Ünlü oyuncu ameliyatla erkek oldu!

Bugün bunu tartışıyoruz...

Magazin - 25 Şubat 2013 10:31
Ünlü oyuncu ameliyatla erkek oldu!
Genç oyuncu Nil Erkoçlar, Ayşe Arman’a verdiği röportajda cinsiyet değiştirdiğini ve yeni adının Rüzgar olduğunu açıkladı. 27 yaşındaki ouuncunun bu açıklamaları özellikle sosyal medyada büyük ses getirdi. Ünlü kadınlar Nil Erkoçlar'a destek verirken bir grup ise bu duruma karşı çıktı.

Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz..

Sizce Nil'in cinsiyet değiştirmesi doğru mu ve kadından erkek olur mu?

Nil Erkoçlar'ın Ayşe Arman'a verdiği röportaj için;
magazin

Sosyal medyada neler konuşuldu?
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Nil Erkoçlar

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(69 Yorum Yapıldı)

Misafir(Merve) soklardayim! yuh yani

25.02.2013 10:39:09

Misafir(HTC) insan kendını nasıl hıssetmek ıstıyorsa oyle olmalıdır. Çok yakışıklı biri oldu bence. Rüzgar'kende ekranlarda görmek isteriz.

25.02.2013 10:39:38

Misafir(Fatma) Ablasi neden inkar etti ben onu anlamadim. Sirf erol köseye inat olsun diye. Adam ne dese cikiyor ya.

25.02.2013 10:40:10

Misafir(demettt) yazık olmuş! Çok güzel bir kızdı...

25.02.2013 10:40:33

Misafir(Aynur) Allahim dunyanin sonu geldi artik.Utanc verici bi durum.Bu kizmi diyeyim erkeyimi diyeyim destekleyenlerede pes

25.02.2013 11:23:55

Misafir(ALBİNA SERAP YILDIZ) İlk duyduğumda çok şaşırdım. çok güzel bir hatun mfakat şimdi erkek tabiki tercih meselesi saygı duymak lazım

25.02.2013 11:55:42

Misafir(didem) mutsuz bir cocugun,olumle hazin sonu olucak...kendini mutlumu zannediyo hic sanmam...ilerde pismanda olsa gogsunu ve vaginasi yok artik

25.02.2013 12:04:11

Misafir(gaye) .hala kadinsin kadina benziyosun,bu kadar guzel bi kadinken simdi ise cirkin bir erkek olmussun..yazik

25.02.2013 12:05:20

Misafir(elif) saygi duyup onayliyanlarin ruhundada varsa gidin sizde olun.....zirvalikdan baska bisey degil,ne yaptigini bilmeyen insanlar bunlar...mutlumu olur sizce bence aslaaaaa,ileride goruceksiniz bunu birgun ama bir gun itiraf edicek hic suphesiz..

25.02.2013 12:07:47

Misafir(hülya) İnsanların cinsel tercihlerine saygı duymakla beraber bu olayın medyada bu kadar pompalanmasına ve kendi tercihi olan ve mutlu olmasını dilediğim bir hayata yönelen bu arkadaşımızın çok abartılı övgülerle cesur kararlar veren bir kahraman gibi gösterilmesine, kafası karışık ve henüz karar verme olgunluğuna erişememiş pek çok genç beyin için yanlış bir örnek oluşturacağı düşüncesindeyim.

25.02.2013 12:13:45

Misafir(A_G) Neyine saygi duymayimi ki???Etdiyinin yanlisi oldugunu dusunenlerdenim....

25.02.2013 12:38:10

Misafir(nezik) insanlar nasil destek oluyor aklim almiyor onun yerinde kendi kardesinizi veya evladinizi dusunun ya!

25.02.2013 12:40:12

bakuden bence gunaha batmis,Allahin yarttigina karsi gelmek olmaz buda benim dusuncem

25.02.2013 12:41:58

Misafir(leyla) bence boyle seyler yapmak gunahdir.Allah nasil yaratmissa oyle kalmasi gerekir.obur dunyada bunun hesabini nasil vericek anlamiyorum.

