yargılayamayız.Tuba'nın masumiyetini engelleyemez çıkan haberler.Ne amaçla yapıldığı da belli...Yolu gerçekten açık olsun çok değerli muhteşem bir insandır kendisi :)

22.10.2010 12:34:31

Misafir(murat ö.) tesadüften doğan bir haber yada gerçekten tesadüfmü ?birileri serdar büyüküstünün canını yakmak için kızı tuba büyüküstünü kullanıyor olabilirmi? diye düşündürttü bu olay .çünkü bizim milletimiz çok sever böyle olayları zira birkaç gazetede yapılan yorumları okuyunca bunu daha iyi gördüm. bu haberden zararlı çıkan tuba büyüküstünden başkası değil, oda sevmeyenlerinin gazabına uğruyor çünkü bahane bulundu saldırıya geçildi.bu ülkede mason olduğunu açıklayan sanatçılarımız var doğrudan kendilerinin mason olduğunu söylüyor lar .bu olayda adres tuba hanımın babası fakat eleştirilen tuba hanımın ta kendisi çok enteresan. tuba hanıma tavsiyem ;yolunuza devam edin yazılanlara aldırmayın .

22.10.2010 13:05:47

Misafir(ismi yok ) ben tubanin bileginde sürekli kabballah üyelerinin taktigi kirmizi bilezigi görüyordum ve sadece tuba da degil bir kac tane türk ünlülerde daha görmüstüm demek ki tesadüf degilmis :) dikkat ederseniz sizde görürsünüz ! madonna ve britney spears gibi amerikan ünlüler de takiyor o kabalah bilezigi

22.10.2010 18:04:19

Misafir(MİSAFİR) babası masonsa kızı ne yapsın bu tar haberlerle tubayı kimse yargılamasın nice ünlüler var babasını sevmeyen yada babasını görmek istemeyen herkez işine baksın

22.10.2010 22:52:41

Misafir(misafir) kızın canı niye yansın bu haber yüzünden anlamadım?masonluk hakkında bir bilgimiz yok herşey kulaktan dolma,eğer herkes herşeyi bilebilecek olsa masonluk diye bişey olmazdı.gizli tuttukları için herşeyi herkese esrarengiz geliyor bence.ayrıca bilekliğin masonlukla alakası yoktur çünkü bayanlar mason olamaz...fatih altaylıda açıklanmıştı.

26.09.2011 13:05:20

Misafir(bilirkişi) babasının mason olmasının kötü birşey olduğunu nerden çıkarıyorsunuz ki?

24.05.2013 13:34:13