Uludağ

"Vicdan" dizisi devam edecek mi?

Elizi Film'in yapımcılığını üstlendiği ve Timuçin Esen ve Ahu Türkpençe'nin başrollerinde yer aldığı "Vicdan"dizisinde sürpriz gelişme.

Magazin - 16 Ocak 2014 18:29
"Vicdan" dizisi devam edecek mi?
Nezaket Coşkun Sevinç ve Feride Kaytan'ın yönetmenliğini yaptığı ve Murat Taşkent'in senaryosunu kaleme aldığı "Vicdan" dizisinin bu hafta final yapması bekleniyor.

İddiaya göre Elizi Film dizinin yeni bir kanala transfer olması için birkaç kanal ile görüşmeler halinde. Bu görüşmelerin nasıl sonlanacağı önümüzdeki günlerde belli olacak.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(113 Yorum Yapıldı)

Misafir(nesli) Bitmesin harika bir dizi ...Vicdanlı bir kanal arıyoruz Keriman Yunus 3

16.01.2014 19:28:05

Misafir(Nil) Aynen başka bir kanala geçmeli...Kanal D hiç bir dizisine sahip çıkmıyo.TRT VE FOX kadar projelerine sahip çıkan bir kanal görmedim.Yakında ÇALIKUŞUNA da kıyacaklar.VİCDAN BİTMEMELİ.

16.01.2014 19:53:02

Misafir(edali) hangi diziyi izlesem son buluyo ya. bu dizi cok guzeldi biyle olmasi hoş olmadi

16.01.2014 20:00:21

Misafir(talih bilgin) Bu senenin en güzel dizisi lütfen bitmesin hastasıyım

16.01.2014 20:08:59

Misafir(miray) klişelerin ekmeğini yiyen bir dizi daha zaten bitsin , bitmeli.Hala sebepsiz yere çekip giden aşıklardan ve kızlara şantaj yapan sözüm ona ''bad boy'' senaryolarından ileri gidemedik.

16.01.2014 21:20:09

Misafir(kürşat) bitmesin ya çok güzel dizi valla yazık ederler...okadar gereksiz dizi varken böyle bi dizinin bitmesi içler acısı bir durum...demekki insanlar okadar boş ve konusuz sacma sapan dizileri tercih ediyorki hayretler içerisindeyim...kaldırmayın sayın yapımcılar rica ediyoruz tek izlediğimiz dizi onuda bitirmeyin..güzel haberlerinizi bekliyoruz.

16.01.2014 22:14:41

Misafir(songül) lütfen ica ediyoruz bu dizi kalkmasın...arkadaşlarımız ve ailemiz heyecanla bekliyolarlaar

16.01.2014 22:19:11

Misafir(mavera) izledigim tek dizi umarim bitmez:(

16.01.2014 22:32:27

Misafir(Bahar) Bitmesin nerde olursa olsun izlerim

16.01.2014 23:03:45

Misafir(songül) bitmsin lütfen çok güzeldizi okadar timuçin eseni bekledik nebiçim kara alıyorlar bu kanallar

16.01.2014 23:18:00

Misafir(kupkup) bitmesin:(((((

16.01.2014 23:41:02

Misafir(Uğur) Bu kadar başarılı, kaliteli bir dizi, mükemmel oyunculuk, o kadar doğal ve gerçek ki, böyle bir diziyi kaldıranların dizi anlayışında sorun var, ki zaten öyle, değerli yapımların kıymetini anlamadıkları için onlar Arka Sokaklar gibi bir diziyi ayakta tutuyorlar. Nasıl bir reyting ölçümüyse artık… Kanal D gerçekten kaliteli, iyi oyuncuları kaldıramıyor, taşımasını bilmiyorlar maalesef. Oyuncuların emeklerine yazık, büyük bir saygısızlık bence.