25.02.2013 12:57:46

Misafir(lal) cinsel tercihini sağlıklı vücuduna bunca kıyımı yapmadan,vücudunun dengesini sağlayan organları yok ettirmeden ve kanserojen bir sürü hormon almadan da yaşayabilirdi.pek çok insan gibi.

25.02.2013 13:39:33

Misafir(Duydugum andan Saskinim) Duydugum andan soktayim.Ayse Armanla konusmasini okudum.Cok iyi oyuncuymus,ustalikla saklamis ben onu narin nazli kiz saniyordum Bütün Cocuklarin dizisinden taniyorum.Kizken güzeldi,ama erkek olarak yakisikli olmamis.Allahin yarattigi erkekler zor mutlu olurken cakma erkek olarak mutlu olacak mi?Bence cok pisman olucak :S

25.02.2013 13:58:10

Misafir(EMre) benim anlamadigi tek bisey Turkiye'de o kadar travesti o kadar transeksuel varki sayisini bilmiyoruz. Peki Nil'in durumu nedne u kadar patlak verdi neden bu kadar konusuluyor her kafadan bir ses cikiyor. nerdeyse artik bu insan yasamsin diyenler olacak. cok yazik bence herkesin bu insana dest vermesi lazim. evet dinimize hayrki ama yasamyan bilemez hissedemez anlamasi mumkun degil. ulkemizde ne kadar cok escinsel oldugunu biliyoruz. ne zorluklar var. bu insan escinsel olamdigi soyledi Lezbiyen olsaydi oda bu yola basvurmaz gizli bi sekilde hayatini mutlu mesut yasardi ama demekki canina tak etmis artik kaldirilamaz hele gelmis ve bu karari almis. birakin iyisiyle kotusiyle yasasin devam etsin hayatini dokunmayin yazik. sizinde evladinizin baisna gelebilir o an ne dersiniz yine boyle acimasizca elistirirmizniz edemessiniz. sunuda unutmayalim ATES SADECE DUSTUGU YERI YAKAR. SAYGILAR VE SELAM

25.02.2013 14:12:13

Misafir(eren) Hiç değilse cesur bir karar verip uygulayacak kadar dürüst bir insanmış. ..... Ünlü olanların içinde ikiyüzlü şekilde yaşayıp giden kadınlar ve erkekler var ama imajları sarsılmasın diye ikiyüzlülüğe devam ediyorlar. ..... Cinsiyet değiştirmek şöyle dursun, eşcinsel olduklarını itiraf edebilecek kadar bile cesarete sahip değiller bazıları!!!

25.02.2013 14:23:13

Misafir(erko) Belki de yurtdışına yerleşmeyi tercih edebilir. Eğer ünlü olmasaydı, bu kadar rahatsız edilmeyecekti. Bu ülkede bu ameliyatı geçiren ve kendine yeni bir hayat kuran ilk kadın o değil.

25.02.2013 14:27:20

Misafir(sngl) destek verenleri anlamakta güçlük çekiyorum, bu kadar güzelken nasıl kıydın kendine. Allah'ın yarattığının yerini alır mı sanıyorsun. ileride pişman olacağına kesinlikle eminim. Rabbim hidayet versin ne diyeyim. şaşkınım

25.02.2013 14:31:40

Misafir(X ŞAHIS) başına gelmeyen bilmiyor tabi,uzakdan atıp tutması kolay bir ömür rol yaparak yaşamak ne demek çekmeyen bunu bilemez.çevre baskısı aile baskısı ailen üzünlmesin diye rol yaparak yaşamak çevren laf etmesin diye rol yaparak yaşamak ölüm insana. bu kendi tercihi deil yaradılışı bu herkes mutlu olmak için geldi dünyaya bırakın mutlu oldugu gibi yaşasın

25.02.2013 15:10:34

Misafir(buse) Nil çok güzel bir kızdı, şimdide çok yakışıklı bir erkek olmuş. bunda tartışılacak ne var kendi bedeni, kendi ruhu. Rüzgar'ı rahat bırakın.

25.02.2013 15:23:10

Misafir(asli) Gunah ama gunahini kendi cekecek bizlere birsey soylemek dusmez ama cok sasirici durum

25.02.2013 16:33:48

Misafir(irem) Yıllardır ait olmadığı bir bedene sahip olmaktansa özgürlüğüne kavuşması ve hayatını doya doya yaşaması hayatında verdiği en doğru karar ! Cesaretinden dolayı tebrik ediyorum.Yolun açık olsun Rüzgar..

