Berna Laçin: Kızımı oynamıştı Nil, artık adı Rüzgar...

Genç oyuncu Nil Erkoçlar, Ayşe Arman’a verdiği röportajda cinsiyet değiştirdiğini ve yeni adının Rüzgar olduğunu açıkladı. Bu haberin ardından Twitter’dan Rüzgar Erkoçlar’a destek mesajları yağdı.

Yaşam - 24 Şubat 2013 14:57
Berna Laçin: Kızımı oynamıştı Nil, artık adı Rüzgar...
Berna Laçin: Kızımı oynamıştı Nil, artık adı Rüzgar...

Ezgi Mola: Helal Olsun Rüzgar. ''Benim hayatım, benim seçimim, benim cinsel organım. Kimseyi ilgilendirmez. Kimseye laf düşmez. Böyle düşünüyorum.'' demiş.

Fulya Zenginer: Rüzgar Erkoçlar olarak mutlu olmalı rahatsız edilmemeli, dilerim 26 yıllık yalnızlığı ve mutsuzluğu biter artık...

Kedi ?@devoteeGS: Tanıdığım, yazlıkta birlikte yüzdüğümüz güzel kız Nil, şimdi Rüzgar oldu. Helal olsun Rüzgar Erkoçlar! Büyük bir savaş, yanındayım senin:)

Merve Güngör? GngrMerve: Nil öldü Rüzgar Erkoçlar doğdu... O kadar temiz kalpli bir insandır ki cinsiyeti bu durumun yanında önemsiz kalıyor. Umarım daha mutlu olursun.

Tuana Yücel? tuanayucel: Nil Erkoçlar, erkek olmuş yeni adı da Rüzgar’mış. Ben beğeniyordum kızken ama olsun saygı duyalım.

Sercan Dinçşahin? Sercandsahin: Nil Erkoçlar'ın yeni adı Rüzgar… Gerçekten gönülden destek veriyorum, zor bir işe kalkıştı… Umarım artık mutludur.

Pizzaskim? pizzaskim: Nil Erkoçlar'ı böyle bir ülkede böyle bir karar alma cesaretinden ötürü kutlar, hayatında başarılar dilerim.

Ecem Tilki? Ecemdiyebirisi: Nil Erkoçlar haberini okudum gerçekten çok zor bir durum.. Yeni hayatında başarılar Rüzgar, çok yakışıklısın bu arada da...

Canan Kaçan? hicumrumdadegil: Nil Erkoçlar Bülent Ersoy'u tahtından etti.

Mytruth? istek_hatasi: Güzel bir kadın olan Nil Erkoçlar, çirkin bir Rüzgar Erkoçlar olmuş. herkesin kendi kararı tabi.

Büşra ?busraGS25: Hala şoktayım :O Nil öldü Rüzgar doğdu!

Ayşen Derin Sevinç? nediiyodum: 26 yıl boyunca erkekliğinin bir kadın bedeninde hapsolmasını, acısınıı ben anlayamam. Özgürlüğünü aldı. Nil artık Rüzgar oldu. Hoşgeldin Rüzgar...

foto
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(17 Yorum Yapıldı)

Misafir(mustafa) Bu erkek kadin cinsel degisim sadece hastaliktan ibaret degil hadi onu birak allaha hesabini nasil verceksin allaha inanmiyorsan tovbe tovbe o baska yasin biraz daha illerlediginde soyle bi 50 yasina geldiginde pisman olunur boyle ameliyatlarda keske yapilmasaydi bzak bulent ersoya pisman degilim diyor ama suratinin halini goruyoruz insanliktan cikmis sizlere ve bunlara destek verenlerin allah islah ve hidayete erdirsin .

24.02.2013 16:23:20

Misafir(Hayret :S) Hayret ediyorum,dünyanin sonu herhalde.Destek verenlere de sasirmamak elde degil.Allahin yarattigini kullar degisiyor ve bu duruma destek verenlerin sayi düsündürücü.Artik aklindan geciren herkes cinsiyyetini degisse sasirmamak gerek,Ünlüler cok kötü örneg oluyor :S:S

24.02.2013 17:19:30

Misafir(serdar) umarım biran önce sağlığına kavuşursun.kişi cinselliğiyle değil kişiliğiyle vardır.önemli olan tek şey mutlu olman.umarım bu zamana kadar yarım yaşadığın mutluluklarını en zirvede yaşarsın.mutluluğun daim olsun Rüzgar ...

24.02.2013 18:10:52

Misafir(esra) kizkan cok guzeldin simdide gercekden cirkin bi erkek olmus,onu anlamaya calisiyorum ama anlayamiyorum..yazik olmus..