17.01.2014 02:19:01

Misafir(gunaydin) bitmesin lutfen :-(

17.01.2014 04:43:54

Misafir(özlem) kaliteli ve yetenekli oyuncuların oynadığı nadirr dizilerden biri ailecek izliyoruz

17.01.2014 08:23:23

Misafir(tugce) aynen bitmesin cok guzel bir dizi

17.01.2014 09:52:50

Misafir(yeliz) başka kanla bali geçsin bu sene en sevdiğim diziydi günü bekliyorum uzun süredir dizi takip edmiyorum vaktim olursa seyrediyorum ama vicdana vakit ayırıyordum final yaparsa çok üzülücem

17.01.2014 14:39:23

Misafir(melike) kesinlikle başka kanala geçsin lütfen bitirmesin tek inandığım ve tek izlediğim diziydi :(

17.01.2014 16:18:12

Misafir(Gülcan) Ya lütfen bitmesin timuçin'ni yıllardır izleyemiyorduk şimdi bukadar güzel bir dizi neden kaldırılırki anlamam.Arkadaşlarında dediği gibi kanallarda okadar çok saçma dizi varki arka sokaklar adam el bombasını bir adım ötesine atıyor ama polislere bişey olmuyor, abi bırakın bu işleri çarşamba günü arıyorum diziyi nerde nerde diye netten baktım kanal d de ama dizi kaldırılıyor olmasınya, bu kanal d yi anlamadım gitti okadar güzel dizileri harcıyorya, lütfen devam etsin nerde devam ederse etsin ama etsin..

17.01.2014 16:27:05

Misafir(nagehan sağlık) böyle güzel bir dizinin bitmesi çok üzücü. lüften devam edin.

17.01.2014 18:22:37

Misafir(filiz) kesinlikle bitmesin dizi gençlerin izlemesi lazım

17.01.2014 18:46:32

Misafir(Meral) Harika bir dizi bitmesin deli saçması bir sürü dizi var onları bitirsinler.

17.01.2014 20:45:34

Misafir(hayrankaldım) çok başarılı bir Dizi,biterse yazık olur! Çok güçlü bir oyuncu kadrosu var,morelmen çökecekler çok yazık.saçma sapan dizilere devam,ama vicdana tamam,bu nasıl bir anlayış anlamadım.

17.01.2014 22:23:41

Misafir(meli ) timucin esenin oynadigi dizi reytingi dusuk olamaz olan ustu bir oyuncu duygularini cok iyi ifade ediyor kaldirilmasina karsiyiz lutfen yetkililer duysun sesimizi cok seviyoruz dizimizi sosyal medyada ya bir baksinlar bir kez daha dusunsunler heyer bu dizi yayindan kaldirirlarsa cok buyuk bir hata yaparlar umarim sesimizi duyarlar yayinlayin lutfen

17.01.2014 23:16:18

Misafir(Ayşe) Hayır kesinlikle bitmesin. Bu kanal d nini tutumu artık canımı sıkıyor. Ne Çalıkuşu dizisine sahip çıkıyor ne Vicdan. Başka saçma sapan dizileri devam ederken Vicdan gibi senaryosu kuvvetli, oyuncuları kaliteli bir diziye nasıl sahip çıkmaz. Şeytan diyor tv de Kanal D yi hiç izleme. Ortalık saçma sapan oldu. Dizi saatlerini değiştir, günlerini değiştir bilmem ne. Sakın Vicdan bitmesin. SAKIN. Ya da başka kanal alsın. Kanal d nin bu diziyi harcayacağı Pazar günü gece 23 e almasından belli oldu. Yazıklar olsun. İnşallah başka kanal alır da dizi son gaz devam eder.

18.01.2014 12:05:15

Misafir(nazlı) Kanald, Muhteşem yüzyıla rakip olsun mantığıyla çarşambaya hangi diziyi koyduysa heba etti.

18.01.2014 14:29:18

Misafir(serhan) VİCDAN' A NİYE TAKTILAR? ORTALIKTA ONCA SAÇMA-SAPAN DİZİ-LER VARKEN. VİCDAN DİZİSİ KALDIRILMASIN....

18.01.2014 18:28:24

Misafir(gül) lütfen bıtmesın ya tek izledımız bı flımdı :(

18.01.2014 22:21:18

Misafir(asuman) Yılın en güzel projesi... Hiç aklım almıyor, devamlı kötülerin kazandığı günler....

19.01.2014 10:41:14

Misafir(tulay) Bitmemesi gerekir. yeni bölümünü beklerken kanalın hiç bir açıklama yapmadan diziyi yayından kaldırması ne kadar saygısızca. aynı şekilde Çalıkuşu'nun da saatini değiştirmişler. Lütfen Vicdan devam etsin. Hangi kanala giderse gitsin yeter ki bitmesin.