25.02.2013 16:55:59

Misafir(gizem) bunu kimse seçmez kendini öyle hissediyo olmasıda onun seçimi değil ama başka insanlr ne der demeyip cesurca davranmış genelde insanlr başkaları ne der diye yaşamak istemedikleri hayatı yaşıyo.onun yaşadıklarını yaşamayan hissetmeyn bilemez anca yargılarlar.

25.02.2013 17:25:30

Misafir(leyla ) Hiç kimse durup dururken böyle bir ameliyat gerçekleştirmez.Üstelik bu kadar güzel bir kızken.İnsanlar iğne olurken 100 kere düşünürken vücut değişimi yapan birini anlamak ve hak vermek gerektiğine inanıyorum.Kesinlikle saygı duyuyorum.Yeni hayatında başarılar ve mutluluklar.

25.02.2013 18:44:57

Misafir(Hayret yaniiiii) Bu olay bir türlü aklimdan cikmiyor,yilin haberi herhalde.Nil Ayse Armana ve annesine söylemis Lezbiyen,escinsel degilim,Ama bi yandanda hic erkekle olmadim,kadinlarla oldum.Eeee...bu ne demek simdi?Lezbiyen,escinsel demek degil mi ?Kimi kandiriyorsa.... :S

25.02.2013 18:50:15

Misafir(Gul) bu kadarinada pes yani!!!!! Rabbim akil fikir versin boylelerine!!!!

25.02.2013 19:02:18

Misafir(Gzn) Bence haksızlık etmeyin. Onun tercihi ve onun yaşamı. Dünyaya bir kere geliyoruz. Çevremize zararımız olmadığı sürece istediğimizi yapma cesaretini göstermeliyiz. Kim ne derse desin umursamasın. Hayat onun.

25.02.2013 19:03:29

Misafir(ece) cesaretinden dolayi kendisini kutluyorum!! insanlarin cinsel tercihlerini kimsenin sorgulamasina hakki yok. insanlar nasil mutluysa öyle yasasinlar bence. kendisine yeni hayatinda mutluluklar dilerim.

25.02.2013 19:22:47

Misafir(büsra) cok güzel bi kizdi... yazik.... ama kendisini böyle daha mutlu hissediyorsa biz laf düsmez...... gerci öbür dünyada pisman olacak ama is isden gececek :O

25.02.2013 19:42:00

Misafir(Sanane) Bizler bu dünyaya imtihan icin geldik, zevk peşinde koşturmanın alemi yok. Nil hanim bu dünyayı, dünyanın zevklerini tercih etti, ama umarım allah affeder ki yaptiğı çok büyük bir günah. Ne olursa olsun allah'a sığınacaktı, allahtan dileyecekti..şimdi bu insana ne erkek nede kadın diyebiliriz.. Ne anneliği yaşayacak nede babalığı.. Zor!

25.02.2013 19:47:42

Misafir(ihsan) Bu haberin fazla büyütüldüğünü düşünüyorum. Çünkü Türkiye'de ameliyatla erkek olan DAHA ÖNCE de birçok kadın var. ..... Bu insanın şanssızlığı ünlü biri olması. ..... Yoksa medyada her zaman olduğu gibi üçüncü sayfa haberlerinden biri olarak geçip gidilecekti. ..... Mesela en son hatırladıklarımdan biri, kadınken sevgilisi olan ve ameliyatla erkek olduktan sonra da o kadın sevgilisiyle evlenen bir kız vardı. ..... Kimse bu tip örnekleri hatırlamıyor bile. ..... Kendilerine yeni bir hayat kurup yaşıyorlar. ..... Eğer Rüzgar ünlü olmasaydı, o da herhangi bir yerde kendine bir hayat kurup yaşardı. ..... Çok rahatsız ederlerse belki de yurtdışında yaşamayı tercih edebilir.