24.02.2013 19:02:57

Misafir(seçil) ne günlere kaldık böyle birde bunu onaylıyorlar !!

24.02.2013 19:31:32

Misafir(eren) Hiç değilse cesur bir karar verip uygulayacak kadar dürüst bir insanmış. ..... Ünlü olanların içinde ikiyüzlü şekilde yaşayıp giden kadınlar ve erkekler var ama imajları sarsılmasın diye ikiyüzlülüğe devam ediyorlar. ..... Cinsiyet değiştirmek şöyle dursun, eşcinsel olduklarını itiraf edebilecek kadar bile cesarete sahip değiller bazıları!!!

24.02.2013 20:51:20

Misafir(ss) bence artık rüzgarın eski fotoları yayınlanmamalı bu ona hakaret gibi.

24.02.2013 21:42:44

Misafir(aslı) ya nasıl bir millet olduk bu kadar igrençligi nasıl kabul ediyorlar anlamadım erkek kadın oluyor kadın erkek igrenç

24.02.2013 22:18:02

Misafir(serpil mercan) kime ne iyi etmiş, o kadar güzel kızsın ama önemi yok , çirkin ama erkekken mutlu olcaksa olsun , etrafta yeterince mutsuz insan var o böyle mutlu olcaksa olsun.

25.02.2013 09:39:02

Misafir(Nurten) Allahım ya ne günlere kaldık artık ... Aptalca bir iş yapmış ...

25.02.2013 14:59:32

Misafir(bjk) cok normalmi§ gibi bide destek veriyor milet yaa, hey guzel allahim. sen olmayanlara akil fikir ver Amiin

25.02.2013 15:24:19

Misafir(misafir) yuhhhhh yaaaa yazıkkk dünyanın sonu gelmişş ALLAHA hesap wersın

26.02.2013 00:12:41

Misafir(dml) neden böyle yorumlar yaptığınızı bir türlü anlayamıyorum kişinin kendi tercihi ki onu da bırakın heyet raporuyla onaylı bir olay.. bence takdir bile edilmeli cesaretinde dolayı abuk subuk ilişkiler ortamlar yaşayıp kendi mahvetmemiş hiç değilse.. kendine doğru gelen yolu seçmiş.. bu olayı yargılayana kadar çevrede olup biten bir sürü sapkınlık var onlar daha mı normal?

26.02.2013 02:24:39

Misafir(körfezli-ömer) Nil Erkoçlar dinimizce bir ufak estetik ameliyatı kabul edilemezken,sen Yüce Rabbimizin senii dünyaya uygun gördüğü cinsiyetii kabullenmedin ve Rabbimizin sana verdiği o güzelliğe çok ama çok büyük nankörlük ettin.Öncelikle sana bu konuda destek veren güzelim Dinimizin ve Milletimizin acizz insanlarından utanıyorum.Seni destekleyenlere de, sana da yazıklar olsun!!.Atalarımız bunlar içinmi günlerce aylarca ve hatta yıllarca savaşıp kanlarını ve canlarını feda ettiler?UNUTMAYIN BİZ ELHEMDÜLİLLAH MUSLUMANIZZ,OSMANLI NIN TORUNLARIYIZ TÜRKÜZ!!!!

26.02.2013 10:10:21

Misafir(tuğba) Sen bir kere erkek değilsin erkek olsaydın regl olmazdın herşeyinle kızsın istediğin kadar penis taktır memelerini kestir ruhen kendini erkek hissetmen farklı bir şey testesteron hormonun fazla çalıştığı için kendini erkek gibi hissettin buda senin imtihanındı ameliyat olacağına hormon tedavisi olsaydın herşey daha iyi olurdu Allah'tan hiçmi korkmadın şu kısacık ömür için nelere kalkıştın hiç bir zaman mutlu olmayacaksın

27.02.2013 20:36:58

Misafir(habm) destekleyenlere sasırmamak elde degil. tek merak ettiğim acaba simdi onu destekleyenler allahın karsısında hesap verirkende bu kadar emin ve sanki çok modernlermiş gibi konusup onaylayabilecekler mi ? keske ölseydin ve imtihanını kaybetmeseydin. yeni yeni icad çıkartıyosunuz. cinsiyet değiştirmekte ne? yazik ki böyle bi nesle evlat dünyaya getirecegim. sizin gibi inançsızlar var oldukça kıyamet alametleri aklıma geliyor. lanet olsun sana ve senin gibi herkese ...

28.02.2013 20:37:45

Misafir(rebell) rüzgarının dinini sorgulamak kimseye düşmez bi hesap verecekse öbür dünyada verir zaten size ne kim nasıl hissediyosa öyle yaşasın bizlere saygı göstermek düşer.

08.03.2013 03:08:52