19.01.2014 20:02:02

Misafir(rengin) cok güzel bir dizi bitmesini istemiyorum izlediğim tek dizi tv ile tek iletişimim

19.01.2014 20:32:40

Misafir(rihan) Böyle güzel bir dizinin bitirilmesine çok şaşırdım o kadar saçma sapan dizilere devam ederlerken nasıl oluyorda bitiriyorlar . Yazık oyunculara yapılan çok büyük saygısızlık. Yapımcılar lütfen hakkınızı arayın başka bir kanalda görmek istiyoruz bu diziyi.

19.01.2014 21:22:48

Misafir(iyidenanlayan) Cok kaliteli bir yapim, harika bir ekip. Lutfen devam etsin. Emegi gecenleri kutlarim.

19.01.2014 23:46:51

Misafir(gülcan) Kesinlikle bu dizi yayından kalkmamalı.Vicdan'ı istiyoruz.Bütün oyuncular harika, taşlar yerine oturmuş.Timuçin ESENEN' İ yıllardır bekliyoruz zaten ekranlarda görmek için.Aynı saatinde bu dizi devam etmeli, geç saate bile koyulmamalı çünkü sabırsızlıkla izlemeyi bekliyoruz.Bu gece "son " yazacak diye beklerken "7.Bölüm Sonu "yazısını görünce çok sevindik devam etme ihtimaliyle.En kısa zamanda olması gereken yapılmalı...

20.01.2014 02:27:10

Misafir(pınar) Timuçin esen yıllar sonra ilk kez bir proje ile ekranlarda. Tvde izlediğim tek dizi. Yazık oldu.

20.01.2014 02:27:57

Misafir(pınar) Timuçin esen yıllar sonra ilk kez bir proje ile ekranlarda. Tvde izlediğim tek dizi. Yazık oldu.

20.01.2014 02:27:58

Misafir(Mystic) Çok güzel bir dizi. Umarım bitmez. Sorun neyse çözülür umarım

20.01.2014 02:34:30

Misafir(Misafir. Demet) Lütfen kalkmasın hangi kanalda olsa izlemek istiyoruz.Timuçin Eseni. Seviyoruz.Ahu hnm. Da çok güzel.

20.01.2014 03:01:50

Misafir(duygu) bu kadar kaliteli bir dizi lütfen kaydırılmasın.kanal de gece 12 yeni bölüm veriyo bu da kaliteli işlere ne kadar önem verdiklerini gösteriyo.lütfen kaldırılmasın izlediğim tek dizi. yapımcılar lütfen duyun sesimizi

20.01.2014 09:07:35

Misafir(ESİN) lütfen dizi bitmesin vicdanlı bi kanal aranıyorrrr

20.01.2014 15:40:56

Misafir(nilüfer ) sakın bu diziyi bitirmeyin çok güzel bir dizi bitirmeyin lütfen

20.01.2014 15:55:59

Misafir(Emra) kanal d yapımcıları bu kadar para göz olmayın saçma sapan dizeleri yayımlayacağınıza adam gibi dizilere yer verin kaldırmayın Vicdanı kadro harika oyuncular mükemmell

20.01.2014 16:58:20

Misafir(Yasemin ) Kanal d ne yapmaya calısıyo pıs yedılı dıye sacma bır dızı halen devam edıyosa vıcdan dızısını nasıl bıttırme kararı alıyo.bence bu yılın dızısı vıcdan oyuncular on numara oynuyo.kanal de nın tımucın esen le sorunları var(hırsız polıs)dızısınde fınal kararı vermıstı.oturup düZgün bır sekılde toplantılı yapmalı.düzgün bır sekılde yayın akısına sürdürmelı dıren vıcdan lütfen bıtmesın.

20.01.2014 19:12:07

Misafir(Melek) Elezi filme sesleniyoruz lutfen dizinin bitmesine izin vermeyin.Zaten dizileri yazik etmede kanal d-nin ustune yok .Vicdana kanalmi yok.Lutfen devam...

20.01.2014 19:32:08

Misafir(Melek) Elezi filme sesleniyoruz lutfen dizinin bitmesine izin vermeyin.Zaten dizileri yazik etmede kanal d-nin ustune yok .Vicdana kanalmi yok.Lutfen devam...

20.01.2014 19:32:08

Misafir(Mira) Yazikyaaaaa ben Rusyada yasiyorum, diziyi izlemek icin carsambayi iple cekiyorum . Oyunculara ve izleyicilere bu kadar saygisizlik olurmu lutfen yani.