25.02.2013 20:04:23

Misafir(nise) simdiye kadar ozel hayatiyla ilgilenmismiydik hayir oylede devam etmeliyiz kendi ozel secimi ALLAH karsisinda kendi gunahi ama bana gore kendini nasil iyi hissediyorsa o en guzeli mutluluklar Ruzgara

25.02.2013 20:58:27

Misafir(soso) onun bedeni onun kararı hahahahah

25.02.2013 21:17:27

Misafir(delya) Ben şunu soylemek istiyorum bizi yaradan yüce Rabbim isteseydi onu erkek olarak yaratırdı amma istememiş bu şahsın yaptığı ne demeki Rabbime karşı çıkmakdı yazık kendi ellerile cehennemin yolunu kat ediyor.Şimdi dizileri reytink kırsın diye buna dizi teklifi götürecekler 1. 2 bölümden sonra buda yayından kalkacak dizilerile beraber.Midem bulandı resmen yazık çok yazık yıllar sonra pişman olucak amma o zamanda geç olucak.Ben normal insan olduğum için bünyem kaldırmıyor boyle anormallikleri üzgünüm....

25.02.2013 21:25:24

Misafir(coraline) aşırı çekici ve yakışıklı olmuş bence. Yeni hayatında çok mutlu olsun. İlla ki sağlık sorunları olacak. Ama bunu göze aldığını düşünüyorum. Tebrik ediyorum.

25.02.2013 22:48:44

bakuden delya cok guzel yazmissin,insanlara cok kotu ornek bence,biz bu dunyaya obur dunyamizi kazanmak icin geldik bu dunyanin zevkine ve eglencesine kanmamak gerekdi,Allaha siginmaliydi boyle buyuk gunah etmis,ayrica bunu destekleyenleride kiniyorum

26.02.2013 14:08:34

Misafir(BERK) Aynur denen bayan sana soyluyorum dunyada o kadar cok sey oluyor kı senın bunlardan haberın yok galıba neyle yasıyorsun at gözlügüylemi bu durumda olan mılyonlarca ınsan var tarkan ıcın de sole bole dıyorlar ama hekes tarkan dıye bıtarafını yırtıyo ALLAH BOLE BOS KONUSANLARA EN BETERINI YASATSIN INSALLAH OZAMAN GORURSUN DUNYANIN SONUNU...

26.02.2013 15:02:36

Misafir(Adem) kardeşim bana kalır sa bu onun sınavıydı bunun hesabı yarın nasıl verecek bazı kendini bilmez arkadaşlarr iyi olduğunu düşünüyoor Allah affetsinn

26.02.2013 20:50:57

Misafir(Aynur) Allah katinda cok buyuk bi gunah.Ayse arman roportajini okudugumda soka girdim.Kizkan bile kizlardan hoslaniyormus.

27.02.2013 08:34:12

Misafir(melisa) yazık oldu be kıza güzel bi kızdı niyer erkek oldu ki :(( ??

27.02.2013 15:31:17

Misafir(melike) Günah mı? Sevap mı? sorularının cevabını vermek bizim haddimize düşmez o sadece Allahın bileceği bir iş. Kendinizi onun yerine koyun eğer erkek hormonları ağır basıyorsa nasıl kız gibi davransın yazık. Eğer bu şekilde mutlu olacaksa bunu yapması en doğrusu. Zaten ne zamandır düşünüyor kim bilir kısa sürede karar verilecek birşey değil. İnşallah pişman olmaz.

27.02.2013 20:13:22

Misafir(sema) yazık olmuş bence.. allah'ın yarattığı herşey zaten doğal haliyle güzeldir böyle olmamalıydı.. samimiyetinize sığınarak sölüyorum gerçekten üzüldüm..

