Uludağ

'YER GÖK AŞK' KADROSUNA İKİ TRANSFER!

Burak Hakkı ve Türkiye güzeli Melisa Aslı Pamuk “Yer Gök Aşk” kadrosuna katıldı.

Magazin - 01 Eylül 2012 22:38
'YER GÖK AŞK' KADROSUNA İKİ TRANSFER!
FOX'un üçüncü sezonuna giren dizisi "Yer Gök Aşk"ın sezon sonunda kadrosunda değişiklik yaşanmıştı. Başrol oyuncusu Murat Ünalmış, "Yer Gök Aşk"tan çıkıp Mahsun Kırmızıgül'ün Star TV'de ekrana gelecek olan yeni dizisi "Babalar ve Evlatlar"a transfer oldu. Ardından da Ünalmış'ın eşi Birce Akalay yeni sezondaki ilk bölümlerde oynadıktan sonra "Yer Gök Aşk"tan ayrılacağını açıkladı. Ünlü çiftin yerine diziye 2 yeni oyuncu katılacak. 2011Türkiye Güzeli Melisa Aslı Pamuk ile Burak Hakkı "Yer Gök Aşk"ın yeni oyuncuları oldu. Geçen aylarda oyunculuk dersleri alan Pamuk, dizinin hastane sahnelerinde görünecek ardından bir şekilde konağın yeni sakini olacak.



YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(12 Yorum Yapıldı)

Misafir(turane) ay cok guldum, havvayla yusuf yoksa diziyi final yapsinlar bu ne ya, basrol oyuncu gidiyor yerine diyeri geliyor ,kim izleyecek, bu yapimcilar ne yapmak istiyorlarki,

01.09.2012 23:07:15

Misafir(hande) ya bu nasıl bişey ya olamaz yaaa gitti güzelim dizi havvam ve yusufum yok öylemi!! YER GÖK AŞK bitmiştir.

01.09.2012 23:18:02

Misafir(eda) Böyle komik bişey olamaz ya :D bu diziyi neden hala devam ettiriyorlar bir bilen açıklasın :) en başta selen soyder birce ve muratla başladı...iki kardeş ve bir adam arasındaki aşk üçgeni işlenecekti sözde..hadi selen çıktı tamam..ama şimdi dizinin başrolleri ayrılıyor diziden ve yerine başka esas kız ve esas oğlan olarak yeni oyuncular geliyor..hahahaha bu kadar komik bişey görmedim dizi tarihinde..onun yerine bu iki oyuncuyla burak hakkı ve melisa aslı pamuk'la yeni bir dizi çekselerdi ya...neden yer gök aşk neden diye soruyorum :)))

01.09.2012 23:52:48

Misafir(ece) bu yapımcılar haketen kafayı sıyırmış AFK dan sonra birde bu çıktı ya bu 2 diziyi izlersem eyayiyim ya bu ne kalitesizlik bu ne laşkalık

02.09.2012 00:20:19

Misafir(seva) yapimcilar ya kendileri salak yadaki seyirciyi salak yerine koyuyorlar sanki reytinq rekorlari kiriyorduda bu dizi bide oyuncu degisiklikleri oldu yusuf oldu badenin etdikleri ogrenemedi seyredilecek bisey kalmadi .bence baslik olsun boyle ,, yapimcilara neler oluyor,,

02.09.2012 08:33:17

Misafir(nur) böyle saçmalık olurmu onlar giderse dizi bitsin burak hakkı-aslılı yeni bir dizi başlasın feriha gibi yapacaklar bunuda....

02.09.2012 11:57:30

Misafir(anonim) tuvana türkay dizide kalsin baska birsey istemiyorum. sonuna kadar onun icin izlenilir bu dizi

02.09.2012 18:09:29

Misafir(ebru) zaten başından beri yapılmayan saçmalık kalmadı sonu iyi olsaydı bari keşke hiç izlemeseydik senaryo sıfırdı yazıklar olsun

03.09.2012 17:27:32

Misafir(sda) burak hakkı seni çoo sviyorum sne süperisnn hadi bu diiziyide sen devam ettir aşkla <3

03.09.2012 22:19:01

Misafir(kamuran) yapımcı herşeyi tadında bırak bk izlenir bundan sonra dizin türkiye güzeli değil feriştah alsan diziye nafile.TIRTT oldu dizin MU HA HA HA

12.09.2012 12:16:56

Misafir(Iffet) yapimci halen bu oyuncu degisikligi yapmakla dizinin izlenilecegini zann ediyorsa cok mantiksiz demek. bosa giden zamana yazik.

25.09.2012 14:29:15

Misafir(selma ) bu dızıde neden kotu karekterler cezalandırılmıyor ve yaptıkları ortaya çıkmıyor.badenın yaptıklarını yusuf ogrenemeden öldü gıttı. Badenın yerıne Havva hapse gırdı. onun da ortaya cıkacagı yok. Mehmetle evlendı. saçmalıklar yumagı.basrol oyuncuları ayrıldıklarına gore artık bu dızı BITMELI....