20.01.2014 19:39:24

Misafir(SENEM ) BENCEDE BİTMESİNNNNNNNNNNNNNNNNN

20.01.2014 21:28:34

Misafir(Umutay) Kanal d yi severek izliyordum,eğer Vicdan dizisini yayından kaldırırlarsa protesto edip bir daha izlemiyeceğim.

21.01.2014 00:38:33

Misafir(İzleyici) Dizi izleyebilen biri değilim (zamansızlıktan) fakat bu diziyi çok beğenerek izliyordum.Zamanım olmadığından internetten takip edebiliyorum.Galiba internet izleyicisi dikkate alınmıyor.Ekip çok güzel hikayeler çok güzel daha ne olsun nasıl bu diziyi kaldırıyorlar sanki ekrandaki bütün diziler reytinglerde üstlerdeler.Zaten artık kanald de dizi takip etmeyeceğim.bu kadar çok yeni projeye girilirmi.Sanki çok basitmiş gibi koy 4 -5 bölüm deneyelim olmazsa kaldırırız.Seyirciye haksızlık Kanal d bu gidişle daha çok dizi kaldırır yayından seyirciyi küstürüyor.Dizi başka kanala geçer inşallah kanal d de olukta ha kaldırıldı kaldırılacak diye izlemektense...

21.01.2014 15:39:42

Misafir(firuz) Vicidan Bitmesinnnnnnnnnnnnnnnn......

21.01.2014 21:11:51

Misafir(ayhan SARIAHMETOĞLU) Kanal D nin bu VİCDAN sıklığını asla unutmayacağım inşallah başka kanala geçerse biraz rahatladım yemin ediyorum ben en az 6 ay kanal d yi bile acmayacacim Taaki temmuz 22 sine kadar ondan sonra belki hiç saçma dizileri dururken onu kaldırmak resmen saygısızlık NE OLUR BASKA KANAL LA ANLASMA yaparlarsa bizleri mutlu ederler en sevmediğim kanala bile razıyım. ?..:))

22.01.2014 00:46:28

Misafir(naziye) Sabah 5 te yayınlayın saati kurup kalkarız bizz..!!! Kim demiş izlenmediğini? Ben ve çevremdeki birçok insan izliyor. Kalite batıyor bazılarına Bizim fikrimizi sor önce kanal D...!!!

22.01.2014 01:43:32

Misafir(bihter) Çok ciddiyim yok ederim kanal D yi televizyonumdan Vicdan' ın kaldırılması çok saçma!! dizinin her bölümünden oyuncuları dahil kalite akıyor.Haksızlık

22.01.2014 01:48:05

Misafir(Nursen) Vicdan dizisi Kanald de diziler arasında görünmüyor. Anlaşılan bitirdiler. Umarım Elezi film başka bir kanalla anlaşma yapmıştır. Bence sezonun en güzel dizilerinden biri "Vicdan" Kesinlikle başka kanalda da olsa devam etmeli ve izleyiciyle bir an evvel buluşmalı.

22.01.2014 11:12:44

Misafir(ada) Kaç gündür yazılar yazılıyor tepkiler dile getiriliyor kanal d hiçbir açıklama yapmıyor yayından kalkması gereken süresi dolmuş diziler varken neden vicdan lütfen çoğunluğun izlemekten zevk aldığı bu diziye kıymasınlar. Ahu Türkpençe ve Timuçin Esen uzun zamandır ekranda olmayan yüzler özlemişiz çünkü üstüste aynı kişileri izlemek inanın artık sıkıntı veriyor.

22.01.2014 12:40:34

Misafir(cemil) AGA BU DİZİYİ SEVDİM BİTMESİN.

22.01.2014 17:39:51

Misafir(duygu) izledigim tek diziydi yazık oldu birdaha kanal d izlemiyecegim

22.01.2014 19:22:29

Misafir(elvin) Vicdan dizisini bitirirseniz çok yazik edersiniz.Carsamba gunlerini iple cekiyordum vicdan varbu kadar kaliteli oyuncuların olduğu bir diziyi bitirmek tamamen sacmalik.sesimizi duyun ya bitirmeyin her

22.01.2014 19:52:01

Misafir(nesrin) izlediğim sayılı dizilerden biriydi insan hiç olmazsa bir final yapardı seyirciyede saygısızlık bence.