28.02.2013 19:27:22

Misafir(sevoo) yahu insanlar ne kadar acimasiz ne kadar dusuncesiz ve kirici olmuslar o bu sekilde olmak istermiydi erkek gibi hissedip kadin bedeninde olmak istermiydi ya zevk icin ameliyat olmak bi dolu dusuncesiz insanin hakarete varan yorumlarini dinlemek bi dolu sey daha cogalta biliriz ben saygi duyuyorum olumsuz yorum yapanlar unutmayin sizin degilse bile cocugunuzun yigeninizin ne bileyim bi akrabanizin basinada gelebilirdi bundan sonraki yasaminda huzurlu mutlu olmasini diliyorum buyuk lokma ye buyuk konusma lafinida ayrica hatirlatirim saygilar

01.03.2013 02:56:48

Misafir(binnur) erkek oldun ama tipin hala kadınsı canımmm

01.03.2013 10:11:35

Misafir(ipek) 1 YILA KALMADAN AĞIR DEPRESYON GEÇİRİCEK GÖRÜCEKSİNİZ

01.03.2013 13:57:16

Misafir(mustafa ) nasıl bi kişilik var bu insanlardaya benim aklım yetmiyr ya bunlar çok akıllı yada biz cahiliz

01.03.2013 17:23:56

Misafir(burak) ben onun kız halını cok sevıyordum guzellıgını harcadı o cok guzel bır kızdı hala ınanamıyorumm ınan cok uzuldum ama bu onun tercıhı demek boyle mutlu olmak ıstıyor ınsallah pısmam olmaz

01.03.2013 22:50:47

Misafir(Selim) Yahu arkadaşlar, insan çift cinsiyetli doğabilir. Bu onun mu suçu olmuş oluyor. Hangi cinsiyet tarafı ağır basıyor ise ister ruhen olsun ister fiziksel olarak olsun, sonradan istediği yönde tercihini kullanır. Bunda ayıp veya günah olan nedir. Nihat hatipoğlu hocanında bu konuda açıklamaları var. Peşin hüküm vermek ne kadar da zevkli öyle değil mi!?

02.03.2013 01:11:31

Misafir(ozan) Türkiyede daha çok erkeklerin kadın olması gündemde oluyordu ama arkadaşlar dünyada en çok cinsiyet değiştiren kadınlar! Kişi kendisini nasıl hissediyorsa öyle yaşamalı 3. bir şahıs ona ne yorum nede eleştiri getire bilir.

02.03.2013 11:02:25

Misafir(derya ) Hrrkes onun karrina saygi duymali bnce.

03.03.2013 00:17:19

Misafir(Tunzale) ya boyle sey olur mu yaaa Allah insani nasil yarattiysa,insan nasil dogduysa oylede olmeli bence.Hem Bu buyuk cook buyuk gunah Allahin yarattigina karsi gelmek cok buyuk gunah off Allah akil fikir versin boylelerine ne diyeyim nc

03.03.2013 21:44:48

Misafir(minee) zamaninda cok begenerekten seyrediyordum.. bende SOKTAYIM :o

04.03.2013 16:05:31

Misafir(derya) kisisel karari, kendini ilgilendirir. yeni hayatinda basarilar.

04.03.2013 18:46:08

Misafir(mustafa) kişi medya onunde olan bir kişi topluma bir miktarda olsa etkileyebilir ama bir kişinin kendisi için verdiği bu kadar önemli bir kararı bizim tartışmamış ve böyle bir tartışma açmanız gercekten rezalet.

04.03.2013 20:32:06

Misafir(Menaf macıroğlu) Yazık günah böyle şeyler olmaması lazım

04.03.2013 23:48:58

Misafir(zeynep) bence kıyamet alametleri bunlar.artık yaklaşıyo demekki...hiç haklı çıkarılacak bi tarafı da yok.ALLAH IN yarattığına karşı çıkmaktan öte bişey değil.yazık çok yazık.keşke kendine böyle teselli duyguları yükleyeceğine bi psikojik tedavi görseymiş.onu hayatı onun seçimi doğru ama çok yanlış bi davranış ve yanlış bi örnek teşkil edicek ömür boyu.birde şu var gerçekten onun için hiç mi önemi yok acaba anne olabilmenin,ki şayet önemli olsaydı böyle birşeyi asla yapamazdı.ne yazık ki bu savunduğu erkekliğine dair hiçbişey onu hayatı boyunca anne olmanın verdiği mutluluğu veremez.vee ne yazıkki artı hayatı boyunca ne anne olabilecek ne de baba...bence onun en büyük kaybı da bu olucak ömrü boyunca...

