Burak Yılmaz, Fahriye Evcen ile aşk yaşıyor

Galatasaray formasıyla hem ligde hem Avrupa’da fırtına gibi esen golcü futbolcu Burak Yılmaz, önceki gün daha önce adı takım arkadaşı Hamit Altıntop’la anılan Fahriye Evcen’le buluştu.

Spor Magazin - 02 Nisan 2013 08:39
Burak Yılmaz, Fahriye Evcen ile aşk yaşıyor

İkili önceki gün, Arda Turan’la Sinem Kobal’ın yakınlaşmasına vesile olan Dilara Endican’ın evinde bir araya geldi.


Endican’ın evine ilk gelen Fahriye Evcen oldu. Oyuncudan hemen sonra Arda Turan’ın nişanlısı Sinem Kobal geldi.


Kuruçeşme’deki eve son intikal edense Burak Yılmaz’dı. Sinem Kobal’la Endican’ın da eşlik ettiği ikili, birlikte yemek yiyip, birbirlerini yakından tanıma fırsatı buldu.


Burak Yılmaz evden ayrılırken, Dilara Endican balkona çıkıp el salladı. Yılmaz’ın, plakası adı ve soyadının baş harflerini taşıyan 350 bin euro’luk Bentley’i dikkat çekti. Yılmaz, otomobiliyle fotoğrafının çekilmesine tepki gösterirken, Endican gazetecileri, “Aman çocuklar otomobilini daha yeni aldı. Nazar değmesin” diye uyardı. Fahriye Evcen’se görüntülenmemek için Endican’ın evinden saatlerce dışarı adım atmadı.
SEÇKİN ŞENVARDAR-milliyet.com.tr
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: Burak Yılmaz

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(15 Yorum Yapıldı)

Misafir(gizem) valla benii ilgilendirmiyolar hiç birini sevmem de projelerini izlememmm o kadar ekrandan uzaklaşmaması gereken biri varsa o kesinlikle uzun projelerin adamı TOLGAHAN SAYIŞMAN dır...hee bi de ilk işindenn kendini belli eden SELEN SOYDER ama eminim şimdiki projelerden sonrea ara vereceklerdir.. :((((( tolgahan sinema filmine ağırlık verecektir... heee bidee Alahh rızası içinn şu meryem uzerliyle wılma ellesi defedin Türkiyedennn sıkıyosa ülkelernde bu kadar sevlsinlerr gına geldi onlardannnn.......................

02.04.2013 10:05:54

Misafir(Calikuşu) Dogru haber olmasini cok isterim,ikisine de yakişir.Fahriye zaten super Burak harka.Inşallah olur,güzel aşk yaşarlar,evlenirler :)

02.04.2013 12:19:14

Misafir(elif) yazık burak yılmazın bittiği an :(((

02.04.2013 12:51:19

Misafir(GSSS) olamazzzz boyle yenge ıstemeyız krall..

02.04.2013 14:39:54

Misafir(GALATASARAY) KRALA YAKIŞMAZ..

02.04.2013 14:40:10

Misafir(hakan) burak sen sadece gol atmayı düşün

02.04.2013 15:16:51

Misafir(fatma) umarim dogru degildir, burak kim fahriye kim ;)

02.04.2013 23:30:54

Misafir(seda nur akel) inşallah haber doğru değildir hiç yakışmıyolar burağıma başka kızlar yakışır fahriye güzel kız tmda burakla olmaz gerçekten burağımın yıkıldığı an olacak duyunca şok geçirdim kendime gelemiyorum bitürlü burak yılmaz aşkım nolur yapma bu hatayı bana nolur fahriye burak olmamalı burak yılmazım seni çok seviyorum herşeyden çokkkkkkkkkkkk:(((((((((( gecce teşekkürler umarım yayınlanır yazım al haberi gecce.comdan burdan duydum umarım gerçek haber değildir gecce.com ben şoklardayım hala :((((((((

02.04.2013 23:59:52

Misafir(erco) Ne yaptın Burak, kendine gel, yakma kendini kardaş!!!

03.04.2013 07:56:31

Misafir(eren) Olacak iş değil, Burak kendine gel abisi!!!

03.04.2013 08:02:37

Misafir(seda yılmaz) iyi gidiyordu halbuki üzüldüm Burak YILMAZ böyle kadınlara layık ama hala şunu bilmiyor. BİZE HER YER TRABZON BURAK&FAHRİYE

20.06.2013 17:38:42

Misafir(23) fahrıyeyle burak özçivit çok yakışıyo bize heryer çorum

25.10.2013 13:01:04

Misafir(Seda) Bnce süper olmuş Burak çook yakışıklı Fahriye çok güzel çok yakışırlar zaten Sinemle Arda da Süper süper olur valla :D ♥ (Galatasaray)

03.01.2014 14:38:07

Misafir(erdem) of ne yapıyorsa yapsın 2 günlük değilmi

07.03.2014 11:04:39

Misafir(kerim ) boyuyorlar kendini sonra güzelim diyorlar.

07.03.2014 11:05:59