23.01.2014 15:51:17

Misafir(fatma) Bitmemeli mutlaka devam etmeli

23.01.2014 16:26:24

Misafir(Misafir) Lütfen bitmesin gerçekten güzel bir dizi keyif alarak izliyoruz ailecek. sizlerinde bizlerimiz adına tüm bu yorumların dizi ve kanal yetkililerine iletmenizi rica ediyoruz. Ayrıca Kanal de bu dizileri yarım kesim kaldırmaya devam ettiği sürece seyirci kitlesinin güvenini de kaybedecektir. Çünkü bu diziyide kaldırırsa eğer, kanal d dizlerini izlemeye devam etmeme kararı aldım.

23.01.2014 20:51:06

Misafir(serkan) Bitmesin dizi harika gidiyordu gayet keyifli bir dizi kadrodaki oyuncular süper

23.01.2014 23:31:01

Misafir(serkan) Dizinin başlamasini zabırsızlıkla bekliyoruz ailece sakin bikmesine izin vermeyin bizde elezi filime sesleniyoruz diziyi bitirmesinler benim bile bu dizide oyasim geliyor cok heycanli bu isin olurunu bulaliim

23.01.2014 23:41:11

Misafir(Neşe İnce) Bütün olumlu yorumlara katılıyoruz. Büyük bir beğeni ile izlediğimiz bu dizinin başka bir kanalda devam etmesi için yapımcı firmaya sesleniyoruz. Lütfen diziyi ilgiyle takip eden bizlerin sesine kulak verilsin Bir drup izleyici adına..

24.01.2014 15:47:53

Misafir(ebru) lütfen ama lütfen vicdan dizisini bitmesin ve başka kanal alsın lütfennnnnnn hem dizinin konusu hemde oyuncuları muhteşemmm

24.01.2014 19:02:21

Misafir(nermin) lutfen bitmesinnn!! izleyici temsilcisine email gonderdim ama dogru durust bi cevap alamadim!! final yapmadan dizi nasil biter??

25.01.2014 02:06:56

Misafir(Nuray) Böyle kaliteli diziler devam etmeli, sabırsızlıkla 8.bölümü bekliyorum. Eğer kanal D bunu diziyi kaldırırsa bende kanalı boykot edip kanalı silmeyi düşünüyorum. Neden derseniz ,kaliteli tiyatro kökenli oyuncuların olduğu bir yapıya sahip çıkmak sanata sahip çıkmaktır . Biz toplumca sanatçıyı kaybedince değer veriyoruz, buna son vermeliyiz.

25.01.2014 08:44:51

Misafir(Nilgün) Final bölümü diyerek seyirciyi kandırmak çok çirkin.Her konu ortada kaldı.Tabi devam edip en azından bir sona bağlanması gerekirdi.Başka kanal mı olur,aynı kanalda mı yayınlanır bilemem ama tam tadına varacaktık ki gitti.Hayırlısı

25.01.2014 11:34:33

Misafir(tannaz) bitmesin.ban iranliyim va burdan izliorum.carshambalari heyecanla bekliordum.simdi cok uzgunum.bitmesin lutfan

26.01.2014 11:32:04

Misafir(tannaz) lutfan bitmesin

26.01.2014 11:33:25

Misafir(özge) bu kadar güzel ve anlamlı bir dizinin bitmesini ailece istemiyoruz. o kadar saçma sapan diziler devam ederken iyi sanatçıların rol aldığı bu güzel proje neden bitirilir hiç anlamıyorum. umarım yeni bir kanalla anlaşma yapılır ve hikayeye kaldığı yerden devam ederiz..

26.01.2014 17:38:34

Misafir(fatmagül) lütfen o kadar saçma dizi dururken bu kadar güzel kaliteli bir yapımı nasıl biter hiç anlamaıyorum,bitmesinnnnnnnnnnnnnn

26.01.2014 17:55:19

Misafir(şenay gündüz) bu dizi biterse türkiye de diziden anlamayanların çoğaldığını düşünmeye başlayacağım lütfen kaldırılmasın çok güzel

26.01.2014 18:49:26

Misafir(kadriye ) dalga mı geçiyorlar yahu severek izlediğimiz bir dizi kim ölçüyor bu reytingleri kime sordular. dizinin tüm oyuncu kadrosu çok iyi TİMUÇİN ESEN İ uzun zamandır izleyemiyorduk müzikleri senaryosu oyuncuları muhteşemdi. hangi kanalda olursa olsun izlenir inşallah başka kanalla anlaşırlar.bidada kanal D İZLEMEM..........