08.03.2013 21:59:22

Misafir(laren) yazik yani.niye boyle bir sey yapti anlamadim yani.cok da guzel bir kizdi.bir gun pisman olacak

09.03.2013 10:06:29

dilo Bence nil halide gayet iyidi ama çevremde genellikle erkek hali daha güzel diyenler var .(Katılmıyorum)

11.03.2013 23:00:37

Misafir(bahar mavi) nil çok pişman olacaksın ama işişten geçecek onu destekleyen bencilce konuşuyor Rabbim onu kız olarak yarattı erkek olarak yaratamazmıydı ama Allaha karşı geldi sırf zevk için ama bu dünya sonsuz değil öbür dunya var

12.03.2013 00:21:44

Misafir(elka) biz musurmaniq. dinimizde bele hereketler gunahdir. nil daha guzel idi

20.03.2013 14:56:43

Misafir(duygu) bende ilk duydugumda sok oldum arkadaslar bence once dinlemek sonra anlamak ve sonrada hak vermek lazim resmen elinde olmayan nedenlerden dolayi kendini elinden olmayan nedenlerden dolayi oyle hissediyorsa ne diyebiliriz cok masumca roportajlarini acikca dile getirmis empati kurma lazim hatta okuduktan sonra ön yargili olmamamiz gerektigini ögretti bana unutmayalimbu bizde olabilirdik ama isteyerek degil istemeyerek

27.03.2013 00:06:13

Misafir(Fatih) cinsel tercih diye birşey olur mu? Allah'ü teala seni kadın yada erkek olarak yaratır, ve dünyanın dengesini böyle sağlar. sen bu dengeyi bozmaya çalışırsan Allah'a karşı gelmiş olur, cehennemi boylarsın.. Bu mantıkla yaklaşan herkes de dinden çıkmış olurlar.

30.03.2013 11:39:56

Misafir(xxxmen) Bu nasil bir insanlik allah seni nasil yarattiysa oyle kalmalisin nasilbirsey bu yuh diyorum dunyanin sonu geldi artik kizken erkek olmakta cikti artik sokakta gezerken beyfendimi hanimefendimi dicez bilen varmi yok cunku boyle birsey olamaz obur tarafta cayir cayir yanacak boyle cinsiyet degistiren kisiler allah sana nasil vucut versiyse onun kiymetini bileceksin diyor insan ne yapiyor allah insanlarin sonunu hayir etsin ...

04.05.2013 14:21:19

Misafir(CİHAT) dahılın ülennnn :P ayıp ayıp rahat bırakın

13.05.2013 02:43:07

Misafir(irem) Yani yuh diyorum başka hiç bir şey demiyorum bu insanların zihniyetini anlamak çok zor geliyor allahın size verdiği güzelim cinsiyetten ne istiyosunuz ya allah seni islah etsin ve affetsin.......

07.06.2013 16:34:07

Misafir(misafir(nurcihan)) Ben kimseyi kınamıyorum.fakat her şeyiyle kadın yaratılmış bu insan.memeleri,cinsel organı,rahmi var.adet oluyor.birde anlayamadığım ömür boyu erkeklik hormonu kullanacak.basbaya kadın yaratılmış.eğer hormonlarında bi sorun olsa neden erkeklik hormonu versinler,keşke amaliyat yerine ruhsal tedavi deneseydi.çünkü kendimden biliyorum.ergenlik çağımda benimde buna benzer sıkıntılarım oldu.burnumdan ve kendimden bütün bedenimden nefret ediyordum ta ki 25 yaşına kadar ama herşey yoluna girdi hiçbir amaliyat olmadım şimdi burnumuda kendimide çok seviyorum.her şeyin başı sabır ve Allah'a iman ve nefsin istediklerinin tam tersini yapmak.

06.07.2013 08:31:45

Misafir(ertaç) selamlar herkese bütün yorumlarınızı okudum arkadaşlar bence fazla yüklenmişsiniz kendi kararı ve herkes neden cok güzel kızken bilmem ne diyo allah aşkına kızken güzelmiydi?? bence degildi ne olursa olsun yüklenmemek lazım tam moral verilip onu öyle kabul etmemiz gerekirken lütfen ağır konuşmayalım illaa birşeyler yazmak istiyorsan cesaretinden dolayı tbrk et ve gec tşkler herkese