26.01.2014 20:36:46

Misafir(kübra) Her Çarşamba vijdan dizisini heyecanla beklerken pazar gününe alındığını öğrendim olsun dedim pazr günü diziyi bekledim güneşi beklerken dizisi bir türlü bitmedi ama ben gece yarısıda olsa izledim bu hafta diziyi göremedim bitti mi anlamadım bitmesin yaa çok güzel bi dizi :(

26.01.2014 23:49:47

Misafir(kübra) Ya lütfen vijdan bitmesin

26.01.2014 23:52:00

Misafir(Demet) Uzun yıllardır aşk ı bukadar güzel anlatan bir dizi yoktu.Kaliteli bir yapım Çok yazık.

27.01.2014 02:07:34

Misafir(ÜLKÜ) YABANCI ÇAKMASI İNTİKAM,VE DAHA YENİ BAŞLAYACAK DİZİLERİN HİÇ ŞANSI YOK.SİZ ELİNİZDEKİNİN KIYMETİNİ BİLMİYORSUNUZ KANAL D.

27.01.2014 02:35:06

Misafir(fatma) lutfen dizi baska bir knalda yayinlansin

27.01.2014 07:26:09

Misafir(fatma) lutfen dizi baska bir kanalda yayinlansin cok sevdigimiz bir dizi

27.01.2014 07:26:41

Misafir(Onur) Timuçin esen gbi usta bir oyuncunu olduğu ve dizi akısınında gayet iyi olduğu böylesi güzel bi yapım nasıl olurda çarçabuk sonlandırılır anlayamıyorum,inş dizi başka bi kanalda yayınlanmaya devam eder.

27.01.2014 16:49:17

Misafir(serap) bencede bitmemeli lütfen kıymet bilen başka kanala geçsin

27.01.2014 16:55:41

Misafir(onur ) bitmesin be abi yazıktır ya timuçin esen var Valla yazıktır bi kanal bulun lütfen

27.01.2014 23:00:56

Misafir(melek) kanal d nin nekadar dizi bitirdigi ortada.dizimizi istiyoruz.

28.01.2014 17:39:20

Misafir(Nihal) Vicdan her bakımdan çok güzel bir dizi.Oyuncular harika,konu sürükleyici.Bu kanal D yi anlamak mümkün değil.Güzel dizileri elinden kaçırıyor..Lütfen bitmesin.Sezonun en güzel dizisi.

28.01.2014 22:24:50

Misafir(Necman) Lütfen dizi bitirmeyin cok harika 😔😔😔😁😁😁😁

28.01.2014 23:59:22

Misafir(Nur) Ya!...lütfen bitmesin.yeniden yayına koyun.

29.01.2014 19:42:09

Misafir(Seda demir) Bu nasıl bir saygısızlıktır!7 bölümde ipi çekildi bir final bile çok görüldü...

29.01.2014 21:41:49

Misafir(GÜLAY) Vicdan dizisi her yönüyle kaliteli idi.Bitmemesi gerekiyordu.Ben bu kadar az reklamı yapılan bir dizi daha görmedim.Sanki reytingi düşük olsun diye özel bir çaba harcandı.Ama ben güzel işlerin hak ettiği değeri görmesi gerektiğini düşünüyorum.Emeği geçenlerin ellerine sağlık.Dizinin akibetini takip ediyorum.Umarım devam ettirilir.Sabırsızlıkla bekliyorum.

29.01.2014 23:25:13

Misafir(meral) Neden bitirdiyseniz ne güzel diziydi siz neyin kafasini yasiyorsunuz yaaaa...

29.01.2014 23:46:29

Misafir(emine) Lütfen bitmesin harika bir dizi okadar kötü dizi varken neden vicdan bitiyo

30.01.2014 16:47:00

Misafir(masal) yillardir bir timucin esen hayrani olarak yeni bir dizisini bekliyordum nihayet dedim baslayacak hemde ahu turkpence ile muhtesem bir kadro mukemmel bir konu nasil olurda boyle bir diziyi bitirir kanald anlam veremedim cok uzuldum dizinin bitmesine

30.01.2014 22:04:21

Misafir(gulsen ) en azından yayınlanıp yayınlanmayacağına dair bir açıklama yapılsın bizde sürekli kanalların yayın programlarını araştırmak zorunda kalmayalım.yapım şirketi biraz saygılı davranıp seyirciyi bilgilendirsin lütfen.

30.01.2014 23:18:16

Misafir(serpil) bu kadar kaliteli bir dizinin bitmesi çok acı insanları saçma sapan dizilere mahkum ediyorlar.en kısa zamanda yeniden başlamasını istiyoruz

31.01.2014 02:05:26

Misafir(Izleyici) Beğenerek izlediğimiz dizi neden bitiyor ahuyu özlemiştik çok güzel gözleri var

31.01.2014 22:50:32

Misafir(canan) Lütfen diziyi yayından kaldırmayın Seyredilebilecek kaliteli oyuncu kadrosuyla kaliteli bir diziydi.Kanallarda o kadar çok saçma sapan diziler varken bu dizinin kaldırılmasını anlamak mümkün değil. Nasıl bir zihniyettir bu?

01.02.2014 00:24:40

Misafir(canan) dizinin devamını bekliyoruzzz.

01.02.2014 00:26:02

Misafir(canan) Dizi başlayana kadar Kanal D'yi protesto edeceğiz.

01.02.2014 00:28:54

Misafir(arzu) lutfen bitirmeyin ben cok seviyorum. biraz gec basliyor Azerbaycanda ama yinede izliyorum.

01.02.2014 11:59:10

Misafir(sevda) o kadar düzgün bir diziki neden kaldırıyorsunuz anlamadım yuh diyorum sadece

02.02.2014 11:28:49

Misafir(melis) devam etsin lütfennn

02.02.2014 13:08:41

Misafir(Filiz) Lutfen bu kadroya yazik etmeyin super kadro super bir dizi, eger dogru bir gune dogru bir saate alinirsa bu dizi reytingleri alt ust eder, lutfen izliyicileri sevindirin.

02.02.2014 15:58:04

Misafir(asli) Bu dizi sonA ermemeli

03.02.2014 17:56:13

Misafir(Aynur) Ailece bu dizinin tiryakisi olmuşduk.hangi kanal olur olsun oynasın bu dizi.

03.02.2014 20:35:45

Misafir(nigar sengül) bence bu dizi harika idi devam etmeli en azından seviyeli bi dizi idi.

04.02.2014 01:10:05

Misafir(zeynep) bitmesin, gerçekten seviyeli bir dizi idi.

04.02.2014 11:30:59

Misafir(ayse) Lüften bitmesinnnnnn.......

06.02.2014 21:24:58

Misafir(vicdan) vicdan dayan

06.02.2014 21:38:22

Misafir(hrn) bu dizinin bitmesini istemiyoruz en azından kanal deyişikliği olmalı kesinlikle bitmemeli o kadro bu şekilde toplanmışken değerini bilmek gerek ilgililere duyurulur...

09.02.2014 04:31:02

Misafir(mehtap) lan sevdıgım hangi dizi varsa kanal d bitiriyor sevmedigim dizilerde 6.7sezondur oynuyor vicdan cok güzel fox alsın bari

09.02.2014 20:16:43

Misafir(Özlem) Şu televizyonda adam gibi bir dizi izliyoruz onuda kaldırıyorlar bu nebiçim iş anlamadım.İzlediğim en güzel dizilerden bir tanesi konusu güzel oyuncular harika neden acaba bunu birileri anlatsın.Lütfen bitmesin VİCDAN......

09.02.2014 20:28:12

Misafir(mehmet gülsün) sayın yönetmenim lütfen ne pahasına olursa olsun boyle bir dizinin çöp olmasına müsade etmeyın saygılarımla vijdan dizisini gülsün ailesi ve tüm türkiyede cok seviyor

09.02.2014 20:28:40

Misafir(elen) BİTMESİNNNN gerçekten çok beyendik ailecek izliyoruz bitirmeyin yaa:(((((((((((((((((((

11.02.2014 01:42:23

Misafir(gülay) Bu kadar güzel bir diziye nasıl kıydınız.Ne oldu acaba? Reyting olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. Sonradan dizi tutmasın diye sanki özel bir çaba gösterildi. sabır gösterilmedi.Vicdanın izleyicisinin de ayrıca farklı olduğunu düşünüyorum.Vicdanın izleyicileri bunu hak etmedi.Umarım hatadan geri dönülür.Yoksa biz kanal d izlemeyi düşünmüyoruz.Bu kadar da izleyicinin zevki ve görüşleri hiçe sayılmaz.

11.02.2014 10:07:44